"Tetszett, hogy mintha farmotoros lenne, olyan könnyű az eleje"
Na, itt pont az 50-50 %-os súlyelosztást érzed, és a hátsókerék-hajtás előnyét. Könnyű az autó nagyon. Olyan vezetési élményt ad, hogy folyamatosan várom, hogy legyen valami alkalom, hogy mehessek valamerre, ki a városból :)
Amúgy egyre inkább azt vallom, hogy a sima Super egy teljesen más autó a Velocéhoz képest. Egészen más vezetési élményt ad. És ha igaz ez, amit írtatok, hogy nem is 200, hanem akár 220-30 lovasok is lehetnek az alap benzines G-k, akkor bizony méginkább megértem, hogy miért élvezem annyira :)
Én nem érzem zavarónak a szélvédő közelségét, engem egy dolog zavar, hogy a középső visszapillantó tükör van nagyon közel a fejemhez... (vagy az én fejem nagy??? :) )
Szóval nekem max csak ebből érződik az, hogy közel lehet a szélvédő... De a 3-as BMW-ben kb centire ugyanakkora a hely, meg minden. De ott nem emlékszem, hogy zavart volta a tükör.
Nagyon sok BMW-t vezettem az elmúlt években, de én egyre sterilebbnek érzem azokat az autókat. Tök jók az anyagok, minden egyben van, de valahogy nem jön át annyira az út bennük. Mintha egy szimulátort vezetnél. Nyilván az M-esek egy más világ...
Forum >> Giulia
Halesz27-02-2020 23:36:03 // 14544
Angelo Bianco27-02-2020 23:31:40 // 14543
Sziasztok!
Gyűjtögetem az infókat a (remélhetőleg) leendő autómhoz. Tudomásom szerint a Giulia automata váltója a német ZF ami elméletileg a BMW-kben is. Ott ugye a nagy számok törvénye miatt hallani elég sok váltó hibáról. (Bár ha jól tudom ott is inkább az 5-ösökbe.)
Lehet párhuzamot vonni ez ügyben a két váltó között?
Hallott már valaki sok száz ezer km-t futott Giu-ról? Lehet valahol olvasni használt autó tesztet róla? Régen (aztán lehet most is van) volt az AutoBildnek ilyen rovata...
Gyűjtögetem az infókat a (remélhetőleg) leendő autómhoz. Tudomásom szerint a Giulia automata váltója a német ZF ami elméletileg a BMW-kben is. Ott ugye a nagy számok törvénye miatt hallani elég sok váltó hibáról. (Bár ha jól tudom ott is inkább az 5-ösökbe.)
Lehet párhuzamot vonni ez ügyben a két váltó között?
Hallott már valaki sok száz ezer km-t futott Giu-ról? Lehet valahol olvasni használt autó tesztet róla? Régen (aztán lehet most is van) volt az AutoBildnek ilyen rovata...
Giuntini27-02-2020 22:32:01 // 14542
Hát erről szól az alfázás! Ezért mondtam hogy rétegautó, ami nekünk előny, amit mi szeretünk az másoknál hátrány. Közlekedő edény effektus! Ez kell a népnek! De mem vagyunk egyformák és ez a jó!
Ha minden pénzedet szeretett Alfádra költöd, ezek szemében hülye vagy. Ezeket az autókat lehet szeretni! Egy Audin mit lehet? Az érzelemmentes "tökéletességet"?
Ha minden pénzedet szeretett Alfádra költöd, ezek szemében hülye vagy. Ezeket az autókat lehet szeretni! Egy Audin mit lehet? Az érzelemmentes "tökéletességet"?
Piritu - 1.000.00027-02-2020 22:15:59 // 14541
Nekem még nem tűnt fel.
Ellenben ma a 100-as benyával áttettem D-be. Akkorát lépett előzésnél hogy még én meglepődtem. Ott érezni hogy valami más. N-ben nem igazán. A jövő héten megint lesz egy kis autópályázás, azt hiszem előtte újfent 100-as megy bele, aztán meglátjuk.
Ellenben ma a 100-as benyával áttettem D-be. Akkorát lépett előzésnél hogy még én meglepődtem. Ott érezni hogy valami más. N-ben nem igazán. A jövő héten megint lesz egy kis autópályázás, azt hiszem előtte újfent 100-as megy bele, aztán meglátjuk.
carver27-02-2020 22:12:27 // 14540
azért mielőtt túlságosan piedesztálra emelném a németeket, kicsit túlvannak a csúcsponton és az utóbbi években nemhogy elfogyott a lendület de sok helyen alulmúlják magukat, első szériás Q3 egyik leggyengébb autó a meghibásodási listán? BMW-k designban nyitnak az ázsai barokk felé a gigantikus fekete lyukakkal a hűtő helyén? Mercedes elkezd bunkereket gyártani sporautó néven? (de legalább javít a németeket megszégyenítő minőségi problémákon) stb, stb
WarbiRunner (Gyuri)27-02-2020 21:59:06 // 14539
Valószínűleg te fogalmaztad itt meg jól. Mivel rövid próba, volt benyomások szintjén ért a dolog, csak a kontrasztot éreztem az autóm és a Giulia között. És tuti más is érzi ha egy német prémiumban ül nap mint nap (amihez a 159 hasonlítani akart) , és elmegy kíváncsiságból tesztkörre.
Én teljesen összezavarva szálltam ki, nem úgy, hogy 'megérkeztem'. :-) Ennek másnap az okára is rájöttem, majd egyszer elmesélem :-)
Alapvetően továbbra is szeretném ha Giulia lenne a következő Alfám. A HiFis példa nagyon jó, kicsit dilemma ez is, hogy kell e nekem rockot hallgatni, amikor a mostanin olyan szépen szól a jazz XD Van egy regi retro 'hangfalam' is, rockos karakterű, elég gyakran túltolom vele a hangerőt XD
Én teljesen összezavarva szálltam ki, nem úgy, hogy 'megérkeztem'. :-) Ennek másnap az okára is rájöttem, majd egyszer elmesélem :-)
Alapvetően továbbra is szeretném ha Giulia lenne a következő Alfám. A HiFis példa nagyon jó, kicsit dilemma ez is, hogy kell e nekem rockot hallgatni, amikor a mostanin olyan szépen szól a jazz XD Van egy regi retro 'hangfalam' is, rockos karakterű, elég gyakran túltolom vele a hangerőt XD
Erhard 242 (Pure Energy)27-02-2020 21:57:33 // 14538
Na ezt még nem vettem észre, megfigyelem majd...
Erhard 242 (Pure Energy)27-02-2020 21:54:40 // 14537
Van benne valami bár az Audi gombok amik fosvágen minden csak nem prémium 100e után kopnak szépen adunk is el rendesen...
tdemeter27-02-2020 21:40:09 // 14536
Az autópályán való állandó korrigálást én is ismerem a júliusban,de már megszoktam. Az érzékeny kormány miatt van, ahogyan írod
carver27-02-2020 21:20:18 // 14535
és a mondat ami hiányzott a végéről: és ha olyan hangfalat csinálsz ami nagyon sok zenére jó akkor elveszti az egyéniségét és az esélyt hogy bizonyos dolgokra rohadt jó legyen...
Az előnye persze hogy sokan meg fogják venni...
Az előnye persze hogy sokan meg fogják venni...
carver27-02-2020 21:15:15 // 14534
A Giulia is tökéletes zen-t ad országúton, az autópályán megengedett sebességig de városban a váltója nem optimális, a start stop automatikát nem véletlenül kapcsoljuk ki a legtöbben, 160-nál elkezd hangos lenni (egy audihoz képest), a kormánya érzékeny - amit én annyira imádok de ha megnézed az Autogefühl egyébként nagyon jó videóját a Thomas azt mondja hogy autópályán nem lehet vele egyenesen menni, állandóan korrigálni kell.
Mert ő az olyan szintetikus szereken szocializálódott amik a komfortra vannak kihegyezve nem a hosszasan csiszolgatott vezetési képességekre...
És itt nehogy azt gondoljátok hogy fikázom az Audit, BMW-t, Mercedest mert kövezzetek meg de szerintem elképesztően jó autók. Csak hogy megint a HiFiből hozzak példát - egy idő után nem arról szól a dolog hogy melyik hangfal a jobb hanem hogy arra a tipusú zenére amit hallgatsz melyik a legjobb hangfal...
Mert ő az olyan szintetikus szereken szocializálódott amik a komfortra vannak kihegyezve nem a hosszasan csiszolgatott vezetési képességekre...
És itt nehogy azt gondoljátok hogy fikázom az Audit, BMW-t, Mercedest mert kövezzetek meg de szerintem elképesztően jó autók. Csak hogy megint a HiFiből hozzak példát - egy idő után nem arról szól a dolog hogy melyik hangfal a jobb hanem hogy arra a tipusú zenére amit hallgatsz melyik a legjobb hangfal...
Liquid27-02-2020 20:59:29 // 14533
Az utolsó pontod a 159-re igaz. Ha normálisan krúzolsz, akkor tökéletesen elszigetel mindentől, ezt nevezi Gyuri zennek :) Egy Q4 TI-re csak korlátozottan igaz (mivel ott azért van mechanika, aminek hangja van, meg a TI futómű is feszesebb), de egy sima TBI-re határozottan.
carver27-02-2020 20:51:36 // 14532
majd én írom én még mindig csak 4 hónapja vagyok alfás :) egyébként meg hülyeség lenne ha egy 10-15-20 éve alfával járó nem írhatna le hogy mi nem jó az alfában. Nem fanatikusnak kell lenni hanem nyitottnak a fejlpdésre - sztem... Ha ezek a visszajelzések pl eljutnának az Alfához akkor még segítünk is mert ki tudná jobban megmondani hogy min kell javítani mint aki ezzel az autóval él...
Szóval én jártam közel 3 éveig 2.0 és 3.0 TDi Audival, sőt pár hétig Q7-essel is (mielőtt valaki megszólna kellett az A4-esem egy rendezvényre és megkaptam a főnökök Q7-ét helyette), az elmúlt években vezettem rövidebb ideig A8-ast, 3-as és 5-ös BMW-t is.
A biztonságérzetben én nem éreztem különbséget leszámítva talán azt a placebo hatást hogy a motorháztető és a csomagtartó masszívabb az Audiban. Miközben tudom hogy nem ez véd meg hanem a gyűrődőzóna és amikor kijött a Giulia a legbiztonságosabb autó volt (és ma is a legjobbak között van) azért az érzés nagy úr és ez is befolyásolhatja az egyszeri vásárlót.
Lehet hogy a szélvédő közelebb van az Alfában - én mondjuk utálom az asztalnyi porfogókat a műszerfal tetején - az viszont szerintem kifejezetten megnyugtató érzés amikor beülök és ránézek a kisebb autónyi motorháztetőre előttem...
Amiben viszont a mai napig jobbak a németek az a prémium érzet és az utazási komfort. Egy audiban, BMW-ben, Merdzsóban minden kapcsoló, gomb, ajtózseb, középkonzol stb prémium minőségű és jó megfogni. Az Alfában minden prémium minőségű ami számít.
Ez az amit német aprólékossággal és maximalista technikai fejlesztésekkel 20-30 év alatt tökélyre fejlesztettek, hogy milyen hangot ad az ajtó amikor becsukod, milyen érzés tekerni egy hangerő gombot stb stb. És ezt azért az egyszeri vásárló is érzékeli, ennek a hatása nagyobb mint gondolnánk mert ez azt mondja a vásárlónak, hogy na EZ az igazi luxus és én ezt megérdemlem....
A másik az utazási komfort. Egy Audi az egyszeri vásárló minden igényét kielégíti a helyváltoztatásra, halk még nagy sebességnél is, maximálisan megbocsájtó a futóműve, és maximálisan elválaszt a körületted lévő világtól.
És ez a másik olyan dolog amit egy Alfa nem tud, nem akar tudni és remélem soha nem is fog tudni, de emiatt nem is annyira alternatíva sok vásárlónak. Mert ők nem megélni akarják az autózást hanem kényelmesen letudni, luxussal körbevéve, a külvilág maximális kizárásával.
És lássuk be ebből a típusból sokkal de sokkal több van mint az örömautózós fajtából...
...hosszú lett sry de így látom...
Szóval én jártam közel 3 éveig 2.0 és 3.0 TDi Audival, sőt pár hétig Q7-essel is (mielőtt valaki megszólna kellett az A4-esem egy rendezvényre és megkaptam a főnökök Q7-ét helyette), az elmúlt években vezettem rövidebb ideig A8-ast, 3-as és 5-ös BMW-t is.
A biztonságérzetben én nem éreztem különbséget leszámítva talán azt a placebo hatást hogy a motorháztető és a csomagtartó masszívabb az Audiban. Miközben tudom hogy nem ez véd meg hanem a gyűrődőzóna és amikor kijött a Giulia a legbiztonságosabb autó volt (és ma is a legjobbak között van) azért az érzés nagy úr és ez is befolyásolhatja az egyszeri vásárlót.
Lehet hogy a szélvédő közelebb van az Alfában - én mondjuk utálom az asztalnyi porfogókat a műszerfal tetején - az viszont szerintem kifejezetten megnyugtató érzés amikor beülök és ránézek a kisebb autónyi motorháztetőre előttem...
Amiben viszont a mai napig jobbak a németek az a prémium érzet és az utazási komfort. Egy audiban, BMW-ben, Merdzsóban minden kapcsoló, gomb, ajtózseb, középkonzol stb prémium minőségű és jó megfogni. Az Alfában minden prémium minőségű ami számít.
Ez az amit német aprólékossággal és maximalista technikai fejlesztésekkel 20-30 év alatt tökélyre fejlesztettek, hogy milyen hangot ad az ajtó amikor becsukod, milyen érzés tekerni egy hangerő gombot stb stb. És ezt azért az egyszeri vásárló is érzékeli, ennek a hatása nagyobb mint gondolnánk mert ez azt mondja a vásárlónak, hogy na EZ az igazi luxus és én ezt megérdemlem....
A másik az utazási komfort. Egy Audi az egyszeri vásárló minden igényét kielégíti a helyváltoztatásra, halk még nagy sebességnél is, maximálisan megbocsájtó a futóműve, és maximálisan elválaszt a körületted lévő világtól.
És ez a másik olyan dolog amit egy Alfa nem tud, nem akar tudni és remélem soha nem is fog tudni, de emiatt nem is annyira alternatíva sok vásárlónak. Mert ők nem megélni akarják az autózást hanem kényelmesen letudni, luxussal körbevéve, a külvilág maximális kizárásával.
És lássuk be ebből a típusból sokkal de sokkal több van mint az örömautózós fajtából...
...hosszú lett sry de így látom...
WarbiRunner (Gyuri)27-02-2020 18:16:31 // 14531
Én azt ide le nem írom :-P
RomeoOne27-02-2020 17:08:01 // 14530
Nem fér be kényelmesen 3 gyerek hátra, nem figyelsz :D
Morfiusz Cédula27-02-2020 16:48:20 // 14529
És mii volt a negatív?
RomeoOne27-02-2020 16:10:36 // 14528
Bézs a velocénél van.
zgi52127-02-2020 16:04:48 // 14527
a fékről..
eddig az volt a tapasztalatom, hogy az FCW beavatkozása engem helyettesít. kvázi gyorsabb reakcióidővel reagál.
az , hogy velem együtt cselekedne eddig nem volt esemény.
a minap az M0 -n megállt előttem a sor, nyomtam a féket, de az FCW AI úgy ítélte meg, hogy nem elégséges és "jobban beletaposott" párhuzamosan velem..
vmit közben kiírt és csippant is, nyilván ezt nem tudtam megfigyelni.
far -ra van állítva, bár ez ettől független sztem.
eddig az volt a tapasztalatom, hogy az FCW beavatkozása engem helyettesít. kvázi gyorsabb reakcióidővel reagál.
az , hogy velem együtt cselekedne eddig nem volt esemény.
a minap az M0 -n megállt előttem a sor, nyomtam a féket, de az FCW AI úgy ítélte meg, hogy nem elégséges és "jobban beletaposott" párhuzamosan velem..
vmit közben kiírt és csippant is, nyilván ezt nem tudtam megfigyelni.
far -ra van állítva, bár ez ettől független sztem.
Ernest27-02-2020 15:59:47 // 14526
Néztem a magyar alfa oldalt, és nem lehet vaj ill. vagy beige színű bőrrel venni??? fekete meg barna? Ennyi? A fehér azért az nem opció.
zgi52127-02-2020 15:56:20 // 14525
na látod pont ez az érzés nem volt meg az audiban, mintsem a kedvenc helyeden Katikánál a tesztevezetés alatt. :) itt elég volt beülni és elgurulni a kapuig, tudtad ,h megérkeztél. :)
az előbb lamaradt:
a négykarikásnak szokták dícsérgetni a temp állító gombját , hogy milyen jól röccen.. :) na sztem a Jullisban pont ugyanolyan jól röccen. :) bár asszem két éve beállítottam 22 fokra azóta nem röcög, teszi a dolgát :P
az előbb lamaradt:
a négykarikásnak szokták dícsérgetni a temp állító gombját , hogy milyen jól röccen.. :) na sztem a Jullisban pont ugyanolyan jól röccen. :) bár asszem két éve beállítottam 22 fokra azóta nem röcög, teszi a dolgát :P
WarbiRunner (Gyuri)27-02-2020 15:43:40 // 14524
Az A oszlop van közel feltűnően (nyilván ezzel együtt az ablak is). Ez eddig sima üléspróbánál is, és vezetve is feltűnt. Fura érzés, gondolom megszokható. Én alapvetően közel ülök a kormányhoz, és így adja ki. Sokkal jobban a műszerfal alá csúszva ülök (vagy hogy fogalmazzam), mint a 159-ben, az autó orra is rövidebb. Nem kifejezett negatívumként írtam, de aki bunkerautóban ült, annak kizárt hogy ne tűnjön fel. Legutóbb kb közvetlenül a 159-cel levezetett 250km után ültem a Júliába, elég erősen érezni lehetett a különbségeket. Írom a pozitívat, mielőtt belém álltok:
Tetszett, hogy mintha farmotoros lenne, olyan könnyű az eleje (de ezt sem félreérteni :-))). Az baromi jó, hogy nem nyeklik-nyaklik bele az orra mindenbe. A Ti futóműnél érezhetően jobb a csillapítása a felfüggesztésnek, de maradt Alfás, csukott szemmel is felismerném hogy miben ülök. A fékkel semmi bajom nem volt, a 146 fékjének hajszálra ilyen a nyomáspontja , nekem nem bólintott, teljesen otthonos volt. Másnak lehet túl érzékeny, én ezt szeretem jobban, a 159-ét érzem túl komótos reakciójúnak.
Tetszett, hogy mintha farmotoros lenne, olyan könnyű az eleje (de ezt sem félreérteni :-))). Az baromi jó, hogy nem nyeklik-nyaklik bele az orra mindenbe. A Ti futóműnél érezhetően jobb a csillapítása a felfüggesztésnek, de maradt Alfás, csukott szemmel is felismerném hogy miben ülök. A fékkel semmi bajom nem volt, a 146 fékjének hajszálra ilyen a nyomáspontja , nekem nem bólintott, teljesen otthonos volt. Másnak lehet túl érzékeny, én ezt szeretem jobban, a 159-ét érzem túl komótos reakciójúnak.
tdemeter27-02-2020 15:30:45 // 14523
Szerintem a németek egyszerűen sokkal jobban értenek a dolgok eladásához. Egyszerűen sokkal szervezettebbek, ehhez nem értenek az olaszok. Ez mindenen meglátszik.
Egyszerűen tudják hogy kell eladni egy autót és kész. Nincsenek itt csodák nagyon.
Off tudom, de erről ez a vicc jutott eszembe amúgy:
A Mennyország az, ahol az angolok a rendőrök, a franciák a szakácsok, a németek a technikusok, az olaszok a szeretők és az egészet a svájciak szervezik.
A Pokol az, ahol a németek a rendőrök, az angolok a szakácsok, a franciák a technikusok, a svájciak a szeretők és az egészet az olaszok szervezik.
Szerintem kb igaz, minden népnek megvannak a saját erősségei és gyengeségei
Egyszerűen tudják hogy kell eladni egy autót és kész. Nincsenek itt csodák nagyon.
Off tudom, de erről ez a vicc jutott eszembe amúgy:
A Mennyország az, ahol az angolok a rendőrök, a franciák a szakácsok, a németek a technikusok, az olaszok a szeretők és az egészet a svájciak szervezik.
A Pokol az, ahol a németek a rendőrök, az angolok a szakácsok, a franciák a technikusok, a svájciak a szeretők és az egészet az olaszok szervezik.
Szerintem kb igaz, minden népnek megvannak a saját erősségei és gyengeségei
tdemeter27-02-2020 15:26:19 // 14522
Nemrég vezettem a kolegám A6-osát, ami v6 dízel. Elvileg az egy nagyobb autó mint a julis. 23x ló volt benne, hidro állítható felfüggesztéssel, sport móddal, de semmivel sem éreztem jobbnak, mint a juliskát. Menni sem ment úgy érzésre sem. Nekem közelebb volt a 159-hez, de ergonómiailag sem éreztem különlegesnek. Anyaghasználat jó volt! De asszem az audi egyébként is híres a prémium belsőről. Emocionálisan nem fogott meg igazán.
Viszont nem értem Warbi miről beszél, az ablak nincs közel a julisban, az A6-ban sem volt messzebb. Hátra kell tolni az ülést ha ilyen baj van:)
Viszont nem értem Warbi miről beszél, az ablak nincs közel a julisban, az A6-ban sem volt messzebb. Hátra kell tolni az ülést ha ilyen baj van:)
WarbiRunner (Gyuri)27-02-2020 15:24:46 // 14521
3-masban e36-ban ültem utoljára :-) Annyira nem foglalkoztatnak azóta, pedig biztosan jó autók. 5-ösben ültem, meg ne kérdezd mikoriak és milyenek voltak, de azok bunkerszerűek voltak, mint ahogy az azt se tudom milyen Merci is amivel Kínában közlekedtünk. :-)) Hogy fel, vagy át értékelődés, nem tudom, más világ teljesen egy 159 is ez biztos. Engem meglepett az egész, majd lehet írok róla egy blogot, mert itt úgyis csak meglincseltek, ha leírok mindent és nem csak a pozitívumokat XDD
zgi52127-02-2020 15:15:26 // 14520
"Egy Audi után valószínűleg nem érződik elég komoly autónak egy Giulia."
nem értek egyet. nekem A4 is volt a kalapban anno.pechére egy octáviából átülve teszteltem és octaviához képest sem nyűgözött le. sokkal többet vártam a nyégykarikástól. talán , talán a belső műanyagok kidolgozása, gondolok itt a bajuszkapcsolókra, vagy ajtókárpitra. de semmilyen szempontból sem komolytalanabb a G. aztán a futómű, fék, motor és váltó. hagyjuk is sztem. :)
nem értek egyet. nekem A4 is volt a kalapban anno.pechére egy octáviából átülve teszteltem és octaviához képest sem nyűgözött le. sokkal többet vártam a nyégykarikástól. talán , talán a belső műanyagok kidolgozása, gondolok itt a bajuszkapcsolókra, vagy ajtókárpitra. de semmilyen szempontból sem komolytalanabb a G. aztán a futómű, fék, motor és váltó. hagyjuk is sztem. :)
Giuntini27-02-2020 15:13:03 // 14519
A 3-as Bmw-ben igyanez az érzet! Szerintem ez is a játsó hajtás moatt van! A 159 most értékelődik fel😊
WarbiRunner (Gyuri)27-02-2020 15:07:16 // 14518
Na ja, csak ez is egy oka a kevés eladásnak. Egy Audi után valószínűleg nem érződik elég komoly autónak egy Giulia. Nagyon picinek és könnyűnek érezteti magát az az autó. bevallom, kipróbáltam egyet, Misiék jóvoltából..
Bent ülsz a műszerfal alatt, szinte az orrod előtt az üveg (A oszlop borzasztó közel), nincs meg az a biztonságot adó nagy monstrum műszerfal ami távol tartja a világot. Ennek az a szűk réteg örül, aki eleve ezt keresi és alig várta hogy egy Alfa ilyen érzetű legyen (újra).
Bent ülsz a műszerfal alatt, szinte az orrod előtt az üveg (A oszlop borzasztó közel), nincs meg az a biztonságot adó nagy monstrum műszerfal ami távol tartja a világot. Ennek az a szűk réteg örül, aki eleve ezt keresi és alig várta hogy egy Alfa ilyen érzetű legyen (újra).
Giuntini27-02-2020 13:31:50 // 14517
Nem értek egyet az Audi nyalással! Volt egy Auto Union valaha, de azt is elverte az Alfa Nuvolarival. Aztán gyártott kétütemű DLW-t, NSU-t, majd a hatvanas évek végén jöttek az Audik. Az Audi presztizse a rally sikerekkel jött (itt is hiba történt az Alfánál mert a DTM sikereket jobban meg kellett lovagolni. Az Alfa Romeo egy rétegautó, sohasem lehet olyan mint egy Audi!
Azért hasonlítsuk a 4C presztizsét a TT-hez vagy az R8-at a 8C-hez. Az Audi luxus közlekedő edényeket gyárt, a legjobbat a világon. Ja beülsz egy Audiba, úgy érzed, hogy minden ott van benne, ahol lennie kell. Egy autó, ami mindenkinek készül. Az Alfa a kiválasztottaknak!!
Azért hasonlítsuk a 4C presztizsét a TT-hez vagy az R8-at a 8C-hez. Az Audi luxus közlekedő edényeket gyárt, a legjobbat a világon. Ja beülsz egy Audiba, úgy érzed, hogy minden ott van benne, ahol lennie kell. Egy autó, ami mindenkinek készül. Az Alfa a kiválasztottaknak!!
tdemeter27-02-2020 11:40:42 // 14516
Sokan mondják ezt, de nem tudni mi az igazság. Én egy kb 130-140 lovas 159-ből ültem át és ég és föld a kettő dinamikában. De a 159 nehezebb volt, első kerekes, mínusz 12 év másmilyen volt, szóval nehéz megmondani, hogy pusztán a lovak miatt, vagy az egész összkép miatt érzed sokkal erősebbnek.
Valaki vigye már el tesztpadra, én is kíváncsi volnék rá:)
Valaki vigye már el tesztpadra, én is kíváncsi volnék rá:)
WarbiRunner (Gyuri)27-02-2020 11:40:04 // 14515
Igen, több mérés szerint így van. A 2.0 benzines 229 lóerős a Squadra szerint (nekik hiszek) :-)
A Giulietta is így volt az EU6 váltásig, addig 132 paci volt, aztán valós 120-ra gyengült.
A Giulietta is így volt az EU6 váltásig, addig 132 paci volt, aztán valós 120-ra gyengült.
Fornitore27-02-2020 11:24:15 // 14514
Szerintetek tényleg gyárilag 200Le mond a gyár és még is több , direkt kevesebbet adtak meg. Piritu is ezen az állásponton van , lehet benne igazság? Blogban most olvastam , hogy a gyári 2.2 D 180 Le 450 Nm gyári, megmérve inkább 195Le 410Nm.
WarbiRunner (Gyuri)27-02-2020 10:34:53 // 14513
És az autónak is jól állnak a módosítások :-)
A gyenge eladásoknak meg biztos sok oka van. Ez egy drága autó (de nem irtózatosan drága) és ebben a formájában státusz kifejező eszköz. Vagyis az Alfa pont nem eléggé az, és ez lehet vele az egyik baj.
És van még pár apróság ami miatt pont a célközönséget nem győzi meg. Ez marad az Alfások álma. Látszik a ha.hu-n is, alig változik a kínálat.
A gyenge eladásoknak meg biztos sok oka van. Ez egy drága autó (de nem irtózatosan drága) és ebben a formájában státusz kifejező eszköz. Vagyis az Alfa pont nem eléggé az, és ez lehet vele az egyik baj.
És van még pár apróság ami miatt pont a célközönséget nem győzi meg. Ez marad az Alfások álma. Látszik a ha.hu-n is, alig változik a kínálat.
RomeoOne27-02-2020 09:53:23 // 14512
Én is elküldtem a Mazdás haveromnak. Mondta, hogy nézte már az új Audik katalógusát, de ez egy másik szint
WarbiRunner (Gyuri)27-02-2020 09:47:58 // 14511
Ez a katalógus művészi :-)
Liquid27-02-2020 09:28:18 // 14509
hú, ez így nagyon jól néz ki
'''''27-02-2020 09:10:43 // 14508
Nem akarom fújatni.Megvárom a következő hülyeséget.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)27-02-2020 07:05:30 // 14507
Hát ez semmi extra, kis ködölés és olyan, mint a gyári
zgi52127-02-2020 06:59:13 // 14506
Kazes☻26-02-2020 23:31:46 // 14505
Ez „aranyköpés” listára mehet... :D
RomeoOne26-02-2020 23:19:54 // 14504
Vannak akik szeretik, ha eladják nekik a kocsit és nem maguknak kell megküzdeniiük azért, hogy vehessenek :DDD
carver26-02-2020 23:00:56 // 14503
Ha igaz hogy elhalasztják a Tonale gyártását akkor kezdek aggódni...
Halesz26-02-2020 22:51:05 // 14502
carver26-02-2020 22:34:50 // 14501
Halesz, ha be lehetne rendelni én vevő lennék rá...
tdemeter26-02-2020 21:53:25 // 14500
Tényleg fantasztikus, teljesen elvarázsolja az embert
RomeoOne26-02-2020 21:46:07 // 14499
A MotorTrend-es video jó még nagyon, az Ignition 167-es epizódja: link
Régen fent volt youtube-on, de már nem ingyenes. Bár első reggel még van ingyenes időszak.
Régen fent volt youtube-on, de már nem ingyenes. Bár első reggel még van ingyenes időszak.
carver26-02-2020 21:43:22 // 14498
nekem a Grand Tour (Top Gear) volt a kedvencem amíg meg nem néztem EZT (van angol felirat). Szerintem nincs ennél jobb :D
carver26-02-2020 21:34:39 // 14497
ez a katalógus önmagában is Red Dot díjat érdemel. Elképesztően gyönyörű...
RomeoOne26-02-2020 21:28:01 // 14496
Mennyiért fújnák újra?
'''''26-02-2020 21:27:35 // 14495
Szín jött le.Már megnézték.
Ki kéne találjak valami matricát a pajzs köré.
Ki kéne találjak valami matricát a pajzs köré.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
485
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?