Forum >> Giulia
RomeoOne10-02-2020 15:48:46 // 13905
Szerintem mindenki látta itt :)
Tommi10-02-2020 15:46:11 // 13904
OFF
Az Alfa modellstratégiája, marketingje, piaci szereplése, Európa-USA-Kína piac és kapcsolódó témákhoz ajánlom a Backstage adását Vályi Pistával, aki sok érdekességet elmesélt a MY2020 bemutatón látottak kapcsán.
ON :)
Az Alfa modellstratégiája, marketingje, piaci szereplése, Európa-USA-Kína piac és kapcsolódó témákhoz ajánlom a Backstage adását Vályi Pistával, aki sok érdekességet elmesélt a MY2020 bemutatón látottak kapcsán.
ON :)
Kócosw10-02-2020 15:37:12 // 13903
en az egesz koncepciot nem ertem. A népautó konszern összedob egy plattformot es ráokád 6x különböző autót. Az FCA csinal egy faxa plattformot mindenki ájuldozik hogy milyen faja aztan van a platformon egy Giulia sedan meg egy Stelvio. Rakéne pakolni még egy rakat tipust szegenyesebb alapfelszereltseggel, olcsóbban, a design meg siman beviszi az embefeket a szalonba ahol mar be lehet konfigolni siman a dragabbat. Egyes kotla bömös 1.6 dizellel eltolhato majd 60k euroig extrakkal.
En nem értem komolyan mondom.... Valaki homalyositson mar fel higy ezek ezt miert nem tudjak megcsinalni???
En nem értem komolyan mondom.... Valaki homalyositson mar fel higy ezek ezt miert nem tudjak megcsinalni???
WarbiRunner (Gyuri)10-02-2020 15:29:04 // 13902
Értem én, ők meg valószínűleg reálisan látták, hogy az EU-ból Karácsony környékén nem fognak annyi rendelést kipaszírozni sehogy sem, hogy legyen értelme foglalkozni vele. Nagyon valószínű, hogy jobban jön ki, ha hazaküldik az embereket és lekapcsolják a villanyt, mint hogy néhány (száz?) autót legyártsanak. Egy döglődő üzlet pont ilyen, valamelyik rossz közül mindig azt választod, amelyikkel még egy kicsit kibekkeled. Ez van :-(
Morfiusz Cédula10-02-2020 15:26:44 // 13901
Nagyszerű autókat gyártanak, de a szervezés nem az olaszok erőssége és ezen nagyon sokat buknak. Ez van.
Kazes☻10-02-2020 15:20:10 // 13900
Én sem mentségként írtam, csak némi lehetőségként... csekély magyarázatként... :)
RomeoOne10-02-2020 14:32:47 // 13899
Ne már, hogy 110 éve gyártanak autókat és nem tudnak lemenedzselni egy modellév váltást. Akkor mihez értenek? Szerintem irtó cink az egész. Olyan, mint ha tényleg leszarnák, hogy adnak-e el autót vagy sem. Na mindegy, hagyjuk is, mert csak ugyanazokat a köröket futjuk. De én semmilyen mentséget nem látok erre az egész töketlenkedésre
Kazes☻10-02-2020 12:59:05 // 13898
Ez így van... ráadásul nem az autógyárban készül az autók nagy része... ki tudja melyik beszállítóval mit kell lefocizniuk + a logisztika, ugye. :)
tdemeter10-02-2020 12:49:56 // 13897
Én tökre értelek, de szerintem ezt mi soha nem fogjuk átlátni, megérteni. Az biztos, hogy eladni akarják az autókat, de a célt és az odavezető utat csak ők ismerik pontosan. Nem tudhatod, hogy milyen buktatók vannak, min áll egy-egy ilyen történet.
Abban egyetértünk, hogy vicc az egész, de nem ismerünk minden oldalt, hogy megértsük az okát.
Abban egyetértünk, hogy vicc az egész, de nem ismerünk minden oldalt, hogy megértsük az okát.
RomeoOne10-02-2020 12:40:23 // 13896
De ha egy termék nem rendelhető, akkor miért várnak kellő darabszámot? Fájt volna nekik, ha korábban indul az EU-ban is a rendelés? Ha itt is lehetett volna rendelni már tavaly óta, akkor lehet, hogy nem kellett volna leállítani a gyártást, mert megvan a kellő számú rendelés. Ennél világosabban nem tudom leírni :D
WarbiRunner (Gyuri)10-02-2020 12:25:28 // 13895
Ha egyszer egy termék nem eladható kellő darabszámban, akkor minek gyártsák? Egy ilyen gyár nem működik normálisan fél gőzön. Ezért amikor megy, normálisan termel, majd napokra leáll. Így ment tavaly is, így megy most is. Az új Maserati D-suvtól várják, hogy majd leköti a gyártó kapacitást. Addig megy így.. gyanús, hogy azután is.
RomeoOne10-02-2020 11:54:22 // 13894
zümi16610-02-2020 11:49:32 // 13893
Nekem tavaly sikerült Kecskeméten kipróbálni egy Veloce-t, úgyhogy a motor-futómű-váltó trió már kipipálva, most már elsősorban az új okosságokra lennèk kíváncsi :-)
RomeoOne10-02-2020 10:36:49 // 13892
Azért ez nem egészen így működik. Ha valamibe pénzt ölök piaci alapon, akkor nem jótékonyságból teszem, hanem, mert hasznot akarok. Minek kifejleszteni rengeteg pénzért egy új platformot, ha nem lesz belőle megtérülés? Akkor érdemesebb máshova rakni a pénzt, ahol sokszorosan visszahozza a fejlesztések árát.
Nem tudom, hogy máshol mennyire sírnak, azért a Lancia-ért is volt sírás, ha jól emlékszem. A Fiat meg egyrészt kommersz ahhoz, hogy túl nagy emóciókat kiváltson, másrészt meg azt húzza a tehergép részleg.
Nem tudom, hogy máshol mennyire sírnak, azért a Lancia-ért is volt sírás, ha jól emlékszem. A Fiat meg egyrészt kommersz ahhoz, hogy túl nagy emóciókat kiváltson, másrészt meg azt húzza a tehergép részleg.
tdemeter10-02-2020 10:13:10 // 13891
Szerintem egyszerűen nem tétel nekik. Nem ez a fő vonal, nem ez a húzó ágazat.Csak az össz eladás érdekli őket szemmel láthatóan...
Van pár brand ami megy, aztán jó az úgy..
Ha megnézed a konszern többi márkáját, ott sincsenek jó eladások, aztán amiatt mégsem sír senki sem..
Van pár brand ami megy, aztán jó az úgy..
Ha megnézed a konszern többi márkáját, ott sincsenek jó eladások, aztán amiatt mégsem sír senki sem..
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2020 09:56:32 // 13890
mert ugyi nem eladó az Alfa ... bezzeg a Volvo a kenyaiak tőkéjéből tavaly 700e db-ot adtak el....
RomeoOne10-02-2020 09:54:32 // 13889
Állítólag azért álltak a gyárak egy hónapot, mert nem volt elég megrendelés az USA-ba. Ugye, ott már ott vannak a MY20-ak is. Azt nem értem, hogy miért nem tudták párhuzamosan akkor az EU-ban is felvenni a megrendeléseket és időben kinyomni ide is az új modelleket. Mindenki csak nyert volna vele.
De hát biztos a szűkös agyi kapacitásaim miatt képtelen vagyok felfogni, hogy az FCA szuperagytrösztje milyen zseniális terv szerint dolgozik, amivel ilyen hihetetlen csúcseladásokat produkálnak...
De hát biztos a szűkös agyi kapacitásaim miatt képtelen vagyok felfogni, hogy az FCA szuperagytrösztje milyen zseniális terv szerint dolgozik, amivel ilyen hihetetlen csúcseladásokat produkálnak...
Fornitore09-02-2020 18:11:29 // 13888
My 2020 még nincsen sehol és szerintem áprilisig nem is nagyon lesz. Én is Tündével próbáltam ki a giuliat , kedves , aranyos volt. Én úgy voltam vele ha ez tetszik akkor a my 2020 még jobban fog majd . Én a menetdinamikára és a futóműre voltam kíváncsi , az meg ugye ugyan az mint a 2020-ban.
zümi16609-02-2020 16:36:47 // 13887
Nem azért várok, hogy előtte mindenképp tesztautózzak... ennél hangyányit prózaibb az ok :-))
Giuntini09-02-2020 16:24:24 // 13886
De hát úgyis megveszed... Akkor mi értelme van tesztautóra várni? Miért nem rendeled meg, akkor minél előbb meglehetne...
Most azzal hogy tesztautóra vársz, csak húzod az időt.
Most azzal hogy tesztautóra vársz, csak húzod az időt.
zümi16609-02-2020 16:01:07 // 13885
Na ez az, erre vagyok roppant kíváncsi, hogy 2020-as tesztautók vajon vannak-e már?! Te az OAH-nál már ilyet próbáltál? Még nem a jövő héten, de az utána hét elején végig fogom telefonálni az összes számomra szóba jöhető kereskedést, van-e már 2020-as autójuk.
Csak egy kis adalék, még tavaly ősszel beszéltem az OAH-nál a Máté Tündével, nagyon készséges és kedves volt, rögtön küldött egy e-mailt, minden elérhetőséggel, meg írta hogy szóljak mikor akarok menni, intéz tesztautót. Na ez már hozzáállás, le a kalappal!
Járok hetente Győrbe munkaügybe, a Riegler előtt suhanok el, áll kint egy gyönyörű piros Veloce, nem tudom hogy új-e már, demo autó, vagy átvételre vár, passz.
Csak egy kis adalék, még tavaly ősszel beszéltem az OAH-nál a Máté Tündével, nagyon készséges és kedves volt, rögtön küldött egy e-mailt, minden elérhetőséggel, meg írta hogy szóljak mikor akarok menni, intéz tesztautót. Na ez már hozzáállás, le a kalappal!
Járok hetente Győrbe munkaügybe, a Riegler előtt suhanok el, áll kint egy gyönyörű piros Veloce, nem tudom hogy új-e már, demo autó, vagy átvételre vár, passz.
G-MANN🍀09-02-2020 14:35:57 // 13884
Az a fékcső magától elfáradt? Vagy kapott egyet valamikor valahol? Van esetleg infó. Köszi. Csaba
RomeoOne09-02-2020 13:20:53 // 13883
a Giulia face-n publikált fékcső esete elég rémísztő egyébként.. :(
Mi is ez az eset? Tudsz linket dobni?
Mi is ez az eset? Tudsz linket dobni?
Fornitore09-02-2020 13:00:35 // 13882
Pappasban és a Kelet Pestnél sem tudtak tesztvezetést biztosítani meg annyira nem is törekedtek rá.Facelift elötti tesztautókat már eladták az új meg még nincsen.Ez lehet nem az Ő hibájuk hanem mi akarunk pont roszkor vásárolni.Nekem az OAH -voltak a legszimpatikusabbak és tesztautót is csak ők tudtak biztosítani , mondjuk éppen hogy mert azt is eladták már.Nyáron , esetleg ősszel aki szeretne annak biztosan egyszerübb lesz.
zümi16609-02-2020 12:32:20 // 13881
Amikor voltam a két vidéki szalonban, akkor még semmit nem lehetett tudni a 2020-as friss modellek árairól, felszereltségeiről, csomagjairól. A szerviz értelemszerűen ilyenkor még nem kerül górcső alá, tehát igen, egyenlőre az emberi, szubjektív tényezőket vettem figyelembe. Kezdve a kapcsolatfelvétellel a telefonba, aztán ott a szalonba milyen a hozzáállásuk, milyen segítőkészek, van-e tesztautó, mekkora teszt lehetőséget biztosítanak, stb stb. Most hogy már minden infó rendelkezésre áll, jöhetnek a gyakorlatiasabb, komolyabb tárgyalások, hogy ki mit mennyiért kínál.
zgi52109-02-2020 11:09:52 // 13880
alapvetés, hogy legyen tesztautó, amiket kérdezeltél pedig alap.
az, hogy mennyire értenek éppen a Giuliához...? háát reménykedjünk, hogy
az idő előrehaladtával egyre jobban. :) a Giulia face-n publikált fékcső esete elég rémísztő egyébként.. :(
az, hogy mennyire értenek éppen a Giuliához...? háát reménykedjünk, hogy
az idő előrehaladtával egyre jobban. :) a Giulia face-n publikált fékcső esete elég rémísztő egyébként.. :(
Halesz08-02-2020 21:38:50 // 13879
Zümi, tényleg csak a kíváncsiság hajt, hogy megkérdezzem. Ilyenkor mit tesztelsz?
A szimpátiát, hogy hol mennyire kedvesek Veled, vagy azt, hogy hol adnak nagyobb kedvezményt?
Az nem fog kiderülni, hogy hol jobb a szerviz, majd csak akkor, ha már oda hordod...
A szimpátiát, hogy hol mennyire kedvesek Veled, vagy azt, hogy hol adnak nagyobb kedvezményt?
Az nem fog kiderülni, hogy hol jobb a szerviz, majd csak akkor, ha már oda hordod...
zümi16608-02-2020 19:26:48 // 13878
Egyenlőre két vidéki szalonban jártam, amik hozzám relative közel vannak, Győrben és Kecskeméten. Mindkét helyen nagyon pozitív hozzáállással találkoztam, mindkét hely olyan, ahova szívesen visszamennék. De még két pesti helyet is le akarok tesztelni, az OAH-t, meg a Rácz Kelet Pestet. Március közepéig el kell döntenem, melyik csapat a győztes :-)
Giuntini08-02-2020 16:05:37 // 13877
De miért???? Mert a Ferrari nem.akar nekik már adni motort. Az Alfával ezt nem csinálják. A Maser mindig is ellensége volt a Ferrarinak, csak a konszernházasság miatt volt az egybeborulás.
Morfiusz Cédula08-02-2020 15:59:30 // 13876
Pedig már a Maserati is készül a full elektromos változattal.
Giuntini08-02-2020 14:22:56 // 13875
Tegnap este unalmamban megnéztem a Youtube-on az Auto Motor und Sport a Laptimeing-hoz hasonló tesztjét. Szégyen és gyalázat!!!!! Egy reptér két hosszú egyenessel, ahol a QV erőfölénye még jobban kijön, mégis 2-3 mp-et kapott az M4, C63 AMG, RS5 trimvirátustól. Ezt hogy merik megcsinálni a németek? Mindenhol elverte ezeket Olaszországtól Amerikáig, csak a németek tesztjén bukik el. Biztos az olaszok szándékosan rosszabb autókat adnak🤣. Még a 2 tonnás M5 is rávert a Giuliára! Hihetetlen, ha már nem tudnak gyorsabb autót gyártani, akkor hamisítanak. Aztán az űber hülyék el is hiszik.
Még a BMW szemüveggel tesztelő Lapetimeing brigádnál is győzött a QV!
A 4C két mp-el lassabb volt a QV-nél. Legalább viszont a német nem cikizte azt le, mint az itteniek. Davide Cironi viszont a 4C-ből mindent kihozott, és megmondta, az igazi pályaautó, ha hibázol nem bocsájt. Mikor Borsi Gergővel beszélgettem Alfa City-n, ő mondta, hogy nem mond a kollégákra semmit, de először meg kellene tanulni vezetni....
Még a BMW szemüveggel tesztelő Lapetimeing brigádnál is győzött a QV!
A 4C két mp-el lassabb volt a QV-nél. Legalább viszont a német nem cikizte azt le, mint az itteniek. Davide Cironi viszont a 4C-ből mindent kihozott, és megmondta, az igazi pályaautó, ha hibázol nem bocsájt. Mikor Borsi Gergővel beszélgettem Alfa City-n, ő mondta, hogy nem mond a kollégákra semmit, de először meg kellene tanulni vezetni....
Halesz08-02-2020 08:30:31 // 13874
Tiéd volt :)
Én sem láttalak. :(
Mondjuk én csak kerékőröket vettem és azt rakták fel.
Illetve nézegettük, hogy néha nehezebben indul, az akksira gyanakodtunk, de azzal nincs gond, így lehet, hogy korábban valami gagyibb üzemanyagot tankoltak bele...
Én sem láttalak. :(
Mondjuk én csak kerékőröket vettem és azt rakták fel.
Illetve nézegettük, hogy néha nehezebben indul, az akksira gyanakodtunk, de azzal nincs gond, így lehet, hogy korábban valami gagyibb üzemanyagot tankoltak bele...
'''''08-02-2020 07:17:58 // 13873
Lehet az enyém akár.
Voltam tegnap szervizben.Lejárt megint egy év de semmi más gond nem volt.
Haleszt nem láttam! :-)
Voltam tegnap szervizben.Lejárt megint egy év de semmi más gond nem volt.
Haleszt nem láttam! :-)
RomeoOne07-02-2020 23:26:04 // 13872
A taggelés a szövegben sokatmondó :)
Lev07-02-2020 23:12:52 // 13871
Szerintem az övé:)
Giuntini07-02-2020 22:21:49 // 13870
Ez nem tomi QV-je?
Halesz07-02-2020 22:01:46 // 13868
Rohodi Mihály07-02-2020 21:31:06 // 13867
:-) köszönjük a jó döntést :-)
Golyszi07-02-2020 19:25:57 // 13866
WarbiRunner (Gyuri)07-02-2020 11:58:49 // 13864
Értem értem.. :-)))
Köszi az infókat :-)
Köszi az infókat :-)
Golyszi07-02-2020 11:15:13 // 13863
hát most ezt hogy mondjam :)
Berakod a másik DNA-R kapcsit. Proxit átírod. Ha szerencsés vagy művelet DONE.
Kb 30perc, max 1 óra.
Ha jön az időszakos szerviz. DNA kapcsi vissza, proxy vissza. a kutya nem mondja meg hogy neked ez benne volt...
De, ha mindenképp akarsz picit csapatni és nem akarod "bántani" sehogyem az autó elektronikáját. MES-ben ABS menü alatt van ám Dyno mode is, ahol manuálisan ki tudsz kapcsolni mindenit (x) indításig :)
Berakod a másik DNA-R kapcsit. Proxit átírod. Ha szerencsés vagy művelet DONE.
Kb 30perc, max 1 óra.
Ha jön az időszakos szerviz. DNA kapcsi vissza, proxy vissza. a kutya nem mondja meg hogy neked ez benne volt...
De, ha mindenképp akarsz picit csapatni és nem akarod "bántani" sehogyem az autó elektronikáját. MES-ben ABS menü alatt van ám Dyno mode is, ahol manuálisan ki tudsz kapcsolni mindenit (x) indításig :)
WarbiRunner (Gyuri)07-02-2020 10:18:14 // 13862
Megszaladt a fekete festék... amúgy a beltérben az apró változások jól néznek ki. :-) És az a Maser is ott jobbra mellette, kár hogy nem nagyon mutatja a kamera XD
WarbiRunner (Gyuri)07-02-2020 09:32:25 // 13860
Squadra-ból csak a vdc off érdekes, a tuning boxokat félmegoldásnak tartom, sosem igazi. Viszont ha úgy alakul, gar. idő alatt nem illik belenyúlni a vezérlőbe. Pedig ..egy olyan race módos kapcsoló, R állásban 280 lovas programmal, egy stop/start offolás és nekem meg is felel XD
Golyszi07-02-2020 08:09:19 // 13859
már nyüstöltek, hogy csináljak egy videot is, de az operatőr még nem állt kötélnek :D
Golyszi07-02-2020 07:57:13 // 13858
totál, abs van. de ha NAGY blokkfék van akkor vissza is kapcsol D-be és aktíválja ujra a ESP-t
carver06-02-2020 22:40:43 // 13857
ravasz dealer, "A"ba rakja hogy nagyobb legyen a kontraszt :D pedig N-ből átrakva is érezhetően felélénkül...
carver06-02-2020 22:38:56 // 13856
és Race módban kikapcsolja a menetstabilizátort?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
628
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?