Forum >> Giulia

Szabolcs 15909-09-2020 14:29:08 // 17044
Giuliám ba csináltam végzek a melóval jön a stelvio
Szabolcs 15909-09-2020 14:24:45 // 17042
most épp szoftvert frissítést csináltam 😉
Szabolcs 15909-09-2020 14:22:01 // 17041
Szerviz re nincs gondom mert jó helyre nősültem😉😉
WarbiRunner (Gyuri)09-09-2020 14:14:06 // 17039
Nem is azt mondom, hogy kevés :-) Hanem hogy egy ilyen kaliberű autó minden költsége sokkal nagyobb. Elég csak rendesen felgumizni.. évente :-) Vagy akár egy vez.cserét megcsináltatni rajta, aztán a váltó olajat cserélni, fékeket rendbe tenni ha kell, ezek mellett szerintem a 700e/év biztosítás csak egy tétel a sok közül, pláne egy használt esetén.
Szabolcs 15909-09-2020 14:09:46 // 17038
Már ha persze el tud adni a jelenlegi piacot nézve nem sok rá az esély
Szabolcs 15909-09-2020 14:02:26 // 17037
Hamarosan pedig valami cserét be kell iktatnom a stelviot eladni aztán hozni valamit
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2020 13:56:09 // 17035
elmész egyszer nyaralni, a QV meg minden nap nyaralás :DDD
Szabolcs 15909-09-2020 13:54:01 // 17034
Abból pénzből inkább elmegyek nyaralni 😉
Szabolcs 15909-09-2020 13:50:25 // 17032
Németország nem Magyarország stelvio ra meg a Giulia ra nem fizetek annyit mint egy qv giulia ra fizetnék, azért mint kétkezi munkás évi 700 ezret biztosítás ra ki fizetni sok nekem,
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2020 13:48:14 // 17031
casco-val? bár jah ahogy Warbi is írja legkisebb tétel talán ez az összköltséget nézve...
WarbiRunner (Gyuri)09-09-2020 13:40:56 // 17030
Gondolod a biztosítás lenne a legnagyobb költsége? XD
Szabolcs 15909-09-2020 13:22:22 // 17029
Próbán már túl vagyok vezettem manuális qv automata qv automata stelvio qv, de megnéztem mennyi lenne a biztosítas így már a kedvem is elment tőle 197 euró havonta
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2020 12:56:23 // 17028
inkább a meddig lesz hozzá kuplungszett kérdés, a kérdés HP8-as váltóból Dunát lehet rekeszteni....
R33Z09-09-2020 12:42:22 // 17027
Pistának ezzel a mondatával egyáltalán nem értek egyet. Azzal viszont igen, hogy ki tudja mennyire lesz majd üzembentartható egy QV 20 év múlva. Micsoda sztorik vannak már most pl. a 10-15 éves bonyolult közép/felső kat. német premiumokkal is. Kicserélik a fél autót csilliárd űrdollárért és mégis úgy szar ahogy van :S

Azért mielőtt belevágnál próbáld ki mindkét verziót. Én spec félnék MT-t venni, nagyon kutatni kell, hogy találj sérülésmenteset (hiába az unfallfrei felirat), könnyebb szétrúgni is, mint az AT8at.
Szabolcs 15909-09-2020 11:58:09 // 17026
Nem kell ahhoz 25 év elég lesz 10 is
WarbiRunner (Gyuri)09-09-2020 11:33:47 // 17025
Hosszú távon lehet a kézi váltós lesz az értékesebb, kevés készült nagyon. MOndjuk az a hosszútáv vagy 25-30 év XD
'''''09-09-2020 11:23:34 // 17024
Idén egyszer már kint volt a Spider kb 30km-et két napig.Most a héten egyszer mentem vele meg talán ma is fogok kb 5km-et. :-)
Nincs semmi gondja szerencsére.Gyerek jobban csípi a qv-t és ezért azt zargatom inkább.Meg a spiderben kínlódva fér el csak hátul.Meg hát nőkkel nyitott tetővel nem lehet menni.Féltik a hajukat... :-)))
Egyébként sokkal jobban megnézik az emberek a spidert.
Szabolcs 15909-09-2020 10:58:53 // 17023
Meg is fordult a fejemben hogy eladom a stelviot aztán veszek egy qv
Szabolcs 15909-09-2020 10:55:32 // 17022
45 ért már van manuális váltóval naponta nézem
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2020 09:34:27 // 17021
svájcba rengeteget adtak el 60e-től indul + vám + áfa... annyi, mint itthon az új :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2020 09:02:31 // 17020
attól függ mennyi pénzük van...
Giuntini09-09-2020 08:39:21 // 17019
Igen, csak ezt nevezhetjük egyedül sportmodellnek a palettán! Nem lesz utána ilyen autó!
Igaza volt a Backstage-ben kérdezőnek, ez a GTAm nagyon sovány es költségkímélő ünneplés volt! Legalább a Giuliából egy kupét csináltak volna, az méltó lett volna az évfordulóhoz!
Apropó! Szoktad használni az öreg Spidert??? Az valódi és méltó Alfás életérzést közvetít. Emlékszem a KUL-on mikor kiszálltunk belőle csak vigyorogtunk. Felértékelődik ezeknek az autóknak az ára, mert az életérzés tökéletesen eltűnt akár a mostani kabriókból is. A mostaniakban úgy ülsz mint egy bunkerben, minél kevesebb szél érjen.
R33Z08-09-2020 21:47:17 // 17018
Egesz jo az aruk most is. A normalis korabbi peldanyok 50k-rol indulak, 40-45k korul csak a bontoszokevenyek vannak, az igazan jok es ujabbak 60k EUR.
'''''08-09-2020 20:26:49 // 17017
Remélem nem sokáig! Akkor jól tartja majd az árát! :-)
Giuntini08-09-2020 19:55:45 // 17016
Kíváncsi vagyok, hogy a QV-t meddig engedik gyártásban...
Erhard 242 (Pure Energy)08-09-2020 13:42:32 // 17015
igen ez így lesz mivel így elszállnak az árak nem lesz nagyon új autó eladás... az EU kivérezteti a saját piacát
WarbiRunner (Gyuri)08-09-2020 10:25:32 // 17014
Tudom, a szívó 1.6 Vityát még jobban felértékelte a piac. A szomszédom 4.2-ért vette, érdemes megnézni a használt árakat :-) 4.5-ért simán elmenne, kb azonnal. Egyébként a 2.4-em is eladhatóbbnak tűnik most, sokan fordulnak a használt autók felé. És ez egyre inkább így lesz. Félig jutottam a Backstage Live-val, de csak erősítette bennem az érzést, hogy idén még lehet normális autót venni reális árban, aztán szép lassan el lehet engedni a témát végleg.
Erhard 242 (Pure Energy)08-09-2020 08:09:42 // 17013
egyébként nagyon sok benyás használt autónak fel ment az ára vagy nem csökkent, az erős forint, a rossz új konstrukcióknak köszönhető és a magas új ár... pl az asszony Vityája új áron 5,5 volt most el lehetne adni majdnem ennyiért ... legalább nincs nagy bukta :DDD
PBali07-09-2020 19:48:44 // 17011
Tegnap csak az utolsó kb. fél órát láttam/hallottam élőben, most megnézem az elejétől. Eddig a 37. percnél tartok. Baromi jó adás, köszönet, hogy összehoztátok! :-)
Halesz07-09-2020 19:36:56 // 17010
Hát mondtak érdekes dolgokat... :)
leopop307-09-2020 18:51:17 // 17009
Igen maximálisan igazad van ezért lesz a SUV hibrid/elektromos Tonale
PBali07-09-2020 18:48:34 // 17008
Most került fel:-)
Link
Erhard 242 (Pure Energy)07-09-2020 18:19:29 // 17007
szerencsére az enyém jött be :DDD
WarbiRunner (Gyuri)07-09-2020 17:35:38 // 17006
Amúgy helyesbítek, a Giulia már a 130g-ot se hozta, úgyhogy már büntit ér. Ezen felül 1.2 millát megy majd 'csak' az ára januártól az alap benzinesnek várhatóan csak a bünti miatt.
Nem tesz majd jót az eladásoknak.
WarbiRunner (Gyuri)07-09-2020 17:32:57 // 17005
Mármint az Amore lájvot! XD
zgi52107-09-2020 17:31:11 // 17004
nem tudok ilyet linkelni ,tan meg eSuV ban sem 😮
Jorjie07-09-2020 17:12:33 // 17003
Gratula a K-hoz :-)
WarbiRunner (Gyuri)07-09-2020 17:08:17 // 17002
Nade miért is? 95g/km flottaátlagot kell elérni minden ami e fölött van, büntetést kap. Grammonként 95 Euro. Egy olyan Fiat 500-nál ami 110g/km-t tud 1450 EUR a bünti, ennyivel kell minimum drágábbnak lennie.
Egy Giulia 177g/km. 7800 EUR-val emelik az árát? Nincs mivel kompenzálni már, túl kevés autó van 95 alatt. Ezek a mild hibridek és az elektromos modellek, amikből komoly tételt kell eladni, hogy a másik oldalon büntetlenül Giuliát árulhassanak. Vagy tetszőleges gyártóra nézve suv-ot, vagy bármi nagyobb autót normális méretű motorral.
Eljött az ezres villanyos nyüzüge vackok átmeneti kora sajnos.
És ugye mekkora álszent dolog az egész. Pénzért szennyezhetsz nyugodtan..pfff.
leopop307-09-2020 16:47:33 // 17001
Baj nincs a Giuliával a kisautókat nehezebb teljesíteni a gyártónak elvileg. Bár az ember ezt pont fordítva gondolná.
Zolibácsi07-09-2020 16:32:19 // 17000
500 as azt hiszem a leg kelendőbb, az újak meg 1.0 mild Hibriddel és külön van teljesen új 500 elektromos. Szerintem ezek teljesen jó irányba mennek.
WarbiRunner (Gyuri)07-09-2020 16:29:45 // 16999
Az már látszik. Most kell rohanni Giuliettáért, ha még értelmes új autó kell max 6-ért. És akár Tipoért. De kicsit nézz távolabb. SUV? 95g/km mellett? Majd valahogy visszanézem, kerestem, de nem tudom hol kéne megtalálni. Eseteleg belinkeled? :-)
zgi52107-09-2020 16:24:53 // 16998
nézd meg a tegnapi amore live -ot, kisautót 4-5-6 milláért sajna nem lehet majd már venni, én a Giuliát nem féltem, csak legyen a SUV ami eltartja.. :(
WarbiRunner (Gyuri)07-09-2020 16:04:42 // 16997
Erhard szerintem pont az értéktartást jósolta :-) Amíg ekkora az árkülönbség, addig nekünk értéktartó lesz. Nem követtem, de nyilvánvaló, hogy az egész autózás egy zsákutca felé szédeleg. Elég szétnézni, miket kínálnak 8-10 milliós áron, közben egy olyan Co2 limit lép érvénybe teljeskörűen jövő januárban, ami ésszerűtlen, kb teljesíthatetlen. Attól tartok ez az utolsó éve a Giuliának a jelenlegi formájában. Ahol az 500-as Fiat is képtelen a kínálat része maradni, ott a Giulia sem él sokáig. A CO2 büntik szépen eltörlik :-( És nem tudom mit lehet majd venni. Tényleg semmit. A jó használtakat pedig őrizgetik a gazdik szorgalmasan, tényleg nem lesz jó használtból kínálat. Pont azért, mert megáll az újautók biznisze. És ezt tetézi a vírus. Van belsős infóm nagy autóipari beszállítótól. Két luxusmárka projekt megy csak, a kicsik mind állnak.
zgi52107-09-2020 15:23:04 // 16996
Szerencsére nem Erhard jóslata jött be, nem esnek akkorát az árak. Ha vki követte a tegnapi Alfa Amore live -ot tisztán látható, hogy a következő években nem lesz könnyű új és jó használt autót vásárolni.
WarbiRunner (Gyuri)07-09-2020 09:54:10 // 16995
Nem is hazai árak. Itthon mindig is olcsóbb volt, most is az. Egyébként nem sok találna gazdára nálunk ilyen árszinten. Többek között ennek is köszönhető a bitang jó értéktartása. Itthon az új kerül annyiba, mint kint az 1-2 éves kicsit futott. A használt árak pedig az eu kínálathoz igazodnak nyilván. Hasonlíts össze egy olasz és egy magyar konfigurátort, érdekes :-) Eleve másképp áll össze a felszereltség, RWD hajtáshoz van 200, 250 és 280 lovas benzines opció, és Business, Sprint, Executive, és Ti felszereltségeket lehet tovább extrázni. Az árak magasabbak, a nálunk elérhető Super felszereltség nagyon jó ajánlat.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.