Forum >> Forma-1
GT Ɨ|ѯ27-08-2011 14:55:40 // 97181
nadehogymindig ő szív...:-)
szasza(SW)27-08-2011 14:54:53 // 97180
Idén csak harmadszor szívatták meg Buttont:(
Nem gond, csak eső legyen.Nyert ő már utolsó helyről is idén:)
Nem gond, csak eső legyen.Nyert ő már utolsó helyről is idén:)
SKrisz27-08-2011 14:52:44 // 97178
Miért? Már vége van? :P
SKrisz27-08-2011 14:52:11 // 97177
Ha ezért nem baxák meg, akkor itt már minden mindegy :(((
GT Ɨ|ѯ27-08-2011 14:52:06 // 97176
Kiültetném a boxba, onnan nézhetné a futamot...
Xixo27-08-2011 14:51:19 // 97175
Hemikét mikor tiltják már el?????
GT Ɨ|ѯ27-08-2011 14:51:10 // 97174
még mindig nem:-))))
Buttonnak beázott?
Hamilton megint kezdi a karatét....PPP
Buttonnak beázott?
Hamilton megint kezdi a karatét....PPP
SKrisz27-08-2011 14:42:03 // 97173
...majd a végén meglátjuk :)
GT Ɨ|ѯ27-08-2011 14:36:24 // 97172
nem úgy fest:-)
szasza(SW)27-08-2011 14:36:17 // 97171
Nem baj,ha az.Volt már olyan edzésen is Button:)
GT Ɨ|ѯ27-08-2011 14:29:35 // 97170
Még?:-)
nem vizilabdameccs lesz ez:-D
nem vizilabdameccs lesz ez:-D
SKrisz27-08-2011 14:25:58 // 97169
Senna megveri Petrovot? Azért az nem lenne gyenge:))
szasza(SW)27-08-2011 14:25:52 // 97168
Még esőt!!!:)
Blade27-08-2011 14:11:05 // 97167
Hajrá Ferrari!
Hajrá Senna!
:))
Hajrá Senna!
:))
GT Ɨ|ѯ27-08-2011 14:01:16 // 97166
Jó szurkolást, hajrá Ferrari!:-)
esőőőőő...:-(
esőőőőő...:-(
szasza(SW)27-08-2011 13:04:14 // 97165
Szeva Zsolesz!
Elvileg a linkemen nézheted azt is,ha oldalt az a műsorkiírás.Nézd meg!
Elvileg a linkemen nézheted azt is,ha oldalt az a műsorkiírás.Nézd meg!
Zsolesz27-08-2011 12:50:47 // 97164
Hali!
Az időmérőt lehet valahol nézni majd? Melózok és nincs tv :(
Az időmérőt lehet valahol nézni majd? Melózok és nincs tv :(
szasza(SW)27-08-2011 12:05:54 // 97163
Gondolom átépítés alatt mert száraz pályára készültek,de eddig nem úgy néz ki,hogy az lesz:)
szasza(SW)27-08-2011 12:04:43 // 97162
Kompressz úr27-08-2011 12:01:51 // 97161
Hol vannak a Ferrarik?
szasza(SW)27-08-2011 11:05:43 // 97160
Megy a harmadik edzés,az első edzés linkemen nézhető.Szakad az eső!Alleluja!:)
Cro16626-08-2011 23:39:47 // 97159
szasza(SW)26-08-2011 15:33:08 // 97158
Cro16626-08-2011 11:58:12 // 97157
szasza(SW)26-08-2011 11:39:07 // 97156
Jól szurkoltam eső után ő lett a legjobb:)
szasza(SW)26-08-2011 11:36:38 // 97155
szasza(SW)26-08-2011 10:20:24 // 97154
Drukkolok is nagyon!:))
Grando26-08-2011 10:19:19 // 97153
Ha így is marad, akkor Button öcsédet jó helyre várhatod. :)))
szasza(SW)26-08-2011 10:17:36 // 97152
Első szabadedzés ÉLŐ!Szakad az eső:)
Blade25-08-2011 07:16:00 // 97151
Na végre, ez az!:))
Grando25-08-2011 07:08:56 // 97150
Hmmm... Lehet, hogy mégis inkább hosszabb távra terveznek?
GT Ɨ|ѯ25-08-2011 06:53:41 // 97149
egy tizedik helyet max...:-)
Totti (NagyVad)25-08-2011 00:06:53 // 97148
Na kíváncsi leszek mit tud mutatni egy használhatóbb autóban
Cro16625-08-2011 00:02:13 // 97147
Ferke23-08-2011 13:29:38 // 97146
Nah, már épp vártam Tőled, amint olvastam reggel:))))
szasza(SW)22-08-2011 22:56:47 // 97145
Alonso dicséri Buttont!Ezt be kellett raknom:)
Tommi22-08-2011 22:32:08 // 97144
Erről én is hallottam, hogy sima gázelvételre is brutálisat lassul :)
Xixo18-08-2011 00:00:56 // 97143
zolee14517-08-2011 23:19:36 // 97142
F1-ben mindez kiegészül még azzal, hogy nagyobb tempónál nagyobb a leszorító erő, vagyis mégnagyobb fékerő kellene a blokkoláshoz.
Ez már OFF, de ezért szoktam jót kacagni azon, amikor az iRacinget a legjobb szimulátornak titulálják, miközben pont ugyanakkora fékerő (értsd, a fék ugyanolyan %-ig történő lenyomása) szükséges a kerék blokkolásához 300-nál és 30-nál is.
On
Valamelyik futam előtt volt erről szó asszem, hogy elvileg az F1-es 300 körül a szárnyak miatt sima gázelvételre is 1G-vel lassul.:D Mondjuk gondolom nem Monzában, ahol a szárny szinte csak reklám felület.
Ez már OFF, de ezért szoktam jót kacagni azon, amikor az iRacinget a legjobb szimulátornak titulálják, miközben pont ugyanakkora fékerő (értsd, a fék ugyanolyan %-ig történő lenyomása) szükséges a kerék blokkolásához 300-nál és 30-nál is.
On
Valamelyik futam előtt volt erről szó asszem, hogy elvileg az F1-es 300 körül a szárnyak miatt sima gázelvételre is 1G-vel lassul.:D Mondjuk gondolom nem Monzában, ahol a szárny szinte csak reklám felület.
Tommi17-08-2011 23:07:34 // 97141
"Ha csak simán autókázol akkor szép finoman fékezel, egyenletesen. Ha meg akarsz állni, de menet közben rájössz, hogy ez így kevés lesz akkor jobban beletaposol a végén"
Erre gondoltam, sima átlag szitura :)
Erre gondoltam, sima átlag szitura :)
zolee14517-08-2011 22:18:35 // 97140
Mondjuk az utcai dologgal nem értek egyet. Ha csak simán autókázol akkor szép finoman fékezel, egyenletesen. Ha meg akarsz állni, de menet közben rájössz, hogy ez így kevés lesz akkor jobban beletaposol a végén.:D
Ha viszont állatabbul akarsz menni akkor ugyanúgy megy a fékezés mint F1-ben. Legalábbis én nem szeretem érezni az abs-t (ráadásul hosszabb is a fékút ha az abs dolgozik annál, mintha te találod el a legjobb, de még blokkolás mentes fékezést). Amúgy nagyon egyszerű a történet: ha nyomsz egy satut 180-nál nem blokkol a kerék, mert oda a blokkoláshoz kevés a féked. Ha 50-nél satuzol akkor blokkol (na, mert ugye az abs közbeszól) mert oda már sok a fék. A gyárban meg ezzel játszadoznak, hogy az autó tömegéhez, legnagyobb sebességéhez, meg a gumijaihoz kitalálják a legjobb féket. Legjobb nem egyenlő a legerősebbel. Megfelelően erősnek kell lenni, de azért adagolhatónak is.
Ha viszont állatabbul akarsz menni akkor ugyanúgy megy a fékezés mint F1-ben. Legalábbis én nem szeretem érezni az abs-t (ráadásul hosszabb is a fékút ha az abs dolgozik annál, mintha te találod el a legjobb, de még blokkolás mentes fékezést). Amúgy nagyon egyszerű a történet: ha nyomsz egy satut 180-nál nem blokkol a kerék, mert oda a blokkoláshoz kevés a féked. Ha 50-nél satuzol akkor blokkol (na, mert ugye az abs közbeszól) mert oda már sok a fék. A gyárban meg ezzel játszadoznak, hogy az autó tömegéhez, legnagyobb sebességéhez, meg a gumijaihoz kitalálják a legjobb féket. Legjobb nem egyenlő a legerősebbel. Megfelelően erősnek kell lenni, de azért adagolhatónak is.
Tommi16-08-2011 22:36:43 // 97139
Tommi16-08-2011 22:28:57 // 97138
Arról nem is beszélve, hogy egy F1 autóban "fordítva" kell fékezni az utcaihoz képest :) Mert míg egy utcai autóban először lassan és kevésbé nyomod a féket, majd a vége felé taposol bele jobban, addig az F1-ben pont fordítva kell, először ráfekszel a fékre és lassan engeded fel.
Itt egy jó video a fékekről-fékezésről (Petronas Mercedes)
Itt egy jó video a fékekről-fékezésről (Petronas Mercedes)
zolee14516-08-2011 21:34:01 // 97137
Volt jórégen egy F1-es könyvem, konkrétan a Prost - féle Williams Renault volt benne és abban írták. Most rákerestem, wikin 15-öt írnak...fejlődött a technika.:) Amúgy meg átlag autósnak mindegy lenne, mindenképpen kiesne a gyomrom a számon.:D
Asszem Salo mondta amikor a Toyota GT1-es kocsija után beült az F1-be, hogy tolta egyenesben, majd jött a kanyar, fékezett ahol érezte, és megállt majdnem a kanyar előtt...gyorsítania kellett még, hogy odaérjen.:)
Asszem Salo mondta amikor a Toyota GT1-es kocsija után beült az F1-be, hogy tolta egyenesben, majd jött a kanyar, fékezett ahol érezte, és megállt majdnem a kanyar előtt...gyorsítania kellett még, hogy odaérjen.:)
Tommi16-08-2011 21:28:28 // 97136
Passz :) Tuti 10 méter alatt volt, mert emlékszem, hogy nagyon elcsodálkoztam akkor ezen. De ki tudja :) Próbáljuk ki :PPP
zolee14516-08-2011 18:55:52 // 97135
Én 18 méterről tudok.
Tommi15-08-2011 22:19:03 // 97134
Igen :) 100-ról álló helyzetre valami 8-9 méter alatt áll meg egy F1-es gép...
Egyszer valami angol autóversenyes újságban láttam egy Brembo reklámot, csak ennyi volt a szöveg: "320-100 in 2,5 sec" :))) Egyébként az a durva, hogy ha belegondolsz, súly/lóerő arányban egy superbike vagy MotoGP motor sem áll rosszul és mégis... :)
Pár éve a Petronas csinált hasonló rendezvényt a maláj pályán, nem tudom már melyik MotoGP és F1 csapattal. Előbbinek kb 2 perc kellett egy körhöz, utóbbinak valahol 1:30 körül... :)
Egyszer valami angol autóversenyes újságban láttam egy Brembo reklámot, csak ennyi volt a szöveg: "320-100 in 2,5 sec" :))) Egyébként az a durva, hogy ha belegondolsz, súly/lóerő arányban egy superbike vagy MotoGP motor sem áll rosszul és mégis... :)
Pár éve a Petronas csinált hasonló rendezvényt a maláj pályán, nem tudom már melyik MotoGP és F1 csapattal. Előbbinek kb 2 perc kellett egy körhöz, utóbbinak valahol 1:30 körül... :)
Grando15-08-2011 22:10:46 // 97133
Ezek is nagy dolgok, ja. Egy érdekes videó egy OFF F1 - Superbike cseréről. A motoros szemszögéből az F1 autó lassulása az, ami hihetetlen. :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
517
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?