Forum >> Giulia
RomeoOne25-07-2019 08:22:12 // 10095
Mondjuk ha valaki a 2 év leteltével fut bele olyan hibába, mint Chabbi, az áldani fogja azt a +3 év powertrain care-t :D
R33Z24-07-2019 23:05:21 // 10094
Sajnos nem, 2 a teljeskoru, +3 "csak" powertrain care. Bizzunk benne, hogy tenyleg valtottak anyagminoseget, de nem gondolnam, hogy a korabban legyartott termekeket leselejteznek.
R33Z24-07-2019 22:58:05 // 10093
A 2.0 nagyon ugy tunik, hogy kivalo konstrukcio lett, nem hallani muszaki gondokrol. A QV ota mar rovidebb tavokra is befogtuk, fokent nejem jar vele, de a fogyasztas igy is siman 9 korul van. 46000 alatt csak a kijelzo jott elo, ami garancialis, Magnetti Marelli banja... Fekbetetek, tarcsak, lengescsillapitok, szilentek, minden rendben, nagyon jol megy, nem eszik sokat, csendes. Ja es annyira feher, mint semmi mas, tok jok ez sima feher is, meg mindig csodaljak ezt is. En a kormanyra leszek kivancsi, hogy meddig marad szep, olyannyira kecses darab lett, hogy kicsit serulekenynek tunik. Azert remenykedem, hogy sokaig szep marad.
Good Year gumi viszont hitvany... ha iden nem kopik el, akkor is veszek ra jovore valami rendeset... Elqrvit a QV tudom, de ez a tapadas egyszeruen nem kielegito... 3XXnm-t nem tud letteni rendesen az utra 255os meretben. Fos.
Good Year gumi viszont hitvany... ha iden nem kopik el, akkor is veszek ra jovore valami rendeset... Elqrvit a QV tudom, de ez a tapadas egyszeruen nem kielegito... 3XXnm-t nem tud letteni rendesen az utra 255os meretben. Fos.
tdemeter24-07-2019 17:01:33 // 10092
A fogyi számomra is totál érthetetlen.
Hol 9, hol 10, hol 11 de olyan is volt már, hogy 12 litert evett 100-on. A rekord 6.6 volt.
Én a spritmonitorral mérem, a többi nem érdekel.
Tény, hogy sokat városozok most, meg időnként megnyomom neki, de nem értem ezeket a különbségeket.
Hol 9, hol 10, hol 11 de olyan is volt már, hogy 12 litert evett 100-on. A rekord 6.6 volt.
Én a spritmonitorral mérem, a többi nem érdekel.
Tény, hogy sokat városozok most, meg időnként megnyomom neki, de nem értem ezeket a különbségeket.
Tommi24-07-2019 16:16:26 // 10091
Nekem most valamelyik nap még két osztás volt a kijelzőn, 120 kilométeres hatótávot írt, de már elkezdett visítani, hogy éhes :) Múltkor ugyanennyinél meg még meg sem szólalt. Nem értem ezt az olaszos primadonna hisztit :)))
RomeoOne24-07-2019 15:11:09 // 10090
Valami olyasmiről volt szó, hogy hibás széria volt. Nem jött elő mindenhol.
Shadin24-07-2019 15:00:20 // 10089
A következő anyagfáradás a plexin még garanciaidőn belül lesz?
Erhard 242 (Pure Energy)24-07-2019 14:15:56 // 10088
kérdeztem a szervizben milyen hibák vannak de motorikus még nem volt, futóműből is egy Giunak az egyik gátlója folyott el 100e km után...
tdemeter24-07-2019 14:12:57 // 10087
Nekem egyértelműen hibás anyagválasztásnak tűnik a dolog.
Kicsit sem örülök neki, mert akkor én is kapni fogok belőle :(
Egyébként végignéztem ezt a fórumot és igen változatos problémák vannak másoknak, de motorikusat keveset látok . Remélem az kevés is lesz majd
Kicsit sem örülök neki, mert akkor én is kapni fogok belőle :(
Egyébként végignéztem ezt a fórumot és igen változatos problémák vannak másoknak, de motorikusat keveset látok . Remélem az kevés is lesz majd
Erhard 242 (Pure Energy)24-07-2019 12:52:36 // 10086
faxa, akkor 3 órát kell megint lazulnom :)))
R33Z24-07-2019 12:51:35 // 10085
Tegnap bekerült, ~3 óra, karc és nyekergésmentes lett a szerelés.
USA-ban sok ilyen van:
hajszálrepedések a kijelzőn
USA-ban sok ilyen van:
hajszálrepedések a kijelzőn
pettinke24-07-2019 09:44:14 // 10084
ne akard olyan nagyon azt a manuális váltót, a Giuliáé nem jó.
én is annak a híve voltam, aztán kipróbáltam, és nem igazán van benne élvezet.
én is annak a híve voltam, aztán kipróbáltam, és nem igazán van benne élvezet.
RomeoOne24-07-2019 09:39:33 // 10083
Dízelből még volt nemrég, de már az sincs. F1 váltó benne van a legtöbb nem QV Giuliában is.
samu12624-07-2019 09:33:52 // 10082
Manuális új Giulia nincs is már? Ennek van valamilyen oka?
QV-ra még megértem (F1 váltóval még egész vonzó is), de pár év múlva szeretnék egy manuális darabot és ez csak használtpiacon lehet elérni ezek szerint.
A másik kérdés, hogy az 5,5-6,5M forintos darabokban mi a trükk? Van olyan ami még elvileg garanciás is köztük
QV-ra még megértem (F1 váltóval még egész vonzó is), de pár év múlva szeretnék egy manuális darabot és ez csak használtpiacon lehet elérni ezek szerint.
A másik kérdés, hogy az 5,5-6,5M forintos darabokban mi a trükk? Van olyan ami még elvileg garanciás is köztük
RomeoOne23-07-2019 15:03:16 // 10081
Na, hogy felhozzak egy régi-új témát... GPF
Ugye sokáig kérdés volt, hogy van-e részecskeszűrő a Giu Q-ban ezzel az új E6D témával. A nemzetközi fórumok arról szóltak, hogy a motort átalakították úgy, hogy ne csak közvetlen befecskendezéses legyen, hanem nyomócső is legyen rajta és így tudja tartani az E6D-t. Szerintem sokunk számára nem volt ez világos, hogy mit is takar pontosan.
Aztán, ahogy kutakodtam a neten a Quadrifoglio manual-ok után, találtam egyet, amiben 2 féle motorkód is szerepelt (hsz. 9615). Miközben azt az infót hallottam, hogy az E6D ugyan flottára határozza meg a CO2 kibocsátát, de a koromkibocsátást autónként kell tudni. Ez már a "legrosszabbat" vetítette előre...
Aztán VTT-n beszélgettem R33Z-vel és kíváncsiságból megnéztük, hogy az ő Q-jának mi a motorkódja... és az előbbi hsz.-től eltérően egy 3. motorkód szerepelt a forgalmiban. Felcsillant a reménysugár.
A következő fejezet pont most hétvégén következett, miközben a haverokkal a jó kis Moszkvából hozott Beluga vodkát kortyolgattuk, miközben arról ment a szó, hogy az E6D-temp 2020-tól már nem temp lesz(azaz átmeneti), hanem fix (azaz 2020-tól ilyen új modell mutatható csak be, de 2021-től lesz az új autókra kötelező, ha jól értettem meg). És ennek apropóján néztem megint utána ennek a dolognak, meg a következményeinek a Giuliára vonatkozóan.
Egyrészt, ha jól láttam, akkor az E6d-temp nem igazán különbözik az E6D-től, szóval a mostani motorokon már nem kell módosítani. És megnéztem a koromkibocsátást is. Arra viszont azt írja, hogy igaz, hogy azt autónként kell teljesíteni, de csak(!) a közvetlen befecskendezéseseknek... És ezzel a nyomócső kombinációval a Quadrifoglio motorokon gyakorlatilag ezt iktatták, ki, mert így már nem számítanak (kizárólag) közvetlen befecskendezéseseknek. Így nem kell GPF rájuk és maradt a hangorkán.
Okos lépés, Alfa, okos lépés :D
Legalábbis ez az elméletem, de passzolni látszik :)
Ugye sokáig kérdés volt, hogy van-e részecskeszűrő a Giu Q-ban ezzel az új E6D témával. A nemzetközi fórumok arról szóltak, hogy a motort átalakították úgy, hogy ne csak közvetlen befecskendezéses legyen, hanem nyomócső is legyen rajta és így tudja tartani az E6D-t. Szerintem sokunk számára nem volt ez világos, hogy mit is takar pontosan.
Aztán, ahogy kutakodtam a neten a Quadrifoglio manual-ok után, találtam egyet, amiben 2 féle motorkód is szerepelt (hsz. 9615). Miközben azt az infót hallottam, hogy az E6D ugyan flottára határozza meg a CO2 kibocsátát, de a koromkibocsátást autónként kell tudni. Ez már a "legrosszabbat" vetítette előre...
Aztán VTT-n beszélgettem R33Z-vel és kíváncsiságból megnéztük, hogy az ő Q-jának mi a motorkódja... és az előbbi hsz.-től eltérően egy 3. motorkód szerepelt a forgalmiban. Felcsillant a reménysugár.
A következő fejezet pont most hétvégén következett, miközben a haverokkal a jó kis Moszkvából hozott Beluga vodkát kortyolgattuk, miközben arról ment a szó, hogy az E6D-temp 2020-tól már nem temp lesz(azaz átmeneti), hanem fix (azaz 2020-tól ilyen új modell mutatható csak be, de 2021-től lesz az új autókra kötelező, ha jól értettem meg). És ennek apropóján néztem megint utána ennek a dolognak, meg a következményeinek a Giuliára vonatkozóan.
Egyrészt, ha jól láttam, akkor az E6d-temp nem igazán különbözik az E6D-től, szóval a mostani motorokon már nem kell módosítani. És megnéztem a koromkibocsátást is. Arra viszont azt írja, hogy igaz, hogy azt autónként kell teljesíteni, de csak(!) a közvetlen befecskendezéseseknek... És ezzel a nyomócső kombinációval a Quadrifoglio motorokon gyakorlatilag ezt iktatták, ki, mert így már nem számítanak (kizárólag) közvetlen befecskendezéseseknek. Így nem kell GPF rájuk és maradt a hangorkán.
Okos lépés, Alfa, okos lépés :D
Legalábbis ez az elméletem, de passzolni látszik :)
tdemeter22-07-2019 14:36:38 // 10080
Egy ilyesmi szám a julcsára is érdekelne.Le is mérem legközelebb.
pettinke22-07-2019 08:44:16 // 10079
a Stelvioban igen, de a Giulia elég későn szól :-)
Erhard 242 (Pure Energy)22-07-2019 08:28:23 // 10078
éppen kigyulladó tartaléknál 47L-et lehet tankolni... nem kicsit van ráhagyva 18L a tartalék...
Kazes☻19-07-2019 23:03:54 // 10077
Jónak mondod, pajtiii...! :D
Erhard 242 (Pure Energy)19-07-2019 18:11:51 // 10076
az élet maga tud fájni cigi nélkül is :DDD
Kazes☻19-07-2019 17:32:58 // 10075
Az igaz, egyetértünk! :D
Viszont csak azért e megközelítés, mert a cigi igencsak tud fájni... ha nem most, akkor majd kicsit később...
Viszont csak azért e megközelítés, mert a cigi igencsak tud fájni... ha nem most, akkor majd kicsit később...
Erhard 242 (Pure Energy)19-07-2019 13:36:33 // 10074
rossz oldalról közelíted meg, minek letenni bármit is inkább a dupláját kéne keresni és már nem fáj annyira :DDD
Kazes☻19-07-2019 11:38:38 // 10073
Ha a cigit leteszed, mindjárt jobban jössz ki! ;)
AlfaWatch19-07-2019 11:34:12 // 10072
Nekem volt az ablaktorlo kapcsolo, mert a ketto szakaszos torles ugyanaz+ha hatra nyomtam a vizet par csepp jutott a szelvedore is. Csere megvolt, de ugyanaz, ugy tunik gyari Alfas cuccos dolog.
Volt a kuplungpedalnal erosebb kattano hang a kinyomasakor, kuplung felsomunkahenger csere, egy ev eltelteve megint hallani a hangot ( kelet pest szerint lehet a pedalnal a kenes is,h kiszatadt)
A belso lampa vilagitas beragadt, csere, azota jo😀.
Legutobb a tanksapka ajto, ami ugy nez ki megoldodott.
+ha nedvesseg, esos ido van, amikor hatramenetbe teszem es elindulok nyikorgo hang, mint ha kinyomo csapagy lenne, de erdekes, csak ha esos/nedves ido van...
Szoval parszor en is voltam, de igazabol csak a belso vilagitas volt eddig gond ugy tunik.
Az elozo automon, ami egy offos Volvo volt voltam kb ennyiszer, beregadt duda 2×, index kapcsolo csere, folytoszelep kokszolodas, szoval eddig nem idegeskedem😁.
Van meg 3 honap teljes garim+3 ev kiterjesztett mototra hajtaslancra...
Amugy hungarorong classic nagyon jo volt
Volt a kuplungpedalnal erosebb kattano hang a kinyomasakor, kuplung felsomunkahenger csere, egy ev eltelteve megint hallani a hangot ( kelet pest szerint lehet a pedalnal a kenes is,h kiszatadt)
A belso lampa vilagitas beragadt, csere, azota jo😀.
Legutobb a tanksapka ajto, ami ugy nez ki megoldodott.
+ha nedvesseg, esos ido van, amikor hatramenetbe teszem es elindulok nyikorgo hang, mint ha kinyomo csapagy lenne, de erdekes, csak ha esos/nedves ido van...
Szoval parszor en is voltam, de igazabol csak a belso vilagitas volt eddig gond ugy tunik.
Az elozo automon, ami egy offos Volvo volt voltam kb ennyiszer, beregadt duda 2×, index kapcsolo csere, folytoszelep kokszolodas, szoval eddig nem idegeskedem😁.
Van meg 3 honap teljes garim+3 ev kiterjesztett mototra hajtaslancra...
Amugy hungarorong classic nagyon jo volt
Erhard 242 (Pure Energy)19-07-2019 11:14:51 // 10071
mindig egyedül megyek csak egy olajcsere is 1,5-2 óra :( addig iszom 3 kávét, 2 ásványvizet, csokit 3x... elszívok 3-4 cigit... tiszta deficit :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)19-07-2019 11:13:20 // 10070
voltam a spricni miatt (ez idegesít a legjobban) már akkor rossz volt, mikor átvettem az autót, aztán a külső hőmérséklet érzékelő miatt (komplett tükör csere), a féktárcsa egyben volt az olajcserével az nem számít, most meg a kijelző...
Shadin19-07-2019 11:08:47 // 10069
Ez olyan mint amikor én Feriékhez jártam.
Dóra v. anyós kísért állandóan...
Imádtam konvojozni...
Dóra v. anyós kísért állandóan...
Imádtam konvojozni...
AlfaWatch19-07-2019 11:06:20 // 10068
Nalam szerencsere csak a tanksapka beragadas volt legutobb, wd40 megoldotta, a szerviz tapasztalata bevallt.
Nekem is volt,h egy dolog miatt 2 ut...
Amugy most fogom eloszor a kelet pesthez vinni, sajnos Budaors messze van nekem, a pesti meg 10 perc autokazas😀.
Nekem is volt,h egy dolog miatt 2 ut...
Amugy most fogom eloszor a kelet pesthez vinni, sajnos Budaors messze van nekem, a pesti meg 10 perc autokazas😀.
Erhard 242 (Pure Energy)19-07-2019 10:29:59 // 10067
jah ez a szopás benne 2x oda menni 1 dolog miatt sok idő... de legalább cserélik, remélem más már nem megy tönkre, többet járok oda, mint a kocsmába :DDD
Shadin19-07-2019 10:24:10 // 10066
Egyik szemem sír a másik meg üveg.
Ló is ez a garancia meg qurvára utálnám állandóan szervizbe hordozni :-(
Ló is ez a garancia meg qurvára utálnám állandóan szervizbe hordozni :-(
Erhard 242 (Pure Energy)19-07-2019 09:50:21 // 10065
nekem majd csak nyaralás után, előtte nincs kedvem 3-4 órát várni ....
R33Z18-07-2019 23:39:16 // 10064
Szuper bejegyzes :)
R33Z18-07-2019 23:37:18 // 10063
Enyem is megerkezett, kedden cserelik.
Ma pedig megvolt az 5000km-es olajcsere QVZn, hatarozottan jot tett neki.
Ma pedig megvolt az 5000km-es olajcsere QVZn, hatarozottan jot tett neki.
Kazes☻18-07-2019 22:06:47 // 10062
A kecske lezabál mindent, ami csak ehető... régen még a Trabit is megkezdte! :D
Kazes☻18-07-2019 22:05:55 // 10061
Ok. Bár nyest már mindenhol van... szépen urbanizálódott. :)
tdemeter18-07-2019 20:14:02 // 10059
Ma úgy jártam, hogy indításkor a szokásos alapjárat helyett hirtelen felpörgött a motor, majd szépen visszalassult.
Tapasztalt már ilyet valaki?
Tapasztalt már ilyet valaki?
WarbiRunner (Gyuri)18-07-2019 13:56:07 // 10058
Az hiányzik pont nekem :-) Inkább kecskét. Az lenyírja a füvet, és meg is trágyázza, szóval haszna is van. Az is van akkora (méretű) állat, hogy a macska kikerüli. Gondolom. Vagy beidomítom :-D Attila the Catkilla'. Ez lesz a neve :-)
tdemeter18-07-2019 12:07:27 // 10057
Annyi a macska, hogy megették a nyesteket :)
RomeoOne18-07-2019 12:03:20 // 10056
Vegyél egy kutyát, az majd megfogdossa a macskákat :)
WarbiRunner (Gyuri)18-07-2019 11:59:41 // 10055
Tuti macsek. Nálunk nyest nincs, macska annál több. Ha csak egy-két napra elutazunk, már azt hiszik övék a terep, másznak össze mindent, piszkolnak mindenhova. Gyűlölöm őket... Jön ide is a kávézacc trükk, meglepően bevált. Fellocsoltam a füves területet lényegében kávéval (zacc beáztatva vödör vízbe), azóta ott nem volt macskapiszok. A kocsibeállót is ideje kávé védőpajzzsal ellátni.
tdemeter18-07-2019 10:49:42 // 10054
Parázok én is, hogy nyest, de konkrétan találkoztam a rohadékkal egyik reggel. Az autó alól szalad ki amikor épp ültünk be és hát pont olyan koszos, szakadt dög volt, mint amilyen ilyen koszt hagy egy fehér autó tetején. Valami kóbor dög lesz, nem idevaló
Kazes☻18-07-2019 10:43:26 // 10053
Az a macska inkább nyest... (hacsak nem voltál szemtanú;))... a lábnyomuk nagyon hasonló és a nyest valamiért mindig keresztül megy a verdákon, ha kell, ha nem... érdekes. :)
WarbiRunner (Gyuri)18-07-2019 09:46:45 // 10052
Szerintem jó :-) Többször is magamra és az autómra ismertem. Vagy autóimra. Qva macska. Egy hete sincs, hogy összemászta a frissen polírozott feketét. Már fater légpuskáján gondolkoztam.. Vagy a TD felújítás után hetekig nem mertem sehova parkolni vele. Azóta is oszlop mellé, parkoló végébe :-) És igen a feketét nagyon megnézik, és nekem is olyan idegen érzés, nem szeretem én a feltűnést. Viszont annyira jó nézegetni :-)
Tényleg különleges autók ezek, mind. Davide Cironi pedig nagy király :-))
Tényleg különleges autók ezek, mind. Davide Cironi pedig nagy király :-))
zgi52118-07-2019 07:10:10 // 10051
pedig az utolsó mondat a lényeg :P
RomeoOne17-07-2019 22:35:19 // 10050
Uhh, suliban az ilyen hosszúaknak már csak a rövidített változatát olvastam el :DDD
tdemeter17-07-2019 22:03:17 // 10049
Erhard 242 (Pure Energy)17-07-2019 14:47:45 // 10048
most telefonáltak meg is jött az új kijelző... ez gyors volt
'''''16-07-2019 21:24:00 // 10047
Ma Siófokról jöttem egyedül haza a vassal.Forgalom este fél hét körül alig volt,elég jól tudtam haladni.Normál módban teszteltem picit.Nagyon furcsán megy.Kicsit engedi elforogni kanyarban aztán visszaveszi hirtelen a gázt.Szar érzés.Ez nem jön be!
Viszont a sebességet nagyon nem érezni benne.Sokszor meglep kanyar előtt lepillantva az órára,hogy megint 150 körül esek be.Gyakran városban is azért vagyok szabálytalan mert nem tűnik fel,hogy mennyivel megyek.
Viszont a sebességet nagyon nem érezni benne.Sokszor meglep kanyar előtt lepillantva az órára,hogy megint 150 körül esek be.Gyakran városban is azért vagyok szabálytalan mert nem tűnik fel,hogy mennyivel megyek.
Blade14-07-2019 09:01:41 // 10046
Akkor majd szólj, ha eladó lesz a Giulia:))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
531
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?