Forum >> Forma-1

SKrisz29-05-2005 21:58:46 // 1234
Néha még meg meg jelenik Andrásunk, de már nem közvetít. Pedig ő tényleg profin csinálta és ahogy te is modtad, mindenkit ismert és mindig elsőkézből voltak információi!:))
Halesz29-05-2005 21:53:50 // 1233
Igen, erről asszem itt vagy valahol már esett szó... gigagáz. Én nem is értem mit keres ott... Mondjuk a kereskedelmi tévékben minden második ember olyan helyen van, ahol nem kéne lennie :))))
Tommi29-05-2005 21:53:45 // 1232
Jaja, pont akartam említeni őt! Kár, hogy "külföldre szakadt", bár biztos jobban érzi magát L.A.-ben, mint itthon. Ráadásul ő kb 30 éve "inside" ember a cirkuszban, személyes jóbarátja egy csomó csapatvezető, versenyző, mérnök, stb... Mindig elsőkézből vannak értesülései. Őt kéne összerakni a wégével és akkor lenne normális közvetítés :) Annak örülök, hogy Palik Laci mostanában egyre nagyobb hévvel terepralizik, így legább kevesebbet van itthon :)))
Tommi29-05-2005 21:51:20 // 1231
Nálam is :))) Az Autómániában ha csapatós-keresztben autózós rész van, akkor sosem ő vezet. Pl a Quattroporte teszten a Ringen messziről látni lehetett, hogy más vezet, aztán Gyulai szépen lelassít a kamera előtt és lelkendezik, hogy de jó kör volt és hogy megy ez az autó... Tavaly év végén valami év autós újságírója díjat is kapott :)))
SKrisz29-05-2005 21:51:09 // 1230
A legemlékezetesebb nekem az amikor több évadon keresztül ecsetelte, hogy majd mindegyik autónak eldurrant a vátója, vagy szétesett a futóműve, mert szikrákat szór az autó allja. Na ez a szikra ugye az volt amikor a kevlár borítás az akkori pályákon és sokkal alacsonyabb építésű autókon mindig leért és az aszfalthoz csapódott. Szerintem már a kollégái is dőltek a röhögéstől amikor nekiállt a vészjóslásnak egy-egy szikraeső után. Egyik monacoi futam után Frankl András világosította fel, hogy mi is történik valójában és után kussolt egy jó darabig!:))) Szép jelenet volt!:))) Egyébként Frankl volt az aki nagyon jól tudot közvetíteni Forma 1-et!
Tommi29-05-2005 21:48:50 // 1229
Viszont a WTCC közvetítésnél a Vörös Csaba jobban képben volt, mindig figyelt mi történik, nem beszélt faxságokat, mondott háttérinfókat mindenkiről, még Imoláról és környékéről is megtudhattunk pár dolgot :)))
Halesz29-05-2005 21:47:01 // 1228
Hát komolyan azt gondoltam, hogy nála még Palik is jobb..... :)))
M-GEGE29-05-2005 21:46:29 // 1227
Én a retekklub helyében a közelébe sem engedném a Gyulait olyan műsornak, amiben kocsikról van szó. Nálam ő az abszolut antitalentum!
Tommi29-05-2005 21:46:16 // 1226
Én sem szeretem, ha kommentál, könyvet írni jobban tud :)))
M-GEGE29-05-2005 21:44:39 // 1225
ja meg amikor elkezdte ecsetelni kimi boxkiállása előtt, hogy paplanokkal melegítik a gumikat, hogy bemelegedjenek, "DE AZÉRT KELL MAJD PÁR KÖR AMÍG ELÉRIK AZ ÜZEMI HŐFOKOT" :-DDD
SKrisz29-05-2005 21:44:02 // 1224
Én néztem a forma 1-es közvetítéseket amikor Sanyi volt a riporter. Olyan egetverő marhaságokat mondott, hogy már szinte fájt...
Halesz29-05-2005 21:42:19 // 1223
Jaj én azon is kiakadtam, hogy többször azt mondta, hogy "jön vissza a kerékcseréből XY"... egyszer észre is vette, hogy rosszul mondta, de több alkalommal nem...
Tommi29-05-2005 21:41:56 // 1222
Massa Sauberje volt az.
Tommi29-05-2005 21:41:12 // 1221
köztülünk=közülünk :)
Tommi29-05-2005 21:40:53 // 1220
SKrisz! Azért én nem mondanám, hogy nem ért hozzá... Nem tegnap kezdte a szakmát és már a 70-es években kijártak pl Ausztriába versenyekre. Az évente kiadott "Forma-1 sztorik" könyvei pedig szvsz jók, nekem 1997-ig visszamenőleg megvan mindegyik és eléggé képben van mindenről. Lehet, hogy már kicsit öreg és lassú szegény, de tuti többet tud a témáról, mint a mellette ülő okos Palik/Czollner/Gyulai trió vagy köztülünk sokan :)))
Tommi29-05-2005 21:37:11 // 1219
Elnézést, akkor nem emlékeztem pontosan és hülyeségeket beszéltem :) Csak nagyjából emlékeztem rá mit mondott :)
M-GEGE29-05-2005 21:36:45 // 1218
Na pont erre gondoltam. A másik, vkinek már rongyosra kopott a bal elsője, asszem egy sauberen, és a rojt leszakította a szárny szélét. Erre elkezdi, hogy a szárny letörött és az vágta fel a gumit. Kár, hogy előtte bejátszották lassítva is...
SKrisz29-05-2005 21:34:04 // 1217
Na a Gyulánk az aki tud még okosakat mondani és mindent meglátni... Én is azon kapartam már magam, hogy nem igaz, hogy nem veszi észre a belső kamerán, hogy szétrázza a gumi az egész autót!
M-GEGE29-05-2005 21:29:09 // 1216
Nem azt mondta, hogy a guminyerte meg a vb-t, hanem azt, hogyha most csak a gumira fogunk mindent, akkor sikereket is LEHETNE erre fogni, nem csak a kocsira. Ettől függetlenül szíved joga, hogy nem szereted. Egyébként szerintem Wéber Gabin kivül nem sokan értenek ott az autóversenyzéshez. A mi Gyulánknak is elég lassan esett le ma, hogy a gumi miatt szakadt le a kerék, ami már kb majdnem 20 körrel a vége előtt annyira rázta a kocsit, hogy csak a vak nem látta a belsőkamerás felvételen.
SKrisz29-05-2005 21:11:51 // 1215
Előre kell bocsássam utálom Dávid Sanyit mint a bűnt. Olyan szinten nem ért az autóversenyzés mikéntjéhez, hogy azt már büntetném. Szóval hogy a csába nyerte a Bridge az eddigi VB-ket? Talán azért mert tavalyig csak fele annyira volt szar mint a Michelin, idén meg 5-ször olyan szar? Ugyanmár... dilettáns marha...
Robi29-05-2005 20:32:25 // 1214
És szerintem is, tekintve, hogy Kimi is ezt nyilatkozta. :)
Paco29-05-2005 20:29:41 // 1213
Szerintem is.
Robi29-05-2005 20:06:40 // 1212
Ez eléggé hülyeségnek hangzik, tekintve, hogy már tavaly is a gumival szívtak. Csak sajnos idén már nem sikerült olyan ütőképes autót építeni. Szó sincs arról, hogy tavaly a Bridgestone nyerte volna meg a Ferrarinak a VB-t, inkább arról van szó, hogy tavaly még nem voltak annyira lemaradva a Michelintől, és azóta az új szabályok is csak rontották a helyzetet.
BF15629-05-2005 19:13:50 // 1211
Kimi Räikkönen: (11) "Roppant csalódott vagyok, amiért a legutolsó körben, az élről kellett feladnom azt a versenyt, amit végig domináltam. Az autóm kiegyensúlyozott volt mindaddig, amíg egy kockásra fékezett gumi nem okozott félelmetes vibrációt, ami végül tönkretette a felfüggesztésemet. Tíz értékes bajnoki ponttal lettünk szegényebbek, de mindent megteszünk, hogy megnyerjünk néhányat a hátralévő futamokból, hiszen a csomagunk rendkívül versenyképes. Nemcsak számomra szomorú az eredmény, hanem a keményen dolgozó csapatom számára is."
Tommi29-05-2005 19:02:27 // 1210
Ha már gumi-téma :) Múlt hétvégén a Lapajnak volt egy jó mondata, ugye idén nyűglődik a Ferrari és mindenki szerint a gumik a hibásak. Erre Sándorunk finoman megjegyezte, hogy ha télleg ennyi múlik rajta és télleg emiatt úszik el az idei szezon (ami szvsz majdnem biztos), akkor az előző években a Bridge nyerte meg a Ferrarinak a vb-ket? :)
BF15629-05-2005 18:58:55 // 1209
Kimi szenzációs volt!!! Jövőre Ferrariban a helye!!! Szerintem a gumi nem egyenletes foszlása miatt elment a kerék centruma, ezért rázta szét a futóművet. Körök óta látszott, hogy szitált a jobb első:(
Tommi29-05-2005 18:55:19 // 1208
Egyetértek Lacussal, szvsz is a xar gumi rázta szét a futóművet. Mindegy, a lényegen nem változtat :)))
..29-05-2005 18:41:05 // 1207
Szerintem a futómű hibájában nagy szerepe volt,hogy a gumi szétfoszlott... SKrisz,ha csak a csapat akarta,akkor nem hajtotta volna ennyire.Szerintem ő ugyanúgy mindent feltett egyre és nyomta amíg ment.
Paco29-05-2005 18:34:25 // 1206
Nem a gumi esett szét, hanem a futómű.....
W29-05-2005 18:33:00 // 1205
Nem zavar mert nem erdekel lool :) Egyebkent Schumi es a csapata ezt meg nem vallalta volna be mert van eszuk ugyhogy nem tudtam volna szolni hozza semmit.
Tommi29-05-2005 18:11:06 // 1204
Ha jól emlékszem Colin Chapman hangoztatta mindig erősssen azt a filozófiát, hogy a versenyautónak az a lényege, hogy a versenyt kibírja, aztán utána már mindegy, hogy a célvonal után szétesik :) Ha a Michelin még egy kört kibír, akkor most Kimi lenne az isten, de így egy eszement őrült, aki széthajtotta a gumijait :))) Kíváncsi leszek a holnapi sajtóra :)
SKrisz29-05-2005 18:02:08 // 1203
Azért azt tegyük hozzá, hogy nem tudjuk mi zajlott a rádión. Lehet hogy ő már rég sírt, hogy had mehessen ki. de a csapat nem engedte...
..29-05-2005 17:58:47 // 1202
Szerintem Kimi igazi VERSENYZŐként viselkedett.Valahol ott kezdődik az autóversenyző,hogy mer nem 100% technikával is 100%osat alakítani.Szóval le a kalappal a srác elött.
feszti29-05-2005 17:57:43 // 1201
Szerintem az eszükbe sem jutott, hogy ez a szabályok miatt következett be...... emiatt nem fognak változni a szabályok.
Tom1229-05-2005 16:56:30 // 1200
Biztos, hogy Kimi érezte, hogy szét fog hullani alatta az autó, csak sajnos nem ő dönt, mikor megy ki gumit cserélni... Karrierje végéig nem mosta volna le magáról, hogy a "beszarisága" miatt úszott el a futamgyőzelem...
Tommi29-05-2005 16:48:33 // 1199
Halesz! Kerestelek délután :) Szerintem jó verseny volt, bár tényleg igaz, hogy Raikkonen túlságosan bevállalós volt és jobban jár, ha kicsit "több ésszel" vezet. Már menet közben is volt két hibája, ami szintén a gumik miatt volt, szerintem a végén belefért volna neki mégegy kerékcsere és akkor pontokat szerez.
Halesz29-05-2005 16:43:41 // 1198
Hajrá Alonsoooo :) Ettől függetlenül nagyon sajnáltam Kimit, szimpi volt, amit az utóbbi pár futamon csinált... Kockáztattak, nem jött be. Azért Waddar kíváncsi lennék, hogy ha ugyanezt a Ferrari csinálja a Sumival, mint most a Kimi, akkor ugyanezt mondod-e...
Paco29-05-2005 16:35:14 // 1197
Gratulálok. Gondolom nem zavar, hogy ez téged minősít, nem Raikonnent.
SKrisz29-05-2005 16:12:42 // 1196
Szerintem ez a felfüggesztés leszakadás csak feltette a pontot az i-re, mert ennyi kicsúszás, rommá elfékezés (messze nem vezetői hiba miatt) régen nem volt száraz pályán!
Tom1229-05-2005 16:08:24 // 1195
Úgy látszik, a F1-ben valakinek mindig el kell szállni, hogy a FIA rájöjjön, hogy életképtelen szabályt hozott... Egy közmondás jutott eszembe. Elnézést a kifejezésért, de a hülye ember a saját /...még ha saját lenne/ kárán tanul...
giovanni29-05-2005 16:05:48 // 1194
SKrisz Come to GTV topic :))
W29-05-2005 16:00:08 // 1193
En meg orulok, hogy elszallt... majd legkozelebb gondolkodni is fog O meg a csapat is.
M-GEGE29-05-2005 15:58:09 // 1192
Azért egy ilyen helyzetben huszadrangú dolog egy csapat szempontjából, hogy mi lesz a többiekkel ha baj van. Ember, pontverseny, kocsi. Ezek lehetnek a prioritások, nem biztos, hogy ebben a sorrendben.
Paco29-05-2005 15:56:14 // 1191
Ez egy nagyon durva hozzászólás volt. Pl én sem csipázom a nagy köcsög sumákert, mégsem kívánom neki, hogy elszálljon a célegyenesben.
W29-05-2005 15:55:33 // 1190
Errol van szo... fel kellett volna fogniuk, hogy ez van es kereket cserelni. Akkor meg pontot is szerezhetett volna es nem kockaztatja a tobbiek testi epseget sem.
M-GEGE29-05-2005 15:53:51 // 1189
Az biztos! Hihetetlen mennyin múlott.
SKrisz29-05-2005 15:53:10 // 1188
Azért azt mondjuk hozzáteszem, ha beledurran Button Hondájába csúnya eset is lehetett volna belőle...
SKrisz29-05-2005 15:51:31 // 1187
Az szinte biztos, hogy nem jött volna be első helyen, de szerzett volna 8 pontot és nem húzott volna el Alonso megint ennyire (32 ponttal vezet most)...
W29-05-2005 15:51:17 // 1186
Meg szerencse, hogy nem ert be... nem csipazom a fiut. Kis kocsog... Es persze orulok, hogy Barri dobogora kerult.
M-GEGE29-05-2005 15:48:15 // 1185
Egyetértek. Szerintem rengetek ilyen helyzet van verseny közben, csak ez most nagyon feltűnő volt. De mekkora hőst csináltak volna Kimiből ha bejön első helyen!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.