Forum >> Giulia
Kazes☻10-08-2016 20:49:22 // 2116
	
	
RomeoOne10-08-2016 20:05:31 // 2115
	Mondjuk gondolom mindegyik hazabeszél. A németek a németet védik, az olaszok meg az olaszt hozzák ki jobbnak. Valószínűleg az is számít, hogy ki mit tart fontosnak egy autóban. Azért ebbe a négybe szívesen beültem volna egymás után menni egy kört, mert úgy lehet igazán érezni a különbséget. Tényleg kíváncsi lennék milyen egymás után vezetni és első kézből tapasztalni, hogy miben másak. Egyébként mivel pont a menettulajdonságok és a stílus a preferencia nálam, elég valószínű, hogy a Giulia jönne be legjobban.
	
Giuntini10-08-2016 18:10:03 // 2114
	Egyébként ugyanazokat mondták, amit eddig is hallottunk. Egy-két anyag lehetne jobb, de egyébként nagyon rendben van. Az összeszerelés minősége a BMW szintjén van, de nem éri el az Audi minőségét. Negatívumok közé sorolják, hogy nem parkol be magától, míg a többiek tudják ezt az opciót, vagy az infotaiment jobb a németeknél. De ezen felül valami űber nagy különbség van az Alfa javára. Minden szempontból, vezetés futómű, ahogy mondták, más ligában játszik. Ezt a nimbuszt próbálják tönkretenni a német újságírók ha tudják...
	
Giuntini10-08-2016 18:04:11 // 2113
	Olasz tolmács és idegenvezető vagyok:)
	
RomeoOne10-08-2016 10:01:37 // 2111
	Most nem tudom, hogy csak poénkodsz vagy tényleg tudsz olaszul, mnidenesetre a többieknek, megtaláltam youtube-on is a videót. Itt be lehet kapcsolni a feliratot, ami alapértelmezetten olasz, de lehet rá kérni angol fordítást. A lényeg í]y már talán kimazsolázható.
	
Kazes☻10-08-2016 09:07:45 // 2110
	Hehe... 2104.hsz. :)
	
Balázs156SW10-08-2016 07:21:10 // 2109
	Egy kis "magyar".  http://www.autoszektor.hu/hu/content/forradalmian-uj-fekrendszer-keszul-budapesten-interju
	
Giuntini09-08-2016 23:15:31 // 2108
	Én értettem minden szavát, az Alfa vezetésben és fékekben egy másik földrészen van, sokkal jobb mint a németek, technológiai fejlettségben viszont még valamivel alatta. Anyagokban a BMW-vel egyenértékű, az Audi valamivel felettük áll. De egyértelműen az Alfa a legjobb köztük, vezethetőségben közelébe nem érhetnek a németek.
	
RomeoOne09-08-2016 22:18:15 // 2107
	Itt van hozzá a videó is, de a szöveg sem angol, meg angol felirat sincs hozzá, úgyhogy nem tudom, hogy van-e itt, aki érti....
VIDEO, Alfa Romeo Giulia VS BMW Serie 3, Audi A4 e Mercedes Classe C . ita
	
VIDEO, Alfa Romeo Giulia VS BMW Serie 3, Audi A4 e Mercedes Classe C . ita
RomeoOne09-08-2016 22:11:46 // 2106
	
	
emGéza08-08-2016 12:22:43 // 2105
	
	
Kazes☻27-07-2016 10:54:27 // 2104
	Büszkeség! :)
	
Kócosw26-07-2016 20:13:34 // 2103
	Ma egy nemlétező helyen randiztam a Julissal.Szántam rá időt nost jobban átnézni.Akadnak még gyerekbetegségek jócskán ,de egy tény,továbbra is iszonyatosan bejön és olyan lesz egy ilyenem érzésem van.Az egyik számomra fura részlet,vagy csak láma vagyok dee nem találtam back gombot  a tekertyü mellet,csak a menü gombbal lehet visszalépni,de nem egy szintet,hanem direkt vissza a menübe.A válto utja rövid de olyan fura kicsit akadós volt a valtaskor,de lehet csak ennél a példánynál.Kicsit szorosan jár a motortér nyito kar is mintha a bowden nem csuszna rendesen ,érdekes megoldás ,elsöre nem tünik hosszu távon stabilnak -ami az anyagát illeti -a müanyag kis kar.Dehát ezek mindmind aproságok amik a szériában is kiküszöbölhetök.
	
Haddel26-07-2016 19:30:50 // 2102
	
	
Abarai25-07-2016 10:24:55 // 2101
	Hogy a fenébe nem számítana? Gyanítom, hogy többségünk azért kötött ki az Alfánál, mert beleszeretett a látványba. Ugyanezért nem Corollával vagy Golffal járunk a vélt vagy valós kvalitásaik ellenére. Lehet akármilyen jó egy autó, az csak akkor derül ki, ha valamivel sikerült becsalogatni a szalonba a vásárlójelöltet.
Amúgy engem megnyert. Alig várom, hogy legyen belőle 6-8 éves használt. :)
	
Amúgy engem megnyert. Alig várom, hogy legyen belőle 6-8 éves használt. :)
Béci Ɨ|ѯ24-07-2016 21:24:40 // 2100
	Idén az Astra. Úgy hogy pont annyit ér, mint ahogy írtad...
	
Piritu - 1.000.00024-07-2016 20:15:09 // 2099
	Egyetértek. Semmi jelentősége sincs a címnek. Maximum aki elnyerte, az dicsekedik vele.
Se a 147-et, se a 156-okat sem ezért vettem...
	
Se a 147-et, se a 156-okat sem ezért vettem...
Tedi24-07-2016 18:50:29 // 2098
	A 156 sem attól volt sikeres (ahogy egyik autó sem), hogy egy korruptnak látszó zsűri egy évig odaadja bármelyik autónak az év autója díjat. Na bumm, attól még a Vezúv a helyén marad. Marketing értéke sincs már szerintem akkora, mint anno. Most így hirtelen azt se tudom megmondani, hogy ki nyerte idén. Az utolsó emlékem a Leaf évekkel ezelőttről. Na, szóval ennyit erről, ilyen díjat inkább ne is nyerjen a Giulia.
	
VKG231!!! (156+75)24-07-2016 13:43:14 // 2097
	Egyébként ha van igazság, még az se számít, hogy milyen kívül-belül.:))) A lényeg, hogy milyen autóként. 
Remnykedjünk.
	
Remnykedjünk.
VKG231!!! (156+75)24-07-2016 13:40:13 // 2096
	Azért a Clio ellen elég nagy szégyen volt veszíteni (az európában akkor nem kapható Leaf ellen is amúgy, de az megint másik lobbi).
Szerintem teljesen egyértelmű a helyzet: akár tetszik, akár nem, a 159 egy olyan padlólemezre került, amire semmi más. Hogy ennek a (facelift után is meglévő 20-40 kg, előtte inkább 60-90 kg) túlsúly volt-e az oka, vagy az, hogy szinte lehetetlen feladat volt a Busso v6 helyett holden blokkokból ugyanolyan teljesítményt kicsikarni (na akkor is mit kaptam, mikor kijelentettem, hogy kizárólag az adatok alapján egyértelműen a v6okat akarták helyettesíteni), sosem tudjuk meg. A 159 valóban azért volt hiba, mert nem folytatták a fejlesztését, de nem a GTA hiányzott, hanem a fejlesztési szakaszból jó pár hónap. Amúgy az is érdekelne, hogy a Saab miért nem épített rá autót. Vagy, hogy elkezdte-e egyáltalán.
Aztán a kezdeti kormányszervo gondok, meg a használható motorok dpf-egr hibái (amik hamarabb előjöttek, mint a jts-ek ordító bakijai) a kezdeti vásárlói bizalmat is aláásták.
Sajnos a bmw e90 hiába küzd hiányosságokkal, az nem számít a vásárlónak, mert az nem "szarolasz".
Ahogy biztos nem segített az sem, hogy a versenysportból is kivonultak már 2005-ben. A válság akkor még sehol sem volt...
A 159-ből valószínűleg nem lehetett versenyautót csinálni, a 156-nak anno minden körülmény megvolt (s2000 szabályok, csúcs futómű, kis súly), a 159-cel csak a dtm lett volna játszható, de az meg más liga pénzügyileg.
A Giulia valószínűleg semelyik hibába nem esik bele, és biztosan nem véletlenül nem néz ki másként. Nagyon szeretem minden porcikáját, de a 159-et is szerettem. Sőt, amikor kis szarosként megálmodtam 3 évesen a 33-ban ülve, hogy 155-öst akarok, akkor is elolvadtam. De akkor meg pláne, amikor megláttam a 156-ost.
Az most nincs meg, és nem az eltelt évek miatt :)
	
Szerintem teljesen egyértelmű a helyzet: akár tetszik, akár nem, a 159 egy olyan padlólemezre került, amire semmi más. Hogy ennek a (facelift után is meglévő 20-40 kg, előtte inkább 60-90 kg) túlsúly volt-e az oka, vagy az, hogy szinte lehetetlen feladat volt a Busso v6 helyett holden blokkokból ugyanolyan teljesítményt kicsikarni (na akkor is mit kaptam, mikor kijelentettem, hogy kizárólag az adatok alapján egyértelműen a v6okat akarták helyettesíteni), sosem tudjuk meg. A 159 valóban azért volt hiba, mert nem folytatták a fejlesztését, de nem a GTA hiányzott, hanem a fejlesztési szakaszból jó pár hónap. Amúgy az is érdekelne, hogy a Saab miért nem épített rá autót. Vagy, hogy elkezdte-e egyáltalán.
Aztán a kezdeti kormányszervo gondok, meg a használható motorok dpf-egr hibái (amik hamarabb előjöttek, mint a jts-ek ordító bakijai) a kezdeti vásárlói bizalmat is aláásták.
Sajnos a bmw e90 hiába küzd hiányosságokkal, az nem számít a vásárlónak, mert az nem "szarolasz".
Ahogy biztos nem segített az sem, hogy a versenysportból is kivonultak már 2005-ben. A válság akkor még sehol sem volt...
A 159-ből valószínűleg nem lehetett versenyautót csinálni, a 156-nak anno minden körülmény megvolt (s2000 szabályok, csúcs futómű, kis súly), a 159-cel csak a dtm lett volna játszható, de az meg más liga pénzügyileg.
A Giulia valószínűleg semelyik hibába nem esik bele, és biztosan nem véletlenül nem néz ki másként. Nagyon szeretem minden porcikáját, de a 159-et is szerettem. Sőt, amikor kis szarosként megálmodtam 3 évesen a 33-ban ülve, hogy 155-öst akarok, akkor is elolvadtam. De akkor meg pláne, amikor megláttam a 156-ost.
Az most nincs meg, és nem az eltelt évek miatt :)
Giuntini24-07-2016 12:14:31 // 2095
	Mondjuk amikor 3. helyezett volt a 159, akkor az év autója a Renault Clio volt. 2. a Passat. Ha a beldő tartalom és a formaterv számított volna akkor utcahosszal nyert volna a 159. Abban az évben jött ki a Grande Punto is. A Clioval összevetve mindenben jobb volt. Mégis a Clio nyert, mert a politika így akarta. Szerintem mindenképpen idén a Giulianak kellene nyerni. Ha nem, az sem érdekes, de ha van igazság, akkor az év legnagyobb és legjobban várt dobása az Alfáé. Momdom, formatervben nem éri el a 159-et, nekem a belseje sem akkora retro-egyedi dobás mint a 159-é, de ahogy beleülsz, ilyen üléspozíciót ilyen izléses anyagválasztást, ilyen hangulatot egyetlen konkurens sem kínál.
	
Piritu - 1.000.00024-07-2016 11:56:30 // 2094
	Azért ha megnézed az év autója listáját, találsz rajta bőven "nem formabontó" vagy akár kifejezetten ronda autót is.
	
Giuntini24-07-2016 11:03:15 // 2093
	Nem azt mondtam hogy egyáltalán nem, de ne döntő volt. Soroljam? Golf, és társai. Politika is erősen szerepet jàtszott. A 159 a lehető legrosszabb pillanatban született. 2 évig baromian jól mentek az eladások. Minden meg volt a GTA-ra is. Aztán jött a recesszió. A BMW, Audi eladasok is visszaestek, akkor mit kellett volna várni az Alfától. A 159 gyártasa nem azért lett leállítva korán mert nem volt jó autó. Sőt nagyon is jó volt. Azért, mert nem volt a fejlesztésre pénz. Nem mentek az eladások, egy olasz prémiummárka sokkal nehezebb helyzetben volt mint egy német. Marchione amikor kijelentette hogy a 159 tévedés volt, akkor egy akkora hazugsagot mondott mint egy ház... A fejlesztések maradtak el, mert nem volt rá pénz.
	
Kócosw24-07-2016 10:18:34 // 2092
	Szerintem se :)
	
VKG231!!! (156+75)24-07-2016 09:13:50 // 2091
	Azért erre ne vegyél mérget...
	
Giuntini24-07-2016 09:03:09 // 2090
	A forma sohasem játszott nagy szerepet.
	
Kócosw23-07-2016 21:42:16 // 2089
	Én várnék azért egy Juliska kombit is még ;)
	
VKG231!!! (156+75)23-07-2016 21:11:15 // 2088
	Ne legyen igazam, de a Giulia a formája miatt nem lesz úgy év autója mint a 156 volt. De hátha az olaszok megveszik a zsűrit :)
	
VKG231!!! (156+75)23-07-2016 21:07:55 // 2087
	Valamelyik olasz alfás fb csoportban láttam.
A fene se emlékszik már rá melyikben... valami újságcikk volt befotózva.
	
A fene se emlékszik már rá melyikben... valami újságcikk volt befotózva.
droberto23-07-2016 20:29:41 // 2086
	Az én olvasatomban (a teljesség igénye nélkül):
- 156: a legszebb SW forma, kecses és filigrán.
- 147: az egyik legszebb hatchback.
- 159: az autóipar egyik legszebb frontrésze.
- MiTo: Zabálnivaló, kis gombóc.
- Giulietta: Visszafogott kissé lagymatag Design, kivétel ez alól a far rész.
- Giulia: Hasonlóan visszafogott mint kistestvére, de semelyik része nem lóg ki a sorból, tökéletesek az arányai és azért számtalan apró egyedi részletében igazi Alfa. Műszakilag vezetési élményben (mondom ezt úgy hogy nem vezettem) a konkurencia előtt van egy jó utcahosszal, és végre már nem csak egy nagyon fasza Fiat, hanem egy k@rva jó majdnem Ferrari. :)))
	
- 156: a legszebb SW forma, kecses és filigrán.
- 147: az egyik legszebb hatchback.
- 159: az autóipar egyik legszebb frontrésze.
- MiTo: Zabálnivaló, kis gombóc.
- Giulietta: Visszafogott kissé lagymatag Design, kivétel ez alól a far rész.
- Giulia: Hasonlóan visszafogott mint kistestvére, de semelyik része nem lóg ki a sorból, tökéletesek az arányai és azért számtalan apró egyedi részletében igazi Alfa. Műszakilag vezetési élményben (mondom ezt úgy hogy nem vezettem) a konkurencia előtt van egy jó utcahosszal, és végre már nem csak egy nagyon fasza Fiat, hanem egy k@rva jó majdnem Ferrari. :)))
Tedi23-07-2016 20:05:00 // 2085
	Nem hallottam ilyenről :) Nem tartom elképzelhetetlennek, de picit meglepődnék rajta. Nem tudom mennyire pörgött már fel a gyártósor, de amíg nem full kapacitáson megy, addig én nem látom sok értelmét, Mondom ezt úgy, hogy nem folyamatmérnök vagyok, hanem ússágos :D
	
VKG231!!! (156+75)23-07-2016 19:50:01 // 2084
	Az most igaz, hogy hosszabb munkaidőt és rövidebb szabadságot kapnak a Giu gyárban dolgozók, hogy eleget gyártsanak?
	
Tedi23-07-2016 19:33:00 // 2083
	Ez pedig most hiba lehet.
Szerintem pont nem :) Épp csak annyira nyúltak bele, hogy az Alfásoknak még tetszen, a nem Alfásoknak meg már tetszen. A műszaki tartalma van annyira király, hogy nem érdekes, hogyan néz ki. (pár apró hiányzó kütyüt leszámítva, ugye).
Nem rég olvastam az első havi eladási adatokat, csak Olaszországban 800-at adtak el egyetlen nyomorult hónap alatt. Nem rossz kezdés.
	
Szerintem pont nem :) Épp csak annyira nyúltak bele, hogy az Alfásoknak még tetszen, a nem Alfásoknak meg már tetszen. A műszaki tartalma van annyira király, hogy nem érdekes, hogyan néz ki. (pár apró hiányzó kütyüt leszámítva, ugye).
Nem rég olvastam az első havi eladási adatokat, csak Olaszországban 800-at adtak el egyetlen nyomorult hónap alatt. Nem rossz kezdés.
Erhard 242 (Pure Energy)23-07-2016 19:23:23 // 2082
	A TC szopkodja csak a német sz@rok f@szát... nem is vagyok kiváncsi a véleményükre.... öszintén kicsit féltem a Gyulától mivel az 59 után ami jött éra a macilaci meg az alfabravo nekem egyáltalán nem piszkálta meg az ingerküszöböm... viszont a Gyulánál vannak Alfa vonások csak nagyon rejtve és finoman nekem bejön ez a leegyszerüsitett tiszta forma kivül, belül a müszaki tartalom meg no1... az 59 meg 59 nem lehet überelni :)))))))))))))))))
	
droberto23-07-2016 18:44:13 // 2081
	Lehet csak elkötötte a Karottáét. :)
	
droberto23-07-2016 18:43:42 // 2080
	Egy nem Alfás kollégám az mondta a Giuliára, amikor mutattam neki, hogy Ajha, végre egy szép Alfa, ami nem ilyen kesze-kusza, hanem hagyományos forma.
Hát igen, nem vagyunk egyformák. :)
	
Hát igen, nem vagyunk egyformák. :)
Giuntini23-07-2016 18:29:45 // 2079
	Ezt mondom, a 159 megtartott minden szépet, ami az elődnél jó volt. A 156 egy lágyabb vonalvezetésű, a hátsó kilincseknek köszönhetően talán sportosabb formájú volt, míg a 159 kifejezetten markáns, és egy tank feelingje van. Ezt fokozta kategóriájának legmerevebb kasztnija.
	
VKG231!!! (156+75)23-07-2016 18:15:05 // 2078
	Nem értek egyet. A 159 a Brera orron kívúl egy 156 folytatás, a hátulja kifejezetten nem nagy extra a 156-hoz képest. 
A Giu valóban nem folytatja ezt a vonalat, de annyira markánsan újat sem kezd, mint anno a 156. Ez pedig most hiba lehet.
	
A Giu valóban nem folytatja ezt a vonalat, de annyira markánsan újat sem kezd, mint anno a 156. Ez pedig most hiba lehet.
Giuntini23-07-2016 17:14:53 // 2077
	Igen, igazad van, most erre volt szükség! Az Alfa megmentése volt a cél, biztosra akartak menni. Szerintem, nagyon jól sikerült.
	
Tedi23-07-2016 16:07:56 // 2076
	Gondolom senki nem lepődik meg, ha azt mondom, direkt lett ilyen. :)
	
Giuntini23-07-2016 15:22:05 // 2075
	A 159 mindent egyesített a formájában, ami az elődöknél csodálatos volt. A Giuliában nincs semmi az elődökből. Nagyon szép, jól néz ki, de a BMW-től akar vásárlókat. Ezért formájában nincs semmi radikális, és megosztó.
	
Kazes☻23-07-2016 15:21:02 // 2074
	Számomra a katartikus élményt a Brera első megjelenése okozta... és aztán abból faragtak 159 berlinat, majd sw-t... de azok is szépek! Ám a Giulia igazi Alfa, csodás, remek... stb. minden porcikája! :)
	
yani🍀23-07-2016 15:12:03 // 2073
	Ezt én is így llátom, és pont ezért fog még jó néhány évig megmaradni a 159.
	
VKG231!!! (156+75)23-07-2016 15:05:47 // 2072
	A 156-ost is amúgy. Sőt, a 155 is katartikus élmény ha nem a lefingott 99%-ba tartozik. 
A 156-os formája ma is a csúcs, és még a fl előtti verzió sem tűnik 19 éves formatervnek.
Nézz meg egy 97-es a4-est vagy e36-ost, vagy akár a legelső e46-ok bármelyikét. Sokkal jobban öregszenek, mint a 156-os.
A Giulia csodálatos és szép, de nem 156 és nem is 159.
	
A 156-os formája ma is a csúcs, és még a fl előtti verzió sem tűnik 19 éves formatervnek.
Nézz meg egy 97-es a4-est vagy e36-ost, vagy akár a legelső e46-ok bármelyikét. Sokkal jobban öregszenek, mint a 156-os.
A Giulia csodálatos és szép, de nem 156 és nem is 159.
Giuntini23-07-2016 14:46:29 // 2071
	Ezt én is így látom. Első látasra képen és most élőben bebizonyította nekem, hogy nagyon jól néz ki, de első, második és sokadik pillantásra sem okozott olyan katartikus érzést, mint a 159. A 159-re ha ránézek, azt mondom, "műremek". Nem tudom, hogy a Giuliáról 10 év múlva ugyanígy lehet vélekedni. A 159-et a mai napig megnézik.
	
Kazes☻23-07-2016 14:16:19 // 2070
	
yani🍀23-07-2016 13:51:54 // 2069
	Az egyik szomszédom az M5-ös mellett Lajosmizsén benzinkutas. Winkler kb. 2 hónapja egy 159-el állt meg ott tankolni.
	
droberto23-07-2016 13:33:22 // 2068
	Ez a komoly. A legnagyobb médiumot kihagyják....
Bár tény, hogy a Winkli még mindig nagyon rajta van a szarolaszozáson. A mai napig rá van fagyva a 156 csukott ajtónál nehezen csukódó kesztűtartójára. Pedig már annak vagy 15 éve.
	
Bár tény, hogy a Winkli még mindig nagyon rajta van a szarolaszozáson. A mai napig rá van fagyva a 156 csukott ajtónál nehezen csukódó kesztűtartójára. Pedig már annak vagy 15 éve.
Tedi23-07-2016 09:51:11 // 2067
	Van némi catfight az importőr és a TC között.
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
4
		Guests4
394
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?



