Az első randim a Giuliával:-) Ízig vérig Alfa! Nekem nagyon bejön. Remélem beváltja a hozzáfűzött reményeket. Itt randiztunk: Milano AutoClassica kiállítás
Forum >> Giulia
Pityukoma21-03-2016 21:22:35 // 1836
Rolee4610-03-2016 15:11:43 // 1834
Majdnem sikerult😃 az keresztezi mindkettot😉
Ha az A8-on mesz Augsburg fele szoljal!
Ha az A8-on mesz Augsburg fele szoljal!
Piritu - 1.000.00010-03-2016 07:27:02 // 1833
Valahol Würzburg környékén, de lehet hogy a 81-esen Heilbronn felé.
Rolee4610-03-2016 00:27:01 // 1832
Ez melyik palya volt!?A3 vagy A6 vagy rosszul tippek!?😉
En minden hetkoznap 450km-t megyek palyan,de ilyen malacka meg nem rofogott ram sajna
En minden hetkoznap 450km-t megyek palyan,de ilyen malacka meg nem rofogott ram sajna
Chianti09-03-2016 23:33:21 // 1831
Hogy te mekkora mázlista vagy!!! :o) Mondjuk nálad többet nem sokan töltenek autópályán innen a fórumról, úgyhogy a nagy számok törvénye alapján várható volt, hogy az elsők között leszel, aki menet közben randizhat Giulia-val. Gondolom nem kicsit dobta fel a napodat ez a kis affér.
Piritu - 1.000.00009-03-2016 22:49:48 // 1830
redbull9009-03-2016 22:39:46 // 1829
Ugyan ezt akartam írni :D
Csöri09-03-2016 22:29:51 // 1828
Vagy a teherautót vette észre.:-D
Piritu - 1.000.00009-03-2016 21:11:35 // 1827
Kazes☻07-03-2016 21:36:06 // 1826
redbull9004-03-2016 23:02:07 // 1825
Óóóóóóó Istenem!!
Itt egy kis anyag is ez már tetszik!!
La nuova Giulia 2.0 benzina 200cv con trasmissione automatica ad 8 marce accelera da 0 a 100km/h in 6,6 sec.
Alfa Romeo Giulia 2.0 benzina AT8 200cv/330Nm 6,6 sec.
Jaguar XE 20t A/T 200cv/320Nm 7,7 sec.
BMW 320i Steptronic 184cv/270Nm 7,3 sec.
Audi A4 2.0TFSI ultra S tronic 190cv/320Nm 7,3 sec.
Mercedes Benz C200 Automatic 184cv/300Nm 7,3 sec.
Itt egy kis anyag is ez már tetszik!!
La nuova Giulia 2.0 benzina 200cv con trasmissione automatica ad 8 marce accelera da 0 a 100km/h in 6,6 sec.
Alfa Romeo Giulia 2.0 benzina AT8 200cv/330Nm 6,6 sec.
Jaguar XE 20t A/T 200cv/320Nm 7,7 sec.
BMW 320i Steptronic 184cv/270Nm 7,3 sec.
Audi A4 2.0TFSI ultra S tronic 190cv/320Nm 7,3 sec.
Mercedes Benz C200 Automatic 184cv/300Nm 7,3 sec.
Haddel04-03-2016 18:51:21 // 1824
Iiiigen!! :) Kafa videó.
Haddel04-03-2016 18:25:32 // 1822
Faszbúkon az omniautó rakott fel egy röntgenfotós videót a qv-ről .Nagyon jó ,csak nem tudom ide bemásolni :(
Tedi04-03-2016 18:21:53 // 1821
Köszönjük :) Legközelebb még jobb lesz :)))
Chianti04-03-2016 17:37:41 // 1820
Tedi, Halesz, szerintem ezzel az őszinte megnyilvánulással a Pista lett a top favorit a Giulia Alfacity-s bemutatóján, mint hivatalos speaker. Vagy ha már megvan a jelölt, akkor is ott a helye meghívott vendégként... szerintem. :o)
mesa04-03-2016 10:49:46 // 1819
Magyarországon szinte már alap keverni a kelvárt a karbonnal :)
Ettől független Tediék szuper jó anyagot forgattak és a legszebb az egészben, hogy látszik, élvezik az autót és nem megjátsszák magukat, úgyhogy le a kalappal a srácok és az Alfa előtt is! ;)
Ettől független Tediék szuper jó anyagot forgattak és a legszebb az egészben, hogy látszik, élvezik az autót és nem megjátsszák magukat, úgyhogy le a kalappal a srácok és az Alfa előtt is! ;)
Giuntini04-03-2016 10:23:59 // 1818
Az Omniautósok mondták a Giuliáról, hogy a benzinesek duplakuplungos váltóval rendelhetők, a dízelek viszont hagyományos automatával. Mindkettő nyolcsebességes. Érdekes, hogy az Alfa a dízelekben jobbnak tartja a bolygóművest.
deportivo04-03-2016 05:46:25 // 1817
Kiváló a beszámoló, irigykedek rátok,de örülök hogy már van Alfás aki testközelből tapasztalhatta ezt a remek kis autót. Az utóbbi hónapok csendesebb időszaka után már ráférne a Guliara egy kis pozitív értelembe vett zajosabb időszak.
Tedi04-03-2016 01:00:41 // 1816
Ahh, ne tudd meg, bsz az ideg miatta, amikor mondtam, akkor nem vettem észre. Aztán már a szálláson néztük vissza a felvételeket, akkor esett le, hogy hoppá, el lett bazilikázva :)
A felszereltségi szintekről: mind a háromféle kint volt, bár arról gőzöm sincs, hogy melyik volt az alap verziók közül a Super és melyik a sima. :) De mindegyikből volt kint.
A felszereltségi szintekről: mind a háromféle kint volt, bár arról gőzöm sincs, hogy melyik volt az alap verziók közül a Super és melyik a sima. :) De mindegyikből volt kint.
Chianti03-03-2016 23:51:34 // 1815
Köszönjük a prezentációt, én személy szerint nagyon örülök, hogy csupa pozitív dologról számoltatok be az alapmodellekkel kapcsolatban. Ez nagyon biztató a jövőre nézve. Kíváncsi vagyok rá nagyon élőben, bár picit sajnálom, hogy SW-ről szó sincs egyelőre.
Dömpi (il dottore)03-03-2016 22:33:18 // 1814
a 3 gyerkőc közül a legkisebb 2 éves...pár évig még kényelmesen elfér. Mire nagy, addigra a nagylányomnak lesz saját alfája😀
droberto03-03-2016 21:22:28 // 1813
Köszönjük a beszámolót! Jó volt csak rövid! :) Várjuk a részletesebb verziót! :)
msd03-03-2016 21:19:15 // 1812
A kevlar és a szénszál nem ugyanaz... :)
Halesz03-03-2016 20:50:37 // 1811
Dolgozunk rajta :)
Giuntini03-03-2016 20:45:34 // 1810
Nagyon jó lett a tudósítás! Zánkán jó lenne beleszagolni!
Tedi03-03-2016 20:30:15 // 1809
Kijavítottuk a hanghibát, íme a videó újra, most már jól:
https://www.youtube.com/watch?v=qNL4YF2JFuQ
https://www.youtube.com/watch?v=qNL4YF2JFuQ
Norby03-03-2016 20:30:04 // 1808
Köszönjük a friss híreket!
A három autó milyen felszereltséggel volt? A Giulia, Super, Quadrifoglio is ott volt? Melyik-melyik volt lehet tudni?
A három autó milyen felszereltséggel volt? A Giulia, Super, Quadrifoglio is ott volt? Melyik-melyik volt lehet tudni?
Erhard 242 (Pure Energy)03-03-2016 20:29:33 // 1807
jó lett a bemutató gratula!
Kazes☻03-03-2016 20:06:34 // 1806
Szuper! A csomit és a hátsó sort is megmutathatnátok... :)
csokagm03-03-2016 19:49:41 // 1805
Ha már Tedi a 4C-nél a kipufogóról beszél, beletehettek volna egy-két snittet róla.
Kép van esetleg ?
Kép van esetleg ?
Halesz03-03-2016 18:50:08 // 1804
Én is adtam fel lottót.
Haddel03-03-2016 18:25:20 // 1803
Én vettem ma egy nagy malacperselyt😃
Shadin03-03-2016 17:57:45 // 1802
Köszi Srácok a beszámolót!
Jó lesz ez az alap Giu is :-)
Jó lesz ez az alap Giu is :-)
Halesz03-03-2016 16:18:25 // 1801
Nyugodj meg :)
De csak az ellenségeidet ültesd középre nyugodtan ;)
De csak az ellenségeidet ültesd középre nyugodtan ;)
Dömpi (il dottore)03-03-2016 16:10:11 // 1800
Storno, lejjebb megtaláltam a választ...
...és megnyugodtam :)
...és megnyugodtam :)
Dömpi (il dottore)03-03-2016 16:08:03 // 1799
Halesz, Tedi!
Ugye ez már 5 személyes?
Ugye ez már 5 személyes?
Forsberg03-03-2016 14:14:51 // 1798
Tényleg mono!
Az irodában csak az egyik fülembe dugom a fülest, hogy halljam a telefont és pont a rosszat hallgattam. :))) Így azért más. :)
Nagyon jó lett, várom a folytatást!
Az irodában csak az egyik fülembe dugom a fülest, hogy halljam a telefont és pont a rosszat hallgattam. :))) Így azért más. :)
Nagyon jó lett, várom a folytatást!
Halesz03-03-2016 13:27:43 // 1797
Valamiért mono lett, egyelőre nem értjük, de javítjuk. Meg lesz egy nagyobb, alaposabb videónk is.
Forsberg03-03-2016 12:12:24 // 1796
Csak nálam borzalmas a hang a videóban?
Halesz03-03-2016 11:30:56 // 1795
Az első, rövidebb, összefoglaló videónk:
https://www.youtube.com/watch?v=KL8mPtcQU9Y
Néhány személyes benyomás (volt, amit röviden a videóban is elmondtam)
Kívülről nagyon működik a forma, nem érzem kevesebbnek az autót a QV-hez képest (persze a spoilerek hiányoznak, de nagyon sportos így is. Szürkében és kékben inkább elegáns, mint sportos).
Csak bőrülésekkel volt kiállítva az autó, az ülések jók, teljesen jól tartanak, egyből megvan az az érzés, ami az Alfákban, hogy ezt Rád tervezték, beülsz és minden ott van, ahol lennie kell. A kormány zseniális, szerelmes vagyok belé, csakúgy, mint a műszerfalba és a középső kijelzőbe.
Az anyagok - szemben a totalcaros cikkel - nekem nagyon tetszenek, tetszenek a műanyagok is, de ha lehetne, én úgy rendelném, hogy az ajtók tetején és a műszerfal tetején is bőr legyen.
Az automata verziók váltófülei zseniálisok, nagyon izgultam, hogy ezek ne műanyagok legyenek, mint a Giulia QV-ban, és szerencsére bejött: fém, érzed, hogy van benne anyag, jól kattannak - biztos, hogy eszembe se jutna a kéziváltó...
Bár az automata váltókarja szerintem béna, se szépnek, se jó minőségűnek nem érzem a műanyagot rajta, ráadásul az a gömbcsuklós megoldás nekem nagyon 80-as évek...
A UConnectet lecserélték valami Alfa Connect nevű cuccra, elsőre gyors, nagyon jó a felbontása és szimpatikus a menüje is.
Hátul 3 személyesek az autók, de középen ott a kardánalagút, szóval nem lesz sok helye a középen ülőnek. Mindenesetre ezen kár tovább izgulnotok :)
Összességében: nagyon kellene, de csakis a benzines verzió, és automatával. Azok a váltófülek, ááááááááááááááááááááááá :)
Szóval szerintem imádni fogjátok!
Majd még írok részleteket, de hajnalban értünk haza.
https://www.youtube.com/watch?v=KL8mPtcQU9Y
Néhány személyes benyomás (volt, amit röviden a videóban is elmondtam)
Kívülről nagyon működik a forma, nem érzem kevesebbnek az autót a QV-hez képest (persze a spoilerek hiányoznak, de nagyon sportos így is. Szürkében és kékben inkább elegáns, mint sportos).
Csak bőrülésekkel volt kiállítva az autó, az ülések jók, teljesen jól tartanak, egyből megvan az az érzés, ami az Alfákban, hogy ezt Rád tervezték, beülsz és minden ott van, ahol lennie kell. A kormány zseniális, szerelmes vagyok belé, csakúgy, mint a műszerfalba és a középső kijelzőbe.
Az anyagok - szemben a totalcaros cikkel - nekem nagyon tetszenek, tetszenek a műanyagok is, de ha lehetne, én úgy rendelném, hogy az ajtók tetején és a műszerfal tetején is bőr legyen.
Az automata verziók váltófülei zseniálisok, nagyon izgultam, hogy ezek ne műanyagok legyenek, mint a Giulia QV-ban, és szerencsére bejött: fém, érzed, hogy van benne anyag, jól kattannak - biztos, hogy eszembe se jutna a kéziváltó...
Bár az automata váltókarja szerintem béna, se szépnek, se jó minőségűnek nem érzem a műanyagot rajta, ráadásul az a gömbcsuklós megoldás nekem nagyon 80-as évek...
A UConnectet lecserélték valami Alfa Connect nevű cuccra, elsőre gyors, nagyon jó a felbontása és szimpatikus a menüje is.
Hátul 3 személyesek az autók, de középen ott a kardánalagút, szóval nem lesz sok helye a középen ülőnek. Mindenesetre ezen kár tovább izgulnotok :)
Összességében: nagyon kellene, de csakis a benzines verzió, és automatával. Azok a váltófülek, ááááááááááááááááááááááá :)
Szóval szerintem imádni fogjátok!
Majd még írok részleteket, de hajnalban értünk haza.
droberto02-03-2016 21:29:59 // 1794
Ez k@rva jó! :)))
Bomi02-03-2016 21:15:51 // 1793
...ez nagyon jó :))
droberto02-03-2016 21:12:47 // 1792
Genfiek! Hogy tetszett nektek az ülés?
Látszatra nem sok oldaltartása van az ülőlapnak. A térdtámaszról nem is beszélve.
Minek a 0.96 G-s oldalgyorsulás, ha kiesek az ülésből?!?
Látszatra nem sok oldaltartása van az ülőlapnak. A térdtámaszról nem is beszélve.
Minek a 0.96 G-s oldalgyorsulás, ha kiesek az ülésből?!?
droberto02-03-2016 21:02:40 // 1791
Ha már nincs semmi vélemény, akkor itt egy Vályi Pista emóció! :)))
Kazes☻02-03-2016 14:51:26 // 1788
Hsz. 1767., meg itt is...
Chianti02-03-2016 14:42:31 // 1787
Örülök, hogy nem csak nekünk Alfásoknak tetszik az alapmodell. Jó kis gép lesz ez, de hol vannak a helyszíni tudósítóink exkluziv fotói, videói, vagy a kicsit bővebb lére eresztett beszámolók?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
471
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?