Forum >> Forma-1

Tommi30-01-2007 19:32:22 // 18631
Satti! Erről a Forma-1-es DVD-ről lehetne valahogy egy biztonsági másolatot kérni Tőled? :)))
Apacs30-01-2007 18:36:36 // 18629
A mai edzés 2 forrásból (Kimi előszöe ment a 2007-es vassal): Valencia* - 30/01/2007 1 . F. Alonso - McLaren Mercedes MP4-22 - 1:12.538 (+ 0.000 ) - 96 laps 2 . K. Raikkonen - Ferrari F2007 - 1:13.533 (+ 0.995 ) - 48 laps 3 . N. Piquet - Renault R27 - 1:13.550 (+ 1.012 ) - 31 laps 4 . F. Montagny - Toyota TF107 - 1:13.672 (+ 1.134 ) - 38 laps 5 . J. Trulli - Toyota TF107 - 1:13.722 (+ 1.184 ) - 54 laps 6 . N. Heidfeld - BMW Sauber F1.07 - 1:13.863 (+ 1.325 ) - 56 laps 7 . G. Fisichella - Renault R27 - 1:13.871 (+ 1.333 ) - 37 laps 8 . R. Barrichello - Honda RA107 - 1:14.018 (+ 1.480 ) - 35 laps 9 . S. Vettel - BMW Sauber F1.07 - 1:14.047 (+ 1.509 ) - 81 laps 10 . K. Nakajima - Williams Toyota FW28 B - 1:14.527 (+ 1.989 ) - 79 laps 11 . J. Rossiter - Honda RA106 - 1:14.638 (+ 2.100 ) - 43 laps 12 . T. Sato - Super Aguri Honda RA106 - 1:15.684 (+ 3.146 ) - 31 laps 13 . M. Webber - Red Bull Renault RB3 - 1:15.729 (+ 3.191 ) - 32 laps 14 . L. Badoer - Ferrari 248 F1 - 1:16.388 (+ 3.850 ) - 48 laps * Times courtesy of Renault / Ferrari. Tesztek - 1. nap Valencia Helyszín: Valencia, Spanyolország Időpont: 2007. január 30., kedd Pályahossz: 4005 m Időjárás: Esős/száraz (levegő: 8-12 fok, aszfalt: 9-13 fok) Körrekord: A. Davidson (Honda), 2006.III.2. 1:08.995 Név Csapat G Köridő Km/ó Eltér Előző Kör 1. Fernando Alonso SPA McLaren-Mercedes B 1:12.563 198.696 65 2. Kimi Räikkönen FIN Ferrari B 1:13.529 196.086 0.966 0.966 47 3. Giancarlo Fisichella ITA Renault B 1:13.871 195.178 1.308 0.342 31 4. Franck Montagny FRA Toyota B 1:13.672 195.705 1.109 0.199 33 5. Sebastian Vettel GER BMW-Sauber B 1:13.683 195.676 1.120 0.011 75 6. Jarno Trulli ITA Toyota B 1:13.735 195.538 1.172 0.052 60 7. Nick Heidfeld GER BMW-Sauber B 1:13.848 195.239 1.285 0.113 49 8. Nelsinho Piquet BRA Renault B 1:13.550 196.030 0.987 0.298 37 9. Rubens Barrichello BRA Honda B 1:14.026 194.769 1.463 0.476 29 10. Kazuki Nakajima JAP Williams-Toyota B 1:14.520 193.478 1.957 0.494 51 11. James Rossiter GBR Honda B 1:14.643 193.159 2.080 0.123 37 12. Takuma Sato JAP Super Aguri F1 B 1:15.674 190.528 3.111 1.031 27 13. Mark Webber AUS Red Bull B 1:15.726 190.397 3.163 0.052 27 14. Luca Badoer ITA Ferrari B 1:16.388 188.747 3.825 0.662 48
Apacs30-01-2007 18:34:44 // 18628
És Lauda vezette, Brabham-Alfa volt egyébként. Ez a futam megvan full-ban, ha érdekel valakit.
Satti30-01-2007 15:23:09 // 18627
Elmész Te a p.......ba!:-)))
Satti30-01-2007 15:22:17 // 18626
Itt van még két érdekesség,a piros gép az Alfa Romeo,csak egy futamon használták így,ezzel a hátsó turbinával,és még érdekesség,hogy akkor ez Bernie Eclestone gépe volt,ja és a futamot akkor megnyerték vele.
Whiteskull30-01-2007 15:05:38 // 18625
Ne rágj be. :))) Ő még nem tudja, hogy ez is szép teljesítmény tőled. :))))
Whiteskull30-01-2007 15:04:50 // 18624
Rájöttek ők is, hogy mi a jó. :DDD
Satti30-01-2007 15:04:33 // 18623
Vazze,há'de mondom,hogy a monitort fényképeztem elég kőzelről,azé ilyen,és kész!:-))
Satti30-01-2007 15:03:33 // 18622
Ezek Alfák nem Ferrarik,akkor hogy lehet a Ferrari múzeumban?:-)
Ferke30-01-2007 14:35:41 // 18621
Én ezt a vasat már láttam! Ez van a Ferrari múzeumban kiállítva! Szerintem. GYönyörűűű!:)
mesa30-01-2007 14:31:54 // 18620
Téged becsaptak! Egy DVD nem lehet ilyen rossz minőségű, homályos ! :)))
Satti30-01-2007 14:09:44 // 18619
Éppen nézek,egy DVD-ét,amina Forma1 tőrténetéről van szó,és ezek ebben voltak.Bocsi a minőségért,a monitort fotóztam.
Satti30-01-2007 11:35:05 // 18618
Ja,és azt még elfelejtettem,hogy az kizárt dolog,mert nem tudom!!:-))
Satti30-01-2007 11:31:12 // 18617
Vmit nyilatkozni kellett,és Ő így gondolja,egyébként meg tökmindegy!:-))
Grando30-01-2007 11:27:34 // 18616
Szőr frenkék jobban tennék, ha a saját autójuk fejlesztésére koncentrálnának inkább. Úgy tűnik, az öreg már nagyjából belőtte, hogy a jövő szezonban kikkel lesz versenyben, és így próbálja őket baxogatni... :DDD Webber hasonlata meg enyhén szólva is sántít - méghogy ex-barátnő!? Az öreg Sith nyilván nem azért van ott, hogy láb alatt legyen! Eddig is a csapatmunkáról volt híres, eztán is ez lesz a feladata. ;))
Satti30-01-2007 10:17:43 // 18615
Az öreg Williams meg perelni akar.klikk
Satti30-01-2007 10:16:25 // 18614
Ez is egy vélemény.klikk
Satti29-01-2007 19:54:11 // 18613
Az is egy szempont!:-))
mesa29-01-2007 16:02:45 // 18612
Biztos, mert ha kiszáll, sokkal jobban látszik a Vodafone reklám a mellkasán! :)))
Satti29-01-2007 15:33:21 // 18611
Nem tudom,Alonsonak már tanítják-e,hogy majd hogy kell szépen leparkolni a géppel:-))
mesa29-01-2007 15:29:04 // 18610
Ja, azt csak azért csinálta, hogy bebizonyítsa, hogy megbízható a McLaren motorja : üresben, gyújtás nélkül ! :)))))))
Satti29-01-2007 15:26:44 // 18609
Sztem ezt bárki megtette volna,egyébként jó,hogy pont ezt említed,mert ami ott szimpi volt,azon kívűl,hogy Kiminek drukkolok,hogy szépen lement a pályáról egészen oldalra,még lépésben kiszenvedett a rommal,olyan helyre,ahol már egyáltalán nem zavarhatja a többieket,így nem kellett a sárga zászló sem.
mesa29-01-2007 15:19:36 // 18608
Minden bizonnyal. A Monte Carlo-i sétálgatása után ez egyértelmű. Nála ott fogyott el a cérna. És egyben betelt a pohár. Aminek alaosan a fenekére nézett :))
Satti29-01-2007 15:01:41 // 18607
Vagy akkor sem lesz gond,ha a Ferrari motor jobban bírja majd a gyűrődést,mint a merci,ami nagyon valószínű,meg sztem Kimi is változni fog,az új környzet valószínűleg jót tesz majd Neki.
mesa29-01-2007 14:58:25 // 18606
Na azért volt úgy, hogy Alfonsó már a verseny felétől a maximum 3/4-nél elváltotta a verseny végéig az erőforrást. Ugyanis azt ne felejtsd el sosem, hogy ezek a motoroknak rövid az élettartama. Ha pedig végig magasabb fordulaton járatod, akkor ennek az ideje lényegesen lerövidül, hiszen nagyobb erőhatásoknak van kitéve. Tehát ha egy versenyt full gázon teszel meg, akkor nem biztos, hogy a második versenyhétvégén lesz módod az egész távot full gázon, illetve egyáltalán a teljes távot befejezni! :))) És ebben lehet hogy igaza volt Mario varázslónak, hogy Kimi eszetlenűl taposta a pedált. Majd kinővi. Ha meglátja a pálya szélén Todt bácsit csücsöríteni! :)))
Satti26-01-2007 19:35:54 // 18605
A Mclaren is félbeszakította a tesztprogramját.klikk
Satti26-01-2007 19:34:22 // 18604
Nem érdekes,majd a borúra jön a derű!
Grando26-01-2007 19:33:06 // 18603
Xar ügy! :(
Satti26-01-2007 19:31:35 // 18602
Ja,csak pont azért mentek Vallelungába,hogy ott jó lesz az idő,mert egyébként Mugelloba mentek volna,mert az a tesztpályájuk ilyenkor,meg persze közelebb is van,ehhez képest,most végig xar időt fogtak ki.
Grando26-01-2007 19:26:38 // 18601
Ez nem túl jó hír. Na meg az sem, hogy az eső miatt nem tudtak rendesen tesztelni. :((( Na majd - végülis még tél van. :)
Satti26-01-2007 19:06:36 // 18600
Itt a Red Bull új gépe.klikk
Satti26-01-2007 19:03:38 // 18599
Massa ma összetőrte az új gépet.klikk
Satti25-01-2007 20:31:30 // 18598
Meg persze,mikor azt mondja:"gyúrúnk vazze?":-)) Igen,az biztos,az egész eszméletlen jól meg van csinálva,és jól bele van illesztve a verseny közegbe is!:-)
Tommi25-01-2007 20:10:24 // 18597
Mindenképp, nagyon komoly :) És sok apróság van benne, amire figyelni kell... Pl a háttérben a hegyek formája olyan, mint a régi autóké: nagy, csepp alakú első sárvédő meg hasonlók :) Vagy amikor meséli az autómentő (magyar hangja Gesztesi Károly), hogy egyszer megismerkedett valami DeLorean nevű autóval :))) Ezen jót röhögtem, de a mellettem ülők nem vágták a poént :)
Atesz198725-01-2007 20:05:30 // 18596
Jaja, értöm Én, csak azért viccesen hatott, hogy egy komolytalan meséből emelte ki a nagy igazságot. :)))) Amit attól, mert egy butuska mesében volt, mér igaz. Sajna Én még nem láttam, de igyekszem pótolni. :)
Tommi25-01-2007 20:03:44 // 18595
Meg a Pirelli ferde torony :PPP
Tommi25-01-2007 20:02:57 // 18594
A lényeget megmondta Satti kolléga :) Növessz agyat és legyen egy jó csapatod, szerintem ez az F1-re is igaz :)))
Satti25-01-2007 20:02:25 // 18593
Annyi köze azért van a Forma1-hez,hogy benne van Luigi,akinek a Ferrari az isten!:-))
Satti25-01-2007 20:00:31 // 18592
Igen igen:-)) Már 3-szor láttam,nagyon csípem,meg mikor el vagyok zsibbadva agyilag,jó az ilyet megnézni,igazi felüdűlés:-)
Tommi25-01-2007 19:58:41 // 18591
Akkor valami ilyesmi... :PPP
Atesz198725-01-2007 19:58:36 // 18590
:)))))) Azért a Verdákat a Forma 1-hez hasonlítani az elég meredek. :))))))) Mondjuk nem baj,Én szeretem az ilyen agyon idealizált (szeressük egymást gyerekek) jellegű meséket. Jót tesznek a felcseperedő generációnak. :)) Jobb, mint a manga, meg a többi gyilkolós szutyok...
Satti25-01-2007 19:56:18 // 18589
Ja,és pontosítsunk,annyit mondott,hogy nővesszen agyat,és nem a tempóval volt a baj,hanem hogy kell egy jó csapat,mert csak úgy tud eredményes lenni!:-))
Satti25-01-2007 19:54:46 // 18588
A kék gép volt a King,az újonc meg Mcqueen!:-)
Tommi25-01-2007 19:52:23 // 18587
Erről eszembe jut a Verdák, amikor az öreg kék autó (már nem emlékszem a nevére) kioktatta a kis McQueen-t, hogy gyors vagy meg minden, de tök hülye, mert ész nélkül mész :)))
Atesz198725-01-2007 19:38:22 // 18586
Ez biztos, ettől függetlenül meg vagyok róla győződve, hogy Kimitől többet kapott a pofájára a McLaren, mint egy """"átlag"""" sofőr (már csak azért is, mert a csapattárs autója kevesebbszer szállt el.). Talán majd megnyugszik, mint SChumi is, és kinövi ezt a dolgot.
Satti25-01-2007 19:35:17 // 18585
Igen,a Palik találta ki,de ez inkább arra utal,mikor a futam vége felé,megfelelő előny birtokában nem kell már a max.-on nyomni neki,de ezt csak ilyen esetben lehet megtenni!
Atesz198725-01-2007 19:31:38 // 18584
Még is létezik az a kifejezés, hogy "spórol az autóval"...
Satti25-01-2007 19:26:13 // 18583
Viszont az olaszok úgye csak úgy hívták,Il Leone,az oroszlánszívű,mert harcolni azt tudott ahogy kell!
Satti25-01-2007 19:24:49 // 18582
Azt remélem Én is,hogy a Ferrari marad olyan megbízható mint eddig is. Az meg,hogy széthajtotta volna a gépet,sztem csak símán egy marhaság,ugyanis ezek a motorsport csúcsát képező erőgépek,egy ilyet tul.képpen nem lehet széthajtani,ezek azért vannak,hogy bírják a gyűrődést,folyamatosan forogjanak 18-19 ezret,ha szétmegy a motor idő előtt,az nem a versenyző hibája ,neki az a dolga,nyomja mint sűket a dudát!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.