Forum >> Giulia

Csabi03-10-2020 19:38:57 // 17207
Köszi. Biztos pisztoly függő is. Na majd tesztelem :)
52 liternél nem nagyobb sokkal a tank, akkor miért rossz a piros jelzés?...ezt még nem értem :)
Erhard 242 (Pure Energy)03-10-2020 19:32:20 // 17206
Gratula!!! Nekem mindig koppra tölti első kattanás után max 1 l megy még bele... jah megdőlt az üzemanyag mutatásának hülyeséget, piros jelzésre mentem még 50kmet és 52 liter ment a tankba :))))
Csabi03-10-2020 19:15:49 // 17205
Köszi, gyűjtöm...:)
Ez prompt vásárlás volt, és soha nem is nézegettem a dízeleket :) Viszont annyira megfogott, hogy nem tudtam ellenállni. :)

"A 159 Ti Alfa Romeo viszonylatban sosem volt közvetlen."

igazad van, inkább a futóműre gondoltam.. :)
Csabi03-10-2020 19:04:55 // 17203
Németből hozta az elöző tulaja 2évesen 6x ezer km-rel, alap superként. Kicsit foglalkozott vele és így adta tovább nekem. Most 85van benne, kézi váltós...
WarbiRunner (Gyuri)03-10-2020 18:49:30 // 17202
Gratula! :-) Gyűjts a tapasztalatokat, kíváncsi vagyok :-)
Rémlik, hogy hirdették ezt már egy ideje. Kézi váltós ugye?
Rosszindulatú megjegyzés, hogy pörögjön a téma : A 159 Ti Alfa Romeo viszonylatban sosem volt közvetlen. XD
Amúgy benzinest próbáltál?
Piritu - 1.000.00003-10-2020 18:40:20 // 17201
"-TRIP B automatikus nullázása opció nem létezik, ha jól olvastam. Ez azóta sem változott, a szoftver frissítések után sem?(akinek volt)" - nem :-(
RomeoOne03-10-2020 15:42:56 // 17200
És erről mit lehet tudni? Külföldi autó volt? Hány km-es? Automata?
Csabi03-10-2020 15:15:31 // 17199
Köszi. Igen, még megvan, hamarosan eladóvá válik. :)
RomeoOne03-10-2020 15:09:41 // 17198
Gratulálok! Még a 159 is megvan?
Csabi03-10-2020 14:28:18 // 17197
Sziasztok!


Úgy alakult, bármennyire is a benzines GIU felé vitt az utam, végül egy 2.2D lett a 159 utódja. Ehhez kellett a gyönyörű külső állapot, és a meglepően dinamikus motor. (chip ~230Le) . Gyakorlatilag az autó vett meg engem...:)
Ami feltűnt ~300km után:
A futóműve, közvetlen kormányzása a briliáns jelzőt juttatja eszembe, még a 159 TI után is.
Hátsókerék hajtás külön élményfaktor.
Menetzaj csekély, jó dolog a sebesség digitális kijelzése opció a központi kijelzőn..:)
DNA kapcsoló *****

Pár kérdés/ észrevétel is adódott:
-Tankolásnál 4-5 kattanás után is, egy csík még hiányzik a max-tól. Megvételkor fullra volt tankolva... esetleg van ennek valami trükkje?
-TRIP B automatikus nullázása opció nem létezik, ha jól olvastam. Ez azóta sem változott, a szoftver frissítések után sem?(akinek volt)


Norby02-10-2020 20:42:19 // 17196
Köszönöm!
Norby02-10-2020 20:16:59 // 17195
Ezt én is lattam, de az első jónak tűnik
carver02-10-2020 18:58:39 // 17193
Carimpex Giulia bérlés

semmit nem tudok a cégről, ezt dobta ki a gugli...
Norby02-10-2020 17:16:20 // 17192
Tudtok helyet,ahol lehetne 1 napra bérelni Giuliat vagy Stelviot?
tdemeter30-09-2020 14:33:35 // 17191
Ha valaki beszél esetleg hollandul az lefordíthatná a lényeget.
A google translate igen hülyén fordította a "hallás utáni" feliratot magyarra és angolra egyaránt, de ahogy értettem, ebben az a poén, hogy ez az autó elvileg még garis. De lehet félreértettem, majd kijavít valaki.
4 év korlátlan gari volt rá.
Jó lenne tudni, hogy mégis mibe került ez neki odakint, milyen gyakran járt olajat cserélni, stb, hány garnitúra gumit evett meg, stb.

Jók a kommentek is, jó látni, hogy legalább odakint nem az elfogult, mindent a sárga földig lealázó fikázós kommentek mennek, hanem a békés, saját vélemények vannak előtérben.
WarbiRunner (Gyuri)30-09-2020 13:57:38 // 17190
159-cet láttam ilyet, én olvastam ki. 200e-rel árulták, 317e volt benne valójában. Olaszországból jött, üzletkötőé volt. A futóművet kellett rendbe tenni, azon kívül azóta is megy, mindene gyári. A dízelek erre valók és ha egy cég új dízelt vesz lízingre, akkor azt termelőeszköznek veszi. MIre lejár a 3-5 év, sokszor kell hogy megtermelje az árát :-))
Az egy dolog, hogy az óratekeréssel az emberek agya is el lett tekerve, és abban a hitben élnek, hogy egy mai dízel jó ha 200e-t kibír. Ennek kb dupláját kell tudniuk, ha arra használják őket amire valók.
Kazes☻30-09-2020 12:47:37 // 17189
Az biztos, hogy nem általános ez, de pl. én is volt, hogy telefonoztam furgonnal és a normál napom volt a 650 környéke, de volt 800+-os is. Ám nem is igazán ez a pláne, hanem, hogy elöttem végigjárta az üzletkötő is, kiskocsival. 🙂
RomeoOne30-09-2020 12:27:44 // 17188
Hát a lényeg pont az, hogy ez 90%-ban biztos, hogy autópálya.
Giuntini30-09-2020 12:21:32 // 17187
Igen, ebben igazad van! Szerinten a nagy dízelel átlagával évi 45-60 ezer kilometert kell számolni.
forrasr30-09-2020 11:59:54 // 17186
szokni kell a hozzászólásokat az biztos-vagy nem olvasni mint élhető alternatíva, mindenesetre nem gondolnám uralkodó többségnek Giuliánál az évi 130e km-es futást dízelnél sem, mert ilyen futás az munkanapokkal számítva napi ~650km, amit ha nem kizárólag autópályán jár akkor több mint 6órát ül naponta az autóban, ahhoz jön még a tárgyalás pluszban meg minden más.
Szabolcs 15930-09-2020 11:04:09 // 17185
Szokom látni de inkább nem írok semmit oda
Giuntini30-09-2020 10:44:21 // 17184
Ez így van! Egyik barátom igazgató Trentóban, ő maga megy mindenhová tárgyalni, ev 100 ezret(!) tesz az autójába!
Remgetegen vanmak így!
Olaszországban még mindig létezik a superbollo, amiben a 2000 ccm feletti autókat különadóval sújtják. Ezért volt mindig is 2000 ccm a felső közép autók átlaga. Mindig is így volt, Fiat Croma turbo, Lancia Thema turbo vagy Alfa 164 V6 turbo.
Olyan különbség volt a 2l feletti hengerürtartalomnál, hogy nem éri meg!! A Giuliánál ez szerintem egy taktika, csináltak 2,2-est, hogy csakis üzleti autónak vegyék, és abban egyszerűen nem létezhet kevés méteres. Majd kívancsi leszek két év múlva....
A 159-nél a 2,4 is így volt! Félmillió km-esek vagy még több azok az autok, amiket most árulnak 1,2-ért. A történetük hasonló! 2-300 ezer lm-el eladják három é es korukban, az új tulaj, magánszemély elkezdi normál módban használni, és számottevően nem nő a futásteljesítmény. De akkor is, amit most a 159-ből 200 ezetrel árulnak, azokban minimum félmillió van! Az okostojások ezt a facén nem hajlandóak elfohadno, vitatkoznak a szakadt bőrüléseket, a csontra lekopott indítógombot látva. A könyöklő olyan mintha a krokodil szájábol tépték volna ki. De jönnek a hülye kérdéseikkel: "Ezt az autót ismeri valaki?"
Szabolcs 15930-09-2020 10:32:22 // 17183
Benelux 400 ezerkm nem olasz rosszul tudtam 😉
Szabolcs 15930-09-2020 10:30:51 // 17182
Szabolcs 15930-09-2020 10:22:54 // 17181
Ez csak 1 a sok közül Olaszország ban egy üzletkőtőébe 400 ezer van
Giuntini30-09-2020 09:51:54 // 17180
Meg azon is érdemes, hogy ez Holland autó! Aklor egy hasonló német vagy olasz autóban mennyi van...?
Erhard 242 (Pure Energy)30-09-2020 09:49:50 // 17179
s mit kellett cserélni benne.... egy sosemmegytönkre elektromosnál pl Tesla már érne a második elektromotor csere ennyi méternél ami 14 milla de legalább lehet ingyé tölteni vagy nem :DDDD
tdemeter30-09-2020 09:00:50 // 17178
Egészen extrém, Alfa Romeo Giulia 2.2 - 2018 - 262.000 km-el, teljes átvizsgálás

Érdemes végignézni, nameg elgondolkozni, hogy mennyit kell ehhez menni 2 év alatt
Piritu - 1.000.00028-09-2020 21:30:42 // 17177
Menj be nyugodtan Rieglerékhez. Tuti van ott a szalonban autó amit érdemes megnézni.
Szabolcs 15928-09-2020 12:22:47 // 17176
Nekem Mindkét Típus van de sajnos a jelenlegi helyzet miatt nem tudok haza menni, mit szeretnél tudni, stelvio praktikusabb könnyebben pakolható, Giulia inkább egy sportsedan, csomagtartó nyílás elég szűkös magas a kardánalagut inkább 4 személyes mint 5, stelvio ba kényelmesen el lehet férni ott nem olyan magas a kardánalagut, bármi kérdésed van írj nyugodtan
GTVZoli28-09-2020 09:23:07 // 17175
Sziasztok!

Giulia (esetleg Stelvio) vásárlásban gondolkodom. Ha van aki győri/győr környéki és lenne ideje egy kis személyes eszmecserére (esetleg megmutatná élőben vasat) a fenti típusokról, szívesen venném :) Sok kérdésem van :))
leopop326-09-2020 21:42:55 // 17174
Aki esetleg nem tudott ejönni vagy csak szeretné visszanézni a kocsiját itt az videóm a találkozóról :) Alfa Amore Drive in ilyen volt :)

Remélem tetszeni fog nektek! 😁

Feliratkozni ér és előre is köszönöm 😁🍀
leopop325-09-2020 12:08:44 // 17173
Paris 5 Garage-el én is így voltam másodikként vettem 2.2 JTS Brerára.
Egy francia csávó előzött be ő volt az első :)
leopop325-09-2020 12:06:21 // 17172
Sem=ilyen
leopop325-09-2020 12:05:45 // 17171
Ha meg sokat hosszútávozol vele akkor meg teljesen megértem.
Az enyém azért lett sem hangos mert egyedül megyek és rövidebb távokat illetve még fiatal vagyok tudod milyen ez :)))
leopop325-09-2020 12:03:52 // 17170
iPhone XR-em van elég jó benne a hangszóró ugyhogy visszaadja de persze élőben az igazi :)
Szépen durrog :)
Szabolcs 15925-09-2020 11:55:20 // 17168
Erhard meg szerintem a második
Szabolcs 15925-09-2020 11:54:04 // 17167
Pont elég ez a rendszer hosszú távon nagyon jó nem hallatszik be, de gyorsításnál viszont nagyon jó hangja van
leopop325-09-2020 11:52:49 // 17166
Így akkor már egyértelmű :)
leopop325-09-2020 11:51:48 // 17165
Salzburg az egyik kedvenc városom amúgy :)
Szabolcs 15925-09-2020 11:51:30 // 17164
Remus pont jó ha kell ez is durrog csattog meg amikor vettem rá csak egyedül a remus nak volt én voltam az első vásároljuk
leopop325-09-2020 11:50:15 // 17163
Ja akkor így értem már :DD
Erhard 242 (Pure Energy)25-09-2020 11:45:28 // 17162
Hosszú távon engem már zavar a mély brummogás a Remus csak nagy fordulaton brummog normál tempónál nincs hangja, pont ilyet szerettem volna ... gondolom ő is, egy Sárvár - München túránál Salzburgnál bealszol :DDD
leopop325-09-2020 11:40:04 // 17161
Miért nem Supersprint, Ragazzon vagy Paris 5 Garage?
Ezek adják ki a legjobban az Alfák hangját 😁
Szabolcs 15925-09-2020 10:25:53 // 17160
Jól mondod brutális
Erhard 242 (Pure Energy)25-09-2020 09:58:01 // 17159
az 25 mihály ... ilyen erős a forint :DDD nálunk egy jól felszerelt 18.8... tényleg érdemes itthon megvenni és kivinni és ott forgalomba helyezni...
Szabolcs 15925-09-2020 09:11:20 // 17158
Itt egy my 20 stelvio veloce ti 70 ezer euró kértem ajánlatot
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.