Forum >> Giulia

tdemeter22-11-2019 09:10:25 // 12095
Már miért ne lenne Robi? Lassan féláron a tiéd lehet egy ilyen
droberto22-11-2019 09:02:58 // 12094
Megfogtad a hsz-om lényegét. 🙂
Nem akartam ezzel senkit megbántani, nekem is volt Tipóm. A 145/6, 156, 147, 159 jó autók voltak a maga idejükben. Mindegyikben volt szerethető és mindegyik gyönyörű.
Viszont a Giulia az más, az olyan mint a régi világverő Alfák. Benne van minden amit az autóipar ma tud és valaha tudott. Olyan jó lett, hogy a konkurencia még most is keresi az állát.
Mondom ezt úgy, hogy nekem vsz. sose lesz Giuliám.
VKG231!!! (156+75)22-11-2019 08:51:31 // 12093
Hmmm, azért a 156-147 páros nem volt gyengébb műszakilag, mint a konkurencia, mi több, Davide Cironi szerint (aki látott már ezt azt) a legjobb padlólemez vezetési élmény szempontjából az, amit betettek alá a korszakból.

Igen, nincs belőle m3 verő, max ha az Autodelta 3.7-et veszed, de azért ezen nem kell nyavíkolni. Az m3 húszmilliós autó volt, a gta 12...

Amúgy mutass valamit ami a 156 közelébe ért 97-2002 közt... max az e46 meg is200, de jobbnak azok se jobbak, hiába hajtanak a jó végükön. Még csak nem is gyorsabbak, hiszen nem volt erősebb az ugyanolyan hengerűrtartalmú bmw vagy lexus az alfánál. (A 2002-től bevezetett 2.3-as 320i tudott 170 lovat, ami jó, mert a 2.0 JTS 165-öt... 2-vel kevesebb hengerből meg -300 ccmből. De hát egyszerűbb volt 320inek nevezni a 2.3-as motort mint belefaragni +20 lovat :)))
Viszont a hajtási veszteség meg nagyobb egy hátsókerekesnél.

Úgyhogy maximum a töréstesztre lehet hivatkozni, mint technikai színvonalbéli különbségre. De ha azt nézed, hogy az egy 80-as évekbeli padlólemez (hisz a tipo alapjaira csinálták), nem nagyon van min meglepődni...

És amúgy meg azért ment úgy szerintem a márka, mert volt 3.5 milla táján 145 (asszem annyiba fájt), 5ért alap 156 1.6, és 12 volt a teteje a 166 v6tal volt elérhető. Tudom, mert folyamatosan a katalógusokat bújtam :)))

És értem, higy azóta az infláció miatt a 9-10 millás 2.0 Giulia kb ugyanannyiba kerül mint anno egy 156, de annyiért nem veszik meg. Ez látszik...
droberto21-11-2019 22:35:09 // 12092
Forma 1 futamon még nem voltam.
Amióta van csapata a márkánknak, azóta legalább oda ki szoktak települni?
Mert ez elég jó reklám lehetne a sok autóőrültnek.
Halesz21-11-2019 22:31:46 // 12091
Köszönöm a csapat nevében, ez jól esett! :) Igyekszünk :)
droberto21-11-2019 22:30:43 // 12090
A videó hozzászólásom alatt, ma jött is egy bennfentesnek tűnő mókus válasza.
Ettől megint csak kikerekedett a szemem.
droberto21-11-2019 22:28:40 // 12089
Állítólag dacból nem ad, vagy inkább adott a TC-nak az importőr autót.
Egyrészt ezt tökre megértem, mert ott néhány arcot leszámítva mindenki fikázza a digó vasakat, még a hírszerkesztő is rosszindulatúan, negatívan írja a híreket. A Winkler meg egyenesen rá is játszik a rossz színben feltűntetésre mindig. Másrészről meg elfogadhatatlan egy gyártó képviselőjétől, hogy magyarország legnagyobb autós médiumának nem ad autókat. Ha valamit el akarok adni, akkor a büszkeséget félre kell tenni.
Annak idején, a 90-es évek végén, 2000-es évek elején, egy valljuk be műszakilag az akkori piachoz képest abszolútértékben gyengébb modell palettával, a mostani belhoni eladások sokszorosát hozták. Aztán még is elégedettek.
droberto21-11-2019 22:16:15 // 12088
Az utolsó bekezdésed miatt konkrétan sírnunk kéne.
RomeoOne21-11-2019 22:01:14 // 12087
Pont Te jutottál eszembe, mikor néztem én is az adást.
Én is csak kamilláztam, mikor kb. az volt a konklúzió, hogy jól van így minden. Kb. az jött le, hogy, mit várhatnánk többet? Elvégre ez Alfa, meg amúgy is sztereotípiák, meg réteg brand... Ja, ha így állunk hozzá, én kérek elnézést.
Mondjuk az nyugtathatja őket, hogy Mo.-on "végülis" növekednek az eladások. Csak hát van honnan, na :D
Meg ez az eladói/kereskedői hozzáállás is, amiről Gyuri számolt be többször (mondjuk leszögezem, nekem eddig jó tapasztalataim vannak), hogy nem akarják neki eladni az autót, hanem szinte nyűgnek élik meg, hogy Alfát akar venni... Meglepődtem, de ebbe ütköztem bele az AlfaOwner-en is. Ami durva, hogy így működik máshol is. Hiába akkor pl. az USA-ban is a kiépített dealer hálózat, ha kb csak a sarokban van ledobva egy-egy darab és csak az veszi, aki direkt azért megy...
Amikor arról volt szó, hogy jöhetne az új árlista, egy Giulia tulaj beírta:
It will still be overpriced and attempting to punch in the premium segment but without the sturdy dealership gloves to punch in this category where the customer tends to treated with just enough respect but as though they are being done a favour. This attitude will continue to be absorbed and largely tolerated by the Alfa lovers but continue to distance the competing market buyers. The Giulia will still drive brilliantly and anything else will feel like steering a barge.
Liquid21-11-2019 21:47:32 // 12086
Ez egyébként jogos...
De mégis a reklámhadjárat mellett, azzal is lehetne segíteni a sztereotípia eltűnését, hogy a jövő hetet is lehessen bele rendelni.
Giuntini21-11-2019 21:46:33 // 12085
Középvezetőknek a Giulia túl drága. Az alap benzines 43 ezer€-ról indul, míg 508-as Peugeotok, Insigniák, Mondeók 35-40 ezer€-kért bő felszereltségekért kaphatók. Giulia felsővezetőknek meg kicsi. A 164 Olaszországban felsővezető autó volt. Nem egy felsővezető ismerősöm járt 164-es Alfával. Mi a bánatért nem csinálják meg az Alfettát?
Liquid21-11-2019 21:39:42 // 12083
osztrák benzint tegyél bele, az jobb .D
R33Z21-11-2019 21:23:42 // 12082
Tökjó a MY2020 infotainment, de akkora hírként éljük meg ezt a minimális módosítást és 3-4 plusz színt, mintha új modell jelent volna meg. Sajnos ettől nem lesz több eladás, kb. két darabbal sem. A médiát kellene sokkal jobban használni az értékesítéshez. Tudom, hogy kicsi a büdzsé, de amire gondolok ez esetben, még pénzbe sem került volna.

Az a gond, hogy ezt a márkát nem úgy kellene népszerűsíteni, mint egy Volkswagent. Vigye boldog, boldogtalan, aztán születik egy átlagos cikk átlag polgároknak = átlagpolgár VW-t vesz, vagy Skodát, mert az is VW, de legalább olcsóbb, tökmindegy. A Backstage elég sok dologban megvilágosított. Ha valaki ilyen autómárkát forgalmaz, aminek a kínálatában van egy ilyen vezértermék, mint a Q, amivel ráadásul pontosan tisztában is vagyunk, hogy kiket célzott. Nem engedheti meg magának, hogy kimaradjon a napi autóbuzériás körforgásból, ismerni kell azokat a személyeket, akiken keresztül ezt a terméket át lehet vinni vásárlóknak. Ekkora baklövést elkövetni, hogy karottához csak a Veloce jutott el az NSS korában (mert állítólag nem sikerült időpontot egyeztetniük...) Pont az olaszfikázó Winklernek odaadni a Q2-t, aki ír egy keserédes cikket. Vályi Pistához nem kerül el a csúcsmodell, az AT8 Q, Karottához továbbra sem kerül el az AT8 Q, sem a Stelvio Q, pedig eltelt egy év. Olyan ziccereket hagytak ki a magyar piacon is, hogy az csak na. Sokkal tovább fenn lehetett volna tartani az érdeklődést egy kis odafigyeléssel. Emlékeztek Vályi bejelentkezésére Genfből? Az pl. minden vitt, nekem is az keltette fel először az érdeklődésem. Ez nem csak a Q vásárlórétegnek tett volna jót, hanem az összes potenciális vásárlónak akiknek fejében megfordult akár csak egyszer is a Giulia vásárlás, mert a kisebb modellek is a Q génjeit hordozzák.
Szóval akkor mit csodálkozunk? Ha már komoly reklámra nincs pénz ezekre igazán odafigyelhetnének. Nem várni kellett volna, hogy kikérik a tesztautókat, hanem célzottan tukmálni a célszemélyekre időben, nem 20-30e km-rel az órában...

Minden túlzás nélkül azt látom, hogy az FCA itthon többet köszönhet az alfaamore-nak, mint az egész értékesítési stábjának.
tdemeter21-11-2019 21:21:06 // 12081
Detto
tdemeter21-11-2019 21:19:51 // 12080
Ha lenne LED akkor lenne más baj,ha pedig minden meglenne akkor jönne az,hogy na de az alfa megbízhatatlan.... Épp most olvastam egy pont ilyen konkluzioval záró cikket, ahol pont erre jutottak.
Szerintem az igényeket meghallva csinálták a változásokat és annyit tettek bele amennyi muszáj volt. Összes többi kevés embert érint. Másfelől én mikor autót vettem nekem nem mondták hogy prémium. Ez egy olyan kérdés amire szerintem a dealer sem tudja a hivatalos választ. Az ára prémium, a többit pedig döntsd el magad
Lev21-11-2019 21:18:15 // 12079
Nálam nincs különösebb ok, egyszerűen jobb a lelkemnek :)
Giuntini21-11-2019 21:16:21 // 12078
Bocs, de a zakót le lehet venni:) a fos Passatban van karbon kardántengely?
Én Shadin retek 145-ösében végig vigyorogtam a VTT-n. Az ülésszellőztetéses és masszázsfunkciós Mergákban meg úgy ülnek mintha karót nyeltek volna. Én a CLS-ben az életemet is eluntam, pedig kanyarban az üléstámla hurkái benyomódtak. Hűha!
Cégautónak meg vegyenek Ford Mondeót....
Piritu - 1.000.00021-11-2019 21:15:23 // 12077
Mi az oka hogy csak azt tankoltok?
Lev21-11-2019 21:10:13 // 12076
Csatlakozom az előttem szólóhoz, mindig azt tankolok,így nem tudom,hogy van-e különbség:)
tdemeter21-11-2019 21:05:06 // 12075
Csak prémiumot szoktam, így nehéz megmondani...
Egyszer raktam vpower 100-at,de még az elején amikor kevésbé ismertem. Csak arra emlékszem hogy 1 literrel többet evett belőle, de aztán ilyen máskor is előfordult már, szóval biztosan nem azért
RomeoOne21-11-2019 21:04:52 // 12074
Külföldi fórumokon mindenki a LED lámpák hiányára panaszkodik. Az is olyan, hogy azért 2020-ban már illene. Ülésszellőztetés, ez is olyan, hogy egy olyan autónál, ami prémiumként határozza meg magát elég ciki a hiánya.
Nem annyira, mint ha sportcipőt veszel fel az Armani-hoz meg a Rolex-hez. Ez még csak olyasmi, mint ha a fekete makkos cipő, fekete öltönynadrághoz fehér tenisz zoknit húzol fel. Azért ezen is összemosolyognak a hátad mögött és alaposan megnéznek, hogy komolyan lehet-e téged venni egyáltalán.

Azért ilyen kategóriájú kocsikat már inkább cégek vesznek, középvezetőknek. A céges eladások adják ki minden ilyen autó eladásának nagy részét. Ott ha egész nap öltönyben meg ingben vagy és nyáron jársz telephelyről, telephelyre, meetingről meetingre, akkor ciki is, meg rohadt kényelmetlen is, hogy a felhevült autóba beülve, a forró bőrben izzadni. Ez még egy fos Passatban is alap. Pont egy mediterrán piacról érkező kocsiban kell ennek a hiányát magyarázni? Mert, hogy Szicíliában nem kérnek a bőrhöz ülésfűtést, az egy dolog, de ez...

360 fokos kamera nélkül is lehet élni, csak hát na. 2020. Tudom, most is van, aki még a "buta" telefonra esküszik, csak hát na. Érti mindenki szerintem :)
Kazes☻21-11-2019 21:04:06 // 12073
Az Alfáké szebb! :P
Piritu - 1.000.00021-11-2019 20:55:00 // 12072
Tett már valaki prémium benzint a vasba? Van valami érezhető különbség?
RomeoOne21-11-2019 20:52:34 // 12071
...kiszórják készletről, ami van :)

Gondolom ez ilyen szarkasztikus lenne :D Full vicc, hogy tényleg ilyen évi 400 ezres eladásokról álmodoztak, aztán se reklám, se modell paletta, és még, ha ennek ellenére valaki be akarna menni venni egy újat, megmondanák, hogy hát, megnézzük, hogy van-e valami raktáron... Olyan ez, mint a favágós vicc. Remélem komoly, mert viccnek kicsit durva lenne :DDDDD

Én ebben az infotainment rendszerben nem foglalnék állást. Nekem az is elég lenne, amilyen a régi volt. De biztos nagyon jó lesz ez az új, hamar hozzá lehet majd szokni. (Ez a baj ezekkel. Amíg nem ismered, nem hiányzik, aztán amikor meglesz, rájössz, hogy már enélkül nem is tudod elképzelni)
Giuntini21-11-2019 20:52:10 // 12070
Na szóval, mikor ilyen csodák vannak, ki a tökömet érdekel az ülésszellőztetés? Ezt mondom! Legyen ülésszellőztetés, de ilyen műszerfal! A tablet meg legyen a parasztoké!
Piritu - 1.000.00021-11-2019 20:49:23 // 12069
"Tökre érdekelne egyébként, hogy akinek van ilyen az autójában, az használja-e egyáltalán." - a cégnél akinek volt a kocsijában nem is tudott róla hogy van benne :-DD
Giuntini21-11-2019 20:48:30 // 12068
Ez pedig az 1750 műszerfala! Mind a 250 GT Lusso-tól eredeztethető!
Giuntini21-11-2019 20:46:06 // 12067

Én ezért imádom az 59-et!
Halesz21-11-2019 20:34:48 // 12066
Nekem pedig ez az álmom:



De 2020-ban ilyet nem adsz már el, csak az oldtimer gyűjtőknek :)
Giuntini21-11-2019 20:28:50 // 12065
Bocs, de a világ legszebb műszerfala!
Kell ennél több?
Nekem nem!!!
Halesz21-11-2019 20:28:07 // 12064
Nem vagyok elkeseredett, csak maximalista :) Leírtam, hogy mik azok, amelyek miatt a következő hónapokban majd "kapunk" kritikákat.

Több mint egy éve halljuk, hogy fejlesztik az új rendszert, ez lett belőle, írtam is, hogy szerintem tök jó és érzem is a bugit, hogy de kéne egy ilyen Julis, amiben már ez van :) - de közben úgy gondolom, hogy még mindig hiányzik belőle pár dolog.

Ülésszellőztetést én pont leszarom, de kb ez is mindenhol elő fog kerülni :( De látod, még egy X-Trailben is ott van a 360 kamera, a Stelvióban, ami sokkal feljebb van pozícionálva, meg nincs.

A parkolóból egyedül ki- és beállást pont nem hiányolom. Meg a parkolássegédet se (bár azt már a Lancia is tudta). Tökre érdekelne egyébként, hogy akinek van ilyen az autójában, az használja-e egyáltalán.
Giuntini21-11-2019 20:07:18 // 12063
Mindenesetre azt javaslom:
Rakják tele infotaimenttel! Mindennel amire a parasztnak szüksége van. De ugyanakkor legyen igazi élményAUTÓ! Mi döntsük el hogy miként használjuk! Sajnos már abból, hogy egy kaszthoz tartozunk, nem lehet megélni! Igaza volt Tündinek! Giuliát Alfás vesz, Stelviót meg azok akik átülnek. Szükségünk van azokra, akik a seggük helyét könnyen változtatják. Ebből lesz bevétel, és talán igazi Alfa!
tdemeter21-11-2019 19:55:56 // 12062
Nem teljesen értem mi az elkeseredettség tárgya. Szerintem a 2020-as frissítések rendben vannak.
Egyfelől kár ítéletet mondani egy olyan rendszerről amiről képeket láttunk még csak, néhány kiválasztott próbálhatta ki. Még lesz pár frissítés hozzá úgyis, ez a sorsa minden szoftveres megoldásnak, szóval bármit is láttunk az nem lesz pont olyan.

Másfelől eddig azt írta mindenki a juliskáról, hogy fantasztikus vezetni, iszonyat jól néz ki, de elb@szott infotainment van. Na meg kéne bele 1-2 további feature is.
Ehhez képest most itt van minden ami hiányzott - a hurrogók befoghatják. Lehet mondani, hogy pl nem hibrid, vagy nem áll ki magától a parkolóból, de azért ezeket sok másik márka sem csinálja még. Továbbá rétegautóról van szó. Plusz olasz is:)

Ne feledjük el, hogy már 3 éve a piacon van, szóval nem ma fejlesztették ki. Baj szerintem akkor lenne, ha ez egy új modell lenne most ezzel a felszereltséggel.

Szóval aki eddig azért nem vett, mert ez vagy az gagyi benne, most vehet már.
Ezért nem értem, hogy akkor pontosan mi a baj? Egyesek mást vártak.

Szóval szerintem fordítsuk meg a kérdést, és nézzük meg, hogy akkor a konkurens modellek mennyire vannak előbb. Nehéz már belekötni az infotainmentbe, nekem tök szimpi. Van sávtartó autómatika is (nem önvezetés), ami vagy kellett vagy nem, de nem lehet ráfogni, hogy nincs.
A 360 kamera szerintem nagyon megosztó kérdés. Nekünk az offos xtrailben van, a párom imádja is, de a julisban nincs és igazából elvagyok nélküle. Előre látok és oldalra is. Pl azért egy vasat nem adnék, ha extra lenne.
Ugyanez az üléshűtés is, ami nálad nagy kérdés szokott lenni. A bőr ezekszerint a legnagyobb vicc az autók világában: Télen fűteni kell, nyáron meg hűteni, hogy túl lehessen élni :)

Halesz, szerintem azért kívánatos az infotainment, mert most látszik a kontraszt, hogy ez mennyire nem kiforrott a régiben. Ha csak "más" lenne, akkor legyintenénk.
Giuntini21-11-2019 19:54:30 // 12061
Most már tenyleg kérdezem, autót vagy mi a retket veszünk. Autó? Gyerekkorom óta a szépség és a menetteljesítmények számítanak. A mai vásárlók zöme teljes identitás zavarban szenved.
Egy probléma van! Vezetni elfelejtenek. Robottársadalmat nevelünk.
Halesz21-11-2019 18:16:37 // 12060
...kiszórják készletről, ami van :)

Hát rendszeresen nézek ilyeneket: https://www.youtube.com/watch?v=E_ZFBWp0h9I

Ez például egy elég jó rendszer, de minél többet nézem, annál lassabbnak és unalmasnak tűnik. A BMW/Mini-é is hasonlót tud, nem ennyire elveszve a részletekben., Az kb a minimum elvárás most, amit ők tudnak, szerintem ahhoz most - a videók alapján - abszolút felzárkózott az Alfáé.

Merciét nézegettem még ( https://www.youtube.com/watch?v=qemoTjevKCc ) nekem az nagyon sok már ezzel a széles kijelzővel.

De látszik, hogy ez kell az embereknek, hogy már sima analóg műszerek se legyenek...

Pont az a baj az Alfa rendszerében, hogy nincsenek parasztvakítások. Hanem hozza a minimum elvárást, viszont úgy tűnik, azt elég jól. Nekem a videók alapján nagyon kívánatos, kellene ez az infotainment. És király, hogy elengedték a kisebbik kijelzőt.

A 2020-as Giuliánál kb az arany szín a parasztvakítás, az infotainment az tudja, amit kell, arra nem lehet nagyon hivatkozni. Arra jó, hogy nem kell miatta szégyenkezni majd a kereskedőnek, amikor próbálja eladni az autót. A 2-es szintű vezetéstámogató rendszerek tök jók, de ezeket a funkciókat kb már 2016 óta tudja egy sokkal olcsóbb autó is...

Soroljak még hiányzó dolgokat? Hol van pl a 360-as kamera? Valami ilyesmi? Ezt mekkora dolog lett volna belerakni?

Mindannyian tudjuk, hogy nem a 2020-as frissítésektől lesz több eladás, ez arra elég, hogy szinten tartsák magukat. Ami már egy tök jó célkitűzés, remélem a managerek nem ígérték túl magukat a vezérigazgatóság előtt...

Tényleg durva, hogy egy zseniális autó mindkettő, de ez édeskevés most :( Tonalét kellene bepörgetni minél előbb gyártásba és full letámadást indítani vele. 2020-ban és nem 2021-ben.
RomeoOne21-11-2019 16:10:45 // 12059
A Giulia új rendszere most felzárkózott, de ezzel is az a bajom, hogy 2021-ben már lassú/unalmas lesz.

Inkább úgy mondanám, hogy most elérték az alsó középkategóriát vele. Mármint jelen pillanatra. Ez jövőre inkább az alsó kategória közép-teteje lesz és hamar avulni fog. Én a helyedben nem fűznék hozzá hiú ábrándokat.
Én elengedtem ezt a dolgot, hogy az Alfa majd megtáltosodik. Ennek ilyen a romantikája. Az legyen a tulajdonosok meg a befektetők baja, hogy hogy alakulnak az eladások. Amíg jó autókat árulnak (mármint az 50 fős szektánknak), addig én nem panaszkodom.

De azért az vicc, hogy október közepe óta nincs árlista és még ki tudja mikor lesz. Aztán majd csodálkoznak, hogy nem lesznek eladások novemberben? Nincs is mit megvenni :DDDD
Halesz21-11-2019 15:41:43 // 12058
Jól emlékeztem... kb. ilyen volt 2015-ben is, és már akkor is nagyon béna volt ez :(
Nem akarok én lenni az infotainment rendszerek nagykövete, de akkor sem tudok mit mondani, ez 2018-19-ben egy Maseratiban vérciki...

A Giulia új rendszere most felzárkózott, de ezzel is az a bajom, hogy 2021-ben már lassú/unalmas lesz. Az autógyártóknak fel kell ismerni, hogy nem tudják ebben követni a technológiai fejlődést. Az emberek 1-2 évente telefont cserélnek, mert olyan durva még mindig a fejlődés, hogy a fél évvel ezelőtti kütyük egyszerűen lassúnak, elavultnak tűnnek az újak mellett. És mondhatjuk azt, hogy az autózás nem erről szól, mondhatjuk mi 30-40 évesen, de egyre több embernek sokkal fontosabb az, tud-e telefont tükröznie az autója, mint hogy mekkora a motorja (Bocs, tudodki, de úgysem olvasod :D :D )

És lehet, hogy mi itt az Amorén 50-en tök jól elvagyunk a mi kis univerzumunkban, de attól még a világ elmegy mellettünk. Én ezért örülök az új touchscreen-es kijelzőnek, mert most végre felzárkóztunk, bár még sehol nem láttam, hogy jobb lett-e például a tolatókamera képe, ami már 2016-ban is szörnyű gagyi volt, meg nagyon remélem, hogy a videók alapján élőben nem igazolódik be majd az a félelmem, hogy kicsit lassan reagál a touchscreen...

Szerintem olyan rendszert kellene csinálni, ami központilag frissíthető szoftveresen, de ha nem, akkor a hardware legyen cserélhető. Pl hányan cserélnék ki az új touchscreenre a fedéélzeti egységet a Giuliájukban egy párszázezres összegért? Tuti lennének ilyenek.

De persze, a vezetési élmény az első.

Amúgy meg a Jeepekben/Fiatokban lévő U Connect tök jó. Erre mit látok? A 2019-es Giuliettába beletesznek valami Alpine gyártmányú androidos akármit. Hamarosan amúgy tesztelni fogom, kíváncsi vagyok mit tud.
Liquid21-11-2019 12:29:23 // 12057
én is így vagyok ezzel, meg még sokan akiket érdekel a technika, de sok olyan potenciális vásárló van akit ez hidegen hagy, de adna pénzt a Stelvióért, ha kütyüileg se lenne lemaradva. Sajnos napjainkban a nyomkodnivaló már fontosabb mint, hogy miként viselkedik az úton :(
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2019 11:15:36 // 12056
tényleg az, a Stelvio inkább sport SUV sokkal keményebb a futóműve
Giuntini21-11-2019 10:51:38 // 12055
Tévedtem. 1,5 mp-vel volt gyorsabb az Urus, de azonkívül a QV mindenkit legyűr. Íme, felül a Levante:
RomeoOne21-11-2019 10:45:35 // 12054
Emil!
Ha megjelenik a decemberi szám, akkor olvass már el mindent, légyszi, a MY2020-ról és foglald már össze itt a topikban, ha van kapacitásod.
Giuntini21-11-2019 10:37:56 // 12053
Én most olvastam a Maser Levante Trofeo tesztjét a Quattroruote nov számában. Ez a V8 Turbo 580 lóval. A tesztet Vairano pályán csinálták. Brutál erős, de egy nagy luxushajó. Amit kritizáltak és lényeges a kevés oldaltartást adó ülések. Ez egy nagy luxusbatár. A Stelvio 2 másodpercet vert rá, egyedül a Lambo Urus volt nála gyorsabb, de épphogy. Itt is bizonyítva lett, hogy a Stelvio QV abszolút etalon ebben a szegmensben, ami motor-futómű és vezetési kvalitásokat illeti. Az 1 tized másodperccel gyorsabb volt az Uros? A Stelvio 98 ezer € az Urus 202!
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2019 10:36:05 // 12052
engem pl pont nem érdekel milyen az info rendszer, Stelvioban sem érdekel amit kell tudnia azt tudja kicsik az igényeim, engem csak a vezetési komfort érdekel, hiába csicsa-picsa a kijelző de pl dölöngél a kanyarokban ...
Piritu - 1.000.00021-11-2019 10:17:16 // 12051
A napi életben én is wazet használok. A komolyabb utaknál szeretném egybe látni a napi programot az összes megállóval. A gugli ezt tudja az autó nélkül. A waze sehogyse, max egy benzinkutat tud betervezni.
A remény hal meg utoljára.

Fel akartam telepíteni a carplay-t at ipodra, de nem ajánlja fel a store. Lehet hogy csak nem is megy rajta?
RomeoOne21-11-2019 10:00:59 // 12050
Hát ja. Mit gondolsz, Doug miért azt a címet adta a Ghibli tesztjének, hogy:
Here's Why the Maserati Ghibli Is a Terrible Way to Spend $85,000
tdemeter21-11-2019 09:14:23 // 12049
Ha már így felemlegette itt valaki (és amúgy is aktuális téma) így kíváncsiságból megnéztem, milyen a Maserati fedélzeti infotainment rendszereígy 2019-ben...
Találtam is egy videót róla és majdnem nem hittem el, hogy ennyire borzasztó :(
Innen már csak egy lépés volt, hogy akkor megnézzem milyen a konkurencia, a Lamborghin urus fedélzeti computere, vagyis hogyan, mivel akar eladni ma egy "olasz" autót a német nagy testvér.
Bár nem kimondottan azonos kategóriáról beszélünk, de mondnanom sem kell, hogy fényévek vannak kettő között.
Ez csak azért jutott eszembe, mert jó lenne, ha az Alfa/FCA is összeszedné magát a kérdésben. Remélem sok mindent ki lehet hozni majd az új infotainmentből és valami új kezdete akar az lenni.
tdemeter21-11-2019 09:05:21 // 12048
Őszintén csodálom a kitartásodat. Nekem a google maps egyszerűen hulladék ha utat kell tervezni.A kedvencem amikor azt mondja a csaj bedugult orral, hogy "adja el a körforgalmat" :) Borzasztó...

Itthon a waze sokkal értelmesebben tervez (nekem). A trafipaxokat már évek óta tudja.
De ez kb olyan, mint a dízel vs benzin, dpf vs nodpf vita, mindenki másra esküszik :)
Morfiusz Cédula20-11-2019 22:36:58 // 12047
Igen, én is az Alfa Romeo USA csatornájáról akadtam a filmre. Azért az beszédes, hogy az általad belinkelt videót (Perfect) 600 ezren nézték meg eddig, a többi videót ugyanerről a cstornáról pár (tíz) ezren max.
Jó reklám lesz ez az Alfának, a ráncfelvarrással együtt biztosan megdobja kicsit az eladásokat.
RomeoOne20-11-2019 22:20:39 // 12046
Ennek minden szava arany. Rohadtul remélem, hogy ezt nem kúrják el.

This feature, which is normally reserved for premium sport cars, has been the object of specific tuning by Alfa Romeo engineers to ensure the lowest vehicle understeer in any driving condition and to achieve a breakthrough in Giulia driving dynamic best in class steering feeling, enhanced safety and driving pleasure.

[img1]

Hogy lenne már más fostalicska ehhez hasonlítható...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.