Forum >> Giulia
Shadin01-01-2024 17:18:46 // 33332
Nem érzem, hogy ne lenne motorfék.
G-MANN🍀01-01-2024 17:14:57 // 33330
Ahol én járok, itt-ott hepehupa, jobban használható, a Super leérne sztm, vagy nem merném olyan dinamikusan használni
G-MANN🍀01-01-2024 17:13:20 // 33329
2019-ben még volt motorfék, 2021-ben N-ben, ha csak gurulok és leveszem a lábam a gàzról, akkor nekem nincs motorfék, de D-ben szerencsére van😁
Piritu - 1.000.00001-01-2024 17:10:43 // 33328
Nekem jobban tetszett alacsonyan :-(
Piritu - 1.000.00001-01-2024 17:09:02 // 33327
Kösz a javítást, elírtam :-(
G-MANN🍀01-01-2024 17:07:06 // 33326
14 mm, mindenen is átmegy és nem ér le az orra, álom!🤩
Piritu - 1.000.00001-01-2024 17:02:49 // 33325
Mindössze annyi hogy nincs motorfék mert aközben regenerál.
Shadin01-01-2024 16:49:08 // 33324
Az enyém már biztosan részecskeszűrős, mi ennek a hátránya?
Lev01-01-2024 16:39:06 // 33323
Köszönöm szépen!:)
RomeoOne01-01-2024 16:37:23 // 33322
Gratula az új vashoz!
RomeoOne01-01-2024 16:26:56 // 33321
Ezek 18-as kerekek. Ilyen pl. Gyuri télije is.
Piritu - 1.000.00001-01-2024 15:56:23 // 33320
Piritu - 1.000.00001-01-2024 15:49:34 // 33319
WarbiRunner (Gyuri)01-01-2024 15:27:08 // 33318
automata volt a 2.2. Egy manuálist is vezettem aztán, az is más volt picit. Annak a hátsó futómű pl keménynek tűnt, ütött vert a keresztbordákon.
WarbiRunner (Gyuri)01-01-2024 15:22:39 // 33317
B.Ú.É.K.! Évjárat függő, hogy melyik milyen magas. A korai Super-ek a legalacsonyabbak. Amit először próbáltam, manuális 2.2-est, az nagyon alacsony volt, és teljesen fura volt a kormányzása lassú tempón. Szerintem a frissítések során kb egy magasságra hozták a Q4 és RWD verziókat, és biztos hogy hangoltak a kormányzáson is. Nem hinném hogy a laptimingban tesztelt Q4 és egy Super között olyan hatalmas különbség lenne futómű keménységben. Ami időeredményben is látszik, az a q4 és a plusz lovak előnye szerintem. Ennek a futóműnek, kaszninak ez a 200 ló laza ujjgyakorlat, kb kitolhatod a szemét, és simán megcsinál mindent. Egy autóversenyzőnek gondolom ez a 'sótlan'.
Shadin01-01-2024 14:02:42 // 33315
Shadin01-01-2024 13:36:10 // 33314
Én nem nagyon szoktam nézni ezt a csatornát, mert bár biztosan szuper sofőrök, meg ismerik a pályát és egyesek szerint még pártatlanok is, de szerintem nagyon nem konzekvensek. Pont az utóbbi évek Giulia, Stelvio tesztjeiknél pl. számos olyan van, mintha kettős mérce lenne, vagy nem emlékeznek a korábbi körökre, autókra.
Érdekes számomra, hogy a 200 lovas Giulia 2.0 RWD tesztjénél nagyon puhának tartották a futóművet és egyik sem tudott elindulni az autóval, nem tudom miért. Majd a puha futómű mellett olyat is mondtak, hogy nem tudja levinni aszfaltra ezt az erőt (sem).
Majd a Veloce-val rávertek ~3mp-et és fikázták a kemény futóművet, ami biztosan közrejátszott pozítívan a köridőben. Itt érdekes még, hogy orrtolósnak jellemzi a Q4-et...
Érdekes számomra, hogy a 200 lovas Giulia 2.0 RWD tesztjénél nagyon puhának tartották a futóművet és egyik sem tudott elindulni az autóval, nem tudom miért. Majd a puha futómű mellett olyat is mondtak, hogy nem tudja levinni aszfaltra ezt az erőt (sem).
Majd a Veloce-val rávertek ~3mp-et és fikázták a kemény futóművet, ami biztosan közrejátszott pozítívan a köridőben. Itt érdekes még, hogy orrtolósnak jellemzi a Q4-et...
Shadin01-01-2024 13:28:42 // 33313
Én is azt fogom tenni, újévi fogadalom volt, hogy nem konfigurálom át túlzottan :-)
Piritu - 1.000.00001-01-2024 13:02:47 // 33312
RomeoOne01-01-2024 12:44:32 // 33311
BÚÉK mindenkinek!
Shadin:
Igen, ez egy érdekes kérdés. Ebben a vidiben először azon lamentálnak, hogy magas a kocsi és ez hátrány lesz ezen a pályán. Aztán meg az a baj, hogy kemény a futómű... Nehéz ezt hova tenni. Mitől függ ez, hogy milyen lábbal kelnek fel? Vagy van valami egyéb, pályaautózással összefüggő kontextus, amit ők magától értetődőnek gondolnak és nem fejtenek ki? Én nem tudom...
Shadin:
Igen, ez egy érdekes kérdés. Ebben a vidiben először azon lamentálnak, hogy magas a kocsi és ez hátrány lesz ezen a pályán. Aztán meg az a baj, hogy kemény a futómű... Nehéz ezt hova tenni. Mitől függ ez, hogy milyen lábbal kelnek fel? Vagy van valami egyéb, pályaautózással összefüggő kontextus, amit ők magától értetődőnek gondolnak és nem fejtenek ki? Én nem tudom...
G-MANN🍀01-01-2024 12:41:41 // 33310
Semmi sem nem jó soha sem nem...😁🙈
Én élvezem így ahogy van.
BÚÉK!
Én élvezem így ahogy van.
BÚÉK!
Shadin01-01-2024 10:19:01 // 33309
Amikor meg a Veloce-t futtatták, akkor meg az volt a bajuk, hogy kemény D-ben a futómű:
Laptiming Veloce 1
Laptiming Veloce 2
Azért ez szép:
Laptiming Veloce 1
Laptiming Veloce 2
Azért ez szép:
SD31-12-2023 21:36:10 // 33308
Alfázásban gazdag, boldog km-eket és BUÉK 2024!!!
SD31-12-2023 21:35:07 // 33307
Nekem meglepő volt a tudat hogy a hátsó futóművet szábdekosan hangolják puhábbra hogy kezelhetőbb legyen az autó.
Az első adja az agilitást, de a hátsó a kanyar stabilitást.
Az nekem is feltűnt hogy nem egy bevágom a kanyarba típus de nekem tetszik így, vahlszeg többet is tud mint egy kellemetlenül kemény futóval.
Tanpályán próbálgattuk, a határait. Nem lehet kihozni a sodrából.
Négykerékkel oldalra csúszik ha jól teszed be a kanyarba annyira semleges de folyamatosan megvan a lehetőség hogy játsz a karakterével. Ortolástól seggeldobásig. És nagyon jó hogy ott az elektronika:)
Az első adja az agilitást, de a hátsó a kanyar stabilitást.
Az nekem is feltűnt hogy nem egy bevágom a kanyarba típus de nekem tetszik így, vahlszeg többet is tud mint egy kellemetlenül kemény futóval.
Tanpályán próbálgattuk, a határait. Nem lehet kihozni a sodrából.
Négykerékkel oldalra csúszik ha jól teszed be a kanyarba annyira semleges de folyamatosan megvan a lehetőség hogy játsz a karakterével. Ortolástól seggeldobásig. És nagyon jó hogy ott az elektronika:)
RomeoOne31-12-2023 13:11:14 // 33306
Amikor volt laptiming-ben a Super, akkor is ezt a "kritikát" fogalmazták meg, hogy nagyon lágy a futóműve: Alfa Romeo Giulia 2.0T (LapTiming ep. 50)
RomeoOne31-12-2023 13:02:49 // 33305
A videó tanulsága: be kell pipálni a karbonféket az extralistán :D
RomeoOne31-12-2023 12:36:59 // 33304
Shadin31-12-2023 11:35:25 // 33303
Lassúnak tűnik a régi BT-s ELM327 adapterem,
van tuti tipp esetleg a Giuli-hoz?
van tuti tipp esetleg a Giuli-hoz?
Shadin31-12-2023 11:34:36 // 33302
Akkor ez ilyen :-)
WarbiRunner (Gyuri)31-12-2023 10:59:09 // 33301
RomeoOne30-12-2023 13:40:24 // 33298
RomeoOne30-12-2023 10:42:35 // 33297
Remélem, sajnálnám, ha nem jönne be az autó..
Lehet Shadinnak az lesz majd a Giulia, mint neked volt a 159 xDDD
Lehet Shadinnak az lesz majd a Giulia, mint neked volt a 159 xDDD
G-MANN🍀30-12-2023 10:27:33 // 33294
Keresem a fotókat, szerintem rajta lesz a cikkszám😊
G-MANN🍀30-12-2023 10:26:53 // 33293
Igen, az is bekerült 😁
Piritu - 1.000.00030-12-2023 08:25:23 // 33292
A gyári konfigban van egy lehajtható akasztó is a csomagtartó tetején. A szatyrokat fincsin rá lehet akasztani :-)
Shadin29-12-2023 23:49:40 // 33291
Patent az autó, szerkezeti baja nem nagyon lehet, de úgyis viszem szervizbe, majd ránéznek
WarbiRunner (Gyuri)29-12-2023 23:41:42 // 33290
Hát... vagy nézesd át a futóművet és a gátlókat.
WarbiRunner (Gyuri)29-12-2023 23:40:20 // 33289
A kaszni dőlés lehet hogy nagyobb mint amit megszoktál. Egy egyterű ha sportos akar lenni, nem dőlhet, mert fentebb van a súlypont. A Ti 159 szintén elég kicsit dőlt és kőkemény volt. A Giulia azért bedől a kanyarban, de tényleg ízlés kérdése ez.
Versenypályára tényleg puhának mondanám, de egyébként nagyon instant és jól reagál. Kinek mi. Nekem a 159 Ti volt irtó lassú reakciójú és fölöslegesen kemény, ez a puhább, de 'ideges' meg nagyon tetszik. Szép összehangoltan, könnyeden mozog. Szerintem rákapsz hamar.
Remélem, sajnálnám, ha nem jönne be az autó..
Versenypályára tényleg puhának mondanám, de egyébként nagyon instant és jól reagál. Kinek mi. Nekem a 159 Ti volt irtó lassú reakciójú és fölöslegesen kemény, ez a puhább, de 'ideges' meg nagyon tetszik. Szép összehangoltan, könnyeden mozog. Szerintem rákapsz hamar.
Remélem, sajnálnám, ha nem jönne be az autó..
Shadin29-12-2023 23:33:46 // 33288
Ahhoz tudnám hasonlítani mintha nem lenne benne hátsó keresztstabilizátor.
Shadin29-12-2023 23:06:41 // 33287
Hirtelen manőverre reagál sztem idegesen, ha szépen teszem ívre akkor nem,
dehát ez más autóra is jellemző. Kap 4 db Bilstein B6-ot. 🤣
dehát ez más autóra is jellemző. Kap 4 db Bilstein B6-ot. 🤣
Shadin29-12-2023 23:04:08 // 33286
USA - ban AGM-nek írják de nem egyértelmű.
MES-ben nincs definiálva esetleg?
Fordnál lehetett az IBS-t konfigurálni,
még a max. töltési %-ot is.
MES-ben nincs definiálva esetleg?
Fordnál lehetett az IBS-t konfigurálni,
még a max. töltési %-ot is.
Shadin29-12-2023 23:00:29 // 33285
Köszönöm, nem gyári akkuból van javaslat?
Liquid29-12-2023 22:59:29 // 33284
aksi, az S/S-t ne sajnáld :)
Hogy milyen van benne az jó kérdés, én nem tudtam egyértelműen kideríteni.
Hogy milyen van benne az jó kérdés, én nem tudtam egyértelműen kideríteni.
SD29-12-2023 22:35:00 // 33283
Akku lehet szar, de lehet kiiktató elektronika a SS kapcsoló mögött is.
Ha az ablakfűtés sem megy gyanúshogy akku.
De mivel 100k érdemes kiméretni.
Futómű:
Nekem elsőre izgágának tűnt, oldalszeles autópálya menetben. De mint kiderült csak óssze kellett szoknom a kózvetlen kormány áttétellel.
Billegés csúszós úton gáznál lehet mikor egyik másik oldal forog el.
Kanyarban nem jellemző hogy elbizonytalanodik, de erre is rá kell érezni hogy mert tud kelletlenül viselkedni ha béjembésen akarja az ember belevágni a kanyarba abból nem kér. De ha belesimítod aztán íven gáztadsz és betapad azt nagyon tudja:)
Vagy letilt a csába ha csúszik:D
Ha az ablakfűtés sem megy gyanúshogy akku.
De mivel 100k érdemes kiméretni.
Futómű:
Nekem elsőre izgágának tűnt, oldalszeles autópálya menetben. De mint kiderült csak óssze kellett szoknom a kózvetlen kormány áttétellel.
Billegés csúszós úton gáznál lehet mikor egyik másik oldal forog el.
Kanyarban nem jellemző hogy elbizonytalanodik, de erre is rá kell érezni hogy mert tud kelletlenül viselkedni ha béjembésen akarja az ember belevágni a kanyarba abból nem kér. De ha belesimítod aztán íven gáztadsz és betapad azt nagyon tudja:)
Vagy letilt a csába ha csúszik:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
468
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?