Ezzel a defektet tűrővel semmi baj és AR nek ajánlva, fejlesztve :-):-) 


 
	
	Valaki írja már le mi azzal a baj, mert nem értem. Nekem nem pzero, de run-flat, viszotn nem érzem problémásnak kicsit sem.
	
 
	
	Pont én is P zerot nézegettem, de a defekttürőt kizártam
	
 
	
	Nem kellett volna, csak gondoltam, ha már hátra sport tárcsát és kerámia betétet kap akkor előre is megcsinalom
	
 
	
	Az fontos, hogy milyen típus, milyen méret, nagyon más mindegyik, ez, ami az enyémet van, egy álom, féltem én is, hogy milyen a defektet tűrő, de ez szuper. P Zero AR :-) régi Giulietta QV gyári Pirelli P7 Cinturato vicc ehhez képest, az szinte semmit nem tapadt, ha össze hasonlítjuk. Az esőben ok, de nagyobb tempóval dinamikusan vicc volt. Ha valaki azzal kapott egy Giulia Veloce-t, nem is tudja milyen jó az autója, ezzel a P Zeroval kitágult a világ!!!!!:-):-)
	
 
	
	Papás tempónál ne csodálkozz :DDDD
	
 
	
	elsőt is kellett cserélned?
	
 
	
	23000-nél pont ugyanolyan volt az enyém is: tárcsa már csúnya, de a betét még jó volt, de negyvenre már kuka is lett. Az is igaz, hogy sportosan vezetek, ezért a fék folyamatosan beavatkozik. Az elsők arányaiban egész jók voltak
	
 
	
	Nekem a defekttürő gumival van a bajom, nehéz, hangos, kicsit hidegebb reggeleken borzalmas hangja van
	
 
	
	P Zero, de melyik? Egyszer beleástam magam, annak van kismillió alváltozata :D
	
 
	
	Sztem meg kéne hajtani a Bükkben meg a Mátrában néhányszor és megoldódna a "probléma" :D
	
 
	
	Az mondjuk más kategória, de ha cserés lesz más árban is lesz  :)
	
 
	
	Nekem PZero van rajta, gyárilag, 19-es, nagyon bejött ez a gumi, semmi rosszat nem tudnék róla mondani :-)
	
 
	Chabbi02-07-2019 06:17:33 // 
9949 
	45.000 km-nél még mindig jók a fékek, se betét, se tárcsa csere nem kell még. Ez most jó egy QV-nál vagy sem? :)
Vagy csak én nem használom jól, hogy még nem kell cserélni? :) :)
	
 
	
	Itt a környéken azt tudom hogy a firststop gumi szerviz nem is teszi fel a Giulia ra a sima gumit csak a runflat ott,
	
 
	
	Kérdezd meg a vizsgabázist mit tehetsz rá nehogy gond legyen,
	
 
	
	Valaki írta, hogy cserélte 40e körny~kén a hátsó féket, mert fullra elkopott.. ügyi a tárcsáim nekem is károsak de a betéten alig van kopás 21e nél
	
 
	
	Nekem az elsők már kezdenek  csereérettekké válni, de ha cserélem, tuti nem lesz többet ilyen sz@r gumi rajta!
	
 
	Chabbi01-07-2019 21:42:17 // 
9944 
	Mintha egy kicsit 😊
	
 
	
	Az 5000-es szervízen direkt rákérdeztem, hogy mik a tapasztalatok. Azt mondták, hogy 100.000 körül járnak most az első julisok és még soha egyben sem kellett cserélni a futóműben semmit sem. Úgyhogy én bizakodó vagyok...
	
 
	Sonylm01-07-2019 18:21:24 // 
9942 
	Sziasztok, én vettem hozzá mankokereket az a biztos.
	
 
	
	Nekem csak runflat, figyelmeztettek is mikor megvettem hogy ha cserélek akkor arra figyeljek hogy runflat os legyen a gumi
	
 
	Chabbi01-07-2019 17:47:28 // 
9939 
	Igen, én is úgy gondolom, de gyárilag viszont nem ilyenekkel jön ki :(
Most hogy lecserélték, észre is vettem. Bár ezt megtehettem volna akkor is, mikor még fent volt :)
	
 
	
	Olyan konfighoz, amihez se pótkerék se defektjavító szett, erősen ajánlott a defekttűrő gumi :))
	
 
	Chabbi01-07-2019 16:03:22 // 
9937 
	Sziasztok. A QV-ra nem defekttűrő abroncs kell? Vagy csak ajánlatos a peres gumik miatt?
	
 
	
	Pedig elhiheted az 59nél is bőven 150e km felett kell csak a felső lengőt cserélni... az alsót 200e után
	
 
	Chabbi29-06-2019 09:10:09 // 
9935 
	Nekem is 2+3 év garim van, viszont minap voltam 45.000 (15.000) km-es szervizen :), és kérdeztem pár dolgot, ami igen csak zavart, hogy 2 és fél éves autón úgy néz ki. Nos, legalább megtudtam, hogy a 2 év letelte után (ami persze teljes körű gari és mindenre vonatkozik), az olyan dolgokra, amelyekhez "kézzel" is hozzá lehet érni (kilics, kárpitok, díszlécek, stb.)
Természetesen nekem pont az ajtó körüli díszlécekkel volt a gond, illetve a vezető ülés kárpitjával. :(
Na azt már nem lehet cseréltetni gariban
Viszont van egy érdekes pont, ebben a +3éves gariban: kerékfelfüggesztés LENGŐKAROK??, ennyire megbízhatóak lennének, hogy nem kellene őket cserélni ilyen utak mellett 100.000 km alatt?
Nem hinném
	
 
	Bazsi27-06-2019 22:07:45 // 
9934 
	Köszi Csabi :)
	
 
	
	Üdv itt Bazsi!!!:-):-)


 
	zgi52127-06-2019 10:53:06 // 
9932 
	külön, két oldalas A4 -es lap a dealer -től.
	
 
	
	a szerződésben 2 év teljes körű gari van...
	
 
	R33Z26-06-2019 18:10:30 // 
9929 
	Akarmelyik orszagot valasztom ugyanezt adja. Itthoni pedig szigoruan 2 ev. Normal modelleknel +3 ev hajtaslanc (motor, valto, kardan, diffi).
	
 
	
	https://www.alfaromeo.co.uk/services#WARRANTYANDSERVICING
Itt pl azt írják, hogy a 2 éven felül 1 éves dealer garit kap a kocsi.
Ez Anglia.
Szerintem a garancia totál eltérő országonként.
	
 
	R33Z26-06-2019 17:10:20 // 
9926 
	Jobb hijan UK, dehat a gyartoi garancia, az gyartoi garancia, nem? Letezik, hogy orszagon belul lebutitjak?
	
 
	
	És milyen országot választottál?
	
 
	
	ez stimmel ;)
ez alapján még a 2ben is benne vagyok!
	
 
	
	két hét múlva megyek fel akkor fényképezik a kijelzőt aztán csere nálam is...
	
 
	R33Z26-06-2019 15:42:22 // 
9921 
	A +3 az elvileg "powertrain care". Vagy a korábbi évjáratoknál máshogy volt?
	
 
	R33Z26-06-2019 15:41:30 // 
9920 
	Regisztráltam mindkét autómat, az owners.mopar.eu-n. Ez a hiteles gyári garancia vagy ami a garanciafüzetben van? Nem egyezik a kettő.
Quadrifoglio
3 YEAR MANDATORY CAR PARK
Coverage SHU
Expired on
18
April 2022
2.0 turbo:
3 YEAR MANDATORY CAR PARK
Coverage SHU
Expired on
13
October 2020
Tyre Protection
Coverage BHT
Expired on
29
November 2019
Powertrain Care Brand
Coverage BHP
Expired on
13
October 2022
 
Tegnap voltam a 2.0-val 45k szervízen, sima olajcsere, illetve a hajszálrepedezett kijelzőt kicserélik garanciában, egyre csúnyább.
	
 
	
	jah a nem rendeltetés szerű használat és társai...
	
 
	
	ez az 5 éves 2+3év gar

 
	
	Amúgy ez szerintem szánalmas megközelítés, ez a 2+3 év abszolút nem jó másra csak vitára.  Mi az ami +3 év? Hol van leírva konkrétan? Ha valami nem jön be a julisban, hát az ez. 
A gagyi offoson legalább teljes körű 5 év van, ott nincs miről vitázni ha baj van.
	
 
	zgi52126-06-2019 14:33:57 // 
9916 
	"GARANCIA KEZDETE: év hó nap
EZ A GARANCIA BIZONYÍTVÁNY A FENT JELZETT IDŐPONTTÓL ÉRVÉNYES
C10 - 2 plusz 3 év / 100 000"
	
 
	zgi52126-06-2019 14:27:48 // 
9915 
	ez érdekes megközelítés, bár segítőkész kétségtelen..  :)
egyrészt, 5 év garancia van az autókra MO-n, nézd meg a gari papírt.
másrészt ne add a kezükbe a megoldást, de ha kiderül, hogy a hibásan
rögzített kábelköteg okozza a hibát, az bőven kimeríti a garanciát.
egyébként nem értem egy ledes lámpatest hiba miért nem garis?
lámpát cserélték vkinek gariban.. a face-n írta.
állítólag volt emiatt visszahívás is. 
amit egyébként veled a szervíznél nem feltétlen közölnek, éves revíziókor, ha nem kérdezel rá a részletekre. 
kérdezz nagyforgalmú pesti szervízt..
	
 
	
	az adaptív tempomathoz ugyanúgy a radart meg a kamerát használja a kocsi, ahogy az ütközésvédelemhez is. szóval ha egyiket letiltotta a lámpa miatt, a másikat is le fogja, ebben nincs semmi különös.
	
 
	
	Tudom hülyeségnek tűnik, de nekem az offos xtrailben lévő ütközésvédelem többször jelzett már ilyen hibát mert iszonyú bogaras volt a kocsi orra. Le kellett mosni és jó lett.
A giulia kézikönyvében is írják ugyanezt mint várható jelenség, ha koszos az autó.
	
 
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.