Forum >> Giulia
Tedi19-07-2015 19:00:51 // 897
Azt magyarázza el nekem valaki, hogy miért hagyják ki a helyet az ülés közepén a biztonsági övnek, ha nem ötpontost kötnek bele, hanem tök sima utcait...
WarbiRunner (Gyuri)16-07-2015 10:21:01 // 895
Meg másodikban is, mert a címet csak úgy hagyták. Kullog a nénikéjük :-)
GT Ɨ|ѯ16-07-2015 06:27:15 // 894
monnyanak le első körben:-)
WarbiRunner (Gyuri)15-07-2015 20:39:31 // 893
Akkor jó, írtam egy mailt nekik. Gondolom innen többen is :-)
GT Ɨ|ѯ15-07-2015 19:46:02 // 890
update-elték a cikk végén legalább....:)
gáz..
gáz..
mesa09-07-2015 15:17:42 // 889
Lófaszt nem az Alfa találta ki! :D
Kicsit utána kéne járni és megnézni mit tudott az Alfa 90-es, sokkal korábban mint a Porsche felfújható vacka, vagy a Nissan Skyline
videó megtekintése itt
Kicsit utána kéne járni és megnézni mit tudott az Alfa 90-es, sokkal korábban mint a Porsche felfújható vacka, vagy a Nissan Skyline
videó megtekintése itt
mesa09-07-2015 15:13:13 // 888
Mindegyik modellt elvitték eddig is, már a 156 / 147-est is, aztán Mitot, 8C-t, Giulietta-t, 4C-t.
Semmi összefüggés nincs a kocsi kialakítása (berlinetta vagy coupé), sportossága és a Nordschleife (Nürburgring) köridők közt.
Ez egy 22 km-es lezárt hegyi pálya, ahol nagyon jól lehet tesztelni, fejleszteni. Az utolsó harmadában van egy nagyon hosszú egyenes, ott ki lehet hajtani az autók végét, a kanyarokban pedig a fékeket, dobbantókon a csillapítást tesztelni.
Nem csak az Alfa jár oda, hanem gyakorlatilag mindenki.
A QV meg a sportos csúcs modell, Ferrari motorral, karbon fékekkel, aktív aeroval. A belépő 1.8-as (?) Giulia-t, amit családi szedánnak szánnak, lehet nem is viszik oda :P
Semmi összefüggés nincs a kocsi kialakítása (berlinetta vagy coupé), sportossága és a Nordschleife (Nürburgring) köridők közt.
Ez egy 22 km-es lezárt hegyi pálya, ahol nagyon jól lehet tesztelni, fejleszteni. Az utolsó harmadában van egy nagyon hosszú egyenes, ott ki lehet hajtani az autók végét, a kanyarokban pedig a fékeket, dobbantókon a csillapítást tesztelni.
Nem csak az Alfa jár oda, hanem gyakorlatilag mindenki.
A QV meg a sportos csúcs modell, Ferrari motorral, karbon fékekkel, aktív aeroval. A belépő 1.8-as (?) Giulia-t, amit családi szedánnak szánnak, lehet nem is viszik oda :P
.......................09-07-2015 14:47:32 // 887
nekem úgy tünik csak a Sportosságra ,meg a köridöre koncentrálnak,
OK hogy sportkocsit gyártunk és a 4C nél tölk rendben is van ,hogy a Nürburgringen meg kell dönteni vele a köridöket
de kérem szépen ez egy SEDAN,
családnak ,utazóautónak ,
tök felesleges a Nürburgringre vinni
OK hogy sportkocsit gyártunk és a 4C nél tölk rendben is van ,hogy a Nürburgringen meg kell dönteni vele a köridöket
de kérem szépen ez egy SEDAN,
családnak ,utazóautónak ,
tök felesleges a Nürburgringre vinni
panza09-07-2015 13:54:11 // 886
No, úgy látszik, hogy az Alfa tényleg komolyan gondolja a megújulást! Már folyik a a tényleges teszt és nem is akárhol a julissal. Ha a cikknek hinni lehet a Frankfurti autószalonon be akarják mutatni az összes sedan változatot. Reméljük az is meg lesz és természetesen várjuk a Nürburgringeni tesztek eredményét is.
Piritu - 1.000.00007-07-2015 18:21:44 // 885
ebben csak az a szép, hogy ők maguk kiáltották ki újdonságnak, mert felfedezték a bemutató videón. Most meg úgy tálalják, mintha nem ők nézték volna be....
vm07-07-2015 17:47:11 // 884
Jó, mondjuk a modellek száma is segít az azonosításban ;-)
Liquid07-07-2015 15:32:32 // 883
azért egyszerűbb a Mito-Julis-4c-8c közül eldönteni melyiket látod mint megmondani, hogy A3,A4 vagy éppen A6 jön szembe, de ugyanez nagyjából igaz a bimmerékre.
Erhard 242 (Pure Energy)07-07-2015 14:00:23 // 882
egyet értek egy kaptafa az összes....
.......................07-07-2015 13:42:51 // 881
pont hogy a jelenleg futó 5 ös nek van totál más orra a 3 as hoz képest
a 7 es meg a méretéböl adódóan egyszerüen felismerhetö
mi beszélünk mikor a Alfa minden egyes mostani modelljén Maciface van
a 7 es meg a méretéböl adódóan egyszerüen felismerhetö
mi beszélünk mikor a Alfa minden egyes mostani modelljén Maciface van
David | Centocinquantanove07-07-2015 13:10:50 // 880
Jah pont a béjjemvéé mondja, amikor alig lehet megkülönböztetni a 3-ast az 5-östől, az 5-öst a 7-estől és így tovább.
Lehet, hogy engem nem érdekelnek eléggé a bimmerek, de sokszor ha agyonvernek se tudnám 100%-ra megmondani, hogy hanyas béjemvé az amit látok...
Ennyit erről...
Lehet, hogy engem nem érdekelnek eléggé a bimmerek, de sokszor ha agyonvernek se tudnám 100%-ra megmondani, hogy hanyas béjemvé az amit látok...
Ennyit erről...
Liquid07-07-2015 11:35:19 // 879
nehéz az autógyártásban olyat kitalálni aminek nincs előzménye
.......................07-07-2015 11:25:57 // 878
mégsem újdonság az aktív spoiler
http://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2015/07/06/az_alfa_a_nissan_utan_kullog/
http://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2015/07/06/az_alfa_a_nissan_utan_kullog/
Pityukoma06-07-2015 20:29:45 // 877
A Giulia bemutatása óta folyamatosan jönnek, írnak nekem, fotókat küldenek az ismerőseim, kollégáim, barátaim hogy hú láttad -hú olvastad -hú megnézted...stb.
Ez úgyérzem igazán jó hír! :-)))))
Olyan emberek ők akiknek soha nem volt Alfa-ja, és a Giulia-ról áradoznak:-)
Bíztató előjel, remélem így is marad :-)
Ez úgyérzem igazán jó hír! :-)))))
Olyan emberek ők akiknek soha nem volt Alfa-ja, és a Giulia-ról áradoznak:-)
Bíztató előjel, remélem így is marad :-)
GTPeti03-07-2015 15:20:33 // 876
Na igen, Thema 8.32. Egy olaszautó-rajongónak már a neve hallatán is felszalad a pulzusa. :)
127_sud02-07-2015 21:20:37 // 875
Az Alfa 90-en is volt már ilyen és azt 84-ben mutatták be! A Lancia Thema 8.32-ben meg a hátsó volt ilyen jellegű.
GTVili02-07-2015 19:53:25 // 874
He-he.....a Mitsubishi GT 3000-en már a 90'-es évek óta voltak aktív spoilerek....:-)
:Szájmon:QV:147:GT:02-07-2015 19:42:07 // 873
A cikk nem igazán pontos....Ez az aktív első légterelő dolog már létezik pár éve az új 911-es Porschen szóval nem az Alfa találta ki hanem az Alfa koppintotta.... :/
GTPeti02-07-2015 19:37:43 // 872
Aki megnézte a videót, már a bemutatás napján tudta. ;)
vm02-07-2015 19:28:00 // 871
És akkor itt picsog mindenki hogy Béjjemvé másolat, meg nem elég előremutató...
Szerintem meg fognak még Jürgenék sírni... ;-)
Szerintem meg fognak még Jürgenék sírni... ;-)
redbull9002-07-2015 19:24:05 // 870
Haddel02-07-2015 18:56:15 // 869
misike7602-07-2015 13:45:09 // 868
Céges 1.3 mjtd 195000nél jár, napi 140km-t megy 2be 18-20km/h val. Ezt egy autó se szeretné, de a motornak semmi gondja, pöc-röf és megy. Naponta kb 90szer megállunk meg elindulunk vele és bírja szépen.
GTPeti02-07-2015 12:49:52 // 867
Lehet 170-ért is kapni. Ha belegondolok, hogy a GTV-re is ennyi egy 16-os téligumi a hülye gyári méret miat...
dyRo02-07-2015 09:11:19 // 866
Jójó, de szubjektív beonyomásokat szeretnék olvasni, ha már nem tudok én is ellátogatni. Mondjuk holnap :)
Ja, gondoltam, hogy lóhalálában volt a látogatás, de azért tényleg ne maradjon el a folytatás sem! :) Ha már van valami kézzel fogható dolog is amiről beszélni lehet, a sok ígéret meg terv helyett.
Ja, gondoltam, hogy lóhalálában volt a látogatás, de azért tényleg ne maradjon el a folytatás sem! :) Ha már van valami kézzel fogható dolog is amiről beszélni lehet, a sok ígéret meg terv helyett.
Dömpi (il dottore)02-07-2015 00:06:09 // 865
ja, összenézve az enyémmel (235/40 ZR19) ugyanz a típus (Bridgestone Potenza RE050A) tényleg csak kicsit drágább. Én tavaly 62k-ért vettem a 4 db-ot. Most a 285/30 ZR19 75k, a 245/35 ZR19 pedig 65k.
Mondjuk szerintem majd a nekem is reális 1750 TBI vagy az egyel erősebb benyás verzió abroncsai valószínűsíthetőleg mások lesznek majd. De ha nem, az sem baj!
Mondjuk szerintem majd a nekem is reális 1750 TBI vagy az egyel erősebb benyás verzió abroncsai valószínűsíthetőleg mások lesznek majd. De ha nem, az sem baj!
Liquid01-07-2015 23:46:31 // 864
a tirendo-nál 209EUR a 285-ös Pirelli, nem olyan vészes :)
Dömpi (il dottore)01-07-2015 23:30:01 // 863
Ez így oké is lenne, a legkisebb gyerkőc most 1,5 éves, 5 év múlva sem lesz még olyan nagy, hogy ne férne el.
Mire meg nagyok lesznek és kinövik a hátsó üléssort, addigra lesz saját kocsijuk :)
Mire meg nagyok lesznek és kinövik a hátsó üléssort, addigra lesz saját kocsijuk :)
Haddel01-07-2015 20:07:16 // 862
Jav: nem sokkal drágább
Haddel01-07-2015 20:01:46 // 861
Kiváncsiságból rá is kerestem a 285ös méretre,de nem vészes,220 euro körül lehet kapni,Bridgestonet,Pirellit.Nem drágább ,mint a 159 TI mérete.
Haddel01-07-2015 19:57:03 // 860
Nagyon állat! Egyre jobban kívánom😃
Tommi01-07-2015 19:40:47 // 859
Erhard 242 (Pure Energy)01-07-2015 18:59:20 // 858
jaja ez Brembo sport tárcsa....kell is az 500 ló alá :)))
BeeGee01-07-2015 18:54:12 // 857
Dömpi segítek:
Valami hasonlóra számíthatsz a Ghibliből kiindulva. Van itt minden, fejtámla, őv, isofix. Nem hiszem hogy ezeket kihagynák a Giuliából. Bár kényelmes tuti nem lesz :)
Valami hasonlóra számíthatsz a Ghibliből kiindulva. Van itt minden, fejtámla, őv, isofix. Nem hiszem hogy ezeket kihagynák a Giuliából. Bár kényelmes tuti nem lesz :)
GTVili01-07-2015 18:53:22 // 856
Mér' a Ferkára vagy a Maserra olcsó.....? ;-)
Halesz01-07-2015 18:46:53 // 855
Majdnem :)
245/35 R19 (az első kerekeken) és 285/30 R19 (a hátsókon). Nem lesz olcsó rá a gumi se...
245/35 R19 (az első kerekeken) és 285/30 R19 (a hátsókon). Nem lesz olcsó rá a gumi se...
Dömpi (il dottore)01-07-2015 18:33:07 // 854
jól látom a gumiméret 235/30 ZR19?
GTVili01-07-2015 18:14:34 // 853
A második képen látszik,hogy teljesen le van burkolva....
Halesz01-07-2015 18:12:34 // 852
Arról nem, nem igazán lehetett jól befotózni alá.
GTPeti01-07-2015 18:10:14 // 851
"A hátsó fékeknél egy kiegészítő nyereg is van, úgy tudjuk, hogy ez az elektromos rögzítőfék."
Mint az egyettalálhattokmelyik típusnál... :)
Az aljáról nem készült kép?
Mint az egyettalálhattokmelyik típusnál... :)
Az aljáról nem készült kép?
Halesz01-07-2015 18:06:40 // 850
Feltöltöttünk egy részletgazdag galériát az Alfa Amore Facebook-oldalára. Itt találjátok!
Egy képet kiemelnék:
Ez itt a hátsó kerék féktárcsája.
A hátsó fékeknél egy kiegészítő nyereg is van, úgy tudjuk, hogy ez az elektromos rögzítőfék.
Az autó karbon-kerámia féktárcsákkal is kapható lesz! Szerintünk a bemutatott autókon ilyen karbon féktárcsák voltak.
A fékek egyébként a Brembotól érkeznek majd.
Egy képet kiemelnék:
Ez itt a hátsó kerék féktárcsája.
A hátsó fékeknél egy kiegészítő nyereg is van, úgy tudjuk, hogy ez az elektromos rögzítőfék.
Az autó karbon-kerámia féktárcsákkal is kapható lesz! Szerintünk a bemutatott autókon ilyen karbon féktárcsák voltak.
A fékek egyébként a Brembotól érkeznek majd.
Haddel01-07-2015 17:21:02 // 849
A múzeumot felvettem a bakancslistámra,ha idén ,nem is,jövőre tuti megnézem.
Halesz01-07-2015 17:12:38 // 848
Szosza:
Igyekeztünk nagyon, hogy első kézből és a leggyorsabban értesüljetek mindenről :)
Továbbra is ezen dolgozunk!
Köszi a bizalmat :)
Igyekeztünk nagyon, hogy első kézből és a leggyorsabban értesüljetek mindenről :)
Továbbra is ezen dolgozunk!
Köszi a bizalmat :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
485
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?