Forum >> Giulia
Erhard 242 (Pure Energy)20-03-2019 17:01:51 // 9052
15e-es olajcsere letudva átvizsgálásal nem tudom mit takar inkább plusz 1 óra kiszámlázva... féktárcsa fényképezve jött is a válasz a funckióját elátja faxa ez így :)))) Kezdem megérteni sokan miért nem vesznek új autót... jah valaki elkezd nekem még egyszer esküdözni a tutijó gyári alkatrész minőségére annak feldugom a seggébe a fékbetétet és a tárcsát a fejébe húzom.... ekkora egy gyatra, fos minőséget még a kínaiak sem tudnak.... Szóval garancia boaf...
pettinke20-03-2019 16:19:07 // 9051
az anyósülés támlája bír zörögni időnként nekem is, de valahogy nem mindig ... illetve ott volt olyan is, hogy a himbálózó övcsat ért hozzá a B oszlophoz, mert valahogy meg volt tekeredve az öv.
esvé20-03-2019 15:24:49 // 9050
Két hónapja nyűvöm kis Veloce-t, most az örömködés mellett keserű oldalról szeretnék írni, már párszor nem volt őszinte a mosolyom.
Az első gondom nem az autóval volt, inkább a kereskedő amatőrsége/figyelmetlensége volt: átadás előtt lemosták az autót, jól össze is karcolták, nem is egy helyen: tükörborítás, motorháztető, csomagtér-ajtó, de még a tetőkárpitot is összekenték. Karcok még megvannak, tetőkárpitot sikerült kitakarítaniuk.
Pár hét után a jobb oldali fűtőventillátor hangosan nyöszörgött, kerepelt. Állítólag nem egyedi hiba, garanciában cserélték.
De már halkan hallom középről is....
A panoráma tetőm nagy sebességnél idegesítően sípolt, annyira, hogy nem lehetett kibírni. Állítottak rajta, lejjebb tették, sípolás megszűnt.
Nemrég a DNA kapcsolóm ment hosszabb sziesztára. Ez is javítva lett, a csatlakozással volt valami.
Ennek javítása során a szervízben sikerült a belső konzolt összekarcolni, de még az kulcsomat is összebarmolták.
A belső cserélni fogják és kapok új kulcsot.
Nem vészes hibák, de bosszantóak és plusz szervízlátogatásokat igényelnek.
Ezen kívül a jobb első ülésről hallok zörgést, ha nem ül ott senki, ezt még nem tudták megnézni. Mintha az üléstámla vagy a fejtámla mozogna...
S még egy szőrszálhasogatás: a kormányváltó két füle nagyon gyönyörű és tuti,hogy kézzel lett megmunkálva! A két fül széle nem egyforma, az egyik jobban le van gömbölyítve, a másik sarkosabb:D
Máskülönben az autó szuperrrrrr!
Az első gondom nem az autóval volt, inkább a kereskedő amatőrsége/figyelmetlensége volt: átadás előtt lemosták az autót, jól össze is karcolták, nem is egy helyen: tükörborítás, motorháztető, csomagtér-ajtó, de még a tetőkárpitot is összekenték. Karcok még megvannak, tetőkárpitot sikerült kitakarítaniuk.
Pár hét után a jobb oldali fűtőventillátor hangosan nyöszörgött, kerepelt. Állítólag nem egyedi hiba, garanciában cserélték.
De már halkan hallom középről is....
A panoráma tetőm nagy sebességnél idegesítően sípolt, annyira, hogy nem lehetett kibírni. Állítottak rajta, lejjebb tették, sípolás megszűnt.
Nemrég a DNA kapcsolóm ment hosszabb sziesztára. Ez is javítva lett, a csatlakozással volt valami.
Ennek javítása során a szervízben sikerült a belső konzolt összekarcolni, de még az kulcsomat is összebarmolták.
A belső cserélni fogják és kapok új kulcsot.
Nem vészes hibák, de bosszantóak és plusz szervízlátogatásokat igényelnek.
Ezen kívül a jobb első ülésről hallok zörgést, ha nem ül ott senki, ezt még nem tudták megnézni. Mintha az üléstámla vagy a fejtámla mozogna...
S még egy szőrszálhasogatás: a kormányváltó két füle nagyon gyönyörű és tuti,hogy kézzel lett megmunkálva! A két fül széle nem egyforma, az egyik jobban le van gömbölyítve, a másik sarkosabb:D
Máskülönben az autó szuperrrrrr!
VKG231!!! (156+75)18-03-2019 21:30:46 // 9049
Igen, ez az rwdnél fontosabb :D
Pedigugye Stelvioból is van rwd only verzió, de talán csak az alapdízellel.
Pedigugye Stelvioból is van rwd only verzió, de talán csak az alapdízellel.
Erhard 242 (Pure Energy)18-03-2019 19:59:52 // 9048
lehet, összkeréknél nem sok értelme van az ESP kikapcsolásnak...
VKG231!!! (156+75)18-03-2019 19:35:40 // 9047
Lehet, hogy elég az is ha izomból tovább tekeritek d-ből :D
Shadin18-03-2019 17:06:21 // 9046
A motorvezérlő szoftver feltehetőleg nem lesz tuning, de a vezetésbiztonsági segédberendezések kikapcsolása elképzelhető. Nem lenne egyedi egy ilyen megoldás az olaszoknál...
Erhard 242 (Pure Energy)18-03-2019 10:13:16 // 9045
ott lehet de nem hinném, hogy a QV ESP kikapcsolós Race szoftvere futna az összes új Alfán és csak egy DNA kapcsolóval ezt meg lehetne oldani... tempomat lehetséges csak szoftver bekapcs, csak egy fajta hardver van előre ... az egy próbát megér
tdemeter18-03-2019 09:57:00 // 9044
Pedig 159-nél a tempomathoz az is elég volt.
Igazából szoftveres kérdés ez mind szerintem. Tök felesleges 6 különböző hardverrel gyártani egy autót, egyszerűbb szoftveresen engedélyezni/tiltani mindent.
Igazából szoftveres kérdés ez mind szerintem. Tök felesleges 6 különböző hardverrel gyártani egy autót, egyszerűbb szoftveresen engedélyezni/tiltani mindent.
Erhard 242 (Pure Energy)18-03-2019 08:24:34 // 9043
ez kicsit gyanús nem hinném, hogy egy kapcsoló csere megoldaná a race üzemmódot vagy a tempomat kérdést is teljesen más a távolság tartónak a szenzora, mint a simának nem csak szoftver különbség van....
Szabolcs 15918-03-2019 04:35:57 // 9042
Szabolcs 15918-03-2019 04:33:49 // 9041
Petya196817-03-2019 21:01:02 // 9040
Köszi
Erhard 242 (Pure Energy)17-03-2019 20:59:01 // 9039
nekem nem tetszik a csicsa az legyen a japókon így már jó, következő 7végén jön a scudetto :)))
RomeoOne17-03-2019 20:55:38 // 9038
Nem lesz így nagyon műanyag hatása? Szerintem pont jól nézett ki az a fém ott. Most a képen lehet, hogy nem jön át az, mint élőben, de így eléggé beleolvad a környező fekete műanyagba, amitől inkább olyan semmilyenebb lesz. Na majd VTT-n megnézzük
Erhard 242 (Pure Energy)17-03-2019 20:50:31 // 9037
Plasti Dip
Petya196817-03-2019 20:27:56 // 9036
Szia!
Segítenél? Mi a neve ennek a folyékony fóliának?
A tükörházat szeretném átfújni vele.
Köszi a segítséget előre is.
Segítenél? Mi a neve ennek a folyékony fóliának?
A tükörházat szeretném átfújni vele.
Köszi a segítséget előre is.
Erhard 242 (Pure Energy)17-03-2019 13:21:11 // 9035
Jah maszkolni nem kell a felesleges részről simán le lehet húzni...
Erhard 242 (Pure Energy)17-03-2019 13:20:07 // 9034
RomeoOne16-03-2019 18:30:51 // 9033
Viccelsz, már végsebességen robognék Németország felé, cashben perkálnám le az összeget, ha ilyen létezne :DDD
Először azt hittem, hogy a google viccel meg, mert a kocsi minden paramétere olyan volt, amilyet magamnak konfiguráltam. Mondom, ez a köcsög google még ezt is tuti kikémkedte és ez valami vevőcsalogató. De sehogy sem jött ki a matek, úgyhogy valószínűleg csak tényleg véletlen volt :D
Először azt hittem, hogy a google viccel meg, mert a kocsi minden paramétere olyan volt, amilyet magamnak konfiguráltam. Mondom, ez a köcsög google még ezt is tuti kikémkedte és ez valami vevőcsalogató. De sehogy sem jött ki a matek, úgyhogy valószínűleg csak tényleg véletlen volt :D
'''''16-03-2019 18:25:28 // 9032
Érdekelne.Lecserélném az asszonyét akkor. :-))
RomeoOne16-03-2019 18:21:59 // 9031
Biztos jelentették már. De tuti lesz fent másik. 14k eur-ért 4000 km-t futott 2017-es QV. Stock fotókkal :DDD
'''''16-03-2019 17:49:22 // 9030
Már nem elérhető.Nekem azt írja.
RomeoOne16-03-2019 14:33:05 // 9029
Gondolom ez a "Biztos, hogy nem átbaszás" kategória :DDD
QV hirdetés
QV hirdetés
Jani721216-03-2019 11:58:27 // 9028
A hátsó sajnos azért kopik jobban, mert a 450Nm-t kordában szeretné tartani
Stef16-03-2019 11:46:43 // 9027
A fékfogyásnak elképzelhető, hogy a mindenféle elektronika (kipörgésgátló, menetstabilizáló, adaptív tempómat) az oka. Titokban fékezget a kis sunyi... :)
Szabolcs 15916-03-2019 06:31:34 // 9026
Nem kevés pénzbe kerül maga a kocsi, és erre alá raknak szar minőségű tárcsákat vicc, vagy csak mi csinálunk valamit szarul , ha jól emlékszem akkor a 159 gyári tárcsa jóval többet el ment, kb olyan volt a tárcsám mint amit a mélytelepen lehet kukázni
R33Z15-03-2019 23:09:05 // 9025
38000km eredeti betet es tarcsa, a 45ezresnel lesz cseres a gyari betet. Nekem teljesen jonak tunik, es elmelegiteni sem sikerult.
G-MANN🍀15-03-2019 21:31:24 // 9024
Igen, Veloce azzal jön alapban :-)
oldrepublic15-03-2019 20:25:31 // 9023
van olyan fórumtag, aki A Giulia-hoz megrendelte a nagyobb féktárcsákat előre? Gondolkodtam rajta, de nem fért bele a keretbe. Úgy tudom, hogy a Veloce alapból azzal jön ki.
oldrepublic15-03-2019 20:23:03 // 9022
Ez így is tűnhet, de a többit is pont így használtam. Szerencsés vagy az M6-tal! Az egy örömautózás! Én az M1-en tolom majdnem minden nap. Annak kicsit más a feeling-je. Távolról meg tudom mondani, hogy román, bolgár, vagy szerb a belső sávban b---kolódó, vagy ott alvó autós! Sokszor kell fékezni, mert a külső sáv csak egy fal napközben tele kamionokkal. És napi 1-2 nagy fékezés is benne van. 2017 decemberben pont egy ilyennél szált belém hátulról egy Volvó.... :-(
Húsvétkor, ortodox karácsonykor, meg hasonló balcan tourist vonulásokkor meg agyhalál.
Húsvétkor, ortodox karácsonykor, meg hasonló balcan tourist vonulásokkor meg agyhalál.
RomeoOne15-03-2019 20:02:05 // 9021
De ez nem meglepő, pont ez a logikus. Pályàn pörögnek bele a kilométerek, fékezni meg nem kell, nem kopik annyira. Én is megyek BP-ig M6-on pályàn úgy 110 km-t, hogy fékhez hozzá sem èrek
oldrepublic15-03-2019 19:23:48 // 9020
Kicsit félve írom le, de nekem 45 e mentek az első tárcsák......... lehet, hogy valamit nem jól csinálok? :-O
A korábbi kocsiknál, főleg a Mondeo-nál már tudta a szerviz, hogy van a 20e karbantartás olajcserével, de 15e kilométerenkénti a féktárcsa csere!
A Mazda 6 is elvolt az olajcsere+féktárcsa+betét kombóval az üzemeltetésekor.
Pedig kb. 80%ban autópályázok vele. És hát.. szeretem hajtani.......................................
De ki nem, ki nem?????:-):-)
A korábbi kocsiknál, főleg a Mondeo-nál már tudta a szerviz, hogy van a 20e karbantartás olajcserével, de 15e kilométerenkénti a féktárcsa csere!
A Mazda 6 is elvolt az olajcsere+féktárcsa+betét kombóval az üzemeltetésekor.
Pedig kb. 80%ban autópályázok vele. És hát.. szeretem hajtani.......................................
De ki nem, ki nem?????:-):-)
Erhard 242 (Pure Energy)15-03-2019 18:53:00 // 9019
én is azon vagyok...ez nem normális
'''''15-03-2019 18:42:45 // 9018
Én azt csodálom,hogy az enyém így 16.000km-nél még nem kopott nullára.
Jani721215-03-2019 16:20:26 // 9016
Valamiert a Stelvion még hamarabb hal meg. A Szabolcsnak is cserélték gariban
Erhard 242 (Pure Energy)15-03-2019 16:16:13 // 9015
Milyen 40e km? Papásan vezettek :))) Nálam 15e-nél cserés a tárcsa
Jani721215-03-2019 16:06:36 // 9014
A gyári fékek szerintem elég gyenge minőségüek! Mióta kicseréltem őket zimmermannra èg és föld a különbség. A hátsók 40000 km-nél teljesen lefogytak, szóval tempósabb közlekedésnél ajánlatos hamar cserélni a gyári puding fékeket
droberto15-03-2019 15:37:24 // 9013
Megint a TC lehúzás. Én nem emlékszem, hogy a szürke pulcsis valaha is mondott ilyet vagy hasonlót, hogy a Giuliából 2018-ben 400.000-et adnak el. És miért pont akkor? Vicc.
A Race módban pedig kikapcsol mindent tudomásom szerint.
A Race módban pedig kikapcsol mindent tudomásom szerint.
Kazes☻15-03-2019 15:16:00 // 9012
Ja, értem... hát ez igazi telivér! :)))
droberto15-03-2019 15:15:47 // 9011
Nah... végre csak odaadták a legnagyobb online médiumnak is. Csoda.
Gondolom, az feltétele volt az FCA CEE-nek, hogy a Winkler a közelébe sem mehet. :)
Gondolom, az feltétele volt az FCA CEE-nek, hogy a Winkler a közelébe sem mehet. :)
'''''15-03-2019 14:57:56 // 9010
:-)
Azért furcsa mert pl a 159 messze nem volt ilyen meleg.
Nem kell nagyon meghajtani és már dől belőle a meleg.Mondjuk a motor ugyan ez.
Furcsa mert jó pár autót használtam már de ez a legtüzesebb. :-)
Azért furcsa mert pl a 159 messze nem volt ilyen meleg.
Nem kell nagyon meghajtani és már dől belőle a meleg.Mondjuk a motor ugyan ez.
Furcsa mert jó pár autót használtam már de ez a legtüzesebb. :-)
Kazes☻15-03-2019 14:33:06 // 9009
Ez csoda?! Biztos van nálatok homlokcsiszoló... tolj neki erősebben egy deszkát, vagy bútorlap darabot... meglátod! :)
'''''15-03-2019 14:27:36 // 9008
Féknyergek egyébként tényleg rövid úton is nagyon durván be tudnak melegedni.Néha ha kiszállok a garázsban attól félek,hogy kigyullad valami mert úgy nyomja a meleget.
Fékhatása viszont brutál jó.
Fékhatása viszont brutál jó.
VV615-03-2019 13:21:41 // 9007
Eddig sosem gondoltam rá, hogy a féknyereg és fékbetét mérete is számít a túlmelegedésnél, de okos ötletnek tűnik.
R33Z15-03-2019 12:37:04 // 9006
Mór Csaba nem újságíró, GT versenyző. Hobbiból, felkérésre szokott tesztelni. Szóval ez egy nagyon reális szakértői vélemény.
Stílus persze nem mérhető Karotta vagy Csikós magassághoz, de ez természetes.
Szóval tökjó ez.
Remélem jövőhéten már én is átvehetem...
Stílus persze nem mérhető Karotta vagy Csikós magassághoz, de ez természetes.
Szóval tökjó ez.
Remélem jövőhéten már én is átvehetem...
RomeoOne15-03-2019 12:19:20 // 9005
Még két dolog merült fel bennem a cikkel kapcsolatban:
1. "Ehhez hozzátesz, hogy a kipörgésgátló-stabilitáskontroll duó kikapcsolhatatlan a tudomány mai állása szerint"
Mi van? Pont az a lényeg, hogy a QV ezt race módban kikapcsolja, nem? Úgy tudom, csak a QV alatti modellekben kikapcsolhatatlan
2. "Ugyanígy nem segít a 2018. augusztusa után az európai piacra gyártott autók esetében kötelező tartozék részecskeszűrő, amely a a turbómotort hangjának maradékát tovább halkítja. "
Ez szintén WTF? Nem úgy volt, hogy csak a kisebb Giuliákba kerül részecskeszűrő, a QV-be továbbra sem tesznek?
Ott valami más technológiáról írt egyszer valaki, valami a befecskendezéssel, porlasztókkal talán.
1. "Ehhez hozzátesz, hogy a kipörgésgátló-stabilitáskontroll duó kikapcsolhatatlan a tudomány mai állása szerint"
Mi van? Pont az a lényeg, hogy a QV ezt race módban kikapcsolja, nem? Úgy tudom, csak a QV alatti modellekben kikapcsolhatatlan
2. "Ugyanígy nem segít a 2018. augusztusa után az európai piacra gyártott autók esetében kötelező tartozék részecskeszűrő, amely a a turbómotort hangjának maradékát tovább halkítja. "
Ez szintén WTF? Nem úgy volt, hogy csak a kisebb Giuliákba kerül részecskeszűrő, a QV-be továbbra sem tesznek?
Ott valami más technológiáról írt egyszer valaki, valami a befecskendezéssel, porlasztókkal talán.
'''''15-03-2019 11:50:32 // 9004
Nehezen de ki lehet bírni. :-)))
RomeoOne15-03-2019 11:31:01 // 9003
A középső bekezdéssel tökéletesen leírtad, hogy mi az RWD és AWD közti különbség.
De ha 280 sok hátra, akkor mi van az 510-el? :D Sztem csak lehet azzal is élni ;)
De ha 280 sok hátra, akkor mi van az 510-el? :D Sztem csak lehet azzal is élni ;)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
510
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?