Viszont ezzel megoldottad a miért kopik szét a westgate szelep tengelye kérdést, ha bizonyságot nyer hogy az adja a hangot ott kenés nélkül vergődik minden gázadásnál...
És ez tovább erősíti bennem azt a gondolatot hogy ez a motort utálja 2000 alatt a létet, és kínszenvedés úgy használni. Ez a rezgés veri szét minden alkatrészét..
Forum >> Giulia
SD05-09-2024 14:49:56 // 36830
WarbiRunner (Gyuri)05-09-2024 14:26:15 // 36829
Ez a hang, nekem alacsonyabb fordulaton rezonál be, kicsit mélyebb frekin. 1500-nál, ahogy több hozzászólónak. Amúgy 135 lovas MiTo Multiairnél dettó megtaláltam ezt a hangot egy youtube videóban, végül ott is a wastegate lett a megoldás.
WarbiRunner (Gyuri)05-09-2024 14:24:34 // 36828
Igen, valószínűleg a wastegate mechanika tengelye pont annyira lóg, hogy maga a wastegate szelep vergődik a turbó ház kivezető nyílásán. És rájöttem, hogy miért hallom sokszor inkább a szelepfedéltől. Az elengedett levegőt a szelepfedél tetején lévő diverter szelepbe tolja, ott jut vissza a turbó szívóoldalára.
És alul pedig azért hallatszik a motor alja felől is, mert konrétan a turbó háza adja ki a hangot, ami a leömlővel az alu blokkra van csavarozva. Szinte biztos hogy ez a hiba forrása.
Megint neki kéne állni, lerántani a diverter szelepről a visszavezető csövet, ledugózni a szelepet és belehallgatni. A módszer járulékos tuningfaktorára keresgélés közben jöttem rá, van aki ezt a csövet nem hibakeresési céllal rátja le X
És alul pedig azért hallatszik a motor alja felől is, mert konrétan a turbó háza adja ki a hangot, ami a leömlővel az alu blokkra van csavarozva. Szinte biztos hogy ez a hiba forrása.
Megint neki kéne állni, lerántani a diverter szelepről a visszavezető csövet, ledugózni a szelepet és belehallgatni. A módszer járulékos tuningfaktorára keresgélés közben jöttem rá, van aki ezt a csövet nem hibakeresési céllal rátja le X
RomeoOne05-09-2024 14:09:30 // 36827
Kommentekben úgy látom, hogy végülis a wastegate karra vezették vissza a dolgot, ahova már te is eljutottál.
SD05-09-2024 14:09:11 // 36826
Fujj ez undorító hang ez van neked is?
Ami így videóból lejön hogy szerintem ez kívülről jön.. talán..
Ami így videóból lejön hogy szerintem ez kívülről jön.. talán..
WarbiRunner (Gyuri)05-09-2024 13:56:56 // 36825
Ohhh.. már volt aki eddig jutott a hanggal, hogy menet közben a motortérben felvegye.
Nyomon vagyok! A hsz-eknél pedig látszik hogy pont azon az ezerötös fordulaton jön másnak is. Ugyanezt hallom pontosan ami itt fel van véve.
Nyomon vagyok! A hsz-eknél pedig látszik hogy pont azon az ezerötös fordulaton jön másnak is. Ugyanezt hallom pontosan ami itt fel van véve.
SD05-09-2024 11:52:45 // 36824
Királydinnye jobb mint a betyárkörte az biztos:D de racevét persze...
SD05-09-2024 10:44:57 // 36823
Nézzük a jó oldalát ez autóval sokkal rosszab lett volna:)
RomeoOne05-09-2024 09:24:29 // 36822
Tribulus Terrestris? Azt régebben tesztoszteron fokozóként árulták :D
WarbiRunner (Gyuri)05-09-2024 09:16:35 // 36821
Ezzel hagyjál is. Tegnap felpattantam a villanyosított retró csodabringámra, hogy elszaladjak ebédelni. Királydinnye..mond ez neked valamit?
Több mint egy órát toltam 35 fokban, elöl hátul defekt.
Több mint egy órát toltam 35 fokban, elöl hátul defekt.
SD05-09-2024 09:04:47 // 36820
Na megyek biciklire pattanok nehogy piszkos legyen aalfa:)))):D
Aztán megiszok 300 liter vizet:D
Aztán megiszok 300 liter vizet:D
SD05-09-2024 09:03:42 // 36819
SD05-09-2024 09:00:30 // 36818
SD05-09-2024 08:50:44 // 36817
Elsején én is:D 2x:D de az nemér mert akkor még nem csesztettek a kampánnyal:D
RomeoOne05-09-2024 08:36:14 // 36816
RomeoOne05-09-2024 08:30:22 // 36815
Én már 1-én lemostam, és szombat este is le fogom :D
SD05-09-2024 08:26:30 // 36814
Na akkor verda begarázsozva:D aka Alfa mosásmentes hónap accepted:D
Hány napig bírom?:D
Hány napig bírom?:D
WarbiRunner (Gyuri)04-09-2024 22:48:52 // 36813
Dehogy eszi.. Annál egy piros lámpához lassítás is komolyabb igénybevétel.
SD04-09-2024 21:38:13 // 36811
Igaz is az tuti nem fog vason fogni:D
SD04-09-2024 21:37:45 // 36810
Én azért gondolnék a relé kattogtatós eagle f1-es körökre az pont a hátsót eszi:)
Meghőkezelted:)
Meghőkezelted:)
SD04-09-2024 21:35:44 // 36809
Én nemértem most meg halkabnak hallottam hazafele a kiput.. 1x 2x volt az az orros hangja, de a hőre is változik, kezd kulturált lenni.
Arra gomdolok hogy a computer is tanulja ám!
Pl a garázsba feldöccenés most gázfröccs nélkül megy gyárikipu-val mindig rá kellett pöccinteni.
Lehúzott ablakokkal álom:D
Alulról úgy indul hogy hajaj:D
Fent meg kell a csipsz:D
Arra gomdolok hogy a computer is tanulja ám!
Pl a garázsba feldöccenés most gázfröccs nélkül megy gyárikipu-val mindig rá kellett pöccinteni.
Lehúzott ablakokkal álom:D
Alulról úgy indul hogy hajaj:D
Fent meg kell a csipsz:D
lieszko04-09-2024 21:19:29 // 36808
Már 2018-ban is ez volt a széria hátsó lámpa. :-D
A tiéden viszont sokkal-sokkal jobban mutat!
Nagyon sokat hezitáltam, hogy kell-e ez nekem, mert a Misano Blue-n nem annyira mutatós. Végül azért nem bántam meg.
De a piroson akkor is sokkal szebb!
A tiéden viszont sokkal-sokkal jobban mutat!
Nagyon sokat hezitáltam, hogy kell-e ez nekem, mert a Misano Blue-n nem annyira mutatós. Végül azért nem bántam meg.
De a piroson akkor is sokkal szebb!
WarbiRunner (Gyuri)04-09-2024 20:48:36 // 36807
XD De, meghagyom neki az elsőséget. Nekem csak az ötvözetben legyen több szén.
Mondjuk mostmár hátul is okés, mert szénné égett XD
Mondjuk mostmár hátul is okés, mert szénné égett XD
RomeoOne04-09-2024 20:42:10 // 36806
Szóval nekem valami high carbon minőségi cucc kell az tuti.
Szóval nem SD lesz az első, aki karbonféket rakat fel? :DDD
Szóval nem SD lesz az első, aki karbonféket rakat fel? :DDD
G-MANN🍀04-09-2024 20:32:41 // 36805
WarbiRunner (Gyuri)04-09-2024 20:29:18 // 36804
Az egyébként fura hogy hátul volt kopottabb. Tegnap pont azt magyarázta el nekem egy márkaszervizes, hogy a hátsó féket ezek az autók alig használják.
Nálam is elöl fogy jobban a betét és a tárcsa is. Elöl 4mm hiányzik a betétekből, hátul 3mm se. Inkább 2.5.
Egyébként ha maradt volna bármi bizalmam az OEM-ben, a tárcsákat kényelmesen fel is lehetne szabályoztatni. Csak tartok tőle, hogy dupla szopó lesz a vége, pont ugyanígy szétég az első komolyabb terhelésre.
Nálam is elöl fogy jobban a betét és a tárcsa is. Elöl 4mm hiányzik a betétekből, hátul 3mm se. Inkább 2.5.
Egyébként ha maradt volna bármi bizalmam az OEM-ben, a tárcsákat kényelmesen fel is lehetne szabályoztatni. Csak tartok tőle, hogy dupla szopó lesz a vége, pont ugyanígy szétég az első komolyabb terhelésre.
WarbiRunner (Gyuri)04-09-2024 20:23:36 // 36803
Szerinted az OEM beszállító nem az ATE? Nem tudom, rákeresek. Egyébként a környezetemben többen egyáltalán nincsenek elájulva az ATE minőségétől. A BMW-s srácok szerint sem egy nagy csoda, vannak gondok velük.
Shadin04-09-2024 20:13:47 // 36802
48e-nél cseréltem és szerintem a gyári cucc volt még rajta, a hátsó volt jobban kopva. Első betét Jurid volt, a hátsó ATE. Tárcsák meg ki tudja.
Kizártnak tartom, hogy az ATE elkövet ekkora hibát.
Kizártnak tartom, hogy az ATE elkövet ekkora hibát.
WarbiRunner (Gyuri)04-09-2024 20:09:49 // 36800
Ezért kérdeztem tegnap Peti16v-t, hogyki a gyári beszállító, ezek szerint pont az ATE.
A tárcsa egyrészt meg van égve, a betét pedig belegyógyulva. Ezt a diagnózist kaptam ma. Hogy? Ha hegyről lefelé égett meg, akkor az első Brembok miért nem? Ott bólint csak igazán előre és szabályoz le fékerőt hátulról. Szóval nálam az ATE nem játszik, töredék terhelést kapott mint a 330-as Brembo elöl, és mégsem bírta.
Azóta kigugliztam, hogy az első Brembok "high carbon" tárcsák, növelt széntartalmú acélból, sokkal jobb höelvezető képességgel. A hátsók pedig lekvárból vannak tényleg 😅
Szóval nekem valami high carbon minőségi cucc kell az tuti.
A tárcsa egyrészt meg van égve, a betét pedig belegyógyulva. Ezt a diagnózist kaptam ma. Hogy? Ha hegyről lefelé égett meg, akkor az első Brembok miért nem? Ott bólint csak igazán előre és szabályoz le fékerőt hátulról. Szóval nálam az ATE nem játszik, töredék terhelést kapott mint a 330-as Brembo elöl, és mégsem bírta.
Azóta kigugliztam, hogy az első Brembok "high carbon" tárcsák, növelt széntartalmú acélból, sokkal jobb höelvezető képességgel. A hátsók pedig lekvárból vannak tényleg 😅
Szóval nekem valami high carbon minőségi cucc kell az tuti.
Shadin04-09-2024 20:05:11 // 36799
lieszko04-09-2024 19:56:51 // 36798
"- a műanyag tálca ami dob előtt van az is kicsit.."
Ennek az alját belülről kezeltem autóhifihez használatos StP rezgéscsillapítóval.
Minden rombuszba raktam egy-egy darabkát.
Jó játék volt kivagdosni...
Plusz mind a 4 oldalára is ragasztgattam, de nem teljes 100%-os fedéssel.
Nem tudom, hogy ez a kezelés mennyit segített.
Ennek az alját belülről kezeltem autóhifihez használatos StP rezgéscsillapítóval.
Minden rombuszba raktam egy-egy darabkát.
Jó játék volt kivagdosni...
Plusz mind a 4 oldalára is ragasztgattam, de nem teljes 100%-os fedéssel.
Nem tudom, hogy ez a kezelés mennyit segített.
lieszko04-09-2024 19:39:29 // 36797
Én innen vettem:
Ebay kipuff vég
Nem konkrétan a kipufogóról készült a kép, úgyhogy kicsit távoli, de így mutat rajta:
Ebay kipuff vég
Nem konkrétan a kipufogóról készült a kép, úgyhogy kicsit távoli, de így mutat rajta:
Shadin04-09-2024 18:57:13 // 36796
Én ATE-t vettem mindenből körbe és meg vagyok vele elégedve. Ment bele 2400 km.
Cimbi GTI-jében ATE Ceramic volt rettenetesen porolt, meg valamiért nem tetszett neki.
Cimbi GTI-jében ATE Ceramic volt rettenetesen porolt, meg valamiért nem tetszett neki.
Shadin04-09-2024 18:54:47 // 36795
WarbiRunner (Gyuri)04-09-2024 18:53:37 // 36794
Az EBC-t nagyon lehúzzák a fórumokon, és a fékcentrum sem ajánlotta. Majd kitalálom. Ferodo, PowerbStop, Tarox, valamelyik..
Shadin04-09-2024 18:50:09 // 36793
Az enyém így csak a dob Tüv-ös :-)
SD04-09-2024 18:47:18 // 36791
SD04-09-2024 18:41:13 // 36790
És vajon a rottinger-re rá lehet-e aggatni a EBC yellow stuffot?:)))
WarbiRunner (Gyuri)04-09-2024 18:30:25 // 36789
Igen, tudom hogy forgalmazzák, már írtam is nekik. Egy lengyel gyártó tudtommal, de jókat hallottam róluk. Bár a gugli értékelésük csak 3.8 XD
A Tarox még amin töröm a fejem, hogy megéri e a plusz pénzt, tényleg annyira jó e.
A Tarox még amin töröm a fejem, hogy megéri e a plusz pénzt, tényleg annyira jó e.
SD04-09-2024 17:49:35 // 36788
Nekem az a feltevésem hogy két helyen vagyunk elásva:
- a lökös kipufogó vég visszadolgozik hangban
- a műanyag tálca ami dob előtt van az is kicsit..
de ha kimenne a hang a lökös utára akkor már jobb lenne valszeg...
Az akrának van ez a hangtompítós szerű kicsit drábább ez is menő...
De vannak noname cuccok is ilyenből, csak onnnan már a hatóság is látha hogy kipu van az autó alatt..
lehe 2500ft-os kipu toldó csővel kéne kipróbálni:D ha van ekkora
- a lökös kipufogó vég visszadolgozik hangban
- a műanyag tálca ami dob előtt van az is kicsit..
de ha kimenne a hang a lökös utára akkor már jobb lenne valszeg...
Az akrának van ez a hangtompítós szerű kicsit drábább ez is menő...
De vannak noname cuccok is ilyenből, csak onnnan már a hatóság is látha hogy kipu van az autó alatt..
lehe 2500ft-os kipu toldó csővel kéne kipróbálni:D ha van ekkora
G-MANN🍀04-09-2024 17:12:45 // 36787
Te pontosan milyen véget vettél? Köszi
Shadin04-09-2024 16:59:14 // 36786
Ki kell próbálnom, hogy ha kivezetem a véget a lökös mögé akkor változik-e.
Nekem GPF-es és a gyári 65-ös üres cső végén van az axle-back Remus dob.
Pont attól féltem, hogy egy bizonyos magasabb fordulatszám tartományba dünnyög be, de csak alapjáraton tolja erősebben, de felhúzott ablaknál nem tolakodóan.
Nekem GPF-es és a gyári 65-ös üres cső végén van az axle-back Remus dob.
Pont attól féltem, hogy egy bizonyos magasabb fordulatszám tartományba dünnyög be, de csak alapjáraton tolja erősebben, de felhúzott ablaknál nem tolakodóan.
SD04-09-2024 16:37:44 // 36785
Na pont ebben az irányban gondolkozok, azért az Akrapovic az SS-re ez nem szentségtörés?:D
Nekem a dob nélküli cső megvan, és inkább 2000-3000 között röfög..
A véget ki kell próbálnom mielőtt megutálja a család:D
Kívül ről állat mód jól szól, csak menet közben nem tudom élvezni mert lebrummog mindent a drone:D
Nekem a dob nélküli cső megvan, és inkább 2000-3000 között röfög..
A véget ki kell próbálnom mielőtt megutálja a család:D
Kívül ről állat mód jól szól, csak menet közben nem tudom élvezni mert lebrummog mindent a drone:D
SD04-09-2024 16:35:58 // 36784
Ne is mondd, reggel 6-kor indultam a gyerekekért talán pénteken M3.. erre nézem levisz a google az M25-re.. és vissza sem visz az M3-ra.. utána hallom a hírekben hogy akkor gyilkolta le az ukrán kisbusz a terhes anyát a honda jazz-ban... de tényleg hajnalban indultam!! és tessék.. 3-as úton zergebaszó kertekalatt érkeztem miskolcra :(( rettenet..
Liquid04-09-2024 16:13:56 // 36783
eddig is bírták tartani a tempót, a tulajok viszont jobban szeretnek spórolni, vagy bennük van a hatótáv para, a fene se tudja. Hát az M1-en is Győr környékén nagyon nem látszik javulás :(
Úgy értem gyors autó eddig se volt, igen ritkán kell elengednem valakit, de nagyon nagy a forgalom, hacsak nem valami kancsó időpontban mozgok.
Úgy értem gyors autó eddig se volt, igen ritkán kell elengednem valakit, de nagyon nagy a forgalom, hacsak nem valami kancsó időpontban mozgok.
lieszko04-09-2024 15:40:51 // 36782
Nekem is volt drone, leginkább 1500-2000 rpm között az axle-back Supersprint Sport dobbal.
Aztán visszamentem én is a SS support-hoz, hogy mit lehet tenni és rábeszélt, hogy vegyem meg hozzá a hosszú csövet a leömlőtől, az mindegy, hogy a rezonátoros, vagy az annélküli verziót. (Nekem még nem DPF-es, ezen a részen egy pici dob van a gyári rendszeren ott, ahol neked a DPF van).
Sokat gondolkodtam rajta, hogy higyjek-e neki és öljek bele még 3 kilót abba a csaknem egyenes csőbe.
Végül rávettem magam és a rezonátorosat választottam, így lett teljes SS cat-back rendszerem
És igaza volt!!!
Csaknem teljesen eltűnt az a kellemetlen a bummogás alacsonyabb fordulatszámon.
Ami tökéletesítette, az az volt, hogy a gyári fake kipufogó véget lecseréltem egy ebay-es karbonmintás (de nem akrapovic feliratos!!!) toldatra, így ténylegesen a lökhárító utánra került a vége a rendszernek. Ég és föld a csak axle-back rendszerhez képest.
Semmi zavaró bummogás, drone, vagy rezonancia.
Hogy melyik hozott többet a konyhára így utólag már nem tudnám megmondani, de javaslom kezd a végekkel, az jóval olcsóbb. A 101 mm-es átmérő még pont elfér a gyári helyett, nem ütközik a lökhárítóba sehol és baromi jól mutat.
Aztán visszamentem én is a SS support-hoz, hogy mit lehet tenni és rábeszélt, hogy vegyem meg hozzá a hosszú csövet a leömlőtől, az mindegy, hogy a rezonátoros, vagy az annélküli verziót. (Nekem még nem DPF-es, ezen a részen egy pici dob van a gyári rendszeren ott, ahol neked a DPF van).
Sokat gondolkodtam rajta, hogy higyjek-e neki és öljek bele még 3 kilót abba a csaknem egyenes csőbe.
Végül rávettem magam és a rezonátorosat választottam, így lett teljes SS cat-back rendszerem
És igaza volt!!!
Csaknem teljesen eltűnt az a kellemetlen a bummogás alacsonyabb fordulatszámon.
Ami tökéletesítette, az az volt, hogy a gyári fake kipufogó véget lecseréltem egy ebay-es karbonmintás (de nem akrapovic feliratos!!!) toldatra, így ténylegesen a lökhárító utánra került a vége a rendszernek. Ég és föld a csak axle-back rendszerhez képest.
Semmi zavaró bummogás, drone, vagy rezonancia.
Hogy melyik hozott többet a konyhára így utólag már nem tudnám megmondani, de javaslom kezd a végekkel, az jóval olcsóbb. A 101 mm-es átmérő még pont elfér a gyári helyett, nem ütközik a lökhárítóba sehol és baromi jól mutat.
SD04-09-2024 15:03:42 // 36781
A mai EV-k amik nem 100km-es hatótávval rendelkeznek, meg utána 2.5 óra töltés 10kW-tal:P Azok már bírják tartani az autópálya tempót.
Szerintem ezzel már nincs gond, sőtt a mostani megemelkedett bírságolással megint nagy mértékben rendezettebb az attópálya.. Szinte tempomattal lehet közlekedni.
Én most a gumikkal vagyok úgy hogy mivel az egyik szett kapott kakucson, a másik szett amúgy is ideiglenes tuning setup, nem kéne már feszíteni a szerencsét, az hogy mellesleg ez nagyrészt szabálykövető közlekedést jelent az csak nem várt mellékhatás:D Csak azt nem értem hogy lesz a végén mégis 9+ a fogyi az a pár gyorsítás?:D Mindig?:D
Szerintem ezzel már nincs gond, sőtt a mostani megemelkedett bírságolással megint nagy mértékben rendezettebb az attópálya.. Szinte tempomattal lehet közlekedni.
Én most a gumikkal vagyok úgy hogy mivel az egyik szett kapott kakucson, a másik szett amúgy is ideiglenes tuning setup, nem kéne már feszíteni a szerencsét, az hogy mellesleg ez nagyrészt szabálykövető közlekedést jelent az csak nem várt mellékhatás:D Csak azt nem értem hogy lesz a végén mégis 9+ a fogyi az a pár gyorsítás?:D Mindig?:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
617
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?