Forum >> Forma-1
Nem is olyan rég írta itt vki, hogy minden futamot arhivál.
GEORGE30-05-2005 10:42:55 // 1255
Fel a fejjel csinilány majd máskor sikerül:-)))))
bubble30-05-2005 10:37:06 // 1254
tegnap este fejemet a falba csapdostam.
Fel akartam vennia a futamot és más csatornát állítottam be. :(
Mindíg így járok. Mi a francnak akkor nekem video??? :)
Ott volt a mislenes emberke is, sőt egymásnak adogatták a darabokat.
SzJ30-05-2005 10:11:00 // 1252
A gumikra visszatérve, egyáltalán nem volt feltünő, amikor a Bridgestone emberei gyüjtötték a gumidarabokat a pályán versenyután.
A bal szerencse 1x elmúlik, de még mindig ott lesz az időmérő ahol van még mit tenni a gumikkal.
Punisher30-05-2005 09:57:11 // 1250
Tavaly is szar volt a Bridgestone, de az autó viszont messze jobb volt a többieknél. Most, hogy a Ferrari ugyanolyan erős, mint az élvonal többi autója, már lehet hogy ez jobban kiütközik.
Azt se felejtsük el, hogy nem csak az autókat fejlesztik, hanem a gumikat is, és valószínüleg ez is jobban megy a Michelinnek. Az egyik csapat, váltott is a Bridgestone-ról a Michelinre. Gondolom nem véletlenül.
Összességében a Ferrari most is jól ment. A balszerencse most is utolérte őket a rajt után, de egész jó eredményt hoztak.
Az is elgondolkoztató, hogy Schumacher folyamatosan olyan időket autózott mint Raikonen, csak a mezőnyben. A ezelötti versenyen meg ő autózta a leggyorsabb kört, igaz csak egyszer. Akkor mégsem szar? Nem értek már semmit. Egyszer már megnézném, hogy tud teljesíteni Schumacher az idén, ha az élről tud rajtolni, és nem ütik el az autóját, nem csúszik ki a pályáról, nem kap defektet
Ha visszaolvasod a hsz-t látni fogod, hogy feltételes módban írtam. Én nem hibáztatom Kimit, de tény, hogy ezt elb@szták. Nem csak a kívül álló csapat, Ő is. Bemehetett volna, nem tette meg s mint a nyilatkozatokból kiderül el is ismerik a hibájukat.
"Úgy döntöttünk, nem állunk ki, és a győzelemért hajtunk, és csapatunk egyik tagja, beleértve Kimit sem mondott ennek ellent." by Ron Dennis.
Tehát Kimi vastagon benne volt a döntésben, fiatal még szerintem. Én sem vagyok sokkal idősebb de én biztos kimentem volna kereket cserélni. A riporter is azt mondta aki ugye versenyzik tehát Ő tudja milyen az a felfokozott hangulat, hogy nincs nincs az a győzelem amiért ennyit érdemes kockáztatni. Nagyon igaza lett, jobb a biztos fillér mint a bizonytalan forint. Szerintem.
SKrisz30-05-2005 09:29:23 // 1248
Nem figyelte, mert ott ült mellette egy szakkomentátor, akinek ez lett volna a feladata. Ő pontosan azért ült ott, mert rengeteg kulisszatitkot ismert és mindenről volt háttérinfoja. Ez nagyon hiányzik a mostani cirkuszból azt hiszem...
zolee14530-05-2005 09:25:53 // 1247
nem tudom csináltál-e valamilyen versenysportot. Ott van egy felfokozott hangulat, ott mint versenyző nem tudsz mérlegelni, mert benned van a "megcsinálom, ha törik, ha szakad" dolog. Ezért mondom, hogy külsős, semleges embernek kell dönteni. Régebben a műszaki hibás kocsinak bemutatták a fekete zászlót (vagy fekete és még valamilyen szín). Persze ez kényes kérdés, mert erősen indokoltnak kellene lenni, és hogy mi az erősen indokolt az erősen vitatható.
Visszatérve a boxra, az a versenyző akit leléptetnek mindig bosszankodik, hogy ő még bírta volna, és mindig szidják a bírót, de a boxban előfordult halálesetekért is 95%-ban a bírót teszik felelőssé.
Ez az autó nem volt műszaki hibás, viszont a versenyzésre alkalmatlan volt. Ha Kiminek fekete zászlót mutatnak mindenki óv meg perel, így meg mindenki azt mondja kereket kellett volna cserélni. Mégegyszer mondom, NEM Kimi volt a hibás, ő azért kapja a pénzét hogy nyomja a gázt!
pb_30-05-2005 09:19:10 // 1245
Na ja, bár Palik iszonyat mennyiségű hülyeséget beszél össze-vissza.
Azt is elképzelhetőnak tartom, hogy a csapat Kimi-re bízta a döntést. Mindenesetre ezt nem lett volna szabad hagynia a csapatnak és biztos 3. vagy 4. hellyel jobban járt volna.
Frankl egy kicsit jobb körökben mozog vagy mozgott mint a többiek. Rengeteg háttér infója volt, a fogadásokról meg a személyes beszélgetésekről. Jó arc, kár, hogy már nincs. Mit csinál mostanában?
1@értek veled, messze jobb bármelyik botcsinálta riporternél.
zolee14530-05-2005 08:59:59 // 1240
a páylán zajló eseményektől elrugaszkodás etalonja Crazy Jenő!!!:DDD
Dávid Sanyi csak szimpla "langyosvíz". Az igazi hangulatot Palik tudja csinálni, még ha baromságokat beszél is.
pb_30-05-2005 08:55:16 // 1239
Sztem ő sem tudott közvetíteni, nem figyelte a pályán zajló eseményeket, mindig valamilyen történetet mesélt, aminek se eleje, se vége nem volt. Egyébként az biztos, hogy jóval több infoja volt, mint a többiek.
Willy30-05-2005 08:17:43 // 1238
100%-ig egyetértek. Mindenféleképpen ki kell találni valamit addig míg nem történik komolyabb baleset. Szerintem a kerékcsere visszahozása lenne a legmegfelelőbb.
És az utolsó sorokkal is egyetértek.
zolee14530-05-2005 08:07:40 // 1237
Egy kis OFFal kezdeném: az ökölvívó bíró két dolog miatt van: 1. szabályok betartatása, 2. a versenyzők testi épségének megóvása.
A versenyző azért versenyző, hogyha kétszer pofán vágták harmadjára is visszamenjen küzdeni. A bírónak kell látnia , hogy alkalmas-e a vesenyre.
Kimi versenyző, aki győzni akar! Végre van ilyen is az F1-ben. A felelősség a csapatot, és a szabályalkotókat terheli, de inkább a szabályalkotókat. Biztos mindenki emlékszik az első futamokra. Mindenki úgy bánt a gumikkal mint a hímestojással. Azóta egyre élesebb a verseny, és mindent ki kell használni amivel lehet nyerni egy kis időt. Most a Mclaren túllépte a határt, az csak szerencse hogy nem lett komolyabb baj.
Vagy vissza kell hozni a kerékcserét, vagy az FIA-nak kell ellenőrizni a gumikat. Úgy, mint ahogy törésteszt is van az F1-ben úgy lehetne valami kopásállóság vizsgálatot is csinálni.
Tulajdonképpen nagy meleg sem volt, mégis sorozatos elfékezések voltak, és rendesen elfogytak a gumik.
nem kellene megvárni míg nagyobb baj lesz!
Még valami: nem hiszem hogy épeszű ember szimpátiától függetlenül kívánhatja bármely pilótának hogy kiessen, főleg nem baleset miatt! Ez verseny, élő emberekkel!!!
Utálom MS-t, de sajnáltam amikor eltörte a lábát, egyrészt a baleset miatt, másrészt meg azért volt rossz, mert ha nincs ott a mezőnyben akit le kell győzni akkor mit ér a győzelem??
Halesz30-05-2005 00:46:43 // 1236
Jaj, hát ezt mindig elfelejtem, hogy ez így működik :)))
Tommi29-05-2005 22:13:05 // 1235
Jaj, Halesz :) Mit keres ott, mit keres ott... Valakinek a valakije :)))
SKrisz29-05-2005 21:58:46 // 1234
Néha még meg meg jelenik Andrásunk, de már nem közvetít. Pedig ő tényleg profin csinálta és ahogy te is modtad, mindenkit ismert és mindig elsőkézből voltak információi!:))
Halesz29-05-2005 21:53:50 // 1233
Igen, erről asszem itt vagy valahol már esett szó... gigagáz. Én nem is értem mit keres ott... Mondjuk a kereskedelmi tévékben minden második ember olyan helyen van, ahol nem kéne lennie :))))
Tommi29-05-2005 21:53:45 // 1232
Jaja, pont akartam említeni őt!
Kár, hogy "külföldre szakadt", bár biztos jobban érzi magát L.A.-ben, mint itthon. Ráadásul ő kb 30 éve "inside" ember a cirkuszban, személyes jóbarátja egy csomó csapatvezető, versenyző, mérnök, stb... Mindig elsőkézből vannak értesülései. Őt kéne összerakni a wégével és akkor lenne normális közvetítés :)
Annak örülök, hogy Palik Laci mostanában egyre nagyobb hévvel terepralizik, így legább kevesebbet van itthon :)))
Tommi29-05-2005 21:51:20 // 1231
Nálam is :))) Az Autómániában ha csapatós-keresztben autózós rész van, akkor sosem ő vezet. Pl a Quattroporte teszten a Ringen messziről látni lehetett, hogy más vezet, aztán Gyulai szépen lelassít a kamera előtt és lelkendezik, hogy de jó kör volt és hogy megy ez az autó... Tavaly év végén valami év autós újságírója díjat is kapott :)))
SKrisz29-05-2005 21:51:09 // 1230
A legemlékezetesebb nekem az amikor több évadon keresztül ecsetelte, hogy majd mindegyik autónak eldurrant a vátója, vagy szétesett a futóműve, mert szikrákat szór az autó allja. Na ez a szikra ugye az volt amikor a kevlár borítás az akkori pályákon és sokkal alacsonyabb építésű autókon mindig leért és az aszfalthoz csapódott. Szerintem már a kollégái is dőltek a röhögéstől amikor nekiállt a vészjóslásnak egy-egy szikraeső után. Egyik monacoi futam után Frankl András világosította fel, hogy mi is történik valójában és után kussolt egy jó darabig!:))) Szép jelenet volt!:))) Egyébként Frankl volt az aki nagyon jól tudot közvetíteni Forma 1-et!
Tommi29-05-2005 21:48:50 // 1229
Viszont a WTCC közvetítésnél a Vörös Csaba jobban képben volt, mindig figyelt mi történik, nem beszélt faxságokat, mondott háttérinfókat mindenkiről, még Imoláról és környékéről is megtudhattunk pár dolgot :)))
Halesz29-05-2005 21:47:01 // 1228
Hát komolyan azt gondoltam, hogy nála még Palik is jobb..... :)))
M-GEGE29-05-2005 21:46:29 // 1227
Én a retekklub helyében a közelébe sem engedném a Gyulait olyan műsornak, amiben kocsikról van szó.
Nálam ő az abszolut antitalentum!
Tommi29-05-2005 21:46:16 // 1226
Én sem szeretem, ha kommentál, könyvet írni jobban tud :)))
M-GEGE29-05-2005 21:44:39 // 1225
ja meg amikor elkezdte ecsetelni kimi boxkiállása előtt, hogy paplanokkal melegítik a gumikat, hogy bemelegedjenek, "DE AZÉRT KELL MAJD PÁR KÖR AMÍG ELÉRIK AZ ÜZEMI HŐFOKOT" :-DDD
SKrisz29-05-2005 21:44:02 // 1224
Én néztem a forma 1-es közvetítéseket amikor Sanyi volt a riporter. Olyan egetverő marhaságokat mondott, hogy már szinte fájt...
Halesz29-05-2005 21:42:19 // 1223
Jaj én azon is kiakadtam, hogy többször azt mondta, hogy "jön vissza a kerékcseréből XY"... egyszer észre is vette, hogy rosszul mondta, de több alkalommal nem...
Tommi29-05-2005 21:41:56 // 1222
Massa Sauberje volt az.
Tommi29-05-2005 21:41:12 // 1221
köztülünk=közülünk :)
Tommi29-05-2005 21:40:53 // 1220
SKrisz!
Azért én nem mondanám, hogy nem ért hozzá... Nem tegnap kezdte a szakmát és már a 70-es években kijártak pl Ausztriába versenyekre. Az évente kiadott "Forma-1 sztorik" könyvei pedig szvsz jók, nekem 1997-ig visszamenőleg megvan mindegyik és eléggé képben van mindenről. Lehet, hogy már kicsit öreg és lassú szegény, de tuti többet tud a témáról, mint a mellette ülő okos Palik/Czollner/Gyulai trió vagy köztülünk sokan :)))
Tommi29-05-2005 21:37:11 // 1219
Elnézést, akkor nem emlékeztem pontosan és hülyeségeket beszéltem :) Csak nagyjából emlékeztem rá mit mondott :)
M-GEGE29-05-2005 21:36:45 // 1218
Na pont erre gondoltam. A másik, vkinek már rongyosra kopott a bal elsője, asszem egy sauberen, és a rojt leszakította a szárny szélét. Erre elkezdi, hogy a szárny letörött és az vágta fel a gumit. Kár, hogy előtte bejátszották lassítva is...
SKrisz29-05-2005 21:34:04 // 1217
Na a Gyulánk az aki tud még okosakat mondani és mindent meglátni... Én is azon kapartam már magam, hogy nem igaz, hogy nem veszi észre a belső kamerán, hogy szétrázza a gumi az egész autót!
M-GEGE29-05-2005 21:29:09 // 1216
Nem azt mondta, hogy a guminyerte meg a vb-t, hanem azt, hogyha most csak a gumira fogunk mindent, akkor sikereket is LEHETNE erre fogni, nem csak a kocsira.
Ettől függetlenül szíved joga, hogy nem szereted.
Egyébként szerintem Wéber Gabin kivül nem sokan értenek ott az autóversenyzéshez. A mi Gyulánknak is elég lassan esett le ma, hogy a gumi miatt szakadt le a kerék, ami már kb majdnem 20 körrel a vége előtt annyira rázta a kocsit, hogy csak a vak nem látta a belsőkamerás felvételen.
SKrisz29-05-2005 21:11:51 // 1215
Előre kell bocsássam utálom Dávid Sanyit mint a bűnt. Olyan szinten nem ért az autóversenyzés mikéntjéhez, hogy azt már büntetném. Szóval hogy a csába nyerte a Bridge az eddigi VB-ket? Talán azért mert tavalyig csak fele annyira volt szar mint a Michelin, idén meg 5-ször olyan szar? Ugyanmár... dilettáns marha...
Robi29-05-2005 20:32:25 // 1214
És szerintem is, tekintve, hogy Kimi is ezt nyilatkozta. :)
Robi29-05-2005 20:06:40 // 1212
Ez eléggé hülyeségnek hangzik, tekintve, hogy már tavaly is a gumival szívtak. Csak sajnos idén már nem sikerült olyan ütőképes autót építeni. Szó sincs arról, hogy tavaly a Bridgestone nyerte volna meg a Ferrarinak a VB-t, inkább arról van szó, hogy tavaly még nem voltak annyira lemaradva a Michelintől, és azóta az új szabályok is csak rontották a helyzetet.
BF15629-05-2005 19:13:50 // 1211
Kimi Räikkönen: (11) "Roppant csalódott vagyok, amiért a legutolsó körben, az élről kellett feladnom azt a versenyt, amit végig domináltam. Az autóm kiegyensúlyozott volt mindaddig, amíg egy kockásra fékezett gumi nem okozott félelmetes vibrációt, ami végül tönkretette a felfüggesztésemet. Tíz értékes bajnoki ponttal lettünk szegényebbek, de mindent megteszünk, hogy megnyerjünk néhányat a hátralévő futamokból, hiszen a csomagunk rendkívül versenyképes. Nemcsak számomra szomorú az eredmény, hanem a keményen dolgozó csapatom számára is."
Tommi29-05-2005 19:02:27 // 1210
Ha már gumi-téma :)
Múlt hétvégén a Lapajnak volt egy jó mondata, ugye idén nyűglődik a Ferrari és mindenki szerint a gumik a hibásak. Erre Sándorunk finoman megjegyezte, hogy ha télleg ennyi múlik rajta és télleg emiatt úszik el az idei szezon (ami szvsz majdnem biztos), akkor az előző években a Bridge nyerte meg a Ferrarinak a vb-ket? :)
BF15629-05-2005 18:58:55 // 1209
Kimi szenzációs volt!!! Jövőre Ferrariban a helye!!!
Szerintem a gumi nem egyenletes foszlása miatt elment a kerék centruma, ezért rázta szét a futóművet. Körök óta látszott, hogy szitált a jobb első:(
Tommi29-05-2005 18:55:19 // 1208
Egyetértek Lacussal, szvsz is a xar gumi rázta szét a futóművet. Mindegy, a lényegen nem változtat :)))
..29-05-2005 18:41:05 // 1207
Szerintem a futómű hibájában nagy szerepe volt,hogy a gumi szétfoszlott...
SKrisz,ha csak a csapat akarta,akkor nem hajtotta volna ennyire.Szerintem ő ugyanúgy mindent feltett egyre és nyomta amíg ment.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
422
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?