Forum >> Forma-1

Buksi09-02-2006 20:29:39 // 5474
Hát egy izgalmas futammal szegényebbek lettünk! :-(( Kár érte! :-((
Inner Circle09-02-2006 11:22:42 // 5473
"Ja és a receptből kimaradt még a "+ 1 bivaly erős motor"." Mert az nem a kasznihoz tartozik. Persze nem hátrány, ha a csodálatosan megtervezett kaszniba utólag még befér a motor is :D
Mike.09-02-2006 11:10:51 // 5472
Nekem is az egyik legszimpibb pálya. Mindig izgalmas látványos futamok vannak ott. Sajnálom, hogy kimarad megint. :-(
Tommi09-02-2006 11:04:10 // 5471
Eeehhh... pedig az egyik legtutibb futam, a versenyzők is nagyon szeretik. Múltkor pont ezen gondolkodtam, hogy a világon sok helyen gond van a pályákkal, hogy nem alkalmasak F1 futamra, mert fel kéne újítani, töketlenek a rendezők, nincs pénz-paripa-fegyver, vagy bármi más gond van. Mi vagyunk az egyetlen ország, ahol veszteséges a futam, mindig megy a para, hogy mi lesz hogy lesz idén, ennek ellnére nekünk meg 2011-ig szerződésünk van. Most akkor hogy van ez? :)))
Willy09-02-2006 09:56:21 // 5470
Mike.06-02-2006 08:39:25 // 5469
A McLarentől visszatér a Ferrarihoz Nicholas Tombazis, aki itt is ott is az aerodinamikai rész vezetője volt. Aldo Costa helyére kerül, de ő is marad a csapatnál. Sokak szerint Costa miatt úszott el a tavalyi siker. :-) A nagy pengék sorban hagyják el a McLaranet. Talán süllyed a hajó? :-)
Tommi04-02-2006 19:42:12 // 5468
Nem véletlenül olyan kicsi az F1 autók kereke, asszem 13"-os elöl-hátul, csak a hátsók nem annyira "peresek" és persze szélesebbek.
Tom1204-02-2006 19:36:26 // 5467
...hát igen, főleg a "csupasz" kerekeknek köszönhetően a legrosszabb CW-je az együléses versenyautóknak van, amit nem szoktak tovább rontani a kasztni "egyenetlenségeivel", az utolsó szót szárnyacska ügyben /meg másban/ úgyis a FIA mondja majd ki...:-)) Ja és a receptből kimaradt még a "+ 1 bivaly erős motor".
Tom1204-02-2006 19:26:38 // 5466
Persze, hogy nem voltak látnoki képességei, ez a mondat csak a rönyó "megfagyott vízesés" - szerű felületéről jutott eszembe...:-))
Tommi04-02-2006 18:18:11 // 5465
Tom12! Enzo mondott olyat is, hogy soha a büdös életbe elő nem fog fordulni, hogy egy F1-es versenyző a motor elé üljön :))) Szóval ő is melléfoghatott néha :) Bár a "nem gyártunk 4 ajtós Ferrarit" eszme a mai napig állja a helyét, kivéve egyetlen négyajtós tanulmányt, amit volt szerencsém látni Maranelloban a múzeumban. Valamikor a 80-as években készülhetett, a formája nyomokban némileg emlékeztet a 164-re. Rlég furi volt 4 ajtós kocsin a lovacskás emblémát látni :)
Inner Circle03-02-2006 09:49:33 // 5464
"az aerodinamikának mindenféle ki - be horpadás, meg szárnyacska csak "árt", de ők tudják..." Igen, ők tudják :-) Itt nem az alaktényező a döntő (egy Forma 1-esnek iszonyatosan rossz a CW-je), hanem a leszorítóerő és annak az egyensúlya. Plusz a hűtés, amivel most éppen igencsak gondban van a Red Bull (folyton megfő a Ferrari-motorjuk). Szóval a recept valahogy így hangzik: legyen annyi leszorítóerőnk hogy a kocsi tapadjon, de a gumik ne kopjanak szét, emellett jusson elég levegő a hűtőbe meg a motorba, a maradékkal meg csináljunk valamit... :-)
Tom1202-02-2006 23:09:50 // 5463
Lehet, hogy ez már annyira "természetbarát" motor, hogy zuzmót fogyaszt és nem kell neki kipufogó, csak az ellenfél "megtévesztésére" raktak oda valami csonkokat.:-)) Érdekes forma, de az aerodinamikának mindenféle ki - be horpadás, meg szárnyacska csak "árt", de ők tudják...
SKrisz02-02-2006 15:05:56 // 5462
Lehet hogy én gondolom rosszul, de szvsz ez egy "sima" 3D-s grafika és nem valós fénykép...
Inner Circle02-02-2006 15:03:46 // 5461
Szerintem tényleg ilyen, viszont ez nem egy igazi versenyautó, csak afféle demókép, mert a periszkópkipufogók mintha csak imitációk lennének, két lezárt cső, amit bedugtak a hiányzó motor helyett. Ti is úgy látjátok, hogy nincs nyílásuk befelé?
GEORGE02-02-2006 14:26:29 // 5460
Nem semmi ivek-domborúlatok, szárnyacskák-légterők vannak a "Rönön" :-) Szerintem jól néz ki :-)
Inner Circle02-02-2006 14:23:19 // 5459
Egyelőre ők mennek a legjobban... Fisichella meg má' olyanokat nyilatkozik, mintha esélye lenne. Persze így, hogy Alonso aláírt 2007-re a Mekihez, lehet hogy kicsit idegesek lesznek rá és inkább Fisichellával nyeretik meg a futamokat, Alonso meg tesztelhet neki...
Tom1202-02-2006 11:30:35 // 5458
Erről az öreg Enzo egyik legendás "beköpése" jutott eszembe: "Az aerodinamika azoknak a tudománya, akik nem tudnak tisztességes motort építeni.":-) Idén meglátjuk, mennyire helytálló még ez a 21. században.:-)
Mike.02-02-2006 11:16:56 // 5457
Húúú ez király kép. Mégha rönyó is, szépen megcsinált kasztni. Kíváncsi vagyok eredményes is lesz?
Inner Circle02-02-2006 10:48:07 // 5456
Ezt látja a veréb, aki alatt elment Alonso 320-szal és a hátsó szárny fölül visszanéz: "Híbazmeg, ez meg mi volt???" :D
Tom1202-02-2006 10:46:01 // 5455
...vagy borítással együtt tették a kemencébe a kevlart és ráolvadt, mint tortára a karamel.
Tom1202-02-2006 10:41:49 // 5454
Ez most valami karikatúra, vagy tényleg ennyire feladták a leckét a "levegőnek".:-))))
Whiteskull02-02-2006 10:34:07 // 5453
Hú, ezt tegnap este kellett volna megnéznem. Biztos kiteszem a taccsot. :)))))
Inner Circle02-02-2006 10:31:06 // 5452
Ha te is egyre jobban összezavarodsz a kép nézése és a vonalak követése közben, akkor már túl sokat ittál! Vagy a Renault aerodinamikusai ittak túl sokat? :D
Tommi01-02-2006 14:33:13 // 5451
Ezt mondtam én is, hogy nem túl vidám a helyzete szegénynek...
Mike.01-02-2006 12:53:21 // 5450
Ezt én is így tudom. Az elején még kellett volna kis csapatokhoz, de ő neeem mert ő csak ide, meg oda megy. Na, most nem megy sehova, majd otthonról nézheti a moto GP-t. Amúgy ő a kedvencem. ;-)
Willy01-02-2006 12:49:41 // 5449
Biagginak annyira nem rózsás a helyzete a Moto GP-ben, hogy nem is fog idén indulni ha minden igaz.
Tommi01-02-2006 12:46:05 // 5448
Szerintem Rossi jópár évig motoron fog még ülni :) Nemrég pl Biaggi is elment F1 tesztre a Jordan-Midland-mittoménhogyhívjákmostéppen csapathoz, de ez még nem jelenti azt, hogy átigazol :) Bár az ő helyzete nem túl rózsás a MotoGP-ben, de nem hiszem, hogy átülne autóba :) Rossi is csak jót bohóckodik, hírverés, van min csámcsogni a sajtónak, de ennyi... Vajon miért van az, hogy eddig csak egyetlen ember (Surtees asszem) lett két és négy keréken is világbajnok? :)))
Whiteskull01-02-2006 09:46:09 // 5447
Szerintem is az egész csak reklám. Régen, amikor még egyszerűbbek voltak a versenykocsik elképzelhető volt, hogy motorról valaki átüljön autóba. Manapság ez szerintem teljesen kizárt. Az istállók a fizetett versenyzőtől elvárják, hogy segíteni tudjon a fejlesztésben, magyarul ismerje a kocsit, és tudja, hogy mit kell változtatni. Ezt pedig még a legtehetségesebbeknél is a tapasztalat hozza meg. Ha be is ülne versenyezni, akkor is csak a sorn végén kullogna. Ezt meg nem vállalná be.
Mike.01-02-2006 09:39:02 // 5446
Év végén kiderül, hogy marad vagy jön az F1-be. :-)
Willy01-02-2006 09:37:21 // 5445
Ez az amit csak ők tudnak.... Én is azt mondom, hogy van rá esély hogy odamenjen és én is szívesen látnám. Ez csakis az ő döntése lesz. Nekem az a véleményem, hogy ennek még nem jött el az ideje. Nyílvánvaló, hogy jól érzi magát a motoron és a bizonytalanért miért váltana?
Mike.01-02-2006 09:33:17 // 5444
Mennymár, hát már így is annyi van, hogy nem kell több Ferrai fun. :-DDD Most komolyra fordítva a szót. Szerinted megér ennyit a Ferrarinak, hogy pár szurkolóért ennyit áldozzon? Mert hosszútávon van értelme, ha mondjuk hozzájuk menne versenyezni. :-)
Willy01-02-2006 09:24:12 // 5443
Szerinted ezáltal, hogy Rossi ott tesztel mennyi Rossi fan drukkol a ferrarinak? Szerintem nem kevés.
Mike.01-02-2006 09:22:43 // 5442
A Ferrarinak kell még reklám?? áááá ez csak vicc. :-)))))
Willy01-02-2006 09:19:57 // 5441
Én két dologra gondolok: Az egyik amire te is gondolsz, hogy oda akarják csábítani, a másik pedig, hogy mint ismert Rossinak nagyon népes a rajongótábora, és azzal hogy ő teszteli a Ferrarit ez elég nagy reklám a ferrarinak.
Mike.01-02-2006 09:13:39 // 5440
Oké ezt mondja mindenki, de akkor miért viszik tesztelni. Külön rá beálítanak egy autót a semmiért!? És ez nem kis munka + saját űlést csináltatni. Sok itt a ?jel. :-)
Mike.01-02-2006 09:11:05 // 5439
Jóó érdekel engem is, hogy mit kezdene a négy kerekűvel. Azon csodálkozom, hogy titkolóznak cáfolgatnak, erre nagy nyilvánosság előtt viszik tesztelni. :-)
Willy01-02-2006 09:09:12 // 5438
Ez egy nehéz ügy. A közel jövőben nem látok rá reális esélyt, hogy Rossi váltana. Addig amíg jól érzi magát a MotoGP-ben és sikeres addig biztosan nem is fog. Még ha távozik Schumi a csapattól még akkor se adok neki sok esélyt. Az más kérdés, hogy az F1-nek (szvsz) nagyon jót tenne ha oda igazolna. Szívesen látnám ott.
someq-14701-02-2006 08:41:03 // 5437
Igen tesztelt de az eső alatt ki sem engedték, utána a 10. kanyarban kicsuszottt:-(((( Kiváncsi lennék hogy tényleg mit is tud!!! Olyan rossz nem lehet mert akkor a ferka nem engedte volna nyílvános tesztre, ja és persze ő sem égetné magát:-)
Mike.01-02-2006 08:31:10 // 5436
Rossi Valenciában tesztelte tegnap a Ferrarit. Nagy a titkolózás meg a cáfolat, hogy Rossi oda tart, de még is minden jel arra utal. :-)
SERPENTE27-01-2006 13:25:43 // 5435
Bocs mi egyformán nem hagyjuk magunkat:)))))PPPPP
SERPENTE27-01-2006 13:25:08 // 5434
szerencséd van a magyar nyelv sajátoságaival:) egyforma dolgok nincsenek csak hasonlóak:)
Punisher27-01-2006 13:03:20 // 5433
Én meg azt próbálom mondani, hogy még azonos beállítással sem lehet egyformára csinálni.
SERPENTE27-01-2006 12:49:31 // 5431
Ezt próbálom miondani:a rendszer ugyanaz!a beállítások különböznek!
Punisher27-01-2006 12:40:08 // 5430
Szögezzük le, hogy nincs két egyforma autó. Ha egy márkakupát nézel, ott is jobban megy az egyik a másiknál, az WTCC-ben is jobban megy az egyik Alfa mint a másik, az egyik utcai Skoda is jobban megy mint a másik, és két azonos F1 gép is egy kicsit máshogy fog menni, mint a másik.
Mike.27-01-2006 12:26:40 // 5429
Ez támadás???? ....na, nem baj. :-P
Mike.27-01-2006 12:24:43 // 5428
A bibi ott van, hogy te azt állítod , hogy csak a vezetőség tudja ki milyen autóval megy. Idáig oké???? Utána pedig, hogy egyforma autóval mennek! Most akkor egyforma autók vagy ezt csak a főnökök tudják???
SERPENTE27-01-2006 12:19:48 // 5427
Nem értem miért mondtam ellen magamnak!Ez súlyos?:)vagy te nem értetted tisztán a bepötyögött szöveget..... Te nem vagy politikus???????kiragadz mondatokat....egy szövegből és utánna meg támadsz!:)
Gabriel27-01-2006 12:18:17 // 5426
nem szoktam idejárni szóval sorry ha már volt, ez van :-)
SERPENTE27-01-2006 12:16:57 // 5425
Kekeckedsz vagy mifene?????????????:) Saját magadnak modasz ellent. Te a következőket mondtad:"De a F1 annyira misztikus dolog,hogy a nézők csak azt látják vagy tudják amit a vezetőség eldönt!!!" Szerintem ez valós állítás! Ez is a te írásog:"A 2 versenyző ugyanazokat az autókat használja" Szerintem ez is valós állítás! De hol a bibi?:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.