Forum >> Giulia
Erhard 242 (Pure Energy)29-08-2018 12:09:07 // 5627
ez az ami engem hidegen hagy, aki annyira zöld annak ott van az Ampera vagy más hibrid vagy az elektronyos autó ...
Zolibácsi29-08-2018 12:08:56 // 5626
Utoljára a párom 156 1.9 8v fogyasztásánál láttam 6 alatt
zgi52129-08-2018 12:06:35 // 5625
Csak azért írtam, mert mindenkinél megjelenik a dízel hang kérdése.
Nevetséges sztem.
Ha bárki beül, városi zaj mellett, sem kint, de főleg bent nem hallja
a motorhangot.
A feleségem csak benzines autókkal járt, de épp megjegyezte, hogy hétvégén
tempomatal 110-nél 0 motorhang van.Írjam, hogy ilyenkor mennyit eszik? :)
A fogyasztást sokan bakatelizálják manapság, én napi cirka140km-t megyek,
nem vicces a benzines fogyija. automata váltóval én azt
bizton nem venném.
Nevetséges sztem.
Ha bárki beül, városi zaj mellett, sem kint, de főleg bent nem hallja
a motorhangot.
A feleségem csak benzines autókkal járt, de épp megjegyezte, hogy hétvégén
tempomatal 110-nél 0 motorhang van.Írjam, hogy ilyenkor mennyit eszik? :)
A fogyasztást sokan bakatelizálják manapság, én napi cirka140km-t megyek,
nem vicces a benzines fogyija. automata váltóval én azt
bizton nem venném.
PBali29-08-2018 11:57:25 // 5624
Én a 159-re írtam, nem a Giuliára. Annak bent is van hangja, pláne hogy faceliftnél ezen is spóroltk pár kg-ot.
Amúgy mentem dízel Giuliával már itt Győrben.
A Giulia egyelőre sokunknak elérhetetlen kategória, az írásom - ezzel is kezdtem - nem arra vonatkozik. Ott látok árban jó benzines alternatívát, de sajnos egyelőre nem fenyeget a veszély, hogy tudjak venni.
A nyomatékból autózást én is szeretem, az nyilván a benzinesnél kevésbé játszik.
(ui: a 159 2.0 jtdm fogyasztása sem 5.6l...sajnos:-) )
Amúgy mentem dízel Giuliával már itt Győrben.
A Giulia egyelőre sokunknak elérhetetlen kategória, az írásom - ezzel is kezdtem - nem arra vonatkozik. Ott látok árban jó benzines alternatívát, de sajnos egyelőre nem fenyeget a veszély, hogy tudjak venni.
A nyomatékból autózást én is szeretem, az nyilván a benzinesnél kevésbé játszik.
(ui: a 159 2.0 jtdm fogyasztása sem 5.6l...sajnos:-) )
Csabi29-08-2018 11:45:42 // 5623
zgi52129-08-2018 11:40:08 // 5621
1x ulj mar be kerlek Te is dizel Juliaba es hallgasd meg bent 0 hangja van!
Ez mar unalmas kifogas.
Azon meg lehet rugozni melyik megy jobban a tenyeg mutatjak h a 450 Nm kezdetben
Nagyobbat rug.
Jahh es 5.6 nal sosem evett tobbet atlagban barmennyire tiportam.
Klikk, a szaraz tenyekre
Ez mar unalmas kifogas.
Azon meg lehet rugozni melyik megy jobban a tenyeg mutatjak h a 450 Nm kezdetben
Nagyobbat rug.
Jahh es 5.6 nal sosem evett tobbet atlagban barmennyire tiportam.
Klikk, a szaraz tenyekre
PBali29-08-2018 11:32:22 // 5620
Persze lehet, hogy nem a Giulia topicban a helye...sorry. :-)
PBali29-08-2018 11:31:29 // 5619
Sziasztok.
Folyamatosan olvasva a hozzászólásokat, pár gondolatot megosztanék én is, amin azóta kattogok, hogy megvettem a 159-est:
benzines párti voltam/vagyok, de gyakorlatilag alig van benzines motor, ami az "elérhető árú", - azaz nem új Giulia és Stelvio - Alfákba ajánlott...sajnos.
147 - TS, nekem ez volt (1.6 120le, Csöri vette magának 2003-ban újonnan), nem volt vele motorikusan gondom, de folyton tartottam tőle, hogy lesz (persze olajat csipegetett, 8000 km után ,mindig kért még, mire a 10e km-es csereintervallumot elértük). Váltónál általában volt olajfolyás...Eladtam 7 év után. (156 ugyanez kb.) Igazán hosszú útra bevallom sosem mentem vele, max a Balatonra, Pestre...(Piritu blogját a piros 147-es kálváriájáról többször elolvastam)
Mito - nem játszik, sosem néztem a kínálatot.
Gt - rohadt szép autó a mai napig (egyik nagy kedvenc formatervem), de kerregős 1.9 dízel nem kéne egy coupe-ból, 1.8 TS alapmotor, de TS, azaz lehetnek vele nagy bajok (eggyel szemezek hetek óta, de nem merek lépni több okból sem). 3.2 nem életszerű munkába járni, az ideális hobbi autó, ha valakinek van rá pénze. Marad az 1.9...
159 - régi benzinesek nem ajánlottak (lásd Csöri a Backstageben). 2.4-el sokan megjárták. Marad végül a 2.0 jtdm és a TBi, ha a fiatalabbak között nézeget az ember. Ha lett volna annyival több pénzem és türelmem, TBi-t vettem volna, de nem volt. Persze ha Shadin kálváriájá nézem, akkor annyira nem bánom...Ellenben ha megnézem az 1 év alatti áresést, az már fáj...(TBi bezzeg elég jól tartja az árát)
Giulietta - talán az egyetlen, ahol az 1.4 T-Jetet dícsérik, a 120 lovast.
Szóval gyakorlatilag ott vagyunk, hogy ha egy elérhető árú ( legyen cca. 3 millió Ft-ig) benzines, nagyjából üzembiztos "használós" Alfát akar venni az ember, nem igazán van opció (a 120 lovas 14 T-Jet Giulietta kivételével)...ebben a dízel ellenes jelenlegi állapotban ez elég gáz. Szerintem...(Főleg hogy bizonyos használatra nem szabad dízelt venni, mint tudjuk.)
Megnézve sokak adatlapját, egy idő után kvázi "kényszerből" váltottak dízelre a fentiek miatt.
Persze tudom, az én bajom, hogy ilyeneken agyalok, de ezt a dízel kerregést nehéz megszokni egy ilyen szép autóban...:-)
(Plusz autószerelő - vagy elektronikai szaki - sem vagyok, így én általában kénytelen vagyok segítséget igénybe venni, bármi gond van.)
Mindenkitől elnézést a hosszú poszt miatt. Egyszer már ki akartam írni, kíváncsi vagyok a véleményetekre a témában. Üdv: B.
Folyamatosan olvasva a hozzászólásokat, pár gondolatot megosztanék én is, amin azóta kattogok, hogy megvettem a 159-est:
benzines párti voltam/vagyok, de gyakorlatilag alig van benzines motor, ami az "elérhető árú", - azaz nem új Giulia és Stelvio - Alfákba ajánlott...sajnos.
147 - TS, nekem ez volt (1.6 120le, Csöri vette magának 2003-ban újonnan), nem volt vele motorikusan gondom, de folyton tartottam tőle, hogy lesz (persze olajat csipegetett, 8000 km után ,mindig kért még, mire a 10e km-es csereintervallumot elértük). Váltónál általában volt olajfolyás...Eladtam 7 év után. (156 ugyanez kb.) Igazán hosszú útra bevallom sosem mentem vele, max a Balatonra, Pestre...(Piritu blogját a piros 147-es kálváriájáról többször elolvastam)
Mito - nem játszik, sosem néztem a kínálatot.
Gt - rohadt szép autó a mai napig (egyik nagy kedvenc formatervem), de kerregős 1.9 dízel nem kéne egy coupe-ból, 1.8 TS alapmotor, de TS, azaz lehetnek vele nagy bajok (eggyel szemezek hetek óta, de nem merek lépni több okból sem). 3.2 nem életszerű munkába járni, az ideális hobbi autó, ha valakinek van rá pénze. Marad az 1.9...
159 - régi benzinesek nem ajánlottak (lásd Csöri a Backstageben). 2.4-el sokan megjárták. Marad végül a 2.0 jtdm és a TBi, ha a fiatalabbak között nézeget az ember. Ha lett volna annyival több pénzem és türelmem, TBi-t vettem volna, de nem volt. Persze ha Shadin kálváriájá nézem, akkor annyira nem bánom...Ellenben ha megnézem az 1 év alatti áresést, az már fáj...(TBi bezzeg elég jól tartja az árát)
Giulietta - talán az egyetlen, ahol az 1.4 T-Jetet dícsérik, a 120 lovast.
Szóval gyakorlatilag ott vagyunk, hogy ha egy elérhető árú ( legyen cca. 3 millió Ft-ig) benzines, nagyjából üzembiztos "használós" Alfát akar venni az ember, nem igazán van opció (a 120 lovas 14 T-Jet Giulietta kivételével)...ebben a dízel ellenes jelenlegi állapotban ez elég gáz. Szerintem...(Főleg hogy bizonyos használatra nem szabad dízelt venni, mint tudjuk.)
Megnézve sokak adatlapját, egy idő után kvázi "kényszerből" váltottak dízelre a fentiek miatt.
Persze tudom, az én bajom, hogy ilyeneken agyalok, de ezt a dízel kerregést nehéz megszokni egy ilyen szép autóban...:-)
(Plusz autószerelő - vagy elektronikai szaki - sem vagyok, így én általában kénytelen vagyok segítséget igénybe venni, bármi gond van.)
Mindenkitől elnézést a hosszú poszt miatt. Egyszer már ki akartam írni, kíváncsi vagyok a véleményetekre a témában. Üdv: B.
Erhard 242 (Pure Energy)29-08-2018 11:07:59 // 5618
na meg azért egy közvetlen befecskendezéses benyás fele annyi kormot sem termel, mint egy delej...bár itt már van EGR :(
Csabi29-08-2018 10:58:25 // 5617
jogos :)
Erhard 242 (Pure Energy)29-08-2018 10:56:11 // 5616
nálam nincs engem ez érdekel, hogy mi lesz az majd 5 év múlva érdekel :DDD
Csabi29-08-2018 10:54:35 // 5615
Úgy értelmezem, hogy kelleni fog. A 2018 szept 1. után gyártottakra mindenképp, különben nem tudják hozni az EURO 6c-t.
Erhard 242 (Pure Energy)29-08-2018 10:46:43 // 5614
DPF a benyáson
Csabi29-08-2018 10:36:55 // 5613
Mármint mi?
Erhard 242 (Pure Energy)29-08-2018 10:28:43 // 5612
hát ez minket már rohadtul nem érint :)
zgi52129-08-2018 10:07:57 // 5611
like
Csabi29-08-2018 10:01:50 // 5610
Hát, lehet kész vannak, de a piacon még nem elérhetőek ahogy néztem, ellenben az említett öt gyártóval.
Erhard 242 (Pure Energy)29-08-2018 09:56:01 // 5609
kb, ha mindig attól félnék mi fog tönkremenni egy barlangban laknék...
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2018 09:51:24 // 5608
Jaja.. nekem úgy tűnik, hogy az új korukban problémás autókból is könnyen lesz "régen minden jobb volt autó". Pedig csak kihullott a férgese, vagy gariban összeállt a végére. :-)
A TS-ekről nekem sem az maradt meg, hogy hú de jó volt :-D Konkrétan nem mertem megvenni, így vettem életem első dízeljét.
A TS-ekről nekem sem az maradt meg, hogy hú de jó volt :-D Konkrétan nem mertem megvenni, így vettem életem első dízeljét.
Erhard 242 (Pure Energy)29-08-2018 09:49:13 // 5607
max a 280 lovas frissítését :DDD nem igazán dobálják ki a frissítéseket, ezért jó, hogy nem első szériásat vettem, sok mindenben az 1.8TBi-re építkeztek ennek legalább jól látható helyen van a turbó meg annak a vízhűtése....
Csabi29-08-2018 09:26:11 // 5606
Jah. :) Majd kapod a szoftverfrissítést. Lassan eljutunk oda, hogy a fékbetétekkel együtt a turbót is cserélni kell, kopóalkatrészként...
zgi52129-08-2018 09:20:42 // 5605
zgi52129-08-2018 09:18:25 // 5604
majd utólag felpattintják ne félj! :P
zgi52129-08-2018 09:18:00 // 5603
Egyetértek veled, ráadásul ott az 5 év gari+ a szavatosság. Ennyi idő elég, hogy gatyába rázzanak még egy vadiúj szériát is.
Nekem volt mindenféle autóm már (cégesből is nagy a merítésem és nem rövid távokra, időszakokra), de legkevesebb hibával és cserbenhagyás nélkül kizárólag az olasz autóim voltak. (volt saját német és japánom is)
Nekem volt mindenféle autóm már (cégesből is nagy a merítésem és nem rövid távokra, időszakokra), de legkevesebb hibával és cserbenhagyás nélkül kizárólag az olasz autóim voltak. (volt saját német és japánom is)
Erhard 242 (Pure Energy)29-08-2018 09:15:32 // 5602
jókor vettem benyásat :DDD
Csabi29-08-2018 08:58:07 // 5601
Ezzel én is így vagyok, simán jöhetne egy 2,2veloce :)
Pont ma olvasom, hogy szeptember 1-től kötelezően jön az OPF (Otto Partikel Filter) a benzinmotor részecskeszűrője...amit egyelőre öt autógyártó tudott hozni, mivel elég sok problémát felvet( A FIAT konszern nincs közöttük).
Az OPF valamelyest megnöveli a kipuffgáz nyomását, ami a turbó élettartamára kihat...persze negatív irányban...hurrá!
Pont ma olvasom, hogy szeptember 1-től kötelezően jön az OPF (Otto Partikel Filter) a benzinmotor részecskeszűrője...amit egyelőre öt autógyártó tudott hozni, mivel elég sok problémát felvet( A FIAT konszern nincs közöttük).
Az OPF valamelyest megnöveli a kipuffgáz nyomását, ami a turbó élettartamára kihat...persze negatív irányban...hurrá!
RomeoOne29-08-2018 08:27:50 // 5600
Ja, csak a Mitoban a multiair modult lehet évente cserélni. Fél motorcsere ára.
Amúgy meg kell nézni, hogy hány eladott Giuliára fordul elő ennyi hiba. Azért tudunk egy QV motorcseréről országos szinten, meg van néhány videó a youtube-on, ami problémákat taglal, globális szinten. Ha csak 1%-al lenne baj, az már olyan nagy szám lenne, hogy minden ettől lenne hangos. Én nem félnék semmitől, ha lenne rá pénzem, simán megvenném.
Amúgy meg kell nézni, hogy hány eladott Giuliára fordul elő ennyi hiba. Azért tudunk egy QV motorcseréről országos szinten, meg van néhány videó a youtube-on, ami problémákat taglal, globális szinten. Ha csak 1%-al lenne baj, az már olyan nagy szám lenne, hogy minden ettől lenne hangos. Én nem félnék semmitől, ha lenne rá pénzem, simán megvenném.
zgi52129-08-2018 08:06:43 // 5599
5 és félezer hsz-ből nem sok tárgyal hibát.. :)
zgi52129-08-2018 08:05:04 // 5598
azért ne felejtsük el, ez egy teljesen új széria! mindenféle szempontból.. (motor, kasztni, futómű stb..)
Csabi29-08-2018 07:53:38 // 5597
Sorozatosan előforduló, típushibának nevezhető dologról lehet tudni? Akár még egyedi problémák is lehetnek...
Erhard 242 (Pure Energy)29-08-2018 06:53:47 // 5596
Mennyi de mennyi TS blokkot adtam én el....
Erhard 242 (Pure Energy)29-08-2018 06:52:22 // 5595
Érdekes mivel rengeteg giulietta 1.8TBI-it hirdetnek turbó cserével 100e km előtt.. meg amiről nem tudunk..
AdiArsenal29-08-2018 04:21:57 // 5594
Prémium kategória az ilyen, nem a megbízhatósága prémium. 2éve piacon lévő termékhez képest sok hibáról olvasni, és nem csak magyarországon volt olyan, akinek hónapokat volt szervizben. Emiatt én nem merek giuliát venni. Giuliettánál, Mitonál ilyen sok hibáról nem lehet hallani még 8-10év után sem.
Piritu - 1.000.00028-08-2018 21:58:57 // 5593
A most 18 éves 146-ba új korában kellett cserélni ezt-azt. Legalábbis nekem anno kellett, pl ajtóhatárolót is.
avvocato28-08-2018 21:57:11 // 5592
Én csak azt mondtam, hogy nem lenne szabad ilyeneknek előfordulni egy új autónál. A 18 éves 146-os alfámban még nem kellett se kormányművet, sem motort cserélni, de a 20 éves Kappa coupémban sem.Kezdem én is azt hinni,hogy régen minden jobb volt! Lassan semmilyen autót nem mernék megvenni.
Chabbi28-08-2018 20:48:23 // 5591
Nos igen. Ez nem valami jo marketing célra. Az a baj, hogy valójában az okról (a kiváltó hiba okáról) nem tudunk semmit. Csak az eredményt. Ez mind szép és jó, csak ha már lejár a garancia, akkor keményen bele lehet nyúlni a zsebekbe 😔
Erhard 242 (Pure Energy)28-08-2018 20:34:13 // 5590
Lehet nem egy bolygón élünk de nem ismerek olyan márkát ahol ne lenne garanciális csere, javítás.. sőt tovább is mehetünk nem ismerek olyan műszaki terméket sem... itt inkább mindig az a kérdés mennyire gyorsan reagálják le a garis kérdést...
avvocato28-08-2018 20:19:31 // 5589
Sajnos ilyen hibáknak egyszerűen nem lenne szabad előfordulni egy vadi új Giuliánál. Kormánycsere, motorcsere? Most garanciában még megcsinálják, de pár év múlva ez komoly százezrekbe kerül. Bele sem merek gondolni, hogy mennyibe kerül egy úl QV motor. Arról nem beszélve, hogy ilyen hibák nem keltik jó hírét az Alfának, nehéz lesz új vevőket toborozni.
Chabbi28-08-2018 20:19:30 // 5588
Nos igen. Még nálam van. Nem tudom miért éri meg kölcsönözni egy autót napi több tizezer forintért már két hónapja, mint egy tesztautót alám vágni. Legalább egy Giuliában vagy egy Stelvioban ülnék (nem egy Volvóban)
zgi52128-08-2018 18:12:50 // 5587
Igen, alapvetoen az keseriti el hogy sehol nem tudjak kezelni a problemajat..
Zolibácsi28-08-2018 17:30:04 // 5586
Nekem az jön át hogy van 2 fajta problémája egy a kocsi leállás plusz limp mode és a bizt öv 2x elromlott. És sehol nem tudják kitalalni és megcsinalni a hibát.
zgi52128-08-2018 16:40:55 // 5585
Sajnos a tema nem az..
Figyelem a sracot amiota megvan az autoja.
R332Z emlitette anno , hogy nekunk nem relevans.
Hat nem tudom :(
Szomorú mindenesetre.
Figyelem a sracot amiota megvan az autoja.
R332Z emlitette anno , hogy nekunk nem relevans.
Hat nem tudom :(
Szomorú mindenesetre.
Liquid28-08-2018 14:15:42 // 5584
ez túl hosszú és ingerszegény ahhoz hogy megnézzem :)
Erhard 242 (Pure Energy)28-08-2018 13:56:12 // 5583
hát, passz :))))))
'''''28-08-2018 12:23:24 // 5581
Köszi ErHard az olajat.Megjött.
Kíváncsi leszek,ha töltök rá akkor változik-e majd a benti visszajelzőn a szint.
Van valami turpisság egyébként a motorolaj rátöltésnél vagy csak simán fentről rá tudom tölteni? Mert már semmin sem csodálkoznék. :-)
Kíváncsi leszek,ha töltök rá akkor változik-e majd a benti visszajelzőn a szint.
Van valami turpisság egyébként a motorolaj rátöltésnél vagy csak simán fentről rá tudom tölteni? Mert már semmin sem csodálkoznék. :-)
zgi52128-08-2018 11:06:41 // 5580
valszeg ez itthon nem teljesen így müxik. még mindig :(
a minap voltam márkaszervízben ahol a szerelő kérdezte, hogy 3 vagy 4 liter olaj megy az autóba...? tőlem..
szerintem naponta x db ilyen autót szerel.(?)
a minap voltam márkaszervízben ahol a szerelő kérdezte, hogy 3 vagy 4 liter olaj megy az autóba...? tőlem..
szerintem naponta x db ilyen autót szerel.(?)
RomeoOne28-08-2018 09:46:58 // 5579
Nem láttam még közelről a kocsid, csak annyit hadakozol a váltófülek ellen, hogy feltételeztem, hogy akkor nem rendeltél bele :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)28-08-2018 08:54:25 // 5578
valamit rosszul láttál :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
469
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?