Forum >> Giulia
Invisible21-09-2015 13:31:49 // 1247
Azon a részen jót mosolyogtam, amikor azon témáztak, hogy mi a jelenlegi modellkínálat és a 159 gyártásban van-e még.
Kazes☻21-09-2015 13:27:02 // 1246
gügyék... pff...
Invisible21-09-2015 13:17:26 // 1245
Sajnos itt már nem annyira elismerően beszélnek a Giuliáról, illetve az Alfáról.
Liquid21-09-2015 07:54:05 // 1243
EDEC szerint simán
Zsolt15521-09-2015 06:52:56 // 1242
Lehet attól kapott sokkot, hogy míg ők BMW Zafirával vagánykodnak, addig a lenézett olaszok elég rendesen odatettek a Giuliával. :-))
Zsolt15521-09-2015 06:46:13 // 1241
A következő kettőt is inkább sportkocsinak tevezték, mint családi limuzinnak. :-))
.......................21-09-2015 00:03:16 // 1240
Megeszem a kalapom ha egy 510lovas benzines gép 8,5 litert eszik
pityke20-09-2015 22:57:45 // 1239
ez a gyöngyház szürke eszméletlenül szép szerintem :)
GTPeti19-09-2015 23:05:13 // 1238
Mindenki sajnálja, nem kívánunk neki rosszat. Csak élcelődik a társaság, mert a szomorú esemény ellenére is jól jött ki.
Szabolcs 15919-09-2015 21:04:15 // 1237
.......................19-09-2015 10:51:57 // 1236
Ez nem vicces,
A Krüger úr rosszul lett ,
És sajnálom
A Krüger úr rosszul lett ,
És sajnálom
Giuntini18-09-2015 18:36:21 // 1235
Szerintem egy dupla kuplungos lesz!
Tedi18-09-2015 18:24:17 // 1234
Lesz ;)
GTPeti18-09-2015 11:00:09 // 1233
A két kérdés nincs egymással kapcsolatban. :P
Amerikában MUSZÁJ ilyen autót automatával árulni. Vagyis kijelenthetjük, hogy lesz. :)
Amerikában MUSZÁJ ilyen autót automatával árulni. Vagyis kijelenthetjük, hogy lesz. :)
dyRo18-09-2015 09:04:39 // 1232
Nekem ezek a műszerfal tetejére rápakolt lcd kijelzők a halálom. Nem is tudtam, hogy ez van az M3-ban is. Mercikben, Mazdákban láttam eddig. Az Alfáé egyértelműen szebb.
A 4-5 üléses dolgot viszont nem értem. GT-ben is volt ilyen és olyan verzió is. Nem tudom van-e értelme. Nyilván szükségülés a középső akármelyik autóban, de azért jó ha van.
A nagy árszórás viszont szerintem tök normális. Egy C-osztály AMG alapára 23MFt, ami simán fel tud menni 36MFt-ra is. Ugyanaz a motor, teljesítmény.
A 4-5 üléses dolgot viszont nem értem. GT-ben is volt ilyen és olyan verzió is. Nem tudom van-e értelme. Nyilván szükségülés a középső akármelyik autóban, de azért jó ha van.
A nagy árszórás viszont szerintem tök normális. Egy C-osztály AMG alapára 23MFt, ami simán fel tud menni 36MFt-ra is. Ugyanaz a motor, teljesítmény.
Tommi17-09-2015 23:25:49 // 1231
Nehezen tudom elképzelni, hogy ne lenne automata, tuti beleapplikálják a TCT-t valami megerősített formában.
VKG231!!! (156+75)17-09-2015 21:16:03 // 1230
Abarai17-09-2015 19:27:14 // 1228
Ez jó lett, gratula! Külön örültem, hogy megnéztétek az M3-ast is. A hajszálnyi elfogultság meg egyáltalán nem hiba ezen a site-on. :)
Halesz17-09-2015 16:04:04 // 1227
Kiállítva nem volt ilyen, és egyelőre a honlapon se írnak róla.
De ha jól emlékszem, volt róla szó, hogy lesz automata QV (Tedi talán jobban tudja)
http://www.alfaromeo.com/models/giulia/powertrain
De ha jól emlékszem, volt róla szó, hogy lesz automata QV (Tedi talán jobban tudja)
http://www.alfaromeo.com/models/giulia/powertrain
Halesz17-09-2015 15:43:40 // 1226
Köszi :)
Igyekszünk, igyekszünk, a következő ilyen projektünkre még jobban készülünk majd.
Igyekszünk, igyekszünk, a következő ilyen projektünkre még jobban készülünk majd.
.......................17-09-2015 15:23:24 // 1225
Profi munka ez a kisfilm,gratulálok
Akár csinálhatnátok egy Alfa Amore TV t is:)
Akár csinálhatnátok egy Alfa Amore TV t is:)
.......................17-09-2015 15:20:49 // 1224
Lesz QV Gulia automatával is?
volt kiállítva?
volt kiállítva?
Forsberg17-09-2015 14:38:03 // 1223
Remek videó, köszi! :)
Halesz17-09-2015 13:10:40 // 1221
Készítettünk egy videót, amelyben sok részletet megmutatunk a Giuliából :)
https://www.youtube.com/watch?v=Xc7bOR35VTo
https://www.youtube.com/watch?v=Xc7bOR35VTo
Competizione17-09-2015 10:37:05 // 1220
Ez tényleg korrekt írás,reméljük a folytatatás is ilyen lesz.Forza Alfa.
.......................17-09-2015 07:09:57 // 1219
A tömegtermelésű motorok mindíg megbizhatóbbak mint a kisszériások
Tommi16-09-2015 23:09:28 // 1218
OFf
Ne gondold... :)
Jópár éve Édesapámmal jártunk a Lambo gyári múzeumában, illetve a néhány faluval odébb lévő privát, családi gyűjteményt is megnéztük (ahova nem lehet csak úgy az utcáról beesni, Ferruccio unokaöccse kezeli a családi hagyatékot). Beszélgettünk néhány gyári dolgozóval, a melóstól az öltönyös menedzserig. Az Öregem jól beszél olaszul, látták, hogy Alfával érkeztünk, másképp álltak hozzánk :) És mindegyikük azt mondta, hogy elsőre nagy volt az ijedelem, amikor a VW-Audi betette a lábát a Lambohoz, de gyakorlatilag alig változott valami azonkívül, hogy a cég tulajdonosát máshogy hívják. Meghagyták a szabadságukat, rengeteg pénzt toltak a fejlesztésbe és úgy általában nagy tisztelettel és alázattal kezelik a márkát. Fabio, aki a családi gyűjteményt kezeli, ugyanezt mondta, szerinte a legjobb dolog volt az Audi, ami a Lamboval történhetett. Stabil háttér, tőke, növekvő eladások, több profit. A gyár jobb formában van, mint valaha. És hogy győri Audi motor van a bébi-bikákban? A mai globalizált autóiparban ezt kb pont leszarják :)
ON
Ne gondold... :)
Jópár éve Édesapámmal jártunk a Lambo gyári múzeumában, illetve a néhány faluval odébb lévő privát, családi gyűjteményt is megnéztük (ahova nem lehet csak úgy az utcáról beesni, Ferruccio unokaöccse kezeli a családi hagyatékot). Beszélgettünk néhány gyári dolgozóval, a melóstól az öltönyös menedzserig. Az Öregem jól beszél olaszul, látták, hogy Alfával érkeztünk, másképp álltak hozzánk :) És mindegyikük azt mondta, hogy elsőre nagy volt az ijedelem, amikor a VW-Audi betette a lábát a Lambohoz, de gyakorlatilag alig változott valami azonkívül, hogy a cég tulajdonosát máshogy hívják. Meghagyták a szabadságukat, rengeteg pénzt toltak a fejlesztésbe és úgy általában nagy tisztelettel és alázattal kezelik a márkát. Fabio, aki a családi gyűjteményt kezeli, ugyanezt mondta, szerinte a legjobb dolog volt az Audi, ami a Lamboval történhetett. Stabil háttér, tőke, növekvő eladások, több profit. A gyár jobb formában van, mint valaha. És hogy győri Audi motor van a bébi-bikákban? A mai globalizált autóiparban ezt kb pont leszarják :)
ON
Piritu - 1.000.00016-09-2015 21:00:36 // 1217
Elég komoly elképzeléseitek vannak...
A "konkurencia" belépő motorja 136LE benzin, ill. 116LE diesel :-DD
A "konkurencia" belépő motorja 136LE benzin, ill. 116LE diesel :-DD
GTPeti16-09-2015 20:33:10 // 1216
Egy 2.2-es, nem szénnéhúzott dízel 200+ lóval? Szerintem pont elég lesz. B)
WarbiRunner (Gyuri)16-09-2015 19:05:11 // 1212
Tipp:
Az alap, 1.4 turbó, de szerintem 190 lóval.
Aztán 1.8 TBi 270-280 lóval.
Az alap, 1.4 turbó, de szerintem 190 lóval.
Aztán 1.8 TBi 270-280 lóval.
Competizione16-09-2015 18:58:49 // 1211
1750TBi
Tedi16-09-2015 18:23:47 // 1210
Ami eddig tuti, hogy ez a V6-os alublokkos és alu hengerfejes is. A többi meg csak pletyka eddig :)
.......................16-09-2015 16:11:13 // 1209
Azt írják,hogy minden motor alu blokkos
Még a diesel is!
Még a diesel is!
Putyesz16-09-2015 15:08:31 // 1207
WarbiRunner (Gyuri)16-09-2015 08:57:18 // 1206
Mármint eredetileg nincs...
WarbiRunner (Gyuri)16-09-2015 08:51:22 // 1205
A Lambo emblémán nincs orrkarika :-) Amelyik bika orrában karika van (pláne 4), az már egy betört, megkínzott háziállat, nem az a logón szabadon tomboló négylábú. Ennyi :-)
WarbiRunner (Gyuri)16-09-2015 08:40:54 // 1204
Az a felirat engem is zavar :-) Ez nagyon 90-es évek keleti blokk feeling :-)
Liquid15-09-2015 22:39:47 // 1203
a Vipert se hagyd ki az aljassági listából :)
Tommi15-09-2015 22:25:15 // 1202
Ez a Lamborghini vs Giulia egy érdekes kérdés, nekem is szemet szúrt :)
Papíron elvileg a Murci a jobb a 2,6 kg/LE arányával, szemben a Giulia 3 kg/LE értékével. De a Lambók legendásan híresek a nehéz, profi sofőrt kívánó kezelhetőségükről, tényleg vad bikák, akik tudnak meglepetést okozni még a rutinos pilótáknak is :) És pályázáskor a nyers erőn kívül rengeteget számít a kezelhetőség. Ez kb olyan, mintha egy szálkás atlétát (Giulietta) eresztünk össze egy birkózóval (Lambo), elvileg utóbbi erősebb testalkatú és jobb állóképességű, de pl hosszútávfutáshoz nem ideális a testfelépítése, az izomzata, borítékolható, hogy alul fog maradni egy ilyen műsorszámban. Náluk már csak a Ford GT 40 aljasabb ilyen szempontból, hozzájuk képest a Lambo is csak jámbor kezesbárány :)
Papíron elvileg a Murci a jobb a 2,6 kg/LE arányával, szemben a Giulia 3 kg/LE értékével. De a Lambók legendásan híresek a nehéz, profi sofőrt kívánó kezelhetőségükről, tényleg vad bikák, akik tudnak meglepetést okozni még a rutinos pilótáknak is :) És pályázáskor a nyers erőn kívül rengeteget számít a kezelhetőség. Ez kb olyan, mintha egy szálkás atlétát (Giulietta) eresztünk össze egy birkózóval (Lambo), elvileg utóbbi erősebb testalkatú és jobb állóképességű, de pl hosszútávfutáshoz nem ideális a testfelépítése, az izomzata, borítékolható, hogy alul fog maradni egy ilyen műsorszámban. Náluk már csak a Ford GT 40 aljasabb ilyen szempontból, hozzájuk képest a Lambo is csak jámbor kezesbárány :)
VKG231!!! (156+75)15-09-2015 20:58:00 // 1201
Hát főleg a QP-hoz hasonlítva...
Pont annyi a különbség egy olasz és egy német autó között, mint a panaméra meg a QP közt. Aki ezt nem érti, az valóban vehet magának bömöst, fospelt meg pócvágent.
Ja meg tuningbogarat negyvenmillióért :P
Állítólag az Amazon horribilis pénzt ad nekik a műsorért...
Amúgy, hogy egy kis ON is legyen... Csak engem zavar az a kalligráfia ott hátul? Olyan ronda Homasitás, azt hittem, hogy a 159 TBI felirata után nem lesz gagyibb, de úgy látom, hogy a Maseratihoz igazolt a feliratrajzoló ember...
Pont annyi a különbség egy olasz és egy német autó között, mint a panaméra meg a QP közt. Aki ezt nem érti, az valóban vehet magának bömöst, fospelt meg pócvágent.
Ja meg tuningbogarat negyvenmillióért :P
Állítólag az Amazon horribilis pénzt ad nekik a műsorért...
Amúgy, hogy egy kis ON is legyen... Csak engem zavar az a kalligráfia ott hátul? Olyan ronda Homasitás, azt hittem, hogy a 159 TBI felirata után nem lesz gagyibb, de úgy látom, hogy a Maseratihoz igazolt a feliratrajzoló ember...
GTPeti15-09-2015 20:52:03 // 1200
Jeremy is állandóan eltakarta a szemeit, mikor a Panamera jött felé a 4-doors supercars epizódban. Most meg már gondolom a Giu-s adást tervezi (bár azt nem tudom melyik műsor keretei közt).
VKG231!!! (156+75)15-09-2015 20:28:36 // 1199
Sokat is szeretnék! :D
Zuffenhausen a kedvenc vw1301 tuningműhelyem :D
Mondjuk a panaméra (tényleg, akkor már miért nem Tarnaméra? Annak még értelme is lenne) kecsességében nagyjából a T2-re hasonlít. Hiába na, rokonok... :) Még ha távoliak is.
Zuffenhausen a kedvenc vw1301 tuningműhelyem :D
Mondjuk a panaméra (tényleg, akkor már miért nem Tarnaméra? Annak még értelme is lenne) kecsességében nagyjából a T2-re hasonlít. Hiába na, rokonok... :) Még ha távoliak is.
GTPeti15-09-2015 20:08:59 // 1198
Ezzel a mondatoddal Stuttgartban sok barátot szereznél. :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
415
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?