Forum >> Giulia

Kócosw28-07-2021 12:03:10 // 21004
már lassan vállszélesítő is kell neki ha igy folytatja 😂😂
Liquid28-07-2021 11:55:39 // 21003
obammeg, vaksi vagyok :)
Halesz28-07-2021 11:42:17 // 21002
A megoldás :)

Bocs, nem bírtam kihagyni!
RomeoOne28-07-2021 11:42:08 // 21001
Grat a K-hoz ;)
Liquid28-07-2021 11:29:38 // 21000
Én is úgy látom, hogy a tulajdonlás háttérbe fog szorulni hosszútávon. A belátható jövőben viszont nem látom azt, hogy lehetnek elérhető árú közlekedőedények. Persze attól függ mit értünk elérhető alatt :)
RomeoOne28-07-2021 11:28:51 // 20999
Ezen meg épp az látható, amit már említettem. Nyújtogatom a nyakamat, hogy vajon mi van a baloldali visszapillantó mögött? Mehetek vagy áthajtok két szervezőn is, akiket kitakar... :DDD

kép
Halesz28-07-2021 11:23:53 // 20998
Ja, arról lemaradtam :(

Köszi :)
RomeoOne28-07-2021 11:19:49 // 20997
Bizony, már észrevették egymást az elején is Andrasv regisztrációjakor ;)
Halesz28-07-2021 11:08:56 // 20996
Warbi: Ezt a tesóautót nézd, még a rendszám is közel van :)

https://www.facebook.com/alfaamore/photos/a.10158370474820745/10158370467725745
WarbiRunner (Gyuri)28-07-2021 10:59:58 // 20995
Szerintem meg nem élek álomvilágban. Minden technológia pontosan ugyanígy eleinte drága, majd elterjed és elérhető lesz. És mint minden ilyen, eleinte a fizetőképesebb réteget célzó prémium termékkel indul, majd jön le a szélesebb rétegek által elérhető szintre. Kénytelen így lenni, különben hogy gyártanak sokat? Az autózni lénytelen emberek elképesztő mennyisége jelenti a vonzerőt a bizniszben. Az egy másik kérdés, hogy tulajdonod lesz e egy ilyen autó, vagy bérled. Szerintem is az utóbbi.
Ha a fogyasztói társadalmat eröltetjük, akkor annak alapszabálya, hogy akkor is vegyél meg valamit, ha nincs is rá szükséged. Ezért pontosan azon dől el a dolog, hogy autót venni, vagy bérelni fogunk. Ha venni, akkor elérhető árú közlekedőedények lesznek. És mindenki annyit és olyat vesz amennyire a reklámok ráveszik. Az elérhető árat ne akarjuk mai Ft -ban kifejezni, mert full értelmetlen.
Egyébként minden arra mutat, hogy a bérlés irányba mozdul a világ lásd akár a világgazdasági fórum "népszerű" videóját. Ez még hosszú meccs lesz a tulajdonlásról a bérlésre átnevelni egy fogyasztóvá érlelt társadalmat, de a lebutítás azon szintjén áll a világ, hogy menni fog. Lassan átmegy, hogy ne akarj, ne küzdj, csak félj, és csináld amit elvárunk.. és akkor jó lesz neked. Lesz házad, autód, mindened. Messzire vezet ez, szerintem ez már nem is igazán a pénzről szól.
tdemeter28-07-2021 10:26:26 // 20994
Szerintem álomvilágban élsz, senkinek sem érdeke, hogy olcsóbbak legyenek az autók középtávon sem, még akkor sem ha emiatt kevesebbet adnak el mint amennyit korábban eladtak.Egyfelől realizálni akarják a veszteségeket, amelyeket a fejlesztésekkel és a változással kaptak be. Másfelől a világ abszolút abba az irányba megy, hogy autód akkor legyen, ha az tényleg kell neked. Fizess elő rá, mint a netflixre, ez a jövő.
Erhard 242 (Pure Energy)28-07-2021 10:18:25 // 20993
áhh majd gyün a moratórium oszt nem kő fizetni még ha akarsz akkor sem és kitolódik a futamidő +100 év :D :D :D
Kócosw28-07-2021 09:59:18 // 20992
a modell működik tovabbra is csak a cegeknek sokkal kiszamithatobb a beveteli forrasuk... Me mig egyegy ilyen lockdown megfogja az eadasokat, a leasinget fizetni kő mese nincs....
Erhard 242 (Pure Energy)28-07-2021 09:48:29 // 20991
nem tudom mi a cél de annyira az egyéni közlekedési modellre épült fel az egész gazdaság , hogy ha nincs közlekedés leáll minden, nincs bevétel, nincs adó... innen már nehezen fogják megváltoztatni ezt a modellt
Kócosw28-07-2021 09:10:00 // 20990
mondom sztem itt arra megy ki a jatek hogy olyan szintre toljak fel az arakat hogy kocsit mindenki csak leasingelni tudjon es azzal az autogyartok aknbankoknak is fix kiszamithato bevetele van.Plusz ehhez jön akksi berlet me ugye 5 eves auton piaci ertk 150% aert senki nem fog akkupakkot cserelni,igy itt is marad a szamukra jol kiszámítható havi bevétel.Mindez egy belső égésűvel nehezebben megcsinalhato.
Erhard 242 (Pure Energy)28-07-2021 08:33:34 // 20989
egyenlőre itt járunk 10 év után: " Az első félévben mindössze 1227 új villanyautót értékesítettek, ami az összes értékesítés 2 százalékát teszi ki, az eladások pedig szorosan kapcsolódnak a rendszeresen meghirdetett vásárlási pályázatokhoz, amelyek a meghirdetést követően szinte azonnal ki is merülnek. "
WarbiRunner (Gyuri)27-07-2021 23:48:40 // 20988
Az Európa baja, béna bagázs. A világ nagyon kis része vagyunk.
leopop327-07-2021 22:46:35 // 20987
Ugyanezt látom én is.
leopop327-07-2021 22:45:21 // 20986
Persze értem a folyamatot, csak valahogy azt a részét nem tudom elhinni hogy olcsóbb lenne illetve az üzemeltetési struktúra egy óriási megoldatlan kérdés szerintem.
Liquid27-07-2021 21:59:47 // 20985
Igen tudom így kéne működnie, az eddigi tapasztalat szerint nem így fog :)
Lesz majd olcsó EV meg olcsó benzines meg olcsó dízel de nem Europában az biztos.
Erhard 242 (Pure Energy)27-07-2021 21:58:54 // 20984
Jah és ez a jelen állapot 10 éve áll fent...hol van a jövő még 20 év jelen után? Vagy visszatér a múlt ...😁
Erhard 242 (Pure Energy)27-07-2021 21:57:07 // 20983
Valahogy nem tudom elképzelni, hogy a Fiát 500 e ami egy lófing autó méretre és 10 milla, majd 5 lesz...s akkor hol van egy Stelvio méretű suv ami jelenleg 30 milla elektromosban...
WarbiRunner (Gyuri)27-07-2021 21:46:06 // 20982
Ez egy jelen állapot. Ez fog megváltozni a termelés felfutása után. Eröltetik a felfutást, de ha bedöccen a szekér, akkor már szalad magától, jönnek az olcsóbb, valódi nép ev-k. Ha egyáltalán cél a népnek eladni, és nem változik az üzemeltetés struktúrája.
Erhard 242 (Pure Energy)27-07-2021 21:25:52 // 20981
Így van 100e alatt nincs normális telefon
leopop327-07-2021 21:21:30 // 20980
Igazad van de azért hoztam ezt a példát mert mint ahogy ezek a telefongyártók úgy a mostani ev-k is nagyon durván a prémium szegmens sajna :/
Liquid27-07-2021 20:55:52 // 20979
25-ért azért igen kis réteg az aki kínából rendel valami szart aztán ráhenköli a nyelvet meg a droidot. 60-80-ért már van de még mindig csak az alsóközép polc. Drágultak. Pont most kell fiamnak cserélni és 3 éve 65e volt most inkább 90e lesz. Ebben benne van a kína vs. usa powerkodás is, de attól még áll az egyenlet. Van olcsóbban az tény.
Viszont az ev-knél nincs olcsóbban. Mindenki nagyvonalúan az állami támogatással hasonlít, de az nálam nem fair.
WarbiRunner (Gyuri)27-07-2021 20:43:20 // 20978
A példád ott sántít, hogy a Tesla-t, Apple-t, Samsung csúcsmodellt nézed. Ki vesz 400-500e-ért telefont? Értem hogy van akit bevonz, de tipikusan nem ennyiért vesznek az emberek telefont, mert minek. Akár 25e-ért Kínából rendelsz működő, teljes értékű eszközt. 60-80 körül már mindne normál igényt kielégítőt kapsz. A kínai gyártás darabszámra van kihegyezve, nem darabonkénti nagy nyereségre. A napelemnél 10 cent haszon darabonként, és onnantól már bőven megéri., röpködnek a millió dollárok :-)
leopop327-07-2021 20:31:35 // 20977
Ez teljesen így van ahogy mondod, mert elméletben így van, illetve a gyártás is így van. De a profitra éhesek és ezért nem lesz olcsóbb mert minnel többet minnél nagyobb haszonnal kell eladni.
Egy példa: Akkor mégis miért drágul az összes okostelefon követve az Apple-t sőt már a Samsung csúcs modelljei drágábbak is.
Lassan egy telefon 400-500 ezer Ft....
Tudom elég off példa volt de mégis tech úgy mint ahogy a Tesla is mert inkább tech mint autógyártó ezért olyanok a részvényeik is.
leopop327-07-2021 20:26:48 // 20976
Hallod az utolsó résszel nagyon egyet értek, mindig ígérik hogy olcsóbb hogy jobb lesz aztán még mindig a sima akksiknál vannak és csak egyre drágább 🤣🤣
WarbiRunner (Gyuri)27-07-2021 19:46:08 // 20975
Szerintem ez egyén függő. 5 éve amikor vettem a 159-et, szinte fekete báránynak számítottam azzal, hogy nem éreztem amit kéne. Akartam, de nem ment :-) Sokan vannak, akik érzik, élik azt az autót, én elhiszem. Mi nem illettünk össze, és ennek ellenére szuper jó volt az az 5 év. Mentem vele 1600km-re is, egyik nap oda, másik nap vissza. Tényleg szerettem azt a tulajdonságát, hogy bármilyen fáradtan beültem tiszta relax volt, még pihentebben szálltam ki. A belső milliője azzal a hanggal... A 159 Q-tronic is finoman működött, pl. dízeles rezgések nem igazán voltak benne alapjáraton sem. Egyben is volt nagyon az a gép. Ezért kicsit féltem is attól, hogy a Giulia autópályán fáraszt majd, vagy a családom nem bírja majd a kanyargós utakon a kevésbé elszigetelt autózást.
Igazából egyik sem jött be szerencsére, simán van olyan jó utazóautó a benzines Giulia, mint a 2.4 volt. És ez meglepő.
Giuntini27-07-2021 19:02:25 // 20974
Igen ezt én mind atlátom, és elhiszem! De ha 1000 km-t utazol autópályán, a könnyedség lehet hogy ellenkezőjére fordul, es akkor jön ki egy vonulós autó minden előnye. Akkor a tank, a nehézbombázó valódi utazóautóvá válik.
Kócosw27-07-2021 19:01:23 // 20973
majd miko a gémeskútró ke hordani bele a kw ot hogy menjen az elektromos,vagy benyás aggregátorral ke megküldeni 😁
WarbiRunner (Gyuri)27-07-2021 18:59:58 // 20972
Miért ne lehetne olcsó? Sokkal egyszerűbb technológia, mint a belsőégésű. Jól tömeggyártható alkatrészek kellenek hozzá. Nem kell ezerféle motort, hajtás alaktrészt tervezni. Néhány féle villanymotorból kell nagyon sok. Gyártó gépek, minősítő eszközök sem kellenek millió féle, kevesebb féléből kell több. A teljes háttéripernak sokkal kényelmesebb szitu. Az akksi gyártással ugyanez. Ahogy a napelemnél, itt is a darabszám elképesztően lenyomhatja az árat. Egyedül a nyersanyag gondok szólhatnak bele. A fejlesztésekbe pedig egy idő után magától áramlik majd a pénz. Onnatól hogy jó biznisz, a tech cégek is elkezdenek majd foglalkozni a megfelelő félvezetőanyagokkal, akksi anód anyagokkal stb. Felpörög, majd sztenderdizálódik és olcsó lesz. Vagyis ez is egy lehetséges forgatókönyv.
Liquid27-07-2021 18:35:42 // 20971
Akár merre hunyorítok, nem látom, hogy mitől és miért lenne olcsó a jövőben az egész. Legjobb esetben nem lesz drágább. A többi autó drágult meg eszetlenül (és még ez is folytatódni fog) és emiatt lesznek egy árban, de ettől még nem lesz olcsóbb semmi, főleg ha elfogynak az ebbe beleborítandó pénzek...
Egy dolog lesz olcsó, a sokéves ev, de az is azért mert a kutyának se kell.
Erhard 242 (Pure Energy)27-07-2021 18:30:51 // 20970
Na akkor Te láss kicsit tovább, ez a nagyszerű technológia már 1920as években is adott volt, volt olyan év mikor több elektromos autó volt New Yorkban, mint bemyás... a Tesla nem csinál semmit max nagyobb akkupakkot pakol a fosiba ez kb olyan, mint ha a Stelviomba 100l-es tankot raknának és verném a mellem tudja az 1000km-et...10 éve mondják jobb lesz és olcsóbb, 10 év után ugyan olyan fos és drágább...van még kérdés?🤣🤣🤣🤣🤣
tdemeter27-07-2021 18:26:30 // 20969
Én is ezt hittem, de a Giuliát annyian megnézték mikor beleültem, hogy szabályosan zavart már. Szerintem ez jobban vonzza ...
tdemeter27-07-2021 18:24:22 // 20968
Na, mesélj, mi a baj?
RomeoOne27-07-2021 18:18:00 // 20967
Hát, aki olyan szerencsés, hogy egy működő, kész autót adnak át neki a digók, annak lehet, hogy ez a tapasztalata. De nem mindenkinek jár ez a kivàltság 🤣🤣🤣
Kócosw27-07-2021 17:22:04 // 20966
nekem a 159 minden volt csak nem Zen... 🤪
Kócosw27-07-2021 17:21:23 // 20965
abba ne menjünk bele hogy ki döntött,bár nem tudom kit értesz világ alatt.Mert itt az van amit pontosan leírtal egy lobbizas kovetkezteben a politikusok altal felhypeolt történet.Hogy ez hova vezet és a celja mi el se kezdjük mert messze vezet.Egy biztos a Giulia Stelvio kettős az első autó ahol elgondolkodom azon hogy uj autot vegyek.Utolso lehetőség gyanánt igazi alfát venni.
WarbiRunner (Gyuri)27-07-2021 17:07:49 // 20963
Nemá.. a Zen az egy dolog. Nagyon tudta a 159. De a Giulia ezerszer jobban kézre áll. A 159 tele volt béna megoldásokkal, a klímapaneltől az esőszenzorig. Érdekes, ha a 159-et érzed gondtalanabb autónak :-O A Zenről csak annyit, hogy elmentünk tegnap Csengerbe, majd haza. 117 országúti km, jó forgalmas, helyenként kanyargós, tükörsima út és vacak út is van, minden is van a traktortól az ejtőernyősig azon az útszakaszon :-) A Zen 159-el is szépen haladtunk mindig, na de ez. Ezerszer kényelmesebb, ezerszer könnyebb vele előzni, és úgy mentünk 10 perccel gyorsabbat a szokásosnál, hogy nem értem, hogy hol jött az össze? Annyira nem is siettem. A 159-cel kellemetlenebb szűk úton kamiont előzni, rossz úton pláne. A Giuliával nem érzem szűknek az utat. Simán van még két centi a padkáig XDD A különbség szerintem elképesztően nagy a két autó között. Lényegesen értelmesebben van a Giuliában minden megoldva, és olyan vezetési visszajelzéseket ad, amilyet a 159 soha nem tudott és ettől sokkal könnyebb vezetni. Tényleg a szemem sarkában észrevett papírzacskót már ki is kerültük. És csak gondolkozok, hogy én voltam, vagy az autó XD Nagyon ösztönös az egész szerintem.
WarbiRunner (Gyuri)27-07-2021 16:52:09 // 20962
A 159 szerintem nagyon Giugaro. Az én olaszautós világomban az olasz verda vagány, különleges, de sosem agresszív. Ezért nem tetszett már a 156 facelift sem igazán. Pont azt a szelíd bájt vette le Giulgaro, és tett helyére egy egyértelműen agresszív megjelenést. Ezt a koncepciót aztán a Brera/159-nél fullosan kibontotta. Gyönyörű szép lett, de nekem egy olasz autóhoz túl sok. Túl sok izom, túl sok agresszív vonal, túl egyértelmű. Egy statikus szobor, ami mozgásban agresszív. A Giulia, vagy akár a Giulietta számomra ennél sokkal kifinomultabb mű :-)
Az olasz autó nő. A nő szép gömbölyű idomokkal rendelkezik XD És sosem egyértelműen agresszív, inkább fondorlatosan.
RomeoOne27-07-2021 16:41:31 // 20961
Az érzésre gondoltam ezzel a dologgal, nem a kinézetre. A 159 egy gondtalan autóm volt, beültem és mentem, minden praktikus, kényelmes, nyugatató... "Zen", ahogy Gyuri mondaná :DDD

Hát, ez nem ilyen... :DDD
WarbiRunner (Gyuri)27-07-2021 16:33:31 // 20960
Visszatérve a topichoz.. igen, 35 fokban elkeni a farát. :-) Nagyon eröltetni sem kell, semmit nem akartam, csak tempósan kikanyarodni, mert jöttek keresztben. Na én is mentem keresztben XD Ahogy a VDC megfogja az nem kellemes..
denil127-07-2021 16:24:02 // 20959
"A 159 külső megjelenésében, részleteiben olaszosabb mint a Giulia. Műszerfala pedig a régi Alfa Romeo iskolát követi. A Giulia pont sokkal elfogadhatóbb azok számára, akik nem érzik annyira sajátjuknak az olasz formatervezői világot. "

Pont ezt írtam le az előbb mielőtt olvastalak volna téged :)
denil127-07-2021 16:20:04 // 20958
Láltod ezért érdekes a szubjektivitás és ezért szép a változatosság a világban :)
Én pl. pont fordítva látom.
A 159 volt a megtestesült olaszosság, a maszkulin puncimágnes ( főleg Rosso berlina Ti-ként ) ahol az olaszok szartak a világra.
A Giuban már azt látom,h ott van az olaszosság de már némi Európaiság is a kerekded formáival, vagyis itt már nemcsak maguknak akartak autót gyártani, hanem illeszkedni akartak a világba is. Ezt hívhatjuk kompromisszumnak.

Ez szigorúan a külsejére vonatkozik és csak az én véleményem.
A vezetési élmény és a belseje az echte olasz.
denil127-07-2021 16:15:29 // 20957
nem mintha nem várnám a Szeptembert,h átvehessem az autót, de azért ez most olaj volt a tűzre :D
denil127-07-2021 16:14:02 // 20956
Kicsit azért lássunk tovább az orrunknál.
Ez egy olyan technológia ami bár régóta létezik, valójában csak a Tesla miatt lett alig 10 éve ennyire közkedvelt és elfogadott. Ők voltak azok akik megmutatták a világnak,h lehet élni elektromos autóval.

Egy több mint 10 éves iparágról beszélünk, ehhez képest az elmúlt 10 évben gyökerestül fordult fel a világ ebből a szempontból és az EUs direktívák plusz az állami intervenciók ezt még fel is gyorsították.

Ha ezt mind figyelembe veszed, akkor nem nehéz belátni, hogy 10 éven belül ez a technológia pont annyira lesz elérhető és hétköznapos mint mondjuk ma egy Duster v Swift. Vagyis nem fog 10M-ba kerülni, nem lesz nehéz tölteni, nem lesz kompromisszumos ( legalábbis nem olyan értelemben mint mos ) és teljes szokványossá fog válni.

Én nem azt mondom,h ennek éljenzek. Csupán annyit állítok,h ez már itt van és a világ már döntött. Ez a jövő. Tetszik vagy sem nekünk, ez van és kész.
tdemeter27-07-2021 14:49:24 // 20955
Ha ilyen minőségben érdekel a téma, akkor ez neked való oldal lesz :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.