Te megvennél egy Giuliát 1.4-es (!) motorral? :) Én nem :)
Az egész autó koncepciója azon alapult, hogy zsír új motorokat dobnak bele. Ez ugye négy blokk. Bár nekem furcsa, hogy az alap verzió 90 százalékát két blokkal oldják meg.
Forum >> Giulia
Tedi24-09-2015 16:08:33 // 1361
Zsolt15524-09-2015 14:17:45 // 1360
Lehet hogy az a 318d is drágább lesz, ha azt akarják, hogy ne csak az Euro3-t teljesítse.
dyRo24-09-2015 09:46:35 // 1359
Azért az alap verzió súlyáról se tudunk semmit, nem csak a motorjairól. Nyilván nem kapja meg a karbon meg alu könnyítések nagy részét a 150lóerős kivitel... Amúgy ez a qv motor hány kiló lehet? Mondjuk egy 1750 tibihez képest?
VKG231!!! (156+75)24-09-2015 08:56:24 // 1358
És Giulia.
VKG231!!! (156+75)24-09-2015 08:49:28 // 1357
Mint pl. nálad is.
Liquid24-09-2015 08:04:23 // 1356
szerintem is össze lehet hozni, a Giulia jelentősen könnyebb lesz a 159-nél, ez már önmagában is ígéretes
.......................24-09-2015 07:50:14 // 1355
Ebben biztos lehetsz,hogy zuhan az ára majd mint a kő használtan
hisz a nem alfások szemében a Gulia is csak egy szarolasz
hisz a nem alfások szemében a Gulia is csak egy szarolasz
VKG231!!! (156+75)24-09-2015 06:34:16 // 1354
Simán lehet, de eddig nem ezt szoktuk meg a fiattól, ezért vagyok meglepve :)
De persze lehet pont a Giu a váltás, mert ez a blokk kell majd a 166-utódba, a két suvba meg mindenfelé. Lejjebb pedig marad az 1.4-1750 vonal ahogy eddig is. Max a hátsókerekes Giulietta-utód tetejébe (QV?) teszik a 2.0-át.
De persze lehet pont a Giu a váltás, mert ez a blokk kell majd a 166-utódba, a két suvba meg mindenfelé. Lejjebb pedig marad az 1.4-1750 vonal ahogy eddig is. Max a hátsókerekes Giulietta-utód tetejébe (QV?) teszik a 2.0-át.
GTPeti23-09-2015 23:30:38 // 1353
Márpedig a gyári fogyasztásadatoknál ilyesmiket szoktak megadni. Jó, tudom, éppen most borul a bili, de én egy modern turbós benzinestől ilyen temponál egyáltalán nem tartom már irreálisnak az elképzelést.
(150ekm után hidd el, tudom mennyit eszik az autóm. :) (Hatfelet.)
(150ekm után hidd el, tudom mennyit eszik az autóm. :) (Hatfelet.)
Liquid23-09-2015 22:25:46 // 1352
konstans 150-nél egy 2.4es 159 se eszik 7-et, sőt még egy 156 se, de mindenesetre szép lenne :D
GTPeti23-09-2015 22:20:56 // 1351
Szerintem is ez lehet. Az tényleg bölcs lenne részükről, ha nem egy agyonhúzott 1.4-es fűnyírómotort tennének bele. Kicsit ugyan szembemennének a downsize-trenddel, de ezért szeretjük őket. Ha egy 200 LE-s benzinesnél el tudnák érni, hogy konstans 150-nél 7 litert eszik, akkor engem már szinte meg is vettek. :)
Liquid23-09-2015 21:52:38 // 1350
Nem lehetetlen, hogy azt fúrták fel?
Kisebb turbonyomás, nem szarráhúzva, lehet hogy jobban tudja venni az emissziós akadályokat, lást Mazdáék szívómotorjai pl.
Reméljük a legjobbakat :)
Kisebb turbonyomás, nem szarráhúzva, lehet hogy jobban tudja venni az emissziós akadályokat, lást Mazdáék szívómotorjai pl.
Reméljük a legjobbakat :)
VKG231!!! (156+75)23-09-2015 21:40:36 // 1349
És az 1750 tbit veszni hagyják? Nem akkor kifizetődő egy motor gyártása, ha minél többet adnak el belőle? Pláne az fura, hogy a 2.0 alapváltozata ugyanazt tudja, mint az 1.4 multiair és csak a közepes verzió van az az 1750 szintjén. Ennek nem sok hasznát látom eddig...
Pláne, hogy 13 éve volt ilyen erős szívó 2 literese az Alfának, ehhez a teljesítményhez nem kell(het) turbó!
Pláne, hogy 13 éve volt ilyen erős szívó 2 literese az Alfának, ehhez a teljesítményhez nem kell(het) turbó!
VKG231!!! (156+75)23-09-2015 21:36:08 // 1348
A kifejezés, amelyet bőszen kerestél a magyar nyelvben így néz ki: különbség. Majd legközelebb. Talán.
panza23-09-2015 21:31:34 // 1347
A totalcar árgus szemekkel figyeli az oldalainkat! Azért még mindig vakon repülnek, hogy idézzem őket " a legújabb pletykák szerint"!
Kazes☻23-09-2015 20:56:05 // 1346
...viszont ez nem biztos, hogy hosszútávon kifizetődő és egészséges! :)
vm23-09-2015 20:08:57 // 1345
Van aki PS3-al lazít, van aki falmászik, és van aki attól érzi jól magát, hogy folyamatosan felbassza mások agyát. Ez is egyfajta hobbi, és még olcsó is...
Haddel23-09-2015 19:27:10 // 1344
Én abban reménykedek,hogy a Giuliának is olyan legyen az értékvesztése mint a 159-nek,hogy három évesen az új árának harmadáért meg tudjam venni.
GTPeti23-09-2015 16:46:42 // 1343
Már írták régebben, hogy ami biztos lesz, az egy 2.2-es, négyhengeres dízel valami 210 lóerővel. A 2.9 JTDm-ben csak reménykedni lehet, hogy a Giu is megkapja, nem csak a "169".
Szabolcs 15923-09-2015 15:59:02 // 1342
.......................23-09-2015 15:44:19 // 1341
Azért van külömbség emberek ,és gépek között
De vannak emberek akiknek fontosabb egy gép mint egy ember
De vannak emberek akiknek fontosabb egy gép mint egy ember
Gegee23-09-2015 15:26:47 // 1340
Az a helyzet, hogy te is alpári vagy, csak nem veszed észre vagy egyszerűen nem foglalkozol vele. Az, hogy gyakorlatilag szarba tiprod az új alfa modellt, ezt a többség személyes sértésként éli meg itt ezen az oldalon, mint ha magát az embert bántottad volna meg. Ezt még + fokozod azzal, hogy az alfa most tényleg nagyot alkotott ennek ellenére ezt is dobálod mocsokkal. Érzésem szerint nem ez a QV hivatott a 159-es alfát váltani, hanem majd ennek az utcai változatai. Személyes véleményem az, hogy ezzel az alfának a célja az volt, igen is, megmutatjuk, hogy nem akarunk elveszni a semmibe, tudunk olyan autót építeni, ami után elismerően bólintanak a nagy autógyártó cégek illetve az újságírók. így is lett. Lehet, ha személyesen beszélne veled az ember, egészen másképp jönne le a gondolatmeneted. De olvasva a hozzászólásaid zömét, számomra olyannak tűnsz, mint a sport szeletes csávó a reklámfilmből. Te csak segíteni szeretnél, de nagyon nem jön össze.
Kócosw23-09-2015 15:25:14 // 1339
kicsit kocsmai hangulat lett ugy erzem :D
Kócosw23-09-2015 15:22:43 // 1338
jo kerdes semmi infot nem tudtak mondani...uh nemtom meddig varjak a meghivora a probavezetes ügyeben.... :)
meg föleg mire keszüljek... 1.6 szivodizelre vagy vmi franko soros 5 hengeres dizelre :DDD
meg föleg mire keszüljek... 1.6 szivodizelre vagy vmi franko soros 5 hengeres dizelre :DDD
.......................23-09-2015 15:15:20 // 1337
Béke van
Tedi23-09-2015 15:05:15 // 1336
Nyugodtság.
VKG231!!! (156+75)23-09-2015 14:38:33 // 1335
De bazmeg, kurvára lehetnék. És? Majd te mondod meg, aki írásjelek és nagybetűk használatára is képtelen, ugye?
Halesz23-09-2015 14:26:15 // 1334
Tedi23-09-2015 13:50:27 // 1333
Genf, március 1-jén lesz a sajtónap, már leadtam a regisztrációt, ott leszünk és toljuk az infókat ;)
.......................23-09-2015 13:40:06 // 1332
Alpáribb már nem is lehetnél,
Gratulálok
Gratulálok
GTPeti23-09-2015 13:23:23 // 1331
A "ma meg"-hez azért én még hozzátenném, hogy 10 éve még 250 Ft volt az euro, most pedig 310... Azért ez több, mint 20%-os többlet a forintban írt áraknál. Ezt se felejtsük el.
VKG231!!! (156+75)23-09-2015 13:08:08 // 1330
Tetteti mi?
VKG231!!! (156+75)23-09-2015 13:07:13 // 1329
Viszont kibaszott kurvajó bmwmerciaudivwskodakiahyundaitoyotasubaruvolvót
vagy akármit!!!!!!! Vehetnél. Vegyél már. Légyszi.
Ezek az autók szarok, drágák, nemdízelek, nemkétajtósak, nem átöltöztett grandepuntók dupla áron, tehát NEM NEKED VALÓK!!!
Kibaszott csodálatos kétajtós a1 trédéiket (ugyan a megyvenszeresét bocsátják ki na de NÉMET!!!!) meg opel ádámokat (VISZPÖRING DÍZÖL BASZOD!!!) meg mini ván d-ket (3 henger!!! Zseniális és olcsó!!!) lehet vásárolni, mind sokkal sokkal jobbak ezeknél a fos olasz okádásoknál.
Ezek nem értenek semmihez, szépérzékük sincs (a mito óta vesztették el ugye!!!), és túlárazott szarokat árulnak. Kivéve a mitot. Ami nem egy grande punto dupla áron... neeeemmm.
Oké ez a szar Giulia meggyaláz és lepisál egy lp640-et de hát ha egyszer nem 5.5 litert eszik mint a mito és nem kétajtós akkor csak szar lehet nem? Szar is!!!
vagy akármit!!!!!!! Vehetnél. Vegyél már. Légyszi.
Ezek az autók szarok, drágák, nemdízelek, nemkétajtósak, nem átöltöztett grandepuntók dupla áron, tehát NEM NEKED VALÓK!!!
Kibaszott csodálatos kétajtós a1 trédéiket (ugyan a megyvenszeresét bocsátják ki na de NÉMET!!!!) meg opel ádámokat (VISZPÖRING DÍZÖL BASZOD!!!) meg mini ván d-ket (3 henger!!! Zseniális és olcsó!!!) lehet vásárolni, mind sokkal sokkal jobbak ezeknél a fos olasz okádásoknál.
Ezek nem értenek semmihez, szépérzékük sincs (a mito óta vesztették el ugye!!!), és túlárazott szarokat árulnak. Kivéve a mitot. Ami nem egy grande punto dupla áron... neeeemmm.
Oké ez a szar Giulia meggyaláz és lepisál egy lp640-et de hát ha egyszer nem 5.5 litert eszik mint a mito és nem kétajtós akkor csak szar lehet nem? Szar is!!!
Liquid23-09-2015 12:48:44 // 1328
Ja und?
ez minden gyártónál így van, a Golf GTI RS tökömtudjami se egy árban van az 1.2TSI alapváltozattal, meg a Mercedes A140 és az AMG GT között is van jókora szorzó.
Nem értem mit kell ezen rugózni, az egyetlen negatívum az, hogy egyelőre hallgatnak a "mezei" modellekről, de nyilvánvalóan nem csak QV lesz
ez minden gyártónál így van, a Golf GTI RS tökömtudjami se egy árban van az 1.2TSI alapváltozattal, meg a Mercedes A140 és az AMG GT között is van jókora szorzó.
Nem értem mit kell ezen rugózni, az egyetlen negatívum az, hogy egyelőre hallgatnak a "mezei" modellekről, de nyilvánvalóan nem csak QV lesz
pettinke23-09-2015 12:41:02 // 1327
majd lesz később.
nem az első eset, hogy az Alfa a sportverziót hozza ki egy családból először.
1954-ben a Giulietta családból a Sprint (=sport coupé) jelent meg először, a berlina jóval utána. ez így nagyobbat üt, mintha kihozták volna az egyhatdízelt, és aztán majd 1/2 évvel később "ja, egyébként van ilyen vadállat is", amikor már nem hat az újdonság erejével.
nem az első eset, hogy az Alfa a sportverziót hozza ki egy családból először.
1954-ben a Giulietta családból a Sprint (=sport coupé) jelent meg először, a berlina jóval utána. ez így nagyobbat üt, mintha kihozták volna az egyhatdízelt, és aztán majd 1/2 évvel később "ja, egyébként van ilyen vadállat is", amikor már nem hat az újdonság erejével.
pettinke23-09-2015 12:35:03 // 1326
őőőőőőő
igen, és?
nem értem, amit írsz ... vagdalkozol árakkal összevissza.
a "normale" Giulia a 159 szegmensében vagy picivel felette lesz.
mi a problémád?
tegnap az egyik kollégám kapott céges autónak egy 2.0 dízel Octaviát. összeraktam tréfából a konfigját a honlapon. listaáron 9 mio HUF.
miért fáj neked, hogy QV, ami a normál szériához képest csurig van brutál műszaki tartalommal (meg nyilván extraprofittal) ugyanolyan drága mint a többi gyártó ugyanilyen trackday-kompatibilis típusai?
igen, és?
nem értem, amit írsz ... vagdalkozol árakkal összevissza.
a "normale" Giulia a 159 szegmensében vagy picivel felette lesz.
mi a problémád?
tegnap az egyik kollégám kapott céges autónak egy 2.0 dízel Octaviát. összeraktam tréfából a konfigját a honlapon. listaáron 9 mio HUF.
miért fáj neked, hogy QV, ami a normál szériához képest csurig van brutál műszaki tartalommal (meg nyilván extraprofittal) ugyanolyan drága mint a többi gyártó ugyanilyen trackday-kompatibilis típusai?
.......................23-09-2015 12:33:46 // 1325
Mikó?
Én azt vártam,hogy Frankfurtban már lesz
Én azt vártam,hogy Frankfurtban már lesz
Halesz23-09-2015 12:20:01 // 1324
Szosza, komolyan, miért tetteted a hülyét?
A Giuliából is lesz 10 millió körüli alapváltozat, ezerszer megbeszéltük már itt.
A Giuliából is lesz 10 millió körüli alapváltozat, ezerszer megbeszéltük már itt.
WarbiRunner (Gyuri)23-09-2015 12:09:32 // 1323
Gondolom itt rejlik az a "semi" szócska. Valami trükk/ötlet, amit nyilván nem tesznek ki az internetre :-)
.......................23-09-2015 12:01:34 // 1322
Ja akkor csak nekem furcsa hogy ,
A mito 5 milliós autó
A gulietta max 10
A 159 9...13 milla volt
Ma meg
4C 22 milla
Gulia QV 25...30 milla
Az biztos hogy ezután a vevökör is cserélődik
A mito 5 milliós autó
A gulietta max 10
A 159 9...13 milla volt
Ma meg
4C 22 milla
Gulia QV 25...30 milla
Az biztos hogy ezután a vevökör is cserélődik
GTPeti23-09-2015 10:24:06 // 1321
Én eddig úgy tudtam, hogy a sportosságnak az egy darabból álló felső lengőkar inkább kedvez (egy gömbcsuklóval a kerék-oldalon).
A szétszedett megoldás van a Passat-okban is, már elég régóta. Persze a geometriával lehet játszani. Jó, azt persze nem felejtem el, hogy az Alfa eddig is sokszor megmutatta, hogy futómű terén varázsolni tudnak... B)
A szétszedett megoldás van a Passat-okban is, már elég régóta. Persze a geometriával lehet játszani. Jó, azt persze nem felejtem el, hogy az Alfa eddig is sokszor megmutatta, hogy futómű terén varázsolni tudnak... B)
pettinke23-09-2015 09:55:40 // 1320
igen, annyiba kerül.
igen, más gyártónál is ennyibe kerül az ugyanilyen műszaki tartalom.
igen, ez a QV, és nem a "normál" verzió, az nyilván nem ennyibe fog kerülni.
igen, mindenki jobban örülne, ha nem járnál ide trollkodni, hanem a Fritzenfesten meg a Smoke&Charmon nyomnád tovább, és ott szaroznád tovább az összes létező mai és régmúlt Alfát.
béke veled.
igen, más gyártónál is ennyibe kerül az ugyanilyen műszaki tartalom.
igen, ez a QV, és nem a "normál" verzió, az nyilván nem ennyibe fog kerülni.
igen, mindenki jobban örülne, ha nem járnál ide trollkodni, hanem a Fritzenfesten meg a Smoke&Charmon nyomnád tovább, és ott szaroznád tovább az összes létező mai és régmúlt Alfát.
béke veled.
WarbiRunner (Gyuri)23-09-2015 09:49:14 // 1319
Angolul jól tudóknak ITT egy leírás, hogy mivel kapcsolatos ez a fél virtuális dolog.
Nem mondom, hogy 100%-ig vágom, de lényegében a kormány legördülési sugárról van szó. Alap esetben a csapszegeket összekötő egyenes valahol a kerék középvonalán kívül/belül döfi az aszfaltot. A középvonal és a döféspont távolsága a legördülési sugár.
A lényeg, hogy itt az alsó-felső lengőkarok is "szét vannak szedve" külön lengőkarokra elöl és hátul.
A bekötési pontjaik úgy vannak kialakítva, hogy a kormány fordításakor ez a döféspont nem fix, hanem változik. Ha jól értem, kormány elforduláskor a legördülési sugár csökken, vagyis a döféspont a kerék középvonala felé közelít.
A Giulia-nál "semi virtual steering axis"-t említenek, vagyis a linken leírtaktól nyilván eltés valamiben, de lényegében ilyesmiről van szó.
Nem mondom, hogy 100%-ig vágom, de lényegében a kormány legördülési sugárról van szó. Alap esetben a csapszegeket összekötő egyenes valahol a kerék középvonalán kívül/belül döfi az aszfaltot. A középvonal és a döféspont távolsága a legördülési sugár.
A lényeg, hogy itt az alsó-felső lengőkarok is "szét vannak szedve" külön lengőkarokra elöl és hátul.
A bekötési pontjaik úgy vannak kialakítva, hogy a kormány fordításakor ez a döféspont nem fix, hanem változik. Ha jól értem, kormány elforduláskor a legördülési sugár csökken, vagyis a döféspont a kerék középvonala felé közelít.
A Giulia-nál "semi virtual steering axis"-t említenek, vagyis a linken leírtaktól nyilván eltés valamiben, de lényegében ilyesmiről van szó.
Zsolt15523-09-2015 07:52:44 // 1318
Lehet utoljára tették ki. A VW botrányának a kirobbanása után - mint a Mercedes - nehogy a BMW is bejelentse, hogy tulajdonképpen már Ő sem akar dízel személyautót gyártani a jövőben.
.......................23-09-2015 07:41:41 // 1317
A diesel motor és a 2ajtós kaszni miatt van most Alfám
.......................23-09-2015 07:37:00 // 1316
A mito börrel 1,6jtdm emmel volt 20ezer euro
Kócosw23-09-2015 07:13:48 // 1315
Kint volt hetfön a Gulietta is meg a 4C is :)
Piritu - 1.000.00023-09-2015 06:52:15 // 1314
Miért kellene kiállítani egy 5 éves modellt? Akit érdekel, az bemegy a kereskedésbe, vagy megnézi az utcán.
Kócosw23-09-2015 05:58:13 // 1313
Pontosan,ránézésre is egyik nagyobb autósszakértő mont a másik....
Poló22-09-2015 22:43:49 // 1312
Havernál volt egy Audi A3 2 évvel ezelőtt. 1,6 TDI, elég jól felszerelt, GPS, félbőr ülések, de a motor akkor is csak 1,6 kézi sebességváltóval. 35.000 Euro volt akkor az az autó.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
459
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?