Én is el kellett, hogy menjek a fehérrel. Pénteken volt külső-belsőn, tehát a dzsuvába a Multiplával vagy a Minivel kanyarogtam, dehát hó+q4 ugye… menni kellett!
Nekem tetszett! Hülyebiztos. A Dunlop nagyon megáll. Viszont ha megérzed, hol veszi el az elektronika, akkor minden kanyart tudsz egy olyan 30 fokos szögben lapjával, de erőből venni. Így kanyarodtam ki még a Nagytétényi útra is a Mekinél a Jókairól a sok mazsola közt. Rám is kerregett a rendőr :D
Forum >> Giulia
Zselé24-12-2023 08:42:30 // 33211
SD24-12-2023 00:59:11 // 33210
nem keresztet vetek és nem szotyizok, nem tudom mit piszkálom a szám a videón :D
SD24-12-2023 00:55:08 // 33209
Na tehát következő képp folyt a tesztelés, kizárólag a családi géppéjármű képességeinek szélsőséges időjárás közepedte való megismerése céljából, biztosúr kérem:)
Tehát előbb kipróbáltam A módban igazából szine mintegy miben van D-ben kicsit hamarabb szúszik, de így se úgyse enged igazából vadulni az elektronika.
De azért lehet ökörködni, így is élvezetes, a hátsókerék jó móka, a féknek előbb-utóbb szaga lesz ha nyomkodod, a gázt havon :D
De ha leszedjük az akkusaru-t 5 sec-re akkor ugye kiíródik minden hiba.
- abs megy
- kéziváltó megy
- csak N módban működik nincs dinamic
- innentől nem fékezget bele
- nincs nyomatékvektoring
- nem Q2 a difi sztem
Kanyarban szépen el tudja dobni a farát, én úgy vettem észre, ha megy minden elktronika akkor tényleg bele korrigál komolyan, ha nem megy semmi akkor is kb. annak a 80%-át tudja futóműből, tehát ennyire jó az autó, betapad gyorsul lassul:)
Ami látszódik hogy nem egy drift autó, ha megvan a tapadás az erőssen meg is marad, kihozni a sodrából nem könnyű és akkor viszont megy minden fele, de egészen szélsőséges esetig össze lehet szedni, persze betonon ez gyorsabb lenne:D
egy kis körözés
Tehát előbb kipróbáltam A módban igazából szine mintegy miben van D-ben kicsit hamarabb szúszik, de így se úgyse enged igazából vadulni az elektronika.
De azért lehet ökörködni, így is élvezetes, a hátsókerék jó móka, a féknek előbb-utóbb szaga lesz ha nyomkodod, a gázt havon :D
De ha leszedjük az akkusaru-t 5 sec-re akkor ugye kiíródik minden hiba.
- abs megy
- kéziváltó megy
- csak N módban működik nincs dinamic
- innentől nem fékezget bele
- nincs nyomatékvektoring
- nem Q2 a difi sztem
Kanyarban szépen el tudja dobni a farát, én úgy vettem észre, ha megy minden elktronika akkor tényleg bele korrigál komolyan, ha nem megy semmi akkor is kb. annak a 80%-át tudja futóműből, tehát ennyire jó az autó, betapad gyorsul lassul:)
Ami látszódik hogy nem egy drift autó, ha megvan a tapadás az erőssen meg is marad, kihozni a sodrából nem könnyű és akkor viszont megy minden fele, de egészen szélsőséges esetig össze lehet szedni, persze betonon ez gyorsabb lenne:D
egy kis körözés
SD23-12-2023 22:35:11 // 33208
Zselé23-12-2023 12:22:14 // 33205
Shadin23-12-2023 10:54:56 // 33202
Shadin23-12-2023 10:53:57 // 33201
Engem megoszt kicsit, sztem nem egy tipikus Alfa felni, majd meglátjuk téli marad-e vagy nyári lesz belőle.
Zselé23-12-2023 09:42:44 // 33200
Nagyon szép, gratula! Nekem ez az egyik kedvenc felnim :)
Shadin23-12-2023 09:42:22 // 33199
Köszönöm, remélem úgy lesz!
Fornitore23-12-2023 08:46:32 // 33197
Sok boldog kilométert és balesetmentest utazást kívánok nektek.
Peti16V23-12-2023 00:04:33 // 33196
Gratulálok, nagyon szép az új vas! 😊
Peti16V23-12-2023 00:01:45 // 33195
Neked és a többieknek is köszönöm!
Imádom ezt az autót, álom vele minden egyes méter. Két offos (kisebb kategóriás) csereautóm volt amíg nélkülöznöm kellett az Alfát, nagyon jól el lehetett jutni velük A-ból B-be, de bármikor szívesen átadtam volna a kormányt, mert nulla vezetési élményt adtak. Könnyű a (nagyon) jót megszokni, aztán egy idő elteltével ez lesz a “normális”, de át kell ülni másba, hogy utána megint feltűnjön, hogy ezek a Giuliák zseniálisak! 🥰
Imádom ezt az autót, álom vele minden egyes méter. Két offos (kisebb kategóriás) csereautóm volt amíg nélkülöznöm kellett az Alfát, nagyon jól el lehetett jutni velük A-ból B-be, de bármikor szívesen átadtam volna a kormányt, mert nulla vezetési élményt adtak. Könnyű a (nagyon) jót megszokni, aztán egy idő elteltével ez lesz a “normális”, de át kell ülni másba, hogy utána megint feltűnjön, hogy ezek a Giuliák zseniálisak! 🥰
SD22-12-2023 21:33:53 // 33194
SD22-12-2023 21:32:12 // 33193
Én egész nap meséket irattam a chatgpt-vel meg illusztrációkat rajzolt meg színezőket a gyerekeknek, szerintem már holnap ki is tiltanak onnan...
mondtam is neki, most elmentek a gyrekek vacsorázni jöhetnek a pucér nős képek, erre error:D
szerintem én már nem iszok:D
mondtam is neki, most elmentek a gyrekek vacsorázni jöhetnek a pucér nős képek, erre error:D
szerintem én már nem iszok:D
RomeoOne22-12-2023 21:27:54 // 33192
Nem... Igen... Az ellen nem véd...
Zselé22-12-2023 21:04:10 // 33191
Hidraulilag… “a vízbű veszi ki az oxigént. Teccik érteni?! Kérem, kapcsolja ki…” :D
Kazes☻22-12-2023 21:00:26 // 33190
No és hol van még karácsony... mondjuk én is már a leteszteltem az ünnepi bort! 😅
RomeoOne22-12-2023 20:51:15 // 33189
Na mindegy, a végső hőelnyelő a levegő, a Q-nál meg a ködlámpa helyén is hűtők vannak, még ha technikailag az nem is az intercooler, hanem a víz, ami az intercoolerre megy. De fenntartásokkal kell már fogadni, amit mondok, mert be vagyok b.szva :DDDDD
WarbiRunner (Gyuri)22-12-2023 20:46:53 // 33188
Vizes intercooler van a 2.0-ban és a QV-ban is. Azt levegővel már nem kell hűteni, gondolom, vagyis csak a vízhűtőnél.
WarbiRunner (Gyuri)22-12-2023 20:41:56 // 33187
Szépek! 😄
SD22-12-2023 20:19:00 // 33186
Valami lik van ott, de nem tudom konkrétan hova megy, a 2.0 Giulia intercoolere ha jól tudom a motor oldalán van, és vizes, vagy az más?
De szóval nem ott oldalt mint gondolom a Q-nak a hengersoronkénti cooler.
Jaj de olvastam valamit hogy a Stelvion van ilyen cooler, vagy valamelyiken és azt be is szokták építeni a komolyabb tuningokhoz.
Cooling system
na de ez meg a QV-jé
hmm

De szóval nem ott oldalt mint gondolom a Q-nak a hengersoronkénti cooler.
Jaj de olvastam valamit hogy a Stelvion van ilyen cooler, vagy valamelyiken és azt be is szokták építeni a komolyabb tuningokhoz.
Cooling system
na de ez meg a QV-jé
hmm

SD22-12-2023 20:12:18 // 33185
Hát elvileg a ködlámpa a közvetlen előtted lévő utat világítja meg, azért nem erősebb fénnyel hanem közelre, mert erősebb fény csak a ködöt fehéríti, de hogy ne ess be az árokba azt max az út szélének megvilágításával tudod elérni, ha már múgy is gyökkettővel mész, mert az orrodig látsz. Én úgy tudom kb. ennyi az értelme.
RomeoOne22-12-2023 19:46:39 // 33184
Van. Hátsó :D Elöl meg van 2 beömlő a 2 turbo intercooler-nek. A nem-Q Giuliákon van? :P Pedig hasznos feature, gyakrabban van rá szükség... Minden gázadáskor érezteti áldásos tevékenységét :DDD
Egyébként valaki el tudja magyarázni, hogy miért is olyan fontos az első ködlámpa? Az elmélet szerint alacsonyan kell lennie, és "átvilágít a köd alatt". Nem tudom ki hogy van vele, én sosem éreztem azt, hogy ködben a ködlámpa segítségével mennyivel jobban látnék... Az út szélét látom jobban ,mert megvilágítja jobban széleket.
Egyetértek SD-vel, hogy a kanyarfény környékén kell keresgélni ez után. A Bravom is kanyarfényként használja a ködlámpáit, a Skoda Octavia-k is. Ezekkel van tapasztalatom, de gondolom hosszabb a lista.
Még egy adalék ehhez, hogy a ködlámpának hol a helye (és így a fényszóróban is elhelyezhető-e -> kanyafrény) a 147-esemben anno nagyon meglepődtem, hogy amire azt hittem, hogy a ködlámpa, az az index volt és ahol az indexet sejtettem volna, ott van a ködlámpa. Akkor ezt hogy csinálták? A digó tudomány különbözik a világ többi részének tudományától? :D

Egyébként valaki el tudja magyarázni, hogy miért is olyan fontos az első ködlámpa? Az elmélet szerint alacsonyan kell lennie, és "átvilágít a köd alatt". Nem tudom ki hogy van vele, én sosem éreztem azt, hogy ködben a ködlámpa segítségével mennyivel jobban látnék... Az út szélét látom jobban ,mert megvilágítja jobban széleket.
Egyetértek SD-vel, hogy a kanyarfény környékén kell keresgélni ez után. A Bravom is kanyarfényként használja a ködlámpáit, a Skoda Octavia-k is. Ezekkel van tapasztalatom, de gondolom hosszabb a lista.
Még egy adalék ehhez, hogy a ködlámpának hol a helye (és így a fényszóróban is elhelyezhető-e -> kanyafrény) a 147-esemben anno nagyon meglepődtem, hogy amire azt hittem, hogy a ködlámpa, az az index volt és ahol az indexet sejtettem volna, ott van a ködlámpa. Akkor ezt hogy csinálták? A digó tudomány különbözik a világ többi részének tudományától? :D

SanyiJTD22-12-2023 19:26:46 // 33183
Azért manual, mert ilyen volt. Ilyen egyszerű :D Hirtelen jött autó vétel, egyáltalán nem volt tervben. Ez volt ,ami tetszett, jó kiállása volt. Szürke ,fekete autót nem akartam. Se olyat ami nem bőrös. Hogy automata, vagy manual ,teljesen mindegy volt. Egyedül a lámpája nem tetszett. De úgy gondoltam megnézem, ha jó, megveszem. Sérülés mentes, holland cégben volt, pályázós autó, vezetett szervízkönyvel, nulla kopással a beltérben. Nem rossz árral. Megvettem. Kb ennyi a story.
G-MANN🍀22-12-2023 19:15:42 // 33182
(anno a céges 2007 525i manuál volt nekem ilyen érzés)
SanyiJTD22-12-2023 19:05:15 // 33181
Szerencsére évi 2-3x megyek agyérgörcsöt kapni a fővárosba, így pont nem érdekel. De a dugóban biztos bosszantana az kétségtelen. Ennek a váltónak az egyedüli idegesítő tulajdonsága a Bmw-s hátramenet. Nincs retesz, és Debrecenben egy lámpánál hirtelen 1-est kapcsolva majdnem nekitolattam egy kamionnak…Ennél csak a fosvágen lenyomós hátramenete rosszabb megoldás. Amúgy meg feszes, pontos , jó váltó a Giulia manual.
G-MANN🍀22-12-2023 18:41:02 // 33180
WarbiRunner (Gyuri)22-12-2023 18:11:50 // 33179
Én a Supert se adnám érte. :-) Nem mozgat meg. Innen ha valahova átülnék egyszer szívesen, az egy flat six Porsche lenne. :-)
SD22-12-2023 18:06:59 // 33178
SD22-12-2023 18:02:40 // 33177
Akkor szerintem viszont a kanyarfényeket be lehetne hergelni ködlámpának...
Néztem egy lámpa szétszedős videót és feltűnően nagy hűtőborda van azon a LED egységen, igaz ha nincs rá gomb..
ekkora hűtőborda. van rajta és alig villan néha fel...
És el tudom képzelni hogy így is kiolvasztja magát..
Szóval ez valami hekk..

borda és alkatrészek, érdekes hogy a nappali menetfény ami folyton megy, milyen apró ledek

ez meg a xenon szemöldök, ezért igazából ha már ég a pilács lehet villogtatni, viszont ha nem ég akkor minden villogtatás egy gyújtás:)
Néztem egy lámpa szétszedős videót és feltűnően nagy hűtőborda van azon a LED egységen, igaz ha nincs rá gomb..
ekkora hűtőborda. van rajta és alig villan néha fel...
És el tudom képzelni hogy így is kiolvasztja magát..
Szóval ez valami hekk..




borda és alkatrészek, érdekes hogy a nappali menetfény ami folyton megy, milyen apró ledek


ez meg a xenon szemöldök, ezért igazából ha már ég a pilács lehet villogtatni, viszont ha nem ég akkor minden villogtatás egy gyújtás:)
G-MANN🍀22-12-2023 17:59:54 // 33176
De ne értsd félre, ez csak az én véleményem.
Neked bevàlt a manuális, akkor azt kell szeretni. 😊
*ezzel a modell 3-ra cserével magas labdát dobtál fel 😅😉)
Neked bevàlt a manuális, akkor azt kell szeretni. 😊
*ezzel a modell 3-ra cserével magas labdát dobtál fel 😅😉)
G-MANN🍀22-12-2023 17:53:08 // 33175
Nincs is azzal baj, nem városban tökéletes lehet. Budapesten Giulia dízel manuális sztm nagyon nem kellemes. Erre gondoltam.
Automata 2.2d nagyon jól használható, manuális nekem 2017-ben nagyon nem vált be, amikor próbáltam. De ki mit szeret.
Viszont Q4 automata benzint én nem cserélném le modell 3-ra.
Mondjuk Giulia QV kezdeti manuált sem. 😁
Automata 2.2d nagyon jól használható, manuális nekem 2017-ben nagyon nem vált be, amikor próbáltam. De ki mit szeret.
Viszont Q4 automata benzint én nem cserélném le modell 3-ra.
Mondjuk Giulia QV kezdeti manuált sem. 😁
G-MANN🍀22-12-2023 17:53:08 // 33174
Nincs is azzal baj, nem városban tökéletes lehet. Budapesten Giulia dízel manuális sztm nagyon nem kellemes. Erre gondoltam.
Automata 2.2d nagyon jól használható, manuális nekem 2017-ben nagyon nem vált be, amikor próbáltam. De ki mit szeret.
Viszont Q4 automata benzint én nem cserélném le modell 3-ra.
Mondjuk Giulia QV kezdeti manuált sem. 😁
Automata 2.2d nagyon jól használható, manuális nekem 2017-ben nagyon nem vált be, amikor próbáltam. De ki mit szeret.
Viszont Q4 automata benzint én nem cserélném le modell 3-ra.
Mondjuk Giulia QV kezdeti manuált sem. 😁
Piritu - 1.000.00022-12-2023 17:51:17 // 33173
Keress rá a marketarcon, szoktak használt Alfa kompresszort árulni és már csak a löttyből kell újat venni. Jó hozzá a Homasitás is.
Húbakker, most látom 2020-ban lejárt...
Húbakker, most látom 2020-ban lejárt...
Shadin22-12-2023 17:39:24 // 33172
Ezért hiányzik egy gomb a világításkapcsolóról? :-(
SD22-12-2023 16:59:07 // 33170
Osram, ennyiért én nem szórakoznék valami használt besdzáradt verzióval, ha nincs valami brutál kiszállítási díj rajta ez simán jobb mint a többi ajánlat.
Itt lehet megnézni azt amit adnak hozzá működés közben:P
A mopar-os 30k, nem tudom van-e ezek között különbség térfogatra stb.
Itt lehet megnézni azt amit adnak hozzá működés közben:P
A mopar-os 30k, nem tudom van-e ezek között különbség térfogatra stb.
Shadin22-12-2023 16:47:08 // 33169
Nem defekttűrős gumikat vettem télre, keresek kompresszort, meg purhabot, tud valaki esetleg?
SD22-12-2023 16:13:25 // 33168
Mert Xenonnal már nem adtak ködpilácsot?
Illetve továbbra is az érzésem hogy a Xenon kanyarfényét ködpilácsnak tervezték, akkora hűtőborda van rajta.
Illetve továbbra is az érzésem hogy a Xenon kanyarfényét ködpilácsnak tervezték, akkora hűtőborda van rajta.
SD22-12-2023 16:11:51 // 33167
Igen a lefutott dieselekből lesz legelőször manuális váltóval elektromos "retrofit" :)))
Ez nem összekeverendő a jó állapotú dízelekkel mert én továbbra is azt mondom hogy amelyik karban van tartva mindegy mi hajtja az alfa:)
Ez nem összekeverendő a jó állapotú dízelekkel mert én továbbra is azt mondom hogy amelyik karban van tartva mindegy mi hajtja az alfa:)
WarbiRunner (Gyuri)22-12-2023 15:09:46 // 33166
Vezettem v8-at pár hete :-) Imádni való az a hang, de nekem már fájna ahogy együtt mozog a fogyasztásmérő a fordulatszám mérővel XD
WarbiRunner (Gyuri)22-12-2023 15:07:28 // 33165
De vááárjj. A kiinduló sztoriban egy 5-6 millás villanyautó szerepelt. Nyilván egy 30 milliós autót ha bármilyen hajtással is veszed, azt max magadnak magyarázod meg, hogy költséghatékony. Aki megteheti, azt vesz amit akar, és azzal magyarázza magának ahogy akarja. Itt a Giulia belépő szintje használtan vs. egy villanyautó használtan a kiinduló kérdés, túlnyomóan városi használattal. Szerintem elég valószínű, hogy a villanyossal lesz beljebb, nem is kicsit.
Látva a jövő évi céges villany támogatásokat, nekem pl megfordult a fejemben egy céges elektromos autó városozni. Persze meglátjuk mit hoz 2024 kínálata, mert ha beárazzák a céges támogatást a kereskedők, akkor kb felejtős is. Akkor ötjük a benzint a Giuliettába tovább :-)
Látva a jövő évi céges villany támogatásokat, nekem pl megfordult a fejemben egy céges elektromos autó városozni. Persze meglátjuk mit hoz 2024 kínálata, mert ha beárazzák a céges támogatást a kereskedők, akkor kb felejtős is. Akkor ötjük a benzint a Giuliettába tovább :-)
zgi52122-12-2023 14:59:33 // 33164
nézd a Halogén fényszóród jó oldalát, van ködlámpád is! :) Q-nak van? :)
zgi52122-12-2023 14:57:55 // 33163
lesz még a dízelnek virágkora ne aggódj! :)
zgi52122-12-2023 14:55:39 // 33162
megint a fika! :) pedig de sokan szeretnének azért egy ilyen vacak 2.2D -be átülni és nem csak az Alfás táborból. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
455
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?