Norby24-06-2015 19:29:04 //
208

hátsó fék(ek) ???
vm24-06-2015 19:22:19 //
207
Én úgy gondolom, kurva nagyot téved, aki azon fanyalog hogy a BMW-re hasonlít. Úgy néz ki, ahogy a Giulia-nak ki kell néznie 2015-ben. Elegáns, agresszív, dinamikus, beszaratós forma. Max azon sajnálkozhatunk, hogy a Bimmer ezt már megépítette, míg az olaszok tötymörögtek.
Én kezdek spórolni...
Tényleg kitettek magukért az olaszok! Habár vannak apró bosszantó részletek, amiket még szokni kell (első légbeömlők mérete, a műanyag drótkerítés a krómozott scudetto helyett, valamint az Audis hátsó fertály) de összességében azt kell mondjam tetszik a vas és remélem a további modellek is hasonlóan egyediek, különlegesek, ugyanakkor picit elérhetőbbek lesznek az átlag vásárló számára is.
GTPeti24-06-2015 19:13:59 //
205
ystuc24-06-2015 19:10:28 //
204
Nekem tetszik. Bár SW párti vagyok, asszem kibékülök a sedannal is. Kéne. Ja, nem... Kell! :-)
GTPeti24-06-2015 19:09:35 //
203
Hmm... A KERS is fékezéskor "töltődik". Remélem hamarosan megtudjuk, mi ez az int. fék.
GT Ɨ|ѯ24-06-2015 19:06:24 //
202
és beindult:-))
motorhang pipa
Tedi24-06-2015 19:06:15 //
201
Az az integrált fékrendszer volt asszem. KERS-nek semmi nyoma.
Tedi24-06-2015 19:05:40 //
200
Beletettem a hivatalos videót, de az alfaromeopress ép haldoklik, legyetek türelmesek vele :)
Itt van egy direct link is, ha nem működne nálunk
GTPeti24-06-2015 19:04:54 //
199
Mi a helyzet a KERS-sel? Mintha mutogatott volna valami doboz szerű valamit, de nem tudom hogy az az volt-e.
GTVili24-06-2015 19:04:35 //
198
Azért valószínűleg egy hasonlóan motorizált M-es bömbi,vagy AMG szervize is hasonló árkategória.....
BeeGee24-06-2015 19:00:12 //
197
Jogos, tényleg! Az Audi - Lambo kombóról elfeledkeztem :)
GT Ɨ|ѯ24-06-2015 18:59:02 //
196
versmondás éppen:-)
GTPeti24-06-2015 18:57:48 //
195
Szerintem ez olyan lesz, mint a Lambo motor az Audikban. Ott nem szárazkarteres. Kizárt, hogy az inspekció ugyanannyiba kerüljön. De ez csak magánvélemény.
GT Ɨ|ѯ24-06-2015 18:57:47 //
194
BeeGee24-06-2015 18:55:27 //
192
Mert véget ért :)
Jöjjenek már azok a belső képek! :-)
BeeGee24-06-2015 18:55:09 //
190
Én is arra tippelek.
De az a Ferrarira nézve nem gáz, hogy ugyanazt a motort a töredékéből szervizelik?
Nálam lefagyott a stream, tudnátok segíteni?
GTPeti24-06-2015 18:51:46 //
188
Szerintem egy jobban motorizált BMW-nél nem lesz drágább. (Ami nem kevés pénz...)
Tedi24-06-2015 18:50:04 //
187
Én nem emlékszem :D
BeeGee24-06-2015 18:50:03 //
186
Ezen töprengek:
Egy akármilyen Ferrari kötelező szervize ott kezdődik, hogy 1000 EUR és még csak beparkoltak vele. Viccet félre téve, 1500-3000 EUR egy mezei olajcsere. Tippre (tudja valaki h mennyi?)
Namost, ha a csúcsmotor Ferrariból jön, a karbantartást nem csinálhatnák meg 500 EURból. Vagy igen?
Volt már olyan topik, ahol a nyitás után 4 órával már több mint 180 hsz volt? :-DD
GTVili24-06-2015 18:47:54 //
184
Hinnye!
Gyönyörü az biztos, de valóban nekem is eléggé BMW-re hajaz külsöleg. És valahogy nekem hiányzik az agresszivitás "tekintetéböl" mint ahogy az a 159-nél megvan. De mind e mellett, tárt karokkal fogadnám és örülnék neki mint majom a farkának :D Igyis gyönyörkodom benne. Szóval igy nincs vele gond, föleg az eröforrással. Pályán kéne kiproálni azt a 510 lovacskát. :)
FORZA GIULIA! FORZA ALFA ROMEO!!!!!!
En is imadom. A belsejet meg varom, bar az is elegge bmw-s. Nem baj, legyen sikeres! Most az a legfontosabb szerintem.
Tedi24-06-2015 18:39:13 //
177
No, elvileg leírtam mindent, amit tudni lehet.
Itt a cikk. A beltérről a hivatalos képekre még várunk.
Nekem nagyon bejön! Kezdem töltögetni a malacperselyt! :-)
GT Ɨ|ѯ24-06-2015 18:35:27 //
175
Hát le a kalappal:-)
csipetnyi Mustang érzés is oldalról az elejéig, nagyon talált, ez be fog jönni az tuti
Kicsit olyan érzésem van, hogy német és holland fantáziadús embereknek tervezték ezt az autót. "Az alfának különböznie természetes"... csak sajnos ez pont beolvad inkább. Az első fehér képen pont olyan mintha egy BMW-t látnék. Hol vannak a legendásan szép Alfa felnik?
Tedi24-06-2015 18:32:37 //
173
Na erre leszek kivi: elektronikus hengerlekapcsoló rendszer. Nem mertem a fordításba beleírni, mert voltam biztos benne, hogy jól értettem. Ezek szerint igen. :)
Szerintem a maci facenel minden jobb. Nekem nagyon bejon. Az Alfa az ismert helyzeteben nem tehette meg, hogy nagyot kockaztasson. Ez tetszeni fog az olaszoknak es a nemeteknek is. El kell adni most a markat. A Giulietta nem jott be. Ennek muszaj sikeresnek lenni!
Halesz24-06-2015 18:31:31 //
171
Fehérben is van :)


Tedi24-06-2015 18:31:20 //
170
Köszi, közben javítom őket, ahogy haladok előre :D
karira ezt kérem a mikutól
emGéza24-06-2015 18:29:48 //
168
Engem a 159-es jobban elkápráztatott vala (a mondatvégi írásjelen még gondolkodnom kell )
Norby24-06-2015 18:29:11 //
167
Igen, azoknál nekem is jobban tetszik.
Nekem pont a fara audis kicsit... Úgy tűnik hogy most technikai újításokra koncentráltak inkább! Ami persze nem baj... Sőt, kellett már az alfának ez fejlődés!
Szép autó, de valahogy egy MiTo vagy Giulietta egyedibb konstrukció, ezért nekem jobban is tetszenek
Kösziiii!
"3 kilogrtammra jut egy lóerő" - még elírás! :-)
Tedi24-06-2015 18:27:13 //
161
"A két tengely között kapott helyet a motor és minden mechanikus fődarab. Ezért is olyan rövidek a Giulia túlnyúlásai, és ezért olyan hosszú a motorház és az első kerékdobok, míg az utastér hátra húzva helyezkedik el"
Na megyek elfoglalom a helyem a kényelmes 156-omba, és élvezem a Debreceni esőt egy kicsit............ Majd ha Ő is lesz 15-éves, megveszem. Talán addigra majd tellik rá ;)
BeeGee24-06-2015 18:24:23 //
159
A legjobban
erre emlékeztet. Ez fáj a legjobban.
Ettől független, messze veri nálam az utolsó utcai modelleket, Mitot, Giut.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.