Forum >> Forma-1
pb_02-09-2010 09:54:58 // 89081
Ok,. hogy aki dolgozik, csak az hibázik. De ez alfonzótól 1 gyRmeteg hiba volt, ilyN petrov szintű.
Satti02-09-2010 09:53:31 // 89080
Áááá, ez istenkirály! :-)
Nagyon rendben van, az Eau Rouge tényleg nagyon komoly és az is nagyon tetszett, hogy tolják a régi gépeknek rendesen, nagy élmény lehetett élőben.
Nagyon rendben van, az Eau Rouge tényleg nagyon komoly és az is nagyon tetszett, hogy tolják a régi gépeknek rendesen, nagy élmény lehetett élőben.
Tom1202-09-2010 09:19:31 // 89079
Ez tényleg életveszélyes, azonnal változtatni kéne rajta...
Tom1202-09-2010 09:16:09 // 89078
Tudsz olyan versenyzőt, aki még nem hibázott? :-) Aki akar és "rajta van az ügyön", az többet hibázik, aki el van a "langyos vízben", az kevesebbet. Itt is igaz, hogy csak az hibázik, aki "dolgozik"...
"Ha csak 10-nek tudja magát kvalifikálni (azzal a vassal, amivel a másodszámú hatodik lett) és a futamon meg falnak vágja a vasat, akkor béna."
Ezt láttuk mi. Aztán ki tudja, a millió apróság közül pont mi nem jött össze, hogy így alakult? Amúgy meg 2010 Kanada? Qualif.: Alo.: 3., Massa 15. Akkor most ki a "bénább"?:-) ...csak úgy utánanéztem és időmérőkben Alo vezet 7:6 arányban, szerintem ez nem jó példa volt.:-)
"Ha ilyeneket csinál, akkor nem lesz idén VB."
Ebben egyetértek. Nem is lesz, hacsak valami csoda nem jön közbe. Én is szeretnék Ferrarit világbajnokként ünnepelni, de, ha reálisan nézem a dolgokat, kb. 20 - 30% az esélyük, ami sajnos egyre fogy...
Ami a realizmust illeti, az a baj, hogy sokan Kimis, Massás, Vetteles, stb. szemüvegen keresztül nézik a F1-et, ez így nem is lenne baj, csak az a gond, hogy a szemüveg optikája gyakran torzít, vannak dogok, amiket túlságosan felnagyít és vannak dolgok, amik felett csak úgy átsiklik. /ezt úgy általában értem, nem konkrétan Veled kapcsolatban/
...de így legalább van téma a futamok között is.:-))
"Ha csak 10-nek tudja magát kvalifikálni (azzal a vassal, amivel a másodszámú hatodik lett) és a futamon meg falnak vágja a vasat, akkor béna."
Ezt láttuk mi. Aztán ki tudja, a millió apróság közül pont mi nem jött össze, hogy így alakult? Amúgy meg 2010 Kanada? Qualif.: Alo.: 3., Massa 15. Akkor most ki a "bénább"?:-) ...csak úgy utánanéztem és időmérőkben Alo vezet 7:6 arányban, szerintem ez nem jó példa volt.:-)
"Ha ilyeneket csinál, akkor nem lesz idén VB."
Ebben egyetértek. Nem is lesz, hacsak valami csoda nem jön közbe. Én is szeretnék Ferrarit világbajnokként ünnepelni, de, ha reálisan nézem a dolgokat, kb. 20 - 30% az esélyük, ami sajnos egyre fogy...
Ami a realizmust illeti, az a baj, hogy sokan Kimis, Massás, Vetteles, stb. szemüvegen keresztül nézik a F1-et, ez így nem is lenne baj, csak az a gond, hogy a szemüveg optikája gyakran torzít, vannak dogok, amiket túlságosan felnagyít és vannak dolgok, amik felett csak úgy átsiklik. /ezt úgy általában értem, nem konkrétan Veled kapcsolatban/
...de így legalább van téma a futamok között is.:-))
mesa02-09-2010 08:49:19 // 89077
Maximálisan igazad van!
GT Ɨ|ѯ02-09-2010 06:19:04 // 89076
Majd utólag lenullázzák az évüket:-))
pb_02-09-2010 00:29:33 // 89075
SzRNCStlNkednek atomfizikusék nM kevSet az biztos.)) Bár most, eGsz jól összehozták a taktikát.
Xixo02-09-2010 00:20:44 // 89074
Engem azért szórakoztat a nagy dojcslandüberalleszes szenvedés, ha már a Ferka nem annyira tud boldogítani... :)
pb_02-09-2010 00:04:01 // 89073
Az a baj, hogy még a forsz india is jobb autót épített, mint a gyáriak, a meklárNt már + sM MlítM.
Whiteskull01-09-2010 23:55:07 // 89072
Egy elvakult drukker simán érezhet így. :))))))))
Whiteskull01-09-2010 23:53:54 // 89071
Hehe! De szerintem megérdemelné, csak sajnos nem erre adják a díjat. :)))))
Xixo01-09-2010 23:43:37 // 89070
No Sumi aztán sok maradandót alkotott idén! :))
Whiteskull01-09-2010 23:35:09 // 89069
Én tudnék olyant aki megérdemelné, csak sajnos nem neki lesz a legtöbb pontja. :))))))
Xixo01-09-2010 23:33:48 // 89068
Szerintem meg Alonzó is épp eleget hibázott már a bélyeghez. Igaz nem olyan látványosakat, mint Vettel, de ettől még hibázott.
Ha csak 10-nek tudja magát kvalifikálni (azzal a vassal, amivel a másodszámú hatodik lett) és a futamon meg falnak vágja a vasat, akkor béna. Ha ilyeneket csinál, akkor nem lesz idén VB.
(Megjegyzem, hogy az idei évben sem a legjobb lesz a VB, hanem a legkevésbé béna. Nem tudnék olyan pilótát említeni, aki megérdemelné a címet.)
Ha csak 10-nek tudja magát kvalifikálni (azzal a vassal, amivel a másodszámú hatodik lett) és a futamon meg falnak vágja a vasat, akkor béna. Ha ilyeneket csinál, akkor nem lesz idén VB.
(Megjegyzem, hogy az idei évben sem a legjobb lesz a VB, hanem a legkevésbé béna. Nem tudnék olyan pilótát említeni, aki megérdemelné a címet.)
Xixo01-09-2010 23:28:15 // 89067
De mindenkitől elvárható, hogy a maximumot nyújtsa a munkájába. A szórakoztató iparban meg főleg. :)
Xixo01-09-2010 23:20:44 // 89066
Akkor lehet, hogy tényleg csak nyugdíjazta magát? :))
Grando01-09-2010 20:19:50 // 89065
A kis trükkösök. Hát legalábbis érdekes.
Andy01-09-2010 20:15:17 // 89064
Megnézném, hogy azok akik nem ennyire flexibilis első szárnnyal mennek, hogy néznek ki. Szerintem itt nem csak a dupla fedelű a hibás. :))
Selmak01-09-2010 20:12:54 // 89063
Dupla fedelű diffuzor "jótékony hatása"t láttuk. Ezért nincs előzés, mert ha berobban a szélárnyékba szinte letépi az első szárnyat.
Buksi01-09-2010 19:50:46 // 89062
Ez nagyon érdekes!
Andy01-09-2010 19:49:22 // 89061
Addig szórakoznak az ilyen cuccokkal, míg valaki meg nem hal. :( Sokkal komolyabb szankciókra van szükség, ez így nem mehet tovább...
szasza(SW)01-09-2010 19:46:50 // 89059
Gyakorlatilag,ha nem lendületből megy el egy sereghajtó mellett,hanem szélárnyékból előznek akkor életveszélyes:(
Andy01-09-2010 19:42:46 // 89058
Ez nagyon durva, ezért kizárnám őket visszamenőleg. Botrány...
szasza(SW)01-09-2010 19:35:52 // 89057
RedBull szárny a Buttonal való ütközés előtt.Hát milyen teszt az amin ilyen szárny átmegy?Csoda,hogy nem tudja irányítani?:)
Tom1201-09-2010 17:35:01 // 89056
Jó volt újra mozgásban látni ezeket a gépeket...:-)
Azért a lejtővel együtt elég éles szöget zár be az emelkedő /más pályákhoz képest, nem beszélve a legújabb "billiárdasztal jellegűekről" /
Azért a lejtővel együtt elég éles szöget zár be az emelkedő /más pályákhoz képest, nem beszélve a legújabb "billiárdasztal jellegűekről" /
Tommi01-09-2010 17:30:33 // 89055
Szó sincs róla. Csak a Spider nehezen bírja a jó magyar utakat :(
Tom1201-09-2010 17:17:38 // 89054
Szóval nem lehet rossz...:-)
Biztos photoshop...:-))
/Nem kell komolyan venni./
A képen is úgy néz ki, hogy az eleje meredekebb, aztán már nem annyira, ill. ahogy írod, még az is "rátesz", hogy lejt a régi célegyenes.
Biztos photoshop...:-))
/Nem kell komolyan venni./
A képen is úgy néz ki, hogy az eleje meredekebb, aztán már nem annyira, ill. ahogy írod, még az is "rátesz", hogy lejt a régi célegyenes.
Belga01-09-2010 16:57:00 // 89053
Itt egy 2 evvel ezelotti videom (igaz csak fenykepezos), ha jol emlekszem ebben lathato testkozelbol az egyenes es az eau rouge is.
Belga01-09-2010 16:52:12 // 89052
azert nincs ilyen meredek :)
a durva, hogy a regi celegyenes, ami az eau rouge-ra vezet is elegge lejtos, tehat masszivan be lehet gyorsulni.
majd az elso kanyar egy hirtelen sulypontvaltas, illetve az emelkedo tetejen a masik
2-3 felfutas utan mar eleg magabiztossa valsz, jobban eltolod a vasnak, akkor mar nagyon nagy elmeny :)
a durva, hogy a regi celegyenes, ami az eau rouge-ra vezet is elegge lejtos, tehat masszivan be lehet gyorsulni.
majd az elso kanyar egy hirtelen sulypontvaltas, illetve az emelkedo tetejen a masik
2-3 felfutas utan mar eleg magabiztossa valsz, jobban eltolod a vasnak, akkor mar nagyon nagy elmeny :)
Kazes☻01-09-2010 16:21:09 // 89051
Miért, eltévedt és máshol kötöttetek ki? :)
Andy01-09-2010 15:36:47 // 89050
Mehetünk, de nem Te jelölöd ki az útvonalat! :))))
Tom1201-09-2010 15:05:42 // 89049
Lehet, hogy belefér majd a "naptárba". :-)
Tom1201-09-2010 14:45:58 // 89047
Ebből nem találtál nagyobbat? Nagyon jól visszaadja a hangulatot.;-)
Tommi01-09-2010 14:41:19 // 89046
Kicsit körülnéztem ezen a linken, amit feltettél. Jövőre is lesz ez az össznépi olaszautós találkozó és "csak" 1200 km, kicsit több, mint Milánó, odáig kb 1000 km-t autóztunk. Érdemes lenne jövőre megnézni :)
Satti01-09-2010 14:40:55 // 89045
Belga kollega tudna erről mesélni, ő már volt ott.:-)
Tom1201-09-2010 14:39:44 // 89044
Mondani kevés...:-)))
Tommi01-09-2010 14:31:29 // 89043
Igen, ezt sokszor elmondják a Belga Nagydíj közvetítésekor, hogy a TV igazából nem adja vissza az Eau Rouge meredekségét, csak egy laza huplinak tűnik, de izagából rohadt meredek :)
Kazes☻01-09-2010 14:05:11 // 89042
Akár, de ez csak példa volt, viszont azért kíváncsi lennék rá. :)
Tom1201-09-2010 14:03:06 // 89041
Ja, 18x, ha nem több, kábééé.:-)
Kazes☻01-09-2010 13:53:39 // 89040
Pl. '60-'70-es években mondjuk egy átlagkereset 8x-osa, most meg a jelenlegi átlagkereset 18x-osa. Persze nem hazai. :)))
Kazes☻01-09-2010 13:50:56 // 89039
Szuper! :)
Bár a hullámvasutat nem csípem, de ez azért nagyon jó lehet. Sima autóval biztosan sokkal macerásabb átmenni rajta, mint F1-el. :)
Bár a hullámvasutat nem csípem, de ez azért nagyon jó lehet. Sima autóval biztosan sokkal macerásabb átmenni rajta, mint F1-el. :)
Tom1201-09-2010 13:48:29 // 89038
Így még nem viszonyítottam, de biztos érdekesen alakult...:-))
Kazes☻01-09-2010 13:42:51 // 89037
Nem is volt annyi xar bennük, mint a mostaniakban. :) Tényleg, vajon hogyan alakult a gépek ára, mondjuk egy kiló kenyér viszonylatában, persze akkor és most. :)
Tom1201-09-2010 13:42:42 // 89036
Találtam egy képet, ami elég élethűen adja vissza az Eau Rouge "hullámvasút meredekségét" Spa-ban - nem, mint a TV közvetítés:
Nem csoda, hogy sok versenyző nagyon bírja ezt a pályát, biztos a gyerekkori hullámvasutazást juttatja eszükbe - nem semmi lehet "1000-el" belerongyolni ebbe az emelkedőbe...:-))
Ja, több kép ITT, érdemes megnézni - szerintem.:-)
Nem csoda, hogy sok versenyző nagyon bírja ezt a pályát, biztos a gyerekkori hullámvasutazást juttatja eszükbe - nem semmi lehet "1000-el" belerongyolni ebbe az emelkedőbe...:-))
Ja, több kép ITT, érdemes megnézni - szerintem.:-)
Tom1201-09-2010 13:17:10 // 89035
...ha kell kert ásásra ember, tudok egy megbízhatót, akár +40 fokban is egész nap nyomja - "éhbérért"...:-)
Egyébként meg senki nem sajnálta őket /F1-es versenyzők/, mert ahogy írtad, NAGYON JÓL meg van nekik fizetve a "fáradozásuk", tudják, mit vállaltak és nem is nyavalyognak, sőt én sem morgolódnék, de, hát "csak" emberek, még, ha 2x annyit is fizetnének nekik, akkor is itt - ott hibáznának.
Most, hogy jobban belegondolok, olyan pilóta is volt, akinek egy évben 20 autót sikerült "betörnie" /szó szerint :-) - Andrea de Cesaris/, hogy az ilyen téren a csúcstartóról ne is beszéljünk /Vittorio Brambilla/, mégis évekig ott voltak a F1-ben.
Most már más a helyzet, mint minden, ez is megváltozott, egy évben 2 - 3 hiba és meg van a "bélyeg"...
Egyébként meg senki nem sajnálta őket /F1-es versenyzők/, mert ahogy írtad, NAGYON JÓL meg van nekik fizetve a "fáradozásuk", tudják, mit vállaltak és nem is nyavalyognak, sőt én sem morgolódnék, de, hát "csak" emberek, még, ha 2x annyit is fizetnének nekik, akkor is itt - ott hibáznának.
Most, hogy jobban belegondolok, olyan pilóta is volt, akinek egy évben 20 autót sikerült "betörnie" /szó szerint :-) - Andrea de Cesaris/, hogy az ilyen téren a csúcstartóról ne is beszéljünk /Vittorio Brambilla/, mégis évekig ott voltak a F1-ben.
Most már más a helyzet, mint minden, ez is megváltozott, egy évben 2 - 3 hiba és meg van a "bélyeg"...
Tommi01-09-2010 11:23:27 // 89034
Ezt szerintem nagyon sok munkáról el lehet mondani a két napot egyben ügyelő orvostól kezdve a 20 órát egyhuzamban repülő pilótákon át egy csomó emberig. Csak az F1 pilótákat kicsit többen ismerik, mint minket és kicsit többet keresnek, mint mi :)
Kazes☻01-09-2010 11:22:34 // 89033
Teljesen egyetértek, bár Sopranonak is igaza van, de fotelból azért könnyebb fikázni, de ez már csak ilyen, talán mindig is így volt. Pl. nagyon sajnáltam, de mégsem tudtam igazán haragudni Alora, sőt Hami kavicságyának még örültem is, de "valaki kitolta" a nyavalyást. :)))
Tommi01-09-2010 11:20:18 // 89032
Nem hinném, hogy az új elvtársaknak kell a hely és azért ment. Palik 2001-ben lett a Ring vezetője az első Fidesz-kormány idején és jórészt ez annak is volt köszönhető, hogy Deutsch Tamással nagyon jó barátok. Úgyhogy ez a teória bukta :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
538
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?