Forum >> Giulia

R33Z09-09-2020 15:35:19 // 17051
Minden csak viszonyítás kérdése :) 4C egyébként lényegesen olcsóbb fenntartású, persze kevesebbet is fut :)

Jók a biztosítási díjaid :O, casco-ra szóba sem álltak velem 4k alatt és a casco bónuszomat sem tudtam áthordozni egyik autóra sem :/ ez a 4C-re sem sokkal kevesebb.

Stelvio élményre én is kíváncsi vagyok, pár hónap és megtudom.
WarbiRunner (Gyuri)09-09-2020 15:17:54 // 17050
Folytatom a sort, tanulságnak. Egy átlagos évben 12e km futásra, 159 2.4:
Üzemanyag: 430e
Szerviz : 330e
Gépjárműadó 34e
Kötelező: 50e
Cégautóadó: 400e
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2020 14:50:12 // 17049
ez egy sport autó ... ha úgy vesszük még egy olcsó játék havi 140e-ből van egy játékszer... mennyi egy vitorlás a Balatonon, mikor egy éves kikötői díj 1,2 milla...
Nálam a Stelvio azért sokkal pénztárca barátabb de hát nem is az az élmény vagy csak félig :DDD
casco: 98e
súlyadó: talán 45e
kötelező: 21e
szerviz: 2 olajcsere 100e
üa: 10e/km 340e
R33Z09-09-2020 14:39:51 // 17048
1 év (garanciális időszakban!):
casco: ~380e
súlyadó: ~130e
kötelező: ~40e
~450e

szervíz: ~150e
gumi / 15e km: ~500e
üa /10e km: ~550e
~1.2M

Garanciális autónál 3 éves ciklusra évi 10e futással kb. ez a reális éves ktg + leasing díj.
Nem garanciálisnál, bele sem gondolok... :S
Szabolcs 15909-09-2020 14:36:59 // 17047
Asszony implantátumok gyárt,
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2020 14:35:59 // 17046
én még egyszer sem frissítettem... sokkal izgibb pl egy mezőn menni :DDD
Szabolcs 15909-09-2020 14:31:32 // 17045
Valaki fizetett már elő a térkép frissítésre, mopar maps, nekem már le járt a 3 év ingyenes frissítés
Szabolcs 15909-09-2020 14:29:08 // 17044
Giuliám ba csináltam végzek a melóval jön a stelvio
Szabolcs 15909-09-2020 14:24:45 // 17042
most épp szoftvert frissítést csináltam 😉
Szabolcs 15909-09-2020 14:22:01 // 17041
Szerviz re nincs gondom mert jó helyre nősültem😉😉
WarbiRunner (Gyuri)09-09-2020 14:14:06 // 17039
Nem is azt mondom, hogy kevés :-) Hanem hogy egy ilyen kaliberű autó minden költsége sokkal nagyobb. Elég csak rendesen felgumizni.. évente :-) Vagy akár egy vez.cserét megcsináltatni rajta, aztán a váltó olajat cserélni, fékeket rendbe tenni ha kell, ezek mellett szerintem a 700e/év biztosítás csak egy tétel a sok közül, pláne egy használt esetén.
Szabolcs 15909-09-2020 14:09:46 // 17038
Már ha persze el tud adni a jelenlegi piacot nézve nem sok rá az esély
Szabolcs 15909-09-2020 14:02:26 // 17037
Hamarosan pedig valami cserét be kell iktatnom a stelviot eladni aztán hozni valamit
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2020 13:56:09 // 17035
elmész egyszer nyaralni, a QV meg minden nap nyaralás :DDD
Szabolcs 15909-09-2020 13:54:01 // 17034
Abból pénzből inkább elmegyek nyaralni 😉
Szabolcs 15909-09-2020 13:50:25 // 17032
Németország nem Magyarország stelvio ra meg a Giulia ra nem fizetek annyit mint egy qv giulia ra fizetnék, azért mint kétkezi munkás évi 700 ezret biztosítás ra ki fizetni sok nekem,
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2020 13:48:14 // 17031
casco-val? bár jah ahogy Warbi is írja legkisebb tétel talán ez az összköltséget nézve...
WarbiRunner (Gyuri)09-09-2020 13:40:56 // 17030
Gondolod a biztosítás lenne a legnagyobb költsége? XD
Szabolcs 15909-09-2020 13:22:22 // 17029
Próbán már túl vagyok vezettem manuális qv automata qv automata stelvio qv, de megnéztem mennyi lenne a biztosítas így már a kedvem is elment tőle 197 euró havonta
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2020 12:56:23 // 17028
inkább a meddig lesz hozzá kuplungszett kérdés, a kérdés HP8-as váltóból Dunát lehet rekeszteni....
R33Z09-09-2020 12:42:22 // 17027
Pistának ezzel a mondatával egyáltalán nem értek egyet. Azzal viszont igen, hogy ki tudja mennyire lesz majd üzembentartható egy QV 20 év múlva. Micsoda sztorik vannak már most pl. a 10-15 éves bonyolult közép/felső kat. német premiumokkal is. Kicserélik a fél autót csilliárd űrdollárért és mégis úgy szar ahogy van :S

Azért mielőtt belevágnál próbáld ki mindkét verziót. Én spec félnék MT-t venni, nagyon kutatni kell, hogy találj sérülésmenteset (hiába az unfallfrei felirat), könnyebb szétrúgni is, mint az AT8at.
Szabolcs 15909-09-2020 11:58:09 // 17026
Nem kell ahhoz 25 év elég lesz 10 is
WarbiRunner (Gyuri)09-09-2020 11:33:47 // 17025
Hosszú távon lehet a kézi váltós lesz az értékesebb, kevés készült nagyon. MOndjuk az a hosszútáv vagy 25-30 év XD
'''''09-09-2020 11:23:34 // 17024
Idén egyszer már kint volt a Spider kb 30km-et két napig.Most a héten egyszer mentem vele meg talán ma is fogok kb 5km-et. :-)
Nincs semmi gondja szerencsére.Gyerek jobban csípi a qv-t és ezért azt zargatom inkább.Meg a spiderben kínlódva fér el csak hátul.Meg hát nőkkel nyitott tetővel nem lehet menni.Féltik a hajukat... :-)))
Egyébként sokkal jobban megnézik az emberek a spidert.
Szabolcs 15909-09-2020 10:58:53 // 17023
Meg is fordult a fejemben hogy eladom a stelviot aztán veszek egy qv
Szabolcs 15909-09-2020 10:55:32 // 17022
45 ért már van manuális váltóval naponta nézem
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2020 09:34:27 // 17021
svájcba rengeteget adtak el 60e-től indul + vám + áfa... annyi, mint itthon az új :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2020 09:02:31 // 17020
attól függ mennyi pénzük van...
Giuntini09-09-2020 08:39:21 // 17019
Igen, csak ezt nevezhetjük egyedül sportmodellnek a palettán! Nem lesz utána ilyen autó!
Igaza volt a Backstage-ben kérdezőnek, ez a GTAm nagyon sovány es költségkímélő ünneplés volt! Legalább a Giuliából egy kupét csináltak volna, az méltó lett volna az évfordulóhoz!
Apropó! Szoktad használni az öreg Spidert??? Az valódi és méltó Alfás életérzést közvetít. Emlékszem a KUL-on mikor kiszálltunk belőle csak vigyorogtunk. Felértékelődik ezeknek az autóknak az ára, mert az életérzés tökéletesen eltűnt akár a mostani kabriókból is. A mostaniakban úgy ülsz mint egy bunkerben, minél kevesebb szél érjen.
R33Z08-09-2020 21:47:17 // 17018
Egesz jo az aruk most is. A normalis korabbi peldanyok 50k-rol indulak, 40-45k korul csak a bontoszokevenyek vannak, az igazan jok es ujabbak 60k EUR.
'''''08-09-2020 20:26:49 // 17017
Remélem nem sokáig! Akkor jól tartja majd az árát! :-)
Giuntini08-09-2020 19:55:45 // 17016
Kíváncsi vagyok, hogy a QV-t meddig engedik gyártásban...
Erhard 242 (Pure Energy)08-09-2020 13:42:32 // 17015
igen ez így lesz mivel így elszállnak az árak nem lesz nagyon új autó eladás... az EU kivérezteti a saját piacát
WarbiRunner (Gyuri)08-09-2020 10:25:32 // 17014
Tudom, a szívó 1.6 Vityát még jobban felértékelte a piac. A szomszédom 4.2-ért vette, érdemes megnézni a használt árakat :-) 4.5-ért simán elmenne, kb azonnal. Egyébként a 2.4-em is eladhatóbbnak tűnik most, sokan fordulnak a használt autók felé. És ez egyre inkább így lesz. Félig jutottam a Backstage Live-val, de csak erősítette bennem az érzést, hogy idén még lehet normális autót venni reális árban, aztán szép lassan el lehet engedni a témát végleg.
Erhard 242 (Pure Energy)08-09-2020 08:09:42 // 17013
egyébként nagyon sok benyás használt autónak fel ment az ára vagy nem csökkent, az erős forint, a rossz új konstrukcióknak köszönhető és a magas új ár... pl az asszony Vityája új áron 5,5 volt most el lehetne adni majdnem ennyiért ... legalább nincs nagy bukta :DDD
PBali07-09-2020 19:48:44 // 17011
Tegnap csak az utolsó kb. fél órát láttam/hallottam élőben, most megnézem az elejétől. Eddig a 37. percnél tartok. Baromi jó adás, köszönet, hogy összehoztátok! :-)
Halesz07-09-2020 19:36:56 // 17010
Hát mondtak érdekes dolgokat... :)
leopop307-09-2020 18:51:17 // 17009
Igen maximálisan igazad van ezért lesz a SUV hibrid/elektromos Tonale
PBali07-09-2020 18:48:34 // 17008
Most került fel:-)
Link
Erhard 242 (Pure Energy)07-09-2020 18:19:29 // 17007
szerencsére az enyém jött be :DDD
WarbiRunner (Gyuri)07-09-2020 17:35:38 // 17006
Amúgy helyesbítek, a Giulia már a 130g-ot se hozta, úgyhogy már büntit ér. Ezen felül 1.2 millát megy majd 'csak' az ára januártól az alap benzinesnek várhatóan csak a bünti miatt.
Nem tesz majd jót az eladásoknak.
WarbiRunner (Gyuri)07-09-2020 17:32:57 // 17005
Mármint az Amore lájvot! XD
zgi52107-09-2020 17:31:11 // 17004
nem tudok ilyet linkelni ,tan meg eSuV ban sem 😮
Jorjie07-09-2020 17:12:33 // 17003
Gratula a K-hoz :-)
WarbiRunner (Gyuri)07-09-2020 17:08:17 // 17002
Nade miért is? 95g/km flottaátlagot kell elérni minden ami e fölött van, büntetést kap. Grammonként 95 Euro. Egy olyan Fiat 500-nál ami 110g/km-t tud 1450 EUR a bünti, ennyivel kell minimum drágábbnak lennie.
Egy Giulia 177g/km. 7800 EUR-val emelik az árát? Nincs mivel kompenzálni már, túl kevés autó van 95 alatt. Ezek a mild hibridek és az elektromos modellek, amikből komoly tételt kell eladni, hogy a másik oldalon büntetlenül Giuliát árulhassanak. Vagy tetszőleges gyártóra nézve suv-ot, vagy bármi nagyobb autót normális méretű motorral.
Eljött az ezres villanyos nyüzüge vackok átmeneti kora sajnos.
És ugye mekkora álszent dolog az egész. Pénzért szennyezhetsz nyugodtan..pfff.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.