Forum >> Giulia

RomeoOne03-09-2024 15:36:57 // 36730
Tudni kell nemet mondani. Én nemet mondok az Alfa hülye kérésére :D
Amúgy jó ócska rendereket tettek be illusztrációnak.
SD03-09-2024 15:27:20 // 36729
WTF, azalfa azt mondja szeptemeberben ne moss autót:D

Még jó hogy augusztus végén lemostam 2x egymás után, egynap:D:D:D
Jó akkor be is rakom a garázsba.. én koszos autóval, hát a kosz karcolja meg:D
Nóóómális?
quash03-09-2024 14:49:58 // 36728
Egy hét Dánia:



Mindenhol a megengedett határán, autobahn-on ~160, én is meglepődtem rajta!
berobbantam03-09-2024 14:42:12 // 36727
Hello
Úszónyerges féknél mindíg a belső oldalt érdemes nézni.Ott valamiért jobban kopik a betét is.Amugy én bármelyik autóm lemosom másnap tiszta vakrozsda a tárcsa.Mondjuk ez nincs hatással a fékre sem hang sem teljesítmény szempontjábol.És le is kopik az első fékezéskor.Nálad valami nem kerek.Lehet hogy szorul a nyereg.
SD03-09-2024 14:39:47 // 36726
van még ez a J cső beiktatás is, de ahhoz szét kéne furkálni a csövet..
SD03-09-2024 14:38:38 // 36725
Na mai tapasztalatok:
- ha N módba rakom városban is elviselhető, és a fogyi is megköszöni 9.5 nem 13:D
- kívülről mindenki akinek mutattam tetszik hidegen hangos, de utána mint a kiscica
- én belül feszült vagyok hogy miért ilyen hangos az autóm de szokom:D

Néztem technikákat, megoldásokat amivel az utastéri drone effektus csökkenthető.
Nyilván akik ezekhez fordulnak azoknak nem ezen a szinten van problémájuk...

Kirpóbáltam városban 9-esen autópáláyn 13-15 lehet hallgatni klasszikus zenét tehát túl hangosnak nem modnanám inkább értelemteln hogy miért brummog erősebben 2000-3500 között mint utána.

Mágikus megoldások:
- gyári közép cső visszarakása, majd megvizsgálom a lehetőséget
- kipufogó vég integráltról, csővégű megoldás, szerintem ott röfög be a leghangosabban
- kipufogó, vagy dob bandázsolása, kvázi elhangolja a rezgő közeget..
- N mód használata városban
- megszokás és örülés:D
SD03-09-2024 14:34:15 // 36724
egy elromlott DPF-et kiütni az más, mint egy jót:)))
De Downpipe hívők monják hogy a DPF íve csúnya, beleütközik a gáz..
A downpipe szebbem kanyarítja, ha nem sportkatalizátoros akkor valamivel olcsóbb..
SD03-09-2024 14:33:02 // 36723
ez így most a fotón úgy néz ki mint azok az autók amit a kertvégében ástak ki..
Shadin03-09-2024 10:59:38 // 36721
Márkaszervizes fékerővizsgálatttal igazolható lenne egy garos hiba.
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2024 10:34:46 // 36720
Ezért makacskodok tovább, hogy ez garis téma. Mérések alapján ebben a fékben még rengetegnek kellett volna lenni, legyalább még egyszer 30e km-nek. Ez is volt az egyik cél a nagy fékkel. Kisebb kopás, nagyobb hőkapacitás. Egyáltalán hogy alakulhat ki ilyen korrózió egy működő fékrendszeren? Nem állt az autó hónapokat, de talán max az egy hét volt amit pihent pl amíg nyaraltunk. Nem lehet hogy a nyereggel van valami? Én továbbra is azt érzem, hogy amikor nem morog, akkor nagyobbat bólint mint kéne. Nagyobb tempón kezd el morogni, akkor nem is bólint annyira. Plusz megszűnt a kikanyarodásoknál a határozott fékkel esp. Ez mostanában tudatosult, hogy nincs az az oldalba b-szós érzés mint régen, csak a gázelvételt érzem amikor már nagyon megy keresztbe. Szerintem ez a hátsó fék kb egyáltalán nem fog. És mint így, nem kopó alkatrész, mert sose fog elkopni XD Csak az első, de az rohadtul hamar.
Shadin03-09-2024 10:11:11 // 36719
Nagyon nem szép és nagyon nem így kéne kinézzen, ennél sokkal szebb volt a kopottabb cucc amit az enyémből kidobtam 48e km-nél :-(
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2024 10:03:42 // 36718
Mindezt mindkét oldalon 7mm fölötti fékbetét vastagsággal (a gyári 10mm) és átlag 0.2mm tárcsa váll mellett oldalanként. 1mm oldalanként a max megengedett kopás.
És most emiatt ki kell hagynom megint egy jó kis autózást.
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2024 09:59:17 // 36717
Hiába tűnt kívül már jónak a fék, csak egyre jobban morgott. Alámásztam.. szép mi?
WarbiRunner (Gyuri)02-09-2024 19:00:20 // 36715
Csak fél komolyan gondoltam. Pár év és öreg autók lesznek, nem lesz gond átbökni XD
Nyilván én sem ütném át, nem bántom a gpf-et. Ettől még hangra, nyomatékra, motorfékre megoldást adna.
Shadin02-09-2024 17:24:14 // 36714
retek drágán adják a leömlőket, gondolom csak úgy senki nem ütné át
WarbiRunner (Gyuri)02-09-2024 17:11:02 // 36713
Ugye ugye, és egy kis bit piszka és a motorfék is előkerül.
SD02-09-2024 17:08:43 // 36712
mondjuk ez egy értelmes dolgonak hangzik mert ezt cska méréssel lehet megmondani..:P :D és a gyári rednszer is egy dob meg egy cső, csak a frány DPF kavar ott elől
WarbiRunner (Gyuri)02-09-2024 17:06:52 // 36711
Hátul pedig gyári dob.
SD02-09-2024 16:08:55 // 36710
Ez mondjuk a 7k-ba beleforog de egy ilyen van, és azóta sem láttam sehol..
SD02-09-2024 16:08:03 // 36709
Igen erre árulnak célszerszámot is, később érdekes lehet, mondjuk arra pont nem jó.. hogy arrébb toljam mikor az udvarban áll..

de az is izgalmas lehet hogy pl.. gyujtás nélkül hogy fog a fék?:D
SD02-09-2024 16:03:29 // 36708
Tehát azt mondod legyen egyenes cső azt kész:D
Shadin02-09-2024 16:02:57 // 36707
Ez érdekes lehet
WarbiRunner (Gyuri)02-09-2024 15:45:50 // 36706
Haha.. de ez egynégy multiair. Az szívócső befecsis, egész más. Ezerszer jobb a hangja alapból, és tovább forog alapból. 6500-ba úgy szaad bele, ahogy a 2.0 soha. Egy decat után program módosítás nelkül 200 paci, szuszog, morog, tüsszög :-)
És mindez egy ezeréves FIRE blokk alapon, nem könnyű agyonvágni.
WarbiRunner (Gyuri)02-09-2024 15:38:04 // 36705
Szerintem tedd vissza a gyári csövet, gyári hátsó dobot. Add el a tuning cuccot és üsd ki a gpf et egy szép nagy vascsővel. Nem kell ezt túlspilázni XD
Shadin02-09-2024 15:35:51 // 36704
Nekem a GT-hez volt hot swap-os Squadra ECU-m. Amikor kaptam akkor szűz volt, ahogy betettem hozzárendelődött az immo és utána simán cserélgettem.
Shadin02-09-2024 15:34:17 // 36703
Nekem minden gentle, de amikor le van húzva minden ablak és zene szól meg beszélgetnénk, ott zavaró tud lenni.
Shadin02-09-2024 15:31:49 // 36702
A bal oldali patent, a jobb oldali tudom nyomkodni a bak ellenében picit és hallani a zárban némi kattogást ha nyomkodom tenyérrel :-)
SD02-09-2024 15:26:21 // 36701
A tuning rögös útja:D

Mindegy úgy is van ötletem, ha nem begyere, nem bírom akkor szépen fel lesz csiszolva mint az új, és megy eladóba, ha nem tudok megbarátkozni vele, azért kár lett volna kihagyni... de az is lehet, hogy kell 300 ló, rendes gumi, meg direktszűrő az jó lesz:D
Meg még vagy 1000-2000 RPM és hardlimiter:D
Na ez a gari a veterán kor megélésére:D
SD02-09-2024 15:19:45 // 36700
DE tipik abban a tartományban brummog amit a cska nagy hangszórón hallasz ki, vagy fülhallgatóval, tipikusan olyan mint amikor a mélynyomót feltekered egy zenében és szétveri a hangképet.

A motor hangját teljesen elnyomja, nyivákolásnak hallatszik mellette amíg be nem melegszik ilyen mechanikai zörejeket hallok csak, szóval még így nem egész a rendszer valahogy.

De valóban az a első cső lehet ludas, mert az egy bazinagy, bazi könnyű rezonátor.. lehet azt kéne visszacserélni?

Vagy vegyek egy villanyt, és akkor meg jó is hogy hangos:)))
SD02-09-2024 15:16:05 // 36699
Nekem az utastérbe belülre lett egy kellemetelen tipikusan groom hang. Pedig nem testel le sehol a kipu, nem ér hozzá, nem zörög.. össze is nyomkodtam rendesen, szóval nem lukas.. Inkább nekem az az olcsó tunin golf feelin jön be amikor az 1.4-re akarsz rakni egy nagy rendszert.. aztán alapjáraton röfögteted.. hogy érezzék mekkora a gép..
De sajna a multiair pont így van hangolva:D

De teszem hozzá azért pont az elviselhetőség határán belül van, de azért egész nap nem tudom, hegynek föl nem mennék:D Vagy valamit kell még mókolni, az a baj ennyire nem megyot a gép mint amennyire hangos lett így. De az is lehet csak befele:D

És még sok fotóval írtam is a Supersprint-nek hogy eredeti, nem hamisítvány-e, ezt még felszerelés előtt, és igazolták hogy szerintük eredeti.

Bár apró bibi hogy E jele nincs tehát nem legalizálható forgalmiba, de ki az aki észreveszi, ha az égéstermék kezelő rendszer érintetlen, a cső meg cső az eredetiben is, a dob meg burkolt, vég meg az eredeti..

Melegen amúgy alapjáraton teljesen csendes, nyomatékra 2000-3000 között brummog, és felette meg már fordulaton nem hangosodik.
G-MANN🍀02-09-2024 14:44:29 // 36698
Nekem ez nagyon furcsa. Bárki rakott fel eddig Supersprint hátsó dobot (plusz egy sima csőrész hozzá kb az autó feléig előre és álom lett a hang, bent nem zavaró, sőt, kimondottan nyugisan is lehet N-ben, D-ben meg morgósabb lesz. Hidegen beindítva hangos, de az hamar elmúlik, bár én azt a hangot is pozitívan értékelem.
SD02-09-2024 14:29:17 // 36697
ja azt mondta a GPT miért nem regisztrálok be a frómura és akkor megkereshetem magamnak:D:D:D ja köszi:D
SD02-09-2024 14:28:44 // 36696
Na megkérdeztem a GPT-t hogy ECU csere mit jelent gondban.. erre visszaismételte amit mondtam.. , meg pár általános infót.. majd kértem akkor keressen utána a giuliafórums.com-on.. erre hogy techinkai problémája lépett fel...

tényleg eleinte nagyon okos volt de mára a fizetős verzió is olyan mint egy rossz alkalmazott.. ha feladatot tadsz neki és nem csípőből megy akkor rögtön problémázik, vagy félig végzi el:P

A microsoft ezt is lebutította szinte használhatatlanra.. :( nem is tudom minek fizetem..
SD02-09-2024 14:18:48 // 36695
Én abban gondolkozok hogy vennék egy ECU-t, és az kapna cspiszet, de bármikor ha szervízbe kell vinni akkor egyszerűen visszacserélném.

Ezt amúgy is javasolják, csak vissza flash-eléssel, mert ha kap egy gyári frissítést a cspiszre rá nehogy kampó legyen. vezrélő...

De vajon az ECU az csereberélhető tetszés szerint nem kell elfogadtatni, megtaníttatni?
Elvileg a key a BCM-hez van rendelve.. de jó kérdés hogy az ECU az mivel nem tartalmazza ezek aszerint az indításgátlót baj nélkül csereberélhető-e?
SD02-09-2024 14:16:44 // 36694
Még a kipu témához:

érzésem szerint az kellene hogy befele kevesebbet "zengjen" kintről jöhet vissza az nem baj:) De most ilyen zajcsillapító szarokat ragasztgassak már hova vezet az:D

Illetve hogy ilyen hangos lett a gép, tuti rá fogok futni a faszra, tehát kéne plusz paci:D
SD02-09-2024 14:09:57 // 36693
Még annyi hogy ez az állapot úgy állt elő hogy ha jól emlékszem, ahogy állok a mocitető előtt:

a baloldali pont passzentra zár, a jobb oldalit tudom lefele nyomkodni leheletnyit tehát abban maradt játék, de így záródik rendesen, különben nem nyit, vagy ha megferdére behúzom akkor meg bénán áll.

Még előtte volt olyan mikor túl feszesre volt állítva hogy felpattant, tanpályán a rázkódástól, csak az egyik oldal, de pont elég..
Shadin02-09-2024 14:02:14 // 36692
Minden szavad igaz :-)
Shadin02-09-2024 13:59:49 // 36691
Persze hogy az enyémen nincs csak warning. On v. Off, ez utóbbi esetben a narancssárga ikon a műszerfalon világít.
Shadin02-09-2024 13:58:40 // 36690
Nyilván nem igaz...
RomeoOne02-09-2024 13:41:39 // 36689
Én, ha kicsit belejövök, akkor rugdossa a féket, gyorsan fel is szokott kúrni és rakom át R-be. Pedig nem feltétlenül akarnék R-ben menni, de a váratlan gépi fékrugdosásnál nincs rosszabb.
SD02-09-2024 13:35:19 // 36688
Szerintem nekem warning-on van, vagy nem szoktam annyira megközelíteni autókat hogy belefékezgetne.

Ha tempomattal mész akkor benne van hogy belefékez, de nem is kapcsolok olyan esetben tempomatot ha ilyen sávváltós városi gyötrelem megy.

Ha én vezetek akkor warningot már kaptam többször, jellemzően lekanyarodó autók miatt, de belefékezést egyszer sem. De majd megnézem, én nem állítottam át rajta semmit.
SD02-09-2024 13:33:37 // 36687
Na felolvastattem az OSX olvasórobotjával a hazudó robot szövegét:D:D
Amúgy mindig meglepődök milyen értelmesen beszél, de azért ő egy nyelvi mintákon tanult robot, a sok szakmainak tűnő javaslat ezen interneten fellelhető infók ismétlése.
RomeoOne02-09-2024 13:32:13 // 36686
Azt be lehet állítani permanensen csak warning-ra? Nem olyan, mnit a start-stop, hogy mindig visszaáll?
SD02-09-2024 13:05:30 // 36685
Nekem az jött le az állítgatás alapján:

- bovdenhez nem nyóltam, de a zárakat be tudod zárni úgy is hogy fel van nyitva a géptető, nézd meg ha úgy i lötyög akkor más bibi van.

- a zár alsó részén én nem állítottam, csak a felső U alakú vas magasságán és a gumibabákon

- a kereskedésben úgy állítják be hogy szépen fusson a vonal, ez valójában pont alávezeti a szelet és ezért lobog..

- ha az úvasakat beállítod úgy hogy pont rákpjon és 1-2mm-el a lökös alá záródjon akkor már nem lötyög

- a gumibabát meg addig kell feszíteni hogy még pont be tudd zárni nagyobb nyomkodás nélkül, vagy lendületből...

- a beállítási folyamat alatt lehet olyan eset hogy megragad itt ott. nekem is volt, azóta meg jó..
SD02-09-2024 13:02:40 // 36684
Nekem is csak warning-on van.. talán egyszer fékezett bele komolyabban a tempomat, mikor be akart jönni a sávoba valaki.. egyépként ha én nyomom akkor csak fütyül..
Shadin02-09-2024 12:33:52 // 36683
"I routinely disable the forward collision braking feature and set it at just 'warning' with sensitivity set at medium. I haven't had this symptom happen since."

:-(

Veszek egy woodoo babát...
Shadin02-09-2024 11:27:39 // 36682
Együtt változik az is a hangulatfény erősségével.
Shadin02-09-2024 11:25:59 // 36681
Újrakalibráltam, mindkét zár rendesen zár, a kar lötyög.
Ha a zár fogadót előrébb tolom, akkor a kar is közelebb kerül a helyére. de a tetőn a zárnyelvet is előrébb kellene tenni, azt nem tudom lehet-e, majd megnézem. Qrva meleg van.
Az is biztos, hogy a gumi támasztóbaknak is jelentős szerepe van a beállításnál, kvázi az határozza meg a géptető helyzetét és ahhoz kell igazítani a zárnyelv magasságát (mélységét?)
Még az is biztos, hogy ez is olasz, képtelenség a sárvédőhöz és a lökhárítóhoz is beállítani, vagy az egyikhez, vagy a másikhoz állítod be. (Nem, nem volt törve, csak kekec vagyok)
Arról már ne is beszéljek ugye, hogy a gumibakok magassága nem egyforma a két oldalon, ha a lökhárító éléhez akarom illeszteni a géptető magasságát :-(
Mindenkinek meg van a keresztje, némelyeknek több is :-(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.