Forum >> Giulia
RomeoOne09-08-2021 13:16:19 // 21149
Ez a motorfék dolog még fel sem tűnt, pedig egy 2.9-es motornak már tényleg lehetne. De annyira megszoktam már, hogy az 1.4T-jet motorféke miylen gyenge, hogy fel sem tűnt. Meg amúgy is inkább nagobbakat fékezek, mint motorfékezgetve közlekedek, de majd kipróbálom célzottan, hogy milyen is, ha motorfékezni akarok.
Piritu - 1.000.00009-08-2021 11:57:25 // 21148
Így van, nekem is van. Cserébe motorfék nincs, meg motorfék közben is fogyaszt.
RomeoOne09-08-2021 11:31:38 // 21147
De részecskeszűrő már 2018 második fele óta van a 2.0T motornál. Attól függetlenül nem tolták el az N-et eddig. Legalábbis senki nem mondta.
WarbiRunner (Gyuri)09-08-2021 11:06:21 // 21146
Szerintem egyértelműen normakörre van hangolva. A gázpedál út elején lebutítottan viselkedik, tényleg nyekteti a motort. Feljebb szerintem nem piszkálták, olyan harmad gáztól elkezd jó lenni. Majd egyszer korrigáljuk. :-)
WarbiRunner (Gyuri)09-08-2021 10:58:35 // 21145
Ez a nyomorult ette szét a szőlő és a cukkíni levelét.. mármint a rózsabogár. XD Hetekig minden este rajzottak. Sose láttunk ennyit belőlük.
Amúgy aki bogárra asszociál, lehet nem jár messze a témától. 1968 Carabo:
A nevét, ha igaz a Carabinae-ről, azaz a futrinka bogárról kapta, és ennek köszönhető a színe is.
Aztán 70-ben jött a Montreal. A tervező mindkét esetben Gandini/Bertone.
Az Alfa már Montreal zöld néven kapta a színt, árnyalatban már más is de talán eredetileg tényleg a futrinka zöld ennek a gyökere.
Amúgy aki bogárra asszociál, lehet nem jár messze a témától. 1968 Carabo:
A nevét, ha igaz a Carabinae-ről, azaz a futrinka bogárról kapta, és ennek köszönhető a színe is.
Aztán 70-ben jött a Montreal. A tervező mindkét esetben Gandini/Bertone.
Az Alfa már Montreal zöld néven kapta a színt, árnyalatban már más is de talán eredetileg tényleg a futrinka zöld ennek a gyökere.
Erhard 242 (Pure Energy)09-08-2021 10:49:17 // 21144
hja nálatok már van részeskeszűrő nálunk még nincs biztos a programozás más...
WarbiRunner (Gyuri)09-08-2021 10:39:07 // 21143
Igen, pont így van nálam is. Ha odalépek az erő megvan, és olyankor reagál minden időben, visszavált, megy. De normálisan közlekedni nem jó, mert állandóan alacsony fordulatokról akar nyomatékból gyorsítani. Szinte tuti, hogy a váltó programozással van csak a gond, mert ha kézzel beleváltogatok akkor jó.
Kócosw09-08-2021 10:10:50 // 21142
mert egy úriember vagy 😁
RomeoOne09-08-2021 09:43:10 // 21141
Na vajon miért? :) Az EU meg az "okos" emissziós szabályozásai...
Amúgy próbálgatom még majd az N-et, a motor karakterisztika lehet nem olyan vészes, ami nagyon rossz, hog ya váltó próbálja nagyon alacsony fordulaton nyektetni a motort. Bár nagyobb gázra azért elereszti a fordulatot ott is.
De arra pont nem jó az N, hogy amikor beindítod a kocsit, akkor abban tartsd míg üzemmeleg nem lesz. Ahhoz pont egyből D-be kell váltani és N-be már max melegen érdemes visszarakni.
Amúgy próbálgatom még majd az N-et, a motor karakterisztika lehet nem olyan vészes, ami nagyon rossz, hog ya váltó próbálja nagyon alacsony fordulaton nyektetni a motort. Bár nagyobb gázra azért elereszti a fordulatot ott is.
De arra pont nem jó az N, hogy amikor beindítod a kocsit, akkor abban tartsd míg üzemmeleg nem lesz. Ahhoz pont egyből D-be kell váltani és N-be már max melegen érdemes visszarakni.
Erhard 242 (Pure Energy)09-08-2021 09:25:50 // 21140
mondjuk ezt nem értem, ami jól működött miért kell változtatni ... én is furcsán nézek, mikor írják nem jó az N nálam a legjobb főleg okosítás után...
ma meg egy Vitya akart szopatni :DDD
kieg. zöld jobbra 20-szal vánszorog, már a kezem a dudán volt, hogy menjél már Te gyökér, de türelmes voltam, a zöldhullámra meg sietni kell, hogy odaérjek mondom akkor megelőzöm a párhuzamos úton, de mit tesz isten sietős lett neki, de hát hiába az 1T 140 ló, az orra alá pörkölt a Stelvio :))) Elegánsan bementem elé és tudtam, ha megfelelő időben lassítok sárga lesz a lámpa kicsit megállok piros lesz mire odaér.. így is lett, ott maradt én intettem egy elegánsat neki, hogy szebb napja legyen :DDD
ma meg egy Vitya akart szopatni :DDD
kieg. zöld jobbra 20-szal vánszorog, már a kezem a dudán volt, hogy menjél már Te gyökér, de türelmes voltam, a zöldhullámra meg sietni kell, hogy odaérjek mondom akkor megelőzöm a párhuzamos úton, de mit tesz isten sietős lett neki, de hát hiába az 1T 140 ló, az orra alá pörkölt a Stelvio :))) Elegánsan bementem elé és tudtam, ha megfelelő időben lassítok sárga lesz a lámpa kicsit megállok piros lesz mire odaér.. így is lett, ott maradt én intettem egy elegánsat neki, hogy szebb napja legyen :DDD
RomeoOne09-08-2021 08:49:44 // 21139
Hát, ezen nem veszünk össze. Megittam tegnap, de nem leszek rendszeres vásárló :D
Giuntini09-08-2021 02:44:11 // 21138
Lehet hogy Montreal zöld, de ezt a sört igya meg az, akinek két anyja van....
R33Z09-08-2021 00:16:02 // 21137
A 2021esen meg en nem tudom milyen az N, mert amikor mentem vele eppen esett. Beraktam Rbe 'oszt hajra 🤫 1-2-3-4 teli 😉
Biztosan modositottak az uzemmodokon. Ma is mentem a Qval, tovabbra is teljesen jo az N, de azert jellemzoen nalam is D es R. A turbo toltesenek van jo hangja Nben, ezt rendesen csak ebben az uzemmodban hallod.
Biztosan modositottak az uzemmodokon. Ma is mentem a Qval, tovabbra is teljesen jo az N, de azert jellemzoen nalam is D es R. A turbo toltesenek van jo hangja Nben, ezt rendesen csak ebben az uzemmodban hallod.
G-MANN🍀08-08-2021 23:33:55 // 21136
Gyári műanyag tartó, arra egy rendszám keret és már be is csipog az első radar, és ott a fényszóró mosó is, lehet matekozni, hogy merre egy két mili és talán jó lesz, vagy keret nélkül felrakni. Azért ez gáz. "B" típus éppen ok rá, vagy, ha nincs akkor addig ...így is szép első nélkül...😉
PBali08-08-2021 22:28:56 // 21135
Olvastam.🙃
Mikor megláttuk,onnan jött az ötlet,hogy összerakom így a kettőt egymás mellé/alá. 😁
Ui: az első rendszám minden Alfán ronda, de megértem az “elfogultságodat”, ill. itt valóban funkcionális okból is sz@r, nem csak esztétikai gond van vele. 😁 😉✌🏻
Mikor megláttuk,onnan jött az ötlet,hogy összerakom így a kettőt egymás mellé/alá. 😁
Ui: az első rendszám minden Alfán ronda, de megértem az “elfogultságodat”, ill. itt valóban funkcionális okból is sz@r, nem csak esztétikai gond van vele. 😁 😉✌🏻
RomeoOne08-08-2021 22:21:32 // 21134
Na pont ezt írtam az utolsó blogbejegyzésemben, nem tudom, hogy olvastad-e.
"Sokat gondolkodtam mit mondjak, miután megrendeltem és kérdezték, hogy "jó, jó zöld, de milyen zöld? Mint a fű? Vagy sötétzöld?" Nem nagyon tudtam megfogalmazni. Smaragdzöldet mondtam jobb híján, de az nem pont ilyen. Aztán egy kolléganőm meglátta, egyből rávágta: hát ez olyan szentjánosbogár zöld. Én meg csak álltam ott tátott szájjal. Egy évig próbáltam rájönni, hogy milyen zöld ez, erre itt ez a csaj, ránéz és rávágja kapásból. Hát igen, vannak olyan dolgok, amikhez egyszerűen nők kellenek, és kész. A színek ilyenek."
Azt már nem írtam bele, de egy másik kolléganőm, tőle függetlenül másnap, mikor látta a kocsiról a képet, egyből rávágta: Hát ez olyan Scarabeus-zöld. És megint csak a szám tátottam. Tényleg a bogaraknak van ilyen színe. Szóval telibe találtad te is.
Anno már színkártyákat nézegettem, hogy mihez hasonlít ez. Úgy néztem, hogy a króm-oxid zöld van hozzá a legközelebb. Na most ha valakinek azt mondod a "Milyen zöld?" kérdésre, hogy króm-oxid zöld, akkor garantáltan nem fog közelebb kerülni a válaszhoz :D
Ui:
De ocsmány az az első rendszám, nem való a Q-ra. Rátakar a légátvezetésre is... Le is szedtem azóta :D
"Sokat gondolkodtam mit mondjak, miután megrendeltem és kérdezték, hogy "jó, jó zöld, de milyen zöld? Mint a fű? Vagy sötétzöld?" Nem nagyon tudtam megfogalmazni. Smaragdzöldet mondtam jobb híján, de az nem pont ilyen. Aztán egy kolléganőm meglátta, egyből rávágta: hát ez olyan szentjánosbogár zöld. Én meg csak álltam ott tátott szájjal. Egy évig próbáltam rájönni, hogy milyen zöld ez, erre itt ez a csaj, ránéz és rávágja kapásból. Hát igen, vannak olyan dolgok, amikhez egyszerűen nők kellenek, és kész. A színek ilyenek."
Azt már nem írtam bele, de egy másik kolléganőm, tőle függetlenül másnap, mikor látta a kocsiról a képet, egyből rávágta: Hát ez olyan Scarabeus-zöld. És megint csak a szám tátottam. Tényleg a bogaraknak van ilyen színe. Szóval telibe találtad te is.
Anno már színkártyákat nézegettem, hogy mihez hasonlít ez. Úgy néztem, hogy a króm-oxid zöld van hozzá a legközelebb. Na most ha valakinek azt mondod a "Milyen zöld?" kérdésre, hogy króm-oxid zöld, akkor garantáltan nem fog közelebb kerülni a válaszhoz :D
Ui:
De ocsmány az az első rendszám, nem való a Q-ra. Rátakar a légátvezetésre is... Le is szedtem azóta :D
RomeoOne08-08-2021 22:10:35 // 21133
Biztos, hogy átprogramozták a N-t az emisszió miatt (lehet a többit is, de úgy igazán csak az N-t kefélték el). Anno pl. R33Z-től olvastam, hogy milyen az N a Q-n. Valami olyasmit írt, hogy kicsit szívó karaktere lesz a motornak. De azért az N-re se panaszkodtak soha sehol. Na, most határozottan szar az N mód. Ahogy indítom, már tolom is át D-be. N az autópályás tempomatos haladáshoz max...
PBali08-08-2021 21:54:56 // 21132
Bogaras vagyok néha, nem kellett több 😎✌🏻
Inkább a sör, jogos😁🍺
(Leginkább persze a Giulia…remélem egyszer majd nekem is😉)
Inkább a sör, jogos😁🍺
(Leginkább persze a Giulia…remélem egyszer majd nekem is😉)
Kócosw08-08-2021 21:53:15 // 21131
nem mintha értenék hozzá, de ha egy kombi nem fért bele a büdzsebe egy uj padlolemez (me a giorgio ugyebar nem elektromos hajtasra lett kifejlesztve) belefér? Vagy veszik a psa elektro plattformot,de akko az mr minden csak nem giulia.
De mondom en nem ertek hozza 😏
De mondom en nem ertek hozza 😏
Kócosw08-08-2021 21:48:40 // 21130
akko most van egy bogarad? 🥴😝
PBali08-08-2021 21:47:04 // 21129
Piritu - 1.000.00008-08-2021 21:05:23 // 21128
"Még különbség, hogy vitorlázás sincs D-ben. Igazából nem rossz dolog, A-ban, N-ben tök finoman oldja meg, alapjáratra esik a fordulat, és csak gurul. " - akkor itt is módosítottak, az enyém csak A-ban csinálja, N-ben nem.
RomeoOne08-08-2021 20:03:21 // 21127
Az 2nd gen Giulia 2025-ben jöhet és teljesen elektromos lehet...
link
link
RomeoOne08-08-2021 19:29:45 // 21126
Ezt írtam, hogy azt mondja, hogy jobban le tudja tenni az erőt. De ez nem azt jelenti, hogy jobb a futómű. Szerintem.
carver08-08-2021 19:18:07 // 21125
4:25: Launches 100% better than my 2018
7:20: the back of this car, the 21, just feels more balanced, more neutral
7:20: the back of this car, the 21, just feels more balanced, more neutral
RomeoOne08-08-2021 17:14:14 // 21124
Sztem nem egészen ezt mondja. A féket dícséri nagyon az újban. Meg azt, hogy a hátulja már jobban le tudja tenni az erőt. Én szoktam nézni a videóit, mond jókat, de vannak olyan dolgai, ami miatt fenntartással kezelem.
Az első futóművön pl. pont hisztizett egy nagyot az első videója után, hogy átalakították és már nem olyan szuper, mint volt. Most aztán mégis olyan szuper, mint régen, csak ültetni kellett 3 cm-t. Az előző videójában cserél egy alkatrészt a Stelvio-jéra, mert szerinte az jobb. Kinézetre persze tényleg szebb, csak hát mérnöki szemmel, attól hogy valami "igényesebbnek" néz ki, egyáltalán nem biztos, hogy alkalmasabb a feladatra, ahogy ezt egy mérnök az AO-n el is magyarázta...
Én is beszéltem jópár emberrel, aki vezette ezt is, azt is. Az igazi különbség a hang hiánya belül a jobb hangszigetelés miatt (nagy fordulaton azért így is üvölt bent is). A kormányzással kapcsolatban nem volt egyértelmű vélemény. Volt aki azt mondta, hogy talán van különbség, volt akinek semmi nem tűnt fel... Sztem kár ezen rugózni.
A faszi olyan ,hogy neki gyári stock-ként semmi nem jó, ő maga mondja el ezt a videóban. Innentől így érdemes kezelni a véleményét, ezt figyelembe véve.
Az első futóművön pl. pont hisztizett egy nagyot az első videója után, hogy átalakították és már nem olyan szuper, mint volt. Most aztán mégis olyan szuper, mint régen, csak ültetni kellett 3 cm-t. Az előző videójában cserél egy alkatrészt a Stelvio-jéra, mert szerinte az jobb. Kinézetre persze tényleg szebb, csak hát mérnöki szemmel, attól hogy valami "igényesebbnek" néz ki, egyáltalán nem biztos, hogy alkalmasabb a feladatra, ahogy ezt egy mérnök az AO-n el is magyarázta...
Én is beszéltem jópár emberrel, aki vezette ezt is, azt is. Az igazi különbség a hang hiánya belül a jobb hangszigetelés miatt (nagy fordulaton azért így is üvölt bent is). A kormányzással kapcsolatban nem volt egyértelmű vélemény. Volt aki azt mondta, hogy talán van különbség, volt akinek semmi nem tűnt fel... Sztem kár ezen rugózni.
A faszi olyan ,hogy neki gyári stock-ként semmi nem jó, ő maga mondja el ezt a videóban. Innentől így érdemes kezelni a véleményét, ezt figyelembe véve.
Erhard 242 (Pure Energy)08-08-2021 14:41:43 // 21123
Ugye, hogy ugye 😁😁😁
carver08-08-2021 14:29:17 // 21122
igen, hasonlóan működik mint az index, ha kattan +/-10-et állít ha nem kattan +/-1-et. ha 800 kilométert mész vele akkor 200 után jól fog jönni a tempomat, legalábbis a német határig. Utána megint nem kell :)
Nem tudom áthangolták-e a DNA-t de nekem A-ban fáj menni, annyira le van szedálva. Lusta a gázreakció, túl alacsonyan tartja a fordulatszámot ahonnan turbóval sem ugrik meg úgy ahogy én szeretem.
Viszont az N szinte mindenhol jó átlagos közlekedésnél, D-t csak örömködéshez használom vagy amikor valaki ÚGY néz át a másik autóból :)
Nem tudom áthangolták-e a DNA-t de nekem A-ban fáj menni, annyira le van szedálva. Lusta a gázreakció, túl alacsonyan tartja a fordulatszámot ahonnan turbóval sem ugrik meg úgy ahogy én szeretem.
Viszont az N szinte mindenhol jó átlagos közlekedésnél, D-t csak örömködéshez használom vagy amikor valaki ÚGY néz át a másik autóból :)
carver08-08-2021 14:20:08 // 21121
Giulia (futómű) tuning
Véleményes, de szerinte jobban van hangolva a 20/21 futóműve mint a régebbieké. Mondjuk gyengíti a véleményt hogy saját kitet reklámoz...
Nem biztos hogy mindenkinek az a beállítás jön be, mondjuk az jó jel hogy nem azt az útfekvést preferálja mint sok amerikaiautós, hogy az első 100 méteren irányítani se lehessen az autót...
Véleményes, de szerinte jobban van hangolva a 20/21 futóműve mint a régebbieké. Mondjuk gyengíti a véleményt hogy saját kitet reklámoz...
Nem biztos hogy mindenkinek az a beállítás jön be, mondjuk az jó jel hogy nem azt az útfekvést preferálja mint sok amerikaiautós, hogy az első 100 méteren irányítani se lehessen az autót...
RomeoOne08-08-2021 10:56:22 // 21120
RomeoOne08-08-2021 10:51:32 // 21119
:DDD
Az a baj, hogy ott van benne a kamera, látja a hátsó rendszámot, onnantól már hiába nyomnám, úgyis megtalálnak :D
Az a baj, hogy ott van benne a kamera, látja a hátsó rendszámot, onnantól már hiába nyomnám, úgyis megtalálnak :D
Kócosw08-08-2021 10:00:17 // 21118
gyurosokkal csak a baj van megin ..
Kócosw08-08-2021 09:59:19 // 21117
ugy bizony.sose tudhatja az ember ..
leopop308-08-2021 08:56:11 // 21115
Kurvanagy :DD
Ja a blog részét beszéltük City-n 😁
Ja a blog részét beszéltük City-n 😁
esvé08-08-2021 07:43:52 // 21114
... majd ezt a mémet is átélheted:
Rendőr: Tudja miért állítottam meg?
Te: mert hagytam;)
:DD
Rendőr: Tudja miért állítottam meg?
Te: mert hagytam;)
:DD
RomeoOne07-08-2021 22:27:06 // 21113
Ah, nem. A Kékfényben látod majd, "Körözés alatt" felirattal :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)07-08-2021 21:50:00 // 21112
Jah egyre több önkéntes rendőrnek van kamerája...
Kócosw07-08-2021 21:08:32 // 21111
majd ecce csak látunk egy ződ alfát a pofatalanitos gyűjteményben.Feljelentve felirattal 😂
RomeoOne07-08-2021 18:22:19 // 21110
Számolgattam már egy kicsit a fogyasztást. A kezdeti 1000 km utáni bejáratós 11,2 L/100 km fogyasztás gyorsan felugrott 15 literre, amióta nyomom neki rendesen 😅
Véletlen lenne, hogy csúcson vannak a MOL részvények? 🤣🤣🤣
Véletlen lenne, hogy csúcson vannak a MOL részvények? 🤣🤣🤣
R33Z07-08-2021 17:49:00 // 21109
Es igen, a 4C vs vadi uj Q arban mar 1az1ben opcio. Masfel ev alatt 20k EUR-t emelkedett a 4C ara es egyre kevesebb az elado. 70k EUR alatt toresmentes peldany mar nincs. Hasznalt Q mar olcsobb, de a jo allapotu serulmentesek szinten nagyon jol tartjak az arukat. Leheto legjobbkor spajzoltam be ezeket 🙂.
Viszont most jutottam el oda, hogy az egyik daily driverunket mar elektromosbra cserelnem, persze legalabb 3 Alfa meg akkor is maradna😉.
Viszont most jutottam el oda, hogy az egyik daily driverunket mar elektromosbra cserelnem, persze legalabb 3 Alfa meg akkor is maradna😉.
Erhard 242 (Pure Energy)07-08-2021 16:25:30 // 21108
Hosszan nyomod 10et ugrig lassan egyesével ...sokkal jobb, mint a régi, egyújas
WarbiRunner (Gyuri)07-08-2021 15:34:30 // 21107
Én már használtam a tempomatot többször, de asszem el kell olvasnom a használatit, mert ötletszerű, hogy aktuális sebességre áll, vagy a legközelebbi 10-esre kerekíti. Valami trükk biztos van. A régi külön tempomat kar felhasználóbarátabb megoldás volt, csak nyilván nem fért már el a nagy lapát füleitől :-)
A D-ben használatnak egyébként az egyetlen hátránya, hogy a tempomat is agresszív módon gyorsít vissza, nem valami finoman adja elő.
Majd próbáld ki egyébként az A-t, kiváncsi vagyok.. A Supernél szerintem jobb, mint az N. A gázpedál hasonlóan hangolt, nem túl érzékeny, de normálisabb fordulatokon vált. Illetve kisebb nyomaték lekérésnél vált el, szóval normálisabban működik, nem akar álladóan 1300-ról nyomatékból gyorsítani. Ha nem sietős, akkor az A teljesen jó "just cruising" mód. Volt már rá példa, hogy városban nagyon racsingolós srácok után A-ban suhantam, semmi szükség nem is volt többre :-)
Az N-t hideg motornál nagyon nem csípem, mert nem üzemmeleg olajnál pont a legkárosabb a kis fordulaton nagy nyomaték. Szép hordósra kopik majd a hengerfal, de az EU6-tal kapcsolatban olvastam is, hogy ez nem számít. Le van írva, hogy a CO2 csökkentés a motor élettartamának kárára is prioritást élvez.. sajnos. Úgyhogy a felhasználó műszaki érzékenységén múlik minden.
Én kigurulok a kapun, és a főútig azon a 200m-en Stop-Start ki, DNA D-be, és nekem úgy tökéletes. Szépen 1800-2200 közti fordulatokon, icipici gázzal használva be tudom melegíteni a motort.
Még különbség, hogy vitorlázás sincs D-ben. Igazából nem rossz dolog, A-ban, N-ben tök finoman oldja meg, alapjáratra esik a fordulat, és csak gurul. Szinte észrevétlenül tudja visszakapcsolni a hajtást ha kell, nyugis autózásnál teljesen élhető. Viszont... megint a műszaki hülyeségeim. A gpf-nek levegő többlet kell a kiégetéshez. Akkor fogja tudni a gpf-et hatékonyan tisztán tartani az autó, ha időnként motorfék üzemben működik. Szürcsöli a levegőt, de nem benzin égetésre használja, hanem csak kitolja a kipufogóba. Ilyen üzemmód a benzinesnél kizárólag a motorfék üzem. Az pedig D-ben és M-ben van leginkább, illetve ha kézzel belenyúlok a váltásba. Persze nyilván ezt egy autó hosszabb távon hálálja meg.
A D-ben használatnak egyébként az egyetlen hátránya, hogy a tempomat is agresszív módon gyorsít vissza, nem valami finoman adja elő.
Majd próbáld ki egyébként az A-t, kiváncsi vagyok.. A Supernél szerintem jobb, mint az N. A gázpedál hasonlóan hangolt, nem túl érzékeny, de normálisabb fordulatokon vált. Illetve kisebb nyomaték lekérésnél vált el, szóval normálisabban működik, nem akar álladóan 1300-ról nyomatékból gyorsítani. Ha nem sietős, akkor az A teljesen jó "just cruising" mód. Volt már rá példa, hogy városban nagyon racsingolós srácok után A-ban suhantam, semmi szükség nem is volt többre :-)
Az N-t hideg motornál nagyon nem csípem, mert nem üzemmeleg olajnál pont a legkárosabb a kis fordulaton nagy nyomaték. Szép hordósra kopik majd a hengerfal, de az EU6-tal kapcsolatban olvastam is, hogy ez nem számít. Le van írva, hogy a CO2 csökkentés a motor élettartamának kárára is prioritást élvez.. sajnos. Úgyhogy a felhasználó műszaki érzékenységén múlik minden.
Én kigurulok a kapun, és a főútig azon a 200m-en Stop-Start ki, DNA D-be, és nekem úgy tökéletes. Szépen 1800-2200 közti fordulatokon, icipici gázzal használva be tudom melegíteni a motort.
Még különbség, hogy vitorlázás sincs D-ben. Igazából nem rossz dolog, A-ban, N-ben tök finoman oldja meg, alapjáratra esik a fordulat, és csak gurul. Szinte észrevétlenül tudja visszakapcsolni a hajtást ha kell, nyugis autózásnál teljesen élhető. Viszont... megint a műszaki hülyeségeim. A gpf-nek levegő többlet kell a kiégetéshez. Akkor fogja tudni a gpf-et hatékonyan tisztán tartani az autó, ha időnként motorfék üzemben működik. Szürcsöli a levegőt, de nem benzin égetésre használja, hanem csak kitolja a kipufogóba. Ilyen üzemmód a benzinesnél kizárólag a motorfék üzem. Az pedig D-ben és M-ben van leginkább, illetve ha kézzel belenyúlok a váltásba. Persze nyilván ezt egy autó hosszabb távon hálálja meg.
zümi16607-08-2021 15:12:21 // 21106
Üdv mindenkinek, megejtettem a Juliska éves kötelező szervizét, szinte napra pontosan egy éve hoztam el. Bár még csak 5 hónap és 3 ezer km. telt el a köztes első szerviz óta, nincs mit tenni, ez a szabály, megkapta az új olajat és szűrőket. Úgy döntöttem hogy valamikor jövő tavasszal lesz a következő, s onnantól kezdve már csak évente fog menni szervizre, mivel tízezret úgyse megyek Vele ez idő alatt.
zümi16607-08-2021 15:06:38 // 21105
Ciao, üdv Neked is, vettem a célzást, de sajna időre mentünk, s persze szokás szerint késésben voltunk. Mikor bejött közénk a kis folkszvágenke, mondtam is asszony pajtinak, mit szarakodsz, told már le és csapassunk egyet, de hamar eszembe jutott hogy nem lehet, még bejáratós a géped. Viszont élőben is gyönyörű, jó volt nézegetni!
RomeoOne07-08-2021 13:23:20 // 21104
Fehérvár környékén már csak úgy emlegetnek, hogy a kék kúposztó? :DDD
Én azon lepődtem meg, hogy velem nem is próbálnak racsézni. Pedig most még esélyük is lenne :D
Kis blogbeszámoló az első élményekről:
link
Én azon lepődtem meg, hogy velem nem is próbálnak racsézni. Pedig most még esélyük is lenne :D
Kis blogbeszámoló az első élményekről:
link
RomeoOne07-08-2021 12:45:35 // 21103
Én is áttettem, de lehet, hogy a hiba nem a készülékben van :DDD
Na tempomat. Bepipáltam én az adaptívat is, mondom, 2021 van, legyen már benne valami 21. századi technika. Hát most így visszagondolva rájöttem, hogy eddig az 1700 közös km alatt még csak kósza gondolat szintjén sem merült fel bennem, hogy tempomatot kapcsoljak. Hát, majd lehet egyszer annak is eljön az ideje :D
Na tempomat. Bepipáltam én az adaptívat is, mondom, 2021 van, legyen már benne valami 21. századi technika. Hát most így visszagondolva rájöttem, hogy eddig az 1700 közös km alatt még csak kósza gondolat szintjén sem merült fel bennem, hogy tempomatot kapcsoljak. Hát, majd lehet egyszer annak is eljön az ideje :D
Erhard 242 (Pure Energy)07-08-2021 12:14:54 // 21102
Érdekes nálam meg az N fokozat a nyerő a D csak verseny körülmények között.. minap meg volt az első Audis áldozat mióta ki lett gyúrva, szegény erőlködött egy darabig de hát ... 🤣🤣🤣
WarbiRunner (Gyuri)07-08-2021 12:00:48 // 21101
Én már áttettem a vészfékezőt érzéketlenebb állásba, így együtt lehet vele élni. Biztos öregszem már, de magamtól is pont annyit hagyok rá, amennyit a rendszer hagyna. Így csak jelezni szokott nagyon ritkán. Egyetlen egyszer fékezett, akkor is majdnem egyszerre velem, nem tudtam eldönteni, hogy végül is ki fékez :-) Városban álló busz kikerülése közben az előttem lévő megijedt valamitől és megállt. Ezt is kb egyszerre ragáltuk le az autóval. Autópályán én már kivárom hogy előzzön aki előz, ha nem látványosan szándékosan szivat, ami azért elég ritka, akkor hagyom élni, aztán tempomat Restore.
Tegnapelőtt megvolt a nagy fékre vészvillogó is. Sétakocsikáztunk csak, és beállt a seggembe egy veseny lelkületű Doblo-s :-) Kicsit gyorsítottam, ott izgett mozgott tovább. Úgyhogy egyszer csak elrúgtam kanyar közepén. Annak a kanyarnak a közepén ami után letértünk jobbra. Padlógáz, kanyar, nagy fék, letér.. Kinga csak annyit mondott, hogy liftezik a gyomra, ne már... úgyhogy gurultunk tovább békésen XD Én pedig kipróbáltam végre a féket is :-))
Tegnapelőtt megvolt a nagy fékre vészvillogó is. Sétakocsikáztunk csak, és beállt a seggembe egy veseny lelkületű Doblo-s :-) Kicsit gyorsítottam, ott izgett mozgott tovább. Úgyhogy egyszer csak elrúgtam kanyar közepén. Annak a kanyarnak a közepén ami után letértünk jobbra. Padlógáz, kanyar, nagy fék, letér.. Kinga csak annyit mondott, hogy liftezik a gyomra, ne már... úgyhogy gurultunk tovább békésen XD Én pedig kipróbáltam végre a féket is :-))
RomeoOne07-08-2021 11:22:00 // 21100
Tegnap amúgy találkoztam zümi166-tal is, épp az M6-os kivezetőn jött, amikor én a felhajtón megjelentem Érd felől. Néztem is, hogy fekete Giulia Veloce, elhúz mellettem, világos felnik, SFM rendszám. Mondom én ezt láttam már a fórumon... Hát persze!
Utána Százhalombattáig együtt takarítottuk a belső sávot. Majd kiindexeltem a MOL kúthoz, remélve, hogy zümi érti a célzást és követ, pacsizunk egy 5 percre, de vagy sietett vagy nem esett le neki a szándék úgyhogy továbbhaladt. Sebaj, zümi, üdv itt is!
Utána Százhalombattáig együtt takarítottuk a belső sávot. Majd kiindexeltem a MOL kúthoz, remélve, hogy zümi érti a célzást és követ, pacsizunk egy 5 percre, de vagy sietett vagy nem esett le neki a szándék úgyhogy továbbhaladt. Sebaj, zümi, üdv itt is!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
597
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?