Forum >> Giulia

Kazes☻17-07-2016 19:37:51 // 2049
Na, ja... szubjektív... Sajna én még nem vezettem, így egyelőre nem tudok érdemben hozzászólni eme témához. Ám remélem ami kicsit késik, nem múlik! :)
Giuntini17-07-2016 19:10:09 // 2048
A kormányzast nem értem. Az egyik azt mondja szenzaciós, a másik meg hogy érzéketlen. Már megint a szagértők...
Jorjie17-07-2016 18:35:09 // 2047
Kócosw16-07-2016 19:04:10 // 2045
Jól is állna nekem asszonták :)
Kócosw16-07-2016 18:57:50 // 2044
Alfacityről hazaérve jóapámék jöttek látogatóba.Beszélgetés közben előállt a gondolattal hogy ők már nagybátyámmal azon egyezkedtek hogy én bizonyára veszek egy Giuliát előbb utóbb.Erre most mit lehet mondani :) Asszem ismernek,nem vitatkoztam :)
bubo3511-07-2016 14:58:42 // 2043

Találkoztam Júliával :-)
Giuntini08-07-2016 17:44:05 // 2042
BMW-s szemüvegen keresztül nézve igen. Hogy lenne már jobb? Röhej. A 3-as BMW belseje elég gagyi. Az M belseje sem sokkal különb. Minden diszciplínában jobb a QV.
Jorjie08-07-2016 08:42:50 // 2041
Cserebere alsónadrágot tessék bekészíteni, mert élőben bitang jól néz ki, garantált az elcsöppenés :-D
Haddel07-07-2016 22:33:51 // 2040
Óhh😃 végre látom élöben😃
Jorjie07-07-2016 22:03:55 // 2039
Saját szememmel láttam, hogy két qv-t hoztak ide :-)
emGéza07-07-2016 21:49:55 // 2038
17.00 tombola és az lesz a fődíj ! Az infót nem a fészbúkról szedtem . :-D
Haddel07-07-2016 20:50:42 // 2037
Most látom f@szbúkon ,hogy levittetek egy Qv-t Zánkára?😃
Ide vele!!!😃
RomeoOne06-07-2016 20:10:06 // 2036
Azért a végső véleménye csak az, hogy a BMW M3-as az jobb...
Abarai03-07-2016 22:14:08 // 2034
Az AutoBild mindig is az autós újságírás legalja volt. Még a Totalcart is alulmúlja. :)
Giuntini03-07-2016 17:46:43 // 2033
Ajánlom elolvasásra az Auto Bild menetpróbáját a Giuliáról. A németek már most belekötnek. Hátul kicsi a láb és fejtér, és egyebek. A műszerfal minimalista, mert kevés műszer van. Idióták. A BMW nem minimalista, ahol még egy nyavalyás hűtővízmérőt sem találunk. A motor kevésbé kerregős mint a BMW-é, inkább az Audiéra hajaz. A motorindítás olyan mint a sportautók etalonjában az Audi R 8-ban. Nem a Ferrari a sportautók etalonja, és nem a Ferrari találta ki a kormányon a motorindítást. A futómű túlzottan kemény. Szerintem a németek ismét elkezdték az offenzívát az Alfa ellen, mint annak idején a 159-nél volt. Most légy résen Alfa! Az összes német újságban biztos, hogy az összehasonlításnál a BMW-t meg az Audit fogják jobbnak kihozni. Ezt borítékolom. Kíváncsi leszek, a QV-vel mit fognak csinálni az M3 ellen, mert ott minden adat az Alfa mellett szól. Köridőket nem lehet meghamisítani.
bubo3503-07-2016 16:23:37 // 2032
[img1]
Meet with the Giulia :-)
GT Ɨ|ѯ01-07-2016 19:27:12 // 2031
ez kapufa lett...:-)
RomeoOne01-07-2016 10:35:04 // 2030
B.szki, ez de jól néz ki feketében! Max a piros versenyezhet vele.
Kovacslajos1101-07-2016 10:32:49 // 2029
az első 6db -ot már átadták :) lassan de biztosan....
First 6 delivered
RomeoOne01-07-2016 09:52:45 // 2028
Ugyan, én semmi különbséget nem látok ;]


Vagy mégis?
Csöri30-06-2016 14:46:31 // 2027
Ez egy elég gyengén photoboltolt Giulietta műszerfal.:-)
panza30-06-2016 14:21:46 // 2026
Háááttttt...... ilyen gyönyörű lett a Giulia bussines pilóta helye!!!! Fantörpikus!!!
Alfás Stifi30-06-2016 07:35:21 // 2025
Tetszik, de én büszke voltam bármelyik Alfámra. Alfa az Alfa egy életen át. Tetszik a giulia de szerintem kicsit németes lett. De büszke vagyok a tervezokre, s remélem meg mentették az Alfa Romeo márkát. ;)
BeeGee22-06-2016 15:03:47 // 2024
Szerintem is. Remélem van benne pár praktikus ötlet is (pl könnyen lehajtható ülések, sík padlóval, stb) és a német teszteken sem fog megbukni :)
btw, az említett Autó Magazinos rövid teszten 5 csillagot kapott, ami jó jel :)

Egyedül a Car Playt meg az Android Auto (vagy mit) hiányolom, az még vásárló csalogató lenne.
droberto22-06-2016 14:49:30 // 2023
És nem drágább mint 11 éve a 159. Viszont annál sokkal komolyabb technika. Csomó könnyűfém és ultranagy szilárdságú acél (a kategória legkönnyebbje), hátsókerék hajtás, a világ legmodernebb dízelmotorja, lehengerlő menetteljesítmény és fogyasztás.
Azt hiszem most végre igazán büszkék lehetünk! :)
BeeGee22-06-2016 14:44:07 // 2022
Nem tudom mi a bajod a felszereltséggel, teljesen korrekt.
Más márkánál ez mind fizetős extra: színes TFT kijelző a műszerfalon, bőrkormány, tempomat, kétzónás auto klíma, fény, eső érzékelő, valamilyen Connect cucc, nagy színes kijelző, 8 hangszórós hifi meg a csiricsáré biztonsági cuccok. Ez egy kurva jó felszereltség alapnak, 159 simán kevesebbet tudott. Mondjuk biztos lesz ennél fapadosabb változat is, de ezekkel az árakkal, felszereltséggel elég versenyképes a gép.
RomeoOne21-06-2016 20:52:51 // 2020
Eye-candy, az vitathatatlan.
Haddel17-06-2016 19:36:32 // 2019
RomeoOne14-06-2016 14:06:37 // 2017
Okos megoldás volt. És akkor az "indokolatlanul ködlámpázó" felnyomta a reflektort és máris nem neki volt rossz...
dyRo13-06-2016 08:36:33 // 2016
Nem az van, hogy LED nappali fénnyel nem fent van a ködlámpa a fényszóróval, hanem külön lent?
Kócosw13-06-2016 05:36:21 // 2015
Off,A thesisen jó volt a hátsó.ködlámpa,büntetően fényes volt így mindem indokolatlanul ködlámpázónak feltolam és gurultam előtte kicsit.ON
Putyesz12-06-2016 22:41:51 // 2014
Ja...meg hogy tizenvalahány másodpercet vert az M4-re a Nordschliffén!!!!!!
Putyesz12-06-2016 22:40:13 // 2013
Lehet hogy igazad van mert nincs okj-s ködlámpahasználó vizsgám! :)
De jövőre jelentkezek..
Giuntini12-06-2016 22:34:15 // 2012
Az Auto Bild következő számában Giulia QV teszt vagy legalábbis menetpróba. Kíváncsi vagyok, hogy a németek hogy eszik meg, hogy az M3 csak másodhegedűs lesz!
Dömpi (il dottore)12-06-2016 20:55:39 // 2011
VÉGRE VALAKI😊
Kazes☻12-06-2016 15:28:51 // 2010
Szerinted, vagy mégsem tudod..! ;)
Putyesz12-06-2016 15:09:18 // 2009
Tudjuk mikor es hol kell hasznalni....más kérdés hogy hasznavehetetlen :)!
Kazes☻12-06-2016 15:02:01 // 2008
Tyűűű... hát ti aztán jól szétoffoljátok a Dzsuli topicot azzal, hogy nem tudjátok hogyan kell használni és mire való a ködlámpa... ;)
Erhard 242 (Pure Energy)12-06-2016 11:08:04 // 2007
ködlámpának nem sok haszna van főleg az elsőknek max annyi, hogy a sok paraszt azzal jár éjjel, nappal cserébe mindig megkínálom őket egy kis refivel :)
Liquid11-06-2016 22:18:45 // 2006
a "látszani" dologban nem vitatom hogy van jelentősége, a "látni" a kérdőjeles :)
Dömpi (il dottore)11-06-2016 22:10:34 // 2005
a kérdés, hogy a szembe jövő előbb észre vesz-e, pl ha épp előz...tapasztalatom szerint igen
Liquid11-06-2016 20:56:55 // 2004
Tapasztalatom szerint ez nem lámpafüggő, mert a ködlámpa nagyon közelre terít, és oldalra sokkal jobban szór, de ettől még nem látsz messzebb, csak közvetlen előtted több a fény, így érzésre jobb.
Az UNO-n, 156-on és a 159-en se láttam vele jobban. Ettől függetlenül nagy ködben fel szoktam kapcsolni (mondjuk már rég volt olyan), a hátsó többet ér.
Dömpi (il dottore)11-06-2016 20:50:40 // 2003
Bi-xenont még nem vezettem ködben, lehet ahhoz tényleg nem kell, de nekem a H7-hez igen, még úgy is, hogy emelt fényerejűt használok.
Kócosw11-06-2016 20:42:44 // 2002
Kisalföldön is szokott akadni ,a156 on sz.rt sem ért ködben.a thesisemen sem láttam hasznát,159 még nem volt nálam akkora ködben.kiderül :)
Liquid11-06-2016 20:13:17 // 2001
szerintem se ér sokat, nem sokszor használtam
Dömpi (il dottore)11-06-2016 19:53:26 // 2000
Itt Szolnok/Cegléd térségében rohadt nagy köd szokott lenni, én rendszeresen használom. Sokszor köd nélkül is felkapcsolom sötétben ha ismeretlen úton megyek, mert azzal tök jól ki lehet szúrni a kátyúkat. Nekem a 19"-os felnikkel nagyon nem mindegy!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.