Forum >> Giulia
Kazes☻22-12-2023 21:00:26 // 33190
No és hol van még karácsony... mondjuk én is már a leteszteltem az ünnepi bort! 😅
RomeoOne22-12-2023 20:51:15 // 33189
Na mindegy, a végső hőelnyelő a levegő, a Q-nál meg a ködlámpa helyén is hűtők vannak, még ha technikailag az nem is az intercooler, hanem a víz, ami az intercoolerre megy. De fenntartásokkal kell már fogadni, amit mondok, mert be vagyok b.szva :DDDDD
WarbiRunner (Gyuri)22-12-2023 20:46:53 // 33188
Vizes intercooler van a 2.0-ban és a QV-ban is. Azt levegővel már nem kell hűteni, gondolom, vagyis csak a vízhűtőnél.
WarbiRunner (Gyuri)22-12-2023 20:41:56 // 33187
Szépek! 😄
SD22-12-2023 20:19:00 // 33186
Valami lik van ott, de nem tudom konkrétan hova megy, a 2.0 Giulia intercoolere ha jól tudom a motor oldalán van, és vizes, vagy az más?
De szóval nem ott oldalt mint gondolom a Q-nak a hengersoronkénti cooler.
Jaj de olvastam valamit hogy a Stelvion van ilyen cooler, vagy valamelyiken és azt be is szokták építeni a komolyabb tuningokhoz.
Cooling system
na de ez meg a QV-jé
hmm
De szóval nem ott oldalt mint gondolom a Q-nak a hengersoronkénti cooler.
Jaj de olvastam valamit hogy a Stelvion van ilyen cooler, vagy valamelyiken és azt be is szokták építeni a komolyabb tuningokhoz.
Cooling system
na de ez meg a QV-jé
hmm
SD22-12-2023 20:12:18 // 33185
Hát elvileg a ködlámpa a közvetlen előtted lévő utat világítja meg, azért nem erősebb fénnyel hanem közelre, mert erősebb fény csak a ködöt fehéríti, de hogy ne ess be az árokba azt max az út szélének megvilágításával tudod elérni, ha már múgy is gyökkettővel mész, mert az orrodig látsz. Én úgy tudom kb. ennyi az értelme.
RomeoOne22-12-2023 19:46:39 // 33184
Van. Hátsó :D Elöl meg van 2 beömlő a 2 turbo intercooler-nek. A nem-Q Giuliákon van? :P Pedig hasznos feature, gyakrabban van rá szükség... Minden gázadáskor érezteti áldásos tevékenységét :DDD
Egyébként valaki el tudja magyarázni, hogy miért is olyan fontos az első ködlámpa? Az elmélet szerint alacsonyan kell lennie, és "átvilágít a köd alatt". Nem tudom ki hogy van vele, én sosem éreztem azt, hogy ködben a ködlámpa segítségével mennyivel jobban látnék... Az út szélét látom jobban ,mert megvilágítja jobban széleket.
Egyetértek SD-vel, hogy a kanyarfény környékén kell keresgélni ez után. A Bravom is kanyarfényként használja a ködlámpáit, a Skoda Octavia-k is. Ezekkel van tapasztalatom, de gondolom hosszabb a lista.
Még egy adalék ehhez, hogy a ködlámpának hol a helye (és így a fényszóróban is elhelyezhető-e -> kanyafrény) a 147-esemben anno nagyon meglepődtem, hogy amire azt hittem, hogy a ködlámpa, az az index volt és ahol az indexet sejtettem volna, ott van a ködlámpa. Akkor ezt hogy csinálták? A digó tudomány különbözik a világ többi részének tudományától? :D
Egyébként valaki el tudja magyarázni, hogy miért is olyan fontos az első ködlámpa? Az elmélet szerint alacsonyan kell lennie, és "átvilágít a köd alatt". Nem tudom ki hogy van vele, én sosem éreztem azt, hogy ködben a ködlámpa segítségével mennyivel jobban látnék... Az út szélét látom jobban ,mert megvilágítja jobban széleket.
Egyetértek SD-vel, hogy a kanyarfény környékén kell keresgélni ez után. A Bravom is kanyarfényként használja a ködlámpáit, a Skoda Octavia-k is. Ezekkel van tapasztalatom, de gondolom hosszabb a lista.
Még egy adalék ehhez, hogy a ködlámpának hol a helye (és így a fényszóróban is elhelyezhető-e -> kanyafrény) a 147-esemben anno nagyon meglepődtem, hogy amire azt hittem, hogy a ködlámpa, az az index volt és ahol az indexet sejtettem volna, ott van a ködlámpa. Akkor ezt hogy csinálták? A digó tudomány különbözik a világ többi részének tudományától? :D
SanyiJTD22-12-2023 19:26:46 // 33183
Azért manual, mert ilyen volt. Ilyen egyszerű :D Hirtelen jött autó vétel, egyáltalán nem volt tervben. Ez volt ,ami tetszett, jó kiállása volt. Szürke ,fekete autót nem akartam. Se olyat ami nem bőrös. Hogy automata, vagy manual ,teljesen mindegy volt. Egyedül a lámpája nem tetszett. De úgy gondoltam megnézem, ha jó, megveszem. Sérülés mentes, holland cégben volt, pályázós autó, vezetett szervízkönyvel, nulla kopással a beltérben. Nem rossz árral. Megvettem. Kb ennyi a story.
G-MANN🍀22-12-2023 19:15:42 // 33182
(anno a céges 2007 525i manuál volt nekem ilyen érzés)
SanyiJTD22-12-2023 19:05:15 // 33181
Szerencsére évi 2-3x megyek agyérgörcsöt kapni a fővárosba, így pont nem érdekel. De a dugóban biztos bosszantana az kétségtelen. Ennek a váltónak az egyedüli idegesítő tulajdonsága a Bmw-s hátramenet. Nincs retesz, és Debrecenben egy lámpánál hirtelen 1-est kapcsolva majdnem nekitolattam egy kamionnak…Ennél csak a fosvágen lenyomós hátramenete rosszabb megoldás. Amúgy meg feszes, pontos , jó váltó a Giulia manual.
G-MANN🍀22-12-2023 18:41:02 // 33180
WarbiRunner (Gyuri)22-12-2023 18:11:50 // 33179
Én a Supert se adnám érte. :-) Nem mozgat meg. Innen ha valahova átülnék egyszer szívesen, az egy flat six Porsche lenne. :-)
SD22-12-2023 18:06:59 // 33178
SD22-12-2023 18:02:40 // 33177
Akkor szerintem viszont a kanyarfényeket be lehetne hergelni ködlámpának...
Néztem egy lámpa szétszedős videót és feltűnően nagy hűtőborda van azon a LED egységen, igaz ha nincs rá gomb..
ekkora hűtőborda. van rajta és alig villan néha fel...
És el tudom képzelni hogy így is kiolvasztja magát..
Szóval ez valami hekk..
borda és alkatrészek, érdekes hogy a nappali menetfény ami folyton megy, milyen apró ledek
ez meg a xenon szemöldök, ezért igazából ha már ég a pilács lehet villogtatni, viszont ha nem ég akkor minden villogtatás egy gyújtás:)
Néztem egy lámpa szétszedős videót és feltűnően nagy hűtőborda van azon a LED egységen, igaz ha nincs rá gomb..
ekkora hűtőborda. van rajta és alig villan néha fel...
És el tudom képzelni hogy így is kiolvasztja magát..
Szóval ez valami hekk..
borda és alkatrészek, érdekes hogy a nappali menetfény ami folyton megy, milyen apró ledek
ez meg a xenon szemöldök, ezért igazából ha már ég a pilács lehet villogtatni, viszont ha nem ég akkor minden villogtatás egy gyújtás:)
G-MANN🍀22-12-2023 17:59:54 // 33176
De ne értsd félre, ez csak az én véleményem.
Neked bevàlt a manuális, akkor azt kell szeretni. 😊
*ezzel a modell 3-ra cserével magas labdát dobtál fel 😅😉)
Neked bevàlt a manuális, akkor azt kell szeretni. 😊
*ezzel a modell 3-ra cserével magas labdát dobtál fel 😅😉)
G-MANN🍀22-12-2023 17:53:08 // 33175
Nincs is azzal baj, nem városban tökéletes lehet. Budapesten Giulia dízel manuális sztm nagyon nem kellemes. Erre gondoltam.
Automata 2.2d nagyon jól használható, manuális nekem 2017-ben nagyon nem vált be, amikor próbáltam. De ki mit szeret.
Viszont Q4 automata benzint én nem cserélném le modell 3-ra.
Mondjuk Giulia QV kezdeti manuált sem. 😁
Automata 2.2d nagyon jól használható, manuális nekem 2017-ben nagyon nem vált be, amikor próbáltam. De ki mit szeret.
Viszont Q4 automata benzint én nem cserélném le modell 3-ra.
Mondjuk Giulia QV kezdeti manuált sem. 😁
G-MANN🍀22-12-2023 17:53:08 // 33174
Nincs is azzal baj, nem városban tökéletes lehet. Budapesten Giulia dízel manuális sztm nagyon nem kellemes. Erre gondoltam.
Automata 2.2d nagyon jól használható, manuális nekem 2017-ben nagyon nem vált be, amikor próbáltam. De ki mit szeret.
Viszont Q4 automata benzint én nem cserélném le modell 3-ra.
Mondjuk Giulia QV kezdeti manuált sem. 😁
Automata 2.2d nagyon jól használható, manuális nekem 2017-ben nagyon nem vált be, amikor próbáltam. De ki mit szeret.
Viszont Q4 automata benzint én nem cserélném le modell 3-ra.
Mondjuk Giulia QV kezdeti manuált sem. 😁
Piritu - 1.000.00022-12-2023 17:51:17 // 33173
Keress rá a marketarcon, szoktak használt Alfa kompresszort árulni és már csak a löttyből kell újat venni. Jó hozzá a Homasitás is.
Húbakker, most látom 2020-ban lejárt...
Húbakker, most látom 2020-ban lejárt...
Shadin22-12-2023 17:39:24 // 33172
Ezért hiányzik egy gomb a világításkapcsolóról? :-(
SD22-12-2023 16:59:07 // 33170
Osram, ennyiért én nem szórakoznék valami használt besdzáradt verzióval, ha nincs valami brutál kiszállítási díj rajta ez simán jobb mint a többi ajánlat.
Itt lehet megnézni azt amit adnak hozzá működés közben:P
A mopar-os 30k, nem tudom van-e ezek között különbség térfogatra stb.
Itt lehet megnézni azt amit adnak hozzá működés közben:P
A mopar-os 30k, nem tudom van-e ezek között különbség térfogatra stb.
Shadin22-12-2023 16:47:08 // 33169
Nem defekttűrős gumikat vettem télre, keresek kompresszort, meg purhabot, tud valaki esetleg?
SD22-12-2023 16:13:25 // 33168
Mert Xenonnal már nem adtak ködpilácsot?
Illetve továbbra is az érzésem hogy a Xenon kanyarfényét ködpilácsnak tervezték, akkora hűtőborda van rajta.
Illetve továbbra is az érzésem hogy a Xenon kanyarfényét ködpilácsnak tervezték, akkora hűtőborda van rajta.
SD22-12-2023 16:11:51 // 33167
Igen a lefutott dieselekből lesz legelőször manuális váltóval elektromos "retrofit" :)))
Ez nem összekeverendő a jó állapotú dízelekkel mert én továbbra is azt mondom hogy amelyik karban van tartva mindegy mi hajtja az alfa:)
Ez nem összekeverendő a jó állapotú dízelekkel mert én továbbra is azt mondom hogy amelyik karban van tartva mindegy mi hajtja az alfa:)
WarbiRunner (Gyuri)22-12-2023 15:09:46 // 33166
Vezettem v8-at pár hete :-) Imádni való az a hang, de nekem már fájna ahogy együtt mozog a fogyasztásmérő a fordulatszám mérővel XD
WarbiRunner (Gyuri)22-12-2023 15:07:28 // 33165
De vááárjj. A kiinduló sztoriban egy 5-6 millás villanyautó szerepelt. Nyilván egy 30 milliós autót ha bármilyen hajtással is veszed, azt max magadnak magyarázod meg, hogy költséghatékony. Aki megteheti, azt vesz amit akar, és azzal magyarázza magának ahogy akarja. Itt a Giulia belépő szintje használtan vs. egy villanyautó használtan a kiinduló kérdés, túlnyomóan városi használattal. Szerintem elég valószínű, hogy a villanyossal lesz beljebb, nem is kicsit.
Látva a jövő évi céges villany támogatásokat, nekem pl megfordult a fejemben egy céges elektromos autó városozni. Persze meglátjuk mit hoz 2024 kínálata, mert ha beárazzák a céges támogatást a kereskedők, akkor kb felejtős is. Akkor ötjük a benzint a Giuliettába tovább :-)
Látva a jövő évi céges villany támogatásokat, nekem pl megfordult a fejemben egy céges elektromos autó városozni. Persze meglátjuk mit hoz 2024 kínálata, mert ha beárazzák a céges támogatást a kereskedők, akkor kb felejtős is. Akkor ötjük a benzint a Giuliettába tovább :-)
zgi52122-12-2023 14:59:33 // 33164
nézd a Halogén fényszóród jó oldalát, van ködlámpád is! :) Q-nak van? :)
zgi52122-12-2023 14:57:55 // 33163
lesz még a dízelnek virágkora ne aggódj! :)
zgi52122-12-2023 14:55:39 // 33162
megint a fika! :) pedig de sokan szeretnének azért egy ilyen vacak 2.2D -be átülni és nem csak az Alfás táborból. :)
RomeoOne22-12-2023 13:26:21 // 33160
Én értem, amit mondasz. Nem a 2.2D-t szóltam le, hanem arra próbáltam utalni, hogy a M3P már a Q teljesítményszintje, nem a 2.2D súlycsoportja. Egy magasabb ligában lévő autóra persze, hogy bárki lecserélné a mostanit.
A költségek is elég kedvezőek, ha csak a cégautó adót nézzük is. Én 41 ezret fizetek csak erre havonta, amióta a kormány ideiglenesen, fél évre megemelte duplájára 2022 júliusában. Aztán valahogy úgy maradt...
Ráadásul egy M3P ára nem kiugró az ilyen teljesítményű autók között.
És akkor ott van még az, hogy univerzális, mert jó mindenre. Racionális döntés lehet. Csak itt lesz parttalan a vita, mert az Alfa sosem igazán a racionalitásról szólt. Épp csak annyit tesznek bele, hogy még ne legyen abszolút hülyeség megvenni, de nagyobbrészt az életérzéssel adják el az autót.
Ezért is kár azon vitatkozni, hogy Tesla vagy Alfa. Almát a körtével.
A költségek is elég kedvezőek, ha csak a cégautó adót nézzük is. Én 41 ezret fizetek csak erre havonta, amióta a kormány ideiglenesen, fél évre megemelte duplájára 2022 júliusában. Aztán valahogy úgy maradt...
Ráadásul egy M3P ára nem kiugró az ilyen teljesítményű autók között.
És akkor ott van még az, hogy univerzális, mert jó mindenre. Racionális döntés lehet. Csak itt lesz parttalan a vita, mert az Alfa sosem igazán a racionalitásról szólt. Épp csak annyit tesznek bele, hogy még ne legyen abszolút hülyeség megvenni, de nagyobbrészt az életérzéssel adják el az autót.
Ezért is kár azon vitatkozni, hogy Tesla vagy Alfa. Almát a körtével.
SD22-12-2023 13:25:52 // 33159
SD22-12-2023 13:18:26 // 33158
SD22-12-2023 13:15:09 // 33157
bocsánat pontosítva ha új teslát vettél 10 évig kell hajtanod hogy kijöjjön az ára még ha 0 forint üzemanyagköltséggel számolunk is
ha egy használt legolcsóbbat akkor megy az 5 éves megtérülés..
nyereség egyedül ott érhető el ha azt mondod neked havi fél millióban van az autó és teslával nem lesz csak mondjuk 400k-ban... ? :P
én ezt nem érzem nyereségnek....
ha egy használt legolcsóbbat akkor megy az 5 éves megtérülés..
nyereség egyedül ott érhető el ha azt mondod neked havi fél millióban van az autó és teslával nem lesz csak mondjuk 400k-ban... ? :P
én ezt nem érzem nyereségnek....
SD22-12-2023 13:02:57 // 33156
Én megmondom simán a Q tulajoknak is a 200le benzinből:D
A dízel ellen én csak a dízelesságet tudnám felhozni, de mivel én sosem szerettem a dízelt ezt sem tudom fel róni, mivel én benzin beállítottságú vagyok.
Ennek ellenére amikor volt dízelem off-ból végül is az is jó volt a maga módján, a gőzmozdonyos nyomaték meg a turbó jó játék:) főleg hátsókerékkel:D
Sőtt ha lenne egy teslám biztos azt is szeretném csak ne hazudjuk magunknak hogy az olcsóbb:D:D:D
Mondom mégegyszer a ?nem? magas fenttartási költségekhez:
- ha nem kedvezményesen töltöd akkor 8-10le fogyasztásnak felel meg...
- ha otthon töltöd akkor lehet olcsóbb de az meg 8 órát tart, nincs olyan hogy megjöttem elugrok a kútra lemosom, meg megtankolom aztán le van tudva, pelenkázni kell mint egy telefont:D (mondjuk erre a Giulia is rászoktat a csepptöltőzéssel :D:D:D )
- ha nem akarsz 50-100ezres villanyszámlát akkor meg még borítsál bele 10 m napelembe
- a kerekei csak a mérete miatt már elég drágák, és márpedig fogod nyomkodni, és az pedig megeszi
- aztán utána bármi baja lehet de ezt nem rónám fel mert az meg bármely autónak..
Mit úsztál meg?
- a benzin díjat akkor nem mert abból max spóroltál
- a karbantartást olajcserét igen ok, évi 100-200k
- de mondjuk az ára meg x1.5 simán egy hasonló autóéhoz képest
- ha cserélni kell valamit azt meg ezen is azon is.. teslában is millió forintos tétel egy nagyobb szervíz, beázott a motor megette a kartergázt az index generátor nem tudom...
Tehát akkor úgy van ez is: ha valakinek adott a kényszer vagy a szokás hogy állandóan autózik, ami minden csak nem környezetbarát, akkor évi 2 millió benzin helyett 5 év alatt ki tuja gazdálkodni egy tesla árát OK
de évi 30 teljesítménnyel 5 év alatt el is használja a teslát, tehát akkor mit spórolt meg, mit védett meg?
Jó a másik autót is meg kell venni az is el is romolhat..
Ok ha valakinek már úgy is ott a napelem, úgy is ott a napi járás kényszer, vagy élére állítva van a pénz és nem érdekli mivel megy akkor tökéletes megoldás a teszla:)
Ez milyen népautó lesz:D Mint a bogárhátú:D Mondanám azt is kik találták ki?
A dízel ellen én csak a dízelesságet tudnám felhozni, de mivel én sosem szerettem a dízelt ezt sem tudom fel róni, mivel én benzin beállítottságú vagyok.
Ennek ellenére amikor volt dízelem off-ból végül is az is jó volt a maga módján, a gőzmozdonyos nyomaték meg a turbó jó játék:) főleg hátsókerékkel:D
Sőtt ha lenne egy teslám biztos azt is szeretném csak ne hazudjuk magunknak hogy az olcsóbb:D:D:D
Mondom mégegyszer a ?nem? magas fenttartási költségekhez:
- ha nem kedvezményesen töltöd akkor 8-10le fogyasztásnak felel meg...
- ha otthon töltöd akkor lehet olcsóbb de az meg 8 órát tart, nincs olyan hogy megjöttem elugrok a kútra lemosom, meg megtankolom aztán le van tudva, pelenkázni kell mint egy telefont:D (mondjuk erre a Giulia is rászoktat a csepptöltőzéssel :D:D:D )
- ha nem akarsz 50-100ezres villanyszámlát akkor meg még borítsál bele 10 m napelembe
- a kerekei csak a mérete miatt már elég drágák, és márpedig fogod nyomkodni, és az pedig megeszi
- aztán utána bármi baja lehet de ezt nem rónám fel mert az meg bármely autónak..
Mit úsztál meg?
- a benzin díjat akkor nem mert abból max spóroltál
- a karbantartást olajcserét igen ok, évi 100-200k
- de mondjuk az ára meg x1.5 simán egy hasonló autóéhoz képest
- ha cserélni kell valamit azt meg ezen is azon is.. teslában is millió forintos tétel egy nagyobb szervíz, beázott a motor megette a kartergázt az index generátor nem tudom...
Tehát akkor úgy van ez is: ha valakinek adott a kényszer vagy a szokás hogy állandóan autózik, ami minden csak nem környezetbarát, akkor évi 2 millió benzin helyett 5 év alatt ki tuja gazdálkodni egy tesla árát OK
de évi 30 teljesítménnyel 5 év alatt el is használja a teslát, tehát akkor mit spórolt meg, mit védett meg?
Jó a másik autót is meg kell venni az is el is romolhat..
Ok ha valakinek már úgy is ott a napelem, úgy is ott a napi járás kényszer, vagy élére állítva van a pénz és nem érdekli mivel megy akkor tökéletes megoldás a teszla:)
Ez milyen népautó lesz:D Mint a bogárhátú:D Mondanám azt is kik találták ki?
leopop322-12-2023 12:44:56 // 33155
Ugyanez akartam írni 😁
leopop322-12-2023 12:41:17 // 33154
Gratula Shadin! Sok baleset mentes km-t kívánok! 😁🍀
Akkor tavaly mikor néztük Emilnek a Mitot azok alapján csak meglepett a Giulia 😁😉
Akkor tavaly mikor néztük Emilnek a Mitot azok alapján csak meglepett a Giulia 😁😉
SanyiJTD22-12-2023 12:29:45 // 33153
Nem, nem a Volvo helyére, Volvo helyett egy kis elektromos is játszhatna, pl az i3 :D
Annyira csúnya, hogy igazából már tetszik. :D Csak azok a gumik....
Tesla akár mindkettő helyére, mivel simán használható a mindennapokban, nincsenek brutális fenntartási költségei, mint egy ilyen teljesítményű benzines sportkocsinak, nincs cégautó adó, nincs parkolási díj -jelenleg- . Nekem bejön az egész feeling amit ad, aztán lehet megunnám. Ezt nem most fogjuk megtudni.
De én le is zártam ,mert nekem csak dízel jutott, ki vagyok én,hogy releváns véleményem legyen. :D Ráadásul még manuális is. :D
A nem xenon lámpáért -még- nem lettem megekézve, az szerintem is szar. Legalábbis a kinézete, ahogy világít teljesen oké. De azért okoljuk az gyárat, mert 16ban már a xenon is elavult volt, hát még a halogén... :D
Amúgy a manuális dízel 500nm-el minden csak nem szar (hangján kívül), de én nem bizonygatom senkinek :) Szerintem ilyen egy nem elfogult, elvakult vélemény. Szerencsére volt sok autóm, mondjuk 90%-ban AR, de mostanában veszek más márkákat is ,főleg ,hogy legyen viszonyítási alapom. Illetve munkám miatt rengeteg féle autót ki tudtam próbálni.
Annyira csúnya, hogy igazából már tetszik. :D Csak azok a gumik....
Tesla akár mindkettő helyére, mivel simán használható a mindennapokban, nincsenek brutális fenntartási költségei, mint egy ilyen teljesítményű benzines sportkocsinak, nincs cégautó adó, nincs parkolási díj -jelenleg- . Nekem bejön az egész feeling amit ad, aztán lehet megunnám. Ezt nem most fogjuk megtudni.
De én le is zártam ,mert nekem csak dízel jutott, ki vagyok én,hogy releváns véleményem legyen. :D Ráadásul még manuális is. :D
A nem xenon lámpáért -még- nem lettem megekézve, az szerintem is szar. Legalábbis a kinézete, ahogy világít teljesen oké. De azért okoljuk az gyárat, mert 16ban már a xenon is elavult volt, hát még a halogén... :D
Amúgy a manuális dízel 500nm-el minden csak nem szar (hangján kívül), de én nem bizonygatom senkinek :) Szerintem ilyen egy nem elfogult, elvakult vélemény. Szerencsére volt sok autóm, mondjuk 90%-ban AR, de mostanában veszek más márkákat is ,főleg ,hogy legyen viszonyítási alapom. Illetve munkám miatt rengeteg féle autót ki tudtam próbálni.
SD22-12-2023 12:22:49 // 33152
Na mégegy, amikor vettem az Alfát annak az ára mára 20 millióra növekedett.. én ennél nagyon sokkal olcsóbban vettem:)
A tesla 3-ból a legolcsóbb volt akkor 18-19m körül...
A tesla model3 mára 1 év multán már 10m+-ért is elérhető..
Ez milyen matek? Az egyik ára a felére esett vissza, a másik meg majd a duplájára ment fel.
A tesla minden csak nem olcsó.. egy év alatt pl: egy tulaj mondjuk megspórolt 2m ft benzint, és elvesztett 10 milliót az autó árából?D:D:D:
szinte ingyen van:D
A tesla 3-ból a legolcsóbb volt akkor 18-19m körül...
A tesla model3 mára 1 év multán már 10m+-ért is elérhető..
Ez milyen matek? Az egyik ára a felére esett vissza, a másik meg majd a duplájára ment fel.
A tesla minden csak nem olcsó.. egy év alatt pl: egy tulaj mondjuk megspórolt 2m ft benzint, és elvesztett 10 milliót az autó árából?D:D:D:
szinte ingyen van:D
SD22-12-2023 12:18:17 // 33151
Na menjünk inkább vissza az elektomos autós felnimre:D Én azt mondom a JTD is ugyan annyira szerethető mint a bármelyik benzinse, illetve a benzinest is meg lehet utálni ha bedob pár olyan hibát amiről lehet olvasni:P
Tehát maradjunk ott hogy GIulia és kész:))))
Akkor érthető már miért tetszik nekem ez az elektromos autós felni, azon kívül hogy ez volt hozzá, mekkora fityisz az elektromos autóknak?:D:D:D:D
És fogom is használni legalább első gumicseréig:P
Bár most belementem egy lukba, meg kéne nézni azt a jobb elsőt melőtt családdal megyünk... mert jó nagyot koppant, nyomást nem veszít de hogy a gumi felni megúszta-e...
Tehát maradjunk ott hogy GIulia és kész:))))
Akkor érthető már miért tetszik nekem ez az elektromos autós felni, azon kívül hogy ez volt hozzá, mekkora fityisz az elektromos autóknak?:D:D:D:D
És fogom is használni legalább első gumicseréig:P
Bár most belementem egy lukba, meg kéne nézni azt a jobb elsőt melőtt családdal megyünk... mert jó nagyot koppant, nyomást nem veszít de hogy a gumi felni megúszta-e...
SD22-12-2023 12:07:52 // 33150
Szerintem az összeadás kivonás még meg, a tizedesekkel nem szoktam szőrözni, ha kilóra megvan, de mégis azt állítom, anélkül hogy a zsebedben turkálnék.
De akkor vegyük a példádat:
Van egy Giuliád, én szándékosan nem élezném ki arra hogy most 5-10-20 vagy 30 milliós ne ez legyen, sosem ez volt Alfások közt a döntő érv, sokkal inkább hogy ki mennyire szereti az autóját, és hogy megkap-e mindent a gép stb. tudjátok.
Tehát értem téged becélz a videó a régebbi dízel miatt, de te sem egy i3-ra cserélnéd le a Giuliádat hanem egy többszörös árú villanyauróra, de akkor sem a Giuliádat áldoznád be mert szereted, hanem inkább a munkásautót.
Tehát az alaptétel igaz:
- ha veszel egy villany gyöszt az már drágább mint egy bámelyik normális autó és nem tud annyit
- és egy normális autó élményét meg sem közelíti egy kis vilany bigyó, de használhatóságát sem
- beáldoznál egy valami másodlagos gépet, de ott meg már valószínüleg még nagyobb az érték különbbség
Tehát a Volvo helyett egy 20 milliós tesla.. erről beszélek hogy nem akarsz 20+ mllióért autózni, mégis úgy van beállítva hogy vegyél olyat ha olcsón akarnál autózni?:D
És akkro még nem beszéltünk a járulékos beruházásokról, az hogy egy ilyen teljesíményű autó évente megeszi a kerekeit is ha használod.
Értem én de ez pont nem matek probléma:D
Nekem konkrétan látótávolságban volt Giulia vásárlásnál egy használt teszla, de nem akartam drágábban mint amennyit szánok rá egy használt rizikós autót venni, amihez nincs meg az infrastrukturám sem... mer az még tovább növelte volna az árát.
Ettől függeteln ha majd kiadja a matek nyilván fogok elektromos irányba lépni.
De van egy olyan érzésem hogy a matek max akkor fogja kiadni ha olyan büntetéseket kapna a belsőégésű autók nagy része ami miatt gazdaságtalanná válik...
Amit én egy az egybeb náci dolognak tartanék, de látunk ilyen irányú gondolatokat, ebbe nem menjünk most bele, de ez az egy esélye van hogy divatból realitás legyen...
De akkor vegyük a példádat:
Van egy Giuliád, én szándékosan nem élezném ki arra hogy most 5-10-20 vagy 30 milliós ne ez legyen, sosem ez volt Alfások közt a döntő érv, sokkal inkább hogy ki mennyire szereti az autóját, és hogy megkap-e mindent a gép stb. tudjátok.
Tehát értem téged becélz a videó a régebbi dízel miatt, de te sem egy i3-ra cserélnéd le a Giuliádat hanem egy többszörös árú villanyauróra, de akkor sem a Giuliádat áldoznád be mert szereted, hanem inkább a munkásautót.
Tehát az alaptétel igaz:
- ha veszel egy villany gyöszt az már drágább mint egy bámelyik normális autó és nem tud annyit
- és egy normális autó élményét meg sem közelíti egy kis vilany bigyó, de használhatóságát sem
- beáldoznál egy valami másodlagos gépet, de ott meg már valószínüleg még nagyobb az érték különbbség
Tehát a Volvo helyett egy 20 milliós tesla.. erről beszélek hogy nem akarsz 20+ mllióért autózni, mégis úgy van beállítva hogy vegyél olyat ha olcsón akarnál autózni?:D
És akkro még nem beszéltünk a járulékos beruházásokról, az hogy egy ilyen teljesíményű autó évente megeszi a kerekeit is ha használod.
Értem én de ez pont nem matek probléma:D
Nekem konkrétan látótávolságban volt Giulia vásárlásnál egy használt teszla, de nem akartam drágábban mint amennyit szánok rá egy használt rizikós autót venni, amihez nincs meg az infrastrukturám sem... mer az még tovább növelte volna az árát.
Ettől függeteln ha majd kiadja a matek nyilván fogok elektromos irányba lépni.
De van egy olyan érzésem hogy a matek max akkor fogja kiadni ha olyan büntetéseket kapna a belsőégésű autók nagy része ami miatt gazdaságtalanná válik...
Amit én egy az egybeb náci dolognak tartanék, de látunk ilyen irányú gondolatokat, ebbe nem menjünk most bele, de ez az egy esélye van hogy divatból realitás legyen...
SanyiJTD22-12-2023 10:06:38 // 33148
Igen, lecserélném, ha napi használatban lenne. Kevés értelmetlenebb napi használós van, mint egy Q, de lehet az a betű M, vagy AMG vagy barmi. M3P viszont siman hasznalható napi autónak is.
A palid-es gondolatmenetedet nem értem, semmi értelme 1000lóerőnek.
A palid-es gondolatmenetedet nem értem, semmi értelme 1000lóerőnek.
Shadin22-12-2023 10:04:06 // 33147
Előfordul egy-kettő a szekrényben :-)
Még SGW bypass is :-D
Még SGW bypass is :-D
SanyiJTD22-12-2023 10:03:09 // 33146
Erre futotta 🫣😁
Shadin22-12-2023 10:03:01 // 33145
Olajszintet írja ki mást nem.
Shadin22-12-2023 10:02:37 // 33144
Mindenkinek köszönöm!
Zselé22-12-2023 09:28:34 // 33143
Nem népszerűségi kérdés, ez nem reality... én mennyire lehetek népszerű a lila Multiplával, mint 4. autó? :D
Viszont van két Teslás barátom. Az egyiknek Model 3 Performance volt, vezettem. A másiknak most is Model 3-van, de csak LR. Amikor a Veloce-t vettem, vehettem volna egy LR-t, kb ugyanannyiért... Nem vettem, fel sem merült.
Amit én keresek az autózásban, arra ezek egész egyszerűen nem alternatívák.
Ha majd arra jutok egyszer, hogy nem akarok eggyé válni a géppel, nem akarom, hogy a kormány, a fék, a gázpedál (D-ben :)) minden gondolatomat lesse, és úgy hajtsa végre, hogy meglepjen... akkor veszek! Egy Model Y-t. Aztán belerakom a családot és a kutyát, és biz'Isten leszarom, hogy néz ki..
A menetteljesítményével is az a bajom, hogy ezeket a kilövéseket 10 perc után megunom. Mondjuk ő meg 7 perc után letilt :)
Nem az én világom. Más kávézó.
Viszont van két Teslás barátom. Az egyiknek Model 3 Performance volt, vezettem. A másiknak most is Model 3-van, de csak LR. Amikor a Veloce-t vettem, vehettem volna egy LR-t, kb ugyanannyiért... Nem vettem, fel sem merült.
Amit én keresek az autózásban, arra ezek egész egyszerűen nem alternatívák.
Ha majd arra jutok egyszer, hogy nem akarok eggyé válni a géppel, nem akarom, hogy a kormány, a fék, a gázpedál (D-ben :)) minden gondolatomat lesse, és úgy hajtsa végre, hogy meglepjen... akkor veszek! Egy Model Y-t. Aztán belerakom a családot és a kutyát, és biz'Isten leszarom, hogy néz ki..
A menetteljesítményével is az a bajom, hogy ezeket a kilövéseket 10 perc után megunom. Mondjuk ő meg 7 perc után letilt :)
Nem az én világom. Más kávézó.
G-MANN🍀22-12-2023 09:18:18 // 33142
(2.2d manualt)
+1😊
+1😊
RomeoOne22-12-2023 09:16:34 // 33141
Szerintem senki nem fog sokkot kapni attól, hogy egy 2.2D-t lecserélnél egy M3P-ra. Kérdés, hogy egy Q-t lecserélnél-e egy ilyenért. Én egy Model3 P-ért semmiképp.
Egy Plaid-en már elgondolkoznék, de csak rövid ideig. Supercar teljesíményszint, sokkal olcsóbban és nagy szedán férőhellyel, de ahh, nem.
Taycan? Még egy lépéssel közelebb, de valahogy még az sem vonz annyira. Villanyból már olyan high-end szint kéne, ami megfogna, hogy az elérhetetlen. Mint pl. egy Koenigsegg.
De benzineseknél is csak jóval magasabb árszinten kapni olyat, ami helyett ezt választanám. Maserati MC20, Ferrari Roma a legolcsóbbak ezek közül.
Egy Plaid-en már elgondolkoznék, de csak rövid ideig. Supercar teljesíményszint, sokkal olcsóbban és nagy szedán férőhellyel, de ahh, nem.
Taycan? Még egy lépéssel közelebb, de valahogy még az sem vonz annyira. Villanyból már olyan high-end szint kéne, ami megfogna, hogy az elérhetetlen. Mint pl. egy Koenigsegg.
De benzineseknél is csak jóval magasabb árszinten kapni olyat, ami helyett ezt választanám. Maserati MC20, Ferrari Roma a legolcsóbbak ezek közül.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
414
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?