Forum >> Giulia
Kazes☻12-03-2021 12:13:08 // 19415
Elég baj az, pedig nagyon is fontos... sőt...! :D
Erhard 242 (Pure Energy)12-03-2021 12:09:54 // 19414
luxus? miben? az árában max.. Levante Stelvio fékekkel :DDDD ez nem luxus...
RomeoOne12-03-2021 12:09:13 // 19413
Ez végülis így van. Akkor tudsz berobbanni meg nagy üzleti sikert elérni egy termékkel, ha leteszel valamit az asztalra, amiről addig a vevők sem tudták, hogy kell nekik. Ezért tud nagyon félremenni az, amikor úgy akarnak egy terméket megtervezni, hogy megkérdezik a vásárlókat, hogy mit szeretnének. Könyörgöm, a vásárlónak fogalma sincs, hogy mit szeretne. Zseniálisnak kell lenned és ki kell találnod, hogy mi az, amit viszont ha elérak, azonnal ráharap.
Mekkora baromságnak tartottam én is az okostelefonokat, aztán mikor doglozni kezdtem és kaptam egyet, rájöttem, hogy ez így alapjában változtat meg egy csomó mindent...
Mekkora baromságnak tartottam én is az okostelefonokat, aztán mikor doglozni kezdtem és kaptam egyet, rájöttem, hogy ez így alapjában változtat meg egy csomó mindent...
RomeoOne12-03-2021 12:06:06 // 19412
Amúgy nem biztos, hogy távol vagy az igazságtól. Ugye az iyeyn BMW-knél is azért nyújtják a kocsit, meg tágítják a hátsó üléssort, mert Kínában az ilyen autókat (mondjuk lehet nem a D, de az E szegmensben és attól felfelé) már sokszor sofőrök vezetik, a tulaj meg hátul ül.
RomeoOne12-03-2021 12:03:33 // 19411
Megmondom hol a hiba a gondolat menetedben. Én lábazni mnidig olyan hangulatban megyek, mint aki a kivégzésére érkezik, nem sietve, izgatottan szaladok :DDDDD
WarbiRunner (Gyuri)12-03-2021 12:03:22 // 19410
Erre mondom, nemlétező igények kiszolgálása magas szinten. Az autó mint használati tárgy már rég ki lett maxolva. Azóta egyre másra találják ki a bugyuta népnek, hogy mire vágyjanak. Ennyi. A "prémium" amikor új hülye ötlet van, ami még nem vót'. Ezért sok pénzt le lehet gombolni óriási haszonnal. A marketing ügyes eszköz a vágy felkeltésére és a pénztárca kinyitársára. Ha az autó tényleg arra kéne amire való, akkor nem 30-as felnis kőkemény rugózású hórihorgas suvokra vágynának az emberek. Csak normális hasmagasságú, kényelmes, jól pakolható, praktikus járművekre. Amiknél nem kizáró ok, hogy még jó is legyen vezetni. A padka ellen tudod milyen frankó dolog egy ballonosabb gumi? Ebből a szemszögből ez a 3D izé egy röhej.. Generált prémiumviág van, az emberek igényei az egekbe korbácsolva :-)
Kazes☻12-03-2021 11:57:05 // 19409
Annyi pénzből inkább fizessen sofőrt! XD
Kazes☻12-03-2021 11:56:12 // 19408
Hirtelen az jutott eszembe, szinte láttalak is, ahogy kicsit késésben, gyorsan szaladsz a gyurmateremhez, hogy még tudjál párat belenyomni a lábgépbe, hogy ott is legyen izom és izgalmadban pont nem figyelsz a parkolásnál és kib...od az ajtót és már ott is egy kis karc - horpadás, mert nem vetted észre, hogy valami volt ott, de a kütyükre sem figyeltél... de ez csak fikció, hisz a Giuliánál nincs is ilyen... meg biztos te sem sietsz a lábgéphez! ;)
XD
XD
RomeoOne12-03-2021 11:37:16 // 19407
Emil, eleve rossz irányból közelíted meg. Az emberek nem akarnak vezetni. Az csak egy szükséges rossz. Teleportálni lenne a legkényelmesebb, de amíg azt nem lehet, addig sok pénzért legalább legyen a legkevésbé megterhelő és odafigyelést igénylő a vezetés. Erre adnak pénzt a vevők.
Ferrari mondása a vezetés hőskorában még menő lehetett, sőt, talán még ma is megállja valamennyire a helyét a super sport kategóriában (bár ott is egyre kevésbé), de ha ilyet mondanál egy prémium autós szegmensben, akkor azzal a lendülettel húzhatnád le a rolót.
Hány baleset kamera meg vezetéstámogató rendszerek hibájából? nagyon sok pénzben mernék fogadni, hogy sokkal kevesebb, mint a hiányukból :)
Ferrari mondása a vezetés hőskorában még menő lehetett, sőt, talán még ma is megállja valamennyire a helyét a super sport kategóriában (bár ott is egyre kevésbé), de ha ilyet mondanál egy prémium autós szegmensben, akkor azzal a lendülettel húzhatnád le a rolót.
Hány baleset kamera meg vezetéstámogató rendszerek hibájából? nagyon sok pénzben mernék fogadni, hogy sokkal kevesebb, mint a hiányukból :)
RomeoOne12-03-2021 11:31:27 // 19406
De pontosan erről szól a prémium.
Általában aki vesz egy kocsit ennyi pénzért, az nem magával az autózással akar foglalkozni, hanem hogy az legyen a legkisebb gondja. Beüljön, kényelmes legyen, levegye a stresszt a válláról. Nem hajolgatni, meg tükröt fordítgatni, hogy lehúzza a felnit a padkán, hanem csak megnézi a 3D kamerán és stressz nélkül, könnyedén beáll. Nem azon aggódni, hogy ráállhat e a padkára orral vagy túl magas és lehorzsolja a kocsi orrát alulról, hanem a kamerával rápillant és látja premier plánban. Nem kell egy fél gondolatot se annak szentelni, hogy óvatosan kell e nyitnia az ajtót vagy lendülettel szállhat-e ki, hanem látja egyből. Nem kell a kapcsolót keresnie, ha hangerőt akar változtatni, csak köröz egyet a kezével a középkonzol előtt és már megy is. Meg egy rakás ilyen apróság.
Ezek nélkül elvagy te is, elvagyok én is, valószínűleg aki hajlandó ezen az őskori fórummotoron működő weboldalon pötyögni, mindenki el van nélkülük. De azért nem hiszem, hogy bárki bánná, ha ennyivel is többet tudna a kocsija. És ha már egyszer megtapasztalta a kényelmét, utána már, megkockáztatom, a hiányát is érezné.
És ha arról beszélünk, hogy mi az elvárás ebben az árkategóriában és miért nem fogy a Giulia, akkor az csak a fejek homokba dugása, ha ezt a részét a dolognak elintézzük annyival, hogy hát "kinek kellenek ilyen funkciók?".
Az élvezetes autózás maga már nem cél, hanem egy extra. A Giulia akkor lenne igazán jó autó - vagy inkább úgy fogalmazok, hogy versenyképes, mert nekünk így is elég jó -, ha fel tudna mutatni olyan prémium funkciókat, amit keresnek/elvárnak a vevők ebben az árkategóriában. Könyörgöm, még anyámék 2014-es Nissan Note-jában (!) is van 360 fokos kamera :)
Ezen az új BMW M3-mon azt látom (hagyjuk most az orrát), hogy nem arra mentek rá, hogy a legjobb legyen vezetni, hogy az összes század mp-et megfogják az NRing-en (bár még hátra van, hogy milyet fog futni, lehet okoz majd meglepetést), hanem, hogy tudja azt, amitől a vásárló elégedett lesz. Ki az, aki ki tud autózni egy ilyen brutál kocsit? Kinek fog számítani, hogy mondjuk a Giulia Q gyorsabb kicsit (ha gyorsabb), ha ez kényelmesebb/luxusabb/prémiumabb/élhetőbb? (vagy amelyik jelző jobban kifejezi, amit mondani akarok). Valószínűleg elenyésző töredéknek.
A világ vicce pl. az XC60-ban a motorháztetőt felnyitva kézzel tekergethető Öhlins gátló. Hátul is van, ott meg ráadásul le is kell bontani a kárpitot, hogy hozzáférj. Biztos sokan vannak, akik erre felizgulnának, csak az a baj, hogy az ő halmazuk, meg az XC60 vevők halmazának a metszete 0. :D
Általában aki vesz egy kocsit ennyi pénzért, az nem magával az autózással akar foglalkozni, hanem hogy az legyen a legkisebb gondja. Beüljön, kényelmes legyen, levegye a stresszt a válláról. Nem hajolgatni, meg tükröt fordítgatni, hogy lehúzza a felnit a padkán, hanem csak megnézi a 3D kamerán és stressz nélkül, könnyedén beáll. Nem azon aggódni, hogy ráállhat e a padkára orral vagy túl magas és lehorzsolja a kocsi orrát alulról, hanem a kamerával rápillant és látja premier plánban. Nem kell egy fél gondolatot se annak szentelni, hogy óvatosan kell e nyitnia az ajtót vagy lendülettel szállhat-e ki, hanem látja egyből. Nem kell a kapcsolót keresnie, ha hangerőt akar változtatni, csak köröz egyet a kezével a középkonzol előtt és már megy is. Meg egy rakás ilyen apróság.
Ezek nélkül elvagy te is, elvagyok én is, valószínűleg aki hajlandó ezen az őskori fórummotoron működő weboldalon pötyögni, mindenki el van nélkülük. De azért nem hiszem, hogy bárki bánná, ha ennyivel is többet tudna a kocsija. És ha már egyszer megtapasztalta a kényelmét, utána már, megkockáztatom, a hiányát is érezné.
És ha arról beszélünk, hogy mi az elvárás ebben az árkategóriában és miért nem fogy a Giulia, akkor az csak a fejek homokba dugása, ha ezt a részét a dolognak elintézzük annyival, hogy hát "kinek kellenek ilyen funkciók?".
Az élvezetes autózás maga már nem cél, hanem egy extra. A Giulia akkor lenne igazán jó autó - vagy inkább úgy fogalmazok, hogy versenyképes, mert nekünk így is elég jó -, ha fel tudna mutatni olyan prémium funkciókat, amit keresnek/elvárnak a vevők ebben az árkategóriában. Könyörgöm, még anyámék 2014-es Nissan Note-jában (!) is van 360 fokos kamera :)
Ezen az új BMW M3-mon azt látom (hagyjuk most az orrát), hogy nem arra mentek rá, hogy a legjobb legyen vezetni, hogy az összes század mp-et megfogják az NRing-en (bár még hátra van, hogy milyet fog futni, lehet okoz majd meglepetést), hanem, hogy tudja azt, amitől a vásárló elégedett lesz. Ki az, aki ki tud autózni egy ilyen brutál kocsit? Kinek fog számítani, hogy mondjuk a Giulia Q gyorsabb kicsit (ha gyorsabb), ha ez kényelmesebb/luxusabb/prémiumabb/élhetőbb? (vagy amelyik jelző jobban kifejezi, amit mondani akarok). Valószínűleg elenyésző töredéknek.
A világ vicce pl. az XC60-ban a motorháztetőt felnyitva kézzel tekergethető Öhlins gátló. Hátul is van, ott meg ráadásul le is kell bontani a kárpitot, hogy hozzáférj. Biztos sokan vannak, akik erre felizgulnának, csak az a baj, hogy az ő halmazuk, meg az XC60 vevők halmazának a metszete 0. :D
WarbiRunner (Gyuri)12-03-2021 11:24:19 // 19405
A Maser külön kaszt, wannabe luxus. Nem hozza azt a szintet amit kéne, csak árban, cserében jó vezetni. Ekézem mostanában szegény Masert, de sajnos ők is nagyon eltolták. :-( Attól a Maser a sírban is Maser, annak a V6-nak is olyan, de olyan hangot csináltak, hogy letojnám hogy jeep műszerfala van :-) De a célközönségnél ez nem talál be, pláne az USA-ban, ott aztán vannak bajok.
WarbiRunner (Gyuri)12-03-2021 11:19:55 // 19404
A szomszédom már tudja. A pár hónapos Oktávra rátolatott egy Suzuki a bolt előtt. Berepedt a led mátrix, és a lemez sarka is megsérült picit. A biztosító fedezte szerencséjére azt a hét nyócszász ezret. XD Bezzeg ha lett volna az egyes szviftben 3D kamera, ez nem történik meg XD
Giuntini12-03-2021 11:16:15 // 19403
Azok már luxus!
Maserati sem prémium, hanem luxus!
Maserati sem prémium, hanem luxus!
Erhard 242 (Pure Energy)12-03-2021 11:12:24 // 19402
nálam egy Stelvio vagy Giulia sem prémium inkább felső kategória de a BMW 3-5 X sem az ...prémium pl egy Royce vagy amit linkeltél...
Giuntini12-03-2021 11:11:25 // 19401
Feri azért bizonyos dolgokban nem értek veled egyet!
Infotaiment, LED lámpa manapság? (LED-ben nálam a Led Zeppelin, de az mindent ver! Ahhoz viszont az autóban elég egy jó Hifi!😂)
Amit leírsz, az mind technikai haladás, de közben az emberek elfelejtenek vezetni. Hány baleset történik a kamera hibájából, a vezetés támogató rendszerekből, mert arra hagyatkoznak, majd az autó megoldja. Nav egy hasznos dolog, de az emberek elfelejtenek tájékozódni, gondolkozni, térképet olvasni. Szégyen, de a buszsofőrök jó része navi nélkül meghal.
Montezemolo annak idején azt válaszolta a tolatóradarra, "aki Ferrarit vesz, előbb tanuljon meg vezetni". Sajnos ezek a dolgok totál elhülyítették az embereket, és nagyon sokan nem használják az agyukat, mert az autóm úgyis megvéd! Kérdem én, mi lesz ezekkel az autókkal 10 éves korukban.
Világítás! LED lámpák! Cseréjük fél autó ára lesz! Amerikában ezeket az autókat majd megsemmisítik, hiszen egy turbót nem tudnak cserélni. Akkor hol van a környezetszennyezés??? Nesze neked elektromos autó, meg egyebek.
SZVSZ akkora biztonságot nem adnak ezek az autók, mint amekkora kárt okoznak.
Azzal sem értek egyet amit írtál a QV es az M3 összehasonlításánál, még a vezetés előtt! Kérdem én, mit költségesebb megtervezni, és legyártani, egy igazi MŰSZERFALAT, vagy egy tabletet? Nem ez a prémium, jogy a programozók milyen ötleteket valósítanak meg. Az ülések tapintása, az anyagok minősége! Egy Veloce TI, teljes bőr belsővel, valódi minőségi világos fabetétekkel olyan prémium hatást kelt, hogy az szerintem bőségesen elég.
Infotaiment, LED lámpa manapság? (LED-ben nálam a Led Zeppelin, de az mindent ver! Ahhoz viszont az autóban elég egy jó Hifi!😂)
Amit leírsz, az mind technikai haladás, de közben az emberek elfelejtenek vezetni. Hány baleset történik a kamera hibájából, a vezetés támogató rendszerekből, mert arra hagyatkoznak, majd az autó megoldja. Nav egy hasznos dolog, de az emberek elfelejtenek tájékozódni, gondolkozni, térképet olvasni. Szégyen, de a buszsofőrök jó része navi nélkül meghal.
Montezemolo annak idején azt válaszolta a tolatóradarra, "aki Ferrarit vesz, előbb tanuljon meg vezetni". Sajnos ezek a dolgok totál elhülyítették az embereket, és nagyon sokan nem használják az agyukat, mert az autóm úgyis megvéd! Kérdem én, mi lesz ezekkel az autókkal 10 éves korukban.
Világítás! LED lámpák! Cseréjük fél autó ára lesz! Amerikában ezeket az autókat majd megsemmisítik, hiszen egy turbót nem tudnak cserélni. Akkor hol van a környezetszennyezés??? Nesze neked elektromos autó, meg egyebek.
SZVSZ akkora biztonságot nem adnak ezek az autók, mint amekkora kárt okoznak.
Azzal sem értek egyet amit írtál a QV es az M3 összehasonlításánál, még a vezetés előtt! Kérdem én, mit költségesebb megtervezni, és legyártani, egy igazi MŰSZERFALAT, vagy egy tabletet? Nem ez a prémium, jogy a programozók milyen ötleteket valósítanak meg. Az ülések tapintása, az anyagok minősége! Egy Veloce TI, teljes bőr belsővel, valódi minőségi világos fabetétekkel olyan prémium hatást kelt, hogy az szerintem bőségesen elég.
Piritu - 1.000.00012-03-2021 11:09:14 // 19400
Szerintem egy Mogan is prémium, pedig abban aztán semmi automatika :-)
Erhard 242 (Pure Energy)12-03-2021 11:06:46 // 19399
mindig erről a prémiumságról beszélünk valaki fogalmazza már meg mi egy autónál a prémium kategória vagy mitől lesz azzá... attól hogy telebasszuk minden csilli-villi szarral lásd Vitara attól nem lesz prémium szerintem... de kivi vagyok nálad pl mi az...
kájánál meg tudom mondani, hogy pl egy termék lásd mozarella sajt mitől prémium és ott nem az ár határozza meg ...
kájánál meg tudom mondani, hogy pl egy termék lásd mozarella sajt mitől prémium és ott nem az ár határozza meg ...
Piritu - 1.000.00012-03-2021 11:00:53 // 19398
Arra leszek kíváncsi hogy pár év múlva mit szólnak a tulajok amikor valamit javíani kell és meghallják a számlát...
WarbiRunner (Gyuri)12-03-2021 10:58:10 // 19397
Jelen :-) Ez mind filléres elektronika jó áron eladva. Nézd meg mennyi a Giuliához a Parking assistance csomag. Haha.. Prémium. Vicc a szó maga. :-) A végén még tetőről felszálló drónocska is lesz, ami körbenéz helyettem és szól ha kiszállhatok. Vagy ki is száll helyettem. Vagy be is megy a bankba helyettem ügyet intézni, nehogy ki kelljen nyitnom az ajtót és véletlenül folt essen a dukkón. Nekem ez egyre távolabb áll attól amit autózásnak gondolok. Ez az egyre tehetetlenebb, kiszolgáltatottabb emberek nem létező igényeinek magasfokú kiszolgálása. :-))
VKG231!!! (156+75)12-03-2021 10:41:28 // 19396
Hát én nem tudom.
Szerintem dinoszaurusz vagyok.
Majd ássátok ki a csontjaimat. Oda lesz temetve melléjük a 75 is.
Szerintem dinoszaurusz vagyok.
Majd ássátok ki a csontjaimat. Oda lesz temetve melléjük a 75 is.
RomeoOne12-03-2021 09:39:11 // 19395
Nyilván arra való, mint a 360 fokos kamera, csak ez még egy nagy lépéssel többet tud. Hogy felesleges-e vagy sem, az mindenkinek a maga megítélése. Sztem nem felesleges egy olyan funkció, ami még jobban segíti, hogy szűk helyen jól tudj manőverezni meg jelzi, hogy óvatosan kell nyitnod az ajtót vagy nem kell aggódni. Tudom, biztos van, akinek a tolatókamera meg a parkradar is tök felesleges, mert érzi ő a kocsi széleit.
Ezek nem nagy dolgok elsőre, de mikor kipróbálod, rájössz, hogy sok kicsi sokra megy :)
Én sem mondom, persze, hogy ez lenne a legfontosabb, de ezek azok a kis dolgok összességében, ami a "prémiumságot" növeli. Nyilván nem a J Astra-ból átülve fog egy Giulia kevésnek érződni ilyen téren. Hanem a versenytársakból. És ennek az árkategóriának a vásárlóközönsége azokból tevődik ki nagyobbrészt, akik lizingelik 3-4 évig ezeket, aztán csere egy hasonló kategóriás, de már újabbra.
Az első videóban is elhangzik ugye, hogy amíg nem vezeted, csak beülsz a beltér, meg infotainment alapján a Giulia Q egy feleannyiba kerülő autónak tűnik az M3-hoz képest. Pedig amúgy a tesztelőnél is a Giulia Q nyert összességében.
Ezek nem nagy dolgok elsőre, de mikor kipróbálod, rájössz, hogy sok kicsi sokra megy :)
Én sem mondom, persze, hogy ez lenne a legfontosabb, de ezek azok a kis dolgok összességében, ami a "prémiumságot" növeli. Nyilván nem a J Astra-ból átülve fog egy Giulia kevésnek érződni ilyen téren. Hanem a versenytársakból. És ennek az árkategóriának a vásárlóközönsége azokból tevődik ki nagyobbrészt, akik lizingelik 3-4 évig ezeket, aztán csere egy hasonló kategóriás, de már újabbra.
Az első videóban is elhangzik ugye, hogy amíg nem vezeted, csak beülsz a beltér, meg infotainment alapján a Giulia Q egy feleannyiba kerülő autónak tűnik az M3-hoz képest. Pedig amúgy a tesztelőnél is a Giulia Q nyert összességében.
Lev12-03-2021 08:26:29 // 19394
Tény, hogy sok helyen le van maradva az Alfa (kamera, lámpa), de ez pl. egy teljesen fölösleges funkció szerintem. Nem igazán látom azt a helyzetet, ahol azzal szeretném tölteni az időt, hogy kivülről 3D-ben nézegetem a körülöttem lévő dolgokat. "Mutatja, hogy ha nyitod az ajtót, beleér-e valamibe" ennek sem látom sok értelmét. Biztos valakinek ezek fontos, vonzó "extrák", nekem nem hiányoznak. Értem, hogy mit mondasz és valóban illene lépni egyet (kettőt) előre, de nem hiszem, hogy ezek a legfontosabb dolgok.
Piritu - 1.000.00012-03-2021 06:44:36 // 19393
Na megint bejött a szokásos menetrend. Fél napig volt tiszta az új kerék. Az éjjel esett. Ha lemosom a vasat akkor max hazáig marad tiszta, most is ïgy lett :-(((
VKG231!!! (156+75)12-03-2021 05:24:13 // 19392
Eztet én értem, de inkább azttessékmegmondani, hogy nekem erre mi szükségem van? :-)))
G-MANN🍀11-03-2021 21:11:13 // 19391
Dejoooó, álom🍀👍
Kócosw11-03-2021 21:05:18 // 19390
lenne ha beférne egy valahova 😁 Mar te is elpuhultal szepen lassan hifiben, de én kitartok 😝😁
Fornitore11-03-2021 20:24:44 // 19389
👌👍.Szép munka😉.
Liquid11-03-2021 20:19:29 // 19388
húúú, ez király lett :)
Piritu - 1.000.00011-03-2021 20:16:16 // 19387
ezen nincs is mit, hisz ez egy hullaszállító :-DD
Kócosw11-03-2021 20:05:03 // 19386
Kócosw11-03-2021 20:00:11 // 19385
Úgy van, ezeket a bedrotozott dobozokat nem kell gyakran kiszedni. Cserebe kellett egy nagyon kompakt babakocsit venni hogy necsak az offosba férjünk be. 😝
RomeoOne11-03-2021 20:00:01 // 19384
Még mindig a Giulia a sajtókedvenc. Vezetni jobb is, szerintük, de tény, hogy az infotainment tudása a hódfogúhoz képest olyan, mint egy Commodore 64 egy 10. gen. Intel procihoz képest :DDD
Nekem az jön be nagyon, hogy már nem is 360 fokos kamera van benne, hanem 3D-ben felépíti a kocsi körül a környezetet. Belülről, mint ha egy drónnal repülnéd körbe a kocsit, úgy tudod különböző szögekből megnézni, hogy mi van körülötted. Mutatja azt is, hogy ha nyitod az ajtót, akkor beleér-e valamibe, meg be tudod állítani, hogy egy bizonyos helyre érkezel, automatikusan kapcsoljon be a kamera (pl. egy meredek felhajtó, fekvőrendőr, stb. ahol figyelni kell). (link)
A múltkor volt szó arról, hogy mit jelent a prémium. Na, emberek, pl. ezt...
Mert, ha szívünkre tesszük a kezünket és félretesszük az elfogultságot, akkor elég karcos dicső prémiumságról beszélni a kaputelefon minőségű tolatókamerával, miközben a konkurencia már úgy 15 évvel hagyta maga mögött ezt a szintet :/
Nekem az jön be nagyon, hogy már nem is 360 fokos kamera van benne, hanem 3D-ben felépíti a kocsi körül a környezetet. Belülről, mint ha egy drónnal repülnéd körbe a kocsit, úgy tudod különböző szögekből megnézni, hogy mi van körülötted. Mutatja azt is, hogy ha nyitod az ajtót, akkor beleér-e valamibe, meg be tudod állítani, hogy egy bizonyos helyre érkezel, automatikusan kapcsoljon be a kamera (pl. egy meredek felhajtó, fekvőrendőr, stb. ahol figyelni kell). (link)
A múltkor volt szó arról, hogy mit jelent a prémium. Na, emberek, pl. ezt...
Mert, ha szívünkre tesszük a kezünket és félretesszük az elfogultságot, akkor elég karcos dicső prémiumságról beszélni a kaputelefon minőségű tolatókamerával, miközben a konkurencia már úgy 15 évvel hagyta maga mögött ezt a szintet :/
Piritu - 1.000.00011-03-2021 19:49:43 // 19383
A korral jár az is hogy az ember minél kisebb csomagtartót szeretne, mert annál kevesbé fárasztó telepakolni :-)
Kócosw11-03-2021 19:08:24 // 19382
volt nagy csomagtarto, most valami doboz van benne meg cső meg megegy doboz meg bele van drotozva...
Arslan11-03-2021 18:57:35 // 19381
Nagyon szép. Ilyesmire gondoltam mikor grafitot mondtam, azt hittem az ezüst vilagosabb lesz. Perfekt.
Giuntini11-03-2021 18:54:57 // 19380
Nagyon jól néz ki!
Kazes☻11-03-2021 18:53:06 // 19379
Ugyehogyugye... ?! 😄
Piritu - 1.000.00011-03-2021 17:54:59 // 19378
Nagyon bíztam benne hogy ilyen színű lesz, ilyen lett :-)
Piritu - 1.000.00011-03-2021 17:53:19 // 19377
Akinek a fekete jobban tetszik itt a link :-)
WarbiRunner (Gyuri)11-03-2021 17:41:47 // 19376
Kerékben a fekete, beltérben a nemfekete, ki tud ezen már kiigazodni? XD
Kazes☻11-03-2021 16:48:59 // 19375
Szvsz a fekete jobb lett volna, de hááát ízlések és pofonok... ! 😀
leopop311-03-2021 15:33:53 // 19374
Képek alapján ez pont olyan színű mint az én antracit felnim a szintén alfa rosso Brerán, a piroshoz ez megy a legjobban szerintem 😁😍😍
leopop311-03-2021 15:31:16 // 19373
Jó hírek végre 😁🤩🥳
Piritu - 1.000.00011-03-2021 15:20:50 // 19372
A 19-esbe elöl ugyan annyit kell fújni függetlenül a hátsó keréktől. Így még érdekesebb a dolog.
Piritu - 1.000.00011-03-2021 15:19:03 // 19371
Új keréknél mindig az a kérdés hogy mennyit kell bele pumpálni?
A gumis 2,8-at fúlt mindegyikbe, de leeresztettem 2,5-re mindet.
A használati:
Meg tudja valaki mondani hogy a ha elöl-hátul 225/45*18 van akkor miért kell 0,2-0,3 barral többet fújni az első kerekekbe (piros) mintha felemás szélességű lenne fent?
A hátsó 255/40*18-ba viszont ugyan így kevesebb kell mintha a 225-ös lenne.
Nem igazén értem...
A gumis 2,8-at fúlt mindegyikbe, de leeresztettem 2,5-re mindet.
A használati:
Meg tudja valaki mondani hogy a ha elöl-hátul 225/45*18 van akkor miért kell 0,2-0,3 barral többet fújni az első kerekekbe (piros) mintha felemás szélességű lenne fent?
A hátsó 255/40*18-ba viszont ugyan így kevesebb kell mintha a 225-ös lenne.
Nem igazén értem...
WarbiRunner (Gyuri)11-03-2021 15:08:22 // 19370
Szerinem kifejezetten jól néz ki 18-asban ez a design! Nekem nagyon tetszik, a szín is pont jó :-)
Piritu - 1.000.00011-03-2021 14:53:32 // 19369
carver11-03-2021 13:38:31 // 19368
ezért nem nyúlt hozzá az Alfa a Guiliához mert olyan autót raktak össze ami 5 évvel később is veri a mezőnyt. Viszont a tanulság is megvan, többet kellett volna foglalkozni a facelifttel és több vevő lenne...
Egy dolgot kéne átvenni a BMW-ből: azt a traction control állítást 0-10 között azonnal kérném (a Superbe is !)...
Egy dolgot kéne átvenni a BMW-ből: azt a traction control állítást 0-10 között azonnal kérném (a Superbe is !)...
carver11-03-2021 13:10:11 // 19367
Nem megy a Peugeot Amerikába, az Alfára koncentrálnak?
Az jó hírt lenne még Európában is, azt jelentené tényleg komolyan építenek a márkára...
Az jó hírt lenne még Európában is, azt jelentené tényleg komolyan építenek a márkára...
Liquid11-03-2021 08:30:08 // 19366
az hát :) van nagy csomagtartó, széles ajtó könnyen be tudsz szállni, meg valami szívómotor :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
470
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?