Forum >> Forma-1

zolee14512-04-2006 13:10:24 // 7574
nocsak! Mi ez az új hozzáállás?? Eddig soha nem zavart, hogy valamire nem emlékeztél, attól függetlenül nekiálltál vitázni... :DDDDDDD
mesa12-04-2006 13:08:27 // 7573
IC, köszi! "Marc Gené, Ferrari’s test driver, was at the wheel of the fastest car in the first day of test at Catalunya. He registered a time of 1:16.122, ahead of Nico Rosberg (Williams), who scored 1:16.313. Luca Badoer (Ferrari) was third with 1:16.391" Tehát az első 3-ból kettő Ferrari volt. Köszönjük! ;)
zolee14512-04-2006 13:08:06 // 7572
Sennát ne keverjük bele, mert más helyzet volt! Akkoriban a Mclarennek volt olyasmi előnye mint nemrég a Ferrarinak, és Sennának is csak a csapattársa jelenthetett ellenfelet, viszont az jelentett is! Prostnak nem kellett elengednie Sennát! Egy csapat volt akié lehetett a vb cím, mégis izgalmas vérre menő csaták voltak. Na ez maradt el sumáknál...
KGB12-04-2006 13:07:56 // 7571
Számomra sem Sumi a legszimpatikusabb, sőt..de ő egy piros Ferrari-ban ül. A szín és a márka pedig kötelez...úgyhogy hajrá FERRARI
mesa12-04-2006 13:05:51 // 7570
Ugyan ilyen kis szerencsevadász mitugrálszokkal én nem foglalkozom. Nem is emlékszem rá. Add elő a történetedet, ebben nem fogok veled vitázni ! :)))
zolee14512-04-2006 13:05:18 // 7569
"Egy sokszoros VB-nek nem kellene ilyenre rászorulni..." szorult másra is sumák, pl arra hogy barri elengedje... sőt, már Verstappen is arra panaszkodott, hogy bár tudta hogy sumáké az elsőbbség, de azt nem is sejtette, hogy a csapatnál ennyire minden a németért van. Ez 94-ben volt, ha jól emlékszem akkor még nem "hécceres világbajnok" volt sumák, sőt csak abban az évben nyerte az elsőt (ne bolygassuk, hogy hogyan...)
Alfista12-04-2006 12:58:09 // 7568
Hajaj, belenyúltam a hangyabojba! Nem csak neked szólt Willi! Nem vagyok Sumi mániás és ha van jobb pilóta, akkor nyerjen a gyorsabb!!! Csak nem szabad elfelejteni, hogy Sumi mit tett le az asztalra. Emlékezzetek csak a Senna korszakra, akkor is hasonló indulatok voltak. Én védem tradíciót! A Ferrari pedig számomra egy etalon. Minden körülmények között!!! :)
zolee14512-04-2006 12:56:32 // 7567
"De ha úgy kezdesz egy mondatot, hogy "érdekes módon" , akkor abból a sértődöttség és nem az objektivizmus szól. Na ugye! ;)" oké, nézzük meg alonso esetét úgy ahogy csak te tudod, reálisan: hallgatlak
Inner Circle12-04-2006 12:54:21 // 7566
Nem kell egy tengellyel a pályán lennie. MS esetében a dolog lehetett szabályos, viszont ugyanabban az évben az USA-ban Barrichellót nem tolták vissza, egy évre rá meg a már említett Alonso-affér volt, úgyhogy vitathatatlanul lejt a pálya MS-nek. Egy sokszoros VB-nek nem kellene ilyenre rászorulni...
Mike.12-04-2006 12:52:34 // 7565
Jaa, Király Kimi ....... a Király Sanyiii után szabadon.:-)))
Mike.12-04-2006 12:50:23 // 7564
Felvezető körben megpörögni azért az ciki. :-) Amúgy abban a kanyarban is Sumit akarta utánozni, de még ez sem jött be neki. :-)
zolee14512-04-2006 12:49:48 // 7563
oké, értem én, sumákot vissza kell tolni, de mi a helyzet alonsóval??? Őt nem???
Inner Circle12-04-2006 12:49:24 // 7562
Na Massa is feladta a harcot. Eresztenek az új szelepek? :-) Circuit de Catalunya
Willy12-04-2006 12:48:50 // 7561
Akkor úgy veszem észre ez nekem szólt. :-) 1.Én nem tagadom, hogy nem szeretem Sumit. De a bajának se örülök. Pl amikor eltörte a lábát annak se örültem. Szerintem az nem kárörvendés, ha egy tehetséges fiatalember megelőzi ugyanazzal a technikával. 2. Azért mert ez Alfa fórum nem kell feltétlenül a Ferrarinak drukkolni. És még annyit, hogy én csak Sumit nem szeretem, mert nem szimpatikus nekem. Ennek ellenére - mint már jópárszor elmondtam - az eddigi eredményeit elismerem, és jó pilótának tartom.
count M12-04-2006 12:48:26 // 7560
Megy az adok-kapok mindkét oldalról, sztem nem kell kiemelni hogy ki szidja a Sumit. Én pl. baromira unom már az öreget (mindig is untam, pontosabban), egy kicsit se sajnálnám ha végre kiszállna mint pilóta, de annak is mindig örülök, ha a versenyben jól elpicsázzák. :) Ne mondd, hogy te nem vigyorognál kárörvendőn, ha pl. az Alfonz kiesne. :) Sztem erről is szól a szurkolás. És igen, ez egy Alfa fórum, és nem Ferrari... sokan másoknak szurkolnak. Na és? :)
zolee14512-04-2006 12:48:04 // 7559
ha Te sumáknak szurkolsz az azt jelenti hogy mindenki mással szemben kárörvendő vagy? Nem hiszem. Nem értem hogy a sumák fanoknak miért olyan érthetetlen az hogy más estleg másnak szurkol? Az Alfa szeretet és a ferrarinak drukkolás közt mi az összefüggés?? Az hogy mindkét márka tulajdonosa a Fiat? Láttam a ringen bimmerből kilógó Ferrari zászlót...:)
mesa12-04-2006 12:47:39 // 7558
Dehogy. Rosszul látod. Ez itt a "Köpdössük a hétszeres bajnokot" topik!
mesa12-04-2006 12:45:29 // 7557
figyelj, hozod a színvonalt, megint! :D ms esetében a továbbhaladás feltétele volt a pályára visszakerülés miért, ha valakit a fák közül tolnak vissza a rallye pályára, ott nem totál ugyanez a helyzet ? A továbbhaladáshoz a pályára kell szerintem előbb kerülni... szerintem. :))) Tudod, kijelölt pályán kell megtenni a versenytávot. Aki azon kívűl próbálja meg,azt kizárják, mint Aschenbrennert Szombathelyen :P Egyébként ennyire fáj neked ez a pályára visszatolós: Az, hogy Palik hülye és nem ismeri a szabályokat, és elkezd üvöltözni, hogy ezt nem szabad, azt nem szabad, nem kell elhinni! Ha jól emléxem elmondták utána világosan, hogy és amennyiben jár az autó motorja, egy tengellyel a pályán tartozkódik a kicsúszott autó, akkor a balesetveszély elkerülése végett is, visszatolhatják a versenyautót a pályára. De erről láttunk már példát Monacoban is. Ott is volt aki benézett a szűk utcába, és ketten visszatolták, betette egyesbe és ment tovább (RS). De ha úgy kezdesz egy mondatot, hogy "érdekes módon" , akkor abból a sértődöttség és nem az objektivizmus szól. Na ugye! ;)
Alfista12-04-2006 12:40:55 // 7556
Helló Mindenki! Elhülve olvasok itt egy-két olyan megjegyzést, hogy jó lenne már ha jól megvernék Sumit, meg hasonló Sumi és Ferrari ellenes megnyilvánulások. 1. Miért örültök a másik bajának? Vagy legszebb öröm a káröröm?! 2. Azért ez mégis csak egy Alfa fórum és a többség kedveli a Ferrarit! Akinek inge, csak az vegye magára! :)
Satti12-04-2006 12:36:28 // 7555
2003-ban,bocsi.
Satti12-04-2006 12:35:19 // 7554
2004-ben ezzel a visszatolással lett VB,midössze 2 ponttal Kimi előtt.Azon az ominózus futamon kapott 4 vagy 5 pontot,ha jól tudom.
zolee14512-04-2006 12:31:46 // 7553
hol látod te az eredményeket?
zolee14512-04-2006 12:25:59 // 7552
remek hsz volt, de értelme is van vagy csak úgy mondtad? ms esetében a továbbhaladás feltétele volt a pályára visszakerülés, amit saját erejéből nem tudott megtenni. Erre visszatolta németországban a német személyzet. A szabály szerint, ami egyébként eléggé egységes, tehát a magyar nemzeti bajnokságra is kb ugyanaz vonatkozik, az van, hogy külső segítséget nem vehet igénybe a továbbhaladáshoz. Ez persze nem vonatkozik a boxban történő kerékcserére, vagy tankolásra (mielőtt még belekötnél), mint ahogy a szervízpark is azért van a raliban, hogy szervizeljék az autót. érdekes módon ugyanolyan esetben olaszországban az olasz személyzet nem tolta vissza alonsót. Valaki hazudik: vagy vissza lehet tolni, vagy nem, de olyan nincs hogy sumákot vissza lehet tolni alonsót nem. A pályabíró nem mérlegelhet, hanem az adott poszt főnöke adja neki az utasítást, az pedig a pályabírók főnökétől kap utasítást, ilyen egyszerű. A mezei pályabíró be sem mehet a pályára míg engedélyt nem kap.
Satti12-04-2006 12:22:39 // 7551
Kimi a király,és kész!
Inner Circle12-04-2006 12:21:56 // 7550
Rajkó máris sztrájkba lépett a McLarennél: ő az egyetlen Barcelonában, aki még nem tett meg mért kört a pályán. (Szerintem még most hegesztik össze a verdáját.) Sok értelme mondjuk nem is lenne, mert de la Rosa a másik McLarennel 1 mp-re van Alonso legjobb idejétől.
zolee14512-04-2006 12:17:45 // 7549
elhiszem, de az F1 olyan mint a katonaság: olyan nincs hogy megyek haza, csak olyan hogy voltam otthon.:)
zolee14512-04-2006 12:15:55 // 7548
a csak ő az kicsit túlzás, tessék visszakeresni a hasonló eseteket, van. Ami a sok kütyüt illeti, a gumi melegítéshez általában kikapcsolják a kipörgésgátlót, azon kívül meg sokminden nincs ami befolyásolja a megpördülést. Nincs ESP az f1-esekben. ettől függetlenül mondom, és már mondtam korábban is, hogy elbaxta, nincs ezen mit szépíteni. Az is tény viszont, hogy ugyanott esett le a pályáról mint sumák, de Montoya megfogta az autót, az istenetek meg úgy falhoz csapta hogy gondolom TK-ra vették...
mesa12-04-2006 12:15:49 // 7547
Továbbhaladás és pályára visszakerülés két különböző fogalom... még a rallyeban is! ;)
Mike.12-04-2006 12:14:59 // 7546
Én arra lennék kíváncsi Kimi mit produkálna azonos autóval ilyen idősen? Sajnos ezt nem fogjuk látni. Különben meg közel a 40-hez már remegni fog Kiminek a keze a sok cefrétől. :-D
mesa12-04-2006 12:13:28 // 7545
Majd egy éve kipattant már ez az aláírás dolog. De te még most sem hiszed ... Tedd feltételes módba akkor is, ha majd tűzpiros overallban körözget :) Én nem lepődnék meg, sőt szeretném tiszta szívemből, hogy két ilyen tehetséges pilóta versenyezzen a Ferrarinál megint !!!
Mike.12-04-2006 12:09:52 // 7544
Nekem meg meggyőződésem, hogy nem tudni mit hoz a jövő... Ez így van, de sejteni azért lehet, mert ugye szarból nem lehet várat építeni! .... vagyis lehet .. szar várat! :-))
Satti12-04-2006 12:09:48 // 7543
Az hogy Kimi a Ferrarihoz megy,akkor biztos,ha hivatalosan mindkét fél bejelenti,addig csak találgatás,bár remélem így lesz,főként ha a Ferrari jövőre összeszedi magát.
Mike.12-04-2006 12:08:49 // 7542
Mivel hosszú a hsz.-ed ezért kimásolom amire reagálok 7514) ha jól tudom Montoya eddig ahol indult ott nyert is, csak ugye ahogy haladunk az F1 felé egyre jobban kezd a dolog autóverseny lenni, vagyis kevésbé a pilóták versenye, inkább az autógyáraké És még is csak ő perdült meg a felvezető körben, holott az autó tele van minden kütyüvel ami elősegíti a vezetést. Itt még csak gyorsan sem ment és neki így is sikerült bakizni. Tehát alkalmatlan az F1-es autó vezetésére. :-)
Willy12-04-2006 12:00:32 // 7541
Én is ebben bízom. Végre jól el lenne verve az öreg.
zolee14512-04-2006 11:52:46 // 7540
ha tényleg megy Kimi a ferkához akkor viszont remélem, hogy sumák marad még egy évig, mert kíváncsi lennék rájuk azonos autóval. lehet hogy meglepődnének a sumákfanok...
Tedi12-04-2006 11:43:22 // 7539
A pletkya szerint Raikönnen már egy évvel ezelőtt(vagy töbvb éve, hirtelen nem rmélik pontosan :)) aláírt Maranelloba.
Willy12-04-2006 11:41:54 // 7538
Ezt most magyarul is lécci. :-)))
Inner Circle12-04-2006 11:41:18 // 7537
Hm: Kimi signed Ferrari deal long ago Raikkonen reportedly under Ferrari contract 12/04/06 10:44 For more than a year now, Kimi Raikkonen's signature has appeared on a long-term Ferrari contract for 2007 and beyond. That is the claim of a Ferrari 'source', who told Switzerland's Blick publication that the information is common wisdom up and down the corridors of Maranello. “I am surprised that the (news) was not made official a long time ago,” the newspaper quoted the source as saying. The red-coloured destination of McLaren's 26-year-old Finn has been spoken about at Ferrari 'for months', the source added.
zolee14512-04-2006 11:38:39 // 7536
hmm, ha kicsit korábban kelnék akkor nem egyszerre kellene válaszolnom.:) Szóval: 7513) az eredményesség, meg a tehetség nem feltételei egymásnak, csak részben. Biztos vagyok benne, hogy ha Baumgartner ül az elmúlt években a ferrariban akkor nem nyer vele annyit mint sumák, de az is baromság, hogy bárkivel szemben tud 1mp-et azonos technikával. Ha jól tudom épp egy Kovalainen nevű srác alázta meg az isteneteket, azzal a technikával amit éppen alájuk tettek. Aztán ez a Kovalainen mégsem nyerte meg a GP2-t, mert jött a semmiből a kisRosberg. Nem kétlem, hogy Barrihoz képest hozta az 1mp-et, de vannak a mezőnyben pilóták is... 7514) ha jól tudom Montoya eddig ahol indult ott nyert is, csak ugye ahogy haladunk az F1 felé egyre jobban kezd a dolog autóverseny lenni, vagyis kevésbé a pilóták versenye, inkább az autógyáraké. 7515) mesa! úgy látom Te bárkivel egyetértessz aki sumákot tartja az istennek, bármit is mondjon. a drogfutár dolognak nem látom értelmét, de erről már beszéltem. Nem kell sokat visszamenni a történelemben, hogy sumákra találjunk jelzőt nemzetisége alapján, csakhogy ennek semmi köze a sporthoz... az hogy Montoya mit érhet el a jövőben te pont úgy nem tudod mint én, azt pedig megint nem szabad elfelejteni, hogy ms vb címeiből van néhány megkérdőjelezhető, pl 94. 7518) a szabály úgy szól, hogy külső segítséget nem lehet igénybe venni a továbbhaladáshoz! Emlékszem olyan rali versenyre amikor a navigátor tolta a szervízparkba a gépet, közben meg ordibált a nézőkkel, hogy ne érjenek az autóhoz. sumák nem tudni hogyan, de rögtön emlékezett rá, hogy ha jár a motor, és még egy kerék az aszfalton van akkor vissza lehet tolni, hiszen az is a szabály része, hogy a lehető leggyorsabban el kell távolítani a bukótérben ragadt autót, és a nürburgringen az tűnt a legjobb megoldásnak, hogy visszatolják. Igen ám, de még abban az évben alonso ugyanúgy járt, monzában. Ő is integetett, hogy tolják vissza, neki is volt kereke az aszfalton, és járt a motorja... úgy néz ki, hogy sumák azt a bekezdést is ismerte, hogy mindez csak piros autóban ülő német pilótára vonatkozik... 7520) Rajkó most is elindul futam után a kocsmába, arról nem tehet hogy a többiek nem vesznek részt az összetartáson:))) 7525) Nekem meg meggyőződésem, hogy nem tudni mit hoz a jövő...
Inner Circle12-04-2006 11:38:16 // 7535
Webber alatt megállt a Williams.
Inner Circle12-04-2006 10:54:17 // 7534
Részemről befejeztem, egyértelműen igazam volt abban hogy a Ferrari tesztelt F2004 V10-zel, hogy V8-cal IS, azt meg sose tagadtam. Ennyi.
Inner Circle12-04-2006 10:53:07 // 7533
Egyébként egyáltalán nem tagadom hogy a Ferrari tesztelt öszvér V8-ast (de ugye a vita nem erről szólt). Sőt, még olyan V8-asuk is volt, amit a V10-ből alakítottak át, hogy már az új motor elkészülte előtt legyen valami támpontjuk, hogy mégis mire lehet képes egy V8-as F1-es. Annak idején vakartuk a fejünket a mérnök kollegákkal, hogy ezt hogyan csinálták, mert pusztán két henger kiiktatása a feje tetejére állítaná az egész motort. Azóta sem derült ki pontosan. Gondolom tettek bele egy vadiúj főtengelyt. Különben ma nagy teszt megy Barecelonában, épp Heikki Kovalainen vezet, mögötte meglepetésre Barrichello. Mögöttük Gené, Massa, Alonso, Rajkó.
mesa12-04-2006 10:52:26 // 7532
Én is tettem eléd a tényt, de csak adod a bolondot, makacsul :) Te IC, ezt olvassák rajtunk kívűl mások is! Gondoltam csak szólok, mielőtt tovább merülnél e dolgodban! :)))
Inner Circle12-04-2006 10:25:11 // 7531
Csak mondogasd, és talán valóra válik :-) "His Spanish colleague was at the wheel of an F2004, fitted with a regulated power version of the V10 engine and began a Bridgestone tyre development programme." Látod, mondom én hogy úgy beszélgetünk komoly dolgokról, ahogy eddig: én eléd teszem a tényt, te pedig nem tudod elfogadni.
mesa12-04-2006 10:19:59 // 7530
Totál mindegy hogy összehasonlítják-e vagy csak a motor tartosságát tesztelik-e (és arra mindegy melyik kaszniban). Itt a lényeg, hogy az F2004 témakört buktad ! :D
Inner Circle12-04-2006 10:13:25 // 7529
Az egy dolog, hogy te miről hiszed hogy buktáztam, a valóság meg egy másik dolog. Ezen nincs mit magyarázni: "His Spanish colleague was at the wheel of an F2004, fitted with a regulated power version of the V10 engine and began a Bridgestone tyre development programme." Ne akard már megmagyarázni nekem, hogy ha az egyik teszten V8-as F2004 megy, akkor a másikon nem mehet V10-es F2004 :D Amúgy meg a lényegen az sem változtatna, ha csak az F2005-ben lenne V10: akkor is úgy hasonlítanák össze az autókat, amiről te azt mondtad hogy nem sok értelme lenne.
Mike.12-04-2006 09:41:03 // 7528
Igaz! Akkor legyen CART de ez a lényegen nem változtat. :-)
mesa12-04-2006 09:39:00 // 7527
Na akkor most komolyra fordítva a szót : "Ferrari have conducted testing on the 26th and 27th of October with Felipe Massa testing an F2004 fitted with a V8 engine at Vallelunga. The team continues testing this week at Vallelunga with Felipe Massa and Luca Badoer running an F2004 and an F2005 for comparitive tests and tyre development. The Ferrari team were running a F2004 with a V8 and F2005 with a V10 running in simulated V8 conditions and the times set are similar. " vagy találomra egy másik teszt: "4th day of testing at Barcelona with 8 teams present and 14 drivers setting lap times. Once again Felipe Massa driving the F2004 V8 set the fastest time of the day ahead of Rubens Barrichello and Giancarlo Fisichella" Szerintem, ezt a F2004 témakört buktáztad. Abban V8 motor volt, az F2005-ben meg lefolytott V10-es.
Inner Circle12-04-2006 09:24:12 // 7526
Montoya sohasem versenyezett az Indy Racing League-ben, ehelyett CART-bajnok volt és elsőre megnyerte az Indianapolis 500-at - ami ugye nem összekeverendő az IRL-lel :D
Inner Circle12-04-2006 09:21:18 // 7525
Hát ne hagyd ki a magas labdát, de azért vigyázz! Ismered azt a viccet, hogy: Bemegy a süketnéma a gyógyszertárba óvszert venni, de nem értik hogy mit akar. Erre kiteszi a farkát a pultra, mellétesz egy ötszázast és mutogat rá. A patikus vállat von, kiteszi a saját farkát a süketnémáé mellé és elteszi az ötszázast. A süketnéma őrülten mutogat, de a patikus ismét csak vállat von: - Hja, ha nem tudsz veszteni, nem kell fogadni! "Ferrari kicks off Vallelunga test 04 April 2006 Tuesday was the first day of testing this week for Ferrari, working today at Vallelunga, on the outskirts of Rome. The two official test drivers, Luca Badoer and Marc Gene were in action today. The Italian driver used a 248 F1, working on development of the V8 engine and new components. His Spanish colleague was at the wheel of an F2004, fitted with a regulated power version of the V10 engine and began a Bridgestone tyre development programme. Badoer covered a total of 150 laps, setting a best time of 1'13"388. Gene did 113, the quickest in a time of 1'13"052. Testing at this circuit continues tomorrow: Luca Badoer will be partnered on track by Michael Schumacher" Még csak nem is márciusban volt, hanem nem egészen egy hete. Szóval tudsz veszteni? :DDD (A dologban az az igazán szép, hogy ha a saját linkeden lejjebb mégy egy kicsit és nem csak a Király Sumákra fókuszálsz, akkor láthatod Badoert egy F2005-össel... ugye a vita onnan indult, hogy összehasonlítható-e az F2005 az idei autóval...) Hát így fogunk komoly dolgokról vitatkozni, ahogy eddig is... megy minden, mint rendesen :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.