Meg ez is, hogy nem érzi azt, hogy rajta múlna a siker....
Vááá............ :((
Forum >> Forma-1
Xixo11-05-2009 19:34:12 // 63742
Xixo11-05-2009 19:32:33 // 63741
Ez a Brawn-Todt-MS korszak előtt is szarok voltunk duma mennyire gáz.... :((
Buksi11-05-2009 19:30:35 // 63740
Sztem nem dumálni kellene!
Xixo11-05-2009 19:26:48 // 63739
Xixo11-05-2009 19:06:06 // 63738
Arról nem beszélve, hogy ha egyből kihozzák és lágy gumit kapott volna újra (ami 2mpel gyorsabb volt), akkor még tán nyert is volna vele egy picit....
Xixo11-05-2009 19:02:48 // 63737
Ezt szerintem bárki támogatná!! :))
De ebből sajnos nem lesz semmi....
De ebből sajnos nem lesz semmi....
Xixo11-05-2009 19:00:57 // 63736
Te tényleg pozitív vagy!! :))
Nem a fejlesztés ütemével van baj, mert egész gyorsak voltunk most is (mondjuk szerintem eddig se voltunk lassúak). De ha továbbra is szó nélkül hagyják ezeket a buta hibákat, akkor nem is fog változni semmi. Úgy fest nekem, hogy a srácok már megszokták, hogy mindig az élen vannak és elfelejtettek tenni is érte...
Talán ha fejek hullanak össze kapják majd magukat.
(A töltőberendezésre fogni a dolgot meg annyira ciki. Ha már az elsőnél is szar lett volna, akkor biztos, hogy nem használják azt a másodiknál is... :)) )
Nem a fejlesztés ütemével van baj, mert egész gyorsak voltunk most is (mondjuk szerintem eddig se voltunk lassúak). De ha továbbra is szó nélkül hagyják ezeket a buta hibákat, akkor nem is fog változni semmi. Úgy fest nekem, hogy a srácok már megszokták, hogy mindig az élen vannak és elfelejtettek tenni is érte...
Talán ha fejek hullanak össze kapják majd magukat.
(A töltőberendezésre fogni a dolgot meg annyira ciki. Ha már az elsőnél is szar lett volna, akkor biztos, hogy nem használják azt a másodiknál is... :)) )
Grando11-05-2009 18:47:33 // 63735
Ne is mondd! 2003-ban én is mindig a plafonon voltam, mikor láttam, hogy a meki alatt (is) a kopással egyenes arányban nő a mislenyek futófelülete. 2005-ben meg szintén a misleny miatt - vagy inkább által - megpanamázott "ohne gumicsere" szabály miatt.
Szóval megértelek. :DD ;))))
Szóval megértelek. :DD ;))))
Mike.11-05-2009 18:38:14 // 63734
Ez még rosszabb. Egy ekkora költségvetésű csapatnál nem tudnak összerakni egy bánatos töltőberendezést? Kirúgni a felelőst, felalősöket, hátha a többiek jobban figyelnek majd a munkájukra.
mesa11-05-2009 15:05:31 // 63733
Nem. Azon ment el neki, hogy Schumacher lett a bajnok! :P :))
Satti11-05-2009 15:00:51 // 63732
Ne is mond, mit össze mérgelődtem, hányszor volt, hogy biztosan vezető, első helyről esett ki Kimi a meghibásodások miatt. Ezen ment el a 2003-as és 2005-ös VB cím is.
Satti11-05-2009 14:59:13 // 63731
Ja, akkor ez egy amolyan Pelikán-ügyirat féle akármi?? :-))
mesa11-05-2009 14:40:21 // 63730
Persze, de egy igazi összeesküvés-elméletben nem számítanak a tények! :)))
Grando11-05-2009 14:33:14 // 63729
Apropó Kimi-dirtyron:
Vergődtek is rendesen a kipukkadó motorokkal... :DDD
Vergődtek is rendesen a kipukkadó motorokkal... :DDD
Grando11-05-2009 14:31:47 // 63728
Szegény Prostnak pénzügyi és egyéb gondjai voltak a saját maszek csapatával. Ne keverjük a szezont a fazonnal. ;)))
Selmak11-05-2009 14:30:29 // 63727
3. hely? Ezzel a hulladékkal? Max kiesnek az előtte lévők.
Satti11-05-2009 14:25:35 // 63726
Kitúrta a helyéből?? :-)
Pont MS ajánlotta, hogy a helyére Kimi-t szewrződtessék, ezt mint később kiderült, 2006-ban Indianapolis-ban beszélték meg véglegesen.
Pont MS ajánlotta, hogy a helyére Kimi-t szewrződtessék, ezt mint később kiderült, 2006-ban Indianapolis-ban beszélték meg véglegesen.
mesa11-05-2009 14:23:30 // 63725
Van egy ilyen összeesküvés-elmélet... Megvudúzza ősi germán népi szokás szerint az utódját, aki kitúrta a helyéből ! ;)
Satti11-05-2009 14:19:43 // 63724
Nem hiszem, hogy erről lenne szó. Kimi még olyan enberrel is együtt dolgozott mint Ron Dennis, aki nem lehet egyszerű eset, mégis bírta ott 5 évig. MS tisztában van sztem vele, hogy nem tudná úgy ellátni a csapatvezetői posztot, ahogy azt kell, ezért inkább nem vállalja el, nem akar úgy járni, mint a már említett Prost.
Grando11-05-2009 14:14:00 // 63723
Érdekes, hogy ezt mondod, mert tegnap azt szerettem volna megfogalmazni, miszerint van egy olyan sejtésem, hogy ameddig Kimi a Ferrarinál van, addig nem fogja elvállalni az öreg a csapatvezetést. Egyszerűen nem tudnak együtt dolgozni, legalábbis teljesen úgy tűnik. Csak nem akartam birizgálni a témát. Ezért is nem reagáltam. De má most mindegy. :DD ;)))
mesa11-05-2009 14:08:35 // 63722
Nem a számolással volt baj, hanem hogy nem áramlott át a töltőberendezésen az egységnyi üzemanyag!
Kevesebb került a tankba.Mind a két kiállásnál kevesebb naftát kapott, ezért kellett másodszor is Vettellel kijönnie, egyébként későbbre tervezték. Akár a 3. hely is meg lehetett volna tegnap.
Kevesebb került a tankba.Mind a két kiállásnál kevesebb naftát kapott, ezért kellett másodszor is Vettellel kijönnie, egyébként későbbre tervezték. Akár a 3. hely is meg lehetett volna tegnap.
Mike.11-05-2009 13:48:14 // 63721
És ha a f@sz mérnök jól számol, és kb 0,3 mpt még tankolnak akkor elég lett volna az üzemanyag, spórolás nélkül is, és akkor is Vettel elé jön vissza. És még hozta volna a dobogót alsó fokát is.
SKrisz11-05-2009 13:46:07 // 63720
Ez nem fikció. Azonnal, amikor a mérnök szólt, ki kellett volna hozni a boxba 2 másodperces tankolásra, akkor még volt annyi előny, hogy visszajöjjön Alonso elé. Idegből, már csakazért is megfutni a leggyorsabb kört (csakhogy mutatssa, hogy képes lett volna rá) és szépen befutott volna a 4 pontért Alonso előtt...
bilon11-05-2009 13:43:51 // 63719
ha hamarabb fogad szót, és előbb elengedi vettelt, akkor nem kellett volna az uccsó két körben ennyire visszavenni, és 1,29-es körökkel behozta volna alonso elé...az 4 pont...
persze nem számoltam utána, szóval csak fikció...
persze nem számoltam utána, szóval csak fikció...
SKrisz11-05-2009 13:43:42 // 63718
Schumi azzal, hogy csapatfőnök lenne, csak veszteni tud. Ha összekapja magát, akkor azt mondják majd, hogy ez a minimum, ami elvárható tőle. Ha viszont ő is (és ezzel a csapat is) bukik, akkor még a sportemberi mivoltából is kifordítják. Lásd Prost esete. Azért mert valaki jó pilóta és technikailag tökéletesen tud dolgozni, attól még nem lesz jó csapatfőnök...
bilon11-05-2009 13:42:13 // 63717
erre mondják az én kedvenc sportágamban, hogy apró gólokkal megzavarjuk aza ellenfelet...:DD
vb cím nem lesz...de cél a minél jobb szereplés, nagy dolog az is, hogy a szarból a legtöbbet hozzák ki...:)))
vb cím nem lesz...de cél a minél jobb szereplés, nagy dolog az is, hogy a szarból a legtöbbet hozzák ki...:)))
Mike.11-05-2009 13:41:06 // 63716
Szót is fogadott, szégyenszemre Vettel megelőzte és utána Alonsó is lealázta. Ez számomra xarabb mintha megáll alatta a gép üzemanyag hiány miatt.
A cserével egyetértek, de akármennyire is tisztelem és elismerem MS-t, nem biztos, hogy ő jó csapatvezető lenne.
A cserével egyetértek, de akármennyire is tisztelem és elismerem MS-t, nem biztos, hogy ő jó csapatvezető lenne.
SKrisz11-05-2009 13:39:38 // 63715
Bizony, bizony. Az 3-mal több, mint a 0...
Ha Massa indulatból autózik (ahogy a rádióbeszélgetésben hallható is volt) akkor már csakazért is kinyomja a szemét is a vasnak. De ő most profi volt és pontot szerzett. Szerintem jó döntés volt, bár nem "hősies", az tény! :)
Ha Massa indulatból autózik (ahogy a rádióbeszélgetésben hallható is volt) akkor már csakazért is kinyomja a szemét is a vasnak. De ő most profi volt és pontot szerzett. Szerintem jó döntés volt, bár nem "hősies", az tény! :)
Mike.11-05-2009 13:38:23 // 63714
Ezzel nem is lehet vitatkozni! :-))
Viszont sokra nem is megy vele. Az idei évben nem hogy VB címért de még a dobogókért is vért kell izzadni.
Viszont sokra nem is megy vele. Az idei évben nem hogy VB címért de még a dobogókért is vért kell izzadni.
mesa11-05-2009 13:35:51 // 63713
Massa helyében szót fogadtam volna a versenymérnökömnek, elengedtem volna Vettelt és örültem volna az ötödik helyemnek.
Minden pont pont, tükröt rúgdosni pedig max Budapesten menő dolog! :)
És továbbra is támogatom Domenicali Schumacherre cserélését. Bármi áron. Akár Rai elküdése árán is.
Minden pont pont, tükröt rúgdosni pedig max Budapesten menő dolog! :)
És továbbra is támogatom Domenicali Schumacherre cserélését. Bármi áron. Akár Rai elküdése árán is.
bilon11-05-2009 13:31:09 // 63712
szerintem meg 3 pont több, mint 0...
Mike.11-05-2009 13:29:37 // 63711
Jaa, csak ez a mélyrepülés nem az idén kezdődött. Már tavalyi évben is csinálták a bakikat.
Én Massa helyében nem spóroltam volna. Nyomtam volna amíg bírja a gép és emelt fővel rúgtam volna le a tükröt a célegyenesben a megálló autóról. Így meg szégyenkezve begurult és szerzett a 3 pontot amivel meg éppen kitörölheti ...
Én Massa helyében nem spóroltam volna. Nyomtam volna amíg bírja a gép és emelt fővel rúgtam volna le a tükröt a célegyenesben a megálló autóról. Így meg szégyenkezve begurult és szerzett a 3 pontot amivel meg éppen kitörölheti ...
mesa11-05-2009 13:23:45 // 63710
Nem látom mi bajod a fejlesztés ütemével ... A semmiből az élmezőnybe ugrottunk.
Massa a versenyben a 3. legjobb időt autózta, időmérőn pedig kevesebb benzinnel a POLE is meglehetett volna - kiszámolták!
Ha fejek hullanak, akkor a következő versenyen nem fog behalni az a töltőberendezés, ami a Ferraritól független ? Ha fejek hullanak, akkor jobb lesz a McLaren vezérlőelektronika és megérti miért rugdossa Kimi a pedált ? Ha fejek hullanak, akkor nem fog lerepülni a kerékhűtő karbon cucc ? Ha fejek hullanak, akkor Kimi nem fogja azt hinni, hogy egy 6. hellyel bekerül a TOP15-be ?
Ez az év bukó? 5 verseny telt el a 18-ból. Olyan mintha negyed óra után lehívnád a foci csapatod a pályáról, úgyis mindegy alapon :)))
Massa a versenyben a 3. legjobb időt autózta, időmérőn pedig kevesebb benzinnel a POLE is meglehetett volna - kiszámolták!
Ha fejek hullanak, akkor a következő versenyen nem fog behalni az a töltőberendezés, ami a Ferraritól független ? Ha fejek hullanak, akkor jobb lesz a McLaren vezérlőelektronika és megérti miért rugdossa Kimi a pedált ? Ha fejek hullanak, akkor nem fog lerepülni a kerékhűtő karbon cucc ? Ha fejek hullanak, akkor Kimi nem fogja azt hinni, hogy egy 6. hellyel bekerül a TOP15-be ?
Ez az év bukó? 5 verseny telt el a 18-ból. Olyan mintha negyed óra után lehívnád a foci csapatod a pályáról, úgyis mindegy alapon :)))
Kazes☻10-05-2009 22:43:43 // 63709
(ha fogunk egyáltalán) - sajnos kérdéses.
Xixo10-05-2009 22:39:56 // 63708
Hű de pozitív vagy!! :))
Sajna a realitásokat nézve, amíg valaki nem vág szét a csapatnál, nem kapják össze magukat, addig itt nagy csoda nem lesz.
Ma eldobtunk egy fix 4. helyet + valszeg Raj is felért volna a pontszerzők közé. Ehelyett szereztünk 3 pontot és ismét rajtunk röhög a világ.
Ez az év bukó. Ha így fejlesztünk tovább, akkor talán jövőre visszatérhetünk az élre, de idén max a végefelé fogunk csak nyerni. (ha fogunk egyáltalán)
Sajna a realitásokat nézve, amíg valaki nem vág szét a csapatnál, nem kapják össze magukat, addig itt nagy csoda nem lesz.
Ma eldobtunk egy fix 4. helyet + valszeg Raj is felért volna a pontszerzők közé. Ehelyett szereztünk 3 pontot és ismét rajtunk röhög a világ.
Ez az év bukó. Ha így fejlesztünk tovább, akkor talán jövőre visszatérhetünk az élre, de idén max a végefelé fogunk csak nyerni. (ha fogunk egyáltalán)
mesa10-05-2009 21:25:50 // 63707
Hagyjuk, nem érdekes. Ha szerinted bárki vásárolhat KERS-t bárkitől, akkor hidd.
Meg aztán tudod, hogy nem gyengébb mint a Ferrari-é.
Ilyen konkrét bizonysággal szemben pedig értelmetlen lenne hitetlenkednem. :)))
Meg aztán tudod, hogy nem gyengébb mint a Ferrari-é.
Ilyen konkrét bizonysággal szemben pedig értelmetlen lenne hitetlenkednem. :)))
Kazes☻10-05-2009 21:24:33 // 63706
Lehet rízs evő is vagy esetleg akár csiga zabáló is, vagy torreádor csak tegye rendbe a dolgokat, mert a macska zabálóknak egyelőre nem megy. :)))
szasza(SW)10-05-2009 21:20:57 // 63705
Egy szar autón a kers se segít,de nem gyengébb az mint a Ferrarié.Ezt honnan szedted?
szasza(SW)10-05-2009 21:18:53 // 63704
Ez így van normális csapatott kell csinálni.Brawn úgy kezdte 100ról 50re csökkentette a csapat létszámát és a költségeit szinte az egészet a szélcsatornás tesztekre költi.Ezért tartanak ott ahol vannak.
mesa10-05-2009 21:13:26 // 63703
Bolíviai, Kolumbiai, vagy megfelel egy "f*ckin' german" is ? :))
Kazes☻10-05-2009 21:12:50 // 63702
Igen, ami csak a merciben van, de szvsz totálisan fölös az egész, rendes autót kell építeni és összeszedni a bandát. :)
mesa10-05-2009 21:11:53 // 63701
Ezzel csak két bibi van : csak Merci motorosok vehetik meg, a másik, hogy nézd meg hol van a Merci a megbízható, ám de híg kaka hatásfokú KERS-szel ? :D
Grando10-05-2009 21:08:43 // 63700
Pedig télleg jó lesz ez, csak kéne vmi terrorista a csapat élére. ;)))
szasza(SW)10-05-2009 21:08:36 // 63699
Azt azért tegyük hozzá,hogy a Ferrarinál majdnem mindig gond van a kersel.Evvel se lesznek megbízhatok,ha csak cipelik a plusz kilókat.A többiek meg ha meg is veszik akkor a merciét veszik mert avval nincs gond:)Sokat kell még ott dolgozni:)
Satti10-05-2009 21:04:38 // 63698
Attól nem félek.:-))
Grando10-05-2009 21:03:33 // 63697
El ne sodorjanak vazze! :DD ;)))
Satti10-05-2009 21:03:30 // 63696
Azért van még min dolgozn és akkor s a legjobb esetben a végén az össz.-ben a 3.-4. helyen végezhet a csapat. Lehet, hogy lesz némi javulás, de 5 futam után, 3-3 pont a két versenyzőnél az eléh karcsú, nem kicsit....nagyon!
Satti10-05-2009 21:00:57 // 63695
Ezek ám a pozitív hullámok! :-))
mesa10-05-2009 20:57:47 // 63694
Sziasztok!
jó verseny volt! :))
Két dolog az előző futamról: akkor megmondtam, hogy jó lesz a Ferrari, visszakerül a legjobbak közé a kettős diffúzorral, és azt is mondtam, hogy a McLaren nagyon nagy bajban van, mert nekik már benn volt a kERS-szel együtt is fényévre voltak az elejétől.
Beigazolódott, mint az is, amit a második verseny után mondtam, hogy a Brawn-okat leszámítva (a kettős diffi miatt) a Red Bull a legerősebb csapat.
Sajnos ez egy peches nap, de!
Szomorú, hogy megint nem jutott be mindkét vörös autó a Top10-be az időmérőn, szomorú, hogy elektronikai hiba miatt ki kellett álljon az egyébként nagyszerűt rajtoló Kimi, szomorú, hogy a tankolóberendezés hibája miatt két pozíciót fel kellett áldozni.
Ellenben :
Bíztató, hogy Massa kevesebb benzinnel akár az első sorból is indulhatott volna, bíztató, hogy a KERS-szel jól startol, és jól védhet pozíciót, bíztató, hogy jók a versenyben futott köridők is.
Van még egy bonus is: most láthatta mindenki, hogy KELL a KERS! Vettel esetében sokadszor igazolódott be, hogy az ilyen rendszerrel szerelt autó szinte megelőzhetetlen. És ezt miért tartom fordulópontnak? Mert kénytelen lesz nekilátni a többi csapat is, hogy foglalkozzon a KERS-szel. A Red Bull és szerintem a Brawn is már tesztel. Ezzel pedig idő, pénz és egyéb fejlesztés lehetősége úszik el.
Non plus ultra: remélem Michael váltja az idény felétől Stefanot.
jó verseny volt! :))
Két dolog az előző futamról: akkor megmondtam, hogy jó lesz a Ferrari, visszakerül a legjobbak közé a kettős diffúzorral, és azt is mondtam, hogy a McLaren nagyon nagy bajban van, mert nekik már benn volt a kERS-szel együtt is fényévre voltak az elejétől.
Beigazolódott, mint az is, amit a második verseny után mondtam, hogy a Brawn-okat leszámítva (a kettős diffi miatt) a Red Bull a legerősebb csapat.
Sajnos ez egy peches nap, de!
Szomorú, hogy megint nem jutott be mindkét vörös autó a Top10-be az időmérőn, szomorú, hogy elektronikai hiba miatt ki kellett álljon az egyébként nagyszerűt rajtoló Kimi, szomorú, hogy a tankolóberendezés hibája miatt két pozíciót fel kellett áldozni.
Ellenben :
Bíztató, hogy Massa kevesebb benzinnel akár az első sorból is indulhatott volna, bíztató, hogy a KERS-szel jól startol, és jól védhet pozíciót, bíztató, hogy jók a versenyben futott köridők is.
Van még egy bonus is: most láthatta mindenki, hogy KELL a KERS! Vettel esetében sokadszor igazolódott be, hogy az ilyen rendszerrel szerelt autó szinte megelőzhetetlen. És ezt miért tartom fordulópontnak? Mert kénytelen lesz nekilátni a többi csapat is, hogy foglalkozzon a KERS-szel. A Red Bull és szerintem a Brawn is már tesztel. Ezzel pedig idő, pénz és egyéb fejlesztés lehetősége úszik el.
Non plus ultra: remélem Michael váltja az idény felétől Stefanot.
Vili10-05-2009 20:56:26 // 63693
Nem csoda,hogy ez a Brawn gyerek kirúgta a a Ferrarit:-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
655
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?