Forum >> Giulia
RomeoOne22-02-2018 10:23:49 // 4163
Hát hogyne mérne. Az autóra ható gyorsulási erőt. Nyilván amikor nagy, akkor az útra kell figyelned, mert akkor történnek a dolgok. Mást hozzá kapcsolni, nem biztos, hogy sok értelme lenne. Az elektronika dolgozik mindig. Száraz úton, lehet, hogy bír 0.8-1g-t, havas úton meg lehet már 0.2 körül elcsúszik.
Jani721221-02-2018 21:22:17 // 4162
ez nem mér semmitse, csak egy központi pontból egy piros vonal az erő irányát mutatja, de amikor éppen mutat akkor akció van ezért nem ajánlott lesni :) én egyébként egy húzos kanyarban néztem azt gondoltam ha eléri a külső kőrt akkor már kiperdül az autó, tehát amíg a körön bellül van addig tud az elektronika segíteni (talán így van)
RomeoOne21-02-2018 21:16:24 // 4161
Jó, hát a sebességen és az üzemanyag szinten kívül kb. minden csak érdekesség, aminek nem sok értelme van. Én mégis imádom a turbónyomás mérőt a 159-ben. Egy ilyen erőmérő is nagy fun lehet, én élvezném :D
Jani721221-02-2018 21:11:46 // 4160
"D" állásban lehet megtalálni, csak érdekesség, de nem sok értelme van :)
'''''21-02-2018 18:58:31 // 4159
Nálatok is van G erő mérő?
Pár napja játszottam vele.Az a baj,hogy mindig az aktuális erőt méri és nem jegyzi meg a legnagyobbat egyik irányba sem.Így elég szar,hogy csak menet közben lehet nézni.
Pár napja játszottam vele.Az a baj,hogy mindig az aktuális erőt méri és nem jegyzi meg a legnagyobbat egyik irányba sem.Így elég szar,hogy csak menet közben lehet nézni.
pettinke21-02-2018 15:46:12 // 4158
nemtom mi az az üvegszálas fűtés :-)
a spricnitől csak még vizesebb lesz, az nem jó.
a spricnitől csak még vizesebb lesz, az nem jó.
zgi52121-02-2018 14:24:01 // 4157
üvegszálas fűtés?
spricni oda is, mint a xenon elé? :)
spricni oda is, mint a xenon elé? :)
pettinke21-02-2018 14:18:52 // 4156
a fűtőszállal meg a rezgéssel is az a probléma, hogy a radar antenna apertúrája előtti felületnek (ezt hívják radomnak) az elektromágnese hullámok számára átjárhatónak kell lennie.
ha ultrahangos rezgetőt teszel rá, az valami piezo kerámia, de az csak a finomabb koszt rázza le, ha fűtőszálat, az fémből van, és zavarja a radart.
ha ultrahangos rezgetőt teszel rá, az valami piezo kerámia, de az csak a finomabb koszt rázza le, ha fűtőszálat, az fémből van, és zavarja a radart.
'''''21-02-2018 13:59:37 // 4155
159-en külön kellett bekapcsolni a radart ha már használtad az autót.Azon is nálam első-hátsó volt gyáriban.
Giulán meg igazából akkor folyton nézi mi van körülötte.
Giulán meg igazából akkor folyton nézi mi van körülötte.
zgi52121-02-2018 13:57:16 // 4154
még egy dolgot elfelejtettem az előző téli felsorolásból.. :)
tehát a téli viszonylatban az automata váltó, visszakapcsolgató funkciója lassításkor! sztem fenomenálisan jól teszi a dolgát, abszolút nem kell a fékhez érni lassításkor, mindegy , hogy pálya lehajtó vagy országút vagy városi kisforgalom.. :)
szóval szuper és véleményem szerint sokkal biztonságosabb, mint a fékezgetés.
tehát a téli viszonylatban az automata váltó, visszakapcsolgató funkciója lassításkor! sztem fenomenálisan jól teszi a dolgát, abszolút nem kell a fékhez érni lassításkor, mindegy , hogy pálya lehajtó vagy országút vagy városi kisforgalom.. :)
szóval szuper és véleményem szerint sokkal biztonságosabb, mint a fékezgetés.
zgi52121-02-2018 13:53:24 // 4153
"nedves koszon nem lát már keresztül a mikrohullám"
ez oké, de lehetett volna -esetleg később fognak is- fűtőszálat és/vagy rezegtetést tervezni. nyilván ez nem csak a talján modellnél probléma, bár kétségtelen Toscanában legkevésbé fedi be a havas kosz. :)))))
az is igaz, hogy a user manual többszörösen, több példával felhívja a figyelmet a radar érzékenységére! (kosz, tükröződés stb..)
ez oké, de lehetett volna -esetleg később fognak is- fűtőszálat és/vagy rezegtetést tervezni. nyilván ez nem csak a talján modellnél probléma, bár kétségtelen Toscanában legkevésbé fedi be a havas kosz. :)))))
az is igaz, hogy a user manual többszörösen, több példával felhívja a figyelmet a radar érzékenységére! (kosz, tükröződés stb..)
zgi52121-02-2018 13:48:00 // 4152
nem pontosan értelek, sztem ez más modelleknél is így van a parkradar kapcsán. a vezetést segítő funkciók az indítás után általában alaphelyzetbe (ON) kerülnek, független attól, hogy Te az előző futáskor milyen helyzetben hagytad, használtad. a TPMS -t az LDW -t (keréknyomás ell., sáv elhagyás) lehet kikapcsolni fixen.
zgi52121-02-2018 13:42:32 // 4151
"dízel nyomatéka símán megcsóválja a segget" -persze, persze :-)
én biztosan nem mentem még annyit , mint Te csak tapogatózom, illetve úgy érzem, hogy a hőmérsékletet is figyeli/heti a comp. és ennek függvényében avatkozik be. nem tudom biztosan, csak a száraz, melegebb időszakhoz képest érzem így.. puhábbnak, komfortosabbnak -de mondom úgy, hogy a DNA maradt N-ben.
én biztosan nem mentem még annyit , mint Te csak tapogatózom, illetve úgy érzem, hogy a hőmérsékletet is figyeli/heti a comp. és ennek függvényében avatkozik be. nem tudom biztosan, csak a száraz, melegebb időszakhoz képest érzem így.. puhábbnak, komfortosabbnak -de mondom úgy, hogy a DNA maradt N-ben.
pettinke21-02-2018 11:17:19 // 4150
mindegyik ponttal egyetértek :-)
az elsőhöz annyit azért hozzátennék, hogy a dízel nyomatéka símán megcsóválja a segget akár 90-nél is egyenes latyakos úton...
a radarral ez van, a nedves koszon nem lát már keresztül a mikrohullám, a fizikával nehéz vitatkozni.
a parkradar szenzor valóban beérzékenyül az eső / hó hatására, és megállva elkezd hamisan riasztani, de legtöbbször megnyugszik.
az elsőhöz annyit azért hozzátennék, hogy a dízel nyomatéka símán megcsóválja a segget akár 90-nél is egyenes latyakos úton...
a radarral ez van, a nedves koszon nem lát már keresztül a mikrohullám, a fizikával nehéz vitatkozni.
a parkradar szenzor valóban beérzékenyül az eső / hó hatására, és megállva elkezd hamisan riasztani, de legtöbbször megnyugszik.
'''''21-02-2018 11:06:50 // 4149
Osztom a véleményed.Amióta felraktam a téli gumikat még gyorsulgatni is tudok.Teljesen jól használható télen is.
Parkradar nekem furcsa,hogy alap helyzetben be van kapcsolva.Garázsnál beállva mindig félek,hogy akkor most figyel vagy nem de eddig mindig magától tette a dolgát.
Parkradar nekem furcsa,hogy alap helyzetben be van kapcsolva.Garázsnál beállva mindig félek,hogy akkor most figyel vagy nem de eddig mindig magától tette a dolgát.
zgi52121-02-2018 09:42:51 // 4148
kicsit a téli közlekedésről..
-a nagy károgás ellenére a Giulia sztem nagyon jól kezelhető és vezethető síkos, latyakos körülmények között is. a napokban bőven lehetett tapasztalatot szerezni. :-) a DNA kapcsolót N állásban használva (is) teljesen stabil az autó. (most normál vezetési körülményre gondoljunk, nem parkolós huligánkodásra :-)) nálam eddig még nem jelzett be az ESC. más fronthajtásos márkáknál nekem sokkal könnyebben elpörgött a kerék, bejelzett az ESC. volt hárombetűs autóm és előfordult , hogy a parkolóból alig tudtam kiindulni, a Julisnál nincs ilyen jelenség. :-) sztem -a komoly menetstabilizáló rendszereknek köszönhetően- nagyon stabil és megnyugtatóan jól vezethető a Guilia. ha vkinek volt ezzel kapcsolatban félelme nyugodtan elhesegethető. nekem az a tippem, hogy az elektronika figyeli -sok minden mellett- a kinti hőmérsékeletet is, ennek megfelelően veszi vissza a nyomatékot.
-télen az FCW rendszer gyenge pontja a lökhárítón lévő radar lapja, ez kb. 3 perc alatt elkoszolódik és kikapcsolja magát. szerencsés körülmények között, volt ilyen is, letisztul és aktiválja magát
-szintén őszi, téli gyenge pont a a parkradar szenzorok elől. mondjuk ez egyéb márkánál is.
-az esőérzékelő nálam jól müxik. pályán, városban is.
-a nagy károgás ellenére a Giulia sztem nagyon jól kezelhető és vezethető síkos, latyakos körülmények között is. a napokban bőven lehetett tapasztalatot szerezni. :-) a DNA kapcsolót N állásban használva (is) teljesen stabil az autó. (most normál vezetési körülményre gondoljunk, nem parkolós huligánkodásra :-)) nálam eddig még nem jelzett be az ESC. más fronthajtásos márkáknál nekem sokkal könnyebben elpörgött a kerék, bejelzett az ESC. volt hárombetűs autóm és előfordult , hogy a parkolóból alig tudtam kiindulni, a Julisnál nincs ilyen jelenség. :-) sztem -a komoly menetstabilizáló rendszereknek köszönhetően- nagyon stabil és megnyugtatóan jól vezethető a Guilia. ha vkinek volt ezzel kapcsolatban félelme nyugodtan elhesegethető. nekem az a tippem, hogy az elektronika figyeli -sok minden mellett- a kinti hőmérsékeletet is, ennek megfelelően veszi vissza a nyomatékot.
-télen az FCW rendszer gyenge pontja a lökhárítón lévő radar lapja, ez kb. 3 perc alatt elkoszolódik és kikapcsolja magát. szerencsés körülmények között, volt ilyen is, letisztul és aktiválja magát
-szintén őszi, téli gyenge pont a a parkradar szenzorok elől. mondjuk ez egyéb márkánál is.
-az esőérzékelő nálam jól müxik. pályán, városban is.
'''''20-02-2018 21:04:47 // 4147
?
Erhard 242 (Pure Energy)20-02-2018 20:43:25 // 4146
inkább 3 hónap... és még ki is? :D
tirex20-02-2018 20:10:56 // 4145
Miért nem lepődök meg? :))
'''''20-02-2018 20:05:50 // 4144
Már néztem hozzá boxot! :-)
tirex20-02-2018 20:01:55 // 4143
Igazából egy Ferrari az álom de mióta kijött a qv már nem érdekel. Hála az Alfának új álom lett ami elérhetőbb. Az a brutál 500 ló, na az kell! Ezt már nem kell tuningolni! :)))
'''''20-02-2018 19:47:00 // 4142
Én is úgy vettem,hogy csak ott láttam meg. :-)
Egyébként egy veloce ésszerűbb döntés lenne de persze az alfa nem arról szól.
Egyébként egy veloce ésszerűbb döntés lenne de persze az alfa nem arról szól.
tirex20-02-2018 19:37:37 // 4141
Jövő nyárra lenne aktuális de csak a qv érdekel. Fogyi nem számít, amit ad cserében gondolom kárpótol! Mondom úgy hogy még nem is láttam élőben! :::))
'''''20-02-2018 19:25:00 // 4140
Két hónapot mondtak minimum.
Február közepén terveztem a megrendelést én is de olyan mákom volt,hogy rámtalált a mostani vas és olyan jó áron,hogy egyből el is hoztam.
Gondolkodsz egy QV-n?Én egyre jobban imádom.Minden nap azon gondolkodom,hová kéne menni csak,hogy beülhessek.Minden kézre áll nekem és imádom a hangját.Egyetlen negatívuma a fogyija ami most vegyesben 16.5liter.Csak városban és végig gyepálva 28liter. :-)
Február közepén terveztem a megrendelést én is de olyan mákom volt,hogy rámtalált a mostani vas és olyan jó áron,hogy egyből el is hoztam.
Gondolkodsz egy QV-n?Én egyre jobban imádom.Minden nap azon gondolkodom,hová kéne menni csak,hogy beülhessek.Minden kézre áll nekem és imádom a hangját.Egyetlen negatívuma a fogyija ami most vegyesben 16.5liter.Csak városban és végig gyepálva 28liter. :-)
zgi52120-02-2018 19:13:28 // 4139
tirex20-02-2018 18:31:51 // 4138
Hali! Nem kérdezted anno mennyit kell várni egy új qv.re?
RomeoOne19-02-2018 09:09:11 // 4136
Vagy a modell csaj ül az ölünkben, miközben megyünk pár kört. Kreatívnak kell lenni :DDD
'''''19-02-2018 08:44:33 // 4135
Akkor változtatok rajta! :-)))
Akkor a VTT-re mindenkinek kell hozni magával egy modell csajt,hogy tudjam helyettük vinni egy kört! :-)
Akkor a VTT-re mindenkinek kell hozni magával egy modell csajt,hogy tudjam helyettük vinni egy kört! :-)
RomeoOne19-02-2018 08:11:39 // 4134
Az a kocsi arra való, hogy az 50 kilós modell csajokat furikázd vele, akik elég hajlékonyak ahhoz, hogy egy 30 cm ne jelentsen nekik akadályt :DDDD
Felhasználóbarát kocsi az, csak nem rendeltetésszerűen használod :DDDDD
Felhasználóbarát kocsi az, csak nem rendeltetésszerűen használod :DDDDD
'''''19-02-2018 07:57:23 // 4133
Na majd próbálkozom még.
Ma épp a küszöböt fóliáztatom mert kb 30cm széles és senki nem tudja átlépni beszálláskor.Nagyon jól néz ki de úgy kell beleesni terpeszállásból az ülésbe kintről.
Kiszállás meg nagyobb testű embereknek elég macera.Kagylós ülés-nagy küszöb kombó nem épp felhasználóbarát. :-)
Ma épp a küszöböt fóliáztatom mert kb 30cm széles és senki nem tudja átlépni beszálláskor.Nagyon jól néz ki de úgy kell beleesni terpeszállásból az ülésbe kintről.
Kiszállás meg nagyobb testű embereknek elég macera.Kagylós ülés-nagy küszöb kombó nem épp felhasználóbarát. :-)
pettinke18-02-2018 22:23:21 // 4132
Hát nemtom... Nekem az első stekkerre (ami a középkonzol alján van) a Zasszony iphone-ját feldugva elkezdett lelkendezni a hifi, hogy jajdejó, műsorforrás, és zenélt róla. Meg tölti is. De ugyanúgy megy pendrive is onnan. A könyöklő alatt a dobozban pendrive-ot szoktam használni. Én a telómat a könyöklő alatti 12V-os aljzatból töltöm egy extragyors töltővel, úgyhogy arról BT-on zenélek.
A hátsó biztosan csak tölt.
A hátsó biztosan csak tölt.
'''''18-02-2018 21:01:04 // 4131
Elől nekem van stekker meg hátul is de ott csak tölt.Viszont elöl nem csatlakozott kábelen a telómmal.Pendrive-ról viszont lejátsza a számokat.
Jani721218-02-2018 20:49:42 // 4130
na azt nem tudtam :) az enyémben a stick csak a belső steckerrel megy
pettinke18-02-2018 20:45:34 // 4129
nem pont, az elöl lévő USB (HA megrendelted) is teljes értékű, a hátsó sorban lévő viszont tényleg csak töltő.
Jani721218-02-2018 20:14:47 // 4128
csak a boxban lévő stekkerrel tudsz kapcsolódni, a többi csak töltő áram
'''''18-02-2018 18:28:47 // 4127
Köszi a segítséget.Ma átállítottam mindent a saját szájízemre a menükben.
Érdekes,hogy bluetooth-on sikerült kapcsolódjak a kocsihoz de kábellel valamiért nem.Lényeg,hogy kapcsolódtam.Egyébként a fényképeket is meg lehetne nyitni a képernyőn?Névjegyzék,üzik,telefon hívásokat látom rajta de mást nem.
Érdekes,hogy bluetooth-on sikerült kapcsolódjak a kocsihoz de kábellel valamiért nem.Lényeg,hogy kapcsolódtam.Egyébként a fényképeket is meg lehetne nyitni a képernyőn?Névjegyzék,üzik,telefon hívásokat látom rajta de mást nem.
'''''17-02-2018 11:53:21 // 4126
A fehér szín sárga féknyergekkel nekem kicsit furcsa.
zgi52117-02-2018 09:29:18 // 4125
droberto15-02-2018 21:14:33 // 4124
Számomomra hihetetlen, hogy Giuliettábók 30%-al adtak többet el, mint Giuliából.
droberto15-02-2018 21:05:06 // 4122
Valamiért a TC mindig torzítja a valóságot az Alfa eladásokkal kapcsolatban.
A Marchionne tavalyi belsősök szerinti optimista 170 ezres eladásából 150 ezer jött össze. Ez nagy fejlődés az előző évekhez képest. Két éve volt vagy 60 ezer.
Igaz az USA eladások húzták szépen a számokat.
Európában pedig a prémium D szegmensben a három német után a negyedik lett az Alfa. Ami nagy szó, főleg, hogy megelőzte a Jag-et.
A baj az, hogy idén megint csak 2 modellre apad a kínálat. Kis/nagy SUV sehol , D kupé sehol, zászlóshajó sehol.
Sajnos valódiak a számok és elég kevés ez a 24.679 db Giu európában. Ha lett volna SW ez simán lehetne duplája. Persze ez lehet elvett volna a Ste eladásokból 10-20%-ot.
Tavaly kevesebb Giu fogyott az mint a valáság után 159.
Ha feljebb kattintotok akkor minden Alfa, sőt más márkák eladásait megnézhetitek. Érdekes nézni, hogy 1990-től, hogy csökkent a piaci részesedés.
Az USA, ne adj isten a Globális típusonkénti Alfa eladásokat nem tudja valaki linkelni?
A Marchionne tavalyi belsősök szerinti optimista 170 ezres eladásából 150 ezer jött össze. Ez nagy fejlődés az előző évekhez képest. Két éve volt vagy 60 ezer.
Igaz az USA eladások húzták szépen a számokat.
Európában pedig a prémium D szegmensben a három német után a negyedik lett az Alfa. Ami nagy szó, főleg, hogy megelőzte a Jag-et.
A baj az, hogy idén megint csak 2 modellre apad a kínálat. Kis/nagy SUV sehol , D kupé sehol, zászlóshajó sehol.
Sajnos valódiak a számok és elég kevés ez a 24.679 db Giu európában. Ha lett volna SW ez simán lehetne duplája. Persze ez lehet elvett volna a Ste eladásokból 10-20%-ot.
Tavaly kevesebb Giu fogyott az mint a valáság után 159.
Ha feljebb kattintotok akkor minden Alfa, sőt más márkák eladásait megnézhetitek. Érdekes nézni, hogy 1990-től, hogy csökkent a piaci részesedés.
Az USA, ne adj isten a Globális típusonkénti Alfa eladásokat nem tudja valaki linkelni?
Tedi15-02-2018 20:41:03 // 4121
Erre annyit tudok mondani, hogy az Alfa Romeónak nincs a tőzsdéken forgó részvénye. A Fiatnak sincs, a Lanciának sincs. Mi több, a befektetők nem ezekbe a márkákba öltek lóvét. Hanem az FCA-ba, amit viszont jegyeznek a tőzsdén. Az FCA pedig tavaly rekord pénzügyi évet zárt, mint ahogy arról beszéltünk a kettővel ezelőtti Backstage-ben. Úgyhogy ne féltsd a befektetőket :)
Erhard 242 (Pure Energy)15-02-2018 20:38:30 // 4120
jah a 84000 db autó 1 milla már értem :DDD szegény részvényesek megyek sírni :DDD
RomeoOne15-02-2018 20:31:38 // 4119
Hát csak az a 35% is csak leíva néz ki jól :)
Ha kapsz 1 millió forintra 35%-ot, még azért nem kell nyugdíjba menni, de én 2%-al is beérném, csak azt 10 milliárdra kapjam ;)
Magyarul kis bázison könnyű nagy relatív növekedést produkálni.
Ha kapsz 1 millió forintra 35%-ot, még azért nem kell nyugdíjba menni, de én 2%-al is beérném, csak azt 10 milliárdra kapjam ;)
Magyarul kis bázison könnyű nagy relatív növekedést produkálni.
Erhard 242 (Pure Energy)15-02-2018 20:01:27 // 4118
a részvényeseknek a pénz számít így van, tavalyhoz képest 35%-ot hoztak növekedésben ha minden évben csak ennyivel tudnám a forgalmamat növelni most aláírnék 5 évre aztán nyugdíj :P
RomeoOne15-02-2018 19:54:58 // 4117
Nincs itt semmilyen baki szerintem. A befektetők, részvényesek hozamot várnak a pénzükért cserébe. Ha kaptak egy pénzügyi tervet, hogy ennyi meg ennyi lesz az eladás és ennyi meg ennyi osztalék meg kifizetés lesz, akkor az bukta, ha még mindig mínuszban van és nem tudnak pénzt kivenni belőle. Ha te befektetsz valamibe, hogy megforgasd a pénzed, akkor elégedett vagy, ha 5-8 év alatt sikerül 0-ra kihoznod?
Pénzügyi szempontból, sajnos, nem látszik, hogy hülyeséget mondanának. Persze, sztem eleve hülyeség volt azt várni, hogy egyből annyit adnak el, mint a BMW vagy az Audi. Idővel lehet róla szó
Pénzügyi szempontból, sajnos, nem látszik, hogy hülyeséget mondanának. Persze, sztem eleve hülyeség volt azt várni, hogy egyből annyit adnak el, mint a BMW vagy az Audi. Idővel lehet róla szó
Putyesz15-02-2018 19:45:54 // 4116
Nekem is ilyen érzésem van feléjük.....
Én régen bírtam őket,de hogy ejthetnek ekkora bakit???főleg hogy nem ma kezdték az autós újságírást!!...nagyon gáz
Én régen bírtam őket,de hogy ejthetnek ekkora bakit???főleg hogy nem ma kezdték az autós újságírást!!...nagyon gáz
petbalog15-02-2018 19:44:16 // 4115
Az egyik kommentelő is megjegyezte a FB oldalukon, hogy VW termék nem nagyon van benne, és írta rá egy másik, hogy miért is lenne, hisz Sciroccoból is eladtak 10 év alatt 100 ezret. Nos, az szerintem kevés és direkt rá is kerestem arra és a Giuliettára, mert azt szintén lefitymálták ebben a cikkben. Sciroccoból elment 11 év alatt 185 ezer, Giuliettából 8 év alatt 375 ezer. No comment.
Tedi15-02-2018 19:24:20 // 4114
Hát tavaly 85. 700 Alfa fogyott Európában. Nem tudom, hogy milyen adatokból dolgoztak, de valid lehet. Nem is ez a baj, hanem az, hogy buktának titulálják. Számomra ez a vérlázító. Akkor tituláljon BÁRMILYEN autót buktának, ha az életciklus végén mínuszos a számla. Addig kusspicsa. Komolyan leszokom a TC-ről, mert lassan dilettánsok gyülekezete lesz egy-két kivételtől eltekintve.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
484
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?