Forum >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)10-07-2020 16:30:05 // 16243
Elfogyott a festék...a ződ a kerítésre, az arany a szűz marisra :))))
RomeoOne10-07-2020 15:34:11 // 16242
Számomra egyébként érthetetlen, hogy miért nem elérhetőek az új színek?
Hergelik a népet az arannyal már mióta, bedobták ezt az új zöldet is. Miért nem lehet rendelni ezeket?
Tegyük fel, hogy valakiket pont ez fog meg és ezért mennek be érdeklődni az autó után a kereskedésbe. Megmondják nekik, hogy majd valamikor? Ez marketing-stratégia? Szerintem ez igazán kontraproduktív. Olyat reklámoznak, ami nincs. Ez pont azt erősíti, hogy az olaszok megint csak képtelenek megcsinálni valamit rendesen.
Nem is látom, hogy mi a taktika emögött. Mit remélnek, mi ebből a haszon?
Giuntini10-07-2020 14:31:01 // 16241
Ezek azok a dolgok, amiket német oldalról sohasem értettem meg! Azt tudom, hogy felsővezetőnél a Mercit, és a BMW-t fogadják el, az Audi A8-ast már lenézik.
Olaszoknál ilyen soha nem volt. Annak idején egyik olasz barátom (Trentói igazgató, aki a Cassa Ruralék teljes elektronikai, számítógéprendszerért felelt, ő irányított), Alfa 164 V6 turbóval járt mindenhová tárgyalni. Ahol viszont sofőr kellett, akkor az egyik alkalmazott állt ilyen szolgálatba. Még én is volt, hogy elvittem, aztán hazavittem az autót.
Olaszoknál ez a kifelé mutatás sohasem volt olyan mértékű, mint a németeknél.
Miniszterek annak idején Fiat Cromákkal jártak.
WarbiRunner (Gyuri)10-07-2020 14:17:10 // 16240
Ki tudja..? :-) A repülőt senki nem látja amivel jövök. A sofőröst meg az küldi értem akihez megyek, mer' az úgy illik XD
Halesz10-07-2020 14:00:52 // 16239
IPA és Hoppy +1
Erhard 242 (Pure Energy)10-07-2020 12:28:03 // 16238
nem a minőségről van szó ha nem az egyik duplája a másiknak és ugye az jobban mutat, én a Hoegaardenra esküszöm de a Borsodit is megiszom Borsodis pohárból :DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)10-07-2020 12:23:07 // 16237
ezt értem de a notebook neked munkaeszköz, mint ahogy nekem is elengedhetetlen a jó márka, minőség ami meg drága... na de (nem tudom milyen géped van) Te sem raksz egy Acer notit Almás kávába :))) Így helyes a hasonlat...
RomeoOne10-07-2020 12:19:21 // 16236
Repülővel? Ja, kérem, aki magán jet-tel megy, annak nem kell autóval villantania :P
Max a sofőrös Rolls-szal :DDD
WarbiRunner (Gyuri)10-07-2020 12:13:08 // 16235
Nem is autóra költi :-) A hazai sajátossággal meg nem értek egyet. Különböző emberek különbözőképp teszik ki az ablakba (vagy nem) amijük van. Itthon is, máshol is. Távol-keleten elég testközelből tapasztaltam, nagyon sok cégtulajjal tárgyalok. És általánosítani sem lehet igazán, van amelyik hitelből tolja és kifelé a sikert mutatja a sok drága bazárral, van köztük elvont figura, akinek azért van Porsche az iroda mögött, mert gyönyörűnek találja, de hátul parkol, soha nem látod kulcsot villantani, és telefont asztalra kitenni. A kedvencem az igazán befolyásos nagyfőnök, aki úgy néz ki mintha semmije nem lenne, csíkos pólóban van állandóan, gumitokban valami kínai telefonja van. Amiről kb bármit elintéz 5 perc alatt, mert ő mozgatja a szálakat :-) Itt is, máshol is a "villantás" eszköz arra, hogy sikeresnek ítéljenek, komoly emberként tárgyaljanak veled, stb. Szituáció függő.
És nem a kifejezéssel van bajom, hanem hogy ez sokszor megkerülhetetlen. Szerencsére a komoly helyekre én repülővel érkezek, úgyhogy én kevésbé érzem ezt az autómon. Viszont baromira nem mindegy milyen laptopot viszek prezentálni. Ez ilyen, így működik a világ.
R33Z10-07-2020 12:12:17 // 16234
Németeknél azért van annyi Sparco + CCB Giu, mert állítólag a kereskedőknél 20%-ot lehetett alkudni, egy full felszerelt kocsi értékéből. Az alapfelszereltségből pedig alig engedtek.

CCB normál használtban kompromisszumos, melegíteni kell. Nem vészes, csak megszokást igényel. Emlékeim szerint a Sparco beállítási spektruma jóval kisebb a normál ülésétől és nyekergősebb is, de tény, hogy qrvaszép extra mindkettő.

Sajna hordják be a szemetet én is láttam már párat, megy már a tákolás. Egy 100 lóerős autót összeszögelni OK, de egy olyat ami 300+ megy... életveszély.
Selmak10-07-2020 12:08:53 // 16233
Stella is a Borsodinál készül Bőcsön. Olyan is. Bár a Hoppy és az IPA jó lett a Borsoditól, de Stella egy moslék.
Erhard 242 (Pure Energy)10-07-2020 11:42:29 // 16232
biztos van ilyen is bár nálunk minél nagyobb értékű autóra kell pl fék annál nagyobb a garasoskodás ... persze ugye nem mindig áll arányban az autó értéke és az anyagi helyzet főleg ha csak villantani szeretnének... de ugye Te nem szereted ezt a kifejezést de ez is csak hazai sajátosság, mint pl borsodi sört stellas pohárba kérni :DDD
WarbiRunner (Gyuri)10-07-2020 11:13:40 // 16231
Ismerek olyat aki ezen nem akadna fent. 10 használt Giulietta árát berizikózza, és ha elbukta, röhög egyet rajta. Különböző anyagiakkal különbözőképp fáj egy ilyen. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)10-07-2020 11:11:28 // 16230
egyébként meg sorba hozzák be a törött QV-ket csak valaki pl nem cserél gépháztetőt inkább megy a kókányolás... hiába 3 misi a gépháztető... szóval lesznek érdekes darabok :)))
Erhard 242 (Pure Energy)10-07-2020 11:05:36 // 16229
tovább bírja, mint a hagyományos fék ez tény de be kell melegíteni, hogy fogjon és 2-3 misi a cseréje, mint egy jó, használt Giulietta :DDD
WarbiRunner (Gyuri)10-07-2020 11:04:35 // 16228
Neked is igazad van, ebben a kategóriában működik ez a dolog, ha 26 van rá, 30 is lesz. Ugyanakkor 26-ért be lehet ülni egy ilyen autóba, ami "alap" felszereltségen is tudja amit kell, nem kell igazán kompromisszumot kötni az alacsonyabb árért.
Erhard 242 (Pure Energy)10-07-2020 11:01:43 // 16227
csak pályázni jók ezek az extrák, hétköznapokra meg felesleges és kényelmetlen ... ki mire használja az autóját ... az ár meg szerintem ilyen esetben számít, mert azért nem ugyan az ha valamire van 2.6 millád de 3-ért jobb vagy a 26 milla vs 30... 4 misi tud fájni ha nincs akkor is de ha van akkor is :D
WarbiRunner (Gyuri)10-07-2020 10:58:05 // 16226
Sőt, szerintem semmi jelentőségük, az élvezeti értéken nem hiszem hogy változtat, max a villantási faktoron dob. És a későbbi fenntartási költségeken (egy spéci karbon fék ha egyszer elkopik...). :-)
RomeoOne10-07-2020 10:16:46 // 16225
Nem tudom, hogy próbáltad-e már a Sparco ülést. Én leteszteltem egyszer és nem azt mondom, hogy csalódás, de elmaradt a tüzijáték. Az alap Q ülés sokkal jobban körbeölel és satuba fog. Megkockáztatom, hogy kényelmesebb is. Jó a Sparco is, csak nem az van, mint amit 1,19 vagyis most már 1,4M-ért várna az ember. És bárkivel beszéltem, ugyanezt mondta, nem csak én éreztem ezt. A Sparco kétségkívül sokkal jobban néz ki, meg könnyebb, ami előny, ha körrekordot akarsz menni. De úgy igazából itt véget is ért az előnyök listája.
Giuntini10-07-2020 10:07:31 // 16224
Anélkúl például tényleg el lehet lenni! Akkor már Sparco ülés!
Giuntini10-07-2020 10:06:23 // 16223
Csak mondom! De én úgy érzem, ha autóra van 26 millió, akkor 30 is van:)
Az egesz egy drasztikus áremelés, hiszen alapból karbontetővel volt, olcsósítanak az előállítási költségeken, és alapból hozzájön még a plusz 800 ezer. Lehet hogy karbon fék nélkül lehet élni, de emlékszem a VTT-n, pár próbakör után, Tomi autóján kezdtek a fékek elmelegedni. Nem hülyeség, ha valaki pályanapokon is meg akarja kergetni!
Ha brutál kinézetű QV-t akarsz, akkor lehet költeni. Fényezés, karbon tükrök, karbon pajzs keret. Tökéletesen igazad van, hogy ezek nélkül is el lehet lenni, de ha lenne autóra 35 millióm, ezekre nem sajnálnám a pénzt.
RomeoOne10-07-2020 10:03:22 // 16222
Mondjuk kiválasztottad kb. a 3 legdrágábbat :D
Na jó, az Akrapovic lett a 2. legdrágább, mióta megjelent.
Erhard 242 (Pure Energy)10-07-2020 09:27:22 // 16221
ez a 3 nélkül is el lehet lenni konkrétan még nem láttam karbon fékes QV-t...
Giuntini10-07-2020 08:59:17 // 16220
Én azt számoltam, hogy csak három extrát rendelsz a QV-hez, és bőven 30 millió felett vagy: karbontető, karbon fék, sportülések. És akkor még ott van a rengeteg csemegéznivaló...
Erhard 242 (Pure Energy)10-07-2020 08:39:23 // 16219
fain nagyon, mizano kék dipó rendszám nagyon adja... szerintem emberünk a rendszámhoz választott színben autót :DDD
G-MANN🍀09-07-2020 23:00:47 // 16218
Valaki már átvette az újat 😉🍀
zümi16609-07-2020 21:25:44 // 16217
Egyenlőre semmi infó, a szalonos emberem folyamatosan figyeli, mikor kap alvázszámot a Julisom, ez lesz az első amit megtud, s akkor azonnal szólni fog. Ez lehet akár még ebben a hónapban is, de lehet hogy csak szeptember, még nagy a bizonytalanság.
Fornitore09-07-2020 21:11:59 // 16216
Nekem is volt agoddalom de nem változott semmi a leírtakhoz képest.Pedig ahogy már mondtam 15% áremelkedést kötelező elfogadni a szerződésben meghatározott összeghez képest ez benne van.Van valami infód mikor lép be az országba egy újjab giulia😉?
zümi16609-07-2020 20:32:12 // 16215
Vannak rémképeim valami hasonló szövegről... :-))
zümi16609-07-2020 20:31:20 // 16214
Lehet keverem a sima meg a Ti Veloce árakat. Csak itt az Amorén olvastam hogy mi a helyzet, s nem részletezi hogy pontosan melyik mennyi.
Sok múlik azon, ki mit pakol még bele, s nagyon nem mindegy hogy a végéből mennyi kedvezményt lehet kicsikarni :-)
R33Z09-07-2020 20:25:52 // 16213
Mit is mondtam? Ejjj, mar le is maradtal a 20" kerekrol🙂.
RomeoOne09-07-2020 20:10:53 // 16212
Aminek a rendelésedkor 14.970.000 volt az ára, annak most 15.170.000 HUF

Ami most 16.990.000, annak a rendelésed idején 17.290.000 forint volt az ára ;)
farki09-07-2020 19:55:20 // 16211
Bocsánat, hogy bele vau, de az apróbetűs részben nincs benn, hogy napi árfolyamon számolva? Vagy valami hasonló utalás... 🤔
zümi16609-07-2020 19:13:13 // 16210
Amikor rendeltem a Juliskát (február 22.-én), 14.970.000 volt az alapára, most 16.990.000. Nagyon remélem hogy a szerződésben foglaltakhoz tartják magukat, s nem fognak meglepni ekkora áremeléssel... de leginkább semekkorával sem! Épp elég büntetés nekem, hogy ilyen sokat kell rá várni.
De legalább már elindultak a gyártósorok, már ez is öröm a köbön...:-))
RomeoOne09-07-2020 18:16:12 // 16209
Azóta javították és eltűnt a 20"-os felni az árlistáról. Valószínűleg elírás volt.
RomeoOne09-07-2020 15:27:48 // 16208
Amúgy a németeknél most átmenetileg a covid-19 miatt a hó elejétől az év végéig fél évre 19-ről 16%-ra csökkentették az áfát. Így olcsóbbak lettek most ott kicsit a kocsik.
WarbiRunner (Gyuri)09-07-2020 15:21:19 // 16207
Én jól értettem, csak szívom a véred :-)
RomeoOne09-07-2020 15:20:08 // 16206
Jó, értsd jól :D
Azért nagyon durva különbség, hogy németben 14,6%-al, az olaszoknál meg 25,7%-al drágább a kocsi. Ráadásul úgy, hogy nálunk a legmagasabb az áfa. Kb. úgy hozzák ide a kocsit, hogy "nesztek beszer. áron, úgysem vesztek annyit, hogy ez gond legyen profit szempontjából, de legalább lesz mutatóban".
WarbiRunner (Gyuri)09-07-2020 15:08:49 // 16205
Erre való a fogyasztóiár-index. Én a 9 millát választanám 90-ben. És akkor talán 2020-ban én is leírnám egy mondatban hogy 72k EUR = gombok XP
Erhard 242 (Pure Energy)09-07-2020 15:04:21 // 16204
egyébként igen mivel kint még drágább így a használt ára is az forintban mérve
RomeoOne09-07-2020 14:42:01 // 16203
Akkor milyen jó nektek, majd drágán tudjátok eladni használtan :)
Erhard 242 (Pure Energy)09-07-2020 14:31:08 // 16202
a sajátomat nézve most 17,5... 2 éve ugyan ez 15,5 volt lista áron...amennyit romlott a fitying kevésbé árazták fel az tény de hát a monetáris űberkircsinek lehet gratulálni, stabil a forint :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)09-07-2020 14:21:08 // 16201
attól függ, ha 20e-et kerestél/ hónap 1990-ben és 2 millát ma akkor az utóbbi :DDDD nem hinném, hogy 1 év alatt bárkinek is emelkedett a fizuja majd 10%-ot, szóval helytálló ha ma többet kell otthagyni érte, mint tavaly akkor cumi ha csak nem ajróba kapod a fizut, mert akkor nyertél 10-15%-ot :P
RomeoOne09-07-2020 13:13:47 // 16200
Melyik a több pénz? 9 millió forint 1990-ben vagy 10 millió ma? :)
Piritu - 1.000.00009-07-2020 13:05:34 // 16199
Mindig mindenre van magyarázat, de ettől függetlenül több pénzt kell otthagyni a kasszánál és ez a lényeg.
RomeoOne09-07-2020 12:50:39 // 16198
Mondjuk azóta volt egy modellév váltás alapáras lett egy pár dolog, ami addig extra volt meg ez már a 3. árlista a MY20-ra. A forint meg gyengül...
RomeoOne09-07-2020 12:40:53 // 16197
Szerintem nem néztek el semmit. Ide így árazzák. Ez már tendenciózus. És a Stelvio Q-nál is ez volt. Ott még kisebb mértékű emelés volt.
R33Z09-07-2020 12:35:53 // 16196
Tényleg nem vészes az előrejelzésekhez képest :O 2018 decemberhez képest kevesebb, mint 3% az áremelkedés, és szériában jár az osztott hátsó ülés.

2019 25,424 vs 2020 26,200

Felnik durván olcsóbbak, infotainment sokkal jobb.

Szerintem rendelj gyorsan, amíg észre nem veszik a hibákat és feláraznak valamit, mert ebben tuti van valami elcseszés :D
Piritu - 1.000.00009-07-2020 12:09:37 // 16195
A sajátomat nézem (Super 2.0)
Tavaly július: 11.271.000
Most: 12.020.000
+749e Ft!!!
RomeoOne09-07-2020 11:16:03 // 16194
Akkor, hogy felocsúdjunk az Erhard vákuumzacsija által okozott enerváltságból, bedobom ide az új Giulia árlistát. Közel 9 hónap után újra van árlista a Quadrifoglio-ra (ez egy igazi szülés volt, bő 38 hétre érkezett). A többi modell árainak változását nem nagyon néztem (úgy láttam volt egy kis emelés), amit a Q-val kapcsolatban kiszúrtam:

-Az alapmodell ára szűk 2,4%-ot emelkedett.* Ezen belül:
-A Sparco karbonülések drágultak a legnagyobb mértékben abszolút és relatív értelemben is: 1'200'000 -> 1'400'000 HUF (16,7%)
-Karbon fékek drágulása: 2'400'000 -> 2'540'000 HUF (5,8%)
-A többi extránál különösebb ármozgást nem vettem észre, a felnik még olcsóbbak is lettek.
-Akrapovic kipufogó: 1'900'000 HUF
-Már rendelhető 20"-os felni is (ez utóbbiban nem vagyok biztos, hogy nem csak elírás)
-Az új zöld és az arany még nem rendelhető

árlista


*Figyelembe véve, hogy a németeknél és az olaszoknál az emelkedés mértéke 4,5% volt euróban, nálunk a forintgyengülést is figyelembe véve ez kb. ártartás, ha nem árcsökkentés reálértéken. A németeknél a kocsi ára 82'500€, az olaszoknál 90'500€. Nálunk átszámítva kevesebb, mint 72'000€. Gombokért kapjuk ezt a kocsit itt Mo.-on. Ezért sem éri meg külföldről venni alig használtat.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.