Érdekes, ez a QV is emelt magasságú, mint a Veloce-k nagy része. Szerintem ezen kifejezetten feltűnő a kerék fölötti jó nagy hézag. MItől függhet ez? Lehet külön rendelni?
Eddig azt hittem, hogy a Veloce velejárója mondjuk az összkerék miatt és az AO fórumon is ezt írták. Eddig egy 200 lovast láttam hirdetve ami emelt volt, viszont Veloce pack-os volt. És most itt egy QV is. A Giuliaforums-on pedig évjárat függéstől kezdve mindent írnak, teljes a káosz. Ahogyan az lenni szokott XD
Forum >> Giulia
WarbiRunner (Gyuri)23-05-2019 15:30:29 // 9745
RomeoOne23-05-2019 15:03:28 // 9743
link
Nano kőfelverődés védő bevonat QV-re.
Érdekes ez a hátsó lámpa lesötétítés. Mindig is tetszett az ilyesmi. Emiatt kiszedhet a rendőr?
Nano kőfelverődés védő bevonat QV-re.
Érdekes ez a hátsó lámpa lesötétítés. Mindig is tetszett az ilyesmi. Emiatt kiszedhet a rendőr?
Chabbi23-05-2019 06:36:16 // 9742
Ezt már én is igazolom, főleg ha még "kopottabb" is a hátsód :)
Okozott már nekem is meglepetést RACE módban, kis gázadásra ráadásul. Esős, és 10 fok alatti hőmérséklet esetén tényleg nem szabad odatekerni.
Okozott már nekem is meglepetést RACE módban, kis gázadásra ráadásul. Esős, és 10 fok alatti hőmérséklet esetén tényleg nem szabad odatekerni.
RomeoOne22-05-2019 21:46:58 // 9741
Mit gondolsz, nem lenne amúgy érdemes szélesebb abroncsot tenni a kocsi alá hátra? 295 vagy 305? Nem fogná meg jobban?
'''''22-05-2019 18:54:30 // 9740
Az a gáz a Race móddal,hogy nagyon csalós.Kicsit hidegebb vagy koszos aszfalt és csúnyán meg tud lepni.Kicsit vizes úton meg szerintem jobb ha senki nem tekeri oda.
tdemeter22-05-2019 13:14:51 // 9739
Az nem, de sok más igen
RomeoOne22-05-2019 13:12:58 // 9738
Rengeteg ilyen sztem nincs, mert nem jön szembe minden sarkon egy QV...
tdemeter22-05-2019 12:56:19 // 9737
Szerintem totál rendben van ha valaki hozzád hasonló vesz egy ilyen autót. Ott a gáz ha valakinek csak pénze van rá, de nincs meg a kellő tapasztalata, tudása hozzá és nem fogja fel, hogy milyen felelősséggel jár ez. És sajnos rengeteg ilyen van...
R33Z22-05-2019 12:41:37 // 9736
Bízom benne. Szerintem minden túlzás nélkül mondhatom, egyike vagyok azoknak akik a legjobban vigyáznak rá. Többször mondtam már, hogy ezt a teljesítményt meg kell tisztelni, mert könnyű vele hibázni. Mondom ezt úgy, hogy éppen drift szakágban OB 2. helyezett voltam kategóriámban, amikor még versenyeztem. Szóval papíron van valami közöm hozzá, mégsem mondom azt, hogy ah ez semmi, én vagyok a király... Az alázat mindig kifizetődik.
Egyszer legalább ki szeretném vinni pályára, hogy rendesen kitapasztalhassam a határait és a viselkedését határhelyzetben, sőt még egy Nordschleife tourist fahren is szerepel a listámon, ugyanakkor én elsődlegesen nem "állatkodásra" vettem. Szeretem az erőt és a hangot, és boldog vagyok, hogy előhúzhatom, amikor lehetséges. Elég stresszes életet élek, ennyi adrenalinra nekem szükségem van.
Volt már erősebb és agresszívabb kocsim ettől is, ahol utcai teszten már tényleg nagyobb volt para, mint az élvezet.
Egy kis ízelítő autókezelésből:
AE86 ~170HP szűk pályán, gumidurranásig
550+ HP Kakucs, első teszt
Nekem egyenlőre a race mode nem tűnik félelmetesnek. Pont az van, hogy könnyen Schuminak érezheti magát az is akinek nincs gyakorlata, csak ha esetleg adódik egy váratlan helyzet, egy nem gyakorlott race driver hogyan reagálja le. Azzal kell számolni, hogy ha haladni akarsz itt elképesztő a sebesség, mert ez a kocsi lerakja az útra. Nagy tempóról pedig jóval nagyobbat lehet esni. Én azt vallom, hogy fel kell építeni ezt is, be kell tartani a fokozatokat, mint a motorozásnál. Illetve meg kell érni rá, hogy felelősséggel tudjon valaki egy ilyet használni.
Egyszer legalább ki szeretném vinni pályára, hogy rendesen kitapasztalhassam a határait és a viselkedését határhelyzetben, sőt még egy Nordschleife tourist fahren is szerepel a listámon, ugyanakkor én elsődlegesen nem "állatkodásra" vettem. Szeretem az erőt és a hangot, és boldog vagyok, hogy előhúzhatom, amikor lehetséges. Elég stresszes életet élek, ennyi adrenalinra nekem szükségem van.
Volt már erősebb és agresszívabb kocsim ettől is, ahol utcai teszten már tényleg nagyobb volt para, mint az élvezet.
Egy kis ízelítő autókezelésből:
AE86 ~170HP szűk pályán, gumidurranásig
550+ HP Kakucs, első teszt
Nekem egyenlőre a race mode nem tűnik félelmetesnek. Pont az van, hogy könnyen Schuminak érezheti magát az is akinek nincs gyakorlata, csak ha esetleg adódik egy váratlan helyzet, egy nem gyakorlott race driver hogyan reagálja le. Azzal kell számolni, hogy ha haladni akarsz itt elképesztő a sebesség, mert ez a kocsi lerakja az útra. Nagy tempóról pedig jóval nagyobbat lehet esni. Én azt vallom, hogy fel kell építeni ezt is, be kell tartani a fokozatokat, mint a motorozásnál. Illetve meg kell érni rá, hogy felelősséggel tudjon valaki egy ilyet használni.
RomeoOne22-05-2019 12:33:55 // 9735
Mercedes AMG C43 Coupe
Ez a tesztautó 27 milliós listaárú és ráraknak fényezetlen féknyergeket... Komolytalan. Meg mi ez a belső? A középkonzol tetejére odab@szott tablet? Stílusérzék: 0. Illatfelhőt fúj be, mert egy sportautónál az a fontos.... Hol van ez középszerűség egy Giulától, te jó ég...
Ez a tesztautó 27 milliós listaárú és ráraknak fényezetlen féknyergeket... Komolytalan. Meg mi ez a belső? A középkonzol tetejére odab@szott tablet? Stílusérzék: 0. Illatfelhőt fúj be, mert egy sportautónál az a fontos.... Hol van ez középszerűség egy Giulától, te jó ég...
tdemeter22-05-2019 11:15:18 // 9734
Szép is a vas, vigyázz rá azért ! Remélem benned megvan az ami kell 510 lóerőhöz, tényleg sok helyen írják, hogy nem vicc a race mód
RomeoOne22-05-2019 11:08:28 // 9733
Viszont igy, hogy egyre jobban ismerkedunk mondhatom, hogy nem teljesen engedi am el az elektronika itt sem.
Egyébként nem lehet, hogy ez is az újabb QV-k hozadéka? Külföldi fórumokon is rengetegen fejezték ki aggodalmukat, hogy R-ben nagyon Schumachernek kell lenni. Nem lehet, hogy ez után kapcsoltak vissza pár elektronikát, hogy azért ne egy 510 lóerős gokart legyen a kocsi? Határozottan rémlik, hogy anno pár éve azt mondták, hogy R-ben semmi nincs, csak ABS
Egyébként nem lehet, hogy ez is az újabb QV-k hozadéka? Külföldi fórumokon is rengetegen fejezték ki aggodalmukat, hogy R-ben nagyon Schumachernek kell lenni. Nem lehet, hogy ez után kapcsoltak vissza pár elektronikát, hogy azért ne egy 510 lóerős gokart legyen a kocsi? Határozottan rémlik, hogy anno pár éve azt mondták, hogy R-ben semmi nincs, csak ABS
RomeoOne21-05-2019 21:42:10 // 9732
R33Z21-05-2019 20:56:15 // 9731
Nincs problema, nagyon jo a hangja ennek is, mar 2300km korul jarok, szepen bejarattam.
N - itt a toltohang elnyom mindent es nagyokat lefuj kb. 5000 felett itt is nyilnak a pillangok, onnan mar durrog. Ebben epiti fel a legfinomabban a nyomatekot, ha van tapadas nagyon jo erzes. Ha nincs, akkor az elektronika szetbombazza a feelinget, ebben nagyon ovatos. Fordulatot nagyon alacsonyan tartja, mar-mar zavaroan, cserebe 11-12 kozt elgurul, ebbe mar 1-1 lendites is belefer.
D - kb. 3000tol nyilnak a pillangok, hangos durrogos, picit tobbet enged a menetstabilizalo, gyorsabban epit nyomast. Szinte azonnal ott a nyomas amikor csak raallsz. 2500 ala nem is igen engedi a fordulatot. Eleg agressziv, de az elektronika kontrollalja.
R - kipuff ON alapjarattol, hubamme hangok, nagyon hangos, szerencsere. Allitolag kivulrol kifejezetten durva. Viszont igy, hogy egyre jobban ismerkedunk mondhatom, hogy nem teljesen engedi am el az elektronika itt sem. Hideg gumival kis tempoval lehet bohockodni megy keresztbe szepen iranyithato.
Amugy alapvetoen ez nem drift setup, egyertelmuan grip setup. Nem azert mondom, hogy baj, lehet vele csuszni, de tapadni akar. Nagyobb utanfutas, nagyobb kormanyszog, nagyobb negativ kerekdoles es egy icipici szettartas kellene elore.
A 3 lengescsillapito fokozat kozt nagy a kulonbseg. Mar a kozepessel is nagyon fasza, de a legkemenyebbel isteni.
Szoval ilyen, eletem legjobb autoja, kulonleges, imadom.
N - itt a toltohang elnyom mindent es nagyokat lefuj kb. 5000 felett itt is nyilnak a pillangok, onnan mar durrog. Ebben epiti fel a legfinomabban a nyomatekot, ha van tapadas nagyon jo erzes. Ha nincs, akkor az elektronika szetbombazza a feelinget, ebben nagyon ovatos. Fordulatot nagyon alacsonyan tartja, mar-mar zavaroan, cserebe 11-12 kozt elgurul, ebbe mar 1-1 lendites is belefer.
D - kb. 3000tol nyilnak a pillangok, hangos durrogos, picit tobbet enged a menetstabilizalo, gyorsabban epit nyomast. Szinte azonnal ott a nyomas amikor csak raallsz. 2500 ala nem is igen engedi a fordulatot. Eleg agressziv, de az elektronika kontrollalja.
R - kipuff ON alapjarattol, hubamme hangok, nagyon hangos, szerencsere. Allitolag kivulrol kifejezetten durva. Viszont igy, hogy egyre jobban ismerkedunk mondhatom, hogy nem teljesen engedi am el az elektronika itt sem. Hideg gumival kis tempoval lehet bohockodni megy keresztbe szepen iranyithato.
Amugy alapvetoen ez nem drift setup, egyertelmuan grip setup. Nem azert mondom, hogy baj, lehet vele csuszni, de tapadni akar. Nagyobb utanfutas, nagyobb kormanyszog, nagyobb negativ kerekdoles es egy icipici szettartas kellene elore.
A 3 lengescsillapito fokozat kozt nagy a kulonbseg. Mar a kozepessel is nagyon fasza, de a legkemenyebbel isteni.
Szoval ilyen, eletem legjobb autoja, kulonleges, imadom.
tdemeter21-05-2019 20:25:00 // 9730
Ma tankoltam és úgy tűnik hogy a 100-as vpowerbol egy literrel többet evett. Mintha valaki írt volna ilyet már itt...
Mindenesetre nem tankolok olyat többé, hiába megy jól vele a vas...
Mindenesetre nem tankolok olyat többé, hiába megy jól vele a vas...
WarbiRunner (Gyuri)21-05-2019 20:12:32 // 9729
Még az alapjárat sem feltétlen egyforma, nincs kettőstömegű pl, azt eleve nem kell hogy kompenzálgassa az ecu. A turbó geometria teljesen másképp dolgozik. Az automata váltó miatt vannak üzemállapotok, amikor nem direkt a hajtás, a motor többet forog, a konverter pedig nyomatékká 'konvertálja' ezt. A kézi váltós turbólyuk feelingje helyett itt hamar túl sok levegő lesz,hallatszik ahogy engedni el a geo, szép hang. Váltáskor pedig tényleg olyat szusszan néha, mint egy BOV. Gyönyörű hangjai vannak, az igazi élménygyár. Egy mélygarázsban garantáltan mindenki téged néz :-DD
Giuntini21-05-2019 19:33:07 // 9728
Nem! Álló helyzetben igen, de mikor elindulsz, ahogy vált az automata, mások a hanghatások. Máshogy fújtat a turbó, automatánál olyan mintha lefújószelep lenne benne.
G-MANN🍀21-05-2019 19:25:24 // 9727
Az automata teljesen másként vált, akkor álom, ahogy eldurran, gurgulázik egy jó kipufogó:-):-)
RomeoOne21-05-2019 18:52:40 // 9726
Már a végén nem voltam ott, amikor bőgettétek, mert hamarabb elindultunk. De így külön-külön nekem semmi nem tűnt fel.
'''''21-05-2019 18:51:26 // 9725
Múltkor egyébként hallhattad a hangját együtt az enyémnek meg Csabi verdájának. :-)
RomeoOne21-05-2019 18:50:05 // 9724
Már írtam neki, hátha. Ha minden igaz Chabbi is lejön, szóval aznap akkor már lenne lent 3 QV. TreOlivi-t kéne még elhívni, úgy tűnt, hogy ő is vevő lehet az ilyen talikra. Azért négy QV egy helyen már egész jól hangzik :DDD
'''''21-05-2019 18:43:12 // 9723
Szombati nap leszek a VTT-n.Csábítsd oda Zolit is és akkor meghallgathatod. a 2016 és 2019 közti különbséget. :-)
RomeoOne21-05-2019 16:59:58 // 9722
De miért nem? Intuícióm azt mondaná, hogy hanghoz csak annak van köze, hogy mi van a leömlő meg a kipufogóvég között. Egy szűrőről tudom feltételezni ,hogy beleszól, de a sebváltó? Max azért, mert más fordulattartományokon tartja, de ha odaforgatod, akkor úgy szól a manual is. Mi lenne amúgy más?
WarbiRunner (Gyuri)21-05-2019 16:42:31 // 9721
Pedig nem :-)
zgi52121-05-2019 16:21:38 // 9720
elhiszem neked, csak konstatáltam, h jó kis újítás :)
Jani721221-05-2019 16:09:34 // 9719
Majd hagyom, hogy lemenjen escsinalok pár képet a fokozatokról. A régi telomban vannak képek a fogyasztásrol. Amikor hazamentem családdal fullra pakolva, tempomattal normálisan 5.1-es fogyasztás volt. A trip B már bőven 35000km felett jár az 6.4-et mutat. Elég sportosan vezetek ezt mutatta is a fékek elkopása is :)
zgi52121-05-2019 15:27:22 // 9718
Jani ez érdekes, hogy színt vált a tankolás figyelmeztetés..
mondjuk nem szoktam megvárni, két szegmensnél tankolok már.
de a manuál sem írja :(
egyébként 58L a benzina, 52L a diesel térfogata :)
mondjuk nem szoktam megvárni, két szegmensnél tankolok már.
de a manuál sem írja :(
egyébként 58L a benzina, 52L a diesel térfogata :)
zgi52121-05-2019 15:23:24 // 9717
én ennyire cizelláltan még nem néztem. nagyon, nem látom értelmét.
volt benzines turbós autóm (olasz :-)) annak átlaga 7.4 volt
a nejemnek vettünk egy off autót, ezres, turbós, 101LE (nem japán :))
a Julisnál jobban fogyaszt! :) lassan lehet cserélek vele :P
volt benzines turbós autóm (olasz :-)) annak átlaga 7.4 volt
a nejemnek vettünk egy off autót, ezres, turbós, 101LE (nem japán :))
a Julisnál jobban fogyaszt! :) lassan lehet cserélek vele :P
droberto21-05-2019 15:12:31 // 9716
Nem baj. 🙂
Talán erről még nem volt szó.
Az 59 150 ló.
@Gps 130: ~6,3
@140: ~6,5
@150: ~6,8-7 l/100km
Talán erről még nem volt szó.
Az 59 150 ló.
@Gps 130: ~6,3
@140: ~6,5
@150: ~6,8-7 l/100km
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2019 15:09:01 // 9715
a Stelvionak 64L-es a tankja 58L-nél még nem sikerült többet tankolni pedig akkor már pirosan világított a szintjelző...
zgi52121-05-2019 15:05:40 // 9714
az automata 8. -ban 170-nél cirka 2100-at forog :)
ha ennél lassabban mész visszatermel :P
nekem az átlagom 6.1 -re betonozódott -télen-nyáron.
BÁRMIT csinálok, BÁRHOGYAN megyek, BÁRHOL (értve pálya v. város) vele, javarészt N-ben.
ha ennél lassabban mész visszatermel :P
nekem az átlagom 6.1 -re betonozódott -télen-nyáron.
BÁRMIT csinálok, BÁRHOGYAN megyek, BÁRHOL (értve pálya v. város) vele, javarészt N-ben.
zgi52121-05-2019 15:00:05 // 9713
érzékeny téma :)
Liquid21-05-2019 14:33:02 // 9712
sztem tökugyanolyan :)
Giuntini21-05-2019 14:19:11 // 9711
Minden automata váltós autónak jobb hangja van a kézi váltósnál. A 2,4 Q-tronic-nak is jobb hangja van a kézinél.
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2019 14:00:35 // 9710
mert hallottuk, más a hangja az is krva bizsergető meg bőven jobb, mint bármi más de az automata még durvább...
RomeoOne21-05-2019 13:52:57 // 9709
Úgy gondolom, hogy igazad van. Sztem sincs ebben eget verő különbség, csak kíváncsi lennék, hogy konkrétan mennyi. A manual Giuliának miért nincs olyan jó hangja? Tudtommal csak annyi a különbség, hogy nem durrog annyira váltásnál, mint az AT
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2019 13:41:14 // 9708
elmesélem a kézi váltós QV-nak nincs olyan jó hangja, mint az automatának de nem sírnék a volán mögött egy olyannak sem szóval amin aggódsz az nagyjából kimeríti a szőrszálhasogatást csúnyábban kifejezve a fingreszelés fogalmát.... :)))
RomeoOne21-05-2019 13:31:32 // 9707
Gondoltam itt lehet a Giuliával kapcsolatos témákat feldobni, ha már Giulia van a topic fejlécére írva :)
Nyilván, ha kérdést teszek fel, akkor az olyan, amiről nem nagyon találni infot, nem olyat, amire fél perc alatt megvan a válasz :)
Nyilván, ha kérdést teszek fel, akkor az olyan, amiről nem nagyon találni infot, nem olyat, amire fél perc alatt megvan a válasz :)
droberto21-05-2019 13:30:01 // 9706
Egyébként a dízel mennyit eszik pályán 130-140-150-nnél?
droberto21-05-2019 13:09:09 // 9705
A lényeg a meghúzási nyomaték. Nálam ez 110 Nm max. Igazán elégedett vagyok vele (Farad). Egy kis odafigyelést azért igényel.
A gumisoknak nem való (tisztelet a kivételnek). Azok legtöbbször rohannak és vagy nem teszik rá jól a fejet, vagy túlhúzzák a légkulccsal.
Egyszer nyúlt a 8 év alatt gumis defekt miatt az enyémhez. Még nézni is rossz volt, ahogy kapkodott. Rendesen felállt a szőr a hátamon. Aztán sikerült is rosszul rárakni a fejet, és utána nem bírta leszedni utána róla. Már nekiesett volna fogóval, azt finoman elkértem tőle a szerszámát, mielőtt összeb@szza volna és leszedtem szépen. Utána tűreszelővel otthon megigazítottam, hogy ismét jó legyen. Azóta eltelt 4 év és köszöni jól van.
Szóval a lényeg a nyomaték betartása, és hogy jól tedd rá.
Állítólag a McGuard is jó.
A gumisoknak nem való (tisztelet a kivételnek). Azok legtöbbször rohannak és vagy nem teszik rá jól a fejet, vagy túlhúzzák a légkulccsal.
Egyszer nyúlt a 8 év alatt gumis defekt miatt az enyémhez. Még nézni is rossz volt, ahogy kapkodott. Rendesen felállt a szőr a hátamon. Aztán sikerült is rosszul rárakni a fejet, és utána nem bírta leszedni utána róla. Már nekiesett volna fogóval, azt finoman elkértem tőle a szerszámát, mielőtt összeb@szza volna és leszedtem szépen. Utána tűreszelővel otthon megigazítottam, hogy ismét jó legyen. Azóta eltelt 4 év és köszöni jól van.
Szóval a lényeg a nyomaték betartása, és hogy jól tedd rá.
Állítólag a McGuard is jó.
Piritu - 1.000.00021-05-2019 12:28:22 // 9704
Semmi különös, csak a Cartárs irigyli a problémáidat :-D
tdemeter21-05-2019 12:03:53 // 9702
;)
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2019 12:02:07 // 9701
ez komoly?
RomeoOne21-05-2019 11:30:07 // 9700
Az más tészta, ő átalakította a kipufogórendszert. A kipuff rendszert nagy munkával behangolták az eredeti QV-ben, most ha oda beraknak plusz elemeket, az biztos, hogy módosítani fog rajta. Kérdés, hogy mennyit dolgoztak azon, hogy a hang az továbbra is olyan maradjon...
tdemeter21-05-2019 11:27:15 // 9699
Hallottam milyen hangja lett Sporter kocsijának, teljesen más mint az enyém. A dobon múlik, nem a szűrőn - szerintem.
RomeoOne21-05-2019 11:18:51 // 9698
Igazából, ami érdekelne, hogy a QV hangjára milyen hatással van. R33Z az elején mondta, hogy más hangja van, mint a tesztautónak, ami nála volt (ami gondolom E6B volt). Azóta nem nyilatkozott róla, a neten meg nehéz találni erről infot. Youtube-ot túrtam ezzel kapcsolatban, de nem tudom mennyire sikerült jó példákat találni.
Itt van például ez: link
Ennek semmi gond a hangjával. A video szerint 2018-as a kocsi, ami alapján akár lehet E6D is, de simán lehet, hogy ez E6B szóval ez alapján nem lehet ítélni.
Itt ez a másik. Erről annyit lehet tudni, hogy friss a videó, de hogy a kocsi mikori? A Race módhoz tartani kell a kapcsolót és D-ben is bőgeti, ahol már az új modelleknél szintén nyitva van a pillangószelep. Nem tudom, hogy ebből mennyire következik, hogy ez E6D lenne, de azért gyanús, hogy ez az. A hangja mindenesetre ennek is jó, ami megnyugtató. Bár, mint ha nem lenne annyira mély, öblös. Franc tudja így videón ezer dologtól függhet, hol a mikrofon, milyen minőség, milyen a környezet stb.
Ezt a Stelvio Q-t találtam még, sztem ez is E6D. Ennek, mint ha más hangja lenne. De lehet itt is csak különböző peremfeltételek...
Remélem R33Z lehozza az övét VTT-re és meg lehet majd hallgatni őket egymás mellett. :)
Itt van például ez: link
Ennek semmi gond a hangjával. A video szerint 2018-as a kocsi, ami alapján akár lehet E6D is, de simán lehet, hogy ez E6B szóval ez alapján nem lehet ítélni.
Itt ez a másik. Erről annyit lehet tudni, hogy friss a videó, de hogy a kocsi mikori? A Race módhoz tartani kell a kapcsolót és D-ben is bőgeti, ahol már az új modelleknél szintén nyitva van a pillangószelep. Nem tudom, hogy ebből mennyire következik, hogy ez E6D lenne, de azért gyanús, hogy ez az. A hangja mindenesetre ennek is jó, ami megnyugtató. Bár, mint ha nem lenne annyira mély, öblös. Franc tudja így videón ezer dologtól függhet, hol a mikrofon, milyen minőség, milyen a környezet stb.
Ezt a Stelvio Q-t találtam még, sztem ez is E6D. Ennek, mint ha más hangja lenne. De lehet itt is csak különböző peremfeltételek...
Remélem R33Z lehozza az övét VTT-re és meg lehet majd hallgatni őket egymás mellett. :)
tdemeter21-05-2019 10:42:54 // 9697
Nem akarlak elkeseríteni, de lehetsz kíváncsi, akkor sem fogsz észre venni semmit sem belőle.
És szerintem ez a normális, nem az, ha ilyeneken kell aggódni.
És szerintem ez a normális, nem az, ha ilyeneken kell aggódni.
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2019 10:18:46 // 9696
egy offosnál úgy működik, hogy jelzi mikor megtelt és a menüben lehet aktiválni a pucolást... eddig a legértelmesebb megoldás
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
459
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?