Egy időben én is vadásztam egy hátulról jövő pattanást, kanyarokban időnként hallottam, de nem igazán tudtam konzisztensen előállítani. Na aztán, amikor rájöttem, hogy lassításra visszaváltásnál a kipufogó durrog, akkor anyáztam egyet :D
Ez csak ilyen lájtosabb pukkanás volt és belül nem sok hallatszott belőle csak egy "kattanás" szerű hang...
Forum >> Giulia
RomeoOne06-09-2024 13:27:15 // 36880
Shadin06-09-2024 13:25:03 // 36879
A zárhíd? Nyitott géptetőnél is csinálja? :-)
Shadin06-09-2024 13:24:07 // 36878
Szerintem ua a myereg, csak a keret hosszabb a tárcsa mérete miatt, és igen, szerintem is egyforma betétek kellenek bele. De ha dobsz egy VIN-t akkor megmondom pontosan.
SD06-09-2024 13:23:46 // 36877
Igen elsőre nem pattant utána igen, ezt csinálja, van hogy fél oldalas terhelésre nem csak végállásban.. Van hogy szinte semmi, vagy hogy ennél is sokkal hangosabb.
A szervízben azt állították hogy a zárhíd pattan a terhelés váltás miatt.. de szerintem csak ráuntak hogy nem találják..
Bentről és kintről is hallani.
A szervízben azt állították hogy a zárhíd pattan a terhelés váltás miatt.. de szerintem csak ráuntak hogy nem találják..
Bentről és kintről is hallani.
SD06-09-2024 13:22:12 // 36876
Nem, ha más valakivel dolgoztatsz akkor onnan már csak minőség ellenőrzés van, és abban bizony átcsúszik a hiba, főleg tömegtermlésben.. Ez egyetlen gyártónak sem mentség, de ez van.
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 13:14:01 // 36875
Az létezik, hogy egyféle hátsó fékbetét van? Elvesztem teljesen a cikkszámokban.
A 320-ashoz milyen cikkszám tartozik? Van valakinek online eprre ami működik?
A 320-ashoz milyen cikkszám tartozik? Van valakinek online eprre ami működik?
Shadin06-09-2024 13:08:19 // 36874
Az első balránál nem volt hang, utána jobb-bal-jobb igen.
Shadin06-09-2024 13:07:05 // 36873
Néztem én korábban is, de segíts kérlek, a végállásoknál az a duplacsatt amit hallanom kell? Olyan mint a vonat amikor átmegy a sín toldáson...
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 13:05:41 // 36872
Szerintem hagyjuk ezt, te elméleti oldalról nézed a gyártást, én gyártok. A gyártói felelősség kérdése nem filozófiai kategória.
SD06-09-2024 12:59:24 // 36871
És aprómajmokkal dolgoztatsz évi 10k+ darabszámban vagy magad ellenőrzöl minden darabot?:)
SD06-09-2024 12:58:55 // 36870
Nem, nem a kerék pattog az útfelületen, fémes pattanás hallatszik végállástól végállásig áttekerésnél, jellemzően parkolásnál, van valami köze a futómű átterheléséhez is.
már belinkeltem de itt van újra, néha halkabb, néha egész hangos...
már belinkeltem de itt van újra, néha halkabb, néha egész hangos...
Zselé06-09-2024 12:40:58 // 36868
(Ackermann szög)
Shadin06-09-2024 12:21:42 // 36867
Ha ez a pattogás az ami a geometria velejárója akkor nincs mit utánajárni, én kipróbáltam puha és kemény gumikkal, valamint 5mm-es és 15 mm-es pogácsákkal is és ugyan volt különbség, de a fűrészfogazásos pattogás az nem szűnik meg.
Nekem a 159 is csinálta a B12-vel, igaz kevésbé.
(Milyen szögnek hívják a jelenség kiváltóját?)
Nekem a 159 is csinálta a B12-vel, igaz kevésbé.
(Milyen szögnek hívják a jelenség kiváltóját?)
Shadin06-09-2024 12:17:17 // 36866
Mi köze a csipsznek a kerékhez?
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 12:11:19 // 36865
Figyi, gyártó vagyok lényegében . Szóval nekem ne...😆
SD06-09-2024 11:59:23 // 36864
a baj az hogy anyagilag van ötlete midnenre, de hogy ezt előbb érem el-e mint hogy betiltsák az egészet:D:D:D na ez jó kérdés, de a buli jó, eddig:)
SD06-09-2024 11:57:09 // 36863
De most ez egy oda vissza játék.. most vagy elfogadod ami a termék vagy nem..
Azzal sem értek egyet hogy mert te minden pénzért megdolgozol ezért legyen tökéletes.
Ők ugyan úgy megdolgoznak érte, és ennyit sikerült kihozni belőle.
A többi gyár sem jobb, és ráadásul ha belegondolsz hogy egy zsák aprómajom amik a gyárban dolgoznak ahhoz képest az is csoda hogy működik bármelyik autó, nem csak az alfa..
Én azt gondolom a garancia nem arra van hogy tökéletes autót kapj, hanem arra hogy az aprómajmok miatti hibás összeszerelések meg a közben kiderülő de a gyár részéről nem vállalható elbaszódásokat kijavítsák..
A fék nem teljesen okés, de ugye én nem fizettem a nagyobb fék opcióért tehát ha veszek rá van ha nem akkor ennyi.
a futómű kérdéses, mert a 17-es kerék ne rázza már szét.. a nagy kerék meg szintén gyári alkatrésze azzal meg nem lehet baja... ne pattogjon 2-3 évesen
A műanyag bizbaszok.. hát azért meg pampogni.. na az vegyen tényleg mást..
A hány időzített bomba, kérdése meg szerintem utána olvasgatással kiírtható nagyrészt majd.. az intercooler-től a műanyag csőcsatlakozásokig, a hugyoló hűtőn keresztül..
Ha te egy tökéletes új autó álmát szeretnéd, akkor 3 év mulva lehet venni a következőt, van 2-5x áron megér ennyit, szerintem nem.
Én gy gondolkozom, szeretném hosszan megélni újra hogy van egy alfám, és az enyém és szépítem és szeretem, és használom, ahogy bírja, ennyi.
Azzal sem értek egyet hogy mert te minden pénzért megdolgozol ezért legyen tökéletes.
Ők ugyan úgy megdolgoznak érte, és ennyit sikerült kihozni belőle.
A többi gyár sem jobb, és ráadásul ha belegondolsz hogy egy zsák aprómajom amik a gyárban dolgoznak ahhoz képest az is csoda hogy működik bármelyik autó, nem csak az alfa..
Én azt gondolom a garancia nem arra van hogy tökéletes autót kapj, hanem arra hogy az aprómajmok miatti hibás összeszerelések meg a közben kiderülő de a gyár részéről nem vállalható elbaszódásokat kijavítsák..
A fék nem teljesen okés, de ugye én nem fizettem a nagyobb fék opcióért tehát ha veszek rá van ha nem akkor ennyi.
a futómű kérdéses, mert a 17-es kerék ne rázza már szét.. a nagy kerék meg szintén gyári alkatrésze azzal meg nem lehet baja... ne pattogjon 2-3 évesen
A műanyag bizbaszok.. hát azért meg pampogni.. na az vegyen tényleg mást..
A hány időzített bomba, kérdése meg szerintem utána olvasgatással kiírtható nagyrészt majd.. az intercooler-től a műanyag csőcsatlakozásokig, a hugyoló hűtőn keresztül..
Ha te egy tökéletes új autó álmát szeretnéd, akkor 3 év mulva lehet venni a következőt, van 2-5x áron megér ennyit, szerintem nem.
Én gy gondolkozom, szeretném hosszan megélni újra hogy van egy alfám, és az enyém és szépítem és szeretem, és használom, ahogy bírja, ennyi.
SD06-09-2024 11:44:03 // 36862
Még billegek hogy visszarakom az ampera kereket, bele akarok-e menni ebbe a csőbe:D
Mert a végeredmény az állat, de ez nem kevés zseton:D
- fék
- csipsz
- direktszürő
- turbo, optika, belső...
és még tegyük föl hogy nem csukom le mert nyilván ha tud akkor menni is kell vele:D
Vagy az eredeti terv.. hogy megvárni hogy futja ki a garit és utána ezeket szépen lassan:D
De ki akar lassan:D
Mert a végeredmény az állat, de ez nem kevés zseton:D
- fék
- csipsz
- direktszürő
- turbo, optika, belső...
és még tegyük föl hogy nem csukom le mert nyilván ha tud akkor menni is kell vele:D
Vagy az eredeti terv.. hogy megvárni hogy futja ki a garit és utána ezeket szépen lassan:D
De ki akar lassan:D
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 11:14:04 // 36861
Te vagy a jó ügyfél, te pár visszautasítás után el fogod engedni a sztorit, aztán öntöd a pénzt tuningba :-)
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 11:12:31 // 36860
Így van, ezért nem mertem levenni még itthon. Ha a nyereggel van valami, akkor azt nem nekem kéne piszkálni. Kb fél óra lenne oldalanként szétszedni, de nem akarok hozzányúlni még.
SD06-09-2024 11:11:26 // 36859
Nekem most két problémám van:
- az első futómű felől jövő pattogás, ennek a végére kell járni
- a fék hülye hangja, ezt monjuk nem kéne hogy elfogadjam, de mivel úgy sem ezt a féket gondolnám hosszútávon, így kb. nem érdekel..
- de ha lenne egy olyan szervíz aki megnézi tényleg.. még futok egy kört én is ebben mindenképp mert azért nem láttam még ilyet hogy morzsolódik a fék:D
- az első futómű felől jövő pattogás, ennek a végére kell járni
- a fék hülye hangja, ezt monjuk nem kéne hogy elfogadjam, de mivel úgy sem ezt a féket gondolnám hosszútávon, így kb. nem érdekel..
- de ha lenne egy olyan szervíz aki megnézi tényleg.. még futok egy kört én is ebben mindenképp mert azért nem láttam még ilyet hogy morzsolódik a fék:D
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 11:08:03 // 36858
De nem érted meg, csak írod a magadét. :-) Ez nem kopás. Nem kopott el a fékem.
Kazes☻06-09-2024 11:04:29 // 36857
Igen ám, de úgy tűnik, hogy sajna nem, vagy legalábbis nem épp megfelelően műkszik néki a hátsó féknyereg... azé' az nem mindegy!
Elkopik, csere... de ha be van állva (mint az albán szamár 😉), azzal mi legyen... csak a szagszerviznek kellene valamit intéznie, ha már gari és márka szerviz, nem?!
Persze, ha meg egyéb módon jár el, akkor könnyen rávágják, hogy garanciavesztéssel honorálják... hmm...
Elkopik, csere... de ha be van állva (mint az albán szamár 😉), azzal mi legyen... csak a szagszerviznek kellene valamit intéznie, ha már gari és márka szerviz, nem?!
Persze, ha meg egyéb módon jár el, akkor könnyen rávágják, hogy garanciavesztéssel honorálják... hmm...
SD06-09-2024 10:50:38 // 36856
Írtam a Squadra-nak:) Azt mondják lehet klónozni az ECU-t:)))
Írtam a Supersprint-nek, azt mondják nem lesz EEC a kipu soha:D
Van min gondolkozni:D:D:D
Írtam a Supersprint-nek, azt mondják nem lesz EEC a kipu soha:D
Van min gondolkozni:D:D:D
SD06-09-2024 10:49:16 // 36855
Azért próbáljuk meg megfordítani, tegyük föl a céges ügyfél elviszi a skoda koktáviát a szalnoból, majd legyúrja róla a fékeket 2 év alatt, akkor garis?
Elégett szétment ennyi.. ha kifizeti tehet rá jobbat, vagy újabb két év kezdőik ennyi.
QV tulajok ugyan így sírnak a vasféken hogy szanaszét kopik, nem erre a felhasználásra lett optimalizálva igen költségkímélés okokból ezért nem 30m a Veloce is alapból, bár lassan annyi:D
Szóval én nem ebbe az irányba rugóznék, inkább meggondolnám hogy mit bír a gép, mit kell rajta fejleszteni ha többet akarok tőle, az alfa erről is szól a csak rúgom neki az inkább tényleg BMW-s feeling.
Én is szomorúan vettem a lapot hogy a fék lekopik, de hát az a dolga nem?
Az ediff elvileg 30 fölött működik csak tehát tök valós hogy keresztbe tudod tenni az autót, mielőt beavatkozna, ha a radar útjában nincs semmi a gázt sem veszi el, csak ha már lódul az autó.
Elégett szétment ennyi.. ha kifizeti tehet rá jobbat, vagy újabb két év kezdőik ennyi.
QV tulajok ugyan így sírnak a vasféken hogy szanaszét kopik, nem erre a felhasználásra lett optimalizálva igen költségkímélés okokból ezért nem 30m a Veloce is alapból, bár lassan annyi:D
Szóval én nem ebbe az irányba rugóznék, inkább meggondolnám hogy mit bír a gép, mit kell rajta fejleszteni ha többet akarok tőle, az alfa erről is szól a csak rúgom neki az inkább tényleg BMW-s feeling.
Én is szomorúan vettem a lapot hogy a fék lekopik, de hát az a dolga nem?
Az ediff elvileg 30 fölött működik csak tehát tök valós hogy keresztbe tudod tenni az autót, mielőt beavatkozna, ha a radar útjában nincs semmi a gázt sem veszi el, csak ha már lódul az autó.
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 10:44:12 // 36854
Azt majd végső elkeseredésemben XDD
Megyek szétszedem megint, van egy kis időm...:-)
Megyek szétszedem megint, van egy kis időm...:-)
Kazes☻06-09-2024 10:31:11 // 36853
Hajrá... Csík, vagy Pista megmonnya...! :D
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 10:00:40 // 36852
A cég minden filléréréért én dolgozok, biztos hogy nem. Ez garis dolog, bármeddig, a falig megyek ezzel minden vonalon. :-) Még egy jó Speedzone epizódot is kiad.
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 09:58:45 // 36851
Kiváncsi vagyok hova fut ki, és meddig kell elmenni a dologgal. Van ügyvéd is a családban XD
Egyébként pontosan, nem akarok én semmi extrát, sem nyerészkedni ezen, csak ha már garancián belül elromlanak dolgok, akkor azt javítsák meg. Tudjon már egy elvárható minimum tartósságot, és ne 30e km-nél kelljen nekem azon agyalni, hogy milyen féket tegyek fel. Csak sajnos az autóipar sem gondolkozik már éves távlatokban. Pedig eskü 60e-nél gond nélkül venném meg az OEM szettet, ha az valóban jó lenne.
A turbó dolog nulla km-től fejlődő dolog, három év alatt jutottunk el oda, hogy fogalkoztak vele. És ez sem az Alfa Romeon múlt, hanem kb egy emberen, aki korrekt módon áll hozzá és segíteni próbál. Én pedig ahogy telnek az évek, egyre jobban fogom ezt nyomni, ezzel a zörgéssel nem óhajtom elkezdeni a 6. évét az autónak. Csökkenti az értékét, eladni sem tudom így, tehát a cégnek veszteséget okoz egy újkora óta fennálló hiba. Az is megoldás ha írásba kapom, hogy ez így a tartósságát nem befolyásolja.
Az a jó ebben, hogy a kedvemet nem vette el a Giuliától ,tehát a problémát meg szeretném oldani. De nem úgy, hogy jóvanbasszameg kifizetek mindent, legyen jó, essünk túl rajta. Na nem, ahhoz sokat dolgozok a pénzemért.
Ha tud valaki telefonszámot a forgalmazóhoz, plz küldje el nekem, a levelezés lassú, ideje kicsit presszúrálni a dolgot.
Egyébként pontosan, nem akarok én semmi extrát, sem nyerészkedni ezen, csak ha már garancián belül elromlanak dolgok, akkor azt javítsák meg. Tudjon már egy elvárható minimum tartósságot, és ne 30e km-nél kelljen nekem azon agyalni, hogy milyen féket tegyek fel. Csak sajnos az autóipar sem gondolkozik már éves távlatokban. Pedig eskü 60e-nél gond nélkül venném meg az OEM szettet, ha az valóban jó lenne.
A turbó dolog nulla km-től fejlődő dolog, három év alatt jutottunk el oda, hogy fogalkoztak vele. És ez sem az Alfa Romeon múlt, hanem kb egy emberen, aki korrekt módon áll hozzá és segíteni próbál. Én pedig ahogy telnek az évek, egyre jobban fogom ezt nyomni, ezzel a zörgéssel nem óhajtom elkezdeni a 6. évét az autónak. Csökkenti az értékét, eladni sem tudom így, tehát a cégnek veszteséget okoz egy újkora óta fennálló hiba. Az is megoldás ha írásba kapom, hogy ez így a tartósságát nem befolyásolja.
Az a jó ebben, hogy a kedvemet nem vette el a Giuliától ,tehát a problémát meg szeretném oldani. De nem úgy, hogy jóvanbasszameg kifizetek mindent, legyen jó, essünk túl rajta. Na nem, ahhoz sokat dolgozok a pénzemért.
Ha tud valaki telefonszámot a forgalmazóhoz, plz küldje el nekem, a levelezés lassú, ideje kicsit presszúrálni a dolgot.
RomeoOne06-09-2024 08:36:36 // 36850
El kell számoltatni céges költségként xd
RomeoOne06-09-2024 08:33:15 // 36849
Ha nem kopott el a fék és úgy nincs fékerő, akkor azt csak meg lehet gariztatni... Rakják fel akkor az új gyárit, 30k-t az is elmegy és akkor ha két menetből is, megvan a km tartam, amit vártál tőle és elég csak utána zsebbe nyúlva cserélni.
SD06-09-2024 06:59:48 // 36848
100-300k a bontott, 1.3m a hibrid:) 370ló:) lehetőségek tárháza:)
De van az a turbo szervíz akihez a becsületesnepper viszit a turbo-it, ott is biztos tudnának vele kezdeni valamit:)
Én lehet fentebb hangolnám kicsit az RPM-et ne 1800-tól induljon már a benyás motor:)
Viszon 6000-7000-nél még fújjon neki oda:)))
Biztos meg is tudják perselyezni, de lehet annak nem kell pontos illesztés, csak azt kéne hogy ne rázza szét a motor..
De van az a turbo szervíz akihez a becsületesnepper viszit a turbo-it, ott is biztos tudnának vele kezdeni valamit:)
Én lehet fentebb hangolnám kicsit az RPM-et ne 1800-tól induljon már a benyás motor:)
Viszon 6000-7000-nél még fújjon neki oda:)))
Biztos meg is tudják perselyezni, de lehet annak nem kell pontos illesztés, csak azt kéne hogy ne rázza szét a motor..
WarbiRunner (Gyuri)05-09-2024 21:21:58 // 36847
1 milla az OEM, köszi. :-)
WarbiRunner (Gyuri)05-09-2024 21:21:39 // 36846
No és vajon egy garis autón bekövetkezik egy baleset a hibás fék miatt, abból milyen szép ügy kerekedne? Egy full humán beállítottságú ember ha árokba esik fékhiba miatt, akkor sem garis a fék? A nyíregyházi szervizes azt mondta, hogy ne aggódjak, nem is biztos hogy annak van hangja, ne inesszen meg, ettől a fék jó. Így telefonban. Megnyugodtam, full rezignáltan fogok árokba esni XD
Egyelőre Rotinger tárcsa nincs, Ferodo nincs ebben a méretben, a Tarox válaszát várom.
ATE-t nem vagyok hajlandó feltenni.
Egyelőre Rotinger tárcsa nincs, Ferodo nincs ebben a méretben, a Tarox válaszát várom.
ATE-t nem vagyok hajlandó feltenni.
SD05-09-2024 21:16:59 // 36845
Hát lehet rá másik turbo-t tenni:)
WarbiRunner (Gyuri)05-09-2024 21:15:59 // 36844
Értem, de nem általános iskolások terveznek turbót XD
Ennyi erővel normális lenne hogy ki is esik a tengely siklócsapágya, sőt
a turbó tengelye is keresztbe áll.. Aztán mégse. A wg tengely ha acél hüvelyben helyezkedik el, és a tengely is acél, akkor az egésznek semmi dolga a turbó ház anyagával.
Márpedig a BMW-s szétszedős videókon is látható, hogy egy perselyben mozog a tengely. Kettő faék egyszerűségű alkatrész megfelelő anyagválasztásáról és gyártású tűréséről van szó.
Ennyi erővel normális lenne hogy ki is esik a tengely siklócsapágya, sőt
a turbó tengelye is keresztbe áll.. Aztán mégse. A wg tengely ha acél hüvelyben helyezkedik el, és a tengely is acél, akkor az egésznek semmi dolga a turbó ház anyagával.
Márpedig a BMW-s szétszedős videókon is látható, hogy egy perselyben mozog a tengely. Kettő faék egyszerűségű alkatrész megfelelő anyagválasztásáról és gyártású tűréséről van szó.
SD05-09-2024 20:45:23 // 36843
Szerintem pont azért csináltasd meg amiért annyi örömet adott neked a gépjármű:)
Kár lenne azért kikukázni egy elkottázott kanyarban, mert elkopott a fék..
Kár lenne azért kikukázni egy elkottázott kanyarban, mert elkopott a fék..
SD05-09-2024 20:44:16 // 36842
Az Alu majdnem duplát tágul mint az acél, magyarul ha melegen jó, hidegen megszorul ha hidegen jó, melegen lötyög..
SD05-09-2024 20:24:50 // 36841
ezt mondjuk egy sima fékméréssel ki lehet mutatni, meg akkor a kézifék sem fog rendesen, akkor nem fog átmenni műszakin
WarbiRunner (Gyuri)05-09-2024 19:10:06 // 36840
A féket egyébként arra jutottam, hogy mókás így hagyni. Minden fék beavatkozásom megszűnt hátul mostmár, ez tuti. Olyat riszál, hogy nem igaz, és agresszíven dobja magát. Nincs itt e-difi, de esp sem. Egyedül a gázt kell pumpálva nyomni, és full semmit nem tud kezdeni, helyből 90 fokot fordultam vele az előbb is. Úgy raktam be a forgalom ritmusába két autó közé, egy powerslide-dal, mint a huzat. Próbálta elvenni a gázt, én meg felengedtem, tiportam, felengedtem, tiportam, riszált összevissza XDDD Semmi, nulla esp bavatkozás. Az utóbbi napokban feszítem a húrt, hogy most tényleg nem működik? De tényleg. Erős fékre is iszonyatosan csikorog. Az abs küzd, első fékkel akarja megfogni, de nagyon melózik vele és csúszik, nyúlik csikorog. Szerintem konkrétan NULLA hátsó fékem van XD Az a baj, hogy érezhetően hosszabb a féktáv így, hogy csak az első kerekek tapadásával tud dolgozni.
WarbiRunner (Gyuri)05-09-2024 18:58:33 // 36839
Ezért kell hőtágulási együtthatókat figyelembe venni. Ha együtt tágul, ugyan hol számít hogy mi hány fokos? És felteszem ezt meg is teszik, hiszen manapság ezt szinte tökéletesen le lehet modellezni ezerféleképpen mielőtt proto-ig eljutna egy alkatrész (bocs, lom). A gond, hogy nem arra használják a technológiát, hogy a termék jó legyen. Megkeresik a legolcsóbb anyagokat és gyártástechnológiákat amivel összetákolva épp kibírja a garit. Tehát meg lehetne jól is csinálni, de így két fillérrel olcsóbb. A szimuláció elég pontosan megmondja, hogy mennyit fog kibírni, és a gyártó nem szeretné ha nagyon sokat bírna. Ha egy repülő hajtóművet meg lehet tervezni precízen, egy turbót is meg lehetne.
És egyébként az 1.9 TD, az 1.9 jtd is wg-s turbólk voltak. Soha semmi bajuk nem volt. A jtd 400e km-t ment el gyári turbóval. Nem zörgött az semmit. A Giulietta turbója is köszöni jól van 100e-nél. Ez meg gyárilag zörög? Ne röhögtessenek már, ez konkrétan hulladék. A hátsó fékekkel együtt, és még kitudja mennyi ketyegő időzített bombán ülünk boldogan.
Sajnos :-( De ezt Várkonyi Gábor is elmondta amikor Halesszal Giuliáztak és erről videó született. Ha jól emlékszem. Nem is tartotta meg a Giuliát, és ez nem véletlen, és nem csak az A110 az oka.
És egyébként az 1.9 TD, az 1.9 jtd is wg-s turbólk voltak. Soha semmi bajuk nem volt. A jtd 400e km-t ment el gyári turbóval. Nem zörgött az semmit. A Giulietta turbója is köszöni jól van 100e-nél. Ez meg gyárilag zörög? Ne röhögtessenek már, ez konkrétan hulladék. A hátsó fékekkel együtt, és még kitudja mennyi ketyegő időzített bombán ülünk boldogan.
Sajnos :-( De ezt Várkonyi Gábor is elmondta amikor Halesszal Giuliáztak és erről videó született. Ha jól emlékszem. Nem is tartotta meg a Giuliát, és ez nem véletlen, és nem csak az A110 az oka.
SD05-09-2024 18:30:44 // 36838
Néztem hogy lehetne Tu-tu-tu turbo hangot csinálni:)
De itt egy jó videó hogy ez nem igazán jó a turbo-nak de eleve a lefújás meg tök gazdaságtalan:)))
Szóval megint érdekes infók.
Bár biztos van akkora turbo aminek nem árt:D
SD05-09-2024 18:27:21 // 36837
-40 +800 fok között azért van némi hőtágulási különbség, vagy szétrepesztené a turbo vagy valami csoda úszó inzertet kéne bele varázsolni, vagy ekkora a hézag szerintem ez nem véletelen.. ?
Az hogy szétkopik az ja...
Én azt nézem hogy ez az oda réselt turbo miatt se euqual length downpipe se semmi nem fér el:D
hát hogy lesz így ferrari hangja a sornégynek?:D
Az hogy szétkopik az ja...
Én azt nézem hogy ez az oda réselt turbo miatt se euqual length downpipe se semmi nem fér el:D
hát hogy lesz így ferrari hangja a sornégynek?:D
WarbiRunner (Gyuri)05-09-2024 18:05:39 // 36836
Mielőtt bárki félreérti.. sajnos a tervezési igényesség drámai módon hanyatlik. Egy "öreg" gépészmérnök gyomrát megfekszi amit ma gépész tervezés címen tolnak a legtöbb helyen. Hogyne lehetne megtervezni jól egy ilyen tengely átvezetést. Jó tűrésekkel, jól kiszámolt anyagokkal. Nincs rá igény. Fogyó kopó lom (ez nem alkatrész, lom) minden.
WarbiRunner (Gyuri)05-09-2024 17:44:45 // 36835
Nem lehet? Egy könyvtár ruhatár szakos mérnökmanager nem tudja megtervezni. Attól még lehet. :-)
SD05-09-2024 17:14:47 // 36834
Szerintem a nagy hőingadozás miatt nem lehet pontosabbra illeszteni.
Az ha a turbo más szögben lenne, vagy a motor nem berezonálna akkor nem rázná szét.
Ergo ha nem röfögteted 2000 RPM alatt akkor nem virnyákol?
Az ha a turbo más szögben lenne, vagy a motor nem berezonálna akkor nem rázná szét.
Ergo ha nem röfögteted 2000 RPM alatt akkor nem virnyákol?
SD05-09-2024 15:17:47 // 36833
SD05-09-2024 15:14:20 // 36832
meg minden más is :/
WarbiRunner (Gyuri)05-09-2024 15:01:15 // 36831
Ja azért kopik szét, mert eleve rossz XD Jó hogy szétveri magát, ha gyári új kora óta lóg. A gáz az, hogy ennek 100-150e km körül kéne tönkremenni. Na de a tervezett avulás is statisztikai, vannak hamarabb és később széthulló darabok. Meglátjuk. Azért aki "örökre megtartósnak" tervezi a Giuliát, már most írja a listába a multiair csere alá a turbó cserét is mint költséget.
Azt meg régóta mondom, hogy ezt a motort csak D-ben szabad üzemeltetni. De egyébként most az a szitu, hogy jobban járnék ha kicsit N-ben és A-ban gyötörném, lehet egy hét alatt kihullana ez a vasdarab a helyéről...
Azt meg régóta mondom, hogy ezt a motort csak D-ben szabad üzemeltetni. De egyébként most az a szitu, hogy jobban járnék ha kicsit N-ben és A-ban gyötörném, lehet egy hét alatt kihullana ez a vasdarab a helyéről...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
637
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?