Forum >> Giulia

RomeoOne01-01-2024 21:05:42 // 33339
Dízel az a Doblo? Nekem az 1.4 T-jet Bravo-nak is olyan semmi motorfékje van, hogy lejtőn még 3-asban is gyorsul...
Piritu - 1.000.00001-01-2024 20:39:43 // 33338
Dombon lefelé a Veloce se "vitorlázik" sebességben marad, elvileg van motorfék.
A gyakorlatban itt a sitkei dombon ez azt jelenti hogy a dombtetőn 90-nél lelépve a gázról 100-al érkezek meg a domb aljában a falutáblához, az 1,4 16V-s Dobloval meg 60-al.
RomeoOne01-01-2024 20:07:57 // 33337
Én egyszer Miskolcon vettem észre, ahol ilyen nagyon meredek utakon gurulgattam, hogy lefelé motorféket kapcsolt. Nem tudom, hogy mi a dolognak a mechanizmusa, de tud ilyet is. Máshol eddig nem tűnt fel a dolog. Ehhez mondjuk némileg hozzájárulhat, hogy én hegynek lefelé is a gázt szoktam nyomni :DDD

Kéne a középső kijelzőre egy műhorizont és akkor lehetne tesztelgetni ezt.

Mondjuk, az nagyon király lenne, ha mondjuk a G-Force mérővel át lehetne lapolni egy műhorizontot. Akkor benyomnám max hangerőn a Danger Zone-t és Flow! :D
Shadin01-01-2024 18:17:54 // 33336
Na ezt jól kipróbálom manuálban.
Shadin01-01-2024 18:06:05 // 33335
JTS is pont így melegíti a katalizátort :-)
Piritu - 1.000.00001-01-2024 17:38:51 // 33334
Neked még valamennyi van mert az N-ed még N.
A koromszűrőt úgy égeti ki hogy motorfék üzemben levegőt ad neki. Melegnek elég meleg, fűteni nem kell csak levegő kell az égéshez.
Reggel amikor elindítod érdekes, morgós hangja van olyankor fűti fel a rendszert. Ugyan ez a hang van egy hosszabb lejtmenetnél is amikor nincs motorterhelés.
Piritu - 1.000.00001-01-2024 17:21:46 // 33333
A 19-es Superrel megjártam a Grossglockner-t, lefelé lófütty volt a motorfék. Főleg a 2.0 TS-hez képest.
A Veloce N-ben meg ki is teszi üresbe ha az ember lelép a gázról. A D-t a hétköznapokra kicsit túlzásnak tartom. Főleg a pékek miatt, minden sarkon mérnek már...
Mindegy megszoktam, ez van.
Shadin01-01-2024 17:18:46 // 33332
Nem érzem, hogy ne lenne motorfék.
G-MANN🍀01-01-2024 17:14:57 // 33330
Ahol én járok, itt-ott hepehupa, jobban használható, a Super leérne sztm, vagy nem merném olyan dinamikusan használni
G-MANN🍀01-01-2024 17:13:20 // 33329
2019-ben még volt motorfék, 2021-ben N-ben, ha csak gurulok és leveszem a lábam a gàzról, akkor nekem nincs motorfék, de D-ben szerencsére van😁
Piritu - 1.000.00001-01-2024 17:10:43 // 33328
Nekem jobban tetszett alacsonyan :-(
Piritu - 1.000.00001-01-2024 17:09:02 // 33327
Kösz a javítást, elírtam :-(
G-MANN🍀01-01-2024 17:07:06 // 33326
14 mm, mindenen is átmegy és nem ér le az orra, álom!🤩
Piritu - 1.000.00001-01-2024 17:02:49 // 33325
Mindössze annyi hogy nincs motorfék mert aközben regenerál.
Shadin01-01-2024 16:49:08 // 33324
Az enyém már biztosan részecskeszűrős, mi ennek a hátránya?
Lev01-01-2024 16:39:06 // 33323
Köszönöm szépen!:)
RomeoOne01-01-2024 16:37:23 // 33322
Gratula az új vashoz!
RomeoOne01-01-2024 16:26:56 // 33321
Ezek 18-as kerekek. Ilyen pl. Gyuri télije is.
Piritu - 1.000.00001-01-2024 15:56:23 // 33320
2017.03.10. Super, valószínűleg 19-es kerekekkel:
Piritu - 1.000.00001-01-2024 15:49:34 // 33319
A Superem 18-as kerekekkel:

A tied magasabbnak tűnik.
WarbiRunner (Gyuri)01-01-2024 15:27:08 // 33318
automata volt a 2.2. Egy manuálist is vezettem aztán, az is más volt picit. Annak a hátsó futómű pl keménynek tűnt, ütött vert a keresztbordákon.
WarbiRunner (Gyuri)01-01-2024 15:22:39 // 33317
B.Ú.É.K.! Évjárat függő, hogy melyik milyen magas. A korai Super-ek a legalacsonyabbak. Amit először próbáltam, manuális 2.2-est, az nagyon alacsony volt, és teljesen fura volt a kormányzása lassú tempón. Szerintem a frissítések során kb egy magasságra hozták a Q4 és RWD verziókat, és biztos hogy hangoltak a kormányzáson is. Nem hinném hogy a laptimingban tesztelt Q4 és egy Super között olyan hatalmas különbség lenne futómű keménységben. Ami időeredményben is látszik, az a q4 és a plusz lovak előnye szerintem. Ennek a futóműnek, kaszninak ez a 200 ló laza ujjgyakorlat, kb kitolhatod a szemét, és simán megcsinál mindent. Egy autóversenyzőnek gondolom ez a 'sótlan'.
Shadin01-01-2024 14:02:42 // 33315
Magasabb a Q4, de az enyém sem túl alacsony.


Shadin01-01-2024 13:36:10 // 33314
Én nem nagyon szoktam nézni ezt a csatornát, mert bár biztosan szuper sofőrök, meg ismerik a pályát és egyesek szerint még pártatlanok is, de szerintem nagyon nem konzekvensek. Pont az utóbbi évek Giulia, Stelvio tesztjeiknél pl. számos olyan van, mintha kettős mérce lenne, vagy nem emlékeznek a korábbi körökre, autókra.

Érdekes számomra, hogy a 200 lovas Giulia 2.0 RWD tesztjénél nagyon puhának tartották a futóművet és egyik sem tudott elindulni az autóval, nem tudom miért. Majd a puha futómű mellett olyat is mondtak, hogy nem tudja levinni aszfaltra ezt az erőt (sem).
Majd a Veloce-val rávertek ~3mp-et és fikázták a kemény futóművet, ami biztosan közrejátszott pozítívan a köridőben. Itt érdekes még, hogy orrtolósnak jellemzi a Q4-et...
Shadin01-01-2024 13:28:42 // 33313
Én is azt fogom tenni, újévi fogadalom volt, hogy nem konfigurálom át túlzottan :-)
Piritu - 1.000.00001-01-2024 13:02:47 // 33312
Mondjuk a Super után feltűnő hogy a Veloce magasabb...
Itt jól látni hogy mennyivel magasabban van a tükör.
RomeoOne01-01-2024 12:44:32 // 33311
BÚÉK mindenkinek!

Shadin:
Igen, ez egy érdekes kérdés. Ebben a vidiben először azon lamentálnak, hogy magas a kocsi és ez hátrány lesz ezen a pályán. Aztán meg az a baj, hogy kemény a futómű... Nehéz ezt hova tenni. Mitől függ ez, hogy milyen lábbal kelnek fel? Vagy van valami egyéb, pályaautózással összefüggő kontextus, amit ők magától értetődőnek gondolnak és nem fejtenek ki? Én nem tudom...
G-MANN🍀01-01-2024 12:41:41 // 33310
Semmi sem nem jó soha sem nem...😁🙈
Én élvezem így ahogy van.
BÚÉK!
Shadin01-01-2024 10:19:01 // 33309
Amikor meg a Veloce-t futtatták, akkor meg az volt a bajuk, hogy kemény D-ben a futómű:
Laptiming Veloce 1
Laptiming Veloce 2

Azért ez szép:
SD31-12-2023 21:36:10 // 33308
Alfázásban gazdag, boldog km-eket és BUÉK 2024!!!
SD31-12-2023 21:35:07 // 33307
Nekem meglepő volt a tudat hogy a hátsó futóművet szábdekosan hangolják puhábbra hogy kezelhetőbb legyen az autó.
Az első adja az agilitást, de a hátsó a kanyar stabilitást.
Az nekem is feltűnt hogy nem egy bevágom a kanyarba típus de nekem tetszik így, vahlszeg többet is tud mint egy kellemetlenül kemény futóval.

Tanpályán próbálgattuk, a határait. Nem lehet kihozni a sodrából.
Négykerékkel oldalra csúszik ha jól teszed be a kanyarba annyira semleges de folyamatosan megvan a lehetőség hogy játsz a karakterével. Ortolástól seggeldobásig. És nagyon jó hogy ott az elektronika:)
RomeoOne31-12-2023 13:11:14 // 33306
Amikor volt laptiming-ben a Super, akkor is ezt a "kritikát" fogalmazták meg, hogy nagyon lágy a futóműve: Alfa Romeo Giulia 2.0T (LapTiming ep. 50)
RomeoOne31-12-2023 13:02:49 // 33305
A videó tanulsága: be kell pipálni a karbonféket az extralistán :D
Shadin31-12-2023 11:35:25 // 33303
Lassúnak tűnik a régi BT-s ELM327 adapterem,
van tuti tipp esetleg a Giuli-hoz?
Shadin31-12-2023 11:34:36 // 33302
Akkor ez ilyen :-)
WarbiRunner (Gyuri)31-12-2023 10:59:09 // 33301
Ugyanitt az enyém:

Itt már a fara moccant picit.
Shadin30-12-2023 16:58:00 // 33300
Köszönöm!
RomeoOne30-12-2023 13:53:51 // 33299
Vagy ez:

RomeoOne30-12-2023 13:40:24 // 33298
Ennyire jó szögből készített képem nincs, de amúgy ahhoz képest a Q is meg tud dőlni eléggé a kanyarban:

RomeoOne30-12-2023 10:42:35 // 33297
Remélem, sajnálnám, ha nem jönne be az autó..

Lehet Shadinnak az lesz majd a Giulia, mint neked volt a 159 xDDD
G-MANN🍀30-12-2023 10:27:33 // 33294
Keresem a fotókat, szerintem rajta lesz a cikkszám😊
G-MANN🍀30-12-2023 10:26:53 // 33293
Igen, az is bekerült 😁
Piritu - 1.000.00030-12-2023 08:25:23 // 33292
A gyári konfigban van egy lehajtható akasztó is a csomagtartó tetején. A szatyrokat fincsin rá lehet akasztani :-)
Shadin29-12-2023 23:49:40 // 33291
Patent az autó, szerkezeti baja nem nagyon lehet, de úgyis viszem szervizbe, majd ránéznek
WarbiRunner (Gyuri)29-12-2023 23:41:42 // 33290
Hát... vagy nézesd át a futóművet és a gátlókat.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.