Forum >> Giulia

Liquid02-01-2023 21:34:42 // 28269
Összkerékkel más ám a leányzó fekvése, a tisztán hátsókerekes 3betűsök nélkül (a Q is ilyen racséban) azért igényli a tudást. Az összkerekessel messzebb van a határ. Őszintén féltem attól, hogy egyszer sok lesz, viszont akkor nagy sok :) Mivel elképesztően hülyebiztos volt (a Stelvio is az, csak ezzel még nincs annyi tapasztalatom). Egyszer volt szerencsére télen, kis sebességnél egy eset amikor meg kellett volna állni és kattogó ABS-sel csúsztam a kocsisor felé, ami szerencsére elindult közben. Mert ugye a Q4 hóban jégen is megindul, meg kanyarodik is, de fékezésnél kijön a fizika :)
Viszont az elektronikáknak hála lehet olyan veszett géppel is ésszel járni mint a tiéd.
Igen én is arra az első gen. Viper-re gondoltam.
Nagyon várom hogy legyen valami csúszós út, kíváncsi vagyok milyen a Stelvio, hogy viselkedik, mert ez azért más rendszer, mint ami a 159 alatt van.
RomeoOne02-01-2023 19:12:15 // 28268
Érdekes kérdés ez, lehet full kikapcsolt elektronikával nem lenne az a 280 sem olyan kevés. Ha nincs R-ben, a Q is elég jól tudja rejteni mire képes. Már úgy értem, hogy tényleg pont annyit enged, amennyit a környezeti viszonyok engednek és nem feltétlenül tűnik fel, hogy félgázzal is pörgetné a kerekét 100 métereken át.

Persze 200 felett, egyenesben, jó tapadási viszonyok között nagyon sok teljesítmény sem mindig rémisztő, de ugye nem csak ilyen közlekedési helyzetek vannak, sőt, inkább ez a kevesebb.

Csak ugye mióta vezetünk, ezek az elektronikák annyira alap dologgá váltak, majdhogynem viszonyítási alapunk sincs nélküle. Persze sokan vannak itt, akik sokkal régebb óta vezetnek mint én, van tapasztalatuk az előző érából, de még ők is ilyen autókat vezetnek már évtizedek óta.

A Viper nagyon jó példa, egyik barátom akar venni a közeljövőben, az "igazi", 1st gen-t. Sztem életveszély az az autó. Nem biztos, hogy nagyobb biztonságban vagy benne, mint egy sportmotoron. Lehet ezekkel biztonságosan menni, csak az komolyan mondom, frusztráló! Egy ilyen autó hívogat, hogy lépj neki oda. Csak akkor meg nagyon hamar átlépsz a veszélyes tartományba.
Liquid02-01-2023 18:02:18 // 28267
versengésből nem volt sose probléma, olyan volt hogy rámgyorsított a gyökér miközben előztem és éppen csak befértem a végén, de az még régen, gyengébb autóval volt.
VeloceTB02-01-2023 17:00:48 // 28266
Csabi, akkor azt akarod mondani, hogy télen kell pl. téligumi, hogy a kisebb kuki ne fázzon? :-D
G-MANN🍀02-01-2023 16:58:53 // 28265
Akkor ez nem nekem szólt 😉
De ha baj lesz valamiből, akkor ott biztos hideg az idő, mert akkor kisebb a kuki is, jelentsen is ez bármit, Tibiii 😁😇
VeloceTB02-01-2023 16:21:18 // 28264
Adódik a kérdés: került már bajba valaki akár öncélú akár provokált kukiméregetés által?

Ha igen, nagyobb lett a kuki, vagy esetleg kisebb?

(még ha provokatívnak is tűnik a kérdés, nem annak szánom. Inkább okuljunk egymás hibáiból!)
carver02-01-2023 15:56:33 // 28263
A bölcs szólt belőled, minden szavad kőbe vésném és kiraknám a közlekedési múzeum bejáratához vagy méginkább az autókereskedések bejártához 😁

A Giu tényleg nem dragracséra való, arra Teslát kell venni, mert ezek a street racerek úgyis csak egyet akarnak menni.

Nem mondom hogy nem kap el engem is néha a fíling, és átérzem a csalódottságot, de

- a vesztett gyorsulásért is megvan a megfelelő jutalom (=fejmosás) autón belül
- Pilisszentlászló meg Bakonykoppány felé tudom, hogy a soha büdös életben nem fogja olyan jól érezni magát egyik dregrészer sem mint én :D
Liquid02-01-2023 15:48:51 // 28262
Így van, jól összefoglaltad :) Azt is csak adott autóhoz, súlyhoz stb. lehet "méretezni" hogy mi a sok. Bő 1600 kilóra a 280Le pl. nagyon nem sok :) Viszont ennél erősebbet még nem vezettem így nem tudom mikor jönne el az a pont. (Amúgy a 2.4Q4 sokkal nyersebb volt, annak a 230-240 lóereje többnek érződött mint a Stelvioban lévő 280).
Lényeg hogy bármilyen erős is (értelmes keretek között persze, mert az se jó ha állandóan gépészkedni kell, hogy ne essen le az útról), lehet lassan / kulturáltan is menni, nem feltétlenül kell az összes lovat bevetni, de jó tudni, hogy ott vannak ha kell :)
Egy Vipert azért nagyon szívesen kipróbálnék, na az kimondottan rosszindulatú, és túlmotorizált gép hírében áll. A hétköznapokra valószínűleg sok lenne, pedig gyengébb mint a Q.
RomeoOne02-01-2023 15:46:53 // 28261
Hát igen, ahogy Gyuri is szokta mondani, a TD-jét ki tudta rendesen hajtani, ezeknek még a határai a halandó ember képességei körül voltak.
Ahol ezeknek a maiaknak a határai vannak, ott az ember már rég "elfogyott" :DDD
SD02-01-2023 15:28:51 // 28260
Én is meg mindenki más is azt gondolta hogy úgy sem megy oda senki ilyenkor:D na így voltunk ott mind:D
De legalább jó nagy sár volt:D
Alvás nálunk is on:)
G-MANN🍀02-01-2023 15:03:46 // 28259
Szerintem jó néha az a kuki méregetés, főleg, ha intelligens a másik és tudjuk, hogy csak azért méregetjük mert jól esik, egy kis okos, de dinamikus kakaskodás, majd egy mosoly, légi pacsi és ki jobbra ki balra egy kis élvezkedés után 😉
Viszont sok olyannal találkoztam, aki végig leállósáv, meg forgalom elől lezárt terület, csak előrébb legyen. Nekik sok sikert egyedül. 😉 A fiam például imádja, amikor mondom neki, hogy nézd csak milyen jól megy majd ez az M3 itt mellettünk, és tényleg😁. Egyébként ez a 280 LE egy álom, néha lehetne +30, de őszintén mindig IS tényleg elég🙏
Zselé02-01-2023 14:34:21 // 28258
Az utolsó gondolathoz csatlakozva: szerintem már a 300 lovas kategória is az, hogy néha el kell engedni a versenyszellemet a közbiztonság érdekében. Már itt is zárt pályán lehetne tiszta mérkőzéseket vívni.

Visszasírom az egyik első autómat, az apámtól örökölt 68 lovas Feliciát… azzal aztán ha összeakadtál egy sedan swifttel, akár 80km/h-ig is gyorsulhattál két lámpa között! XDDD
RomeoOne02-01-2023 14:16:57 // 28257
Liquid-del együtt én mondtam mindig, hogy a teljesítmény sosem lehet elég sok. Azért mióta megvan ez a kocsi, árnyalódott bennem is ez a dolog.

Amíg nem volt ilyenem, addig tartósabban 100 lóerő körüli, majd 150 lóerős, aztán 200 lovas, majd 250 körüli autókat vezettem és mindig az volt az érzésem, hogy a nagyobb teljesítmény jobb, jól ki lehet használni és csak "boomer" szöveg ez, hogy jajj, ez már túl erős. Mint mikor nagyapám mondta a Wartburg után a 90 lovas Opel Astrára, hogy "Jajj, minek már kocsi ekkora teljesítménnyel, ez már túl sok."

Ez a skálázódás tényleg meg is van kb. eddig a 250-300 lóerőig (bár ott is inkább már összkerékkel), de ez az 500+ már tényleg olyan, hogy ritkán lehet megindokolni.

Amióta megvan ez a kocsi, nem érzem, hogy egy 6-7-800 lóerős még jobb lenne. Tesztvezetésnek ki akartam próbálni ezt a 700+ lovas Hellcat-et, de amióta megvan a Giu, felelslegesnek érzem. 250-től már valószínűleg lehetne érezni, hogy jobban megindul, de átlagosabb sebességtartományokban nem tudna többet nyújtani, ugyanúgy elforgatná csak a kereket mindenhol.

Szoktátok itt többen is írni, hogy végre sikerült elrakni a farát körforgalomban, meg úgy mentetek a bele a kanyarba, hogy kiadott végre egy szép csúszást. Én meg sokszor inkább amiatt veszekszek vele, hogy "menjél már végre egyenesen, az apád f.szát" :DDD

Jó móka tud ez lenni, de másfelől meg ott van, hogy sosem tudsz 100%-osan nyugodtan autózni vele. Mert lehet, hogy egy olyan manővernél is, amit teljesen biztonságosnak gondolsz is (mert lassan mész vagy csak kis gázt adsz, stb.), elkezd úgy mozdulni, hogy azonnal korrigálni kell.
Nem panaszkodásképp mondom, biztos sokan szívesen megszabadítanának ettől a "stressztől" a törzskönyv meg a kulcs átvételével, csak a képet akartam árnyalni :D

Mondjuk tény, hogy ilyen típusú racse nem nagyon szokott lenni, amit leírtál. Vannak, akik elkezdenek "inzultálni", azok leginkább látni akarják mekkorát lép meg milyen hangja van és nem lenyomni akarnak, tudják, hogy nem tudnának.

Meg nem is érzed annyira azt, hogy neked bákivel versenyezni kéne. Ebből a kocsiból nem ellenfélnek látszik a többe közlekedő, hanem "útakadálynak".
De tényleg, nehezen tudom ezt másképp megfogalmazni. Én is azt hittem, mielőtt megvolt, hogy majd hogy leracsézok mindenkit, lesz jó kis versenyszellem, mennek majd sorra a kúpolások, stb. Aztán ebből az lett, hogy nem jön az inger hozzá. Akkora az autók közötti szintkülönbség a közlekedők 99%-hoz képest, ami nekem is, nekik is nyilvánvaló, hogy ennek belátásához nem kell erőfitogtatás.
Ha, mondjuk, egy kis sávok közötti cikázással meg is előzök 3-4 autót, azt sem racsénak élem meg, csak egy "forgalmi szituáció" megoldásának, amit az autó teljesítménye lehetővé tesz.

Ha véletlenül mégis összeakad az ember olyan teljesítményű géppel, ami pariban van a Q-val, akkor sem igazán lesz belőle racse. Tudjuk mindketten, hogy mit tudnak a gépeink és azt is, hogy ha elkezdjük hajtani, akkor abból nagyon gyorsan olyan szituáció lesz, ami életveszélyes, és amihez olyan profi skill-ek kellenek, amik csak hivatásos versenyzőknek vannak meg. Szóval minek méregessünk kukit, a végén úgyis csak az derülne ki, hogy egyikünké sem elég nagy :DDD
Lev02-01-2023 13:53:48 // 28256
Nekem minden kezemre csak egy gyerek jutott, de az is elég volt :D
Mindent megpróbáltam, hogy január 1-jén fizethessek a parkolásért, de nem jártam sikerrel,úgyhogy elengedtem a dolgot.
Jobb ez a parkoló, mint a régi, de az elég zavaró volt, hogy 15 perc alatt értünk "le" a kocsidig, mindenki várta, hogy bepakoljanak és elinduljanak a családok ( amit persze meg tudok érteni, komoly harc ment egy üres(edő) helyért).
Mire kiszabadultunk a parkolóból,természetesen elaludtak a gyerekek,úgyhogy békésen legurultam a tömeggel:)
zgi52102-01-2023 13:06:56 // 28255
nalam az a tapasztalat olykor, hogy a valszeg ceges octavia/ceed probalkozik letolni mikor mogem er es tulgondolja..😀 aztan pislogas kovetkezik reszukrol🤪
denil102-01-2023 13:04:06 // 28254
Egyébként az eset akkor működött neki, önigazolásként,h lenyomott egy olasz vasat.
De megmondom őszintén, sosem cserélném el a 2 autót.
Mert lehet,h menésben itt most lehagyott ( na bumm ), de AHOGY megy a Giu és AHOGY csinálja a tüzijátékot, na abban rejlik az igazi truváj. És ezt nem cserélném semmilyen gyorsabb de sterilebb autóra.
denil102-01-2023 13:02:08 // 28253
15 éve foglalkozom pszichológiával, így teljesen értem amit mondasz, megmosolyogtatóan igazad van :))

"Egy Giulia mellett egy VW-ben szerinted mennyire tör rá a tucat érzés? " --> Ezen hangosan felnevettem :DDD
denil102-01-2023 13:01:08 // 28252
Úgy akartam zárni a gondolataimat,h úgy néz ki,h kellene egy Q? :D

Nem mintha lenne rá keret, de azért néha eljátszottam a gondolattal és rendre az volt bennem,h mihez kezdjek 510 lóval az átlag hétköznapon?
Még ezt sem használom ki, pedig szeretem elrúgni, de jórészt elővárosozok, néha autópálya, évente talán 1x külföld.

Télen is használnám, mert kellene..
Az van amit mondasz. Kellett volna a 280 és az 510 közé még egy lépcsőfok, de ez megint csak a megalomániám, valójában ez a 280 paci is meghaladja a tudásomat ha nagyon élesbe kerül a helyzet. Idén ki is megyek néhány pályára gyakorolgatni :)
denil102-01-2023 12:58:29 // 28251
"100 győzelemre kell egy vereség is:)))" --> Ez jó, ezt elsajátítom!

Amúgy miután leelőzőtt és újra beértem, akkor beálltam mögé és villogtattam,h köszi a futamon, de baszott visszajelezni. Köcsög német....:DDDD
SD02-01-2023 12:35:11 // 28250
Most kezdem azt hinni arról a Fhart-eon -ról beszéltek amelyiknek LED csík van az elején azt szoktam itt látni a 6-oson.. olyan tuner jóska VW-ID eleje van, látszik hogy tákolt :D
Az ilyet nem szabad komolyan venni, tuti bolond :D
SD02-01-2023 12:30:28 // 28249
Én is láttam a tied, de nekem meg minden kezemre volt két gyerek:D
Egész normálisan meg lehet állni ebben az új parkolóban:)
Mondjuk az jegy-aztomata persze bekrepált:D
Kazes☻02-01-2023 11:40:40 // 28248
Volt róla szó... :)
G-MANN🍀02-01-2023 11:06:56 // 28247
Ez mekkora😁😁😁
G-MANN🍀02-01-2023 11:06:20 // 28246
Igen, ebben is van valami, ha gáz, akkor padló🙂
WarbiRunner (Gyuri)02-01-2023 11:04:51 // 28245
Nem tudom van egy kickdown kapcsoló ebben, érezni nem éreztem, de ha rendesen letalpalom, akkor eleve úgy vált vissza, hogy szinte sok, és le is forgatja. Szerintem csak meg kell szokni, hogy ha menni kell, akkor határozottan le kell rúgni a gázt. És D-ben tartani forevör XD
WarbiRunner (Gyuri)02-01-2023 10:55:07 // 28244
Jobb hozzászokni, semmi extra nincs ebben. A Giulia kicsit sem szól szerintem arról, hogy bárkit legyorsul. Vagy lehet csak nekem nem, eleve ritkán állok bele ilyen szituba. Ha rád akad, bizonyítani akar. Miért? Mert meglátja az autódat és komplexusa támad. Azért vett Arteont, mert nem akart tucat ember lenni. Egy Giulia mellett egy VW-ben szerinted mennyire tör rá a tucat érzés? XD Ilyenkor egy út marad, önigazolni a döntését, vagyis lenyomni a Giuliát. Ha sikerül, megynyugszik és örül az Arteonjának tovább. Ha nem sikerül, bosszús lesz és benne marad a tüske. Ilyenkor a lényeg pszichológiailag az, hogy interakció legyen, hogy valamelyik irányban feloldódjon benne a feszültség. És pont ezért a legfájdalmasabb számára, ha átnézel rajta és sz.rod le.
Lev02-01-2023 10:43:26 // 28243
Üdv Normafáról, láttam az autódat a parkolóban :) 11:15 körül jöttünk el, akkor már nem engedte a forgalom, hogy képet csináljak
G-MANN🍀02-01-2023 10:42:00 // 28242
Vagy manual és te váltogatsz el, bár padlógáznál, ha visszaváltottál eleget, akkor d-ben már jól kitartja ez is a fokozatokat
Lev02-01-2023 10:41:20 // 28241
Szerintem mehetsz vele még 1-2 ezret, nálam is ez lesz most a helyzet, már kirakta a műszerfalra, de egyelőre nincs időpontom. A 30K elég kevés szerintem is, de a sok városozás nem tesz jót neki, a Te 40.000 körüli cseréd reálisabbnak tűnik
G-MANN🍀02-01-2023 10:39:30 // 28240
Ez a Giulua facelift, amint helyzet van azonnal D és kormányról visszaváltani 2-t, 220-nál még 6-ban tartja.
Régi 2017-19 Giu más volt azért...
RomeoOne02-01-2023 10:14:07 // 28239
Születőben a gondolat, hogy kell egy nagyobb motoros Giulia? :P

Kellett volna talán ebből is egy valamivel 400 ló alatti változat is még a 280 és az 510 közé, mint ahogy más gyártóknál is van, hogy ne legyen akkor űr a kettő között. (És lehessen feltupírozott VW-eket kúpolni :DDD )

Ki tudja végül miért nem lett, ez csak egy az Alfa rengeteg kérdőjeles döntései közül. Talán túl drága a Ferrari származék motor esetleg pont a Ferrariság miatt nem akarták túlságosan "alacsony" teljesítményre beállítani. Vagy ezer egyéb okból...
SD02-01-2023 09:09:15 // 28238
Tegnap Normafa fele egy Mercis-nyugger:) Majdnem levitte a tükröm.. vette az ívet a kanyarhoz szemben, a sávomban... A dudán tenyerelve, mentem fel majdnem a padkára... :) Aztán? ő otthon volt :D minek megyek arra?:D Azért nem lett volna jó ott vitatkozni hogy ébredjen már fel mielőtt autóba ül:D

Na most ha egy ilyen kifordul eléd??? :D:D:D na ez a veszélyes:D

Hogy kéne a kormányváltó:)))
SD02-01-2023 09:05:00 // 28237
Vannak TSI-bők 400-600 lovas tuningok, nézz utána, és külön szórakozásuk hogy sleeper-nek építik, semmi nem látszik..:) Nem azt mondom hogy olyan volt, de a leírtak alapján az is lehet hogy nézte mit tud az autód aztán csak épp leelőzött, hogy most ezen dühöngj:D

Van olyan is hogy két autó pariban van, de akkor meg inkább a kölcsönös elismerés kéne legyen a vége:)

Nekem még 155-el volt hogy egy 1.7 TDI valami Dévú haogyott úgy el hogy láttam csak akkor tarthatnám a tempót ha olyan dolgokat vállalnék be ami nekem a komfort zónámon kívül eset:) Belterületen kisutcák kihajtóinál előzni meg hasonlók...

Lehet ő ismerte terepet, és közben meg is volt húzva... vagy csak egy terülei képviselő aki minden héten végig megy a pályán:D

El kell engedni, mindig van nagyobb hal:) 100 győzelemre kell egy vereség is:)))
Ha mindig győzni akarsz szétszalad a ménes:)
Zselé01-01-2023 23:16:55 // 28236
Ez egy olyan dolog, hogy van a baráti körömben 1-2 Tesla. Dual motoros Model 3, de volt Performance is. Nagyon vicces lerúgni és kilőni mint egy űrhajó - egy-két alkalommal, kb 10 percig kötött le ez a játék. A futómű is egész korrekt bennük, de ott azért már tudunk kergetőzni ha olyan a terep :) Egyébként amikor 30-40kmet vezettem ezeket, borzalmasan untam.
denil101-01-2023 23:04:26 // 28235
Raadasul az Arteon 1700kg.
A Veloce meg 1600 kornyeke.

100kg es 40LE kulonbseg az erzesre kb. egal.
De az igaz,h a valtokiosztasbol fakadhat nemi kulonbseg.
denil101-01-2023 22:59:06 // 28234
Igazad van, Arteon volt.
Egyebkent nekem ezek az Arteonok kivulrol tetszenek.
De belulrol…

Az a bazari elso ledcsik, az hihetetlen gusztustalan. A BMW is elment ebbe a karacsonyfa diszkivilagitasba, nem ertem miert kell ez.
Egyszeruen mintha a Halalos Iramban c. filmet latnam 20 evvel ezelottrol, amikor meg az autok alatt is neon volt meg stroboszkop.
Palyam elejen nekem is volt akkor neon belul, meg villogott az elso lampap, emlekszem napokat szereltem a kis corsamat ami mar akkor 25 eves volt :D

De most 20 evvel kesobb gyari, raadasul komoly autokon…

Na mind1, kicsit fajt,h elvert :)
Cserebe tutira nem volt olyan szep hangja mint az en supersprintemnek :D
Zselé01-01-2023 22:44:45 // 28233
Ja és nem Areton R volt véletlen? Szerintem CC Passat egy ideje nincs, ez a sportkombi-kupé viszont 4,9 alatt megy 100-ra

Amúgy meg fel a fejjel, ha egy VW megver. Mentem én is régen húzott Golfokkal meg ilyen tuning izékkel. Mindig az volt az érzésem: megy, megy - de minek?? :D
Zselé01-01-2023 22:40:08 // 28232
Szerintem is az a 300 akárhány lovas lehetett, meg ugye ha az DSG az 7 sebességes - jóval hosszabbak a fokozatok. Ez megmagyarázná szerintem a lemaradás- lassú lehagyás - ismét elfogyás jelenséget.
cspbravo01-01-2023 22:15:15 // 28231
Van belőle 320 lovas 2.0 TSI…. az lehetett.
denil101-01-2023 21:43:38 // 28230
Az alabbi csufsag esett meg velem:
Az M5-on kieloztem egy uj Passat CC-t es utanameredt egeszen az M0-as hosszu jobbos rahajtojaig. Na mondom akkor legyen egy gyorsulas, elkenem a szajat. Ahogy a felhajto egyenes lett, padlogaz. Persze addigra mar Dynamic+manual shift.
Megindultam ahogy kell, picit maradt le, tartotta a tempot, majd 150-160 kornyeken alacsony kulonbseggel, de lehagyott (!!). Olyan 220 korul kezdtem el utonerni ujra, de onnan mar elvettem en is.

Kerdesem,h ez hogy a francba tortenhetett meg?
Hogyan tudott lehagyni?
Eskuszom tombol az onerzetem, nem ehhez vagyok szokva:DD

Anno gyartottak ezekbol sportvaltozatot (R36 talan), de ez uj volt es hatulrol nem lattam semmi kulonos feliratot.
Nem volt nagy a diffi, de azert megis a hatam mogott indult es lehagyott.
Bssza meg:DD
VeloceTB31-12-2022 20:44:49 // 28229
:-D

Tucatautó :-D

Van aki jár vele, van aki dugva tartja.. de azért olyan sok nem lehet belőle :-)
RomeoOne31-12-2022 15:19:40 // 28228
T-sek közül TGG-t meg TBY-t ismerek. De ki tudja, olyan tucatautó ez a zöld Q, hogy minden sarok ez jön már szembe :P :DDD
carver31-12-2022 14:59:36 // 28227
nekem most volt 40k szervíz, most kellett cserélni a betétet, de ki is jelezte, szerencsére pont 2 héttel szervíz előtt, szerintem kijelző után is mehetsz még valamennyit, de amíg nem világít addig biztos (feltéve hogy működik a kijelző). Ami meglepett, hogy azt mondták a szervízben a tárcsa is esedékes (lesz nemsokára), ez mondjuk meglepett, a szervíz szerint az új tárcsák (nem csak az Alfán, minden autón) puhábbak hamarabb kopnak. Mindensetre korábbi autóimról nem az maradt meg, hogy 50-60k után tárcsacsere kellett volna...
Zselé31-12-2022 12:46:38 // 28226
Nekem 29000-nél volt a 30k szerviz. Mondták, hogy 5-10k van az első betétekbe még. Most 34k van benne, picit néha hallom én is nyüszíteni (ezt nem tudtam, hogy összefügg a fogyással). Kíváncsi leszek mikor dobja be a kívánságot. Egyébként akkor még lehet menni vele 1-2 ezret? Csak mert nekem az a heti átlag januárba, és nem biztos hogy egyből lesz időpont…
Lev31-12-2022 09:06:53 // 28225
Kicsit nyekeregtek, másnap az autó is jelezte, hogy esedékes a csere
denil130-12-2022 20:27:28 // 28224
Koszi a valaszokat.
Erzesre ment a betetcsere v kopasjelzon volt?

Es gy kis szines,h hol tart a technologia.
Akik anno nagy jatekosok voltak, az Unreal Tournament ismerosen cseng.
Az UT5 engine erre kepes mar siman hazilag is. Egy gyonyoru Alfaval.

https://youtu.be/Ee7Wba4SfOw
Lev30-12-2022 17:08:29 // 28223
30.000-nél az első betétek nálam is cserélni kellett. Gyertyákat most (60.000) fognak cserélni,illetve tárcsákat és betéteket is
G-MANN🍀30-12-2022 16:37:35 // 28222
Na jó és Lillafüred, vagy Pécs és környéke is. 😁
G-MANN🍀30-12-2022 16:36:42 // 28221
Nekem a régin 30 körül első fékbetét és eddig ezen is első betét csere volt pluszban, egyébként olaj, olajszűrő, pollen és levegő. Sajnos M7 megeszi a betétet 🫣😉
denil130-12-2022 16:12:59 // 28220
Kérdés a 30k szervízhez:
Kell valamire extrán figyelni?

A normál olaj+összes szűrő kombón kívül mit érdemes megnézni?
Az egyik cartárs itt már cserélt betétet, de ő állandóan hajtja a gépet, szerintem ettől még én messze vagyok. Viszont eszembe jutottak a gyertyák. Gépkönyv szerint nem tudom mi az előírás, valószínű több mint 30k, de emlékszem, hogy a Tjet Bravomba 30k-ként cseréltem gyertyát és azt ajánlották is,h tegyem meg.
Kényes lehet rá a multiair technika?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.