Forum >> Forma-1

kod11-08-2005 16:38:40 // 3672
hat mar most nem a regi a dolog.. de igy mi lesz ennek a vege?????? legyen GT2 a F1 meg olyen mint regen.. :-))) na akkor szerintem nem lesz itt tobb kedes... ;-)))
joe7511-08-2005 16:38:23 // 3671
Én sem csípem B.E.-t de szerintem ha meghal az F-1 mai formájában vele hal......
joe7511-08-2005 16:37:30 // 3670
A Toyota csak pletyka szinten került szóba tudtommal.
joe7511-08-2005 16:37:00 // 3669
Eddig a redd Bull az aki átigazol a Bridgestonhoz. Vagy hallottál másokról is?
Inner Circle11-08-2005 16:29:18 // 3668
Nem kéne Bernie-nek lassan meghalnia? Nem mintha rosszat akarnék neki, bár nagyon utálom, de már vén mint az országút és még mindig kavarja a sz.rt... Mondjuk Fidel Castro is húzza még, habár már ő is gyengül, most már csak három-négy órás beszédeket tart :DDD
kod11-08-2005 14:41:22 // 3667
Mai hir: "Elképzelhető, hogy a Formula-1 korábbi szinte egyedüli vezetője, Bernie Ecclestone saját versenysorozatot indít. Ecclestone bejegyeztetési kérelmet adott be a „GP1” márkanévre és logóra, amely akár egy új versengés neve és jelképe is lehet. Ráadásul a nemrég GP2-re keresztelt korábbi Formula-3000-es kategóriához is jól illeszkedne az új márka. Ecclestone cége révén korábban eladta a Formula-1-re vonatkozó kereskedelmi jogok háromnegyedét, és ezzel kiadta kezéből a gyeplőt, amely lépését a hírek szerint már megbánta. Különösen azóta igaz ez, hogy egyes autógyárak a versenysorozatból való kiszállással fenyegetőztek. "
Inner Circle10-08-2005 16:23:00 // 3666
Bizony kapja össze magát a Ferrari, mert jövőre mások is Bridge-n mennek majd és akkor nem lesz nyerő az idei sz.r szövegük, hogy minden a gumi miatt van :D
Inner Circle10-08-2005 16:22:09 // 3665
Ne vicceljetek, ez a cikk még csak tenyérjóslás :-) Hemzseg a marhaságoktól. Először is az, hogy négy másodpercre marad el a Ferrari egy egyperces hosszúságú pályán, szerintük sokkal jobb, mint hogy a többiek hat-hét másodperccel maradnak el egy egyharmadával hosszabb pályán. Ja és ezt a REKORDHOZ mérik, ami Fioranóban OK, hiszen egy Ferrari V8-at mérnek egy Ferraris rekordhoz, Jerezben viszont a Toyota és a Williams tesztelte a V8-at és a rekordot meglepő módon nem ők tartják... Gondolom ezt nem kell tovább ragozni :-) Ezenkívül ez egy F2004, a többiek pedig az idei autójukat módosították, már ezért is elég necces az összehasonlítás (és természetesen MS a körrekordot még a régi gumikon futotta, a mostani autón meg valszeg az új gumik vannak, ez önmagában is másodperceket jelenthet és ez az új motor MELLETT szólna...). A motor tartósságát pedig egy hétvége után leginkább Kimi és JPM szokta dicsérni, a következő hétvégén meg 10 hellyel hátrébb indulnak :DDD Szóval ezt sem kéne elkiabálni. És a 930 lóerő szerintem irreális, hiszen a mostani mezőny legerősebbjének tartott Hondáról mondja a BAR, hogy ha minden jól megy, akkor az idény végére talán esetleg nem kizárható hogy felmerülhet a lehetősége annak hogy szóba kerülhet annak az esélye hogy elérik az 1000 lóerőt egy EGYHÉTVÉGÉS motorral (úgy tervezik hogy akkor friss motort tehetnek majd be). Jövőre kiderül az igazság :-)
SKrisz10-08-2005 16:07:24 // 3664
Ez igy elsőre nagyon jó hir... Csak legyen is alapja. Hiába lesz megint a legjobb autó a Ferrari, ha xart sem ér a gumi amin futják a köröket:(
Béci Ɨ|ѯ10-08-2005 15:48:03 // 3663
NAgyon helyes! Remélem ez így is marad. :)
Csöri10-08-2005 15:38:15 // 3662
Béci Ɨ|ѯ10-08-2005 13:51:27 // 3661
Az biztos! De néha a 147 is. :)
Inner Circle10-08-2005 13:36:24 // 3660
Ott mindig a 147 nyer :DDD
Béci Ɨ|ѯ10-08-2005 13:32:50 // 3659
Ja, van külön 147 JTD kupa is.
Mike.10-08-2005 13:24:47 // 3658
A műszaki részét nem tudom és nem is értek hozzá. Én is azt olvastam ,hogy 2 hengert lefolytottak. :-)
Inner Circle10-08-2005 13:23:31 // 3657
A DTM 4000 ccm-s benzines V8-asokra van kiírva, mással akkor se mehetnének ha akarnának - ennek persze semmi köze az utcai autókhoz, de hát a németeknek úgy látszik, ez kell :) Máshol vannak dízeles futamok, a 147 is szokott indulni és többnyire nyer is :)
Inner Circle10-08-2005 13:20:38 // 3656
SZVSZ más a két eset. A szabályok bizonyos korlátozásokkal (gondolom főleg fordulatszámban) még megengedik 2006-ban a V10 használatát, a Minardi is ezt teszi majd. A Ferrari viszont a V10-esből vett le két hengert, hogy szimulálja a V8-at, pusztán kísérleti céllal. (Itt a cikk azt írja hogy "két kiiktatott hengerrel", de szerintem ez hülyeség, azzal úgy legfeljebb egy motorhibát szimulálhattak volna. Valószínűbb, hogy a V10-es blokkba építettek egy V8-ast addig is, ameddig el nem készül a V8-as blokk.)
Béci Ɨ|ѯ10-08-2005 13:07:07 // 3655
A DTM.-ben már ban diesel... asszem a vectrák azzal mennek.
Mike.10-08-2005 12:50:46 // 3654
A minardi 2006-ban átalakított V10-el fog menni. A ferrari is azt próbálgatta még 1 hónapja a 2004-es kasztnival.
10-08-2005 12:50:02 // 3653
Viszont a macska evők hazájában vannak. :)
zolee14510-08-2005 12:45:22 // 3652
lehet hogy nem csak kanadában versenyzett:)
Inner Circle10-08-2005 12:32:25 // 3651
Igen, Villeneuve pedig az első versenyein Alfa 33-mal nyomta! (Legalábbis ezt olvastam, de egy kicsit kérdéses a dolog, hiszen ő kanadai és ott nem igazán vannak Alfa 33-ak.)
zolee14510-08-2005 11:54:18 // 3650
asszem Montoya még a szülőföldjén lada samara kupában kezdett:)
10-08-2005 11:51:44 // 3649
Ahoz kell egy olyan repülőgép ami utoléri és a kanyarokat is le tudja követni... :)
Inner Circle10-08-2005 11:49:05 // 3648
Néhány éve volt egy olyan reklám, hogy a Ferrarit egy fölé szálló repülőgép tankolja meg menet közben - most ugyanez lesz motorcserével, és közben a repcsi húzza majd a vasat, mint a Tour de France-on, mikor menet közben cserélnek kereket? :D
10-08-2005 11:37:44 // 3647
A tartósság nem lesz kérdés, minden körre új motor. :)
Vikk7510-08-2005 11:35:11 // 3646
moszkvics kupa :))
zolee14510-08-2005 11:22:51 // 3645
traktorverseny???
Inner Circle10-08-2005 11:16:07 // 3644
És a tartósság érdekében gondolom szívódízelek lesznek. Akár egy egész idényt kibír egy motor, teljesítmény: 110 lóerő :DDD
Inner Circle10-08-2005 11:15:18 // 3643
"És főleg a végsebesség fog csökkenni, és szvsz előzések sem lesznek, mivel a kanyarból történő kigyorsításokhoz jól jönne némi nyomaték, ami a V8-es esetében sokkal kisebb lesz mint a V10-nél." Ez nem befolyásolja a dolgot, mert a megelőzendő autó is lassabb lesz :-)
Inner Circle10-08-2005 11:14:43 // 3642
Ez már az új V8 (régebben volt átalakított V10 is).
zolee14510-08-2005 11:05:18 // 3641
ha a Ferrari újra nyerni fog utálni fogom az F1-et, ha Schumák nem megy hamarosan nyugdíjba nézni sem fogom.:)))
10-08-2005 10:45:38 // 3640
Ha állandóan változtatnak és a Ferrari nem nyer utálni fogom az F1-t. Ha Sumi nyugdíjba megy nézni sem fogom. :))))
zolee14510-08-2005 10:41:27 // 3639
a jó verseny alapja az állandó szabály. előbb utóbb mindenki elér egy "versenyképes" szintet. Ha állandóan változtatnak akkor a nagy csapatok elhúznak a kicsiktől, ez törvényszerű. amúgy meg csak magamat ismétlem.
joe7510-08-2005 10:39:30 // 3638
Majd kiderül. A Puding próbája az evés, ugye. És ha a V8-ak bevezetésével a jelenleginél is unalmasabb versenyek lesznek, akkor előtérbe kerülhet az ötlet.
10-08-2005 10:33:48 // 3637
Igen az egy jó ötlet a részéről ami az is marad. :)
joe7510-08-2005 10:32:28 // 3636
Nekem tetszene Haug ötlete a 4 literes motorokra fordulatszám limiterrel. Valójában tartósabb erősebb lehetne egy ilyen autó, és nyomaték is lenne bőven.
10-08-2005 10:30:38 // 3635
Annyi idő biztosan kell de addigra megint változtatnak valami a szabályokon. Nyomaték hiányt pedig a bevezetendő max. 2.4 literes dízel aggregát fogja megoldani, 2007-től. :)
joe7510-08-2005 10:27:20 // 3634
Szerinetm ehhez kell majd jópár idény. 2-3 biztosan. És főleg a végsebesség fog csökkenni, és szvsz előzések sem lesznek, mivel a kanyarból történő kigyorsításokhoz jól jönne némi nyomaték, ami a V8-es esetében sokkal kisebb lesz mint a V10-nél.
10-08-2005 10:21:32 // 3633
Valamennyire biztos, az elején. Majd később gyorsabbak is lehetnek. :)
joe7510-08-2005 10:17:57 // 3632
Valamennyire lassulni fognak az autók az tuti. Hiába lehet a V8 pörgősebb a tudomány mai állása szerint a 20000/min fordulat-nél magasabb fordulat a fellépő vibrációk miatt ma még nem lehetséges. Márpedig a kisebb köbcentit csakis nagyobb fordulatszámmal lehet kompenzálni. Na jó feltöltéssel is, de az nincs napirenden. És ha azt vesszük hogy a V10-esek is simán pörögnek 19000-et a V8 teljesítménye 20000/min-nél még jócskán alacsonyabb lesz. Persze lehet majd jéátszani a könnyebb autókkal, hiszen a motor könnyebb lesz, kevesebbet fog kajálni, és a balansztokkal jobban lehet majd gazdálkodni, optimalizálni a súlyelosztást, stb. Így a köridők tekintetében drámai csökkenés nem áll majd be.
10-08-2005 09:55:12 // 3631
Majd meglássuk a következő futamokat. A lovas már felszállt és őrült tempóban száguldanak ....... a Merci után. A Minardi meg beelőz a V10-el. :) Az idei VB-t a Merci nyeri bár a helyezéseken nem ez fog látszani. :)
zolee14510-08-2005 09:50:49 // 3630
a Ferrari most egy olyan ló, ami ledobta a hátáról a lovasát, és ahhoz elég gyors hogy az ne tdjon visszamászni, de ahhoz lassú hogy a többieket utolérje! Amúgy a V8-asok bevezetése (az elmúlt párszáz hsz logikáján elindulva) egy Rönó és Merci ellenes szabály, hisz most ők vannak elől, tehát ellenük kellett szabályt hozni. :)))
zolee14510-08-2005 09:47:58 // 3629
nem a sebesség csökkentése volt a cél, egyszerűen csak annyi, hogy a V8-asoknak köztudottan szép hangja van :)))
10-08-2005 09:46:15 // 3628
Arra még nem gondoltál, hogy a teljesítmény csökkentés csak az álcája a Ferrari féken tartásának? ;-)
Mike.10-08-2005 09:43:15 // 3627
A lassítási próbálkozásból újra csak gyorsulnak.Bravó. Ez már az új V8 vagy a 10-es és kettő lefolytva?
Inner Circle10-08-2005 09:38:27 // 3626
Tegnap első ízben gurult ki a pályára a Ferrari V8-asa, egyelőre egy módosított F2004 kaszniban. Csakúgy mint a Toyota V8-asa, ez is csak pár mp-vel maradt el a V10-es idejétől, úgyhogy nem tudom, honnan várják a FIA fejesei azt az őrült nagy teljesítmény-csökkenést, ami miatt kitalálták ezt az egész V8-sztorit...
SKrisz05-08-2005 14:59:10 // 3625
Hát igen. A flúgos futam nem volt semmi... Bár nagy jóindulattal is nehezen nevezném autóversenynak azt a futamot!:)))
Inner Circle05-08-2005 14:54:47 // 3624
A Jordan egy külön szám, ők az 1999-es Európa GP-t (a nevezetes Flúgos Futamot) azért bukták be, mert egy boxból indulást segítő elektronikus kütyüjük volt, amit azonban nem ártott volna haladás közben kikapcsolni... ezt Frentzen és Hill is elfelejtette, és tönkre is ment a motorjuk. Amúgy Frentzen győzhetett volna. Na de hát ki nem győzhetett volna azon a futamon?... Ha valaki megszerezte az elsőséget, már csak az volt a kérdés, hogy hogyan veszti majd el öt körön belül. A legjobb DC volt: bevágódott az élre, tolta mint a meszes, hallotta hogy valamit mondanak neki a rádión de a pályának azon a részén rossz volt a vétel, nem értett semmit. Két kanyarral később kicsúszott a vizes pályán és bucira törte a verdát. Amikor visszasétált, megkérdezte hogy mit mondtak? Azt, felelték, hogy két másodperccel gyorsabb vagy mindenkinél, nyugodtan vegyél vissza a tempóból... :D
SKrisz05-08-2005 14:48:12 // 3623
Idén... de azért volt ott Toyota is, meg Jordan meg egy jó páran akik kinlódtak nem egyszer az elindulással.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.