Forum >> Giulia

Tedi07-02-2016 13:18:32 // 1651
Ez az amcsi verzió. Egyébként is fél év késéssel érkezik majd az európaihoz képest.
.......................07-02-2016 13:02:03 // 1650
ezzel szemben Az Alfa forgalmazó cégek dugdossák előlünk a 8C t ,a 4C t is
ez nem fair piaci viselkedés
egyértelműen szembeköpik a "Régi"Alfa tulajokat ,és csak egy magasabb pénzmaggal rendelkező vásárlóerőre koncentrálnak
nos ez nekem annyira nem jön be
.......................07-02-2016 12:58:16 // 1649
szerinted ha lenne 2 Bugattim amiből egyet vadi újan vettem ,és bemennék egy Bugatti szalonba akkor mit mondanának?
csak annyit hogy :
Have a nice Ride Sir!
.......................07-02-2016 12:56:07 // 1648
nyárra ,talán lesz belőle valami
.......................07-02-2016 12:54:47 // 1647
" The spokesperson affirmed that FCA is still on-track to begin production for the U.S. market Alfa Romeo Giulia in "late 2nd quarter 2016,"

valszeg csúszik a Giulia 2016 második felére
Haddel07-02-2016 12:37:21 // 1646
Ez most akkor tényleg igaz ? Ami a Tc cikkben van ,hogy át kell tervezni az autót?
Zsolt15507-02-2016 12:31:26 // 1645
Ezt mond el mondjuk egy Bugatti szalonban is. :-)
.......................07-02-2016 12:22:55 // 1644
"potenciális új autó vevőknek tartják fenn"

már csak az a kérdés ki számít ilyennek?
és ki dönti ez el?

harmadrészt sosem lehet tudni hogy kinek van annyi pénze,láttam már nem egy vevőt aki nylonszatyorban vitte be a 20 millás mercire a vételárat egyben ,kézpénzben

szóval sosem tudhatod ki a potenciális vevő,így mindenki számára kell biztosítani a tesztatót is
forrasr07-02-2016 12:17:44 // 1643
A tesztautókat gyanítom a potenciális új autó vevőknek tartják fenn,nem a használt vásárlóknak akik esetleg szervizre térnek be a márkaszervizbe vagy még odase...
Piritu - 1.000.00007-02-2016 11:57:07 // 1642
Sehogy.
Gondolom, az se véletlen műve, hogy szűnnek meg az Alfa kereskedések...

Nem tudok adatokat, de nem lehetnek tömeges eladások MiTo-ból és Giuliettából sem.
.......................07-02-2016 11:44:16 // 1641
dolgozók bére?
kit érdekel ,ez nem a vevő gondja,
oldják meg,modjuk részmunkaidős foglalkoztatással,vagy egyéni vállalkozókkal mint az iparban mindenhol
Tedi07-02-2016 11:23:54 // 1640
Na, a 159 árrésén baromi sok van :DDD 5 éve nem gyártják, basszus :)
És abba is gondolj bele, hogy a kereskedésnek is el kell tartania magát, szóval nem lehet minden árrést egy nyomorult tesztautóba ölni. Akkor miből lesz az ott dolgozóknak bére? Meg hogyan térül meg a befektetett lóvé? Mérnök vagy, számolni csak tudsz :)
.......................07-02-2016 10:51:41 // 1639
mondjuk a Mito ,vagy a Gulietta vagy a 159 es árrésén
Halesz07-02-2016 10:44:42 // 1638
Melyik ország? Magyarországon 2 db 4C-t adtak el, szerinted a kettő árréséből kijön egy tesztautó? :) Számolj kicsit, tételezzünk fel mondjuk 1 milliós árrést (tuti nincs annyi a 4C-n), hányat kell eladni, hogy egy tesztautót mondjuk 2 évig tartsanak, és legalább annak az amortizációját fedezze...
.......................07-02-2016 09:36:58 // 1637
én se veszek olyan autót amit még nem vezettem
ez a normális hozzáállás
az amit a 4C vel csináltak az enyhén szólva vicc,
hogy sehol nem lehetett menni egy kört vele az nonszensz
(van azon elég árrés hogy az importőr lenyelje,hogy 1darab 4C t leamortizál az ország)
'''''07-02-2016 09:26:10 // 1636
Lehet,nálam van a gond de én úgy nem veszek autót,hogy nem vezettem.Nekem a csúcsmodell lenne tervben olyan egy-másfél évesen.
Tedi07-02-2016 09:15:54 // 1635
Belsős infókból úgy tudjuk, hogy a múlt héten kezdték meg a gyártósorok felszerelését Cassinóban. Heteken belül elindítják a sorozatgyártást, mivel Genfben már kint lesz az alap Giulia is.
.......................07-02-2016 08:34:16 // 1634
Szerinted lesz tesztautó Magyarországon?
Úgy féltették a 4Ct ,hogy senki nem tudta próbálni
Még Münchenben sem lehetet vezetni ,csak vittek az anyósülésben
Salzburgban volt 4 C és Gulietta QV a Red Bull Ringen egy hétvégén
Ha tesztvezetnél szerintem vedd fel a kapcsolatot az osztrák Alfás kereskedőkkel
A Fiat Magyarország ban nem bíznék ilyen téren,nem erősségük a Marketing
Többek között ez is hozzájárul ahhoz hogy nem vesznek alfát
'''''07-02-2016 08:15:42 // 1633
Háát,jó lenne már látni a magyar utakon is egy tesztautót!
forrasr07-02-2016 07:39:20 // 1632
Az oké, hogy kamu mondjuk a hír, de hol a kocsi? Ígéret szerint már gyártásban kellene lennie, így némi bizalmatlanságot kelthet a valós piacában. Nem engem tántorít el, csak sajnos nem az vagyok aki becsetteg a szalonba és megrendelek egy QV-t.
AdiArsenal07-02-2016 07:15:41 // 1631
Állítólag kamu az egész
Putyesz06-02-2016 14:16:41 // 1630
Nayon sok itt az úgy hírlik,azt hallották stb.....bla bla bla!!!
Béci Ɨ|ѯ06-02-2016 11:16:13 // 1629
Hát nem jó hírek az biztos...
AdiArsenal05-02-2016 07:34:13 // 1627
Kigyulladt egy normál Giulia motorja a minap, úgyhogy még van mit tesztelni rajta.
Chianti28-01-2016 22:36:38 // 1626
Pontosan!!! Kell egy dögös SW!!!
Haddel28-01-2016 22:06:03 // 1625
Ez igy ahogy van jöhetne is :)
Jorjie28-01-2016 20:42:20 // 1624
'''''27-01-2016 20:18:07 // 1623
Mondjuk,jobban tetszene ha a végén csajok közül lehetne választani a kontaktot. :-)
osee_selespeed27-01-2016 19:27:02 // 1622
Azt még sajnos nem. :)
'''''27-01-2016 19:16:55 // 1621
Azt hittem,ha végigjátszom az összes kérdést,kiadja az árat is. De nem. :-(
osee_selespeed27-01-2016 12:59:32 // 1620
osee_selespeed19-01-2016 21:38:47 // 1619
Én is ezt remélem, hogy nem végleges dolgok.
Kócosw19-01-2016 08:06:51 // 1618
Ezek az elemek meg lehet nem szeriaanyagbol keszültek.A gyartok az elsö egyedekben nem mindig a szeriaanyagokat hasznaljak fel.
De ez csak egy gondolat tölem aminek lehet semmi köze a valosaghoz...
Liquid19-01-2016 08:06:37 // 1617
akkor viszont igen sok hülye él a világban, vagy mind gyári alkalmazott
osee_selespeed19-01-2016 07:51:54 // 1616
Nem az anyagok használatával van baj a motortérben, hanem a műanyagok texturájával/ kidolgozottságával. Olyan mintha valami Mahindra-ból származnának.
osee_selespeed19-01-2016 07:47:35 // 1615
Bocs! Telefonról töltöttem föl és az én böngészőm helyre forgatja, ha megnyitom.
Vinnie19-01-2016 02:51:14 // 1614
Ez a te véleményed....
Mondjuk nem tudom miért fikázod folyamatosan itt az Alfákat...de nem is érdekel. :)

Csak halkan jegyzem meg, Ausztriában előre eladták a féléves kontingenst. Ja, és igen, kérdeztem.
Biztos mind hülye, aki megrendelte, vagy csak a gyárban dolgozik. :)
.......................18-01-2016 22:40:23 // 1613
A konkurencia is baromi drága,cirka dupla annyi mint amit ér
Liquid18-01-2016 20:35:12 // 1612
teljesítményben, és műszaki tartalomban hasonlót a konkurencia se méri olcsóbban, ergo szerintem lesz vásárlótábora...majd meglátjuk :)
.......................18-01-2016 19:59:11 // 1611
ahhoz hogy legyen QV használt el kellene adni újban is
de kétlem hogy bárki ilyen drágán megveszi,hacsak nem lesz gyári dolgozói atom nagy kedvezmény
'''''18-01-2016 19:43:51 // 1610
Engem a qv érdekelne másfél-két évesen.Remélem addig kicsit mérséklődik az ára.
Vinnie18-01-2016 15:14:45 // 1609
Nagyon megörültem itt a bécsi autoshow-n, hogy láthatom a Mustangot is élőben. Régi kedvenc a Cobra, meg a Vipera mellett. De....
Mikor beültem, teljes ledöbbenés.. Igénytelen anyaghasználat, kivitelezés...olyan olcsó feelingje volt számomra. Igaz, hogy 45ezer Euró az induló ár, de akkor is. Ezzel szemben a Giulia QV szerintem túl igényes, ahhoz képest, hogy nem luxus autónak (mint a MASERATI) szánták, hanem kemény sport gépnek, ami akár 4 felnőttnek is kényelmes. Az adatok magukért beszélnek. Minden részében a sportosságot, gyorsaságot sugallja a GIULIA QV.
Valaki írta, hogy szerinte igénytelen a motortér... Miért, milyen anyagokat kellett volna használni? Faberakást? :) Alumínium, műanyag, karbon. Ennyi.
.......................18-01-2016 11:16:58 // 1608
Ez csak marketing duma hogy a Ferrari motor a V6 biturbo
A cyslernél öntik ,bajorországban forgácsolják,és a maserati szereli össze
Giuntini18-01-2016 10:38:49 // 1607
Nem azért, hanem mert amerikai autó. Hiàba szép formàjú, de a minőség nagyon gagyi. Nem lehet összehasonlítani a Mustang motorjàt egy Ferrari szàrmazékkal. A Camaro pl gyönyörű formàjú de minőségileg nem összevethető egy európaival. A Chrysler majdnem becsődőlt a FIAT vitt bele minőséget.
.......................18-01-2016 09:00:23 // 1606
gyorsan átszámoltam az 27..30 milla magyarországon,
szép summa
csak azt nem tudom mitől lesz ez ennyi ?
egy Ford Mustang 2015 fele ennyi,45ezer euro és full V8 ,19 kerekekel
biztos azért mert coupe :)
Vinnie18-01-2016 00:27:03 // 1605
Van ára. Persze, csak a QV-nek. Ausztriában 85900 Eurótól indul. Ebben még nincs benne a kerámia fék.
Kérdeztem, lehet-e tudni valamit majd a szélesebb közönségnek szánt verziókról, de semmi infó...
Vinnie18-01-2016 00:24:14 // 1604
Igen. Sőt! Giulietta is volt. :D
Gondoltam, ezeket már mindenki ismeri, látta élőben. :)
Kazes☻17-01-2016 20:10:43 // 1603
Képeket azért beforgathattad volna...
Chianti17-01-2016 19:05:05 // 1602
Mindig is drágább volt, most is az. Viszont az olaszok a karbotechnikát már több mint 20 éve nyomják, a japánoknak meg a mai napig nincs pl. karbon hajtóművük. De nem akarom szét offolni a topicot, ha érdekel a téma, írj a falamra.
Viszont a Giuliára visszatérve, lehet kihagytam volna a karbon kardántengelyt, de a belső, meg a motortér anyagait jobban megválogattam volna. Persze értem a koncepciót (súlycsökkentés), de ez az autó igazán megérdemelt volna egy Maserati szintű belteret . Már csak azért is, mert ugye ez a csúcsmodell. Akkor milyenek lesznek a "polgári" verziók?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.