Forum >> Giulia
127_sud18-10-2016 09:06:56 // 2547
És ebben az az igazán meglepő, hogy Papp Tibi írta! Alapból nem szereti az olasz autókat de nem bírt ellenállni a "vírusnak"...
Giuntini18-10-2016 08:44:13 // 2546
Tetszik amit a váltóról írt, hogy "D" állásban hátbavágósan igazi "Ferrariként" vált. Most már értem, hogy miért teszik opcióba a váltófüleket a QV-t kivéve. Nagyon szép, még sportautósabb a feeling, de szerintem rá fog jönni mindenki az első kilométerek után, hogy az automata jobban végzi a dolgát mint a mi kezünk.
Liquid18-10-2016 08:39:31 // 2545
na végre, nem japás és németbérenckednek :)
Teljesen jó cikk.
Teljesen jó cikk.
Abarai18-10-2016 08:37:38 // 2544
Minden ilyen cikk után nő bennem a birtoklási vágy, pedig már akkor se volt kicsi, amikor az első képeket megláttam. Feladok egy lottót, fizuemelést kérek, eladom a gyereket... :D
CseBali18-10-2016 08:34:12 // 2543
...nagyon vártam már a Veloce menetpróbát...és szerencsére nem csalódtam!
A cikk is nagggyon rendben van az autóról nem is beszélve :))
Benyás Giulia - megvan a következő cél!!
A cikk is nagggyon rendben van az autóról nem is beszélve :))
Benyás Giulia - megvan a következő cél!!
Giuntini18-10-2016 08:26:12 // 2542
Na ez egy odavágós cikk! Ezt kötelező olvasmánnyá kell tenni! Nagyszerű, hogy végre teljesen objektíven leírta, amit lát. Milyen lehet a hangja...! Úristen! Már alig várom, hogy kipróbáljam egy tesztvezetésre, mert a Giuliánál, amit kipróbáltam minden klappolt, kivéve a dízelmotor hangja nem. Tényleg reszkess BMW! Ezeket a tényeket, már az Auto Bild, és hasonló szennylapok nem fogják tudni tönkretenni!
Erhard 242 (Pure Energy)18-10-2016 08:13:08 // 2541
akkor talán benne is van a cikkben a kérdésre a válasz milyen zsír programot hoztak össze az automata váltóra ... hát kell ez az autó az már biztos :)))
vzsiros18-10-2016 07:54:39 // 2540
http://totalcar.hu/tesztek/2016/10/18/bemutato_alfa_romeo_giulia_veloce_2_0t_q4/
senki se szólhat be, eléggé odabasz a kocsi, és a cikk rendesen pozitív! ;-)
senki se szólhat be, eléggé odabasz a kocsi, és a cikk rendesen pozitív! ;-)
Stef18-10-2016 06:55:35 // 2539
Nekem nagy mákom volt annak idején. Amikor összeállítottuk az autót, kiderült hogy minden paraméterében megegyezően volt 2db ilyen leadott gyári rendelésetek. Így "csak" 3 hónapot kellett rá várnom! :)
RomeoOne17-10-2016 11:41:58 // 2538
Láttam. Mondjuk az csak egy 2-es. Egy 3-assal lenne értelmes összehasonlítani.
Béci Ɨ|ѯ17-10-2016 11:31:37 // 2537
Érdemes megnézni összehasonlításként a következő videót. Ugyanez a teszt az M2-es BMW-ről. Link
Kócosw17-10-2016 11:31:10 // 2536
persze, de akkor is jo jatek, oszt kesz..masra telleg nem jo :)
lehet sznobkodni vele ismerösök elött hogy figyeld a kezem mert csalok:
klatty klatty, es elvaltva :)
lehet sznobkodni vele ismerösök elött hogy figyeld a kezem mert csalok:
klatty klatty, es elvaltva :)
RomeoOne17-10-2016 11:06:52 // 2535
Rohodi Mihály16-10-2016 21:22:34 // 2534
Stef, mi varunk megint, mint 15 eve, barmilyen Giuliat akarsz is venni, valtofulekkel, vagy nelkuluk ;-) megjegyzem en is rendelnem a fuleket... Rendeltem Deltara is, Giuliettara is, Maseratin is volt. Ha vannak fulek, az egy lehetoseg :-) Ha valaki maganak rendeli, nem kell kompromisszum, kerheto ami a szive vagya. Regen ez mas volt, emlekszem a 156-osnal volt ugyfelunk, aki a sport csomag miatt 9 honapot vart az autojara..
Stef16-10-2016 21:05:28 // 2533
Na, örülök, hogy így már megértettük egymást! :)
Giuntini16-10-2016 20:39:10 // 2532
Most olyanokról vitatkozunk, aminek semmi értelme. Persze, hogy van olyan aki a kézi váltót szereti, és van olyan aki az automatát vagy duplakuplungosat. Én csak annyit mertem mondani, hogy a bolygóműves automata nem szerezi a manuál üzemmódot. Attól függetlenül, a QV biztos villámgyorsan vált a váltófülekkel. Lehet, hogy a ZF kitalált valami olyat, hogy teljesen egyenértékű a kézi üzemmódban a duplakuplungos váltóval. Nem véletlenül vettem automatát. Ma már az automata váltók sokkal fejlettebbek, mint korábban. Az évek folyamán vezettem Ferrarit, és más automata váltós autókat, és azt mondtam, hogy a következő autóm automata lesz. Ezt körülbelül másfél millió kilométer kézi váltós vezetés után tettem. Emellett vannak olyan karakterisztikájú motorok, amihez az automata sokkal jobban illik. Főleg a nagyobb teljesítményű, nagy súlyú autók. A 2.4-hez sokkal jobban illik az automata mint a manuális. Lineárisabban adja le a nyomatékot, emellett sport fokozatban valódi űber állattá válik. Csak ennyit akartam elmondani. Ez csak egy vélemény, és elfogadom mások véleményét.
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2016 20:25:33 // 2530
ez sem rossz választás
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2016 20:11:09 // 2529
én sem, nincs kedvem ismételni önmagam, egy dízel teljesen más, mint egy TB benzines, 200 ló felett meg még inkább más...
Don Gombóc16-10-2016 20:02:42 // 2528
Putyesz16-10-2016 19:54:55 // 2527
Tudod...ez az unalmas jürgenszürke!!!!
De a giulia ebben is ütős,sőt sportosabb is sokkal mint abban a sötétkék vmiben!!!!:))))))
De a giulia ebben is ütős,sőt sportosabb is sokkal mint abban a sötétkék vmiben!!!!:))))))
RomeoOne16-10-2016 19:52:15 // 2526
Ennél többet tényleg nem tudok mondani. Én, ha automatát vennék, az nem azért lenne, hogy ne kelljen váltással kínlódnom, hanem hogy rövidítsem a váltási időt, és kiiktassam az emberi hibát. Félreváltás, rosszul kuplungolás stb. Ezerféleképpen el lehet bénázni, ha gyakorlott is az ember. A gép meg nem hibázik.
Én szeretem kontrollálni a gépet, azt, ha én parancsolok neki. Akkor váltok el, amikor én akarok. Nem amikor az algoritmus jónak gondolja. Ha úgy akarom, kihúzatom kettesben 8ezerig, hogy üveghangon visítson a motor. Lehet, hogy soha nem tenném meg. De ha akarnám megtehetném. Én vagyok a főnök és nem az elektronika.
Lehet, hogy ez neked egyáltalán nem szempont, ezért neked ez nem is meggyőző érv. Én megértem, nem akarom senkire ráerőltetni a nézeteimet, sőt... Nem is várom el senkitől, hogy megértse az enyémet. Cserébe engem sem érdekel, hogy ki hogy szereti, amíg nem akarják megmondani nekem, hogy hogy kéne nekem is hozzáállni :)
Én szeretem kontrollálni a gépet, azt, ha én parancsolok neki. Akkor váltok el, amikor én akarok. Nem amikor az algoritmus jónak gondolja. Ha úgy akarom, kihúzatom kettesben 8ezerig, hogy üveghangon visítson a motor. Lehet, hogy soha nem tenném meg. De ha akarnám megtehetném. Én vagyok a főnök és nem az elektronika.
Lehet, hogy ez neked egyáltalán nem szempont, ezért neked ez nem is meggyőző érv. Én megértem, nem akarom senkire ráerőltetni a nézeteimet, sőt... Nem is várom el senkitől, hogy megértse az enyémet. Cserébe engem sem érdekel, hogy ki hogy szereti, amíg nem akarják megmondani nekem, hogy hogy kéne nekem is hozzáállni :)
Shadin16-10-2016 19:44:20 // 2525
Ha olyan lenne a váltógomb is akkor lenne fasza. Na jó így is fasza. Az első Veloce ami 4 milla alatt lesz, na az az enyém lesz. Mindegy milyen színű, mi van még benne, már benzinesre vágyom, de az is mindegy :-D
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2016 18:56:14 // 2524
ok akkor kell :))) Egyébként alap felszereltségre is jól megpakolták a Veloce-t nagyon szimpatikus remélem jó sokan vesznek nálunk nyugatabbra :D
Shadin16-10-2016 18:45:56 // 2523
Szerintem qurva jól néz ki a a vasdarab ottan :-D Ez már jó indok!
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2016 18:11:09 // 2522
De oltárian haragszom :))) Persze mindenki azt vesz amit akar csak nem értettem miért annyira überfontos egy automatába a váltófül és eddig nem kaptam meggyőző érveket
Stef16-10-2016 17:42:05 // 2521
Nem vagyok versenyző típus, még csak nem is gyorsultam egyik Alfás talin sem, és a ringre se járok hetente versenyezni... :)
Tbi-m sincs, és nem is tudom milyen lehet.
Remélem azért nem haragszotok, hogy ÉN mindezek ellenére továbbra is benzines Giuliát vennék váltófülekkel.
Szerencsére most már több változat is rendelkezésre áll, és mindenki választhat kedve szerint! Ezen aztán kár veszekedni... :)
Tbi-m sincs, és nem is tudom milyen lehet.
Remélem azért nem haragszotok, hogy ÉN mindezek ellenére továbbra is benzines Giuliát vennék váltófülekkel.
Szerencsére most már több változat is rendelkezésre áll, és mindenki választhat kedve szerint! Ezen aztán kár veszekedni... :)
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2016 16:27:28 // 2520
Ha lenne egy tibid akkor tudnád miért nem adják ki manuálváltóval a gyulát...
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2016 16:22:09 // 2519
Jah ez szép ez melyik szürke?
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2016 16:13:50 // 2518
Jah bocs elfelejtettem, hogy ennyi versenyző van itt akik gyorsabban váltanak, mint a sport fokozatú zf váltó elektrónika és ez szükséges a hétköznapokban vagy inkább a ringen ahová hetente járnak versenyezni :))))
Stef16-10-2016 15:27:51 // 2517
Erhard azt mondta: "minek kell valakinek az automata, ha váltogatni akarja?"
Stef azt mondta: " mert nincs más"
De tovább megyek, ha lenne a benzinesből kéziváltós, akkor is az automatát venném és csak fülekkel.
Az, hogy te hogyan használod vagy nem használod a tiédet, szerencsére csak rád tartozik. :) Én igenis szeretném használni azokat a váltófüleket! Hallgasd meg a QV-n, hogy milyen eszméletlen gyorsan vált! Gyakorlati értéke nem sok? Nem hinném! Hogy mennyire bírja majd a váltó, az 2-3 éven belül úgy is kiderül...
Peace! :)
Stef azt mondta: " mert nincs más"
De tovább megyek, ha lenne a benzinesből kéziváltós, akkor is az automatát venném és csak fülekkel.
Az, hogy te hogyan használod vagy nem használod a tiédet, szerencsére csak rád tartozik. :) Én igenis szeretném használni azokat a váltófüleket! Hallgasd meg a QV-n, hogy milyen eszméletlen gyorsan vált! Gyakorlati értéke nem sok? Nem hinném! Hogy mennyire bírja majd a váltó, az 2-3 éven belül úgy is kiderül...
Peace! :)
Giuntini16-10-2016 14:48:21 // 2516
Na nekem ez a problémám a QV automata váltójával. Nem a duplakuplungos van benne, hanem a nyolcfokozatú ZF automata. Szerintem ezért van hagyományos kézi. Ez a nyolcfokozatú a Veloce csúcsbenzinesébe is remekül passzolhat, de én a QV-ben szívesebben látnék egy olyan automatát, ami a Ferrarikban van.
RomeoOne16-10-2016 14:40:22 // 2515
Igazad van, én sem a hagyományos automatára gondoltam, hanem a sportváltókra. De feltételezem a QV-ben ez van. És hogy a Veloce-t is lehet ezzel kérni. A múltkor az Aston Martin Vanquish szekvenciális autováltójáról néztem meg egy videót, hogy hogyan működik. Na az sem arra lett kitalálva, hogy hagyjad mindig magában dolgozni :)
Giuntini16-10-2016 14:31:31 // 2514
Egyet értesz vele vagy nem, ismétlem, a váltósok mondták, a kézi kapcsolgatás nem tesz jót a hagyományos nyomaték váltónak. Csak egy opció, amit bizonyos szükségesetekben lehet használni. A bolygóműves váltó alapból automata, azt arra találták ki, hogy a gép váltson. Ez nem manuális váltó. A robotizált kézi, illetve a duplakuplungos a kézi váltásokra van kitalálva. Ez sokkal jobban vált kézi üzemmódban, viszont automatában nem vált olyan simán, mint a bolygóműves, mint ami a Giuliában van. A Giuliettában viszont TCT váltó van. A mostani duplakuplungosok más simán váltanak, megközelítik a bolygóművesek simaságát.
RomeoOne16-10-2016 14:22:05 // 2513
Nagyon nem értek egyet. Igenis kell a lehetőség, hogy én mondjam meg, hogy mikor akarok váltani egy sportautóba. Addig húzom ki egy bizonyos sebességig, ameddig én akarom, addib bőgetem magas fordulaton, ameddig én akarom és nem az elektronika. És azért akarok automatát, ha ilyen igényeim vannak, mert még én áttolom a másik fokozatba kézivel is, az több, mint fél másodperc, még ha ügyes is vagyok. A gép meg vált mondjuk 0,2 sec alatt. Na ez a nem mindegy.
Plusz mégis kényelmesebb, hogy nem kell mindig nekem váltogatni, van amelyiket elintézi a gép. Például érdekes volt látni, hogy amikor a körrekordot megtette a Giulia QV a Nürburgringen, akkor lefele váltást egyet sem láttam a pilótától. csak telibefékezett és hagyta, hogy az automatika tegye a dolgát. De felfelé már ő kapcsolgatott.
Plusz mégis kényelmesebb, hogy nem kell mindig nekem váltogatni, van amelyiket elintézi a gép. Például érdekes volt látni, hogy amikor a körrekordot megtette a Giulia QV a Nürburgringen, akkor lefele váltást egyet sem láttam a pilótától. csak telibefékezett és hagyta, hogy az automatika tegye a dolgát. De felfelé már ő kapcsolgatott.
Giuntini16-10-2016 14:14:46 // 2512
Erhard azt mondta, hogy nem az automata nem kell neki, hanem a váltófüleket sz..rja le. A bolygóművesnek a kézi váltás nem igazán tesz jót. Csak ennyit mondott. Nekem automatám van, és tudod hogy hányszor használtam manuálban...? Csak opció, de gyakorlati értéke nem igazán sok.
Putyesz16-10-2016 13:25:30 // 2510
Stef16-10-2016 13:11:24 // 2509
Pl azért kell az automata, mert a benzines azzal és csakis azzal kapható! :)
Csabi16-10-2016 11:36:02 // 2508
Ahogy nézem Észak-Amerikában lesz kapható....csak.
Csabi16-10-2016 11:33:11 // 2507
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2016 10:28:00 // 2506
osztom... minek kell valakinek az automata, ha váltogatni akarja? Én konkrétan lesz@arom a váltófüleket azért vennék automatát, hogy tegye a dolgát, ha váltogatni akarnék arra ott a manuál váltó... ráadásul tényleg tönkre tudja tenni a váltót a váltogatás...elhiszem, hogy jól néz ki de a gyakorlati értéke nulla
RomeoOne15-10-2016 23:39:01 // 2505
Én valahol 300 ló körüli dieselről olvastam, legalábbis így rémlik. De amikor vissza akartam keresni, hogy is van ez pontosan, akkor sehol nem találtam. Lehet, csak behaluztam.
Giuntini15-10-2016 23:15:11 // 2504
Igaz az, amit a napokban valahol olvastam, hogy lesz egy 2 literes duplaturbós benzines 350 lóerővel?
Giuntini15-10-2016 23:13:32 // 2503
Mindenesetre a hagyományos bolygóműves automatáknál a kézi váltás nem igazán jó. Váltósok szerint a bolygóművesnek a manuál üzemmód nem igazán tesz jót. Egyébként nem is értem ezt a váltófül hóbortot. Aki automatát vesz, az jobban kedveli mint a kézi váltást. Sport üzemmódban, pedig minden felgyorsul, az autó viselkedése kimondottan agresszív és sportos lesz. Kézzel nem tudsz olyan gyors lenni a mindennapos használat során. A váltófüleknek egy duplakuplungos vagy soros váltónál van értelme, mint például a Giulietta TCT váltójánál.
Rohodi Mihály15-10-2016 23:03:56 // 2502
Ketto feknyereggel :-) 1 piros meg egy szurke
Csabi15-10-2016 22:06:51 // 2501
Nagyon őrzik a Veloce hangját, bármennyire keresem nem találom... Létezik, hogy még nem indították be? :)
Haddel15-10-2016 21:58:32 // 2500
Imádom ezt a felnit! Jó nagy fék van hátul is😃
Kazes☻15-10-2016 21:21:36 // 2499
Bimmerezőknek... ;)
Abarai13-10-2016 19:46:38 // 2498
A Selespeed műanyag füleiről gyorsan leszoktam, inkább tologattam a fütyit (váltókarnak ne nevezzük már azt az izét). Ezért is kéne kipróbálni. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
380
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?