Forum >> Forma-1
pb_16-12-2014 21:38:56 // 104392
Ilyet nem írunk le.D
Xixo16-12-2014 21:28:07 // 104391
Ezentúl meg én örülök, hogy nem itt rontja a levegőt... :)
pb_15-12-2014 23:10:58 // 104390
Beugrott, a többiek örültek, aztán mindenki ment a dolgára.)
Xixo15-12-2014 22:34:14 // 104389
Ez majnem olyan volt. :)
Blade12-12-2014 00:05:11 // 104387
Ennyi őrületes cinikus baromságot összehordani, 2015-ben nem szeretnél pihenni egy kicsit? Nézd meg, valamelyik bulvár lapban van-e F1 rovat, az a Te szinted. Hátha a szakmai (értsd: technikai, vezetéstechnikai, innovációs stb. ergo nem bulvár) irányba mozdulna el ez a topic, és lenne kedve az embernek olvasni és ide írni...
Xixo11-12-2014 21:48:58 // 104386
No csak kiderült a nagy titok, hogy Alo a mekinél folytatja! Akkor ilyen buli most nem is lesz? :)
Szegény Buttonra is kíváncsi leszek, mennyi esélyt kap majd a csapattól!? De tekintve, hogy most hirtelen Hemi lett a 2007es bűnbak, nem sokat...
Szegény Buttonra is kíváncsi leszek, mennyi esélyt kap majd a csapattól!? De tekintve, hogy most hirtelen Hemi lett a 2007es bűnbak, nem sokat...
Kazes☻08-12-2014 23:02:18 // 104385
Grando05-12-2014 21:01:10 // 104384
Nagyon helyes! Több gyári csapatot az F1-be! Olyanokat, akiknek van is rá lóvéja, és nem az anyagiak miatt sírdogálnak. És lazább fejlesztési szabályokat! Hadd szóljon! :)
Xixo05-12-2014 14:33:21 // 104383
Melyik játékba? :)
mesa05-12-2014 10:39:02 // 104382
mesa05-12-2014 10:38:25 // 104381
Alonso előbb távozott, mint szerződtették Vettelt
Sőt, már tavaly lépni akart, de Montezemolo rábeszélte, várja meg a turbós erőforrást, azt' ha nem jó, mehet. Ment.
Sőt, már tavaly lépni akart, de Montezemolo rábeszélte, várja meg a turbós erőforrást, azt' ha nem jó, mehet. Ment.
Xixo04-12-2014 20:32:11 // 104380
No de ő mondott fel. :) Akkor meg mire kérne pénzt?
Amúgy gondolom a Ferkánál is volt annyi eszük, hogy ha fizetnek, akkor nem engedik addig versenyezni máshol. Nem? :)
Amúgy gondolom a Ferkánál is volt annyi eszük, hogy ha fizetnek, akkor nem engedik addig versenyezni máshol. Nem? :)
csokagm04-12-2014 07:57:39 // 104379
Félreértetettek.
Ferrari Alonsonak, 2016-ig volt szerződése Alonak de közbe jött Vettel... Akkor még nem volt kimondva hogy hol lesz Alo jövőre. Ezért akart Alo pénzt hogy szerződést bontottak vele szemben.
Igen volt ez a 25 pontos dolog, (nem láttam a szerződést de így lenne értelme) de itt csak Alonso bonthatta fel gyanítom a szerződést a Ferrari nem.
Egyébként ezen a téren szerintem elég vakon vagyunk mert senki nem tudja hogyan történt az elválás milyen feltételekkel... Mik vannak a szerződésben stb.
Ferrari Alonsonak, 2016-ig volt szerződése Alonak de közbe jött Vettel... Akkor még nem volt kimondva hogy hol lesz Alo jövőre. Ezért akart Alo pénzt hogy szerződést bontottak vele szemben.
Igen volt ez a 25 pontos dolog, (nem láttam a szerződést de így lenne értelme) de itt csak Alonso bonthatta fel gyanítom a szerződést a Ferrari nem.
Egyébként ezen a téren szerintem elég vakon vagyunk mert senki nem tudja hogyan történt az elválás milyen feltételekkel... Mik vannak a szerződésben stb.
Béci Ɨ|ѯ04-12-2014 03:31:17 // 104378
Én több helyen is azt olvastam, hogy Alonsonak nem kellett fizetni, mert a szerződésében benne volt, hogy ha szeptember 1-én több mint 25 pont a hátránya a világbajnokság éllovasához képest, elhagyhatja a csapatot minden következmény nélkül.
Xixo04-12-2014 02:51:32 // 104377
No de ha ő mondott fel, akkor mire akart volna még pénzt? Vagy a Ferka akart tőle?
csokagm03-12-2014 11:28:22 // 104376
Sajnálhatod volt par kifejezetten élvezetes verseny iden. Motorhang viszont szar
csokagm03-12-2014 11:25:44 // 104375
Várt a mercire, hatha valaki lebont toluk.
Illetve a szerződésekkel is nagy meccs volt. Alonak 2016 ig vörös szerződése volt es ugye szerződés bontaskor fizetni kell. Viszont nyilvánvaló volt hogy máshová fog szerződni ezert kifizetni nem akarták. Ez akkor lett nyilvánvaló amikor nem irt alá ujabb szerződést. Illetve addig a meki is kesz volt tobbet fizetni amig nem jott a képbe a szöszi. Igy romlott a targyaloereje.
Most hogy mire varnak jo kerdes. En fejlesztés szempontjából Buttonnak adnék egy 2 évet alo mellett aztán hoznék egy fiatalt. Button véleményem szerint a leginteligensebb versenyző es jo csapatjatekos, konnyen alo alá dolgozik ha ugy hozza a verseny.
Illetve a szerződésekkel is nagy meccs volt. Alonak 2016 ig vörös szerződése volt es ugye szerződés bontaskor fizetni kell. Viszont nyilvánvaló volt hogy máshová fog szerződni ezert kifizetni nem akarták. Ez akkor lett nyilvánvaló amikor nem irt alá ujabb szerződést. Illetve addig a meki is kesz volt tobbet fizetni amig nem jott a képbe a szöszi. Igy romlott a targyaloereje.
Most hogy mire varnak jo kerdes. En fejlesztés szempontjából Buttonnak adnék egy 2 évet alo mellett aztán hoznék egy fiatalt. Button véleményem szerint a leginteligensebb versenyző es jo csapatjatekos, konnyen alo alá dolgozik ha ugy hozza a verseny.
Erhard 242 (Pure Energy)03-12-2014 10:11:26 // 104374
én idén nem néztem az F1-et, mivel a "kiheréltek" sportja lett de öröm itt olvasni...no mi is lett a vége az idei évnek...áhh meg is van:
1. Csoki
2. Rózsi
3. Riki
4. Botti
5. Vettel
6. 110%
7. Maszat
Hova tűnt az Alkesz???
Szóval mi a francnak szerződtették le a német Ászt kiégett idénre teljesen, inkább a Csoki vagy Rózsi kellett volna ők a legjobbak tisztán látni, nem is csodálom hogy kirúgták a 110%-ot már csak 50%, az Alkeszről már nem is beszélve 40% mint a Finnlandia ...áhhh a sok lúzer versenyző :)))))
1. Csoki
2. Rózsi
3. Riki
4. Botti
5. Vettel
6. 110%
7. Maszat
Hova tűnt az Alkesz???
Szóval mi a francnak szerződtették le a német Ászt kiégett idénre teljesen, inkább a Csoki vagy Rózsi kellett volna ők a legjobbak tisztán látni, nem is csodálom hogy kirúgták a 110%-ot már csak 50%, az Alkeszről már nem is beszélve 40% mint a Finnlandia ...áhhh a sok lúzer versenyző :)))))
pb_02-12-2014 23:05:29 // 104373
Kirúgták, mint 2009ben az alkext.)
pb_02-12-2014 23:04:15 // 104372
TSöppet hitehagyott lett.)
Xixo02-12-2014 18:24:46 // 104371
Azt egyébként lehet tudni, hogy ha Alonzó már szeptemberben felmondott, akkor miért volt ilyen nagy titok ez az egész?
Xixo02-12-2014 17:57:25 // 104370
Ha nem többet! :)
No mindegy is, lényeg, hogy remélhetőleg a helyükre kerülnek lassan a dolgok!
No mindegy is, lényeg, hogy remélhetőleg a helyükre kerülnek lassan a dolgok!
Grando02-12-2014 16:24:06 // 104369
Pedig 200%-ot adott. Vagy pont azért? Na mindegy. Úgy sajnáltam... >:)
Xixo02-12-2014 16:05:27 // 104368
No de ez a sok műszaki gond is kellett, hogy Riki elverje Vettelt. Annak ellenére, hogy idén számomra ő volt a mezőny legjobbja.
2012-ben pedig Vettel több pontot bukott műszaki gondok miatt, ez tény. (Lehet rosszul fogalmaztam a több műszaki hibát említve.) Persze az is igaz, hogy az év végére nagyon összeállt alatta a vas. No de hogy csak Nyújí ellen versenyzett Alo az szimpla beképzelt lenéző duma, amolyan lélektani hadviselés, ami mondjuk nem jött össze, mert az utolsó futamokra úgy elfogyott a spanyol, hogy rossz volt nézni...
2012-ben pedig Vettel több pontot bukott műszaki gondok miatt, ez tény. (Lehet rosszul fogalmaztam a több műszaki hibát említve.) Persze az is igaz, hogy az év végére nagyon összeállt alatta a vas. No de hogy csak Nyújí ellen versenyzett Alo az szimpla beképzelt lenéző duma, amolyan lélektani hadviselés, ami mondjuk nem jött össze, mert az utolsó futamokra úgy elfogyott a spanyol, hogy rossz volt nézni...
csokagm02-12-2014 15:46:20 // 104367
Most erosen eltertel az alap témától. Egy szoval nem mondtam hogy iden nem keves műszaki hibája volt az rbnek. Egyébként ezt kurva felesleges is nézni mert iden Hamiltonnak tobb volt mint Alonak vagy Vettelnek megis vb lett. 2012 ugyanez csak rb dominancia volt az ev feletol, ez nem jelenti azt hogyvelotte rossz volt.
Xixo02-12-2014 14:17:00 // 104366
Mondjuk Bottas nem is mondta, hogy Nyújí ellen versenyzik.
No meg akkor Vettelnek idén biztos ugyan úgy nem volt több műszaki hibája, mint 2012-ben!?
Persze ez egy technikai sportnál nem annyira számít... :)
No meg akkor Vettelnek idén biztos ugyan úgy nem volt több műszaki hibája, mint 2012-ben!?
Persze ez egy technikai sportnál nem annyira számít... :)
Grando02-12-2014 12:02:01 // 104365
Erről van valami cikk vagy bármi? Érdekelne, ha már így szóba hoztad. :)
mesa02-12-2014 11:54:14 // 104364
de még 2013-ban is használta a Red Null, mint utólag elárulták... csak mert eygenes, gerinces emberek Nyúiék! :))
Grando02-12-2014 08:58:13 // 104363
2012-ben már betiltották a befújt diffúzort. Amúgy. Ettől persze még feküdt neki. Most az energia-visszanyerő rendszer miatt letompult, közvetetté vált hátsó rész okozott neki némi gondot. De nem kell ezt ennyire túlmisztifikálni egyébként. :)
csokagm02-12-2014 08:20:30 // 104362
A másik kérdésedre hogy miért tudta megverni a másik Rb-t egy kérdéssel válaszolnék.
Ha Ric megverte Bottast, Vettel miért nem verte meg Bottast?
Látod ennyire egyszerű a válasz, nem mindegy hogy fekszik-e valakinek a kocsija vagy pedig nem. Ezt láthattuk az utolsó futamon amikor Ricciardo 4. , Vettel 8. helyen ért célba a boxból.
Ha Ric megverte Bottast, Vettel miért nem verte meg Bottast?
Látod ennyire egyszerű a válasz, nem mindegy hogy fekszik-e valakinek a kocsija vagy pedig nem. Ezt láthattuk az utolsó futamon amikor Ricciardo 4. , Vettel 8. helyen ért célba a boxból.
csokagm02-12-2014 08:17:12 // 104361
Leírtam előbb.
Vettel arra érzett rá hogyan kell használni a befújt diffúzort. Ezt ő is elmondta annak idején! Webber nem érezte.
2010 utolsó versenye valóban egy nagy vicc volt sajnos...
2012-vel meg erősen torzítasz. Alonak több műszaki hibája volt egész évben mint Vettelnek, és nem nem volt 1. erő a ferka inkább 3. a meki mögött, és ezt nem csak én mondom hanem idén pl 100x hallhattad a futamok alatt amikor fel kellett zárkózni Vettelnek hátulról hogy ez az RB nem az az RB.
Egyszóval a nyári szünetről vissza térve kegyetlen sok fejlesztést hozó RB-vel a Ferrari nem tudta tartani az ütemet. Sokkal gyorsabb volt az RB, ráadásul tipikusan azok a pályák kedveztek az RB-nek. Ugye ott volt egy Vettel sorozat futamnyerések terén, ahol alo követte és 2-3. helyeket gyűjtötte azért de úgyis elfogy az az előny. Szóval akármennyi pont előnyt sikerült összehozni Alonak az év elején azt egyértelműen köszönhette a gumik rapszódiájának, nem a valós Ferrari tempónak.
A felzárkózás valóban szép volt, de azért a Schumi felzárkózáshoz nem hasonlítanám, Schumacher ezért volt jó mert megmutatta hogy mindenféle DRS-Kers nélkül is lehet nagy versenyt futni, előzni:)
Vettel arra érzett rá hogyan kell használni a befújt diffúzort. Ezt ő is elmondta annak idején! Webber nem érezte.
2010 utolsó versenye valóban egy nagy vicc volt sajnos...
2012-vel meg erősen torzítasz. Alonak több műszaki hibája volt egész évben mint Vettelnek, és nem nem volt 1. erő a ferka inkább 3. a meki mögött, és ezt nem csak én mondom hanem idén pl 100x hallhattad a futamok alatt amikor fel kellett zárkózni Vettelnek hátulról hogy ez az RB nem az az RB.
Egyszóval a nyári szünetről vissza térve kegyetlen sok fejlesztést hozó RB-vel a Ferrari nem tudta tartani az ütemet. Sokkal gyorsabb volt az RB, ráadásul tipikusan azok a pályák kedveztek az RB-nek. Ugye ott volt egy Vettel sorozat futamnyerések terén, ahol alo követte és 2-3. helyeket gyűjtötte azért de úgyis elfogy az az előny. Szóval akármennyi pont előnyt sikerült összehozni Alonak az év elején azt egyértelműen köszönhette a gumik rapszódiájának, nem a valós Ferrari tempónak.
A felzárkózás valóban szép volt, de azért a Schumi felzárkózáshoz nem hasonlítanám, Schumacher ezért volt jó mert megmutatta hogy mindenféle DRS-Kers nélkül is lehet nagy versenyt futni, előzni:)
pb_02-12-2014 00:48:59 // 104360
Ha a mostani vixonyokat nézem, akkor lajos nőzi páros a legyobb, alfonzó pedig a fasorba sinTS az alkexxel 1ütt. Ha pedig tovább nézem a dolgot, akkor +érkezett az úyabb generáció ricciardo és bottas.
Ha fetli a diffúzornak köxönheti a címet, akkor alfonzó pedig az Llensúlyos lengésTSillapítónak, de a 2.kat leginkább 1 motorhibának. + ugye ő nem is fetli Llen versenyzett, hanem newey Llen. Biztos öxxekeverte az F1et a Whitsun Trophyval.)
Ha fetli a diffúzornak köxönheti a címet, akkor alfonzó pedig az Llensúlyos lengésTSillapítónak, de a 2.kat leginkább 1 motorhibának. + ugye ő nem is fetli Llen versenyzett, hanem newey Llen. Biztos öxxekeverte az F1et a Whitsun Trophyval.)
Xixo01-12-2014 23:50:32 // 104358
Derég nem írtam ennyit... :)
Xixo01-12-2014 23:49:52 // 104357
Én a szokásosat kérdezném, mint Alo drukkertől:
Ha Vettel annyira csak az autója miatt tudott nyerni, akkor a másik rbull-t miért tudta megverni? :)
2012-ban 50 pontos előnyt szórt el. Az évad végére még a legszarabb formáját hozó és nem kicsit visszafogott Massa tempóját sem találta. Ott nem csak a rbull volt jó (ami nem is volt olyan jó, mert Vettel több pontot bukott műszaki hiba miatt), hanem az a Vettel is, aki a brazil futamon kb akkorát ment, mint Sumakker a búcsúfutamán.
Hogy a 2010es Petrovos bénázást már ne is említsük.
Ezekben az években megvolt az autója és a csapata meg főleg ahhoz, hogy VB legyen.
Azt is sokan elfelejtik, hogy Massa az elején mennyire partiba volt vele (a leszorítgatások ellenére), egészen addig a bizonyos rádióbeszélgetésig. :(
És hát sajna számít az emberi oldal is, mert az is ő. Persze rég voltak már a mekis balhék, a falhozcsapódós hazudozások, ezt sokan elfelejtik...
Mert ugyi vannak azok fajta pilóták, akik nagyon büszkék rá, hogy mennyire elverték a csapattársukat, meg vannak a Bottas félék, akik elmondják, hogy oké elvertem, de neki mennyi műszaki problémája volt...
Ha eddig nem derült volna ki, akkor én eléggé örülök Vettelnek és az új korszaknak! :)
Persze valószínűleg nem jövőre lesz VB ő sem, de 16-17-re én már címet várok tőle. Amit aztán remélem jó sokszor fog a spanyol orra alá dörgölni! :)
Ha Vettel annyira csak az autója miatt tudott nyerni, akkor a másik rbull-t miért tudta megverni? :)
2012-ban 50 pontos előnyt szórt el. Az évad végére még a legszarabb formáját hozó és nem kicsit visszafogott Massa tempóját sem találta. Ott nem csak a rbull volt jó (ami nem is volt olyan jó, mert Vettel több pontot bukott műszaki hiba miatt), hanem az a Vettel is, aki a brazil futamon kb akkorát ment, mint Sumakker a búcsúfutamán.
Hogy a 2010es Petrovos bénázást már ne is említsük.
Ezekben az években megvolt az autója és a csapata meg főleg ahhoz, hogy VB legyen.
Azt is sokan elfelejtik, hogy Massa az elején mennyire partiba volt vele (a leszorítgatások ellenére), egészen addig a bizonyos rádióbeszélgetésig. :(
És hát sajna számít az emberi oldal is, mert az is ő. Persze rég voltak már a mekis balhék, a falhozcsapódós hazudozások, ezt sokan elfelejtik...
Mert ugyi vannak azok fajta pilóták, akik nagyon büszkék rá, hogy mennyire elverték a csapattársukat, meg vannak a Bottas félék, akik elmondják, hogy oké elvertem, de neki mennyi műszaki problémája volt...
Ha eddig nem derült volna ki, akkor én eléggé örülök Vettelnek és az új korszaknak! :)
Persze valószínűleg nem jövőre lesz VB ő sem, de 16-17-re én már címet várok tőle. Amit aztán remélem jó sokszor fog a spanyol orra alá dörgölni! :)
csokagm01-12-2014 21:11:25 // 104356
Ezzel nem teljesen értek egyet.
Ha nem az emberi tulajdonságokat és a mostani erőviszonyokat nézed, Alonso-Hamilton tűnik a legjobbnak.
Aztán Vettel-Rosberg-Rai egy szintre raknám de ez jövőre kiderül hogy Vettel-Rai hogy viszonyul egymáshoz.
Vettel a Vb címeit a diffuzornak köszönheti, azt nagyon érezte, ez nem vitás.
Alo-Hami páros komplexebb versenyzőnek tűnik. Persze nüanszokról beszélünk.
Ha nem az emberi tulajdonságokat és a mostani erőviszonyokat nézed, Alonso-Hamilton tűnik a legjobbnak.
Aztán Vettel-Rosberg-Rai egy szintre raknám de ez jövőre kiderül hogy Vettel-Rai hogy viszonyul egymáshoz.
Vettel a Vb címeit a diffuzornak köszönheti, azt nagyon érezte, ez nem vitás.
Alo-Hami páros komplexebb versenyzőnek tűnik. Persze nüanszokról beszélünk.
pb_01-12-2014 21:04:18 // 104355
Röviden, alfonzó nem magaslik ki a mezőnyből. Top pilóta, de ilyenből akad még pár.)
csokagm01-12-2014 21:00:04 // 104354
Ahogy én tudom semmi nem lett (lesz) belőle! Pedig elég a Mercit megnézni mi lett belőle!
Igaz ha azt a folyamatot nézzük 2014.-re érett be. Igaz leginkább a motor miatt.
Igaz ha azt a folyamatot nézzük 2014.-re érett be. Igaz leginkább a motor miatt.
Grando01-12-2014 20:40:15 // 104353
Alonso és Vettel mentalitása igen különböző. De nem akarom ezt fejtegetni, mert az egyik félről sajnos nem tudok jót mondani - akkor meg minek is. :)
Arrivabene valóban nagy kérdés - méghozzá az egyik legfontosabb, valóban. Ezer éve a Ferrari legfelsőbb köreibe bejáratos (a felesége Stefania Bocchi, a Ferrari egyik vezető sajtósa pl.). Abszolút ismeri a csapatot, a Forma1-et, és ami nagyon fontos, igen jóban van Bernie-vel is. Meglátjuk. ;)
Külön érdekesség, hogy Ross Brawn-t már korábban is rebesgették, hogy tán megkeresték a Ferraritól. Abu Dhabiban pedig ez a pletyka újra előkerült - nem tudom, hogy ezzel kapcsolatban mi van per pillanat.
Arrivabene valóban nagy kérdés - méghozzá az egyik legfontosabb, valóban. Ezer éve a Ferrari legfelsőbb köreibe bejáratos (a felesége Stefania Bocchi, a Ferrari egyik vezető sajtósa pl.). Abszolút ismeri a csapatot, a Forma1-et, és ami nagyon fontos, igen jóban van Bernie-vel is. Meglátjuk. ;)
Külön érdekesség, hogy Ross Brawn-t már korábban is rebesgették, hogy tán megkeresték a Ferraritól. Abu Dhabiban pedig ez a pletyka újra előkerült - nem tudom, hogy ezzel kapcsolatban mi van per pillanat.
csokagm01-12-2014 19:57:15 // 104352
F1-ről órákat lehet beszélgetni ez így igaz!:)
Azaz igazság hogy az igazi élsportolók nagyon durván egoisták. Ez megfigyelhető Alonsonál, Hamiltonnál de akár Gyurta Daninál is. Ezt kontrollálni kell, ha valaki nem tud vele mit kezdeni az történik mint Ferrari-Alonso vagy mint idén a Mercedes-Hamilton-Rosberg esetén. Kétségem nincs afelől ha szorosabb a VB simán elvesztik, mivel nem volt egy erőskezű vezetés.
Félreértés ne essék, én Ferrari drukker vagyok de amióta itt van Alonso nagyon megszerettem, őszintén szólva leszarom a pályán kívül mit művel a lényeg hogy mit művel a pályán. Az is kérdés mi rosszabb a csapat számára ha valaki belefárad a folyamatos ígérgetésbe, eredménytelenségbe, vagy gyakorlatilag nem foglalkozik az autó fejlesztésével különösebben, inkább próbálja jól érezni magát mint Rai?
F1-liveot nem nagyon olvasok , F1-hirek és Telesport.
Vettel és Alonsonak azonos a mentalitása, győzni akarnak.
Vettelben most nagyon pozitív hogy mennyire lelkesen vetette be magát az új projektbe, kérdés megjönnek-e az eredmények. Mindenesetre kíváncsi vagyok Arrivabenere is mit tud kihozni a csapatból hosszú távon.
Apropó nagyvad. Nem tudod honnan tudnék valami ember váltógombot beszerezni jó áron hozzá?:)
Azaz igazság hogy az igazi élsportolók nagyon durván egoisták. Ez megfigyelhető Alonsonál, Hamiltonnál de akár Gyurta Daninál is. Ezt kontrollálni kell, ha valaki nem tud vele mit kezdeni az történik mint Ferrari-Alonso vagy mint idén a Mercedes-Hamilton-Rosberg esetén. Kétségem nincs afelől ha szorosabb a VB simán elvesztik, mivel nem volt egy erőskezű vezetés.
Félreértés ne essék, én Ferrari drukker vagyok de amióta itt van Alonso nagyon megszerettem, őszintén szólva leszarom a pályán kívül mit művel a lényeg hogy mit művel a pályán. Az is kérdés mi rosszabb a csapat számára ha valaki belefárad a folyamatos ígérgetésbe, eredménytelenségbe, vagy gyakorlatilag nem foglalkozik az autó fejlesztésével különösebben, inkább próbálja jól érezni magát mint Rai?
F1-liveot nem nagyon olvasok , F1-hirek és Telesport.
Vettel és Alonsonak azonos a mentalitása, győzni akarnak.
Vettelben most nagyon pozitív hogy mennyire lelkesen vetette be magát az új projektbe, kérdés megjönnek-e az eredmények. Mindenesetre kíváncsi vagyok Arrivabenere is mit tud kihozni a csapatból hosszú távon.
Apropó nagyvad. Nem tudod honnan tudnék valami ember váltógombot beszerezni jó áron hozzá?:)
Grando01-12-2014 19:32:44 // 104351
:D Furcsa egy Alonso drukker szemszögéből látni ezeket a dolgokat - ne vedd sértésnek. ;)
Az kezd motoszkálni a fejemben - olvasva a kifogásaidat Vettellel szemben -, hogy pontosan azokat a görcsöket vetíted/vetítitek ki a Ferraris jövőjére nézve, amik valójában már megtörténtek Alonsóval és a Ferrarival. De nem hibáztatlak, a "magyar" média is abszolút ezt sugallja, főleg az f1live kicsiny, magabiztos, ám annál belterjesebb és felületesebb csapata. A német média, illetve az angol SkyF1-BBC kombó kicsit árnyaltabban és kevésbé sarkítva látja. :)
A lényeg, hogy vannak rajta kívül más pilóták is a mezőnyben, méghozzá igen jók. És igen, neki valóban lehetnek majd problémái a régi-új csapatával - műszak téren is, emberileg meg aztán pláne. Főleg így, hogy tuti-ziher a Honda csomagjába tartozik, és nem a McLarenébe. Dennis szóba nem állt volna vele, ha rajta múlik. Úgyhogy inkább Alonso jövője miatt van aggódnivalója annak, akit ez érint. ;)
De mondom, sok mindent azért hasonlóan látunk. Ha összejön valami jóféle nagyvad találkozó, majd dumálgatunk ezekről néhány sör mellett. Addigra már okosabbak is leszünk, hogy hogyan alakulnak a dolgok. Egyébként meg örülök, hogy téged is komolyabban érdekel az F1. ;)
Az kezd motoszkálni a fejemben - olvasva a kifogásaidat Vettellel szemben -, hogy pontosan azokat a görcsöket vetíted/vetítitek ki a Ferraris jövőjére nézve, amik valójában már megtörténtek Alonsóval és a Ferrarival. De nem hibáztatlak, a "magyar" média is abszolút ezt sugallja, főleg az f1live kicsiny, magabiztos, ám annál belterjesebb és felületesebb csapata. A német média, illetve az angol SkyF1-BBC kombó kicsit árnyaltabban és kevésbé sarkítva látja. :)
A lényeg, hogy vannak rajta kívül más pilóták is a mezőnyben, méghozzá igen jók. És igen, neki valóban lehetnek majd problémái a régi-új csapatával - műszak téren is, emberileg meg aztán pláne. Főleg így, hogy tuti-ziher a Honda csomagjába tartozik, és nem a McLarenébe. Dennis szóba nem állt volna vele, ha rajta múlik. Úgyhogy inkább Alonso jövője miatt van aggódnivalója annak, akit ez érint. ;)
De mondom, sok mindent azért hasonlóan látunk. Ha összejön valami jóféle nagyvad találkozó, majd dumálgatunk ezekről néhány sör mellett. Addigra már okosabbak is leszünk, hogy hogyan alakulnak a dolgok. Egyébként meg örülök, hogy téged is komolyabban érdekel az F1. ;)
csokagm01-12-2014 17:58:00 // 104350
Véleményem szerint is Alonso egy nagyon jó pilóta talán tényleg a leggyorsabb a mezőnyben. Gyors és intelligens.
Viszont meg kell vele találni az összhangot, egyetértést. Van ilyen más sportban is hogy valaki csak egy bizonyos edzővel lesz VB, másik edzővel meg nem jönnek az eredmények.
Briatore ebben nagyon jó partner volt Alonsonak a Renaultnál.
Itt viszont nem volt meg ez a háttér a jelek szerint.
Itt megjegyzem érdekes lesz a Mclaren kapcsolat is mivel már szerződés kötéskor is arról szóltak a hírek hogy nem a csapattal hanem magával a Hondával akar szerződni.
Vettellel érdekes lesz a dolog ha esetleg jó autót kapnak, mennyire fogja saját érdekeit a csapatérdekei elé helyezni. Kéne már egy VB cím a Ferkának.
pb_ nem tudtam kivenni mit akartál írni.
Viszont meg kell vele találni az összhangot, egyetértést. Van ilyen más sportban is hogy valaki csak egy bizonyos edzővel lesz VB, másik edzővel meg nem jönnek az eredmények.
Briatore ebben nagyon jó partner volt Alonsonak a Renaultnál.
Itt viszont nem volt meg ez a háttér a jelek szerint.
Itt megjegyzem érdekes lesz a Mclaren kapcsolat is mivel már szerződés kötéskor is arról szóltak a hírek hogy nem a csapattal hanem magával a Hondával akar szerződni.
Vettellel érdekes lesz a dolog ha esetleg jó autót kapnak, mennyire fogja saját érdekeit a csapatérdekei elé helyezni. Kéne már egy VB cím a Ferkának.
pb_ nem tudtam kivenni mit akartál írni.
pb_01-12-2014 16:34:13 // 104349
Ráadásul 12 Vgéra a legyobb lett az autóyuk, amit 13ra hazavágtak.
pb_01-12-2014 16:32:17 // 104348
Akik az utolsó futamig küzdenek a címért, azok igenis Rőnek xámítanak az adott évben. 10ben a brilliáns alfonzó nem tudott átlépni petrovon, addig 12ben vagy 40 pontos vezetésből bukta a címet. Ahhoz, hogy címért küzdyön valaki, kell 1 autó is, nem Lég a pilóta égig aynározott imidzse, + a 120%ok.))
Grando01-12-2014 13:34:31 // 104347
Sok mindent hasonlóan látunk. ;)
Amit árnyalnék:
Én Alonsót is Montezemolo tévedései közé sorolnám. Nyilván kiváló pilóta. Na persze a csodatevés, a sok száz % meg a hű-de-nagyon-jó-pilóta-vagyok-sose-voltam-ilyen-jó dumák erős túlzások. De ami tény, hogy ebben a "csomagban" nem működött úgy, ahogyan várták. Pedig nagyon erőltették.
Ez a jelenet nyilván csak jelképes, de azért mégis találóan jellemzi a Monti-Alo történetet: Alonso első megjelenése a Ferrarival.
Emellett lehettek (bőven) egyéb motivációk is az eltávolítása mögött. A tény viszont az, hogy letették, és ez már így marad.
Amit árnyalnék:
Én Alonsót is Montezemolo tévedései közé sorolnám. Nyilván kiváló pilóta. Na persze a csodatevés, a sok száz % meg a hű-de-nagyon-jó-pilóta-vagyok-sose-voltam-ilyen-jó dumák erős túlzások. De ami tény, hogy ebben a "csomagban" nem működött úgy, ahogyan várták. Pedig nagyon erőltették.
Ez a jelenet nyilván csak jelképes, de azért mégis találóan jellemzi a Monti-Alo történetet: Alonso első megjelenése a Ferrarival.
Emellett lehettek (bőven) egyéb motivációk is az eltávolítása mögött. A tény viszont az, hogy letették, és ez már így marad.
csokagm01-12-2014 11:39:21 // 104346
Igen mondtam hogy 2008-ban jó volt az autó, csak épp ahogy Te is írod nem építettek egy emberre.
Én úgy gondolom magát a Ferrarit nagyon jól irányította, jók voltak az üzleti elgondolásai, elég szép profittal is üzemel a Ferrari. Marchionne egész máshogy látja ezt, persze majd az idő megmondja.( Ez nem épp F1 téma)
Domenicallit menesztettem volna, és egy elismert csapatfőnököt hoztam volna, Brawn, vagy kövezzetek meg Briatore rendett tudott volna rakni a csapatban. Őszintén szólva erre vártam... A folyamatos hibák (pl: szélcsatorna), embercserék, egyértelmű volt hogy a királykategóriában nem lesz elég a VB címre. Montezemolonak egy hibás lépése volt Domenicalli, de ezt senki nem láthatta hogy mi lesz ebből.( Utólag könnyű okosnak lenni.)
Na igen, de V8-as korszakban nem voltak akkora különbségek az élcsapatok között mint most. Newey megint bebizonyította idén hogy zseni, nem a futamgyőzelmekre gondolok mert az szerencse, de ahhoz a gyenge motorhoz nagyon hatékony aerot csináltak.
Persze erről nagyon sokat lehet beszélni:)
Mindenesetre kíváncsi vagyok hogy alakul majd az ,,új" csapat sorsa, és mi lesz Raikkönen-Vettel párharc kimenetele. Marad-e a barátság vagy Hamilton-Rosberg megismétlődik.
Én úgy gondolom magát a Ferrarit nagyon jól irányította, jók voltak az üzleti elgondolásai, elég szép profittal is üzemel a Ferrari. Marchionne egész máshogy látja ezt, persze majd az idő megmondja.( Ez nem épp F1 téma)
Domenicallit menesztettem volna, és egy elismert csapatfőnököt hoztam volna, Brawn, vagy kövezzetek meg Briatore rendett tudott volna rakni a csapatban. Őszintén szólva erre vártam... A folyamatos hibák (pl: szélcsatorna), embercserék, egyértelmű volt hogy a királykategóriában nem lesz elég a VB címre. Montezemolonak egy hibás lépése volt Domenicalli, de ezt senki nem láthatta hogy mi lesz ebből.( Utólag könnyű okosnak lenni.)
Na igen, de V8-as korszakban nem voltak akkora különbségek az élcsapatok között mint most. Newey megint bebizonyította idén hogy zseni, nem a futamgyőzelmekre gondolok mert az szerencse, de ahhoz a gyenge motorhoz nagyon hatékony aerot csináltak.
Persze erről nagyon sokat lehet beszélni:)
Mindenesetre kíváncsi vagyok hogy alakul majd az ,,új" csapat sorsa, és mi lesz Raikkönen-Vettel párharc kimenetele. Marad-e a barátság vagy Hamilton-Rosberg megismétlődik.
Grando01-12-2014 11:05:28 // 104345
Nagyon nem akarok belemenni egy parttalan vitába, főleg nem "szerintem" alapon. ;)
De még annyit, hogy 2008-ban igenis a Ferrari jobb autó volt, csak ők akkor éppen nem első és második számú felállásban működtek, ahogyan a McLaren viszont egyértelműen igen.
Illetve egy kérdés, amivel inkább csak az ellentmondásra szeretnék rávilágítani: Ha úgy látod, hogy már 2007(?) óta nem jól mennek a dolgok, és esetleg a romló tendenciát is érzékeled, akkor miért kár Montezemolóért, illetve a pilótáért, aki köré a csapat 2010 óta gyakorlatilag teljes egészében épült? ;)
Ja, és ha a McLaren olyan jó karosszériát épít, akkor most miért jobb a Williams is náluk, illetve akkor miért kellett nekik a V8-as korszakban (de előtte is) a mezőny legerősebb motorja az élen való szerepléshez?
És ne érts félre, nem az van, hogy nem értek veled egyet, csak pár helyen másképp látom a dolgokat. ;)
De még annyit, hogy 2008-ban igenis a Ferrari jobb autó volt, csak ők akkor éppen nem első és második számú felállásban működtek, ahogyan a McLaren viszont egyértelműen igen.
Illetve egy kérdés, amivel inkább csak az ellentmondásra szeretnék rávilágítani: Ha úgy látod, hogy már 2007(?) óta nem jól mennek a dolgok, és esetleg a romló tendenciát is érzékeled, akkor miért kár Montezemolóért, illetve a pilótáért, aki köré a csapat 2010 óta gyakorlatilag teljes egészében épült? ;)
Ja, és ha a McLaren olyan jó karosszériát épít, akkor most miért jobb a Williams is náluk, illetve akkor miért kellett nekik a V8-as korszakban (de előtte is) a mezőny legerősebb motorja az élen való szerepléshez?
És ne érts félre, nem az van, hogy nem értek veled egyet, csak pár helyen másképp látom a dolgokat. ;)
csokagm01-12-2014 08:13:34 // 104344
Valóban 08-ban igen, 2010-ben ott volt de nem volt 1. erő.
A 12-es évről felesleges azt mondani hogy ott volt mert az Alonso csodája volt hogy 3 ponton múlt a Vb. Év elején ugye mindenki nyert mindent, év végére viszont hatalmasat fejlődött az RB és senki nem tudott a közelébe élni:(
A 12-es évről felesleges azt mondani hogy ott volt mert az Alonso csodája volt hogy 3 ponton múlt a Vb. Év elején ugye mindenki nyert mindent, év végére viszont hatalmasat fejlődött az RB és senki nem tudott a közelébe élni:(
pb_01-12-2014 01:11:36 // 104343
A hondától sem kell sokra xámytani yövőre. A vörösök pedig ott voltak 08ban ,10ben, és 12ben is.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
638
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?