Forum >> Giulia
Vermacy05-10-2016 15:16:08 // 2318
Vermacy05-10-2016 15:04:52 // 2317
Ez sajnos igaz... :(
ill. esőben, lassítva útépítésnél az első parkradar besípol. Válasz, hogy "belelóg az érzékelőbe a rendszámtábla"...
Ájj, Carramba! Ez hogyan lehet???
ill. esőben, lassítva útépítésnél az első parkradar besípol. Válasz, hogy "belelóg az érzékelőbe a rendszámtábla"...
Ájj, Carramba! Ez hogyan lehet???
RomeoOne05-10-2016 14:52:37 // 2316
Miért, BMW szervizben dolgozol? :D
Kócosw05-10-2016 14:28:08 // 2315
kar hogy cimbim vett egy m optikas 3-ast 4 kerektekeressel 3 honaposan, aztan 5 het utan egyik szombaton nem tudott vele elmenni bevasarolni mert megse mekkent csak hibaüzenet... a tréler vitte el egy markaszervizbe ahol mondtak hogy a kocsival minden ok, csak nem indul el. Cimbim meg mondta hogy köszöni es vissza is adna,mert ö szeretne egy olyan autot ami elindul...
Kócosw05-10-2016 14:24:35 // 2314
megkönnyeztem mennyire jo a bmw :) ... ha nem tiltana a munkam beszelgetnek a szerzövel par dologrol :)
Halesz05-10-2016 14:11:31 // 2313
Mondjuk ez a "belsejével sincs nagy gond" félmondat röhögni való :)))
Halesz05-10-2016 14:07:41 // 2312
A középső kijelzőben sajnos tényleg sokkal több lehetőség lenne, mint amennyit kihoztak belőle. Számomra a legfurcsább és a legnagyobb csalódás a tolatókamera képe volt. Egyrészt a felbontása kicsi, béna, másrészt pedig nagyon kis méretű képet rak ki tolatás közben, pedig ott a hatalmas kijelző.
Nyilván nem a legfontosabb szempont, hogy milyen a kijelzője, de ha már veszel egy Giuliát, akkor ott van benne és azt fogod használni a következő 3-4-5 évben, szóval azért mégiscsak eléggé fontos.
Nyilván nem a legfontosabb szempont, hogy milyen a kijelzője, de ha már veszel egy Giuliát, akkor ott van benne és azt fogod használni a következő 3-4-5 évben, szóval azért mégiscsak eléggé fontos.
Giuntini05-10-2016 13:43:40 // 2311
Nekem sem tetszik a középkonzol, eléggé tucat lett. A 159-é sokkal szebb és egyedibb. A QV-ben ültem Zánkán, az biztos, baromi jó benne ülni.
Erhard 242 (Pure Energy)05-10-2016 13:32:18 // 2310
elhiszem csak a 4,2-őt nem :))) emberünk is azt nyilatkozta 7-8L ez a normális ...csodák nincsenek
Vermacy05-10-2016 13:17:06 // 2309
Vermacy05-10-2016 13:12:41 // 2308
Egyébként köszi, csak megörültem, hogy működik... :)
Vermacy05-10-2016 13:11:05 // 2307
Vermacy05-10-2016 13:10:41 // 2306
Ha nem folyamatosan D állásban próbálgatod, hanem autópályán, országúton tartod a tempót (előzés is belefér), akkor azért 6 liter alatt tartható!
A sűrű városozást ez sem szereti, mint egyik dízel sem...
A sűrű városozást ez sem szereti, mint egyik dízel sem...
Erhard 242 (Pure Energy)05-10-2016 12:34:21 // 2305
nem mondott róla olyan rosszakat...viszont a fogyasztása kb annyi amit saccoltam sosem lesz 4,2L :))))
Vermacy05-10-2016 11:07:37 // 2303
Hogyan tudok pdf-et feltölteni vagy jpg-be konvertálni?
Vermacy05-10-2016 11:01:22 // 2302
Finomabb rugózás? Tehát amikor a bömös hömbölög az árokban, akkor még az Alfával mindig gyorsítok a kanyarban?-)
Vermacy05-10-2016 11:00:05 // 2301
210 lovas biturbós dízel Mondeót használó, eléggé nagyarcú ember aki mindenkinél mindent jobban tud nem mondott semmi negatívat a Juliról. Ez az igazi elismerés. A végén megmutatta, hogy az ötajtós Mondeonak mennyivel nagyobb a csomagtere, ekkor megveregettem a vállát és mondtam, hogy "jó neked"... :)
Vermacy05-10-2016 10:58:11 // 2300
A 3-as GT pl nyomába sem ér (ahhoz volt szerencsétlenségem). Viszont hidegen tényleg hangosabb a Juli dízele, mint az 1,9-es 159-esem. Menet közben kb. ugyanaz a kiváló szint!
Vermacy05-10-2016 10:56:31 // 2299
A középkonzol tényleg "gáz". Hatalmas felület, de ha bekapcsolod már csak 50%-a hasznos, holott a klíma, rádió, miegymás kijelzőit benyomoríthatták volna a sarkokba. Viszont osztható a konzol, egyik oldalra a térképet raktam ki (gyerek szereti ha állandóan jelzi a nyíl, hogy hol vagyunk :)) a másikra pedig a rádiót és ott váltok pl. telefonra.
A szuperretesz pedig menüből kapcsolható, meg is lepődtem először, hogy nincs benne, de mégis!
A szuperretesz pedig menüből kapcsolható, meg is lepődtem először, hogy nincs benne, de mégis!
RomeoOne05-10-2016 08:21:52 // 2298
Ezzel a cikkel kapcsolatban írtam a szerzőnek. Közzéteszem, hátha mást is érdekel. Arra kérdeztem rá, hogy mit is kell pontosan az alatt érteni, hogy:
Az Alfa Romeónál 60 lóerővel gyengébb BMW M3 kezesebben irányítható, harmonikusabban veszi a kanyarokat és sportosabban változtat irányt.
A válasz:
Kedves Ferenc!
Először is köszönöm szépen a levelét. Örülök, hogy nem bántottam meg alfás érzéseit, nem is volt célom, mert nagyon tetszett az autó. És a szubjektivitás persze alkotórésze a cikkeinknek, azt figyelembe véve, hogy több évtizedes teszttapasztalattal rendelkezem.
Harmonikusabb kanyarvétel? Nehéz kicsomagolni, mert úgy éreztem, teljesen visszaadja az érzést - ezért is jó, hogy írt: ami nekem esetleg egyértelmű, másnak nem. Egyfajta összhatásra gondoltam. Amit meg is magyarázok az összegzésben: az Alfa hajlamos kitörni, a BMW ezt nem teszi, mindig a lehető legideálisabban tartja az ívet a kanyarokban, finom kormányzással elérve ezt. Ráadásul a finomabb rugózás is ezt segíti.
Még egyszer köszönöm a levelét!
Az Alfa Romeónál 60 lóerővel gyengébb BMW M3 kezesebben irányítható, harmonikusabban veszi a kanyarokat és sportosabban változtat irányt.
A válasz:
Kedves Ferenc!
Először is köszönöm szépen a levelét. Örülök, hogy nem bántottam meg alfás érzéseit, nem is volt célom, mert nagyon tetszett az autó. És a szubjektivitás persze alkotórésze a cikkeinknek, azt figyelembe véve, hogy több évtizedes teszttapasztalattal rendelkezem.
Harmonikusabb kanyarvétel? Nehéz kicsomagolni, mert úgy éreztem, teljesen visszaadja az érzést - ezért is jó, hogy írt: ami nekem esetleg egyértelmű, másnak nem. Egyfajta összhatásra gondoltam. Amit meg is magyarázok az összegzésben: az Alfa hajlamos kitörni, a BMW ezt nem teszi, mindig a lehető legideálisabban tartja az ívet a kanyarokban, finom kormányzással elérve ezt. Ráadásul a finomabb rugózás is ezt segíti.
Még egyszer köszönöm a levelét!
trxAlfa04-10-2016 21:31:33 // 2297
Mintegy mellékesen megemlíti, hogy mennyire különleges is vezetni az autót, de még véletlenül sem részletezi, de az h műanyag a váltógomb és pixeles a műszerek közti kiskijelző (anyáám de hülye..) az kurvafontos. Az Audi A3 limuzint is megemlíti mint etalont a kategória belterében. Ott kezdődik, hogy nem is egy kategória a két autó, méretbe sem és piaci pozicionálásban sem. Giuliában nem ültem még, de az A3asból van tapasztalatom bőséggel, és a dimenziók amiket táplál irányába azok egyszerűen nem léteznek. Egy szörnyű nagy divatgermánozás az, amit minden magára adó tesztelő kinyilatkoztat. Még a végén be kéne látni, hogy más márkák is tudnak ugyanolyat vagy neadj'isten jobbat is alkotni.
Giuntini04-10-2016 19:46:29 // 2296
Meg máson is. Minden szavukon érződik, hogy a BMW jobb. A Vidán nem is lehet csodálkozni, ha a BMW lovaskocsit gyártana az is jobb lenne. Én mentem a csúcs 4-es BMW-vel, egyáltalán nem vagyok az anyagoktól elhalva. A Vida azt mondta, külsőre Alfa, belsőre próbálták elérni a BMW-t, még ha nem is sikerül nekik. Mi a f...sztól vannak úgy eltelve a 3-as BMW-től. Azt mondja, hogy a motor hangosabb mint a 3-as BMW-é. A 320d-nél kerregősebb, undorítóbb hangú dízel nincs. Ezért baj, hogy az Alfa nem csinálja meg a V6 dízelt. Szerintem 4 hengeres dízelt ugyanolyannal kell összehasonlítani. A 159-nél is óriási a különbség járáskultúrában a 4 és az 5 henger között. Én látom, ez a fanyalgás a savanyú a szőlő. Azt mondja, hogy a 3-as BMW mindenkinek tetszik. Például nekem nem, nagy gagyi. Az 5-ös az más kérdés, de 3-asnál minősíthetetlenül szar anyagokat használnak az árhoz képest.
BCS04-10-2016 19:08:01 // 2295
A Speedzone tesztelte a 2,2-est dízelt. Íme:
https://www.youtube.com/watch?v=7x3nlvBr4Uk
Csakúgy mint Csikós, Vida is a középkonzol kijelzőn élcelődik??? De ha már mást nem találnak...
https://www.youtube.com/watch?v=7x3nlvBr4Uk
Csakúgy mint Csikós, Vida is a középkonzol kijelzőn élcelődik??? De ha már mást nem találnak...
Tedi04-10-2016 18:57:44 // 2294
Ez a kép időről időre felbukkan, amit aztán a hülye olasz álújságírók, blogok felkapnak a kattintásokért, és persze minden egyes alkalommal kiderül róla, hogy kamu. :)
GT Ɨ|ѯ04-10-2016 18:46:07 // 2293
Pityukoma04-10-2016 15:36:05 // 2292
Nem csodálom:-)
Vermacy04-10-2016 15:30:35 // 2291
Ma visszajött a kereskedésbe... 😞 Már hiányzik!
Béci Ɨ|ѯ04-10-2016 12:18:17 // 2290
Chianti03-10-2016 22:12:54 // 2289
Megfontolandó... bár attól nem tartok, hogy erős késztetést éreznék a cserére...
Kazes☻03-10-2016 20:14:25 // 2288
Haddel03-10-2016 19:09:25 // 2287
Regisztrálj egy tesztvezetésre😃
Chianti03-10-2016 18:48:31 // 2286
Ma megvolt az első randim Giuliával... Már régebben kiszúrtam hogy egy fekete példány került ide Kaltenbach-ba, ahol lakom, de ma végre közelebbről is szemügyre vehettem. Bár nem tartott sokáig a találka, mert épp a közelünkben levő bankhoz jött vele a tulaj (egyidősebb hölgy vezette), és mire elővehettem volna a telefonomat hogy fotózzak, már jött is a hölgy, így csak távolról tudtam megnézni magamnak. Azt kell mondjam, hogy feketében nem olyan lenyűgöző, valahogy nem adja ki a gyönyörű formavilágát. A belterét sajnos nem volt alkalmam megnézni, de majd legközelebb. Most már tudom, hogy itt van a közelemben. :o)
Piritu - 1.000.00002-10-2016 22:24:46 // 2285
Nulla ☺
Tedi01-10-2016 22:24:22 // 2284
Semmit, amit eddig ne tudtunk volna :) Csak részletezi a Veloce ismert tulajdonságait.
Liquid01-10-2016 21:12:23 // 2283
nálam is toporog a vezérhangya :)
Csabi01-10-2016 20:48:10 // 2282
Hasonlóképp, a veloce felkorbácsolta bennem a "kell" érzést...
BCS01-10-2016 20:46:38 // 2281
Időközben a hollandok is kézhezkapták egy kis onboard videóra: https://www.youtube.com/watch?v=O1O5JRSdM1M
Az SLS AMG-vel abszolút partiban van.
Az SLS AMG-vel abszolút partiban van.
BCS01-10-2016 20:44:34 // 2280
Mi mond Gyula? Nemtudok sajna olaszul. A google translate meg nem az igazi. :)
Haddel01-10-2016 20:39:13 // 2279
Szép álom lehetett😃 5.2 az már eléggé haladós. Kéne😃
Csabi01-10-2016 20:14:58 // 2278
52e euro-ról eszembe jutott ,, hogy 5.2s alatt van 100-on a veloce...azért az nem semmi... már álmodtam vele :)
Haddel01-10-2016 20:01:40 // 2277
Az igen! És a benzines?
VKG231!!! (156+75)01-10-2016 19:53:29 // 2276
Nemá, hogy a 2.2 dejzel 6.4-et gyorsul 100-ra :(
A GTA 6.3... :(((
A GTA 6.3... :(((
Haddel01-10-2016 19:23:32 // 2275
Amugy ez a Veloce változat nagyon fincsi lehet. Itt 52e euroért volt kiplakátolva.Odahaza mennyi lesz az ára?
Haddel01-10-2016 19:19:50 // 2274
Kérdeztem tölük ,hány olasz autótok volt.Persze egy se csak hallották ettöl ,meg attól.Faszhülyék😃😃
159 Indigo Gray 2.4 Monster01-10-2016 18:44:08 // 2273
Audi, ww, seat, skoda, 10-30% van minden audis melósnak
Erhard 242 (Pure Energy)01-10-2016 15:36:06 // 2272
Mekkora volt a hitel?
Norby01-10-2016 15:10:54 // 2271
Az a kicsi piros?
inkább 159-nek nézem ;-)
inkább 159-nek nézem ;-)
Halesz01-10-2016 15:06:07 // 2270
A KUL16 logója picit talám utal rá :)
RomeoOne01-10-2016 14:31:42 // 2269
Remélem azért az "olaszok szarok" elhangzása után azért megjegyezted nekik, hogy inkább építsék az ajtót az oldalelemekkel, ahelyett, hogy már megint csak a pofájukat jártatják és a hülyeséget beszélik :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
517
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?