Forum >> Giulia

.......................13-02-2016 18:34:13 // 1720
"A mérnökök utolsó 20 évi munkája pedig kizárólag arról szól, hogy minél súrúbben váltogasd a minél divatosabb autóidat ;-)"

érdekes 20éve nem volt még 200 lovas motor se a 155 ben,se a konkurenciában

ma meg egy 4 hengeres diesel is 200lóerő,és 5 litereket eszik

szerintem nem csak a töküket vakarták a mérnökök ám
BeeGee13-02-2016 18:10:06 // 1719
Hát más választás nincs :D
mizooo13-02-2016 17:50:12 // 1718
Én azt mondom várjuk ki a végét :)
BeeGee13-02-2016 17:34:04 // 1717
A mérnökök utolsó 20 évi munkája pedig kizárólag arról szól, hogy minél súrúbben váltogasd a minél divatosabb autóidat ;-)

Ez a marketingesek érdeme. Szegény mérököknek meg muszáj befeküdni..

Visszatérve, ha jobb, ha nem jobb, egy prémium autót tényleg illik ma minimum ledes lámpával elérni, mert ezen a szinten ezek számítanak. Rendelhető extákról sincs semmi hír, pedig egy rakat parasztvakító extrák kell kínálni, ha labdába szeretnének rúgni, pláne a tengeren túlon.
deportivo13-02-2016 16:59:09 // 1716
Giulia pont ott tart,mint amikor bemutatták, a különbség az,hogy az utóbbi időben a pozitív hírek ( pl sorozatgyártás beindulása vagy remek reklámok) helyett negatív hírek jelentek meg róla. Nem hiszem hogy a piac megengedi büntetlenül,hogy egy nem túl jó helyzetben lévő márka ennyi hetet,hónapot hagyjon üresen,kárba veszni.
Chianti13-02-2016 16:21:39 // 1715
Én már nem várok semmit, és nem reménykedek semmiben. Ha tényleg igazak a hírek, vagy csak a fele igaz annak amikről itt olvasni lehet, akkor nincs mit hozzáfűzni. Az hogy a szakadék szélén levő cég, amelyiknek lassan már alig van átlagember számára elérhető modellje, így elkúrjon egy visszatérést, ezt nehezen lehet megérteni. És akkor lehet jönni azzal, hogy bezzeg más márkáknál is nagyon komoly gondok, visszahívások vannak, de ők legalább megengedhetik maguknak, mert van még mellette 10 másik modell, amiből lehet válogatni. Szóval tény, hogy nagyon rövid idő alatt, kellett nagyot alkotni, és nagy volt a nyomás a projekt résztvevőin, de nem hiszem el, hogy a 21. században megengedheti magának egy ilyen helyzetben levő autógyártó cég, hogy egy milliárdos hitelekből finanszírozott csúcsmodellt a hivatalos bemutató után fél évvel még csak megrendelni sem lehet, nemhogy megvásárolni. Ezek után tényleg teljesen mindegy mit fognak bemutatni Genfben, vagy a következő autóshow keretében. Az idő telik, és mire kész lesz egy épkézláb modellpaletta, addig évek telnek el, és a konkurencia elmegy mellettük. Szomorú vagyok, pedig nagyon bíztam bennük.
SzJanos12-02-2016 21:19:45 // 1714
Mire elérhető lesz a Giulia több lesz körülötte a negatív hír, mintsem hogy el lehessen adni. Törölni kellene az egész projectet hivatalosan! Kijavítani a Giulia hibáit és egy tökéletes, azonnal elérhető "új" modellt bemutatni új pofával év végén egy autószalonon, ami aztán januártól kapható is.
vm12-02-2016 20:59:31 // 1713
Nyócáz olyan része van az autónak, amit szükséges fejleszteni. A halogén világítás pont nem az. Lehet hogy fényesebb a xenon, precízebb a lézer, de összességében(!), minden szempontot figyelembevéve a halogén világítótest a legoptimálisabb.
Ez olyan, mint a kerékpár működése. Lehet rajta maszatolni, de "kész van". Az alapkoncepciót nics hova fejleszteni.

A mérnökök utolsó 20 évi munkája pedig kizárólag arról szól, hogy minél súrúbben váltogasd a minél divatosabb autóidat ;-)
tipoatti12-02-2016 20:56:20 // 1712
Agree... :)
Liquid12-02-2016 20:33:15 // 1711
jó a tükrüs lámpa, csak nagy kell belőle :) Pl. a Pandáé király, de abból legalább 3db 166-os lámpa kijönne :)
BeeGee12-02-2016 20:30:59 // 1710
Bocs, de ez hülyeség...
1980 óta a mérnökök csak nem a fingot reszelgetik :)
vm12-02-2016 19:48:28 // 1709
Parasztvakítás az egész. Műszakilag a tükrös fényszóró pont olyan jó, mint a xenon/LED/lézer, anyámtyúkja... Belemossák az agyatokba hogy mindig csak a legújabbal fogtok látni (ti sem azzal érveltek hogy rosszabb, hanem "dukálna"... meg "prémium"...). Nem melesleg egy koccanás meg fél milliós kár...
Vasutas12-02-2016 19:33:21 // 1708
Hát minimum egy xenon dukálna bele...
Más konkurens márkáknál már a 90es évek végén, na jó, 2000es évek elején már volt. A mostani Ledekről meg Laser lámpákról nem is beszélve. Na de majd látjuk...
vm12-02-2016 18:48:29 // 1707
Oszt mi a baj egy tükrös fényszóróval? Nem elég trendi?
nashville12-02-2016 09:47:26 // 1706
Dobtam egy hátas a kocsitól ... ez a alap ??? hát nem ártana kicsit a konkurenciánal körbe nézni az anyagok meg a kinézet terén - alapban, mert a QV az OK-é de ez ... vagy csak a kép teszi ? és hát gondolom : jó drágan fogják merni ... de meg fogom venni ... csak azt magyarázná meg valaki hogy abban a szemét usában miert fog szinte fele annyiba kerülni mind az EU - ban ...
.......................11-02-2016 07:08:45 // 1705
Ezen csak sima mezei tükrös fényszóró van,mégcsak nem is projektoros
Egy Fiestán talán ok,de ez prémiumautónak készül nem?
Kazes☻11-02-2016 00:00:10 // 1704
AZ még hagyján, de majd a felni+fék+tengelycsonk+axiál+lengőkar és a többi... első szárny... diffúzor... :)
Dömpi (il dottore)10-02-2016 22:58:17 // 1703
Én már azt várom, amikor néhány CarTárs majd megveszi pár év múlva használtan az alapváltozatot, majd versenyfutás lesz a bontókban esetleg fellelhető QV-s légbeömlő rácsokért és majd sorra járnak a karosszériásokhoz kivágatni a géptetőn, meg oldalt a kis nyílásokat, hogy olyan QV-s legyen. Ja, meg a hátsó karbon légterelő utólagos felszerelése lesz még fő topic téma pár év múlva.

Egyébként lapos üléslap ide vagy oda, simán elképzelném magam alatt - ja, és lehet én is elkezdeném QV-sítani, amint lehet :)

(a 159-et is előszeretettel TI-sítjük :) )
Haddel08-02-2016 21:47:48 // 1702
Ezt a reklámot most fotoztam a helyi újságban .Tehát nyáron már lehet menni próbavezetésre😃 Majd jól el is megyek 😃
pityke08-02-2016 21:15:22 // 1701
felnikkel szerintem nincs baj egy alap bmw -n se szebbek,viszont az ülés tényleg nem nagy szám, de várjuk ki a végét.Az a bordó szin nagyon szép :)
Kazes☻08-02-2016 21:13:53 // 1700
Brutális... an jó ez a verda! Szvsz. :)
Halesz08-02-2016 20:59:55 // 1699
Ennek én is örülök! :)
Norby08-02-2016 19:40:17 // 1698
viszont a start gomb maradt a kormányon :)
Jimmi T.08-02-2016 19:15:01 // 1697
ekkora semmit nem tudom hogy lehetne -e jobbá tenni pusztán fototechnikával
Halesz08-02-2016 18:58:16 // 1696
Zsolt15508-02-2016 17:52:23 // 1695
Rohodi Mihály lehet tud neked ebben segíteni.
Tedi08-02-2016 17:42:52 // 1694
Szerintem meg a fotó minősége szörnyű :)
Halesz08-02-2016 17:32:10 // 1693
Ezekre az ülésekre nagyon kíváncsi leszek, szörnyen néznek ki a képen...
Halesz08-02-2016 16:33:27 // 1692
Mássz ki a fejemből! :)
Jimmi T.08-02-2016 16:30:20 // 1691
elég durván le volt bontva a kasztni a szervizhez .-)
Jimmi T.08-02-2016 16:28:43 // 1690
igen. bemész az Avis-hoz, pengetsz egy keveset és már mehetsz is !
Tedi08-02-2016 15:30:49 // 1688
Elfogtunk egy képet:
alap Giulia TCT váltóval.
.......................08-02-2016 15:27:27 // 1687
én nem akarok venni 4C t ,
de ki szeretném próbálni
azt lehet?
Zsolt15508-02-2016 13:49:34 // 1686
:-))

De a lényeg, hogy van lehetőség kipróbálni egy 4C-t, ha valaki azt akar venni.
Rohodi Mihály08-02-2016 11:25:21 // 1685
János néha hadar :-)
Zsolt15508-02-2016 09:48:38 // 1684
A Jánossal beszéld meg. Ő mondta nekünk. :-))
Rohodi Mihály08-02-2016 09:16:29 // 1683
21.350.000 Ft most egy új 4C...
Rohodi Mihály08-02-2016 09:15:43 // 1682
Ez egy városi kacsa szerintem :-)
Az Avis autója szervizen járhatott nálunk, mert csak mi vagyunk 4C márkaszerviz Magyarországon, de szalonba nem hoztuk be. A szalonban a FAM tesztautóját "teleltetjük át", hogy dísze legyen a szalonnak, szintén szervizek és karbantartások után :-) Az Avisé sima piros, a FAM tesztautó 8C bordó. Tehát szerintem egyik sem eladó jelenleg.
Ez most a szalonképünk:
4C_Olasz_Autók_Háza_Budaörs

Szerintem áprilisra kerül vissza a forgalomba a FAM tesztautója, ha Magyarországon marad, és potenciális 4C vevő érdeklődik, megpróbálunk tesztvezetést szervezni rá - ehhez importőri engedély kell.
Zsolt15508-02-2016 06:47:58 // 1681
Ha jól emlékszem 21m.Ft-ot mondtak rá.
Zsolt15508-02-2016 06:47:10 // 1680
Amit az Avis vett meg. Múltkor nálatok volt bent a szalonban és azt mondták, hogy azért került be, mert árulják.
Akkor ha szosza ki akarja próbálni valamelyiket, akkor van rá lehetősége?
Rohodi Mihály07-02-2016 23:40:13 // 1679
3 magyar rendszamos 4C van, az egyik a FAM tesztautoja. Melyiket aruljak? Tudtommal egyiket sem.
'''''07-02-2016 21:19:36 // 1678
Több mint egy évig biztos náluk volt.Én úgy tudom,az saját autójuk volt.
droberto07-02-2016 20:10:15 // 1677
Azt hiszem FAM-os volt, akkor került le az NS-hez a Rieglertől talán. Fehér színű volt, de azon talán 18-as kerék volt. Bár ez már annyira nincsen meg. :)
G-MANN🍀07-02-2016 19:58:49 // 1676
Remélem nem a FAM-os Eco 17-es Cinturato gumival szereltet kaptad, mert az sajnos nem azt adta vissza amit igazán ki lehet autózni vele egy normális gumival :) a FAM-os azzal a gumival nem ment, csak csikorgott mindenhol sajnos
droberto07-02-2016 19:37:09 // 1675
Én anno a Giulietta QV-vel mentem. Előzetes időpont egyeztetés alapján odaadták zokszó nélkül. Az más kérdés, hogy az 1,75 TBi még multiairrel is csak egy kehes ló, egy gyakorlatilag bébi Ferrarihoz, vagy ha úgy tetszik egy átcsomagolt Maseratihoz. Ebből ha lesz is QV tesztautó, akkor azt szerintem nem lehet olyan egyszerűen teszt vezetni.
forrasr07-02-2016 17:24:01 // 1674
Sokan úgy értelmezik, hogy a tesztvezetés, az egy jó kis hétvégi program mindenféle vételi szándék nélkül, ez azért alapvetően tévedés. Tömegautóknál alkalmazzák, hogy jöjjön el boldog boldogtalan hétvégi tesztvezetésre, csak azért,hogy néhányan hátha megérezve az új autó illatot, átszellemülve és emelkedett hangulatban befizessenek egyre ezzel növelve az eladásokat, de egy Giulia QV nem az a kategória lesz. Gyanús, hogy BMW-nél sem M5-öst tartanak tesztautónak, az Audinál sem S6-ot a hazai kereskedések.
Giuntini07-02-2016 16:47:22 // 1673
Telón néztem, és nekem feketének tűnt. A grafitban nem tévedtem.

A vitához hozzászólva én tökéletesen osztom Piritu véleményét. Aki akar venni új autót, annak ki lehetett próbálni bármelyiket. A 4C és főleg a 8C olyan kategória, amelyik csak tényleg a potenciális vásárló rendelkezésére bocsátható. Biztos vagyok benne, ha valaki ilyen autót szándékozna itthon rendelni, lehetőséget kapna egy bécsi, vagy akár milanói tesztvezetésre.
Zsolt15507-02-2016 16:25:24 // 1672
Igen. Parádés ez a forma. :-))
Zsolt15507-02-2016 16:17:57 // 1671
Igen. De abból 7 darab van Európában. Az Alfának (és nem csak nekik) nem a magyar a fő piaca. A 4C-t lassan 3 éve gyártják és kettő darabot adtak el hazánkban. Ebből az egyiket promóciós célokból és most árulják is. Ezért ne várd, hogy itthon is tartsanak tesztautót. Ha 4C-t akarsz próbálni, akkor menj el bécsi, vagy egy milánói szalonba. Ott jó eséllyel kipróbálhatod.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.