Forum >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2020 09:14:03 // 13979
majd lesz neki az is no para, egyenlőre nőnek és ez a lényeg pénzügyi szempontokból ....
RomeoOne11-02-2020 09:10:08 // 13978
Szerintem rosszul vontad le a konklúziót. A Ferrari azért "csak" ennyit adott el, mert nincs SUV-ja, amúgy kétszer ennyi lenne.
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2020 09:04:32 // 13977
Bezzeg a Ferrari 10131db autót adott el tavaly 10%-os növekedés többet, mint a Lambo akinél az eladások fele SUV... mondom én, hogy az Alfának azt kéne gyártani ami a hivatása sport autókat van erre igény ....
Liquid11-02-2020 09:04:09 // 13976
pedig van, hidd el :)
Persze nem tudom hogy a Giulia/Stelvio párosnál mit engedélyez, de a 159 nem lehetett keresztbe tenni, ha be volt kapcsolva.
Nyilván ez csak pár hozzám hasonló őrültet érdekel, és abszolut semmi hatása nincs az eladásokra, sőt jobb ha a bizonsági játékos családapuka, ki se tudja kapcsolni.
Én is meg fogom venni akkor is ha nem lehet kacsolgatni...
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2020 08:37:00 // 13975
nekem abszolút nem hiánycikk bár összkeréknél megint nem sok értelme, nálam hagy annyi játékosságot ami elég ...
RomeoOne11-02-2020 08:29:33 // 13974
A kikapcsolhatatlan menetstabilizátor szerintem nem oka a rossz eladásoknak. Az az átlag usert pont nem érdekli. Az pont az Alfás usereknek hiány. De azok meg így is megveszik, aztán vagy találnak rá megoldást vagy nem foglalkoznak többet vele...
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2020 08:24:19 // 13973
még is megvetted :DDD
Lehet itt felállítani elméleteket, miért nem veszik, mi lett volna a jó egész egyszerűen elkéstek 10 évet...
Lev11-02-2020 08:19:52 // 13972
Jelentkezem,nekem hiányzik:) valóban nem nagyon kapcsoltam ki az előző autókban, de ahogy Liquid is írta elsőkerekesnél nincs sok értelme,ráadásul ami különösen zavaró,az a korai és agresszív beavatkozása, én ezzel nem tudtam eddig megbarátkozni. Az,hogy nem lehet kikapcsolni,valóban egy nagy hiba szerintem,pedig nem az a típus vagyok,aki folyamatosan ökörködni szeretne,de hiányzik ez az opció.
Liquid11-02-2020 07:53:53 // 13971
Én kikapcsoltam párszor...elsőkerekesnél mondjuk nemsoksemmi értelme van kapcsolgatni :) De ha lesz Júliám, azért megpróbálom megoldani ezt a dolgot.
Kócosw11-02-2020 07:42:08 // 13970
van nemi közöm par auto megszületeshez bizonyos markaknal... :) ott kell alairni papirokat hogy miröl nem meselsz... :D
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2020 07:27:49 // 13969
Most már nagyon kivi vagyok kinek hiányzik az ESP kikapcsoló, ki az aki kikapcsolta a 145/46,56 47, 59 stb valaha :))))
Kazes☻10-02-2020 23:04:17 // 13968
Azok közül egyik se, de a Stelvio&Giulia páros simán! :D
Kazes☻10-02-2020 23:00:13 // 13967
Én csíptem az Arnát... igaz venni valószínűleg nem vettem volna... de ahogy hozzám került, úgy viszont jó volt! :D
Giuntini10-02-2020 22:53:09 // 13966
Nekem nincs semmi bajom a mostani modellkínálattal, azon kívül amit sokszor beszéltünk hogy mi nincs...
Az embereket kellene megváltoztatni, ami lehetetlen....
Ma már nem tudnak, és nem is akarnak semmit!
Egy x5 BMW nem a vezetési élményről szól, hanem a kivagyiságról.
Az emberek nem jól akarják magukat érezni, hanem megfelelni akarnak.
WarbiRunner (Gyuri)10-02-2020 22:43:24 // 13965
Melyik is kéne? Egyik sem. Sem formatervre, nem jön be, a Jeep pedig belső kidolgozásában sem. Miért nincs Alfa? :-)))
WarbiRunner (Gyuri)10-02-2020 22:37:54 // 13964
Emil, összemosásról végképp senki sem beszélt :-) Teljesen más lett volna a lényeg. Majd szóban.. :-)
Giuntini10-02-2020 22:35:35 // 13963
Az eurozóna legnagyobb buktája Olaszország! Valóban rengeteget vesztettek! Tudjátok mennyi pénzük volt a 80-as 90-es években az olaszoknak? Nagyon jól éltek, a németek meg a Honecker szandáljukban kóvályogtak mindenfelé. Az olaszok mindenhol költöttek, ők voltak a legjobb vendégek.
Kazes☻10-02-2020 22:35:23 // 13962
Igen... de olyanból ott van a kis Jeep, meg amikor együtt voltunk (B.örsön), láttad az 500 sokféle változatát... :)
Kazes☻10-02-2020 22:33:38 // 13961
De ééértettem cimbike, ééértettem... de most lesz nekünk egy jobb és szebb, a Tonale... aztán meglátjuk. :)
Valami csak van, valami biznic, vagy valami, amit titok rejt... ha eladni sem akarják, berobbanni sem akarnak, autósportban is csak az F1, pedig más kategóriákban sikeresebb volt az AR, valamit homály fed... és úgy tűnik, azt akarják. Ezt talán sosem fogjuk megtudni. :)
Giuntini10-02-2020 22:29:35 // 13960
Szerintem az Alfa mindig maradjon Alfa! Csak ilyen márkaidentitással lehet emlékezetes autókat csinálni!!
Ki emlékezik a Mazda 626-ra, vagy a Passat nem tudom hányadik generációjára, vagy a gülüszemű Mercedesekre. Viszont egy Giulia, egy 75, vagy egy 164 mindig emlékezetes autó marad!
Ezek a Kia, meg egyéb identitás nélküli autókat összemosni az Alfával....? Hát!!!
Szeretnék emlékeztetni mindenkit az Arna történetére, hogy mekkora bukta volt! A Nissan Cherry egy sikeres autó volt, a közlekedő edények körében! Egy Alfát ilyen bőrbe bújtatni, gatantált bukta! Én nem is tudom, hogy juthatnak ilyen ötletek eszetekbe! Garantált bukta lenne Mazda vagy Kia bőrbe bújtatni egy Alfát!
WarbiRunner (Gyuri)10-02-2020 22:28:57 // 13959
Hú de tiltakoztok ellene XD Kíváncsi lennék mi lenne itt a reakció , ha ugyanezt a formát Alfa orral Alfa logóval árulnák :-)) Tonale nincs még. Egy ilyen meg lehetne 4-5 éve a Fiat kompakt platformon. De mindegy :-)
WarbiRunner (Gyuri)10-02-2020 22:26:30 // 13958
Akkó nem. érted.. Ha az egy Alfa lenne, most örülnénk hogy van. És sok elkelne belőle :-)
Ennyi volt a lényege XD De nem van.
És látod mi is elnyomorgunk a 146-ban,érdekes módon abban senki sem panaszkodik, használjuk mert jó 👍 Az egy konstans élmény.
droberto10-02-2020 22:25:37 // 13957
30-40 éves tökös, karakán, jövőt jól saccoló vezető kéne. Olyan mint akik régen, Agnelliék, akik bazi jó üzleteket kötöttek (pl. a szovjetekkel), vagy olyanok mint Marchionne volt.
droberto10-02-2020 22:20:25 // 13956
Nem is kell hasonló.
Itt nekünk a Tonale.
Nekem pl. koncepció a karakteressége miatt sokkal jobban tetszik mint a Stelvio.
Így jó lenne. Csak lenne már, hogy produkáljon legalább egy 40-60k-es eladást.
Kazes☻10-02-2020 22:17:39 // 13955
Értem én Ferikém, ééértem... csak hát, na! :D
Kazes☻10-02-2020 22:16:33 // 13954
Egészségedre...! De nemrég még a Mazdánál tartottunk... viszont ahogy GTPeti is megmondta az ortodox alfásoknak ezek nem számítanak... én a kis Arnámmal is jót autóztam és cikáztam a városi forgalomban, igazi alfás élmény volt, még ha csúnyácska is volt... és ahogy Csikós is írja, szívesen elnyomorognak a kis Alfájukban és falják a km-eket, mert jó! :D
RomeoOne10-02-2020 22:12:22 // 13953
Értsd a szlenget :))
RomeoOne10-02-2020 22:11:51 // 13952
Ezt még bele akartam rakni linkként, csak elfelejtettem:

Az eurózóna legnagyobb vesztesei...
WarbiRunner (Gyuri)10-02-2020 22:09:50 // 13951
Xceed.. gondold csak el egy hasonló sziluett, kicsit Alfásabb részletekkel, Giulietta néven 1.4 170 lovas Multiair motorral, szép zöld színben.. Úgy már érne nyócat fullosan? Egész jó belső térkínálattal, 420l csomagtérrel, divatos crossover kinézettel. Szerintem többen vennék mint a Giuliát. Őszintén, családinak jöhetne egy olyan a 146 helyett, és máris lenne hely játszós hátsókerekesnek majd. Lehet hogy azt használtan, de akkor is. :-)
Kazes☻10-02-2020 22:09:40 // 13950
Én szeretem Bob Marley-t... igaz gandzsa nélkül... de, hogy neked f@szid van... akkor mi volt az a csajozós duma a múltkor?! ;)
RomeoOne10-02-2020 22:04:30 // 13949
Nyilván mindig lehet min sírni, igazából én is mondhatnám, hogy sz.rok bele, ez a kocsi pont olyan, mint amilyen nekem tökéletes, már csak oda kell fáradni a kasszához. Csak mégis frusztráló, hogy itt egy olyan kocsi, ami nem csak nekünk, de a nem Alfásoknak is nagyon jó tudna lenni, csak el kéne tudni adni.
5x ennyit is eladhatnának belőle, olyan kevés van belőle, hogy még mindig ugyanolyan exkluzív lenne.
Ott a faszim, átül az S8-ból a Veloce-be, akkora VW b.zi, mint ide Wolfsburg, és úgy száll ki, hogy ezt a kocsit olyan érzés vezetni, mint egy Ferrarit. Meg hogy nem gondolta volna ezt az Alfáról és nagyon nagyot nőtt a szemébe. És ilyen embereket kéne megtalálnia az Alfának, az orruk alá tolni a kocsit, hogy ülj be, akik azt mondhatják, hogy akkor ebből veszünk 3-at a céghez.
Nagyon jó ez az olasz mentalitás, csak 2020-at írunk, globális gazdaság és globális verseny van. Brandnek jó a beleszarós életstílus, csak ha tényleg alkalmazzák, akkor annak az az eredménye, amit most az olasz gazdaság produkál. Az eurózóna legnagyobb vesztesei... A világ összes adósságának 4%-át adják, ami GDP arányosan 135%(!).
Ha ez nekik fenntartható és lesznek továbbra is kiváló Alfák akkor is, ha így megy az egész, nekem mindegy. Csak gyanús, hogy nem így lesz, én meg lehet, hogy szeretnék 10 év múlva is Alfát venni...
Érdemes megnézni Netflix-en az American Factory-t.
De abban egyetértek, hogy felesleges itt folyton aggodalmaskodni, úgy sem tehetünk semmit. Csak azt nem mondja már senki, hogy minden jó így ahogy van, gandzsa a szájba, Bob Marley benyom és don't worry, be happy... Mert nem ez sejthető.
Itt egy koncepcióváltás előtt az autóipar, az Alfa most költött el 5 Mrd €-t az új modellek kifejlesztésére és nem voltak ilyen rossz eladások régen... Lehet, hogy máskor is mindig volt ok a fanyalgásra, de ha mindent összeadunk, akkor szerintem az utóbbi évtizedekben most állunk a legrosszabbul. Ennél régebbi brandek (most nem feltétlenül autómárkára gondolok) is úgy tűntek el a süllyesztőben, hogy hírmondójuk sem maradt, ha úgy alakult a piaci helyzet és nem reagáltak rá megfelelően...
Kazes☻10-02-2020 22:00:30 // 13948
Szídet nyócé... meg is érdemli! :D
WarbiRunner (Gyuri)10-02-2020 21:58:55 // 13947
Persze, értsd jól, már tovább gondoltam :-)
WarbiRunner (Gyuri)10-02-2020 21:57:05 // 13946
Tudom, persze. Én sem ellenkeznék, bár per pillanat nekem a kardán alagút baromira útban van. Hetek óta keresek olyan gyerekülést, amit valahogy középre normálisan be lehet építeni. Sajna a 159-ben is kezd probléma lenni az elférés. Sehogy nem akarja ez kiadni, de nem adtam fel. Ilyen kompromisszumot viszont nem márka rajongó (értsd normális ember) nem vállal be, inkább elmegy es vesz egy kia xceedet nyócér.
droberto10-02-2020 21:52:28 // 13945
Tudod, te is, hogy a hajtási befolyásra gondoltam.
A ESP/ASR kikapcsolhatatlanság óriási hiba amit elkövettek, de ezt majd a tulajok megcáfolják ha tudják/akarják.
droberto10-02-2020 21:49:37 // 13944
Értem amit mondasz, kb.-ra egyet is értünk, de mivel az Alfa sosem volt, és szerintem nem is lesz (és ne is legyen) tömegmárka, én azért hiszem, hogy simán jó deal az autózás klasszikus értékeit képviselő modelleket gyártani. Van erre igény, csak szar a reklám, kevés a modell.
Azt gondolom én is, hogy lehetne és kellenek olcsóbb egyszerűbb tömegigényeket jobban kiszolgáló modellek (is), de azért azoknál a sportosság ne merüljönk ki egy jól hangzó szlogennel (Jinba Ittai), vagy egy vadító vörös színnel. Én nagyon nem szeretnék átemblémázott GrandlanX-eket Alfának.
A Gulia értékeit értem és maximálisan tudok is vele azonosulni. Nagyon szeretnék is egyet, de tudodod milyen kivitelben. :)
WarbiRunner (Gyuri)10-02-2020 21:44:09 // 13943
A vegytiszta vezetési élményről pedig épp csak az Alfánál nem hallottak úgy tűnik, hisz kikapcsolhatatlan a menetstabilizátor :-) Ez az egyik legnagyobb hiba volt amit el lehetett követni. Lett volna marketing értéke is bőven a tesztekben vigyorgó fejjel driftelő újságíróknak, a lelkes tulajok kilinccsel előre videóinak. Így meg tényleg mindegy hol hajt.
WarbiRunner (Gyuri)10-02-2020 21:35:15 // 13942
Én értem, de erre ma nincs már szükség. Válaszd szét, hogy mi tetszik neked és mi eladható. A többségnek teljesen tökmindegy hogy hol hajt, a sportosságot sem a direkt vezethetőség jelenti. Durrogjon, puffogjon, legyen ordenáré, feltűnő, színes, nagykerekű és telefonos appról lehessen villogtatni alatta a neont. Az Alfa hagyományos értékeit nagyon kevesen keresik. Ennél talán lehetne jobb, de talán a keresletnek megfelelő autót kellett volna erőltetni ahhoz, hogy ennél lényegesen jobb eladások legyenek.
A kis sedan piac halott. Egy kihalt tóba dobták be a cápát a Giuliával. Az autó értékeit én értem, te érted. Te veszel? Én? Én sem biztos, eddig nem vettem. Ugye? :-))) Máshova kéne célozni.
WarbiRunner (Gyuri)10-02-2020 21:23:15 // 13941
Már aki :-P Persze, jó hogy lett Giulia, de ez kb csak az Alfa rajongóknak jó. Közülük is egy szűk rétegnek:-)
droberto10-02-2020 21:22:10 // 13940
Pedig a sportos autók általában hátsókerekesek. Az előnye a vegytiszta vezetési élmény.
Ez nyílván helyigényes és drága, de egy Alfa az elmúlt 30 évet leszámítva mindig hátul hajtott.
Szerintem ez rétegmárkaként hatalmas vonzerő, mindenképp meg kéne tartani. Csak tudni kéne reklámozni. :(
droberto10-02-2020 21:22:08 // 13939
Lehet ezt rózsaszín ködként megélni, de csak nézd meg az eladásokat. 54,3k db/ tavalyi év. Nem is tudom adtak-e el valaha ilyen keveset Európában.
Nagyon aggódom főként az olasz de az európai autógyártókért.
Semmi érték nem marad már lassan Európában. :(
20-30-40 éve minden más volt.
50-80 éve meg az olasz autóipar adta a legnagyobb darabszámot.
Kazes☻10-02-2020 21:00:32 // 13938
Pedig mennyit mondogattuk, aztán már énekeltük is, hogy
„Hátul hajt a kerék, ez a fasza
Hátul hajt a kerék, a kezem laza” - aztán meg lett is! Igaz nem olyan gyorsan, de lett... ez a f@sza! :D
WarbiRunner (Gyuri)10-02-2020 20:50:56 // 13937
Mindegy, hogy mi itt fanyalognánk, nekünk nem. lenne igazi Alfa. Lennének viszont eladások. Gondold el, minden második cx3 helyett egy Alfa jönne szembe. Nekem. persze jó így, egy szinte alig létező márka különleges autóival járhatok. Ki tudja meddig..
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2020 20:34:45 // 13936
Én sem panaszkodom megkaptam amire vágytam, kurva jó kis Suv a Stelvio :)))
tdemeter10-02-2020 20:25:59 // 13935
Szerintem érdemes tanulni tőlük, túl sokat aggódunk mi mindenért...
tdemeter10-02-2020 20:24:58 // 13934
Osztom. És szerintem a kövi tipus az pont emiatt lesz majd egy kis suv, mert azt el tudják adni, a mini kis autók hazájában, ahol több régi Lancia kel el mint az összes többi márkából összesen ott ilyenekre figyelnek jobban. A saját hagyományaiknak élnek, olasznak akarják ezt tudni, ha ott boldogok vele akkor már jó nekik.
Piritu - 1.000.00010-02-2020 20:23:05 // 13933
...ennél már csak az meglepőbb, amikor hasonló lezserséggel megáll a felvonó a hegyre menet félúton és az ember ott üldögél perceket a mozdulatlan kabinban. (Aztán felérve kiderül hogy aggregátorról megy a felvonó és ha a fenti konyhán minden sütőt bekapcsolnak megáll az áramfejlesztő. A kezelő leballag, elindítja és megy tovább a felvonó. Senki sem kapkod, ellenben mindenki mosolyog és megy kávézni, sütizni...)
Fornitore10-02-2020 20:20:50 // 13932
Nekem most pont ilyen kell mint a Giulia. Más nem érdekelne gyárthatna tőlem bármit. Én megvagyok és nem panaszkodom. Aki alfázni akar az ebből a három gépből is megtudja oldani. Anyának Giulietta elég szaladgálni , Apa kanyaroghat versenyezgethet a Giuliával , Család meg Stelviózhat .Mindenki választhat magának lehetőségéhez képest.Szerintem a márka nagyságához és forgalmához képest ez nem rossz.
VKG231!!! (156+75)10-02-2020 20:19:58 // 13931
... egy akkor már közel 20 éves platformon volt az a 75-ös, szellemiségében egy 50-es évekbeli versenyautóként. Ami persze tök jó, csak nem volt valami modern :)
tdemeter10-02-2020 20:18:56 // 13930
Szerintem viszont akkor meg más miatt fanyalognánk! Miért nem elektromos, miért olasz, miért vesz ilyet minden idióta, miért nem excluzív már, bezzeg régen az volt...

Én egyszer voltam Rómában és volt szerencsém metrózni. Hétfő reggel volt, 8-9 körül. Azt gondolnád, hogy az majd biztosan az időszak, amikor mindenki rohan a munkába. Lementünk az alagútba és vártunk, de nem történt semmi. Ott állt egy rakás ember reggel 8-kor de senkit sem érdekelt, hogy miért nem jön már vagy 15 perce egyetlen egy nyavalyás metró sem, csúcsforgalomban, csúcsidőben. Kiírva semmi sem volt, holott ez olaszország fővárosa RÓMA. Aztán egyszer csak jött egy vonat, majd felszállt rá mindenki. Elindultunk, majd megálltunk megint van 15 perce. Semmi tájékoztatás, semmi aggodalom, semmi nyugtalanság. A világ legtermészetesebb dolga volt. Mi persze kérdőn rángattuk a fejünket, hogy most mi a franc van már? De nekik jó volt így. Szerintem egyszerűen ilyenek. Nem aggódnak ilyeneken, jó ez így ahogy van....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.