Forum >> Forma-1
GEORGE20-07-2005 22:10:04 // 2679
Részvétem a Palik miatt :-(((
Halesz20-07-2005 22:07:39 // 2678
Ja és ha érdekel valakit, ezen voltam ma...
http://index.hu/sport/palik0720/
Palik sztárolta magát, brrrrrrr :/
Halesz20-07-2005 19:43:04 // 2677
zolee14520-07-2005 14:55:40 // 2676
jaja, míg oda nem ment azt mondták, hogy soha nem volt normális kocsijuk, amikor bajnokok lettek mindig kiemelkedően erős volt a motor, meg ugye azért volt ott egy - két kiemelkedően jó pilóta is...
Adrien meg valamit tudhat az ezüstöknél is. :)
zolee14520-07-2005 13:06:18 // 2674
azért olyan nagyon tényleg nem mióta Newey átment ezüstnyilat tervezni:)
Jelen esetben csak az F1-hez.
Azért nem ártan kis ellen offenzívába kezdeni Frank-nek mert a végén tényleg elhiszik, hogy nem tud autót építeni. :)
zolee14520-07-2005 12:17:13 // 2672
a Williams mint márkanév csak az F1-hez köthető (jelen esetben) a BMW viszont komoly hátrányt szenved az utcai autók eladásánál. Vagyis ha valami rossz akkor azt olyanra kell kenni akinek ebből konkrét anyagi problémája nem lesz. Persze szponzorok stb, de a vásárló nagyon buta állat, ha a mezőny végén van a Williams, és a motor a hibás akkor nem M5-öst vesz hanem E55 AMG-t...:)))
Williams egy kicsit elpolitizálja dolgot. Nem lehet Őt hallani (vagy süket vagyok) a problémák okairól. Ellenben a bömbölő folyamatosan szidja az autó építőket.
zolee14520-07-2005 12:08:07 // 2670
a Ferraritól ment oda egy aero-s csaj, az tervezte, de sztem csak a Ferka küldte, hogy belülről bomlassza a riválist! :)))
Azzal a hülye első szárnyal rendesen mellé nyúltak. Nem is értem hogy fordulhat az elő, hogy a kanyarban gyakorolt hatásra nem gondoltak. :(
Szinte minden versenyre már új csomaggal érkeztek. Silverstone-ban is volt egy kis vmi az első felfüggesztése egyértelműen kanyar tapadást növelendő. Sokat nem várok ettől.
zolee14520-07-2005 10:43:08 // 2667
hiába a szervezés, ha nincs mögötted pénz. Persze önmagában a pénz is kevés, ezért szenved a BAR, nem biztos hogy meg kellett volna válni Dave Richards-tól (remélem jól írtam).
Tom1220-07-2005 10:04:58 // 2666
A Williams-nél most olyan a helyzet, mint a válófélben levő házaspárnál, akik kénytelenek még egy ideig egy fedél alatt lakni...:) Ez bizony nagyon is észrevehető, szinte napra pontosan érezhető volt a "szakítás"...
Beszéltek /vagy csak találgattak/ ilyesmiről a Schumákkal kapcsolatban... Szerintem, ha tényleg vérbeli versenyző, biztos nem tud csak úgy váltani és többet a F1 felé se nézni, csak ki tudja, vezetőként /nem autó :))/ milyenek a képességei...? /Pl.: Prost nem igazán a "szervezésben" bizonyított/
Legfeljebb elmegy az RTL-hez szakkommentátornak...:)))
zolee14520-07-2005 09:57:47 // 2665
ha meg vezetni is lehet akkor a "tajkártyádat" se hagyd itthon! :)))
Tom1220-07-2005 09:55:13 // 2664
Ha be is indítják, a füldugót itthon ne hagyd!:) A hangárokban "túl jó" az akusztika...:))
zolee14520-07-2005 08:23:28 // 2663
a Minardinál is jobb példa a Williams! A csapat (csakúgy mint tavaly) Monacora osszeszedte magát. Nurburgringen már pole, aztán bejelenti a BMW, hogy megvette a Saubert, persze az idei évben még mindent megtesz, hogy a Williams minél jobb helyen végezzen. Érdekes, ezek után a 10-be sem tud bekerülni a két pilóta, akik azért az F1 legjobbjai közt ott vannak. Tavaly nem nagyon hallottam ilyeneket, hogy a Ferka most épp új aero-csomaggal megy, most ezt teszteli, most azt, csak szép csendben tették a dolgukat, Schumák meg nyerte a futamokat...
Sztem 2006 a levezető év, és utána 20 évig megint sehol nem jegyzik majd a Ferrarit. "Nyugdíjba megy" a komplett csapatvezetés, meg Schumi, aki talán majd csapatvezetőként visszajön.
zolee14520-07-2005 07:26:11 // 2662
most jut eszembe! asszem a tavalyi Sauberen a RedBull feliratra rá volt írva a Hangar-7 is. Vagy a Jaguarra? szóval akkor az valami RedBullos repülős dolog?
Halesz20-07-2005 07:22:19 // 2661
Jaja :) meg lesz ott egy red bull F1 autó is :)) Majd mesélek...
zolee14520-07-2005 07:19:25 // 2660
repülégép? minden hangárban az van.
Halesz20-07-2005 07:04:59 // 2659
Elírtam... Salzburg, Hangar-7 :)
Tom1219-07-2005 23:02:46 // 2658
Kíváncsian várom az új csomag hatását, de ilyen "új aerodinamikai csomagok" olyan "utolsó szalmaszál" jellegűek szoktak lenni... /Pl. legutóbb a Minardinál, habár ez "ég és föld" hasonlat :)/
Béci Ɨ|ѯ19-07-2005 18:13:13 // 2657
Persze, hogy van múzeum! Arese-ben van (ez Milano "külvárosa") az alfa romeo gyár és ott a portán eligazítanak a múzeum felé. Elvileg csak csoportok mehetnek alőre bejelentkezve, de mi csak odamentünk négyen, mondtuk, hogy museo a portás meg beengedett. Igaz előttünk lévő audis családot elhajtotta... dehát alfával kell menni.
Viktor8519-07-2005 15:47:16 // 2656
Todt pedig bejelentette h. nem vár különösebb eredményt tőle. Szerinte elindult lefele a lejtőn a csapat, és csak rosszabodik a helyzete az istállónak. A költségvetést is jelentősen csökkentik.
RTL.de --> F-1 Jean Todt interjú (Frankfurter Allgemeine Zeitung)
Halesz19-07-2005 15:41:54 // 2655
Találós kérdés :)
Holnap megyek a Hangar7-be, Stuttgartba... tudja valaki mi van ott?
Tom1219-07-2005 15:38:02 // 2654
zolee14519-07-2005 14:27:59 // 2653
hahó, senki nem tud Alfa múzeumról????
zolee14519-07-2005 13:48:35 // 2652
lehet hogy most nagy marhaságot fogok kérdezni, de nincs valami Alfás múzeum ahol ilyesmi gépeket élőben lehetne látni? Vagy csak én nem tudok róla, Ti meg még kirándulásokat is szerveztek oda? Vicc nélkül, biztos van a gyárnak valami múzeuma, kérdés, hogy hol, és hogy átlag földi halandó bemehet-e oda?
Tom1219-07-2005 12:46:30 // 2651
kod19-07-2005 11:40:20 // 2650
Mai hir:
A Ferrari új aerodinamikai csomaggal érkezik a soron következő Német Nagydíjra, amelyet még ezen a héten is tesztelni fognak Mugellóban. Az eddig bevett szokásoktól eltérően nemcsak a tesztpilóták, hanem Michael Schumacher is tesztelni fogja az új csomagot mindössze két nappal a hockenheimi versenyhétvége kezdete előtt. A hétszeres világbajnok szerdán fog beiktatni egy "kis" kerülőt Olaszországba, mielőtt hazai versenyére érkezne. (formula.hu, hirado.hu)
zolee14518-07-2005 14:59:23 // 2649
gondolom a "nemteljeskihasználásban" szerepe volt a szélcsatorna hiányának is.
tényleg, mikortól használnak szélcsatornát?
Nade azé azt nem lehet mondani, hogy túlzottan kihasználták volna az isteni levegő által nyújtott előnyöket.
zolee14518-07-2005 13:43:34 // 2647
csak nem azt akarod mondani, hogy az Amorén csorbát szenvednek a személyiségi jogok? pl. szólásszabadság?
az előző hsz-ed valamiféle lélektani cenzúra volt???
hű de OFF, mostmár biztos kapok... megtudom milyen messzire ér el a baltád :)))
Halesz18-07-2005 13:35:04 // 2646
Gondolod, hogyha ezt valaki megcsinálja, az sokáig marad tag az Amorén? :))))
zolee14518-07-2005 12:25:56 // 2645
Felelőtlen vagy! Nem gondoltad át hogy mi lesz ebből a baltás képből a virtuális romeo topicban, a csajok minden mennyiségben topic "szellemiségével" fűszerezve! :DDD
transzvesztita barna hajú Halesz, csini kis piros fejű baltácskával :DDD
Halesz18-07-2005 12:21:05 // 2644
Na majd összevonjuk a Csajok minden mennyiségben és a Virtuális romeo topicot és a srácok kidolgozzák a Alfa Amore segédeket :))
zolee14518-07-2005 12:18:42 // 2643
egy csinos néni megérne annyit hogy magamtól rájöjjek a válaszokra :DDD
lehetne mondjuk barna csaj :)
Halesz18-07-2005 12:07:20 // 2642
Persze, lehet, de az nem biztos, hogy olyan okos lenne :)))
Klikkelgethetnél rá, meg minden, de a válaszokat nem biztos hogy tudná :DDD
zolee14518-07-2005 12:01:07 // 2641
jó, de az Amore Segédet le lehet cserélni? Valami csinos nénit kéne feltelepíteni!:)))
Halesz18-07-2005 11:37:15 // 2640
No comment, ezt count M csinálta :))) de asszem ide illik :D
András bácsi18-07-2005 11:29:21 // 2639
Zolee145-höz csatlakozva megjegyzem, hogy ez így egy kicsit erős volt. :-)))
zolee14518-07-2005 11:11:26 // 2638
nana! Azért abban az időben volt olyan hogy a kocsitest nagy leszorító ereje miatt első szárnyat nem is raktak a kocsikra! Akkoriban még voltak "nagy" ötletek! Wing-car, vagy ami a képen is elég jól látható un. "szoknya" ami egy rugalmasan felfüggesztett légterelő elem volt a kocsi alján, ami függetlenül az aktuális hasmagasságtól érte a talajt, és nem engedte a levegőt a kocsi alá. (persze ezeket be is tiltották)
vagy a ventillátor a kocsi hátulján :)))
szóval azért nem volt az annyira gyerekcipő, bár tényleg nem volt ennyire kifinomult, mint mostanában, de majd 20 év múlva erre is azt mondjuk hogy gyerekcipő.
Akkoriban az aerodinamika még gyerek cipőben járt.
zolee14518-07-2005 10:43:45 // 2636
ja, monnyuk most sem olyat írunk:)
on: volt régebben egy "f1 története" könyvem, abban minden évből a legérdekesebb gép volt benne, na abban láttam a 177-est. Asszam valami "páncélautó" vagy valami ilyesmi volt a beceneve, ahogy a leírásban is van hogy a boxer miatt nem az a kifejezetten kecses gép volt.:)
"újabban kezdem azt észrevenni magamon hogy néhány topicba olyat írok ami annak a topicnak a témája"
Ebből az következik, hogy volt néha nem olyat írtál. :)
zolee14518-07-2005 10:37:15 // 2634
miért keresett volna? azért is baltázás jár ha ontopic vagyok???:)))
Már keresett a baltás ember? :)
Akarom mondani Silverstone-i, dehát úgyis tudod. :)
zolee14518-07-2005 10:32:01 // 2631
ja, az nem OFF:)
újabban kezdem azt észrevenni magamon hogy néhány topicba olyat írok ami annak a topicnak a témája, asszem elmegyek orvoshoz:)))
Igen az már megfogható közelségű és több szempontból sem OFF. :)
A mostani seilverstoni nagydíjon volt az 55. évforduló Farina 159-es győzelme.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
447
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?