Nézed az F1-et, kb. ismerheted is a viszonyokat... ha nem, nézd meg (hátha ismétlik) az M4-en a Forma-1 legendák - at... ma volt Nigel Mansell, aki igen érdekes dolgokat (is) mesélt, nem csak a versenyzésről. :)
És akkor mindjárt érteni fogsz dolgokat, pl. azt, hogy Kimi miért nyomott egy pályacsúcsos pole-t Monzában (itt is nyerhetett volna) és nyert később, miután már nem volt kötve a Ferrarihoz... akkor Vettel csak hátulról nézte a Ferrari bajnokát! :D
Forum >> Forma-1
Kazes☻01-06-2020 19:10:25 // 108852
Zsolt15501-06-2020 18:57:33 // 108851
Persze Kimi és Leclerc csak és kizárólag miatta nem lett VB. :-))
Kazes☻01-06-2020 18:51:35 // 108850
Nincs sírás... nincs esély. :)
Kazes☻01-06-2020 18:50:30 // 108849
Úgy legyen! :D
Kazes☻01-06-2020 18:50:13 // 108848
Ezt fájlalja is... ahogy anno a RB-nál is. :)
Zsolt15501-06-2020 18:36:42 // 108847
A Mercinek elég nagy fölénye van. Amíg a szabályok nagyobb változást (pl. elhagyják a turbót) nem írnak elő, addig jó eséllyel így is marad majd.
Zsolt15501-06-2020 18:34:34 // 108846
... és ha elmegy nyugdíjba, akkor rögtön izgalmasak lesznek a versenyek, a Ferrari az Alfával felváltva lesz VB. :-)
Zsolt15501-06-2020 18:32:28 // 108845
Nem csak Ő versenyzik egyedül a Ferrarinál.
Zsolt15501-06-2020 18:31:57 // 108844
Jó eséllyel igen, mert a csapat nem hagyná. Persze abban az esetben, ha véletlenül versenyképes lenne az autó.
tirex01-06-2020 18:20:09 // 108843
Lesz még Vettel világbajnok. Majd akkor sírhattok! Most úgy néz ki a dolog hogy bárki világbajnok lehet ha a Mercedesnél van! :)) Másnak nincs esélye.
Kazes☻01-06-2020 13:55:04 // 108842
... nyugdíjba! :)
Giuntini01-06-2020 10:32:52 // 108841
Lehet! De most biztos, hogy lesz benne egy csak azért is, és egy rendkívül összeszedett Vettelt fogunk látni idén! Nem a szívem csücske, mert miért nem tette ezt két éve?
Nekem ez a tippem! De mindenképpen jobb ha elmegy!
Nekem ez a tippem! De mindenképpen jobb ha elmegy!
Kazes☻31-05-2020 23:37:03 // 108840
Talán mert akkor már megtette volna...
Giuntini31-05-2020 22:43:58 // 108839
Csak azt nem tudom, ha Vettel véletlenül összeszedné magát, és véletlenül megnyerné a címet, akkor mit lépnének?
Azért ezt az esélyt kizárja mindenki!
Azért ezt az esélyt kizárja mindenki!
Kazes☻31-05-2020 12:26:00 // 108837
Érdekes, hogy ennyi idő elteltével is felidegesít Vettel hülyesége!
Grrr...
Grrr...
Kazes☻30-05-2020 21:15:11 // 108836
Úgy biza! :)
Giuntini30-05-2020 13:05:45 // 108835
Meg is érdemelte!!
Kazes☻29-05-2020 17:26:51 // 108834
Kazes☻14-05-2020 19:50:21 // 108833
HIVATALOS: Ricciardo 2021-től a McLaren versenyzője
Sainz 2021-től a Ferrari versenyzője Leclerc csapattársaként
Kíváncsi vagyok mindkettőre... a Ferrarihoz rebesgették Gio-t is... az most nem jött be. :)
Sainz 2021-től a Ferrari versenyzője Leclerc csapattársaként
Kíváncsi vagyok mindkettőre... a Ferrarihoz rebesgették Gio-t is... az most nem jött be. :)
Selmak14-05-2020 13:33:30 // 108832
A tavalyi kanadai nagydíj óta, nem vagyok rá időt pocsékolni arra amit most F1nek csúfolnak.
Giuntini14-05-2020 11:51:00 // 108831
Bocs, nem Patrese, Piquet volt a negyedik! Akkor még nem Patrese volt a Williams-nél. Mikor Piquet elment a Benettonhoz, akkor vette át Patrese a helyét!
Giuntini14-05-2020 11:45:20 // 108830
Már elsorvadt!
Szerintem meg van az M1 archívumában meg vannak a régi futamok!
Például leadhatnák a 76-os zeltweg-i futamot, amit anno közvetítettek! Azt hiszem tátva maradna mindenki szája! Emlékszem, a spa-i futamot is közvetítették, mikor Andrea De Cesaris villámrajtot vett az Alfával a második sorból, és hosszú körökön keresztül vezette a mezőnyt!
Vagy a Prost, Patrese, Mansell, Senna évet, amit csak így neveztek, a Négyek bandája! Voltak nagyszerű futamok, csak ha ezeket leadnák, kiserülne, mivé lett a Forma 1!
Szerintem meg van az M1 archívumában meg vannak a régi futamok!
Például leadhatnák a 76-os zeltweg-i futamot, amit anno közvetítettek! Azt hiszem tátva maradna mindenki szája! Emlékszem, a spa-i futamot is közvetítették, mikor Andrea De Cesaris villámrajtot vett az Alfával a második sorból, és hosszú körökön keresztül vezette a mezőnyt!
Vagy a Prost, Patrese, Mansell, Senna évet, amit csak így neveztek, a Négyek bandája! Voltak nagyszerű futamok, csak ha ezeket leadnák, kiserülne, mivé lett a Forma 1!
Kazes☻14-05-2020 09:50:24 // 108829
Ha így folytatják, előbb - utóbb elsorvad a sportág... : /
Zsolt15514-05-2020 09:43:41 // 108828
"... El kéne törölni a fejlesztési tilalmat! ..."
Lehet szerencsésebb lenne.
A Rally versenyekre is pont ezért mennek ki egyre kevesebben. Ki akarja egy ECO autó erőlködését nézni? Jó hang, látvány, ez kell az embereknek.
Lehet szerencsésebb lenne.
A Rally versenyekre is pont ezért mennek ki egyre kevesebben. Ki akarja egy ECO autó erőlködését nézni? Jó hang, látvány, ez kell az embereknek.
Giuntini14-05-2020 08:46:51 // 108827
Ebben igazad van, 78-ban ott volt a Lotus hatalmas előnye a "szoknyák" miatt! De akkor volt mód a fejlesztésre, szezon közepén már a többiek is átalakították autóikat. Ezt ma nem lehetne!
A Brabham-Alfa porszívóját Lauda győzelme után betiltották!
A Forma 1 az autóversenyzés csúcskategóriája, és nem takarékossági verseny! A tesztek, fejlesztések eltörlése azt eredményezte, hogy aki az év elején jó, az év végén is azt a pozíciót birtokolta általában.
Régen egész más volt! Az év elején a nagy csapatok is a régi autóikkal indultak. Példa erre 78-ban a Lotus, csak a negyedik vagy ötödik futamon vetették be a Lotus 79-et, hogy aztán tönkreverje a mezőnyt! De a Ferrarinál is így volt. Csak az európai futamokra lett kész az új Ferrari, amivel Scheckter megnyerte a címet.
Miért kell készen lenni az új autóknak szezonkezdetre, mikor nincs szabálymódosítás? Miért nem lehetne a szezon folyanán bemutatni az új autókat, sokkal izgalmasabb lenne....
El kéne törölni a fejlesztési tilalmat!
A Brabham-Alfa porszívóját Lauda győzelme után betiltották!
A Forma 1 az autóversenyzés csúcskategóriája, és nem takarékossági verseny! A tesztek, fejlesztések eltörlése azt eredményezte, hogy aki az év elején jó, az év végén is azt a pozíciót birtokolta általában.
Régen egész más volt! Az év elején a nagy csapatok is a régi autóikkal indultak. Példa erre 78-ban a Lotus, csak a negyedik vagy ötödik futamon vetették be a Lotus 79-et, hogy aztán tönkreverje a mezőnyt! De a Ferrarinál is így volt. Csak az európai futamokra lett kész az új Ferrari, amivel Scheckter megnyerte a címet.
Miért kell készen lenni az új autóknak szezonkezdetre, mikor nincs szabálymódosítás? Miért nem lehetne a szezon folyanán bemutatni az új autókat, sokkal izgalmasabb lenne....
El kéne törölni a fejlesztési tilalmat!
Kazes☻14-05-2020 08:43:09 // 108826
Na, ja... de azért fura, hogy a Mercin nem sűrűn tiltanak be dolgokat... ott mindig minden szabályosnak van ítélve... persze... mert ők olyan jó fiúk, ezzel ellentétben máshol meg kritikusabbak az ítészek.
Kazes☻14-05-2020 08:39:20 // 108825
Sajnos jól emlékszem rá... banális... még ha valahol a 20. helyezett környékén történt volna, mondjuk egy újonccal, akkor az ember még meg is sajnálja... no, de egy 4x VB-nak mondott csodagyerekkel történt, ugye... első helyen, lassú tempónál... áááhh... katasztrófa... na, mindegy is, már elmúlt, Vettel megy, oszt jó napot! :)
Zsolt15514-05-2020 08:32:46 // 108824
A másik, hogy ezzel a "költséghatáros" dologgal is nagyon mellélőttek. Az alap elgondolás nem rossz, hogy egyforma esélye legyen a csapatoknak.
Csak gond ott van, hogy ha valaki talál valami olyan megoldást, amivel nagyot tud előre lépni - mint például a Mercedes -, akkor a többieknek nincs vagy nagyon kicsi az esélye van utolérni. Nem tudnak párhuzamosan abba az irányba is fejleszteni, mert a napi futamokon is kell az eredmény. A pénzügyi keret meg adott.
Így ennek az elképzelésnek most a nagy nyertese a Mercedes lett.
Csak gond ott van, hogy ha valaki talál valami olyan megoldást, amivel nagyot tud előre lépni - mint például a Mercedes -, akkor a többieknek nincs vagy nagyon kicsi az esélye van utolérni. Nem tudnak párhuzamosan abba az irányba is fejleszteni, mert a napi futamokon is kell az eredmény. A pénzügyi keret meg adott.
Így ennek az elképzelésnek most a nagy nyertese a Mercedes lett.
Zsolt15514-05-2020 08:10:17 // 108823
Az F1 már nem olyan, mint régen. Ma már egy jó autó sokkal többet ér, mint egy versenyző.
Nézd meg Grosjean-t. Amikor jó volt a Renault motor jól ment. Talán még 2. vagy 3. helye is volt és lett hozzá egy hatalmas arc is. Aztán ahogy nem egy jó motorral szerelt autóban ül, már szinte a nevét sem hallani.
Nézd meg Grosjean-t. Amikor jó volt a Renault motor jól ment. Talán még 2. vagy 3. helye is volt és lett hozzá egy hatalmas arc is. Aztán ahogy nem egy jó motorral szerelt autóban ül, már szinte a nevét sem hallani.
Zsolt15514-05-2020 08:05:55 // 108822
GT Ɨ|ѯ14-05-2020 08:00:49 // 108821
Giuntini14-05-2020 07:58:24 // 108820
Olyan védelem van Vettellel kapcsolatban, hogy a Forma 1 történelme alatt ilyen nem volt. PRIMADONNA!
De ez Hamiltonra ugyanúgy vonatkozik.
Miert nem mondja egyik sem, bocs hibáztam?
Mert egyik sem tökös, a probléma hogy egyikben sincs meg a tudat, hogy a bőrömet viszem vásárra.
Senna felvállalta mikor Montén a palánknak vágta autóját! Mansell gond nélkül átment a masik boxba, es gond nélkül pofánvágta Sennár.
Semmivel sem kevésbé gépek a mai pilóták jó része mint autóik. Lecben van kurázsi, rá vigyázni kell!
A Forma 1-ben, ha baj van, már ott vannak a sajtósok, cgyáznak, nehogy meggondolatlanságot mondjanak a pilóták. Gépezet részei!
De ez Hamiltonra ugyanúgy vonatkozik.
Miert nem mondja egyik sem, bocs hibáztam?
Mert egyik sem tökös, a probléma hogy egyikben sincs meg a tudat, hogy a bőrömet viszem vásárra.
Senna felvállalta mikor Montén a palánknak vágta autóját! Mansell gond nélkül átment a masik boxba, es gond nélkül pofánvágta Sennár.
Semmivel sem kevésbé gépek a mai pilóták jó része mint autóik. Lecben van kurázsi, rá vigyázni kell!
A Forma 1-ben, ha baj van, már ott vannak a sajtósok, cgyáznak, nehogy meggondolatlanságot mondjanak a pilóták. Gépezet részei!
Zsolt15514-05-2020 07:11:26 // 108819
Zsolt15514-05-2020 07:09:31 // 108818
Szemerkélő esőben, lágy gumikon csúszott ki Vettel. Aztán gondolom beszólogattak neki, azt meg senki nem szereti.
Két gondolat:
1,
2018. július 21. = Marchionne lemondása a Ferrari elnöki pozíciójából
2018. július 22. = 2018-as Formula–1 német nagydíj időpontja
Gondolom nem kevés kérdés és feszültség volt a csapaton belül az elnök betegsége és távozása valamint a hogyan tovább miatt.
2,
A másik, hogy például Schumacherrel folyamatosan beszélt a verseny vége felé Ross Brown, ha látta, hogy kezd lanyhulni a figyelme.
Két gondolat:
1,
2018. július 21. = Marchionne lemondása a Ferrari elnöki pozíciójából
2018. július 22. = 2018-as Formula–1 német nagydíj időpontja
Gondolom nem kevés kérdés és feszültség volt a csapaton belül az elnök betegsége és távozása valamint a hogyan tovább miatt.
2,
A másik, hogy például Schumacherrel folyamatosan beszélt a verseny vége felé Ross Brown, ha látta, hogy kezd lanyhulni a figyelme.
Kazes☻13-05-2020 22:52:26 // 108817
Minardi szerint Vettel körül valami megváltozott a 2018-as Német Nagydíj óta
Egyet tudok érteni... és Enzo is jól megmondta már mikor... tudott valamit az öreg. :)
Egyet tudok érteni... és Enzo is jól megmondta már mikor... tudott valamit az öreg. :)
Kazes☻13-05-2020 22:45:11 // 108816
VKG231!!! (156+75)13-05-2020 21:59:54 // 108815
Pedig mennyire praktikus Medical Car lenne az Alfa Giulia QV SW-ből...
Jaaa... :))))
Eddie Jordannek lesz igaza. El fog menni a Merci, mert mindent megnyertek. A csúcson akarják abbahagyni, már csak veszíthetnek. Hamilton behúzza a 7-et idén (kétség ne legyen...), aztán sika-kasza-léc.
Maradnak a Racing Point Aston Martin mögött, de bőven nem gyári csapat lesz.
Nem nekik kedveztek a szabályok, hanem ők kezdtek elég korán elég komolyan fejleszteni a hibrid érára.
A Ferrari elbohóckodta, 6 éve próbálják behozni a lemaradást motorteljesítményben, és csak kétes szabályosságú PU egységgel sikerült. Idénre el is bukták az előnyt, ott vannak ahol voltak.
Aerodinamikai hatékonyságban meg sehol nincsenek a Red Bullhoz képest.
Ezen felül több, mint 10 évig hurcolták a Toyota kölni szélcsatornájába a modelleket, amik rendre nem hozták az eredményeket, és a kalibrációval utána is szenvedtek.
A tavalyi elsőszárny-koncepciót február 14-én tudni lehetett, hogy szar ahogy van amint az Alfa kiment shakedownra Fioranoban.
De az ő szimulációik szerint az a hatékonyabb. Hát nagyon nem, esély nem volt. Áttervezni az autó koncepcióját nem lehetett.
A világ pénze megy el a Ferrarinál is, mégis eleve szar döntések után akarják visszalapátolni a tehénbe a szart. Ez így nem megy.
Jaaa... :))))
Eddie Jordannek lesz igaza. El fog menni a Merci, mert mindent megnyertek. A csúcson akarják abbahagyni, már csak veszíthetnek. Hamilton behúzza a 7-et idén (kétség ne legyen...), aztán sika-kasza-léc.
Maradnak a Racing Point Aston Martin mögött, de bőven nem gyári csapat lesz.
Nem nekik kedveztek a szabályok, hanem ők kezdtek elég korán elég komolyan fejleszteni a hibrid érára.
A Ferrari elbohóckodta, 6 éve próbálják behozni a lemaradást motorteljesítményben, és csak kétes szabályosságú PU egységgel sikerült. Idénre el is bukták az előnyt, ott vannak ahol voltak.
Aerodinamikai hatékonyságban meg sehol nincsenek a Red Bullhoz képest.
Ezen felül több, mint 10 évig hurcolták a Toyota kölni szélcsatornájába a modelleket, amik rendre nem hozták az eredményeket, és a kalibrációval utána is szenvedtek.
A tavalyi elsőszárny-koncepciót február 14-én tudni lehetett, hogy szar ahogy van amint az Alfa kiment shakedownra Fioranoban.
De az ő szimulációik szerint az a hatékonyabb. Hát nagyon nem, esély nem volt. Áttervezni az autó koncepcióját nem lehetett.
A világ pénze megy el a Ferrarinál is, mégis eleve szar döntések után akarják visszalapátolni a tehénbe a szart. Ez így nem megy.
Giuntini13-05-2020 21:28:51 // 108814
Azert ez 1974-ben volt. Aztán nyert két VB címet. Lehet hogy akkor a Ferrari nem a leggyorsabb autó volt, főleg 77-ben, mikor megjelent a wing car Lotus, vagy a Brabham - Alfa, de a legmegbízhatóbb volt. Aztán Jody Sheckter nyert egyet, majd ötöt Schumi, és egyet Kimi! Most fut a szekér a Mercinek, de ebben az időszakban is a Ferrari sokszor gyorsabb volt! Tavaly is! Azért kíváncsi lettem volna, ha a szabályokat sokszor nem a Mercinek kedvezően írták volna hol lennének?
Azért Safety Car, orvosi autó meg minden a Mercitől jön! Azért nagyon sok mindenen el kell gondolkozni!
Azért Safety Car, orvosi autó meg minden a Mercitől jön! Azért nagyon sok mindenen el kell gondolkozni!
tirex13-05-2020 20:56:08 // 108813
Niki Lauda mondta találóan a filmjében amikor kipróbálta a kocsit: "Ez nem ló hanem disznó! Minden körülmény adott mégis ilyen szart csinálnak!" :))) A Ferrari leigazolhatja az atyaúristent is, sajnos a Mercié a jobb kocsi. Egyszer majd fordul a kocka.
Zsolt15513-05-2020 19:49:27 // 108812
Jó lenne, ha önálló csapata lenne most is az Alfának.
GT Ɨ|ѯ13-05-2020 19:26:55 // 108810
VKG231!!! (156+75)13-05-2020 09:39:00 // 108809
+1, a Merci vezetésében semmi sem változott, csak Lauda...
Giuntini13-05-2020 08:39:54 // 108808
Igazad van! De Trullival is volt hasonló eset! Emlékszem, a szezonnyitó Ausztrál gp-n Fisichella ronggyá alázta a mezőnyt, majd erre megfordult a kocka. Briatore akkor azt nyilatkozta, Fisichellával meg lehet a VB. Aztan hirtelen sokkal lassabb lett az autója mint Alonsoé! A lassulással egyenes arányban tűnt el Fisichella versenyszelleme. Azok a fránya spanyol támogatók!
Nagy felelősségük van a csapatvezetőknek!!
Vagy ilyet produkálnak, vagy eleve olyat vesznek akire kiosztják a hátvéd titulust (Irvine, Barichello), vagy összeeresztik őket (Hamilton, Rosberg) amivel veszélyeztetik pilótáik és mások életét! Egyautós csapatok lennének talán az igaziak, vagy a három autósok. De ez a páros versenyzés nem megy!!
Nagy felelősségük van a csapatvezetőknek!!
Vagy ilyet produkálnak, vagy eleve olyat vesznek akire kiosztják a hátvéd titulust (Irvine, Barichello), vagy összeeresztik őket (Hamilton, Rosberg) amivel veszélyeztetik pilótáik és mások életét! Egyautós csapatok lennének talán az igaziak, vagy a három autósok. De ez a páros versenyzés nem megy!!
Zsolt15513-05-2020 07:41:02 // 108807
Schumacher és Vettel a két német VB versenyző összehasonlítása a Ferrarinál.
Amikor Schumacher 1996-ban odakerült majdnem 20! éve nem nyert címet a csapat. A német is csak az ötödik évben tudott világbajnok lenni.
Lényegében a teljes időszak alatt ugyanazzal a három vezetővel dolgozott.
(Jean Todt, Ross Brown és Luca di Montezemolo)
Amikor Vettel 2015-ben odakerült 8 éve nem nyert a csapat címet. Neki a tavalyi volt az ötödik éve a csapatnál, de ezen időszak alatt 2 lényeges vezető csere is volt.
Marchionne - 2018-ig
Arrivabene - 2019-ig, majd Binotto. Új vezető új elképzelések.
Amit Raikkonen-nel is csináltak, az sem volt semmi. Elküldték nem kevés pénzért, mert majd Alnoso lesz a megváltó. Majd nem kevés pénzért - meg egy bocsánatkérésért - 2014-ben visszahozták, mert ő már nyert VB-t a Ferrarival és majd most újra lesz cím.
Tehát hiába hoznak VB versenyzőket megváltónak, ha a csapat vezetése nem egységes és az autó nem versenyképes. Addig csak reménykedni lehet, hogy majd egy versenyző a semmiből csodát tesz.
Az erős és egységes Todt- Brown - Schumacher triónak is 5 év kellett hozzá, hogy ismét felérjenek a csúcsra.
Amikor Schumacher 1996-ban odakerült majdnem 20! éve nem nyert címet a csapat. A német is csak az ötödik évben tudott világbajnok lenni.
Lényegében a teljes időszak alatt ugyanazzal a három vezetővel dolgozott.
(Jean Todt, Ross Brown és Luca di Montezemolo)
Amikor Vettel 2015-ben odakerült 8 éve nem nyert a csapat címet. Neki a tavalyi volt az ötödik éve a csapatnál, de ezen időszak alatt 2 lényeges vezető csere is volt.
Marchionne - 2018-ig
Arrivabene - 2019-ig, majd Binotto. Új vezető új elképzelések.
Amit Raikkonen-nel is csináltak, az sem volt semmi. Elküldték nem kevés pénzért, mert majd Alnoso lesz a megváltó. Majd nem kevés pénzért - meg egy bocsánatkérésért - 2014-ben visszahozták, mert ő már nyert VB-t a Ferrarival és majd most újra lesz cím.
Tehát hiába hoznak VB versenyzőket megváltónak, ha a csapat vezetése nem egységes és az autó nem versenyképes. Addig csak reménykedni lehet, hogy majd egy versenyző a semmiből csodát tesz.
Az erős és egységes Todt- Brown - Schumacher triónak is 5 év kellett hozzá, hogy ismét felérjenek a csúcsra.
VKG231!!! (156+75)13-05-2020 07:02:53 // 108806
Az Fisichella volt.video itt.
Zsolt15513-05-2020 06:52:40 // 108805
Schumacher is kétszeres VB-ként került a Ferrarihoz.
Zsolt15513-05-2020 06:51:35 // 108804
A Ferrarinál úgy gondolhatták, hogy ha egy VB bajnokot - Alonso, Vettel - szerződtetnek, az hozza majd eredményeket. Most lehet abba az irányba mennek, hogy egy nyeretlen fiatalnak adnak esélyt. Akár saját nevelésűnek.
Szerintem igazából az autóra kellene jobban koncentrálniuk. Egy jó autóval többet tudnak elérni, mint egy VB-kal, de egy rossz vagy kisebb teljesítményűvel.
Szerintem igazából az autóra kellene jobban koncentrálniuk. Egy jó autóval többet tudnak elérni, mint egy VB-kal, de egy rossz vagy kisebb teljesítményűvel.
Kazes☻12-05-2020 21:46:51 // 108803
Én (mint ahogy korábban is írtam többször) át sem vettem volna a RB után... az, hogy most mi lesz ennyi változással, változtatással + a vírus bonyodalom, ki tudja. Bízzunk benne, hogy sikerül nekik erőre kapni.
Hajrá Alfa! :)
Hajrá Alfa! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
512
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?