Forum >> Forma-1

Grando11-12-2006 20:24:30 // 18331
Nem tartom valószínűnek, hogy éppen a Ferrari kerülne hátrányba a többi csapattal szemben pont a gumik miatt. Persze fordulhat akkorát is a világ, de azért mégis...
Satti11-12-2006 20:14:54 // 18330
Az nagyon valószínű,hogy az elkővetkezendő két és fél hónapban,rendesen ki lesznek tapasztalva a dolgok,felkészűlnek elég rendesen a fiúk és a csapatok,hiszen ismét egy módosított év kővetkezik,de sztem főleg a nagyok,tudnak majd alkalmazkodni,ill.az első néhány futam után is lehetnek még változtatások,miután verseny feltételek között tapasztalják meg,hogy mi tőrténik.
Tommi11-12-2006 20:04:37 // 18329
Szerintem tudunk mi marha okosakat kitalálni meg teóriákat gyártani, de úgyis majd jövő márciusban derül ki az okosság... :) Illetve az első pár futam után :)
Inner Circle11-12-2006 16:49:45 // 18328
"Nem értem, miért lenne emiatt hátrányban a Ferrari." Mert nem mindegy, hogy a boxolás utáni 5. vagy 15. körben "hagynak el" a gumik egy másodpercet körönként. Figyelemreméltó, hogy a gumikról Ralf mondott véleményt, aki mint Toyotás, már tavaly is BS-en ment, vagyis a jövő évi gumi gyors teljesítményvesztése nem a Michelinhez, hanem a tavalyi BS-hez képest értendő. Hát ezért lehet gondban a Ferrari. Ha nem lenne ez probléma a Toyotának, akkor fel se merült volna a kérdés. "De végülis mindegy, mert bőven a gumikhoz szabhatják még a vasat a mclarennél, ferrarinál, mindenhol." Persze, van még idő, de az aerodinamikai alapokat szerintem nem könnyű megváltoztatni. Illetve megváltoztatni könnyű, de akkor "borul az egész autó".
Inner Circle11-12-2006 16:39:02 // 18327
Ezt vehetem úgy, hogy igazat adsz neki? :D
Ferke11-12-2006 16:30:39 // 18326
Nem értem, miért lenne emiatt hátrányban a Ferrari. 2005-ben ugye azért szívtak, mert nem volt gumicsere. 2006-ban egyértelműen a többkiállásos taktika jött be, tehát az autó inkább a gyorsabban kopó gumira volt hangolva. De végülis mindegy, mert bőven a gumikhoz szabhatják még a vasat a mclarennél, ferrarinál, mindenhol.
Ferke11-12-2006 16:27:16 // 18325
Meg is lepódtem volna, ha nem jön elő ezzel a teóriával briatóre! Pont ezt beszéltük haverokkal, hogy most majd ráfogja a gumikra, merthogy látja, milyen a bstone. Így legyen 5ösöm a lottón!:)))
Inner Circle11-12-2006 16:00:57 // 18324
Briatore: Kiderült, miért tiltották be a lengéscsillapítónkat. Most kipróbálták Bridgestone gumikkal, és a BS műszaki jellemzői miatt abszolút nem működött. Így már érthető, hogy a Ferrari miért kísérletezett vele hiába (az meg ugye sose volt kérdés, hogy mit szoktak csinálni az olyan fejlesztésekkel, amik másnak összejönnek, nekik meg nem).
Inner Circle11-12-2006 10:27:04 // 18323
Árnyék a Ferrari reményei fölött? Ralf szerint a Bridge jövő évi gumijai elég kényesek és hamar kopnak. Elvileg ez azt jelentené, hogy a 2005-ben aerodinamikailag nem túl hatékony Ferrari hátrányban lesz pl. a McLarenhez képest, mert a kerékcserék után hamarabb veszít a gumi a tapadásból. Gyakorlatilag viszont 1. azóta már sok víz lefolyt a Dunán, sokat változtak az autók 2. a Ferrari alighanem még szót tud emelni a Bridgestone-nál, hogy kicsit keményítsenek a keveréken (persze titokban) és 3. most viszont lesz kerékcsere, nem úgy mint 2005-ben, szóval a taktikával ellensúlyozhatják a teljesítmény-csökkenést.
Satti09-12-2006 20:20:11 // 18322
Nem vagyok telhetetlen,nekem annak a fele is elég lenne,a másik fele lehet a Tiéd,vhogy eltengődnék bő 100millió ft-ból is:-))
Inner Circle09-12-2006 20:06:36 // 18321
Ugyan már, rongyos egymillió dolláron nem fogunk összeveszni! :D
Satti09-12-2006 19:23:33 // 18320
Pontosabban 51-et:-))
Inner Circle09-12-2006 19:17:00 // 18319
Hát ez az. 50-et megér Kimi egy szezonra, pl. 52-t nem ér meg egy szezonra és három hétre.
Satti09-12-2006 19:10:58 // 18318
Hsz 18273,itt a link.
Satti09-12-2006 19:09:50 // 18317
Inkább az lehet,hogy a Ferrarinál tisztában vannak vele,hogy elég lesz Kiminek 2 hónap is a felkészülésre,mert,hogy mennyi pénzt ér meg Nekik,azt jól mutatja az évi 50millió dolláros fizetése,amit a Ferraritól kap,amivel most Ő lett a Forma1 legjobban fizetett versenyzője,/Massa 10 milliót kap/.
Inner Circle09-12-2006 09:42:46 // 18316
Na, szegény Williams szerintük már a Super Aguri ellenfelévé süllyedt :D
Inner Circle09-12-2006 09:38:31 // 18315
"Azt nem igazán tudom megérteni,hogy ez mire jó,hogy a merci nem engedte még el,mondjuk dec.1-el Kimit,már semmi értelme és jelentősége annak,hogy elméletben még a mekihez tartozik,hiszen már nem csinál ott semmit,már dolgozhatna,kezdhetne alapozni a Ferrarinál" Pont erre jó: hogy ne dolgozhasson ott :D Ami meg azt illeti, hogy miközben nem adják Kimit, azért ők elkérik Alonsót Briatore-tól: egy önkormányzati képviselő ismerősöm szokta mondani, hogy "A demokratikus alapjogok azok, amiket az (X párt) magának mindig követel, másoktól pedig megtagad"... ez má' csak egy ilyen g.ci szakma. Adalék: biztos vagyok benne, hogy az ilyen "előbb elengedjük" szívességek korántsem csak szívességek, hanem keményen megkérik az árát. Nem tudom, mi a cserealap, talán vesznek Briatorétől 20 pulcsit :D de az ilyen kaliberű üzletemberek mindig pontosan tudják, hogy 1. semmi sincs ingyen és 2. minek mi az értéke. Szóval ha végül a McLaren megkapja Alonsót jan. 1 előtt, a Ferrari meg nem kapja meg Kimit, az nem azért lesz mert Briatore olyan vajszívű, Dennis meg olyan szőrösszívű, hanem mert FB és RD meg tudtak állapodni, RD és JT meg nem. Tán túl sokat kért RD, tán túl keveset kínált JT? Mindenesetre Kimi nem ért annyit a Ferrarinak, amennyit fizetni kellett volna érte. Úgy gondolják, hogy a decemberi tesztek kihagyása még nem a világ.
Satti08-12-2006 21:47:59 // 18314
Satti08-12-2006 21:28:41 // 18312
Azt nem igazán tudom megérteni,hogy ez mire jó,hogy a merci nem engedte még el,mondjuk dec.1-el Kimit,már semmi értelme és jelentősége annak,hogy elméletben még a mekihez tartozik,hiszen már nem csinál ott semmit,már dolgozhatna,kezdhetne alapozni a Ferrarinál.ez pont azért is kocsogség a részükről,hiszen a héten,pont arról volt szó,hogy megpróbálnák a mekinél Alonsot,hamarabb elkérni a Renaulttól,miközben Kimit meg nem engedik el.
Satti08-12-2006 21:18:48 // 18310
http://www.f1hirek.hu/?t=article&id=15978Kimi és Massa jól elbeszélgetett.
mesa08-12-2006 16:44:48 // 18309
Mekkora hátrányban vannak a csapatok, akik eddig Michelin-t használtak ... :D
Inner Circle08-12-2006 13:03:00 // 18308
Vagy amikor a Ferrari látta, hogy a tegnapi időből a McLaren levesz 8 tizedet, akkor rájöttek hogy a leggyorsabbak nem lehetnek, hát akkor megpróbáltak a legtaktikusabbak lenni... :D Hamilton azért durva. Mi lesz, ha Alonso lesz?
Inner Circle08-12-2006 10:21:13 // 18307
Áh, ha már Nissan-nal kezdődik, az csak két dolog lehet: terepjáró vagy Pokémon / Tamagocsi... a Note nem terepjáró, tehát Tamagocsi (=lóf.sz kis "tizenkettő egy tucat" japómobil) :D
mesa07-12-2006 23:46:16 // 18306
Én csak kiragadtam példát az egészből, ami egészében és részleteiben is úgy kaka, ahogy van. Az ilyennel foglalkozni sem érdemes, ami pontatlanságokkal van tele. Az ilyentől égnek áll a hajam. (Meg mikor az ún. szagújságírók azt írják a Nissan Note-ról, hogy alsó-közép kategóriás egyterű... :-o )
Xixo07-12-2006 20:32:46 // 18305
Satti07-12-2006 19:47:20 // 18304
Kell Nekik is egy kis sikerélmény,hadd örűljenek,élesben,majd úgyis csak a Ferrari szép hátulját fogják sűrűbben látni:-)
Ferke07-12-2006 19:45:36 // 18303
Mázliuk volt, hogy a Ferrari vlyen más beállítást vagy cuccot kezdett tesztelni, látszik, hogy Massa majdnem 6 tizeddel, Badoer pedig 8 tizeddel volt lassabb a tegnapi saját idejüknél!:)
Satti07-12-2006 18:31:32 // 18302
Jövőre a kis finn,szépen lealázza majd Fiscát,sztem 2008-ban már nem kell neki a renaultnál erőlködni.
Satti07-12-2006 18:24:27 // 18301
Satti07-12-2006 18:22:53 // 18300
Satti07-12-2006 18:22:01 // 18299
Pont Ők dumálnak,mikor Kimit sem engedik el hamarabb!
Inner Circle07-12-2006 12:49:01 // 18297
Na megnéztem, Fisichella 49 kört futott a hibáig, Kihaénnem meg az 51-ikben futotta a legjobb idejét. (Igaz hogy már GF legjobb ideje születésekor is HK volt a jobb, de erről nem beszélünk :D )
Inner Circle07-12-2006 09:32:48 // 18296
Fisico alatt megállt az autó. Az ilyen teszteken megszokott, hogy a végén futják a legjobb időket, és ha akkor nem volt a pályán, akkor nem csoda, hogy lemaradt. Node a fene tudja, várjuk ki a végét. Kihaénnem egyelőre elég jól nyomja a másik Renault-ban.
someq-14706-12-2006 18:38:30 // 18295
Jerez Teszt egyre gyorsabb a Hamilton gyerek de szerintem ettől érdekesebb hogy Fisico hozza a formáját azaz a fasorban sincs!!!!! ha ezt így megy továbbbb akkor 2007 második felében már nem lesz kormány a kezében
Inner Circle06-12-2006 15:30:11 // 18294
Nekem aztán semmi gondom nincs vele, oda Mesát küldd. Én csak azt prezentáltam, hogy ő szelektíven kukacoskodik :D
Tommi06-12-2006 15:18:26 // 18293
Félig teli pohár, félig üres pohár, a szükségesnél kétszer nagyobb pohár... És mind ugyanaz :))) Nem én állítottam össze a statisztikákat, a Nemzeti Sport újságíróinál reklamálj, ha valamivel nem értesz egyet :)))
Inner Circle06-12-2006 15:06:45 // 18292
Igazad lenne, valóban nem lenne ismétlés, ha nem a pilótákat, hanem a pályákat számolnánk: akkor Montreal és Magny-Cours egyszer-egyszer szerepelne a toplistában, az első-második legtöbb győzelmet elért pilótával (ami véletlenül kétszer is Schumacher). De mi kifejezetten a pilótákat nézzük (nem is nézhetnénk mást, hiszen ez itt egy pilóta érdemeinek felsorolása): Michael Schumacher kétszer szerepel a toplistában. A te észjárásodat követve, ha a toplistára nem a pilótákat, hanem a pályákat állítjuk, akkor a VB-címek tekintetében ugyancsak nem a pilótákat, hanem az évszámokat kell állítani. Így először a 2005-ös, utána a 2006-os, majd az 1972-es év, egyszer-egyszer szerepelve a toplistában, az első-második-harmadik legfiatalabb VB-pilótával (ami véletlenül kétszer is Alonso). Vagy ha a neveket nézzük, akkor Fernando Alonso kétszer szerepel. Ugyanúgy, ahogy Schumakker. Na? :-)
Tommi06-12-2006 14:52:15 // 18291
Na, értelmezzünk :))) "Legtöbb győzelem egy pályán" - ezen toplista első helyén egy Magny-Cours nevű pálya szerepel, ahol 8 alkalom volt a legtöbb, amikor ugyanaz a pilóta nyert és ez MS. Ezen toplista második helyén egy Montreal szerepel, ahol 7 alkalommal győzött ugyanaz a pilóta, akit szintén MS-nek hívnak :) Mit értettem rosszul? :)
Inner Circle06-12-2006 14:46:57 // 18290
Mint ahogy legtöbb is csak egy lehet :D
Tommi06-12-2006 14:44:17 // 18289
Az picit más... A listán első 8 francia győzelem, ami MS nevéhez fűződik. A második 7 kanadai, ami szintén az ő nevéhez fűződik, szerintem ez okés. De legfiatalabb csak egy lehet :)
Inner Circle06-12-2006 14:43:59 // 18288
Egyébként Emerson Fittipaldi volt a legfiatalabb Alonso előtt.
Inner Circle06-12-2006 14:42:30 // 18287
Akkor miért nem kifogásoltad tegnap azt, hogy "Legtöbb győzelem ugyanazon a pályán: Magny-Cours (a második hely is az övé, Montreal, 7 győzelemmel)"?
mesa06-12-2006 14:34:39 // 18286
Akkor az helytelen válasz ! Ugyanis a lefiatalabb VB meg a legfiatalabb 2x VB nem egy és ugyanaz. Így Alonso és senki más sem lehet 1-nél többször legfiatalabb VB ... Olyan mintha azt határozná meg valaki, hogy "az 1-nél nagyobb számok, és a 2" :-DDDD Maradjunk annyiban, hogy Alfonsó a jelenkori legfiatalabb F1 VB pilóta, utána második MS.
Balage06-12-2006 13:47:32 // 18285
A második is Alonso, hiszen 2005 után, 2006-ban is ő lett a bajnok.
Tommi06-12-2006 13:47:16 // 18284
mesa! Erre a két dologra nem tudok válaszolni, mert ez nem volt ott a statisztikában :) De majd IC szerintem kiokosít, ő tuti vágja :)
mesa06-12-2006 13:44:21 // 18283
Legfiatalabb világbajnok: 25 év, 10 hónap, 10 nap, ezzel harmadik (Alonso, 24 év, 2 hónap, 17 nap) ÉS AKKOR KI A MÁSODIK ???
mesa06-12-2006 13:42:14 // 18282
Valami sántít ezekkel az adatokkal! Schumacher tudomásom szerint 252-szer indult. Volt is 250-es eredményjelző fotója! A wikipedian ha megnézzük a nevezéseit a táblázatban akkor az szerepel, hogy (Lásd itt) -6 versenyen indult az első évében -15 x16 teljes rács -8 x indult 17. futamon -3 x indult 18. futamon -1 x indult 19. futamon -------------------------- 6+ 240 + 8 + 3 +1 = 258 Ebből le kell vonni 6-ot, amikor 99-ben lábát törte Az pedig barátok közt is 252
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.