Forum >> Giulia
Erhard 242 (Pure Energy)07-08-2021 16:25:30 // 21108
Hosszan nyomod 10et ugrig lassan egyesével ...sokkal jobb, mint a régi, egyújas
WarbiRunner (Gyuri)07-08-2021 15:34:30 // 21107
Én már használtam a tempomatot többször, de asszem el kell olvasnom a használatit, mert ötletszerű, hogy aktuális sebességre áll, vagy a legközelebbi 10-esre kerekíti. Valami trükk biztos van. A régi külön tempomat kar felhasználóbarátabb megoldás volt, csak nyilván nem fért már el a nagy lapát füleitől :-)
A D-ben használatnak egyébként az egyetlen hátránya, hogy a tempomat is agresszív módon gyorsít vissza, nem valami finoman adja elő.
Majd próbáld ki egyébként az A-t, kiváncsi vagyok.. A Supernél szerintem jobb, mint az N. A gázpedál hasonlóan hangolt, nem túl érzékeny, de normálisabb fordulatokon vált. Illetve kisebb nyomaték lekérésnél vált el, szóval normálisabban működik, nem akar álladóan 1300-ról nyomatékból gyorsítani. Ha nem sietős, akkor az A teljesen jó "just cruising" mód. Volt már rá példa, hogy városban nagyon racsingolós srácok után A-ban suhantam, semmi szükség nem is volt többre :-)
Az N-t hideg motornál nagyon nem csípem, mert nem üzemmeleg olajnál pont a legkárosabb a kis fordulaton nagy nyomaték. Szép hordósra kopik majd a hengerfal, de az EU6-tal kapcsolatban olvastam is, hogy ez nem számít. Le van írva, hogy a CO2 csökkentés a motor élettartamának kárára is prioritást élvez.. sajnos. Úgyhogy a felhasználó műszaki érzékenységén múlik minden.
Én kigurulok a kapun, és a főútig azon a 200m-en Stop-Start ki, DNA D-be, és nekem úgy tökéletes. Szépen 1800-2200 közti fordulatokon, icipici gázzal használva be tudom melegíteni a motort.
Még különbség, hogy vitorlázás sincs D-ben. Igazából nem rossz dolog, A-ban, N-ben tök finoman oldja meg, alapjáratra esik a fordulat, és csak gurul. Szinte észrevétlenül tudja visszakapcsolni a hajtást ha kell, nyugis autózásnál teljesen élhető. Viszont... megint a műszaki hülyeségeim. A gpf-nek levegő többlet kell a kiégetéshez. Akkor fogja tudni a gpf-et hatékonyan tisztán tartani az autó, ha időnként motorfék üzemben működik. Szürcsöli a levegőt, de nem benzin égetésre használja, hanem csak kitolja a kipufogóba. Ilyen üzemmód a benzinesnél kizárólag a motorfék üzem. Az pedig D-ben és M-ben van leginkább, illetve ha kézzel belenyúlok a váltásba. Persze nyilván ezt egy autó hosszabb távon hálálja meg.
A D-ben használatnak egyébként az egyetlen hátránya, hogy a tempomat is agresszív módon gyorsít vissza, nem valami finoman adja elő.
Majd próbáld ki egyébként az A-t, kiváncsi vagyok.. A Supernél szerintem jobb, mint az N. A gázpedál hasonlóan hangolt, nem túl érzékeny, de normálisabb fordulatokon vált. Illetve kisebb nyomaték lekérésnél vált el, szóval normálisabban működik, nem akar álladóan 1300-ról nyomatékból gyorsítani. Ha nem sietős, akkor az A teljesen jó "just cruising" mód. Volt már rá példa, hogy városban nagyon racsingolós srácok után A-ban suhantam, semmi szükség nem is volt többre :-)
Az N-t hideg motornál nagyon nem csípem, mert nem üzemmeleg olajnál pont a legkárosabb a kis fordulaton nagy nyomaték. Szép hordósra kopik majd a hengerfal, de az EU6-tal kapcsolatban olvastam is, hogy ez nem számít. Le van írva, hogy a CO2 csökkentés a motor élettartamának kárára is prioritást élvez.. sajnos. Úgyhogy a felhasználó műszaki érzékenységén múlik minden.
Én kigurulok a kapun, és a főútig azon a 200m-en Stop-Start ki, DNA D-be, és nekem úgy tökéletes. Szépen 1800-2200 közti fordulatokon, icipici gázzal használva be tudom melegíteni a motort.
Még különbség, hogy vitorlázás sincs D-ben. Igazából nem rossz dolog, A-ban, N-ben tök finoman oldja meg, alapjáratra esik a fordulat, és csak gurul. Szinte észrevétlenül tudja visszakapcsolni a hajtást ha kell, nyugis autózásnál teljesen élhető. Viszont... megint a műszaki hülyeségeim. A gpf-nek levegő többlet kell a kiégetéshez. Akkor fogja tudni a gpf-et hatékonyan tisztán tartani az autó, ha időnként motorfék üzemben működik. Szürcsöli a levegőt, de nem benzin égetésre használja, hanem csak kitolja a kipufogóba. Ilyen üzemmód a benzinesnél kizárólag a motorfék üzem. Az pedig D-ben és M-ben van leginkább, illetve ha kézzel belenyúlok a váltásba. Persze nyilván ezt egy autó hosszabb távon hálálja meg.
zümi16607-08-2021 15:12:21 // 21106
Üdv mindenkinek, megejtettem a Juliska éves kötelező szervizét, szinte napra pontosan egy éve hoztam el. Bár még csak 5 hónap és 3 ezer km. telt el a köztes első szerviz óta, nincs mit tenni, ez a szabály, megkapta az új olajat és szűrőket. Úgy döntöttem hogy valamikor jövő tavasszal lesz a következő, s onnantól kezdve már csak évente fog menni szervizre, mivel tízezret úgyse megyek Vele ez idő alatt.
zümi16607-08-2021 15:06:38 // 21105
Ciao, üdv Neked is, vettem a célzást, de sajna időre mentünk, s persze szokás szerint késésben voltunk. Mikor bejött közénk a kis folkszvágenke, mondtam is asszony pajtinak, mit szarakodsz, told már le és csapassunk egyet, de hamar eszembe jutott hogy nem lehet, még bejáratós a géped. Viszont élőben is gyönyörű, jó volt nézegetni!
RomeoOne07-08-2021 13:23:20 // 21104
Fehérvár környékén már csak úgy emlegetnek, hogy a kék kúposztó? :DDD
Én azon lepődtem meg, hogy velem nem is próbálnak racsézni. Pedig most még esélyük is lenne :D
Kis blogbeszámoló az első élményekről:
link
Én azon lepődtem meg, hogy velem nem is próbálnak racsézni. Pedig most még esélyük is lenne :D
Kis blogbeszámoló az első élményekről:
link
RomeoOne07-08-2021 12:45:35 // 21103
Én is áttettem, de lehet, hogy a hiba nem a készülékben van :DDD
Na tempomat. Bepipáltam én az adaptívat is, mondom, 2021 van, legyen már benne valami 21. századi technika. Hát most így visszagondolva rájöttem, hogy eddig az 1700 közös km alatt még csak kósza gondolat szintjén sem merült fel bennem, hogy tempomatot kapcsoljak. Hát, majd lehet egyszer annak is eljön az ideje :D
Na tempomat. Bepipáltam én az adaptívat is, mondom, 2021 van, legyen már benne valami 21. századi technika. Hát most így visszagondolva rájöttem, hogy eddig az 1700 közös km alatt még csak kósza gondolat szintjén sem merült fel bennem, hogy tempomatot kapcsoljak. Hát, majd lehet egyszer annak is eljön az ideje :D
Erhard 242 (Pure Energy)07-08-2021 12:14:54 // 21102
Érdekes nálam meg az N fokozat a nyerő a D csak verseny körülmények között.. minap meg volt az első Audis áldozat mióta ki lett gyúrva, szegény erőlködött egy darabig de hát ... 🤣🤣🤣
WarbiRunner (Gyuri)07-08-2021 12:00:48 // 21101
Én már áttettem a vészfékezőt érzéketlenebb állásba, így együtt lehet vele élni. Biztos öregszem már, de magamtól is pont annyit hagyok rá, amennyit a rendszer hagyna. Így csak jelezni szokott nagyon ritkán. Egyetlen egyszer fékezett, akkor is majdnem egyszerre velem, nem tudtam eldönteni, hogy végül is ki fékez :-) Városban álló busz kikerülése közben az előttem lévő megijedt valamitől és megállt. Ezt is kb egyszerre ragáltuk le az autóval. Autópályán én már kivárom hogy előzzön aki előz, ha nem látványosan szándékosan szivat, ami azért elég ritka, akkor hagyom élni, aztán tempomat Restore.
Tegnapelőtt megvolt a nagy fékre vészvillogó is. Sétakocsikáztunk csak, és beállt a seggembe egy veseny lelkületű Doblo-s :-) Kicsit gyorsítottam, ott izgett mozgott tovább. Úgyhogy egyszer csak elrúgtam kanyar közepén. Annak a kanyarnak a közepén ami után letértünk jobbra. Padlógáz, kanyar, nagy fék, letér.. Kinga csak annyit mondott, hogy liftezik a gyomra, ne már... úgyhogy gurultunk tovább békésen XD Én pedig kipróbáltam végre a féket is :-))
Tegnapelőtt megvolt a nagy fékre vészvillogó is. Sétakocsikáztunk csak, és beállt a seggembe egy veseny lelkületű Doblo-s :-) Kicsit gyorsítottam, ott izgett mozgott tovább. Úgyhogy egyszer csak elrúgtam kanyar közepén. Annak a kanyarnak a közepén ami után letértünk jobbra. Padlógáz, kanyar, nagy fék, letér.. Kinga csak annyit mondott, hogy liftezik a gyomra, ne már... úgyhogy gurultunk tovább békésen XD Én pedig kipróbáltam végre a féket is :-))
RomeoOne07-08-2021 11:22:00 // 21100
Tegnap amúgy találkoztam zümi166-tal is, épp az M6-os kivezetőn jött, amikor én a felhajtón megjelentem Érd felől. Néztem is, hogy fekete Giulia Veloce, elhúz mellettem, világos felnik, SFM rendszám. Mondom én ezt láttam már a fórumon... Hát persze!
Utána Százhalombattáig együtt takarítottuk a belső sávot. Majd kiindexeltem a MOL kúthoz, remélve, hogy zümi érti a célzást és követ, pacsizunk egy 5 percre, de vagy sietett vagy nem esett le neki a szándék úgyhogy továbbhaladt. Sebaj, zümi, üdv itt is!
Utána Százhalombattáig együtt takarítottuk a belső sávot. Majd kiindexeltem a MOL kúthoz, remélve, hogy zümi érti a célzást és követ, pacsizunk egy 5 percre, de vagy sietett vagy nem esett le neki a szándék úgyhogy továbbhaladt. Sebaj, zümi, üdv itt is!
Fornitore07-08-2021 10:36:26 // 21099
Ez jó😂😂
zgi52107-08-2021 09:27:37 // 21098
ez bizony ilyen, a nagy tempos atlozast nem szereti. rovidnek iteli a tavolsagot a tempohoz kepest!
RomeoOne07-08-2021 08:59:54 // 21097
Na, ha legközelebb lenne véletlenül ilyen manőver, akkor így csinálom, köszi a tippet ;)
RomeoOne07-08-2021 08:59:14 // 21096
Mondjuk arra jó az N, hogy ha autópályán mész egy fix sebességgel, akár tempomattal, akkor abba tedd, mert N-ben nem nyitja le 100 fölött (és 230 alatt) a front splittert. Szóval csökkented vele a légellenállást, amikor nincs különösebb szükséged a plusz leszorítóerőre.
G-MANN🍀07-08-2021 08:53:00 // 21095
Véletlenül, ha lenne ilyen manőver 😉
Szenzor érzékenységet a minimumra állítani (bár biztos arra raktad már) és mindig irányjelző jobbra és gyorsan balra, akkor elhiszi, hogy így akarod és nem csak így sikerült, és így nagyon ritkán, vagy nem is fékez be. 🙂
Szenzor érzékenységet a minimumra állítani (bár biztos arra raktad már) és mindig irányjelző jobbra és gyorsan balra, akkor elhiszi, hogy így akarod és nem csak így sikerült, és így nagyon ritkán, vagy nem is fékez be. 🙂
RomeoOne07-08-2021 08:48:32 // 21094
Sztem a vészvillogót nem indítja el, csak ha hosszabban fékezne erősen. Ez csak sípol bent, meg utána kiírta, hogy "az előbb működésbe lépett a vészfék rendszer" (angolul). Hát nem mint ha külön üzenet nélkül nem vettem volna észre :D
Lehet deaktiválni, R-ben nincs más, csak az ABS. Csak én nem éreztem nagyon szükségét, hogy R-ben haladjak huzamosabb ideig, a D is nagyon jó.
Az N az nagyon buta. Nem tudom, hogy régen is ilyen volt-e, vagy hogy az rontotta el ennyire, hogy egyre lejjebb akarták szorítani a CO2 kibocsátást, de az gusztustalan, nem szabad használni. Gyuri jól mondta, az N az egy nagy kín.
Az A-ról meg hát nem nagyon tudok nyilatkozni :D
Lehet deaktiválni, R-ben nincs más, csak az ABS. Csak én nem éreztem nagyon szükségét, hogy R-ben haladjak huzamosabb ideig, a D is nagyon jó.
Az N az nagyon buta. Nem tudom, hogy régen is ilyen volt-e, vagy hogy az rontotta el ennyire, hogy egyre lejjebb akarták szorítani a CO2 kibocsátást, de az gusztustalan, nem szabad használni. Gyuri jól mondta, az N az egy nagy kín.
Az A-ról meg hát nem nagyon tudok nyilatkozni :D
aranytl07-08-2021 08:09:19 // 21093
Ajaj, ezek a manőverek. Cseppet sem szabályos, de néha én is alkalmazom. Sokan nem fogják fel, hogy elég lehúzódni a külsőbe lassítás nélkül és egy pillanat alatt elmennék mellette. Ez még a V6-tal is megy, pláne egy Q-val.
Ilyenkor a vészvillogó is bekapcsol ugye? Kár hogy nem lehet deaktiválni. Kellemetlen ez a fajta ijesztgetés.
Valószínűleg a jövő autóival már ilyen manővert nem is enged elindítani. Már a Toyota mögött be fog fékezni :D
Ilyenkor a vészvillogó is bekapcsol ugye? Kár hogy nem lehet deaktiválni. Kellemetlen ez a fajta ijesztgetés.
Valószínűleg a jövő autóival már ilyen manővert nem is enged elindítani. Már a Toyota mögött be fog fékezni :D
RomeoOne06-08-2021 23:26:26 // 21092
Érdekes dolog ez az automata vészfékező. Nem szereti az agresszívabb manővereket. Városban is elég sokat kajkol, ha dinamikusabban vezetek, kisebb féktávokkal, szorosabb sávváltásokkal.
Viszont ezt egy új szintre emelte az autópályán. Ment egy kamion a külsőben, a belsőben egy Toyota Auris hibrid. 140 körül. Én hátulról érkeztem a külsőben, láttam a sebességekből, hogy bár nem elegánsan, de a külsőben megelőzve a Toyotát, onnan bevágva a belsőbe simán tudok haladni tovább a tempómban. Neccesnek tűnő manőver, de azért nem olyan vészes, mint elsőre tűnik. A Toyota nem fog tudni 140-ről akkorát lépni hirtelen, hogy bezárja a rést, a kamion meg majdcsak nem satufékez, de ha mégis, hát én akkor is 1,1G felett tudok lassulni...
Na, amikor ráérkeztem a kamionra hátulról, kissé gyorsulva is, a vészfékező rendszer a sípoláson túl még rá is rúgott egyet a fékre, de csak olyat, hogy rántson egy nagyot a kocsin, kb. egy tizedmásodpercre. Nem tudom, hogy ez eleve így működik-e, hogy ez ilyen figyelem felkeltést csinál csak, vagy érezte, hogy továbbra is nyomom lefelé a pedált és megadta magát az akaratomnak, de azért "a k.rvaanyádat csinálsz, b.zdmeg" kiszaladt belőlem.
Szerencsére valódi lassulást nem csinált ez a rövid fékezés, így úgy fejeztem be a manővert, ahogy elterveztem, de az biztos, hogy legközelebb, ha látom, hogy ilyen következik, akkor kapcsolom is át RACE-be. Ott nem okoskodik bele a gép...
Viszont ezt egy új szintre emelte az autópályán. Ment egy kamion a külsőben, a belsőben egy Toyota Auris hibrid. 140 körül. Én hátulról érkeztem a külsőben, láttam a sebességekből, hogy bár nem elegánsan, de a külsőben megelőzve a Toyotát, onnan bevágva a belsőbe simán tudok haladni tovább a tempómban. Neccesnek tűnő manőver, de azért nem olyan vészes, mint elsőre tűnik. A Toyota nem fog tudni 140-ről akkorát lépni hirtelen, hogy bezárja a rést, a kamion meg majdcsak nem satufékez, de ha mégis, hát én akkor is 1,1G felett tudok lassulni...
Na, amikor ráérkeztem a kamionra hátulról, kissé gyorsulva is, a vészfékező rendszer a sípoláson túl még rá is rúgott egyet a fékre, de csak olyat, hogy rántson egy nagyot a kocsin, kb. egy tizedmásodpercre. Nem tudom, hogy ez eleve így működik-e, hogy ez ilyen figyelem felkeltést csinál csak, vagy érezte, hogy továbbra is nyomom lefelé a pedált és megadta magát az akaratomnak, de azért "a k.rvaanyádat csinálsz, b.zdmeg" kiszaladt belőlem.
Szerencsére valódi lassulást nem csinált ez a rövid fékezés, így úgy fejeztem be a manővert, ahogy elterveztem, de az biztos, hogy legközelebb, ha látom, hogy ilyen következik, akkor kapcsolom is át RACE-be. Ott nem okoskodik bele a gép...
aranytl06-08-2021 20:58:50 // 21091
Igen, a német konfigurátorban néztem. Nem világos a magyart miért nem frissítik.
A GTA vörös dögös :)
Ebben a színben van egy új felszereltségi szint 6C Villa D'Este, egy minden extrával felszerelt Super bézs bőr belsővel.
A GTA vörös dögös :)
Ebben a színben van egy új felszereltségi szint 6C Villa D'Este, egy minden extrával felszerelt Super bézs bőr belsővel.
Erhard 242 (Pure Energy)06-08-2021 12:59:52 // 21090
ez még csak városnéző körút :DDD
WarbiRunner (Gyuri)06-08-2021 12:31:55 // 21089
Miért nem indultak már el? Csak ők még nem tudják, hogy miért. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)06-08-2021 11:49:13 // 21088
jaja csak addigra elfogy a víz a Közel Keleten és Afrikában ezért onnan megindulnak a népek és megy a harc a vízért aztán jól kiírtjuk egymást nem lesz kinek közlekedni és pláne mivel...
majd mondd, hogy megmondtam de ugye nem lesz akinek megmondd :DDDDD
majd mondd, hogy megmondtam de ugye nem lesz akinek megmondd :DDDDD
TtK06-08-2021 11:43:59 // 21087
Nem az a kérdés, hogy lesz-e benzines Alfa, hanem, hogy lesz-e Alfa 5-6 év múlva.
Amúgy meg örüljetek, míg magatok vezethettek egy akármilyen hajtású Alfát. Hosszú távon önvezetés lesz, kötelező transzponderrel (ami jelzi a többieknek és az útnak, hogy hol vagy és mit csinálsz/csinál az autó). Akinek nem megy a transzpondere azt érzékelik a többiek a kamerájukkal meg radarjukkal és már megy is a riasztás a zsaruknak, akik a sofőrt jól megbírságolják az autót meg a helyszínen a mobil zúzójukkal bezúzzák. Szabadon vezetni csak zárt versenypályán lehet majd, keveseknek, drágán. Kb. mint ma a lovaglás.
Majd mondjátok, hogy megmondtam.. :)
Amúgy meg örüljetek, míg magatok vezethettek egy akármilyen hajtású Alfát. Hosszú távon önvezetés lesz, kötelező transzponderrel (ami jelzi a többieknek és az útnak, hogy hol vagy és mit csinálsz/csinál az autó). Akinek nem megy a transzpondere azt érzékelik a többiek a kamerájukkal meg radarjukkal és már megy is a riasztás a zsaruknak, akik a sofőrt jól megbírságolják az autót meg a helyszínen a mobil zúzójukkal bezúzzák. Szabadon vezetni csak zárt versenypályán lehet majd, keveseknek, drágán. Kb. mint ma a lovaglás.
Majd mondjátok, hogy megmondtam.. :)
RomeoOne06-08-2021 10:46:33 // 21086
Néztem a magyart, de ott nem láttam. A németben nézted?
Ez az Etna Rosso amúgy a GTAm pirosa. Elvileg ez nem gyöngyház, mint pl. a Competizione, csak "sima" metál. A kezdeti (német) árlistákban ezért nem is egy árban volt velük, hanem a regebbi metál színek es a gyöngyház színek közé volt belőve.
Úgy latom, rajöttek, hogy pénzt is kéne keresni rajta😅
Ez az Etna Rosso amúgy a GTAm pirosa. Elvileg ez nem gyöngyház, mint pl. a Competizione, csak "sima" metál. A kezdeti (német) árlistákban ezért nem is egy árban volt velük, hanem a regebbi metál színek es a gyöngyház színek közé volt belőve.
Úgy latom, rajöttek, hogy pénzt is kéne keresni rajta😅
leopop306-08-2021 08:58:47 // 21085
Hasonló a tervem és pont Super felszereltségű tetőabalakos a két majdnem legfontosabb szempontom 😉
Csak kár hogy nem Rosso a tiéd de lehet az már nem is érdekelne 4-5 év múlva abból tudok engedni 😁😉
Csak kár hogy nem Rosso a tiéd de lehet az már nem is érdekelne 4-5 év múlva abból tudok engedni 😁😉
leopop306-08-2021 08:54:51 // 21083
Elég jól néz ki 😍😍👌
Kócosw06-08-2021 06:18:22 // 21082
kitalaltuk hogy te vagy 😁.
Kócosw06-08-2021 06:17:34 // 21081
Erősen gondolkodok én is valami ilyen megoldáson...
WebM06-08-2021 00:01:13 // 21080
A mai viszonyok között nekem is jó ötletnek tűnik becserélni majd egy kifutó szériásra, de azért bízom benne, hogy az elektromos világban is képes lesz az Alfa elfoglalni azt a helyet, amit eddig a belsőégésűben, és akkor talán aggódni sem kell majd annyira. :)
RomeoOne05-08-2021 23:24:00 // 21079
aranytl05-08-2021 15:51:44 // 21078
_Ata_05-08-2021 15:41:58 // 21077
Én azt tervezem, hogy a 159-el kihúzom még 4-5 évig (remélem Ő is így tervezi :D ), és utána egy utolsó új benzines Alfát beújítok... :)
Halesz05-08-2021 13:14:13 // 21076
Ja, ezt Haleszként akartam írni, de biztos rájöttetek. Most már így marad :D :D
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2021 13:08:10 // 21075
egyenlőre a jelennel foglalkozom vagy a nem távoli jövővel, itt úgy sem lehet előre látni még fél évet sem független az autózástól, sajnos a gyors alkalmazkodást kell preferálni minden szinten... úszni az árral, várni, függetleníteni magamat minden kötöttségektől pl hitel stb. felhalmozni egy kis értéket amire lehet támaszkodni és kivárni, várni a jobbat vagy a rosszabbat ...
WarbiRunner (Gyuri)05-08-2021 11:52:03 // 21074
És ez is lenne a normális. Viszont amikor nagy cégek, köztük autóiparban igencsak érdekeltek adják ki azt, hogy benzinest kell venni, szerintem jelent valamit. És semmi jót. Én nem bízok benne hogy a józan ész győz. Csak hasonlísd össze egy dízel és egy benzines értékvesztését, Te tudod legjobban hogy mekkora :-) Lesz itt még "bezzeg régen a dízel milyen jó volt".
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2021 11:06:20 // 21073
jah és az olasz Stelvio klubban is sokkal több a dízel, mint a benyás...
tdemeter05-08-2021 11:03:06 // 21072
Pontosan így van. Szerintem mindig előre kell nézni, sosem hátra. Én nem bánom, ha elektromos lesz az Alfa,nekem nem attól az, hogy benzines, hanem az emóciótól, amit ad amikor ránézek vagy beleülök. Azt sokkal inkább bánom majd, ha emiatt nem tudom majd megvenni, mert olyan drága lesz.
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2021 11:02:31 // 21071
csak ránézek a mobile-ra pl Passat 2017-től 20-ig 315 db benyás van eladó delej meg 1500, Skoda Kodiaq 400 VS 1000, de még Giulia is a duplája a delej... de még a Mercinél is a GLC ami a Stelvio kategória a duplája az olló meg a nagy SUV-oknál nyílik igazán ott a 3x... szóval lehet itt teóriákat gyártani egyenlőre nagy autóknál a dízel a nyerő még mindig...
Zselé05-08-2021 10:59:54 // 21070
Nekem egy benzines Veloce Giulia jövőre... szerintem az lesz az utolsó igazi autóm, remélem összejön.
Nagyon a végén már nem vennék, mert egy dolog, hogy mit árulnak, de a másik, hogy mi a trend.. ha mindenhol tiltják, szivatnak, adózás, 1500 Ft egy liter benzin azon a két kúton a városban ami 10 és dél között van nyitva... tudom, ez egy szörnyű utópia, de ez az irány 5-10 év múlva. Talán 15. Mindegy is.
Utána úgy érezném, pipa a bakancslista, aztán veszek egy mosógépet. Preferálnám az elektromos Alfát, de ki tudja .. ezt majd akkor.
Persze, könnyen ugatok: az a terv, hogy a Spider mindeközben végig ott van a garázsban... :DDD
Nagyon a végén már nem vennék, mert egy dolog, hogy mit árulnak, de a másik, hogy mi a trend.. ha mindenhol tiltják, szivatnak, adózás, 1500 Ft egy liter benzin azon a két kúton a városban ami 10 és dél között van nyitva... tudom, ez egy szörnyű utópia, de ez az irány 5-10 év múlva. Talán 15. Mindegy is.
Utána úgy érezném, pipa a bakancslista, aztán veszek egy mosógépet. Preferálnám az elektromos Alfát, de ki tudja .. ezt majd akkor.
Persze, könnyen ugatok: az a terv, hogy a Spider mindeközben végig ott van a garázsban... :DDD
WarbiRunner (Gyuri)05-08-2021 10:49:15 // 21069
Tavaly év elején álltam neki a "2030-ig" tervemnek, kész :-)) Nem gondoltam, hogy így összejön, nem volt ez letisztulva teljesen. További terv nincs, el is engedtem, történjen ami akar. Egyszer még szeretnék veteránozni, de biztosan nem most. Nyilván, ha kiadja az élet, egy 4C nekem is a listán van (a Q pedig sincs).
WarbiRunner (Gyuri)05-08-2021 10:31:46 // 21068
Ez is igaz, viszont visszafordulni nem egy tollvonás. Amikor egy valag pénz és pár év meló már benne van a villanyban, nem olyan egyszerű megcsinálni, hogy hopp, akkor mégis fejlesszünk benzinest. 1-2 év és ember sem lesz rá. Minél tovább tolják erővel a villanyt, annál nehezebb lesz visszacsinálni. Az egy dolog, hogy betolják egy zsákutcába az autóipart, nyilván tudják mi a cél vele, mert ennyire hülyék nem lehetnek.
Amíg nem tiltják, nyilván lesz valamilyen belsőégésű motoros autó is. Kérdés, hogy jó lesz e az nekünk. Már a mai benzinesek, dízelek is le vannak szedálva, nincs gázreakció, és még a Giulia is normál módban elég spórolósra veszi a figurát. A downsizing is egy marhaság volt, a dízelek kiirtása is és a suv őrület is. Amikor a középvezetőnek céges autónak a 2.0 tdi Passat helyett 1.5 tsi Skoda suvot vesznek Németországba mászkálni, akkor már nagy a baj. És az a durva, hogy a hatótáv botrányos. Az 50l-es tankkal nagyon jó esetben szalad el 400km-t autópályán. Ha kicsit sietsz, inkább a 300-hoz lesz közel. A zsákutcában benne vagyunk már nyakig.
Amíg nem tiltják, nyilván lesz valamilyen belsőégésű motoros autó is. Kérdés, hogy jó lesz e az nekünk. Már a mai benzinesek, dízelek is le vannak szedálva, nincs gázreakció, és még a Giulia is normál módban elég spórolósra veszi a figurát. A downsizing is egy marhaság volt, a dízelek kiirtása is és a suv őrület is. Amikor a középvezetőnek céges autónak a 2.0 tdi Passat helyett 1.5 tsi Skoda suvot vesznek Németországba mászkálni, akkor már nagy a baj. És az a durva, hogy a hatótáv botrányos. Az 50l-es tankkal nagyon jó esetben szalad el 400km-t autópályán. Ha kicsit sietsz, inkább a 300-hoz lesz közel. A zsákutcában benne vagyunk már nyakig.
Liquid05-08-2021 09:31:19 // 21067
Hát igen, még a következő választásig is nehéz politikusként nem nagyot mondani, de 10-20 éves távlatban bármit elbír papír meg az internet.
Én is szívesen jósolok bármit, maximum nem jön be :D
Én is szívesen jósolok bármit, maximum nem jön be :D
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2021 09:00:32 // 21066
várjuk ki a végét, én nehezen tudom elhinni, hogy 5 év múlva mindenki csak elektromosat fog gyártani vagy az a gyártó jár jól akinek lesz alternatívája, elnézve a hazai gépparkot az átlag 14 évével ... szájeszfiksőn ezek a kijelentések :DDD
leopop305-08-2021 07:37:07 // 21065
Sajnos pontosan így van! 😅
Giuntini05-08-2021 00:19:29 // 21064
Ez jelenleg a ki tud nagyobb faszságot mondani verseny!
Alfa Amore04-08-2021 23:47:03 // 21063
2023-2027. Nektek mi a tervetek erre az utolsó 5 jó évre?
Én még kivárok a Giuliámmal, de 2024 körül szeretném majd becserélni egy utolsó benzinesre... Persze jó lenne egy Q, de egyelőre álomnak látom (meg akkor már én inkább a 4C-t választanám)
Én még kivárok a Giuliámmal, de 2024 körül szeretném majd becserélni egy utolsó benzinesre... Persze jó lenne egy Q, de egyelőre álomnak látom (meg akkor már én inkább a 4C-t választanám)
leopop304-08-2021 23:09:27 // 21062
Cityn elmondta a főni hogy nem így lesz :DD
És remélem!
És remélem!
leopop304-08-2021 23:06:57 // 21061
Teljesen igazad van. Óriási plusz +1
Erhard 242 (Pure Energy)04-08-2021 17:21:28 // 21060
szerintem meg egy hangzatos kijelentés de amíg a falunkban a pizzérában bővítenénk az elektromos hálózatot és a 3x50A-ra húzza a száját a főúton az EON akkor a kis utcákban mi lesz, ha netán 2 embernél többnek lesz elektromosfosa?
engem nem nagyon érdekel az egész az uccsó szériából veszek egyet aztán tőlem gyárthatnak csak elektromost...
engem nem nagyon érdekel az egész az uccsó szériából veszek egyet aztán tőlem gyárthatnak csak elektromost...
Kazes☻04-08-2021 16:57:17 // 21059
Most sírjunk, vagy nevessünk?! 🤔🤨
😉
😉
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
392
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?