Forum >> Forma-1
Zsolt15515-03-2006 10:46:01 // 6559
Maximálisan egyet értek veled a "Palik" kérdésben!!!
Azmo15-03-2006 10:12:46 // 6558
hmm, pedig azt hittem idén még vb bajnok lesz és abbahagyja
mesa15-03-2006 10:10:41 // 6557
Alonso nem lesz soha a Ferrarinál. Meg is mondta a Todt, hogy nekik tehetséges fiatalemberekre van szükségük, mint Raikönnen, Alonso nem érdekli őket.
Ezután igazolt a McLarenhez Alonso, miután látta, hogy a vörös hadseregnél hiába kopogtat :DD
Ferke15-03-2006 00:08:27 // 6556
Durva lenne, Alonso a Ferrarinál. Kimivel nincs baj, Ferrarinál nyerhet, egye fene...:)
Xixo15-03-2006 00:03:49 // 6555
Lécci várjatok már egy évet Kimivel!
Jövőre, ha minden igaz már nálunk lesz és akkor nyerhet! :-)))
Csak alfonzót ne hozzák ide, mert akkor kifordulok magamból...
Xixo15-03-2006 00:00:03 // 6554
Az biztos! Gondolom a nagyokos biatórétól tanult. Néhány éve még szimpi volt a dácsia, de már nagyon elszálltak maguktól. Gondolj csak a 2005ös pólós esetre. Ki az a Sumi? Hát idén megtudják!!! :-)))
GEORGE14-03-2006 23:45:13 // 6553
De minek integetett????
Hisz egyik versenyzőtársa se láthatta, hogy integet!!
Túlon, túl nagyképű a kiscsávó...
Xixo14-03-2006 23:39:01 // 6552
Hát az tényleg nagyon vicces volt! Hogy integetett mindenkinek a hős alfonzó. 2005-ben már láthattunk ilyet tőle, csak akkor a fizikellának mutogatott. Persze akkor nem volt hőbörgés a csapatsorrend miatt!
Pedig szerintem lekörözni nem lehet olyan nehéz...
Grando14-03-2006 23:21:56 // 6551
Ma este hallottam vmelyik sporthírekben, hogy Schumi valószínűleg további 2 évre meghosszabbítja a szerződését a Ferrarival, és jövőre Kimi-gép lesz a csapattárs. Hmmm...
Satti14-03-2006 20:08:10 // 6550
Kimi még sosem volt másodhegedűs,a Ferrarihoz csak akkor megy,ha az Öreg már nincs,legalábbis ez a logikus,de majd meglátjuk.
Tedi14-03-2006 20:02:20 // 6549
Viszont, ha jövőre is marad és a Rai megy oda, akkor megint csak másodhegedűs lesz.
Satti14-03-2006 20:01:05 // 6548
Az biztos.hogy Massa-nak kell idén mutatnia vmit,1-2 alkalommal idén már fel kellene kerűlnie a dobogóra,ha jövőre is akar szerződést és piros overallt:)
Ferke14-03-2006 19:54:42 // 6547
Elöl lesznek azok, igazából kettős győzelem a cél, nekem 1 Ferrari nem is elég elöl...:)
Satti14-03-2006 19:49:27 // 6546
Malajziában a párás meleg,azért még bekavarhat,ill.az erős eső sem ritkaság ilyenkor,na az még érdekes lenne.
Mike.14-03-2006 19:17:58 // 6545
Engem nem érdekel, hogy hogyan csinálják, csak elől legyenek a Ferrarik. :-))
Satti14-03-2006 19:11:22 // 6544
Az úgy jó is,mert onnan simán nyer,már megszokta.Nem akarják,hogy olyan unalmasak legyenek a futamok,mint 2004-ben,ferrari indult előlről,Ferrari nyert,közte dögunalom.Itt van egy kis kavarás,vagy müszki hiba,vagy 10 helyes bűntetés,onnan utána dobogó.
Mike.14-03-2006 19:05:58 // 6543
Jaa, Kimi nyer....az első edzésen, és így a 17. helyről indulhat. :-)))
Satti14-03-2006 18:56:26 // 6542
Bocsánat,de vmi nem stimmelt az előbb.
Satti14-03-2006 18:40:46 // 6541
Nem akarok vitatkozni,de most vasárnap Kimi nyer,majd legközelebb nyerhet a Ferrari is egye fene:)Egyébként épp most olvastam az f1hírek.hu-n,hogy Kimi menedzsmentje,a Toyotánál járt,megnézték a céget,ez nem tudom,mit jelent,hogy itt is körűlnéznek egy esetleges szerződés miatt,vagy ez csak kamu,kell egy kis hűlyítés.Sztem,nem kellene ezt variálni,az Öreg jövőre elmehet pihenni,Kimi meg mehetne a Ferrarihoz,ami,ha jó marad,vagy inkább még jobb lesz,akkor alázza majd a mezőnyt.
Satti14-03-2006 18:40:43 // 6540
Nem akarok vitatkozni,de most vasárnap Kimi nyer,majd legközelebb nyerhet a Ferrari is egye fene:)Egyébként épp most olvastam az f1hírek.hu-n,hogy Kimi menedzsmentje,a Toyotánál járt,megnézték a céget,ez nem tudom,mit jelent,hogy itt is körűlnéznek egy esetleges szerződés miatt,vagy ez csak kamu,kell egy kis hűlyítés.Sztem,nem kellene ezt variálni,az Öreg jövőre elmehet pihenni,Kimi meg mehetne a Ferrarihoz,ami,ha jó marad,vagy inkább még jobb lesz,akkor alázza majd a mezőnyt.
Satti14-03-2006 18:40:08 // 6539
Nem akarok vitatkozni,de most vasárnap Kimi nyer,majd legközelebb nyerhet a Ferrari is egye fene:)Egyébként épp most olvastam az f1hírek.hu-n,hogy Kimi menedzsmentje,a Toyotánál járt,megnézték a céget,ez nem tudom,mit jelent,hogy itt is körűlnéznek egy esetleges szerződés miatt,vagy ez csak kamu,kell egy kis hűlyítés.Sztem,nem kellene ezt variálni,az Öreg jövőre elmehet pihenni,Kimi meg mehetne a Ferrarihoz,ami,ha jó marad,vagy inkább még jobb lesz,akkor alázza majd a mezőnyt.
Ferke14-03-2006 17:01:34 // 6538
Ne viccelj már, nem közelező lenyilatkoznia, hogy segített nekik a Sumi büntetése, ebben az esetben nem pecsételhetjük meg azzal, hogy ostoba, veszteni nem tudó, fecsegő valaki. Lehet, hogy egyébként az, de ez a nyilatkozat pont nem az Ő érdeküket szolgálja, amiatt nem kell magyarázkodnia, hogy megnyerték a futamot.:)))
Csodálom a dácsiásokat, hogy elismertek egy ilyen tényt, és Sum nyilatkozatát ezzel meg is erősítették.
De olyan mindegy, vasárnap nyer a Ferrari és kész.:)))
vipex14-03-2006 16:47:56 // 6537
IC
"A hátsó szárny eleméről úgy szól a szabály, hogy NEM LEHET FLEXIBILIS - pont." akkor a F1 most be lehet zárni mert olyat nem lehet csinálni semmilyen szilárd anyagból aminek nincs rugagalmassága és ha szárnyat mint kéttámaszú tartót képzelünk amelyre valamilyen szintű leszorító/felhajtó erő hat ( márpedig hat ha megy vagy felhajtó vagy leszorító akár milyen is a profilja mert tökéletesen sima felület és aszfalt esetén is figyelembe kell venne a föld görbületét :-) ) akkor mindenképpen alakváltozást szenved magyarul flexibilisé válik az erő hatására, ennek csak a mértéke kérdéses nem? Tehát mégis csak a mérték a kérdés azt pedig egy merőeszközzel ellenörzik nem?
:-))))))))))))))
mesa14-03-2006 16:42:15 // 6536
A szabály az, hogy 5 kg-ot fél óráig kell rajta tartani, és nem süllyedhet le hátul 2, elől 1 mm-t.
Érdekes, utána néztem, és sem a McLaren, sem a BMW, sem a Williams, sem a Toyota nem használ hátsó merevítő rúdat a szárny alatt.
De gyanítom a Torro Rosso és a Midland, valamint a Red Bula sem.
Ezek mind csalók, akár a Ferrari - a te szemszögedből ? :DDDDDD
mesa14-03-2006 16:35:18 // 6535
Nem, csak te írsz érdekes dolgokat :-)
Érdekes, mert egy alfás fórumon egyedül TE fikázod a kis tesó Ferrarit :DD
Inner Circle14-03-2006 16:22:18 // 6534
A hátsó szárny eleméről úgy szól a szabály, hogy NEM LEHET FLEXIBILIS - pont. Nem úgy, hogy ha a teszten átmegy, akkor szabályos! Ha átmegy a teszten, attól még lehet szabálytalan - gondolom olvastátok a szabályt, abban világosan le van ez írva, sőt az is pontosan benne van, hogy a FIA bármikor bevezethet új tesztet. Nem tette meg, lelke rajta, akkor mostantól a többi csapat is csinálhat ilyen szárnyat - sőt meglepődnék, ha nem lenne máris ilyenjük a szélcsatornában. (A Renault már 2003-ban feszegette a szabályokat, az is ugyanolyan necces volt, mint most a Ferrari.)
Az eset 2000-re emlékeztet, amikor MS sokat volt a pole-ban, de a McLarenek általában lerajtolták (a spéci diffijükkel), ezért az öreg Sith elkezdte rajt után keresztbe húzni az autót a pályán. DC ezt kifogásolta a FIA-nál, a FIA meg azt mondta, hogy szabályos. OK, mondta DC, csak ezt akarta tudni. A következő futamon ő volt a pole-ban, keresztben rajtolt ő is, Schumachernek korrigálnia kellett és ennek következtében Fisichella a Benettonnal ezerrel beleszállt a seggébe, mindketten ki is estek.
De Mihály utána korrektül elismerte, hogy DC-nek semmit sem vethet a szemére.
Inner Circle14-03-2006 16:16:26 // 6533
Akkor döntsétek el, hogy Pat Symonds az abszolút hiteles forrás (és a Williams gumijai félelmetesek), vagy ostoba, veszteni nem tudó, fecsegő valaki (és oktalanul vádolja a Ferrarit) :D
(Vagy legalább tegyétek be a hiteles forrásokat (ne magyar oldal legyen, mert ott olyan fordítások vannak hogy csak nyüszít az ember), mert én nem találom sehol. Amit én találtam, ott Pat Symonds nem beszél a Bridgestone-okról.)
Inner Circle14-03-2006 16:10:06 // 6532
Te teljesen el vagy tájolva, pajtás :D Veszekedni??? Ugyan már, ez egyáltalán nem erről szól. Beszélgetünk, érvelünk vitatkozunk; régen rossz, ha ebből veszekedés lesz. Amit leírtam, az teljesen logikus és tényeken alapszik. Még csak nem is a drukkerség miatt mondom, mert nekem se Alonso, se MS nem a szívem csücske.
Ha nem értesz vele egyet, akkor cáfold meg, de ne csinálj belőle személyes kérdést.
Egyébként láthattad a futamot: az első box előtt Alonso hátránya 6mp volt.
A rajtnál tankolt benzin az első boxkiállás idejét határozza meg, Schuamcher előnye miatt ekkor a Ferrarinak lehetősége volt TETSZŐLEGESEN meghatározni a második boxkiállás idejét, és Schumacher mindenképpen bőven Alonso elé jött volna vissza.
Egyébként is mindegy volt, hogy Schumacher előnye 1 mp vagy 10mp, mert az első box után Alonso körönként fél másodpercet vert Schumacherre és a 6mp hátrányát néhány kör alatt behozta, utána tartotta az 1,5mp távolságot.
Melyikkel nem értesz egyet?
Tommi14-03-2006 14:17:39 // 6531
Ja, egy apróság: olvastam a tegnapi-mai hozzászólásokat... könyörgök, a helyesírásra nem lehetne egy kicsit jobban odafigyelni? :))) Elég vicces szavak olvashatóak néhol :)))
Tommi14-03-2006 14:15:10 // 6530
Szerintem ha Kimi odamegy a Ferrarihoz, akkor Sumák nem marad ott versenyezni. Egyszerűen elképzelhetetlennek tartom, hogy egy hasonló képességű pilóta legyen mellette, nem engedné. A csapatnál ő "A" versenyző, mellette mindig csak mellékes második lehet valaki. Ha Kimi jövőre télleg odamegy, akkor Schumi vagy nyugdíjba megy, vagy átmegy máshová versenyezni, vagy ottmarad tanácsadóként vagy valami hangzatos tisztségben.
Többen rebesgették már, hogy év végén szögre akasztja a sisakot, szerintem ennek van reális esélye. Hülyére nyerte magát, most talán még akar nyerni egy vb-t, hogy dicsőségben vonuljon vissza, de ha idén sem jön össze, nem hinném, hogy mégegy évet húzna utána. Ahogy pl Hakkinen is szépen abbahagyta, amikor látta, hogy nem érdemes tovább erőlködnie.
TarP14-03-2006 13:14:04 // 6529
:)
Nem 3 éven belüli, mostanság a Nyissan nem 24 órázik.
Mike.14-03-2006 13:10:21 // 6528
Mint kiderült, ez sem volt szabálytalan csak hát valamibe bele kell kötniük, mert más különben nem tuják tartani a versenyt velük. :-)))
Ferke14-03-2006 13:06:04 // 6527
Most majd mindenki szabálytalan lesz, mert a FIA úgyse ért hozzá, és jóváhagyja mindenkinek.:)
Ferke14-03-2006 13:04:27 // 6526
Na ne már, tehát Pat Symonds ostaobaságokat beszél, biztos mert nem ért hozzá. A FIA pedig jóváhagy egy olyan elemet, ami szabálytalan, mert ő sem ért hozzá. Lassan zsákutcába fut ez a téma...:)
BadBoy14-03-2006 13:04:17 // 6525
Mintha csak éreztem volna hogy megint valami okosabbat fogsz mondani nálam. Ha a p.fám nem tetszi légysives ird meg az oldalamra,vagy a mail cimemre.
Mike.14-03-2006 13:03:18 // 6524
Akkor ez azt jelenti, hogy mindenki fax volt az autóépítéshez és most lemásolják gyorsan a Ferrarit. :-DDD
BadBoy14-03-2006 13:01:52 // 6523
Ha jól vettem észre a panaszt csak most adták be. Ezt most olvastam. A másik dolog szerinted sikerült a McLarannél javitani a minőségen, mert szerintem nem nagyon. Montoya elektronikájával valami zűr volt most is, ha jól olvastam,de lehet te eszt már februárban tudtad. De nem akarok veszekedni mert te vagy régebben a klubban, meg szerintem az én elképzeléseimben nem erről jellene szólni az egésznek.
Inner Circle14-03-2006 13:00:37 // 6522
Nem felel meg, mert ahogy írtam az idézett hozzászólásban, a boxtaktika az első kiállás után kiegyenlítődött. Egyetértenék veled, ha Alonso az első boxnál előzött volna, de ugye nem így történt.
Ezt nem úgy kell elképzelni, hogy ha ott van az az egy környi benzin, akkor MS éppen egy körrel később áll ki, éppen akkor amikor Alonso is és így éppen ő nyeri a futamot.
Ha így lenne, azzal nagyon, nagyon lenéznénk a Ferrari és a Renault stratégáit!
Persze jobb volt a Renault-nak, hogy MS kevesebb benyát kapott, de nem ezen múlt a dolog.
Inner Circle14-03-2006 12:58:16 // 6521
Csak azért érdekelt a dátum, mert ugye a Nissanban komolyan benne van a Renault, így meg elég érdekes, hogy a francia cég japán cége egy angol céggel készítteti a kocsit :D
Inner Circle14-03-2006 12:57:22 // 6520
Nem, csak te írsz érdekes dolgokat :-)
Inner Circle14-03-2006 12:57:02 // 6519
Eléggé késve olvastad, mert ez február közepi hír, hát ennyire "ijedtek meg attól hogy nem csak ők a VB esélyesek" :D Illetve akkor látszott először a Ferrari hátsó szárnya, és akkor látszott hogy nincs benne középen távtartó, így ELVILEG alkalmas lehet csalásra. Azóta látták akcióban is és valószínűleg ezért tettek most panaszt.
Az elem kétségtelenül szabálytalan, más kérdés hogy a FIA teszt ezt nem mutatja ki, mert statikusan tesztelnek egy dinamikus elemet. Különösebben nem fontos kérdés, mert miután megjött a FIA állásfoglalása, a többi csapat is villámgyorsan meg fogja csinálni az ugyanilyen hátsó szárnyát és az esélyek már ki is egyenlítődtek. Egyébként az egyenesekben tesz lehetővé nagyobb végsebességet, vagyis az Isten is előzésre teremtette.
BadBoy14-03-2006 12:55:46 // 6518
INNER te most rámszáltál???
Inner Circle14-03-2006 12:53:55 // 6517
"Most olvastam,hogy milyen sikat tesztelik az alkatrészeket nehogy ugyan az forduljon elő Kimmivel mint az elmúlt szezonban,de ez valahogy még mindig nem jön össze."
2003-ban a Hungaroringen a célegyenesben Barrichellónak is egy olyan hátsó felfüggesztés-elem durrant szét, amit a Ferrari már két éve használt változatlanul és soha semmi bajuk nem volt vele. Az ilyesmi, úgy látszik, előfordul.
BadBoy14-03-2006 12:52:07 // 6516
Mondjuk a ha Schumi visszavonul én szivesen nézném a DTMben ahogy régi ellenfeléve Hakkinennel és a többi volt F1 versenyzővel küzd karbsöltve:)
DE a legszebb az lenne, ha a WTCCben az új ALFA 159-el alázná a mezőnyt. Akkor biztos neki szurkolnék:).
Mike.14-03-2006 12:46:59 // 6515
Már "csak" pár hónapot kell várni és kiderül minden. A bennfentesek szerint aláírt szerződés van Kimi & Ferrari között, de nem hozzák nyilvánosságra még.
Alonsonál is azt mondták, hogy kár volt előre bejelentenie a szerződését mert csak hátrány fogja érni, meg 2 számu pilóta lesz. Ebből eddig mi nem sokat vettünk észre. ...... sajnos. :-)))
BadBoy14-03-2006 12:40:47 // 6514
Ezt arra irtam,hogy most olvastam egy szlovák oldalat,ahol arról irnak,meg Mr. Withmarsh arról nyilatkozik,hogy feltett szándékuk megtartani Kimmit, de ezt csak úgy érhetik el,hogy olyan autót épitenek alá amivel nyerni tud.
Az nagyon izgalmas lenne,ha Kimmi - Schumi duó versenyezne a piros autókkal. Mind a ketten győztes egyéniségek de csak az egyikük lehetne világbajnok. Kimmi még nem nyert ezért ő nem hagyná magát,de Schumi meg tudja milyen érzés világbajnoknak lenni és ez hajtaná őt.
Mike.14-03-2006 12:40:37 // 6513
Hát hamarosan itt a nyugdíj idő, de azért nem vetném el teljesen, hogy jövőre csapattársak lesznek. :-)
Willy14-03-2006 12:39:47 // 6512
Én nagyon szívesen látnék egy Kimi-Schumi duót, mert akkor végre láthatnánk ahogy Kimi lealázza az öreget. :-)))
Csak sajnos nem sok esély van erre a párosra (se).
Mike.14-03-2006 12:38:22 // 6511
Todt monda a következőzt is. "Már öregfiú vagyok ebben az üzletben. Óvatosan kezelem a tényeket, de nem a spekulációkat. Már öreg vagyok ahhoz, hogy erre pocsékoljam az időmet."
:-DDD
TarP14-03-2006 12:38:05 // 6510
Sumi előbb utóbb elmegy golfozni, vagy focizni...akkor jöhet Rajkó a Piroshoz! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
350
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?