Forum >> Forma-1

Tommi14-03-2006 14:17:39 // 6531
Ja, egy apróság: olvastam a tegnapi-mai hozzászólásokat... könyörgök, a helyesírásra nem lehetne egy kicsit jobban odafigyelni? :))) Elég vicces szavak olvashatóak néhol :)))
Tommi14-03-2006 14:15:10 // 6530
Szerintem ha Kimi odamegy a Ferrarihoz, akkor Sumák nem marad ott versenyezni. Egyszerűen elképzelhetetlennek tartom, hogy egy hasonló képességű pilóta legyen mellette, nem engedné. A csapatnál ő "A" versenyző, mellette mindig csak mellékes második lehet valaki. Ha Kimi jövőre télleg odamegy, akkor Schumi vagy nyugdíjba megy, vagy átmegy máshová versenyezni, vagy ottmarad tanácsadóként vagy valami hangzatos tisztségben. Többen rebesgették már, hogy év végén szögre akasztja a sisakot, szerintem ennek van reális esélye. Hülyére nyerte magát, most talán még akar nyerni egy vb-t, hogy dicsőségben vonuljon vissza, de ha idén sem jön össze, nem hinném, hogy mégegy évet húzna utána. Ahogy pl Hakkinen is szépen abbahagyta, amikor látta, hogy nem érdemes tovább erőlködnie.
TarP14-03-2006 13:14:04 // 6529
:) Nem 3 éven belüli, mostanság a Nyissan nem 24 órázik.
Mike.14-03-2006 13:10:21 // 6528
Mint kiderült, ez sem volt szabálytalan csak hát valamibe bele kell kötniük, mert más különben nem tuják tartani a versenyt velük. :-)))
Ferke14-03-2006 13:06:04 // 6527
Most majd mindenki szabálytalan lesz, mert a FIA úgyse ért hozzá, és jóváhagyja mindenkinek.:)
Ferke14-03-2006 13:04:27 // 6526
Na ne már, tehát Pat Symonds ostaobaságokat beszél, biztos mert nem ért hozzá. A FIA pedig jóváhagy egy olyan elemet, ami szabálytalan, mert ő sem ért hozzá. Lassan zsákutcába fut ez a téma...:)
BadBoy14-03-2006 13:04:17 // 6525
Mintha csak éreztem volna hogy megint valami okosabbat fogsz mondani nálam. Ha a p.fám nem tetszi légysives ird meg az oldalamra,vagy a mail cimemre.
Mike.14-03-2006 13:03:18 // 6524
Akkor ez azt jelenti, hogy mindenki fax volt az autóépítéshez és most lemásolják gyorsan a Ferrarit. :-DDD
BadBoy14-03-2006 13:01:52 // 6523
Ha jól vettem észre a panaszt csak most adták be. Ezt most olvastam. A másik dolog szerinted sikerült a McLarannél javitani a minőségen, mert szerintem nem nagyon. Montoya elektronikájával valami zűr volt most is, ha jól olvastam,de lehet te eszt már februárban tudtad. De nem akarok veszekedni mert te vagy régebben a klubban, meg szerintem az én elképzeléseimben nem erről jellene szólni az egésznek.
Inner Circle14-03-2006 13:00:37 // 6522
Nem felel meg, mert ahogy írtam az idézett hozzászólásban, a boxtaktika az első kiállás után kiegyenlítődött. Egyetértenék veled, ha Alonso az első boxnál előzött volna, de ugye nem így történt. Ezt nem úgy kell elképzelni, hogy ha ott van az az egy környi benzin, akkor MS éppen egy körrel később áll ki, éppen akkor amikor Alonso is és így éppen ő nyeri a futamot. Ha így lenne, azzal nagyon, nagyon lenéznénk a Ferrari és a Renault stratégáit! Persze jobb volt a Renault-nak, hogy MS kevesebb benyát kapott, de nem ezen múlt a dolog.
Inner Circle14-03-2006 12:58:16 // 6521
Csak azért érdekelt a dátum, mert ugye a Nissanban komolyan benne van a Renault, így meg elég érdekes, hogy a francia cég japán cége egy angol céggel készítteti a kocsit :D
Inner Circle14-03-2006 12:57:22 // 6520
Nem, csak te írsz érdekes dolgokat :-)
Inner Circle14-03-2006 12:57:02 // 6519
Eléggé késve olvastad, mert ez február közepi hír, hát ennyire "ijedtek meg attól hogy nem csak ők a VB esélyesek" :D Illetve akkor látszott először a Ferrari hátsó szárnya, és akkor látszott hogy nincs benne középen távtartó, így ELVILEG alkalmas lehet csalásra. Azóta látták akcióban is és valószínűleg ezért tettek most panaszt. Az elem kétségtelenül szabálytalan, más kérdés hogy a FIA teszt ezt nem mutatja ki, mert statikusan tesztelnek egy dinamikus elemet. Különösebben nem fontos kérdés, mert miután megjött a FIA állásfoglalása, a többi csapat is villámgyorsan meg fogja csinálni az ugyanilyen hátsó szárnyát és az esélyek már ki is egyenlítődtek. Egyébként az egyenesekben tesz lehetővé nagyobb végsebességet, vagyis az Isten is előzésre teremtette.
BadBoy14-03-2006 12:55:46 // 6518
INNER te most rámszáltál???
Inner Circle14-03-2006 12:53:55 // 6517
"Most olvastam,hogy milyen sikat tesztelik az alkatrészeket nehogy ugyan az forduljon elő Kimmivel mint az elmúlt szezonban,de ez valahogy még mindig nem jön össze." 2003-ban a Hungaroringen a célegyenesben Barrichellónak is egy olyan hátsó felfüggesztés-elem durrant szét, amit a Ferrari már két éve használt változatlanul és soha semmi bajuk nem volt vele. Az ilyesmi, úgy látszik, előfordul.
BadBoy14-03-2006 12:52:07 // 6516
Mondjuk a ha Schumi visszavonul én szivesen nézném a DTMben ahogy régi ellenfeléve Hakkinennel és a többi volt F1 versenyzővel küzd karbsöltve:) DE a legszebb az lenne, ha a WTCCben az új ALFA 159-el alázná a mezőnyt. Akkor biztos neki szurkolnék:).
Mike.14-03-2006 12:46:59 // 6515
Már "csak" pár hónapot kell várni és kiderül minden. A bennfentesek szerint aláírt szerződés van Kimi & Ferrari között, de nem hozzák nyilvánosságra még. Alonsonál is azt mondták, hogy kár volt előre bejelentenie a szerződését mert csak hátrány fogja érni, meg 2 számu pilóta lesz. Ebből eddig mi nem sokat vettünk észre. ...... sajnos. :-)))
BadBoy14-03-2006 12:40:47 // 6514
Ezt arra irtam,hogy most olvastam egy szlovák oldalat,ahol arról irnak,meg Mr. Withmarsh arról nyilatkozik,hogy feltett szándékuk megtartani Kimmit, de ezt csak úgy érhetik el,hogy olyan autót épitenek alá amivel nyerni tud. Az nagyon izgalmas lenne,ha Kimmi - Schumi duó versenyezne a piros autókkal. Mind a ketten győztes egyéniségek de csak az egyikük lehetne világbajnok. Kimmi még nem nyert ezért ő nem hagyná magát,de Schumi meg tudja milyen érzés világbajnoknak lenni és ez hajtaná őt.
Mike.14-03-2006 12:40:37 // 6513
Hát hamarosan itt a nyugdíj idő, de azért nem vetném el teljesen, hogy jövőre csapattársak lesznek. :-)
Willy14-03-2006 12:39:47 // 6512
Én nagyon szívesen látnék egy Kimi-Schumi duót, mert akkor végre láthatnánk ahogy Kimi lealázza az öreget. :-))) Csak sajnos nem sok esély van erre a párosra (se).
Mike.14-03-2006 12:38:22 // 6511
Todt monda a következőzt is. "Már öregfiú vagyok ebben az üzletben. Óvatosan kezelem a tényeket, de nem a spekulációkat. Már öreg vagyok ahhoz, hogy erre pocsékoljam az időmet." :-DDD
TarP14-03-2006 12:38:05 // 6510
Sumi előbb utóbb elmegy golfozni, vagy focizni...akkor jöhet Rajkó a Piroshoz! :)
TarP14-03-2006 12:36:51 // 6509
Úgy lenne fair, ha apilókák versenyében nem jegyeznék meg az autó típusát, csak az adott autók összpontszámát. Akkor nem számít, hogy mivel lett első, az évkönyvben pl ez lesz: 1. Kimi Rajkó legjobb consructor: Ferrari Holott Rajkó nem ült olyan ótóban...
Mike.14-03-2006 12:35:56 // 6508
Alonso-Kimi párosításra nem sok esély van, szerintem meg semmi. Kimi már elszólta magát párszor a jövőbeni Ferrarihoz igazolásáról. Hogy ott mi lenne Sumival meg vele? Hát ...ezt előre megjósólni olyan mint megmondani a jövő évi búza termést. :-)))
Ferke14-03-2006 12:35:04 // 6507
Nevetséges próbálkozás...Érzik a vesztüket!:)))
BadBoy14-03-2006 12:30:04 // 6506
De milyen alapon lesz sorrend mondjuk a Ferrarinák vagy a McLarennél, ha ott lesz Schimi-Kimmi vagy Alonso-Kimmi duó. Ez még egy érdekes dolog lesz. Hogy lehet kordában tartani két olyan versenyzőt akik mindketten nyerni akarnak? Érdekes lesz még ez a Kimmis dolog.
Mike.14-03-2006 12:26:59 // 6505
Valami hasonló lehet. :-)) A Renault technikai vezetője, Pat Symonds. reklamált de a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) hosszas vizsgálódás után jóváhagyta azokat. Todt mondta: „Jó hír számunkra, hogy az emberek ismét elkezdtek érdeklődni a Ferrari technológiája és fejlesztései iránt. Ezt az is bizonyítja, hogy ismét az élen vagyunk”
Mike.14-03-2006 12:26:53 // 6504
Valami hasonló lehet. :-)) A Renault technikai vezetője, Pat Symonds. reklamált de a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) hosszas vizsgálódás után jóváhagyta azokat. Todt mondta: „Jó hír számunkra, hogy az emberek ismét elkezdtek érdeklődni a Ferrari technológiája és fejlesztései iránt. Ezt az is bizonyítja, hogy ismét az élen vagyunk”
TarP14-03-2006 12:22:49 // 6503
No jó, de Legtöbbször a 2. számú pilókának pöcsnyi esélye sincs a VB címre, ezért a 0 esélyét beáldozza a csapatért/csapattársért. Ha az lesz, hogy van 4Ferrari, 4Mercedes, 4 Honda 4 BMW 4 Totota és a motorgyártók kapnak pontot, meg a pilókák, akkor rendben lesz. Csak kérni kell :)
BadBoy14-03-2006 12:19:41 // 6502
Most olvastam,hogy milyen sikat tesztelik az alkatrészeket nehogy ugyan az forduljon elő Kimmivel mint az elmúlt szezonban,de ez valahogy még mindig nem jön össze. Remélem nem lessz semmi gond a hétvégén és Kimmi megmutatja milyen az amikor ő indul az első sorból. De azt is remélem szoros küzdelmeket fog hozni a verseny, meccsekkel a versenyzők között, na meg izgalmas befutót. Ezt szivesen nézem!!:)
Satti14-03-2006 12:15:31 // 6501
Most hétvégén,lehet bizonyítani Sepang-ban,mindenkinek avval kell .hogy foglalkozzon,nem a másikkal.Kimi lealázza a mezőnyt,csak bírja a rommerci.
Satti14-03-2006 12:11:16 // 6500
A VB cím,igazán egyéni VB cím,egy ember kapja,nem a csapat,az ővék lehet a konstruktőri VB cím.Ezért elméletileg egyedűl kellene elérni,de ez csak egy elképzelés.
BadBoy14-03-2006 12:09:23 // 6499
Most olvasom,hogy a Renault már kezdi az újjalmutogatást a Ferrarira, hogy szabálytelan a hátsó szárny. Mivan megijedtek,hogy nem csak ők a VB esélyesek?
BadBoy14-03-2006 12:01:03 // 6498
Azért a nézőszámon meglátszanak ezek csapaton belüli elegngedések. Mondjuk az a kezdeményezés, ha jól tudom az F1.com-on hogy a nézők irják meg véleményüket mit szeretnének látni nem volt rossz ötlet.
TarP14-03-2006 11:57:12 // 6497
A nézők vagy megértik, hogy csapatverseny, vagy kérjék a sport szabálykönyv módosítását, hogy ők egyéni viadalt akarnak látni. Ekkor a versenyzők saját életet/versenyt élhetnének. Nekem jó:)
BadBoy14-03-2006 11:50:18 // 6496
Lehet igazad van abban a dologban, hogya Ferrari nem akart kockáztani, de azért ha magunkat a nézőket vesszük figyelembe nem lett volna rossz néhány próbálkozás, meg egy kis hajsza. Nem az a bajom,hogy taktikáznak, ez normális dolog. Csak egy lehet a győztes. De ilyen esetben valami más megoldással adják át a helyet nem mindenféle lelassitással,ami elveszi a nézők kedvét Alonso pedig egy mázlista, aki jól tud imádkozni :). Amilyen szerencsével megnyerte a VBt az nem volt semmi. Nekem az a véleményem, hogy Briattore a csapaton belül leosztotta a lapokat, és mindennek úgy kell lenni ahogy elképzelte. Má olvastam arról,hogy lehet szabotőr a Renaulton belül, ezt a lehetőséget is fennt lehet tartani,mert a két versenyző hibastatisztikája között nagy az eltérés.
TarP14-03-2006 11:39:02 // 6495
Egy kicsit tényleg úgy tűnik, hogy Sucahérból kifogyott a motiváció, de lehet az is, hogy első versenyen nem akart lezúgni a vörös köd, mert itt be kellett hozni jól az autót, keményebb küzdelmet amjd utána, ha már megvan az ingyenes szállítás... Én Kimi-t tartom még igen higgadt, jó versenyzőnek. Múlt évben tényleg túl sokat veszített az autótn, meg a mázlimentességen. Alonso Fisicellához képest extra plusz mázlista... Azt már tényleg nehéz elintézni, hogy kb 85%-15% a műszaki hibák aránya kettőjük között...Állítólag azonos autóban. Harmadik dolog: Mivel az F1 csapatverseny is egyben, így az egy csapatbeli versenyzők szerintem mindenkor úgy taktikáznak, ahog nekik jó. Ha nem akarja ezt a FIAA, akkor ne legyen csapoatverseny, hanem, mint pl a 147-es Coupa-ban, mindenki egyénileg szerez szponzort és versenyez.
TarP14-03-2006 11:30:56 // 6494
A dátum nem lesz meg, de a riporter ki is emelte, hogy az autót az angol TVR cég tervezte és építette. Végülis logikus, csak átverés szaga van... A TVR egyébként nagyon kis rugalamas cég, én is építtetnék velük autót, ha megőrülnék :)
Mike.14-03-2006 10:39:57 // 6493
Tényleg többször nyomtam mert már idegesít, hogy percekbe tellik néha, hogy egy hsz. elmenjen. Elvileg nem szabadna neki mert megcsinálták, hogy egy hsz. csak egyszer legyen elküldve. Bocsi mindenkitől. :-)
zolee14514-03-2006 10:36:48 // 6492
az egy dolog hogy egy hírt sokszor olvasol el, de miért kell sokszor kommentálni? :DDD
Mike.14-03-2006 10:29:37 // 6491
Hoppá! :-)) Kicsit lassú... vagy én gyors? :-)))
Mike.14-03-2006 10:28:28 // 6490
Most olvastam Patrick Head nyilatkozatát. Azt tudatta benne, hogy Nico szerződését profi ügyvédekre bízták, tehát hosszú távon náluk versenyzik az új tehetség. :-O Talán már kapkodnak érte a csapatok? :-D
Mike.14-03-2006 10:28:27 // 6489
Most olvastam Patrick Head nyilatkozatát. Azt tudatta benne, hogy Nico szerződését profi ügyvédekre bízták, tehát hosszú távon náluk versenyzik az új tehetség. :-O Talán már kapkodnak érte a csapatok? :-D
Mike.14-03-2006 10:28:27 // 6488
Most olvastam Patrick Head nyilatkozatát. Azt tudatta benne, hogy Nico szerződését profi ügyvédekre bízták, tehát hosszú távon náluk versenyzik az új tehetség. :-O Talán már kapkodnak érte a csapatok? :-D
Mike.14-03-2006 10:28:26 // 6487
Most olvastam Patrick Head nyilatkozatát. Azt tudatta benne, hogy Nico szerződését profi ügyvédekre bízták, tehát hosszú távon náluk versenyzik az új tehetség. :-O Talán már kapkodnak érte a csapatok? :-D
Mike.14-03-2006 10:28:26 // 6486
Most olvastam Patrick Head nyilatkozatát. Azt tudatta benne, hogy Nico szerződését profi ügyvédekre bízták, tehát hosszú távon náluk versenyzik az új tehetség. :-O Talán már kapkodnak érte a csapatok? :-D
Mike.14-03-2006 10:28:23 // 6485
Most olvastam Patrick Head nyilatkozatát. Azt tudatta benne, hogy Nico szerződését profi ügyvédekre bízták, tehát hosszú távon náluk versenyzik az új tehetség. :-O Talán már kapkodnak érte a csapatok? :-D
Mike.14-03-2006 10:25:45 // 6484
Kb annyira érthetet egyet mint Bari. Nehogy azt akard bemagyarázni, hogy egy versenyző jó szívvel, nevetve válik meg a kiharcolt elsőségétől! És egyik sem saját elhatározásból engedte el a másikat, hanem utasításra. Hogy ezt előre beszélték meg, táblán tudatták vele vagy rádión szóltak, szerintem tök mindegy.
Mike.14-03-2006 10:25:33 // 6483
Kb annyira érthetet egyet mint Bari. Nehogy azt akard bemagyarázni, hogy egy versenyző jó szívvel, nevetve válik meg a kiharcolt elsőségétől! És egyik sem saját elhatározásból engedte el a másikat, hanem utasításra. Hogy ezt előre beszélték meg, táblán tudatták vele vagy rádión szóltak, szerintem tök mindegy.
BadBoy14-03-2006 10:18:17 // 6482
Na ezzelo azt értettem,ha betudják tankolni azt az egy környi üzemanyagot akkor a boxtatktika egyforma lett volna,és a német nyerte volna meg a versenyt,de minthogy ez nam igy történt és szerintem ő már csak a boxban tud nyerni de előzni már nem tud, vagy elfelejtett de lehet csak a küzdelem lángja aludt ki benne (gyönyörű megfogalmazás) ezért a spanyolt intették le elsőnek MEGFELEL???????????????????????????????????????
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.